|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lad
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
nevíte o někom kdo pískuje kryty na jawu 550. Nejlépe ze zlínkého kraje.Moc děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 15:18
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 zdar draci, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana - maneta s125 ? nutně bych to potřeboval ... nebo čím by se dal nahradit dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 16:27
 tady je ten mail
Datum: 03. března 2011 16:27
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 kdyžtak napiš na mail zakolik bys to prodal ten motor ... dík
Datum: 03. března 2011 16:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 mám doma celej motor na tatrana nechceš? JE TAm samozřejmě i celej karbec, nebo bych případně vyměnil za motor z 555
Datum: 03. března 2011 16:13
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 Zdurte. Nevi nekdo nahodou jestli se jezdi zavody podobne fichl c. ve vysich ccm ?? konkretne volna do 100 ci 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 02. března 2011 23:22
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 a teren ? ci klasik ? co jsem koukal tak to jsou sprinty .
Datum: 02. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Socialistik dragster
Datum: 02. března 2011 22:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau draci, celkem by mě dost zajímalo, jestli by mělo dost lepší vliv obložit válec takovým trichtýřem, který by tvořil alespoň 2 strany vedle válce, měl by rozumnej sklon i parametry a vháněl by vzduch přímo na válec....... myslíte že by to fakt lépe chladilo a motor měl lepší jízdní vlastnosti? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 http://www.youtube.com/watch?v=TKVAFQHse_M tady je taková malá prezentačka od nás kde se jezdi fichtlcupy  z kraje jsou fotky... a je tam videt jak tam maji udelany ten ,,TRYCHTÝب¨  nekde v 40 secunde
Datum: 03. března 2011 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 Viděl jsem to na závodech,dávaj to na hlavy,protože hlava a válec jsou schovaný za přednim blatníkem a špatně se chladí
Datum: 03. března 2011 10:50
 měl jsem to někde namalované moment hned to najdu
Datum: 02. března 2011 22:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 díky  a jak si to měl řešené? normálně 2 boční plechy ? nebo nějakej komplikovanej tvar
Datum: 02. března 2011 22:46
 Měl jsem to u pincka celou sezonu a je to sakra rozdíl s tím a bez toho. V těch hicách téměř čtyřicítkových jsem jel 10 kilometrů nepřetržitě pořád s plynem nadoraz 70-75 a motor byl pořád pružný bez známky vadnutí. Kdežto bez toho jsem to přidřel po dvou kilometrech  Fakt výborná věc,akorád to neni dobrét ed na zimu
Datum: 02. března 2011 22:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no ja si myslim,že motor jede líp spíše když je zahraty a ma i menší spotřebu,ale jako nápat je to dobrý,ale když jezdíš normalně tak se to uchladi v klidu
Datum: 02. března 2011 22:03
Datum: 02. března 2011 22:02
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci nevíte jákou svíčku mam mít do tohodle počasí moc mi to nejezdí dííííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studeny starty N17C Ale klasika je N15C. Když más dobre postelovaný zapalovaní a karburator.... tak je v celku jedno na kterou svíčku jedes...
Datum: 02. března 2011 18:53
 Zdar draci. Potřebuju pomoc mám mustanga upravenýho na cross a nak mi blbne spojka zmáčknu zařadim rychost (nenastartováno)drži a chci to roztlačit. Ale ta spajka prostě nefunguje. MŮŽETE MI POMOCI CO S TÍM MŮŽE BÝT????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 23:28
 sjety lamely, nebo moc utazena spojka
Datum: 01. března 2011 23:28
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus no hele skus se podivat na spojkovy ticky jestli treba nemas rozmacklou kulicku nebo skus povolit sroubek co mas na livy strane motoru
Datum: 01. března 2011 20:10
 ahoj,chtěl bych se zeptat jak seřídit karburátor 2914 HZ ,na jaky zářez jehlu a jakou má trysku,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 14:42
 Stando, tak to nevím jak je to s origo, ale já na pařezáckým karbecu mám HT velikostí 68.. ale jestli je origo nebo jí někdo měnil za větší to nevím.. já na ní nešahal..
Datum: 02. března 2011 14:42
 trysku sem viděl vždycky 65, ale je možné, že se dělali i jiné
Datum: 02. března 2011 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 noooo ta tryska by mi moc zajímala......na jednom pařezu mam Jikov 2916 a HT nějak přes 70 a na druhym pařezu mam obyč karb 2914 a HT 68....a ty ted pises 60.....zajima mi to
Datum: 02. března 2011 11:14
 ok,díky moc
Datum: 02. března 2011 5:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 triska tam je tuším 60tka a jehlu na druhej zářez
Datum: 01. března 2011 22:18
 je to karburátor z pařeza  pls poradte
Datum: 01. března 2011 21:35
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ahoj draci měl sem motor ze starší 21 nechal sem ho kámošovi a on ho komplet celej celej nechal na dvě hodiny \\r\\npotopenej v acetonu (o čemž mi neřekl) tak se chci zeptat co se na tom mohlo podělat \\r\\na co bude potřeba udělat aby mu to jelo?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 pokud pominu,že je tam nějaký zapalování a olej v převodovce,tak se tomu motoru nemohlo stát vůbec nic! maximálně to,že se pročistil a očistil.....
Datum: 02. března 2011 11:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No to mohlo dost těžko odnýst zapalování...
Datum: 01. března 2011 22:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Gufera a gumový okroužky budou asi v háji a nevím jestli to taky třeba nerozleptá lak na cívka v zapalování
Datum: 01. března 2011 19:59
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Ložikům aceton nevadí,bloky jsou z hliníku těm to taky neva a spojka je taky v pohodě samozřejmě nový olej u těch gufer jde o to když ho otřeš prstem tak jestli nelepí nebo nepouští barvu prostě jestli není naleptaný .jastli to nic z toho nedělá tak bych to neřešil.
Datum: 01. března 2011 19:37
 gufera, tesneni, nejspis to odnesly i bloky motoru. kazdopadne pulleni ho nemine, mozna se to nelibilo ani loziskum, lamely jsou v oleji, tak ty by to nemuselo tolik poznamenat, ikdyz, taky by staly za kontrolu.
Datum: 01. března 2011 18:28
Jméno: přemysl
IP: uživatel11251
 Postřeboval bych poradit a nevim kde to tu mam napsat mám vidle od fichtla 21 a chcu je nastříkat ale nejdou mi odělatty tlumičové tyče neví někdo jestli to můžu virazit z druhé strany jakože zvrchu???a nepoškodím tam něco???\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:50
Jméno: přemysl
IP: uživatel11251
 ty cršky jsem vyšroupoval ale stejně to nejde je to tam totálně zatvrdlé
Datum: 01. března 2011 16:50
 jsou našroubovaný v pružinách, stačí vyšroubovat
Datum: 01. března 2011 14:23
Jméno: pavel
IP: uživatel2573
 Zdravím potřebuju vymenit manzety př. tlumicu.. a nevim si rady... zatím sem sundal kluzáky a ted nvm.. nekde jsem cetl ze vyndat dole tu segrovku a vylisovat ty vlozky a dal nevím.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:07
 ty manzety nejdou sundat prez tuhle vystuhu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3551.html.. a sry ne segrovka ale pojistej krouzek kterej je za pouzdrem... sem nekde cetl ze se musi vyndat ten krouzek a vylisovat pouzdro a pak by to melo jit ven ale nevim no
Datum: 01. března 2011 18:07
 pokud chceš měnit manžety tak na leve strane nemusis kluzak ani sundavat, vpravo je zachyt brzdy tak nevim jestli by to vyšlo, pokud chceš měnit ty silonovy futra tak tam o žadne segrovce nevim stači vymlátit stary a nalisovat novy na stejny misto, potom vystružit nebo protavit nahžátým kluzákem..
Datum: 28. února 2011 20:12
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau borci... Jaká baterka přijde do 350/640? Že 5,5 AH je málo? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jde o to.. že mu v jednom rekli ze tam patrí 5Ah a v druhym 9Ah!  A na baterce už nebylo vidět co je to zač !
Datum: 01. března 2011 13:40
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 a co takhle koupit tu co tam byla před tím???
Datum: 28. února 2011 19:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To mi stačí dík  kámošovi se těďka vysrala baterka tak nevěděl honem jakou má koupit
Datum: 28. února 2011 15:50
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 12v 5ah, stáhni si přiručku
Datum: 28. února 2011 15:46
 zdary ctěl bych se zeptat jak jak si doma snížit hlavu na pionýra,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 18:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kdyz jsem to jednou snizoval asi o 2 desetiny tak jsem upnul frezo do sveraku a hlavou par krat otocil nani, dalej sem vzal kus osoustruzeny tyce v prumeru ty diry dal brusnou pastu a zabrusoval tesni to krasne sloto jednoduse. Taky by to mohlo jit normalne na frezce este jsem to nezkousel ale myslim ze kdyz lechce upnes hlavu do sveraku najedes suportem na frezu lechce pritlacis aby se hlava srovnala doroviny a dotahnes sverak tak pak to snad pujde líp
Datum: 28. února 2011 18:37
Datum: 28. února 2011 17:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Taky sem snizoval hlavu, flexou... zbyl mi jen vrsek svicky
Datum: 28. února 2011 17:01
 mne se nic nepodařilo najít
Datum: 28. února 2011 16:08
 Michal:a nechceš si to třeba zkusit najít sám?Trvalo mi to asi 45 vteřin než sem to našel-.---
Datum: 28. února 2011 14:23
Jméno: Michal
IP: uživatel11249
 a nějakej odkaz na ten přípravek by nebyl ?  díky
Datum: 28. února 2011 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 ty jsi upravoval výšku výfukovýho kanálu,že chceš snižovat hlavu?
Datum: 28. února 2011 11:44
 Botik: je na to spesl pripravek, do kteryho se upne hlava a az tenhle celek se upne do soustruhu
Datum: 27. února 2011 22:21
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Akorat mi neni jasny jak to do toho soustruhu chces upnout
Datum: 27. února 2011 21:33
 jasný,díkes
Datum: 27. února 2011 20:42
Datum: 27. února 2011 20:38
 a este bych se chtel zeptat o kolik se to snižuje abych to nepřehnal,diky
Datum: 27. února 2011 20:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na soustruhu
Datum: 27. února 2011 20:21
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
Datum: 27. února 2011 20:08
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo
Datum: 27. února 2011 19:39
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
Datum: 27. února 2011 19:27
 nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
Datum: 27. února 2011 19:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
Datum: 27. února 2011 18:43
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko
Datum: 27. února 2011 16:12
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
Datum: 27. února 2011 15:52
 Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
Datum: 27. února 2011 15:45
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
Datum: 27. února 2011 15:42
 zdarec, \nemenily jse velikosti na nadrzich na pionyrech nebo meli vzdy stejne tvar. A nejde mi chat nevim proc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 mockrat dekuji
Datum: 26. února 2011 22:44
 Tvar měly stejný ale pár se jich lišilo například Víčko se závitem-víčko narážecí. Kohoutek se závitem-s převlečnou matkou a některé měly na druhé straně od víčka takový váleček a v něm otvor aby tam šel vzduch.
Datum: 26. února 2011 22:01
 vzdy stejnej tvar
Datum: 26. února 2011 21:03
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj vím že to sem nepatří ae kde je chyba startuju škodu 120 přes dráty dám dva k sobě na tvrdo (rozsvítí se kontrolky a přiložím třetí (víc jich tam není)
a místo aby to startovalo nebo alspon točilo tk to jen tak divně cvaká baterka je natřískana tk kde je chyba dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:52
 kontroluj ze ci baterku más nabitú to taky má následky ze len cvakne a nic dalej,,,, dalej chybu hladaj v startere,,,cvakat cvaká stykac, skus na startere káble ocistit bude to spatny kontakt, a ke to nepomoze tak na stykaci je bakelitové viko s dvomi M10 sroubmi odmontovat a kuknut z vnutra aké sú kontakty,,, ked vseliaké zelené cierné a podobne tak ocistit... ked sú spálené tak vymenit celé to vicko
Datum: 27. února 2011 9:52
 Bud je někde špatný kontak, zalepený startér nebo je vypálený, opotřebováný vevnitř.
Datum: 26. února 2011 19:42
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci potreboval by som vediet ako drzia drziaky pacok na riditkach na pioniery (21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:14
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
Datum: 26. února 2011 21:30
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
Datum: 26. února 2011 11:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
Datum: 26. února 2011 10:58
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, nevisí to na bowdenech?
Datum: 26. února 2011 10:53
 Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
Datum: 26. února 2011 11:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
Datum: 25. února 2011 20:31
|



|