česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lad      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, nevíte o někom kdo pískuje kryty na jawu 550. Nejlépe ze zlínkého kraje.Moc děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: johoun      IP: uživatel9949    
zdar draci, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana - maneta s125 ? nutně bych to potřeboval ... nebo čím by se dal nahradit dík za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: johoun      E-mail:      IP: uživatel9949    
tady je ten mail :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: johoun      IP: uživatel9949    
kdyžtak napiš na mail zakolik bys to prodal ten motor ... dík
 
 
Datum: 03. března 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
mám doma celej motor na tatrana nechceš? JE TAm samozřejmě i celej karbec, nebo bych případně vyměnil za motor z 555
 
 
Datum: 03. března 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: light snooze      IP: uživatel11073    
Zdurte. Nevi nekdo nahodou jestli se jezdi zavody podobne fichl c. ve vysich ccm ?? konkretne volna do 100 ci 125 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Jo sou to sprinty, vim ze se jezdi i obyc silnicni zavody s vetsima kubaturama, ale nazev a misto nevim http://psychopath-racing.rajce.idnes.cz/Vyber_zavody_2010/
 
 
Datum: 02. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: light snooze      IP: uživatel11073    
a teren ? ci klasik ? co jsem koukal tak to jsou sprinty .
 
 
Datum: 02. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Socialistik dragster
 
 
Datum: 02. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau draci, celkem by mě dost zajímalo, jestli by mělo dost lepší vliv obložit válec takovým trichtýřem, který by tvořil alespoň 2 strany vedle válce, měl by rozumnej sklon i parametry a vháněl by vzduch přímo na válec....... myslíte že by to fakt lépe chladilo a motor měl lepší jízdní vlastnosti? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
http://www.youtube.com/watch?v=TKVAFQHse_M tady je taková malá prezentačka od nás kde se jezdi fichtlcupy :-) z kraje jsou fotky... a je tam videt jak tam maji udelany ten ,,TRYCHTÝب¨ :-) nekde v 40 secunde :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
Viděl jsem to na závodech,dávaj to na hlavy,protože hlava a válec jsou schovaný za přednim blatníkem a špatně se chladí
 
 
Datum: 03. března 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem to někde namalované moment hned to najdu
 
 
Datum: 02. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
díky :-D a jak si to měl řešené? normálně 2 boční plechy ? nebo nějakej komplikovanej tvar :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem to u pincka celou sezonu a je to sakra rozdíl s tím a bez toho. V těch hicách téměř čtyřicítkových jsem jel 10 kilometrů nepřetržitě pořád s plynem nadoraz 70-75 a motor byl pořád pružný bez známky vadnutí. Kdežto bez toho jsem to přidřel po dvou kilometrech :-D Fakt výborná věc,akorád to neni dobrét ed na zimu
 
 
Datum: 02. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
no přece jen v letních parných dnech :-D .... mě osobně se teda zdá, že mi simál táhl víc když bylo kolem nuly... nedávno nám učitel ve fyzice taky říkal, že motory lépe pracují, když je větší rozdíl teplot, pak to více táhne..... no teĎ mě napadá, že by ty plechy měli větší odpor, takže by motor třeba chladil, ale plechy by mě brzdily :-D :-D :-D nebo natřít černou barvou, to prej taky pomáhá....odvádí to větší množství tepla
 
 
Datum: 02. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
no ja si myslim,že motor jede líp spíše když je zahraty a ma i menší spotřebu,ale jako nápat je to dobrý,ale když jezdíš normalně tak se to uchladi v klidu :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      E-mail:      IP: uživatel4620    
No jízdní vlastnosti jen možná o to že se to nebude tolik hřát ale fungovat to bude, pokud tam dáš dobrý větrák tak to bude chladit slušně :-) ;-)
 
 
Datum: 02. března 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Zdar draci nevíte jákou svíčku mam mít do tohodle počasí moc mi to nejezdí dííííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Na studeny starty N17C Ale klasika je N15C. Když más dobre postelovaný zapalovaní a karburator.... tak je v celku jedno na kterou svíčku jedes... :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Potřebuju pomoc mám mustanga upravenýho na cross a nak mi blbne spojka zmáčknu zařadim rychost (nenastartováno)drži a chci to roztlačit. Ale ta spajka prostě nefunguje. MŮŽETE MI POMOCI CO S TÍM MŮŽE BÝT???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sjety lamely, nebo moc utazena spojka
 
 
Datum: 01. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus no hele skus se podivat na spojkovy ticky jestli treba nemas rozmacklou kulicku nebo skus povolit sroubek co mas na livy strane motoru
 
 
Datum: 01. března 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chtěl bych se zeptat jak seřídit karburátor 2914 HZ ,na jaky zářez jehlu a jakou má trysku,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, tak to nevím jak je to s origo, ale já na pařezáckým karbecu mám HT velikostí 68.. ale jestli je origo nebo jí někdo měnil za větší to nevím.. já na ní nešahal..
 
 
Datum: 02. března 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysku sem viděl vždycky 65, ale je možné, že se dělali i jiné
 
 
Datum: 02. března 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
noooo ta tryska by mi moc zajímala......na jednom pařezu mam Jikov 2916 a HT nějak přes 70 a na druhym pařezu mam obyč karb 2914 a HT 68....a ty ted pises 60.....zajima mi to
 
 
Datum: 02. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky moc
 
 
Datum: 02. března 2011 5:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
triska tam je tuším 60tka a jehlu na druhej zářez
 
 
Datum: 01. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to karburátor z pařeza :-) pls poradte
 
 
Datum: 01. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
Ahoj draci měl sem motor ze starší 21 nechal sem ho kámošovi a on ho komplet celej celej nechal na dvě hodiny \\r\\npotopenej v acetonu (o čemž mi neřekl) tak se chci zeptat co se na tom mohlo podělat \\r\\na co bude potřeba udělat aby mu to jelo?Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
pokud pominu,že je tam nějaký zapalování a olej v převodovce,tak se tomu motoru nemohlo stát vůbec nic! maximálně to,že se pročistil a očistil.....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No to mohlo dost těžko odnýst zapalování...
 
 
Datum: 01. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Gufera a gumový okroužky budou asi v háji a nevím jestli to taky třeba nerozleptá lak na cívka v zapalování
 
 
Datum: 01. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Ložikům aceton nevadí,bloky jsou z hliníku těm to taky neva a spojka je taky v pohodě samozřejmě nový olej u těch gufer jde o to když ho otřeš prstem tak jestli nelepí nebo nepouští barvu prostě jestli není naleptaný .jastli to nic z toho nedělá tak bych to neřešil.
 
 
Datum: 01. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera, tesneni, nejspis to odnesly i bloky motoru. kazdopadne pulleni ho nemine, mozna se to nelibilo ani loziskum, lamely jsou v oleji, tak ty by to nemuselo tolik poznamenat, ikdyz, taky by staly za kontrolu.
 
 
Datum: 01. března 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel11251    
Postřeboval bych poradit a nevim kde to tu mam napsat mám vidle od fichtla 21 a chcu je nastříkat ale nejdou mi odělatty tlumičové tyče neví někdo jestli to můžu virazit z druhé strany jakože zvrchu???a nepoškodím tam něco???\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel11251    
ty cršky jsem vyšroupoval ale stejně to nejde je to tam totálně zatvrdlé
 
 
Datum: 01. března 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou našroubovaný v pružinách, stačí vyšroubovat
 
 
Datum: 01. března 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2573    
Zdravím potřebuju vymenit manzety př. tlumicu.. a nevim si rady... zatím sem sundal kluzáky a ted nvm.. nekde jsem cetl ze vyndat dole tu segrovku a vylisovat ty vlozky a dal nevím.. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: pajin309 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty manzety nejdou sundat prez tuhle vystuhu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3551.html.. a sry ne segrovka ale pojistej krouzek kterej je za pouzdrem... sem nekde cetl ze se musi vyndat ten krouzek a vylisovat pouzdro a pak by to melo jit ven ale nevim no :-(
 
 
Datum: 01. března 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš měnit manžety tak na leve strane nemusis kluzak ani sundavat, vpravo je zachyt brzdy tak nevim jestli by to vyšlo, pokud chceš měnit ty silonovy futra tak tam o žadne segrovce nevim stači vymlátit stary a nalisovat novy na stejny misto, potom vystružit nebo protavit nahžátým kluzákem..
 
 
Datum: 28. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau borci... Jaká baterka přijde do 350/640? Že 5,5 AH je málo? dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jde o to.. že mu v jednom rekli ze tam patrí 5Ah a v druhym 9Ah! :-) A na baterce už nebylo vidět co je to zač !
 
 
Datum: 01. března 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
a co takhle koupit tu co tam byla před tím???
 
