slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
zdarec kde se dá koupit ta to barva http://www.drostra.cz/?PID=19408&tabid=3 ,ale v plechovce:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Zdar draci.. má nějáký význam rozšiřování sacího a vyfukového kanálu na seriovým motoru? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
Ja hlavy snižovat neumim. Vim akorát jakej objem potřebuju. Pošlu to Frikulínovi a o víc se nestaram.....jinak myslim že se řiká že je to o 1.5mm + musíš udělat tu antidetonační štěrbinu a upravit spalovák v hlavě aby do toho nenarážel píst....no radši jsem to nikdy ani nezkoušel....at se daří....rozměry válce byli poměrné....výsledek bude takový,jak moc zprasený válec z výroby máš.....řídil bych se částečně plánkem úpravy válce na Jawa 05....
 
 
Datum: 15. března 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
dík jak sviň :-D tomuhle říkám odpoěď za všechny prachy :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konečně někdo kdo dokáže dát rozumnou odpověd, ještě promiň že otravuju ale o kolik snížit ? Koukal jsem tu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html z čehoš soudím že budu muset poskládat motor a provést měření... Fictlu zdar mizím do dílny !
 
 
Datum: 15. března 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
pokud tu hlavu nesnížíš tak to celý nemá význam,to je háček....hele snížení životnosti......kdo ví....tohle neni žádná hardcore točivá úprava.....řiká se že normál motor by měl vydržet 30 tisíc.....takle upravenej cca 20 tisíc km....ale dnešní díly jsou natolik "kvalitní",že běžně motor po GO z novodobých dílů vydrží 10 tisíc a je znova vylágrovanej,takže tady skoro nemá význam se bavit o nějaký lehce snížený hlavě,kde se vlivem vyššího výfukovýho kanálu a snížení hlavy dostaneš z kompresního poměru 9:1 na 9.5: 1 a max otáčky vzrostou z 7 tisíc na 8 tisíc což není nic špatnýho ..hele neprožíval bych to tolik...
 
 
Datum: 15. března 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando : moc dekuju. A něaké mírné snížení hlavy mi srazí životnost?
 
 
Datum: 15. března 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
zaprvé sežen starej dobrej válec se stejnejma přefukama(prostě aby už od oka nebyl jeden víc dolu a druhej zase někam jinam....je to dobře vidět výfukovym kanálem) ...válec se dá napilovat i bez rozlisování,ale je to takový "buď a nebo"....pokud máš alespoň trochu cit a oko,tak se to dá..... jinak chtěli ste úpravu baj oko......tak sací o cca 1mm propilovat ke klikový skříni ,výfukovej o milimetr napilovat k hlavě a o milimetr rozšířit v horní části,na přefuky nesahat,jen důkladně vyčistit,hlavu s objemem 5.5ml,předstih 1.6mm,odtrh 0.3-0.35mm,dvě pružiny na kladívko,novou vačku,novou filtrační vložku do airboxu,novou HT 68 a VT 38,novou jehlu,nový šoupě.... hodně štěstí.....pokud bude motor po kvalitní GO,pojede moc dobře a jeho životnost neklesne nijak výrazně....at se daří...
 
 
Datum: 15. března 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nunikman: sme na tom úplně stejně, jen nevím jestli mě s tímhle pak pustěj na závod sériovak a ne speciál je to slabý :-(
 
 
Datum: 15. března 2011 7:22
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Četl jsem to celé a docela mi to zamotalo hlavu :-) nechcise pouštět do něčeho takového :-) Delam GO a kdyz uz do to chci dat par tisic tak bych rád aby to bylo poradne :-) mě by stačili pouze nejaky postrehy... napr. vyfuk. kanal rozsirit smerem k hlave o 1mm, přefuky vylestit, sací kanal též rozšířit atd :-) tohle by mi stačilo :-) teda pokud je mi někdo ochotnej tohle poradit :-) chci jen proste neco co bych pro ten motor mohl udelat, aby dobre slapal bez nejakych pridavnych prefuku atd :-) díky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stupidní dotaz od lamy: pokud budu v.k. jen rozšiřovat (nebudu přidávat další okénka) musím vylisovat vložku nebo to stačí pilovat v celku ?
 
 
Datum: 14. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
pokud zatím nemáš žádné zkušenosti s odladěním takového motoru,tak začni s úpravou válce podle návodu na úpravu válce z 05 (také na webu http://www.jawa-50.cz)....přecejenom ten návod na úpravu válce podle odkazu níže je více složitý a náročný jak na výrobu,tak na odladění a mohl bys tím být zklamán a mohlo by tě to odradit od dalších úprav.....
 
 
Datum: 14. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tohle je kompletní úprava na závody, ale tobě stačí jen rozměry toho výfukovýho kanálu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
 
 
Datum: 14. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Díky moc za odpoved :-) a ještě se tě zeptám o kolik mám ten výfuk kanal rozšířit? a jakým směrem? jestli do stran, směrem k hlavě nebo směrekm ke klice? Snazil jsem se to někde vyčíst, ale jenom jsem se dočetl že při týhle upravě rády praskají krouzky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Sací kanál bych nerozšiřoval, jen bych u něho slícoval jehlovými pilníky vložku s válcem. A výfukový kanál určitě zvětšit !! Pak to je rapidně znát na jízdě
 
 
Datum: 14. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hoj draci :-) mám prosbu :-) delam GO a dneska jsem koukal jak me licujou kanaly atd :-) a kdyz jsem vzal pravy karter a nasadil na nej válec... tak jsem si všiml, že mě přefuk z klikové skříně zasahuje do přefuku válce, tak se chci zeptat jestli to mám zabrousit? Je to označené šipkami :-) díky za rady ;-) http://www.zkouknito.cz/album_65903_album-uzivatele-michal-gono#http://www.zkouknito.cz/content/images/5c/full_5cf82e7c90.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
koukám ze se to nahore resi taky... tak to budu sledovat :-) nemusis mi uz psat sem.. ale jinak dik :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Prosim Tě ještě o radu :-) když už to budu dělat... mám něco provést s výfukovím kanalem? Nebo sacím? Je to na origo motor bez jakejch koliv uprav :-) díky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
jo,slícuj to! ale bacha....ten válec se na dvou šteftech trochu kvrdlá do stran tak at to neudelas moc siroky v karterech,hledej nějakou středovou polohu...ale to co je na fotce je běžnej jev...
 
 
Datum: 14. března 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
Čau....nemáte nějakou vychytávku na výfuk u čz 175/487 strašně mi to prská u mezi kolenem a válcem na motor.......dáváte tam nějaký těsnění ? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel11332    
hele bude to znít blbě ale udělal jsem to samý a pak mě napadlo napsat sem :-) takže se tím nebudu trápit a nechám to na tmelu
 
 
Datum: 14. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to úplně košér řešení, ale taky mě to trápilo, tak sem to odmastil, napatlal tam Paulin a spojil, od tý doby ani kapka..
 
 
Datum: 14. března 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tesnení tam myslim neprijde ale nechci kecat :-) mas to poradne dotazeny to koleno k valci?
 
 
Datum: 14. března 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.omlouvám se , že zas píšu.Ale jsem v pytli.Potřebuju poradit.není to sice o pincku ale prosím vás.mám na náboji kotouč , který drží 6 imbusových šroubků.5 jsem jich normálně vyšrouboval ale na 6 mám strhlou hlavu.ten imus se v tom jen tak protáčí.věši tam nemám šanci dostat.Převrtávat to nechcu , protože ten náboj je z hliníku a není tam místo pro větší závit.Sikovkama ani hasákem to chytnou nejde , protože ta hlava je ve tvaru kopečku nebo jak bych to řekl.není to za co chytit.Fakt nevím.je to imbus tak o průměru cca 3mm.Díky moc za radu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naklep tam hvězdičku
 
 
Datum: 16. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
vem brusku a po bokach to zabrus aby to bylo v rovině a nad klíč a vyšroubuješ to
 
 
Datum: 16. března 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8035    
můžeš taky zkusit ten šroub povolit majzlíkem, když budeš sekat do šroubu z boku ve směru povolování
 
 
Datum: 13. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
 
 
Datum: 13. března 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže...bud na to něco opatrně navařit, třeba malou matku a pak to vytočit, nebo odvrtat hlavu šroubu, sundat kotouč a pak ten zbytek šroubu už povolíš sikovkama
 
 
Datum: 13. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: pionýr 05      IP: uživatel9545    
Čau,prosim vás vubec si nevým rady pření vydlice u pionýra se mi strašně vyklají když je dám mezi nohy a zakívu z řídítkama tak se to cele kyve do stran děkuji mooc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musís koupit tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_predni_vidlice.html myslím že je jich tam dohromady 4 ale nevím to jistě
 
 
Datum: 12. března 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Nejspis mas ojety vnitrni vlozky. Jduo koupit nove
 
 
Datum: 12. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
Zdarec dneska jsem doma našel tachometr na jawu 20,21,23 a zkusil jsem roztočit a tak km ukazuje,ale ručička moc je nevrací třeba to skočí na 80km a pak se to nevrací myslíte že tak je prasklá pružina jak to mám opravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zas ručička poskakovala a bylo to tím že sem měl moc z ohlej bowden nahonu tachometru
 
 
Datum: 12. března 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, osadil jsem do středu kola Jawy 50 nová ložiska a když to roztočím tak se to klepe, přepokládám, že to jako odlitek má nějaké vůle, ale klepe se to dost, vadí to nebo se to ztratí po nasazení ráfků? Díky mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem chtěl slyšet :-), čili jde-li o hmotnost tak se to snad stratí až tam bude pneu.
 
 
Datum: 12. března 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: diblík      IP: uživatel10032    
co se ti vlastně klepe? hází ti buben na držících ložiskách? ložiska je třeba míti přesně rovně proti sobě. jestli ti hází buben, proto že je křivej, tak s tim toho moc neuděláš. házivost tam dycky nějaká bude. centrováním to srovnáš, pokud ti to teda nehází 1cm do boku a nahoru
 
 
Datum: 12. března 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska jsem dával podchlazená a střed jsem si nahřál, pak šli poměrně lehce, ale vypadá to, že drží, jde mi spíš o to jestli se to klepání může ztratit po nasazení ráfku.
 
 
Datum: 12. března 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
šli tam ztuha nebo zlehka? ložiska musí jít ztěžka nandat , aby tam drželi...jestli tam máš moc velkou vůli tak si kup lepidlo na vymezení vůle v uložení a nalep je
 
 
Datum: 12. března 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Moris Morisovič      IP: uživatel2336    
Zdraím dneska při projižďce na nově zrekonstruovanem stadionu mi při brždění vyletělo torpédo z rámu zohnulo mi brzdové táhlo a zlomilo brzdový štít... Radu moc nepotrebuju spiš by mě zajimalo jestli nekomu z vás ten zadní brzdový štít doma neleží ve stodole a nechcete ho prodat... .. jedná se o S11 ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak tohle me uz nebaví poradtemi mam fichtla opravit nebo prodat?? bez papiru. Dal jsem do cajku vse a chytal krasne jizda bez chyby, najednou sem tam povynechal a pak zacal ynechavat moc nekdy pomohlo preplavit karbec a tetka uz ne. Mel jsem 2 krat vyndaej karbec a vse je ok, vejvuk jsem cistil i kdyz byl cistej, skusil jsem to nakopnout na baterku a nic, delalo to to, ze vynechaval strasne moc a kdyz byl prehratej tak uz sel dootacek, pakjsem skousel kondenzator dat jinej kladivko jsem cistil izolace vypinac jsem odpojil a oneco se to zlepsilo. Tetka to dela tohle- studenej chyti jede normalne sem tam vyjmecne povynecha a jak se trochu zahreje zacina se to zhorsovat strasne to vynechava kdyz jsem tom dal lnej skopce tak uplne chcipal a pa se roztocil a sel dobre chvili a po chvilce cca 5minut a zdechnul uplne jiskra tam byla a svicka mokra. Gufera novy motor pretesnenej vse nasilikonu!! svicky jsem skousel novy i stary z jiny masiny a je to stejny. Jiskra krasna stavnata silna neroztrhana, kabel na inducce novej fajfka nova. Este predtim nez to zaclo uplne zlobyt jsem na civku co vyraby proud pripajel novej kabel a pak tedy jsem dosahl ty krasny jiskry predtim byla roztrhana, ale myslim ze nic naty civce spatnyho nebude. myslite ze by pomohlo vymenit kladivko?? Je zajimavy ze kdyz to chciplo a pak jsem za par hodin prisel tak jsem to normalne nakop a jeloto skoro normalne, a este od ty doby co to zaclo zlobyt je tmavsi svicka a na volnobech se hlti hlavne u tepliho prestal drzet volnobech a nechcesemu s malejch otacek. Gufero u spojky co je olej jsem taky dal znovu novy. A navic to vic kouri alspon me to pripada!!! Budu rad za kazdou radu a reknetemi jestli to nemam spis prodat mam este jednoho takze me to je jedno, tohodle fika drzim stoho duvodu ze ma plechy a nelita name vzime bordel na leto mam plno jinejch masin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja te ho zbavim za cenu zeleza nebo flasky
 
 
Datum: 13. března 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ok jde do srotu seru nato, uz blbne i studenej
 
 
Datum: 13. března 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja rikám ze predaj vsetky tvoje motorky ...do dobrych rúk
 
 
Datum: 12. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se svym fichtlem si dělej co chceš a když to řeknu na tvrdo, tak asi takhle: Ptáš se už nejakej měsíc pořád na to samý!!! Vždy tvrdíš že je vše ok a pak tu vypotíš že jsi něco vyměnil a je to lepší. Tak se prober a přemejšlej.už jsi vyměnil snad všechno na zapalování a furt ti to nejde a ted se ptáš jestli máš vyměnit kladívko?? tos ho neměnil??? kdybych byl tvuj soused a pořád by ses mě vyptával na blbiny, tak bych tě už dávno poslal k šípku!!!
 
 
Datum: 12. března 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to znám ...tohle mi dělal pionýr taky strašně dlouho..za studena jel jak střela a když se ohřál tak ani nešel vytočit do otáček a peckal a hulil....vyměnil jsem kladívka a vše bylo oK
 
 
Datum: 12. března 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jo jenze ja mam vse ok, jsem to mel vsechno rozebrany a dal jsem to dokupi a vycistil, navic benzin me tam dotejka krasne v tom problem nebude a nahrbolech to nic neprovadi, Bud je to naka netesnost coz je asi blbost pod valcem jsem to pretesnoval a hlava tesni.Spis ta elektryka no skusim nato prijit. Treba to dela nakonec blba inducka skusim jinou
 
 
Datum: 12. března 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: luďa      IP: uživatel2336    
zajimave je kolik u tak jednoducheho stroje muže být závad .. Na tohle si asi budeš muset přijit sám .. ale skus začít jednoduchyma věcma jako např. vyčištění benzinoveho ventilu na nadrži atd... Já sem měl u mustanga např. problém že když sem vjel do nerovneho povrchu začlo to chcipat rozebral sem kde co a pak sem přišel na to že za to muže jehlový ventil který se při prujezdu dírama zasekavál taková blbost a kolik sem se u toho vynervoval :-D
 
 
Datum: 11. března 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
prectih jsem skousel jeto porad stejny, este ho muzu skusit, ale je to zbytecny. sSrizovat vzduch? to me ufichtla moc nepomuze kdyz to dela jen ocas hlavne u teplyho motoru! uz si nevim rady
 
 
Datum: 11. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: luďa      IP: uživatel2336    
skusil bych seštelovat poměr benzin/vzduch ..a nebo seřidit předstih
 
 
Datum: 11. března 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: mmhgh      IP: uživatel6546    
Zdar mistři..budu robit kratky film o pionyrovi...a jeho vyvojí:-)asi 15minutový.Poradtě mi jaky si mam stahnout progran na tvoření klipu...kromně moviemakeru,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý je pinnacle 12 a nově jsem si stáhl i 14.
 
 
Datum: 12. března 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sony Vegas Pro 9. Skvelej programek ;-)
 
 
Datum: 11. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Windows Movie maker :-) jednoduchy a vcelku dobrý :-)
 
 
Datum: 11. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: mmhgh      IP: uživatel6546    
ok ...:-)už vím přestavu jak byto mohlo vypadat...dobový pincek,dobove oblečení,dobova písničky k tomu:-D...ted cekam na slunečné pocasí....
 
 
Datum: 11. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Riči      IP: uživatel11300    
Zdar hle až to doděláš dej sem odkaz =) Když by to, mohl bych to video použít na mojí ročníkovou práci? Mám téma Jawa tak bych to tam mohl někam dát =) ??????? Diky..
 
 
Datum: 11. března 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pinnacle Studio 9 nebo 12.
 
 
Datum: 11. března 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: OssY      IP: uživatel11311    
Adobe Premiere
 
 
Datum: 11. března 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec draci, vim ze se na to pta furt kazdej, ale dnes jsem sel umyt pio a pri jizde se nevracela radici paka tak sem na to lehce strikl WD a od ted me nejde nastartovat. Spis si myslim ze se nekam dostala voda, co myslite vy a pardon za muj spatny dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
dnes me to jede pouze na roztlaceni, predtim to chytalo na prvni az druhe nakopnuti
 
 
Datum: 11. března 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipnul bych to na dvě nezávislé závady, voda v zapalování a prasklá pružina v řadícím automatu
 
 
Datum: 11. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel11310    
vyčisti zapalování(faju,kladívka) a vyčisti karbec
 
 
Datum: 11. března 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Vyčisti karbec :-)
 
 
Datum: 11. března 2011 0:46
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
potom umiti jsem na tom jeste jel ale po nastrikani WD uz ne
 
 
Datum: 10. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
trisky jsem vycistil
 
 
Datum: 10. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9772    
Ahoj po zimě jsem vytáhl pionýra (typ 21) nechce vůbec nastartovat nejde ani rozběhat.Svíčka hází jiskuru v pohodě benzín do toho de tak newim co je špatně ale po každé když svíčku vyndám je střašně udojená.Pls poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
joo táák :-) tak to uz jsem taky videl ze se to prodava :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Prodávají se přímo oživovací spreje, nebo se to tak jmenuje, na motory...
 
 
Datum: 10. března 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ááá omlouvám se :-D zase jsem to nedocetl do konce :-D přehled jsem to že ti tam ten benzin jde :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
že by ten sprej hořel?
 
 
Datum: 10. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Po zimě určo vyčisti trysky (popř. karbec) :-) a jestli se ti neusadila rez v kohoutku na benzin a netece ti tam benzin :-) to je to nejlepsi co muzes udelat hnedka z kraje :-) Jawa05: sory ale musím se zeptat :-D přoč tam ten sprej stříkáš? :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A zase rada ,,zkus vyměnit,, zkus vyměnit.... " Musíš se zamyslet než to uděláš a pak jednat a ne střílet do tmy jawamane... Petře, překontroluj zářez na svíčce a hladinu v karbecu. Já to řeším tak (prosím nechte si komentáře o tomhle pro sebe), že vyndám svíčku a do válce LEHCE stříknu sprejem, třeba deodorantem. Dám svíčku a prošlápnu. Ale to nedělej, cákneš víc a je neštěstí...
 
 
Datum: 10. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
to muže být rotor nebo indukční cívka, nebo skus vyměnit svíčku, do pionýra je doporučená brisk n15c odtreh na kladívku 0,40 a předstih 1,6 mm před hodní uvratí
 
 
Datum: 10. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Čau draci hele mám problem muj fichtl mi nedrži vilnoběh zkoušel jsem ho štelovat a vubec nic tak mi prosím napište děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vsadím se, že to bude vůlí na šoupátku. Když je vůle velká, nedrží volnoběh !
 
 
Datum: 10. března 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9591    
Hodně často přestane držet volnoběh kvůli špatnému šoupěti. Jak je plocha pro štelování šroubkem poničená. Proto už šroub volnoběhu nestačí. Já jsem koupil nové šoupě.
 
 
Datum: 10. března 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nejen volnoběžná tryska, ale celá soustava kanálků v karburátoru musí býti nanejvýš čistá, také správná těsnost, bohatost směsi a ostatní věci s tímto související.
 
 
Datum: 10. března 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo jak píše DUNCO... zkus ji vyčistit :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostřední šroubek u trysek utahni dej plyn na plno at je šoupátko co nejvíš... pak otočkama 2 nebo 3 povol. nastartuj a uvidis jestli bude chcit povolit nebi utahnout :-) já to tak delal a drží parádně... PS: JAWA ZDAR!
 
 
Datum: 10. března 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      E-mail:      IP: uživatel11101    
skus si vypucovat trysku volnobehu... a ked ani to nepomoze skus sa trosku pohrat z bohatostou zmesi.. mozno preto sa mu nechce
 
 
Datum: 10. března 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
čus draci mam rozladěnej předstih vyměnil jsem svíčku a jede to líp teda aspon se mi to zdá zatím jsem to zkoušel na malem dvorku takže moc nevim,tak jestli mi řeknete jestli je to možne díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel10974    
ahoj draci mam čz 175 477 sport a nejak mi blbne a při plnem plynu stříli do karbecu čím toje?jak to zpravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Souhlasím se Shakerem, já mám 175/477 a v příručce mám psaný předstih 2,9 mm a odtrh 0,4mm. Když tam dáš 3mm, tak se nic nestane..
 
 
Datum: 10. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neřeknu ti přesný číslo, to si laskavě pohledej, ale na 3mm musí chytnout všechno od 125 po 350...
 
 
Datum: 09. března 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel10969    
a potreboval bych prosimvas vedet na kolik se nastavuje předstih
 
 
Datum: 09. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
pecka na svici a nebo spadly kladivka a maj moooc malej odtrh
 
 
Datum: 09. března 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus me tohle delalo taky ale ne u tohodle typu stavilo kdyz sem seridil presdstih a bylo to zase OK
 
 
Datum: 09. března 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Riči      E-mail:      IP: uživatel11300    
Zdarec no jen tak mně napadlo jestli by někdo nemněl zájem o nějaké věci z warburka 1000 teď jde do šrotu tedy spíš se rozebírá! Tak motor nevypadá špatně prostě písněte sem, bo na e-mail, ať může ještě někomu sloužit...Něco je ok stav ale něco ne motor vypadá dobře =) zdareec! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cau jo hele a jakej je teda rozmer ? a kolik to ma dir na uchyty dik
 
 
Datum: 14. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Taky tu mám jednoho kompletního,je ještě přihlášený.žlutá barva.Okres UO.
 
 
Datum: 13. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
nejak si to urychly, inzerce tu nema co delat
 
 
Datum: 10. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Riči      IP: uživatel11300    
Tak se jedná o wartburg 900 tak jestli ještě pořát máš zájem na té ceně dej vědět..............................................Peca ty kola chceš koupit?
 
 
Datum: 10. března 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Riči      IP: uživatel11300    
Tak mám asi problém newíme jak poznat typ..Otec si myslí že to je 900 no cenu zatím nevím zítra bych upřesnil...Jinak je to funkční ale nutná Generálka ale chytá, jezdí řadí až rve trávník =D....Když mi napíšeš jak se to pozná co je to přesně za typ tak není problém se dále dohodnout....Jsem ze středočeského kraje Kněžice u Třemošnice...........................Peca dneska sem je doukoval a drží ale pláště asi nejsou originál nevím ale středy ano podle toho co jsem koukal. Rozmněr napíšu zítra =)
 
 
Datum: 09. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
za kolik ten motor a převodovku a odkad si?
 
 
Datum: 09. března 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus hele mas na warana kola ? napis me sem dystak rozmer diky mooc
 
 
Datum: 09. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, chtel bych se zeptat pionýr mě na volnoběh běží pěkne ale když přidám tak se zadusí,karbec sem celej čistil v ředidle a profoukal sem ho,prosím poradte ,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky vám moc za rady dneska na to kouknu,a este bych se chtel zeptat jakou hodnotu má mýt kondenzátor,dík
 
 
Datum: 10. března 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle mi dělal minibike když sem měl mokrej (neprodyšnej) filtr.
 
 
Datum: 09. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, prosím tě, hlavně neposlouchej rady: zkus vyměnit kondenzátor, zkus vyměnit atd. Prvně všechno zkontroluj a pak vyvoď závěr! Žádný zkoušení. Zkontroluj jehlu, plíšek v zářezu, stav trysek, popřípadě šoupátko...
 
 
Datum: 09. března 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
špatná bohatost - nastavit jehlu, případně hladinu v plov. komoře... taky možná předstih
 
 
Datum: 09. března 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau muže to delat aji elektrika skus vymenit kondenzator ...a čistil si vzduch filtr??
 
 
Datum: 09. března 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci, mám problém, už jsem to sem psal a nikdo mi moc nepomohl, přečetl jsem si návod a zkoušel jsem to hledat i tady http://www.jawa-50.cz/ no potřebuji vyměnit ložiska v nábojích, v kolech, no zkrátka nejde mi to!! Předem všechny prosím o to aby mě neodsuzovaly za to, že si to nenajdu, POTŘEBUJI SE ZEPTAT NA VAŠE ZKUŠENOSTI a né jen číst návody. Cituji z návodu k obsluze: "Tenků tyčku pretiahneme otvorom ĺavého ložiska a rozpernou růrkou ju oprieme o vnútornů hranu pravého ložiska. Ĺehkým poklepaním na tyč ložisko vytlačíme a vyjmeme rozpornů růrku." Já jsem normální a dokáži si to přečíst, ale co to znamená!? Zkoušel jsem to různými tyčkami co mám po ruce a prostě nic, měřil jsem šuplérou zda-li se to ložisko pohybuje a ne. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zítra to udělám tou svářečkou, příde mi to snadný a jedu k dědovi ta si to přivařím.
 
 
Datum: 10. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ikdyž je ráfek vypletenej tak se to dá krásně nahřád plynovým hořákem a pal už jsou ty ložiska 10x líp vyndat ...opravdu s tím jen bouchneš o stůl a když je to pořádně nahřátý tak se trochu uvolní nebo i vypadnou sami...dneska jsem to zrovna dělal asi před 3 hodkama :-D jinak tenhle způsob mám odzkoušenej a fungoval vždicky
 
 
Datum: 09. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
v tom bubnu je osazení, který zabraňuje protlačení ložiska skrz... ale to osazení má cca 28mm a rozpěrka má cca 35mm tudíž se to dá trošku proklepat tlučením na ložisko, ale pouze ze strany kde sou díry na rozetu... ze strany bubnu to nejde pač ložisko je tam už opřený o to osazení... jakmile se ti to podaří trošku povyklepat, postupuj jak píše níže martin tak že se tam udělá mezírka a už to nějakou tvrdou tyčkou po obvodu ložiska budeš vyklepávat. druhé už je pak jednoduchý.. ještě jedna možnost je ta, že jestli máš jen samotnej buben bez ráfku, tak se to dá nahřát a bouchnout o dřevo. u týhle možnosti je lepší začít tim pravym, pač ze strany bubnu by to mohlo prasknout jako mě. jakmile to trošku povyleze, opět postupuj jako v předchozím případě. v obou případech je vhodná ten buben trošku nahřejvat, jde to pak líp, ale né zas moc jinak hrozí narušení a možné prasknutí. jinak vevnitř mezi ložiskama je ta rozpěrka, která má takový vymezovací kroužky a ty sou jen z plechu.. tak se toho nebátzkusit vypáčit tu rozpěrku do stran aby se ten plíšk zohnul... tím lze získat více místa na nasazení vyklepávací tyčky. nebouchat furt na jedno místo, ale dokolečka, jinak se to vzpříčí a jde to ještě hůř.
 
 
Datum: 08. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
No mě se to s tou svářečkou zdá nejlepší, ale nemám ji, jen děda, ale to je daleko :-(
 
 
Datum: 08. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Jasný, ale od tý doby co jsme to řešily se nic novýho nestalo, jen jsem si přečetl návod, který moc nechápu :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidíš, tohle už je oprávněnej dotaz :-) nedávno sem to tu probíral s dweinem na chatu, posílám ti na mail texťák, jinak nakonec mi stejně nezbylo nic než způsob se svářečkou, jak popisuje ondra..
 
 
Datum: 08. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle ještě si to promyslím, ale furt mi to nešrotuje :-( prostě se opřu tyčkou o hranu ložiska, ale tam není ani milimetr je to dost těžký se tam dostat. Takže co mám to prostě pořád zkoušet. Ten ondrův návrh je lepší, ale nemám svářečku :-).
 
 
Datum: 08. března 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11299    
Ahoj,použij tačku cca 8-10 mm z jedné strany náboje ji prostrč skrze ložisko na vnitřní stranu ložiska druhého ložiska na protější straně náboje,trochu t&#239; bude vadit\\\\r\\\\nrozpěrný kroužek,stačí chytit hranu toho protějšího ložiska a poklepej natyčku neboj do toho pořádně praštit.tyčku na ložisku postupně přesazuj na vnitřní straně\\\\r\\\\nmalého pruměru ložiska jak dovolí rozp. kroužek.Pokud vyrazíš jednu stranu tak druhé ložisko je bez problémů.Neboj do toho pořádně praštit.Čus a hodně zdaru
 
 
Datum: 08. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec jestliže ty ložiska už nechceš použít tak prostrč skrz tyčku a na jednom konci ju přivař k ložisku a pak už je to jednoduchý vyrazíš ho vytáhneš rozpěrku a vyrazíš druhý ložisko.
 
 
Datum: 08. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele mam 175 (kulatej motor) a proste nastartuju a nez se ohreje tak to de a pak se z toho mrte cudi a dusi se to mam plnej plyn a je to jak na volnobeh a kdyz povolim tak to zdechne ... kdyz sem ten samej benzin nalil do krosky tak se z toho vubec nehulilo .. nevite cim to muze byt proste se to nehumalne dusi .. diky za kazdou radu PECA (bohatost smesi povolena o 1actvrt otacky) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Dik stando us sem to vyresil ... bylo to spatnym filtrem
 
 
Datum: 09. března 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
přelejvání karburátoru způsobuje vždy a jedině plovák a ventil,který zavírá....máš tam bordel a nebo špatný plovák/ventil...to že motorka hulí muže být i z jiných důvodů....měl sem péráka bohatýho "jako prase" a startoval na třetí,chodil 90 a nesmrděl ani nečoudil....akorat se obcas "zalil" a nechytal pak vubec,jen na roztlaceni....to kouření bejvá převodak v klikovym prostoru.....
 
 
Datum: 09. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
karbec sem menil ale myslim si jestli tam nebudou naky spatny trisky treba jestli tam nejsou z 250 to je uplne stejny vzhledove tak jestli tam netece prez to vic benzinu nez je nozmalni ale to prvni co to udela kdyz otevru kohoutek je ze to zacne chcat ... a jeste me napadlo jestli to nemuze delat jehla ma bejt na 2zarezu od zhora ze?
 
 
Datum: 08. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to normalni neni, alespon ja jsem to na tyhle vzduchovy privere nemel, to bude vysoka hladina. zkousel jsi jinej karbec, resp. jiny soucastky do tohodle ?
 
 
Datum: 08. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
a je normalni ze kdyz tam je ten filtr takovej kulatej jak se da zavrit asi vis co myslim tak ze stoho pomerne hodne chcije benzin ? me pride ze stoho vic vytece nez to sezere
 
 
Datum: 08. března 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stelovat nejde, ale muze bejt omackanej kuzel, nebo spatnej plovak, kterej ti nabira a tim padem zvysuje hladinu
 
 
Datum: 08. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
hele ale u ty 175 se neda stelovat hladina ne ? kdyz tam se ten plovak neda nak nastavit nebo jo ? pls napis jak
 
 
Datum: 08. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina, spatnej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 08. března 2011 20:44
 
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 4:55:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu