Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:18
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Zdar draci.. má nějáký význam rozšiřování sacího a vyfukového kanálu na seriovým motoru? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 Ja hlavy snižovat neumim. Vim akorát jakej objem potřebuju. Pošlu to Frikulínovi a o víc se nestaram.....jinak myslim že se řiká že je to o 1.5mm + musíš udělat tu antidetonační štěrbinu a upravit spalovák v hlavě aby do toho nenarážel píst....no radši jsem to nikdy ani nezkoušel....at se daří....rozměry válce byli poměrné....výsledek bude takový,jak moc zprasený válec z výroby máš.....řídil bych se částečně plánkem úpravy válce na Jawa 05....
Datum: 15. března 2011 17:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 dík jak sviň  tomuhle říkám odpoěď za všechny prachy
Datum: 15. března 2011 17:12
Datum: 15. března 2011 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 pokud tu hlavu nesnížíš tak to celý nemá význam,to je háček....hele snížení životnosti......kdo ví....tohle neni žádná hardcore točivá úprava.....řiká se že normál motor by měl vydržet 30 tisíc.....takle upravenej cca 20 tisíc km....ale dnešní díly jsou natolik "kvalitní",že běžně motor po GO z novodobých dílů vydrží 10 tisíc a je znova vylágrovanej,takže tady skoro nemá význam se bavit o nějaký lehce snížený hlavě,kde se vlivem vyššího výfukovýho kanálu a snížení hlavy dostaneš z kompresního poměru 9:1 na 9.5: 1 a max otáčky vzrostou z 7 tisíc na 8 tisíc což není nic špatnýho ..hele neprožíval bych to tolik...
Datum: 15. března 2011 16:48
 Stando : moc dekuju. A něaké mírné snížení hlavy mi srazí životnost?
Datum: 15. března 2011 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 zaprvé sežen starej dobrej válec se stejnejma přefukama(prostě aby už od oka nebyl jeden víc dolu a druhej zase někam jinam....je to dobře vidět výfukovym kanálem) ...válec se dá napilovat i bez rozlisování,ale je to takový "buď a nebo"....pokud máš alespoň trochu cit a oko,tak se to dá..... jinak chtěli ste úpravu baj oko......tak sací o cca 1mm propilovat ke klikový skříni ,výfukovej o milimetr napilovat k hlavě a o milimetr rozšířit v horní části,na přefuky nesahat,jen důkladně vyčistit,hlavu s objemem 5.5ml,předstih 1.6mm,odtrh 0.3-0.35mm,dvě pružiny na kladívko,novou vačku,novou filtrační vložku do airboxu,novou HT 68 a VT 38,novou jehlu,nový šoupě.... hodně štěstí.....pokud bude motor po kvalitní GO,pojede moc dobře a jeho životnost neklesne nijak výrazně....at se daří...
Datum: 15. března 2011 16:11
 Nunikman: sme na tom úplně stejně, jen nevím jestli mě s tímhle pak pustěj na závod sériovak a ne speciál je to slabý
Datum: 15. března 2011 7:22
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Četl jsem to celé a docela mi to zamotalo hlavu  nechcise pouštět do něčeho takového  Delam GO a kdyz uz do to chci dat par tisic tak bych rád aby to bylo poradne  mě by stačili pouze nejaky postrehy... napr. vyfuk. kanal rozsirit smerem k hlave o 1mm, přefuky vylestit, sací kanal též rozšířit atd  tohle by mi stačilo  teda pokud je mi někdo ochotnej tohle poradit  chci jen proste neco co bych pro ten motor mohl udelat, aby dobre slapal bez nejakych pridavnych prefuku atd  díky
Datum: 14. března 2011 23:28
 stupidní dotaz od lamy: pokud budu v.k. jen rozšiřovat (nebudu přidávat další okénka) musím vylisovat vložku nebo to stačí pilovat v celku ?
Datum: 14. března 2011 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 pokud zatím nemáš žádné zkušenosti s odladěním takového motoru,tak začni s úpravou válce podle návodu na úpravu válce z 05 (také na webu http://www.jawa-50.cz)....přecejenom ten návod na úpravu válce podle odkazu níže je více složitý a náročný jak na výrobu,tak na odladění a mohl bys tím být zklamán a mohlo by tě to odradit od dalších úprav.....
Datum: 14. března 2011 22:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 14. března 2011 22:32
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Díky moc za odpoved  a ještě se tě zeptám o kolik mám ten výfuk kanal rozšířit? a jakým směrem? jestli do stran, směrem k hlavě nebo směrekm ke klice? Snazil jsem se to někde vyčíst, ale jenom jsem se dočetl že při týhle upravě rády praskají krouzky
Datum: 14. března 2011 21:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sací kanál bych nerozšiřoval, jen bych u něho slícoval jehlovými pilníky vložku s válcem. A výfukový kanál určitě zvětšit !! Pak to je rapidně znát na jízdě
Datum: 14. března 2011 21:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 koukám ze se to nahore resi taky... tak to budu sledovat  nemusis mi uz psat sem.. ale jinak dik
Datum: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Prosim Tě ještě o radu  když už to budu dělat... mám něco provést s výfukovím kanalem? Nebo sacím? Je to na origo motor bez jakejch koliv uprav  díky
Datum: 14. března 2011 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 jo,slícuj to! ale bacha....ten válec se na dvou šteftech trochu kvrdlá do stran tak at to neudelas moc siroky v karterech,hledej nějakou středovou polohu...ale to co je na fotce je běžnej jev...
Datum: 14. března 2011 22:35
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čau....nemáte nějakou vychytávku na výfuk u čz 175/487 strašně mi to prská u mezi kolenem a válcem na motor.......dáváte tam nějaký těsnění ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:44
Jméno: matěj
IP: uživatel11332
 hele bude to znít blbě ale udělal jsem to samý a pak mě napadlo napsat sem  takže se tím nebudu trápit a nechám to na tmelu
Datum: 14. března 2011 0:44
 neni to úplně košér řešení, ale taky mě to trápilo, tak sem to odmastil, napatlal tam Paulin a spojil, od tý doby ani kapka..
Datum: 14. března 2011 0:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tesnení tam myslim neprijde ale nechci kecat  mas to poradne dotazeny to koleno k valci?
Datum: 14. března 2011 0:30
 hoj.omlouvám se , že zas píšu.Ale jsem v pytli.Potřebuju poradit.není to sice o pincku ale prosím vás.mám na náboji kotouč , který drží 6 imbusových šroubků.5 jsem jich normálně vyšrouboval ale na 6 mám strhlou hlavu.ten imus se v tom jen tak protáčí.věši tam nemám šanci dostat.Převrtávat to nechcu , protože ten náboj je z hliníku a není tam místo pro větší závit.Sikovkama ani hasákem to chytnou nejde , protože ta hlava je ve tvaru kopečku nebo jak bych to řekl.není to za co chytit.Fakt nevím.je to imbus tak o průměru cca 3mm.Díky moc za radu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:22
 naklep tam hvězdičku
Datum: 16. března 2011 21:22
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 vem brusku a po bokach to zabrus aby to bylo v rovině a nad klíč a vyšroubuješ to
Datum: 16. března 2011 15:17
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 můžeš taky zkusit ten šroub povolit majzlíkem, když budeš sekat do šroubu z boku ve směru povolování
Datum: 13. března 2011 20:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
Datum: 13. března 2011 13:28
 takže...bud na to něco opatrně navařit, třeba malou matku a pak to vytočit, nebo odvrtat hlavu šroubu, sundat kotouč a pak ten zbytek šroubu už povolíš sikovkama
Datum: 13. března 2011 13:22
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
 Čau,prosim vás vubec si nevým rady pření vydlice u pionýra se mi strašně vyklají když je dám mezi nohy a zakívu z řídítkama tak se to cele kyve do stran děkuji mooc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 23:31
Datum: 12. března 2011 23:31
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Nejspis mas ojety vnitrni vlozky. Jduo koupit nove
Datum: 12. března 2011 23:01
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 Zdarec dneska jsem doma našel tachometr na jawu 20,21,23 a zkusil jsem roztočit a tak km ukazuje,ale ručička moc je nevrací třeba to skočí na 80km a pak se to nevrací myslíte že tak je prasklá pružina jak to mám opravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 10:56
 mě zas ručička poskakovala a bylo to tím že sem měl moc z ohlej bowden nahonu tachometru
Datum: 12. března 2011 10:56
 Zdar draci, osadil jsem do středu kola Jawy 50 nová ložiska a když to roztočím tak se to klepe, přepokládám, že to jako odlitek má nějaké vůle, ale klepe se to dost, vadí to nebo se to ztratí po nasazení ráfků? Díky mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 16:49
 To jsem chtěl slyšet  , čili jde-li o hmotnost tak se to snad stratí až tam bude pneu.
Datum: 12. března 2011 16:49
Jméno: diblík
IP: uživatel10032
 co se ti vlastně klepe? hází ti buben na držících ložiskách? ložiska je třeba míti přesně rovně proti sobě. jestli ti hází buben, proto že je křivej, tak s tim toho moc neuděláš. házivost tam dycky nějaká bude. centrováním to srovnáš, pokud ti to teda nehází 1cm do boku a nahoru
Datum: 12. března 2011 16:21
 Ložiska jsem dával podchlazená a střed jsem si nahřál, pak šli poměrně lehce, ale vypadá to, že drží, jde mi spíš o to jestli se to klepání může ztratit po nasazení ráfku.
Datum: 12. března 2011 16:13
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 šli tam ztuha nebo zlehka? ložiska musí jít ztěžka nandat , aby tam drželi...jestli tam máš moc velkou vůli tak si kup lepidlo na vymezení vůle v uložení a nalep je
Datum: 12. března 2011 13:20
Jméno: Moris Morisovič
IP: uživatel2336
 Zdraím dneska při projižďce na nově zrekonstruovanem stadionu mi při brždění vyletělo torpédo z rámu zohnulo mi brzdové táhlo a zlomilo brzdový štít... Radu moc nepotrebuju spiš by mě zajimalo jestli nekomu z vás ten zadní brzdový štít doma neleží ve stodole a nechcete ho prodat... .. jedná se o S11 ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak tohle me uz nebaví poradtemi mam fichtla opravit nebo prodat?? bez papiru. Dal jsem do cajku vse a chytal krasne jizda bez chyby, najednou sem tam povynechal a pak zacal ynechavat moc nekdy pomohlo preplavit karbec a tetka uz ne. Mel jsem 2 krat vyndaej karbec a vse je ok, vejvuk jsem cistil i kdyz byl cistej, skusil jsem to nakopnout na baterku a nic, delalo to to, ze vynechaval strasne moc a kdyz byl prehratej tak uz sel dootacek, pakjsem skousel kondenzator dat jinej kladivko jsem cistil izolace vypinac jsem odpojil a oneco se to zlepsilo. Tetka to dela tohle- studenej chyti jede normalne sem tam vyjmecne povynecha a jak se trochu zahreje zacina se to zhorsovat strasne to vynechava kdyz jsem tom dal lnej skopce tak uplne chcipal a pa se roztocil a sel dobre chvili a po chvilce cca 5minut a zdechnul uplne jiskra tam byla a svicka mokra. Gufera novy motor pretesnenej vse nasilikonu!! svicky jsem skousel novy i stary z jiny masiny a je to stejny. Jiskra krasna stavnata silna neroztrhana, kabel na inducce novej fajfka nova. Este predtim nez to zaclo uplne zlobyt jsem na civku co vyraby proud pripajel novej kabel a pak tedy jsem dosahl ty krasny jiskry predtim byla roztrhana, ale myslim ze nic naty civce spatnyho nebude. myslite ze by pomohlo vymenit kladivko?? Je zajimavy ze kdyz to chciplo a pak jsem za par hodin prisel tak jsem to normalne nakop a jeloto skoro normalne, a este od ty doby co to zaclo zlobyt je tmavsi svicka a na volnobech se hlti hlavne u tepliho prestal drzet volnobech a nechcesemu s malejch otacek. Gufero u spojky co je olej jsem taky dal znovu novy. A navic to vic kouri alspon me to pripada!!! Budu rad za kazdou radu a reknetemi jestli to nemam spis prodat mam este jednoho takze me to je jedno, tohodle fika drzim stoho duvodu ze ma plechy a nelita name vzime bordel na leto mam plno jinejch masin
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:32
 ja te ho zbavim za cenu zeleza nebo flasky
Datum: 13. března 2011 11:32
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ok jde do srotu seru nato, uz blbne i studenej
Datum: 13. března 2011 9:09
 ja rikám ze predaj vsetky tvoje motorky ...do dobrych rúk
Datum: 12. března 2011 19:40
 se svym fichtlem si dělej co chceš a když to řeknu na tvrdo, tak asi takhle: Ptáš se už nejakej měsíc pořád na to samý!!! Vždy tvrdíš že je vše ok a pak tu vypotíš že jsi něco vyměnil a je to lepší. Tak se prober a přemejšlej.už jsi vyměnil snad všechno na zapalování a furt ti to nejde a ted se ptáš jestli máš vyměnit kladívko?? tos ho neměnil??? kdybych byl tvuj soused a pořád by ses mě vyptával na blbiny, tak bych tě už dávno poslal k šípku!!!
Datum: 12. března 2011 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to znám ...tohle mi dělal pionýr taky strašně dlouho..za studena jel jak střela a když se ohřál tak ani nešel vytočit do otáček a peckal a hulil....vyměnil jsem kladívka a vše bylo oK
Datum: 12. března 2011 13:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jo jenze ja mam vse ok, jsem to mel vsechno rozebrany a dal jsem to dokupi a vycistil, navic benzin me tam dotejka krasne v tom problem nebude a nahrbolech to nic neprovadi, Bud je to naka netesnost coz je asi blbost pod valcem jsem to pretesnoval a hlava tesni.Spis ta elektryka no skusim nato prijit. Treba to dela nakonec blba inducka skusim jinou
Datum: 12. března 2011 10:26
Jméno: luďa
IP: uživatel2336
 zajimave je kolik u tak jednoducheho stroje muže být závad .. Na tohle si asi budeš muset přijit sám .. ale skus začít jednoduchyma věcma jako např. vyčištění benzinoveho ventilu na nadrži atd...
Já sem měl u mustanga např. problém že když sem vjel do nerovneho povrchu začlo to chcipat rozebral sem kde co a pak sem přišel na to že za to muže jehlový ventil který se při prujezdu dírama zasekavál
taková blbost a kolik sem se u toho vynervoval
Datum: 11. března 2011 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 prectih jsem skousel jeto porad stejny, este ho muzu skusit, ale je to zbytecny. sSrizovat vzduch? to me ufichtla moc nepomuze kdyz to dela jen ocas hlavne u teplyho motoru! uz si nevim rady
Datum: 11. března 2011 20:09
Jméno: luďa
IP: uživatel2336
 skusil bych seštelovat poměr benzin/vzduch ..a nebo seřidit předstih
Datum: 11. března 2011 18:52
Jméno: mmhgh
IP: uživatel6546
 Zdar mistři..budu robit kratky film o pionyrovi...a jeho vyvojí  asi 15minutový.Poradtě mi jaky si mam stahnout progran na tvoření klipu...kromně moviemakeru,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 20:40
 dobrý je pinnacle 12 a nově jsem si stáhl i 14.
Datum: 12. března 2011 20:40
 Sony Vegas Pro 9. Skvelej programek
Datum: 11. března 2011 20:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Windows Movie maker  jednoduchy a vcelku dobrý
Datum: 11. března 2011 18:57
Jméno: mmhgh
IP: uživatel6546
 ok ...  už vím přestavu jak byto mohlo vypadat...dobový pincek,dobove oblečení,dobova písničky k tomu  ...ted cekam na slunečné pocasí....
Datum: 11. března 2011 16:34
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Zdar hle až to doděláš dej sem odkaz =) Když by to, mohl bych to video použít na mojí ročníkovou práci? Mám téma Jawa tak bych to tam mohl někam dát =) ??????? Diky..
Datum: 11. března 2011 15:19
 Pinnacle Studio 9 nebo 12.
Datum: 11. března 2011 13:08
Jméno: OssY
IP: uživatel11311
 Adobe Premiere
Datum: 11. března 2011 12:56
 Zdarec draci, vim ze se na to pta furt kazdej, ale dnes jsem sel umyt pio a pri jizde se nevracela radici paka tak sem na to lehce strikl WD a od ted me nejde nastartovat. Spis si myslim ze se nekam dostala voda, co myslite vy a pardon za muj spatny dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 14:55
 dnes me to jede pouze na roztlaceni, predtim to chytalo na prvni az druhe nakopnuti
Datum: 11. března 2011 14:55
 tipnul bych to na dvě nezávislé závady, voda v zapalování a prasklá pružina v řadícím automatu
Datum: 11. března 2011 11:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel11310
 vyčisti zapalování(faju,kladívka) a vyčisti karbec
Datum: 11. března 2011 9:26
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Vyčisti karbec
Datum: 11. března 2011 0:46
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 potom umiti jsem na tom jeste jel ale po nastrikani WD uz ne
Datum: 10. března 2011 21:29
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 trisky jsem vycistil
Datum: 10. března 2011 21:23
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Ahoj po zimě jsem vytáhl pionýra (typ 21) nechce vůbec nastartovat nejde ani rozběhat.Svíčka hází jiskuru v pohodě benzín do toho de tak newim co je špatně ale po každé když svíčku vyndám je střašně udojená.Pls poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 22:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 joo táák  tak to uz jsem taky videl ze se to prodava
Datum: 10. března 2011 22:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Prodávají se přímo oživovací spreje, nebo se to tak jmenuje, na motory...
Datum: 10. března 2011 22:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ááá omlouvám se  zase jsem to nedocetl do konce  přehled jsem to že ti tam ten benzin jde
Datum: 10. března 2011 22:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 že by ten sprej hořel?
Datum: 10. března 2011 22:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Po zimě určo vyčisti trysky (popř. karbec)  a jestli se ti neusadila rez v kohoutku na benzin a netece ti tam benzin  to je to nejlepsi co muzes udelat hnedka z kraje  Jawa05: sory ale musím se zeptat  přoč tam ten sprej stříkáš?
Datum: 10. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A zase rada ,,zkus vyměnit,, zkus vyměnit.... " Musíš se zamyslet než to uděláš a pak jednat a ne střílet do tmy jawamane... Petře, překontroluj zářez na svíčce a hladinu v karbecu. Já to řeším tak (prosím nechte si komentáře o tomhle pro sebe), že vyndám svíčku a do válce LEHCE stříknu sprejem, třeba deodorantem. Dám svíčku a prošlápnu. Ale to nedělej, cákneš víc a je neštěstí...
Datum: 10. března 2011 21:50
 to muže být rotor nebo indukční cívka, nebo skus vyměnit svíčku, do pionýra je doporučená brisk n15c odtreh na kladívku 0,40 a předstih 1,6 mm před hodní uvratí
Datum: 10. března 2011 21:16
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Čau draci hele mám problem muj fichtl mi nedrži vilnoběh zkoušel jsem ho štelovat a vubec nic tak mi prosím napište děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vsadím se, že to bude vůlí na šoupátku. Když je vůle velká, nedrží volnoběh !
Datum: 10. března 2011 16:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9591
 Hodně často přestane držet volnoběh kvůli špatnému šoupěti. Jak je plocha pro štelování šroubkem poničená. Proto už šroub volnoběhu nestačí. Já jsem koupil nové šoupě.
Datum: 10. března 2011 16:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nejen volnoběžná tryska, ale celá soustava kanálků v karburátoru musí býti nanejvýš čistá, také správná těsnost, bohatost směsi a ostatní věci s tímto související.
Datum: 10. března 2011 15:59
 nebo jak píše DUNCO... zkus ji vyčistit
Datum: 10. března 2011 15:46
 prostřední šroubek u trysek utahni dej plyn na plno at je šoupátko co nejvíš... pak otočkama 2 nebo 3 povol. nastartuj a uvidis jestli bude chcit povolit nebi utahnout  já to tak delal a drží parádně... PS: JAWA ZDAR!
Datum: 10. března 2011 15:45
 skus si vypucovat trysku volnobehu... a ked ani to nepomoze skus sa trosku pohrat z bohatostou zmesi.. mozno preto sa mu nechce
Datum: 10. března 2011 15:45
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 čus draci mam rozladěnej předstih vyměnil jsem svíčku a jede to líp teda aspon se mi to zdá zatím jsem to zkoušel na malem dvorku takže moc nevim,tak jestli mi řeknete jestli je to možne díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 19:17
Jméno: patrik
IP: uživatel10974
 ahoj draci mam čz 175 477 sport a nejak mi blbne a při plnem plynu stříli do karbecu čím toje?jak to zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 19:37
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Souhlasím se Shakerem, já mám 175/477 a v příručce mám psaný předstih 2,9 mm a odtrh 0,4mm. Když tam dáš 3mm, tak se nic nestane..
Datum: 10. března 2011 19:37
 neřeknu ti přesný číslo, to si laskavě pohledej, ale na 3mm musí chytnout všechno od 125 po 350...
Datum: 09. března 2011 23:38
Jméno: patrik
IP: uživatel10969
 a potreboval bych prosimvas vedet na kolik se nastavuje předstih
Datum: 09. března 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 pecka na svici a nebo spadly kladivka a maj moooc malej odtrh
Datum: 09. března 2011 18:23
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus me tohle delalo taky ale ne u tohodle typu stavilo kdyz sem seridil presdstih a bylo to zase OK
Datum: 09. března 2011 17:33
 Zdarec no jen tak mně napadlo jestli by někdo nemněl zájem o nějaké věci z warburka 1000 teď jde do šrotu tedy spíš se rozebírá! Tak motor nevypadá špatně prostě písněte sem, bo na e-mail, ať může ještě někomu sloužit...Něco je ok stav ale něco ne motor vypadá dobře =) zdareec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:19
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cau jo hele a jakej je teda rozmer ? a kolik to ma dir na uchyty dik
Datum: 14. března 2011 20:19
 Taky tu mám jednoho kompletního,je ještě přihlášený.žlutá barva.Okres UO.
Datum: 13. března 2011 19:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 nejak si to urychly, inzerce tu nema co delat
Datum: 10. března 2011 15:00
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Tak se jedná o wartburg 900 tak jestli ještě pořát máš zájem na té ceně dej vědět..............................................Peca ty kola chceš koupit?
Datum: 10. března 2011 14:56
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Tak mám asi problém newíme jak poznat typ..Otec si myslí že to je 900 no cenu zatím nevím zítra bych upřesnil...Jinak je to funkční ale nutná Generálka ale chytá, jezdí řadí až rve trávník =D....Když mi napíšeš jak se to pozná co je to přesně za typ tak není problém se dále dohodnout....Jsem ze středočeského kraje Kněžice u Třemošnice...........................Peca dneska sem je doukoval a drží ale pláště asi nejsou originál nevím ale středy ano podle toho co jsem koukal. Rozmněr napíšu zítra =)
Datum: 09. března 2011 22:40
 za kolik ten motor a převodovku a odkad si?
Datum: 09. března 2011 19:16
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mas na warana kola ? napis me sem dystak rozmer diky mooc
Datum: 09. března 2011 18:39
 zdravím, chtel bych se zeptat pionýr mě na volnoběh běží pěkne ale když přidám tak se zadusí,karbec sem celej čistil v ředidle a profoukal sem ho,prosím poradte ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 6:53
 ok,díky vám moc za rady dneska na to kouknu,a este bych se chtel zeptat jakou hodnotu má mýt kondenzátor,dík
Datum: 10. března 2011 6:53
 Přesně tohle mi dělal minibike když sem měl mokrej (neprodyšnej) filtr.
Datum: 09. března 2011 17:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, prosím tě, hlavně neposlouchej rady: zkus vyměnit kondenzátor, zkus vyměnit atd. Prvně všechno zkontroluj a pak vyvoď závěr! Žádný zkoušení. Zkontroluj jehlu, plíšek v zářezu, stav trysek, popřípadě šoupátko...
Datum: 09. března 2011 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 špatná bohatost - nastavit jehlu, případně hladinu v plov. komoře... taky možná předstih
Datum: 09. března 2011 10:59
 cau muže to delat aji elektrika skus vymenit kondenzator ...a čistil si vzduch filtr??
Datum: 09. března 2011 10:35
 Ahoj draci, mám problém, už jsem to sem psal a nikdo mi moc nepomohl, přečetl jsem si návod a zkoušel jsem to hledat i tady http://www.jawa-50.cz/ no potřebuji vyměnit ložiska v nábojích, v kolech, no zkrátka nejde mi to!! Předem všechny prosím o to aby mě neodsuzovaly za to, že si to nenajdu, POTŘEBUJI SE ZEPTAT NA VAŠE ZKUŠENOSTI a né jen číst návody. Cituji z návodu k obsluze: "Tenků tyčku pretiahneme otvorom ĺavého ložiska a rozpernou růrkou ju oprieme o vnútornů hranu pravého ložiska. Ĺehkým poklepaním na tyč ložisko vytlačíme a vyjmeme rozpornů růrku." Já jsem normální a dokáži si to přečíst, ale co to znamená!? Zkoušel jsem to různými tyčkami co mám po ruce a prostě nic, měřil jsem šuplérou zda-li se to ložisko pohybuje a ne. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:23
 Zítra to udělám tou svářečkou, příde mi to snadný a jedu k dědovi ta si to přivařím.
Datum: 10. března 2011 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ikdyž je ráfek vypletenej tak se to dá krásně nahřád plynovým hořákem a pal už jsou ty ložiska 10x líp vyndat ...opravdu s tím jen bouchneš o stůl a když je to pořádně nahřátý tak se trochu uvolní nebo i vypadnou sami...dneska jsem to zrovna dělal asi před 3 hodkama  jinak tenhle způsob mám odzkoušenej a fungoval vždicky
Datum: 09. března 2011 22:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 v tom bubnu je osazení, který zabraňuje protlačení ložiska skrz... ale to osazení má cca 28mm a rozpěrka má cca 35mm tudíž se to dá trošku proklepat tlučením na ložisko, ale pouze ze strany kde sou díry na rozetu... ze strany bubnu to nejde pač ložisko je tam už opřený o to osazení... jakmile se ti to podaří trošku povyklepat, postupuj jak píše níže martin tak že se tam udělá mezírka a už to nějakou tvrdou tyčkou po obvodu ložiska budeš vyklepávat. druhé už je pak jednoduchý.. ještě jedna možnost je ta, že jestli máš jen samotnej buben bez ráfku, tak se to dá nahřát a bouchnout o dřevo. u týhle možnosti je lepší začít tim pravym, pač ze strany bubnu by to mohlo prasknout jako mě. jakmile to trošku povyleze, opět postupuj jako v předchozím případě. v obou případech je vhodná ten buben trošku nahřejvat, jde to pak líp, ale né zas moc jinak hrozí narušení a možné prasknutí. jinak vevnitř mezi ložiskama je ta rozpěrka, která má takový vymezovací kroužky a ty sou jen z plechu.. tak se toho nebátzkusit vypáčit tu rozpěrku do stran aby se ten plíšk zohnul... tím lze získat více místa na nasazení vyklepávací tyčky. nebouchat furt na jedno místo, ale dokolečka, jinak se to vzpříčí a jde to ještě hůř.
Datum: 08. března 2011 23:25
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No mě se to s tou svářečkou zdá nejlepší, ale nemám ji, jen děda, ale to je daleko
Datum: 08. března 2011 23:10
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jasný, ale od tý doby co jsme to řešily se nic novýho nestalo, jen jsem si přečetl návod, který moc nechápu
Datum: 08. března 2011 23:09
 vidíš, tohle už je oprávněnej dotaz  nedávno sem to tu probíral s dweinem na chatu, posílám ti na mail texťák, jinak nakonec mi stejně nezbylo nic než způsob se svářečkou, jak popisuje ondra..
Datum: 08. března 2011 23:06
 Takhle ještě si to promyslím, ale furt mi to nešrotuje  prostě se opřu tyčkou o hranu ložiska, ale tam není ani milimetr je to dost těžký se tam dostat. Takže co mám to prostě pořád zkoušet. Ten ondrův návrh je lepší, ale nemám svářečku  .
Datum: 08. března 2011 23:05
 Ahoj,použij tačku cca 8-10 mm z jedné strany náboje ji prostrč skrze ložisko na vnitřní stranu ložiska druhého ložiska na protější straně náboje,trochu tï bude vadit\\\\r\\\\nrozpěrný kroužek,stačí chytit hranu toho protějšího ložiska a poklepej natyčku neboj do toho pořádně praštit.tyčku na ložisku postupně přesazuj na vnitřní straně\\\\r\\\\nmalého pruměru ložiska jak dovolí rozp. kroužek.Pokud vyrazíš jednu stranu tak druhé ložisko je bez problémů.Neboj do toho pořádně praštit.Čus a hodně zdaru
Datum: 08. března 2011 21:48
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec jestliže ty ložiska už nechceš použít tak prostrč skrz tyčku a na jednom konci ju přivař k ložisku a pak už je to jednoduchý vyrazíš ho vytáhneš rozpěrku a vyrazíš druhý ložisko.
Datum: 08. března 2011 21:46
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele mam 175 (kulatej motor) a proste nastartuju a nez se ohreje tak to de a pak se z toho mrte cudi a dusi se to mam plnej plyn a je to jak na volnobeh a kdyz povolim tak to zdechne ... kdyz sem ten samej benzin nalil do krosky tak se z toho vubec nehulilo .. nevite cim to muze byt proste se to nehumalne dusi .. diky za kazdou radu PECA (bohatost smesi povolena o 1actvrt otacky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:37
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Dik stando us sem to vyresil ... bylo to spatnym filtrem
Datum: 09. března 2011 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 přelejvání karburátoru způsobuje vždy a jedině plovák a ventil,který zavírá....máš tam bordel a nebo špatný plovák/ventil...to že motorka hulí muže být i z jiných důvodů....měl sem péráka bohatýho "jako prase" a startoval na třetí,chodil 90 a nesmrděl ani nečoudil....akorat se obcas "zalil" a nechytal pak vubec,jen na roztlaceni....to kouření bejvá převodak v klikovym prostoru.....
Datum: 09. března 2011 18:29
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 karbec sem menil ale myslim si jestli tam nebudou naky spatny trisky treba jestli tam nejsou z 250 to je uplne stejny vzhledove tak jestli tam netece prez to vic benzinu nez je nozmalni ale to prvni co to udela kdyz otevru kohoutek je ze to zacne chcat ... a jeste me napadlo jestli to nemuze delat jehla ma bejt na 2zarezu od zhora ze?
Datum: 08. března 2011 22:59
 tak to normalni neni, alespon ja jsem to na tyhle vzduchovy privere nemel, to bude vysoka hladina. zkousel jsi jinej karbec, resp. jiny soucastky do tohodle ?
Datum: 08. března 2011 22:44
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 a je normalni ze kdyz tam je ten filtr takovej kulatej jak se da zavrit asi vis co myslim tak ze stoho pomerne hodne chcije benzin ? me pride ze stoho vic vytece nez to sezere
Datum: 08. března 2011 21:49
 stelovat nejde, ale muze bejt omackanej kuzel, nebo spatnej plovak, kterej ti nabira a tim padem zvysuje hladinu
Datum: 08. března 2011 21:46
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hele ale u ty 175 se neda stelovat hladina ne ? kdyz tam se ten plovak neda nak nastavit nebo jo ? pls napis jak
Datum: 08. března 2011 21:35
 hladina, spatnej vzduchovej filtr
Datum: 08. března 2011 20:44
|



|