 
Datum: 28. února 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To mi stačí dík :-) kámošovi se těďka vysrala baterka tak nevěděl honem jakou má koupit :-)
 
 
Datum: 28. února 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
12v 5ah, stáhni si přiručku
 
 
Datum: 28. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary ctěl bych se zeptat jak jak si doma snížit hlavu na pionýra,dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kdyz jsem to jednou snizoval asi o 2 desetiny tak jsem upnul frezo do sveraku a hlavou par krat otocil nani, dalej sem vzal kus osoustruzeny tyce v prumeru ty diry dal brusnou pastu a zabrusoval tesni to krasne sloto jednoduse. Taky by to mohlo jit normalne na frezce este jsem to nezkousel ale myslim ze kdyz lechce upnes hlavu do sveraku najedes suportem na frezu lechce pritlacis aby se hlava srovnala doroviny a dotahnes sverak tak pak to snad pujde líp
 
 
Datum: 28. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 28. února 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Taky sem snizoval hlavu, flexou... zbyl mi jen vrsek svicky
 
 
Datum: 28. února 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne se nic nepodařilo najít:-)
 
 
Datum: 28. února 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal:a nechceš si to třeba zkusit najít sám?Trvalo mi to asi 45 vteřin než sem to našel-.---
 
 
Datum: 28. února 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11249    
a nějakej odkaz na ten přípravek by nebyl ? :-) díky
 
 
Datum: 28. února 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
ty jsi upravoval výšku výfukovýho kanálu,že chceš snižovat hlavu?
 
 
Datum: 28. února 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Botik: je na to spesl pripravek, do kteryho se upne hlava a az tenhle celek se upne do soustruhu ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Akorat mi neni jasny jak to do toho soustruhu chces upnout
 
 
Datum: 27. února 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný,díkes
 
 
Datum: 27. února 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html ,nebo to vem soustruhem a udělej si na to přípravek.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este bych se chtel zeptat o kolik se to snižuje abych to nepřehnal,diky
 
 
Datum: 27. února 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Na soustruhu
 
 
Datum: 27. února 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
 
 
Datum: 27. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
 
 
Datum: 27. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
 
 
Datum: 27. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
 
 
Datum: 27. února 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
 
 
Datum: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
zdarec, \nemenily jse velikosti na nadrzich na pionyrech nebo meli vzdy stejne tvar. A nejde mi chat nevim proc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
mockrat dekuji
 
 
Datum: 26. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvar měly stejný ale pár se jich lišilo například Víčko se závitem-víčko narážecí. Kohoutek se závitem-s převlečnou matkou a některé měly na druhé straně od víčka takový váleček a v něm otvor aby tam šel vzduch.
 
 
Datum: 26. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdy stejnej tvar
 
 
Datum: 26. února 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj vím že to sem nepatří ae kde je chyba startuju škodu 120 přes dráty dám dva k sobě na tvrdo (rozsvítí se kontrolky a přiložím třetí (víc jich tam není) a místo aby to startovalo nebo alspon točilo tk to jen tak divně cvaká baterka je natřískana tk kde je chyba dík za odpovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontroluj ze ci baterku más nabitú to taky má následky ze len cvakne a nic dalej,,,, dalej chybu hladaj v startere,,,cvakat cvaká stykac, skus na startere káble ocistit bude to spatny kontakt, a ke to nepomoze tak na stykaci je bakelitové viko s dvomi M10 sroubmi odmontovat a kuknut z vnutra aké sú kontakty,,, ked vseliaké zelené cierné a podobne tak ocistit... ked sú spálené tak vymenit celé to vicko
 
 
Datum: 27. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud je někde špatný kontak, zalepený startér nebo je vypálený, opotřebováný vevnitř.
 
 
Datum: 26. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci potreboval by som vediet ako drzia drziaky pacok na riditkach na pioniery (21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám menší problém s jawettkou, potřebuju sundat řiditka, ale nejdou ven :-( šroub jsem vytáhl i ten klobouček vyklepl ze spodu... už se mi povedlo je rozhybat do boku, ale stále nejdou vytáhnout nahoru :-( :-( nevite co s tím ... nebo nezapomněl jsem na nějakou věc která se musi ještě povolit ??? prolil jsem to i WDečkem ale prostě točit s tim jde jen do obku ale nahoru to nejde :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
 
 
Datum: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
 
 
Datum: 26. února 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
 
 
Datum: 26. února 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, nevisí to na bowdenech?
 
 
Datum: 26. února 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
 
 
Datum: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
 
 
Datum: 25. února 2011 20:31
 
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:43:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu