česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Eva      IP: uživatel11231    
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradil, jak bylo originálně na Jawetě standard uchycené sedlo, koupila jsem moped, ale sedlo tam je přiděláno velice zvláštně a je tam navíc přivařená objímka která drží sedlovku, chtěla bych moped dát do původního stavu. Předem díky za rady popřípadě foto :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já koupil jawettu před necelým měsícem, taky tam nemám origo sedlo, ale to moje je tam přidělané stejně, jako jsou upevněné řidítka. Na spodní části sedlovky je cca 5cm drážka, na horní straně je šroub, ten prochází celou sedlovkou a do ní ze spod zajíždí kužel, ten tu drážku roztáhne a tím se té sedlovce zabrání pootočení... Když jí chceš demontovat, povolíš šroub na horní straně , bouchneš do něj kladivem a vytáhneš ji. Ta objímka tam 100% nemá být.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím,chtěl bych se zeptat na jakem zařezu má být jehla na karburátoru u pařízka a hladina v plováku,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
pockej, zapremejslim, jo aha voni vlastne existujou takovy chytry knizky k motorce co sou vsude ke stazeni sesa-moto.cz
 
 
Datum: 25. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, mám takový dotaz. Skoro rok jsem tu nebyl, ale rozhodně jsem se neflákal. Na mém žentouru Jawa Pionýr jsem spáchal GO motoru s tím, že Vmax je nyní po záběhu na rozumných 65-70 km/h. Spotřeba se dostala pod úrověň spotřeby rodinného osobáku, v případě rozumné jízdy. Uvažoval jsem kdysi o tom, že se pionýra zbavím, jenže teď mi vyrůstá dorost . Kluk by rád něco montoval, na auta ho zatím pustit nemůžu a tak jsem moudře rozhodnul: dostane pionýra a na něm se bude učit. V podstatě jde o to, že můj pionýr je totální hromada šrotu a já bych chtěl , aby synátor provedl komlet GO - rozebrání, přebroušení, tmelení, lak , složení, nastrojení. Otázka je , zda ho mám tlačit do toho, aby to mělo nějaký výsledek a já se mu musel věnovat a radit a nebo zda mám nechat věcem volný průběh a nechat ho vyřádit i za cenu neúspěchů (takto jsem začínal já). Co si o tom myslíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
pust ho k tomu, ale upozorni ho že něco uříznout jde jen jednou a kladivem se mlátí v kovárně a ne v motodílně a že je potřeba vše dělat v klidu a s rozmyslem a že všechno má svůj čas a nemá cenu spěchat. začni sám a bud se k tobě přidá a bude ho to bavit, nebo se nepřidá a bavit ho to nebude.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tohle už mám za sebou.Můj mladej,sám přišel,že by chtěl nějakýho fechtlíka,tak sem mu ho sehnal.Ale né takovýho "jen nasednout a jet".Společně sme ho rozebrali,a za mé asistence ho sám složil.Teda musím říct,že byl nadšenej,a nemohl vždy dočkat druhého dne.Teď si vše dělá na fíkovi sám,a když neví tak přijde a já mu rád vysvětlím.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já se ke všemu dostal sám. Tedy krom muziky, ale ta se tady neřeší. Určitě jsem byl rád za každou radu, kterou jsem co se aut a motek dostal. Co se týče tmelů a laků, postupně na vše přicházím sám a musím přiznat, ač se snažím, jak se snažím 100% -tní to zatím není. Nejvíce se přikláním k názoru Standy a Lori. Stejně nejvíce záleží na tom, jak to pojme syn a jak moc se tomu bude chtít věnovat on. Držím pěsti :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Standa ma pravdu, ja bych to resil spis tak ze ty jako otec pudes nenapadne neco delat na motorku a zeptas se synatora jestli ti nechce pomoct, a takhle provedete kompletni renovaci, bud u toho zustane nebo ne. Ja takovy stesti nemel, otec se o podobny veci nezajimal a ted to vypada tak ze okolo sebe projdem, reknem si cau a tim to konci
 
 
Datum: 25. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
Pojmi to tak,že to uděláte jakoby spolu,ale bude to dělat vesměs on a ty mu budeš jen asistovat a radit,veď ho správným směrem(aby nezačal dělat tuning ořezáváním plechů a vrtáním výfuku),ale zároveň chtěj slyšet jeho názor třeba na barvu,pneumatiky atd......
 
 
Datum: 25. února 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Mischelnike tak isto som začal i ja ale nútiť chlapca k tomu to sa nedá pokiaľ bude mať k tomu vzťah tak sa tomu bude venovať ale myslím si že na takú bežnú údržbu ho môžeš zaučiť ale také lakirnické práce má čas až tak od 15 a vyššie lebo na to treba trpezlivosť a cit i ja som svoj fichtl chcel par krát hodiť so skaly lebo som na neho už nemal nervy noci v dielni a žiadny výsledok a často to bola len malá chyba ale tak sa človek učí
 
 
Datum: 25. února 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já osobně bych byl sťastnej, kdyby mě do toho někdo zasvětil hnedka z kraje :-) ale snad málo který kluk odolá motorce, takže si myslím, že sám příjde na to, že je to paráda se šťourat v motorce a bude rád se za tebou chodit ptát :-) Já jsem nikdy takovou oporu neměl :-( a na všechno jsem časem přišel sám, ikdyž jsem toho hoodně podělal a zničil asi jako každý kdo takhle začínal :-) Určitě bych ho nasměroval a pak ho nechal ať se párkrát spálíí :-) samozřejmě bych ho dohnal i k literatůře, aby věděl v čem se vrtá :-) aby měl tucha co jak funguje a jak by to mělo fungovat atd:-) tak hodně zdarů ;-)
 
 
Datum: 25. února 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Tonda      E-mail:      IP: uživatel3383    
dobrý den,chtěl bych se zeptat.Mám ČZ 175/477 , do karburátoru teče benzín , jde nakopnout , svíčka hází jiskru,ale když ji nakopávám tak z karburátoru kape dost benzínu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste koukni, jestli nemas prasklej plovak a nenabira ti palivo.
 
 
Datum: 24. února 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsem te dobre, pochopil tak se ti permanentne samovolne preplavuje karburator. Koukni na jehlu plovaku, budto tam bude na dosedaci plose smitko, nebo jinej ublb.
 
 
Datum: 24. února 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nač je kohoutek
 
 
Datum: 24. února 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se chceš zeptat, tak kde je ta otázka? to co si popsal neni nic neobvyklýho
 
 
Datum: 24. února 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel11223    
Zdar draci,mohl by někdo poradit? Vyměnil jsem zapalování za bezkontaktní a také karburátor a nechce to naskočit a já nevím co s tím. Děkuji za odpovědi . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel11223    
nastavil ale už to jde asi byla ucpaná tryska
 
 
Datum: 25. února 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih si určite nastavil dobre??
 
 
Datum: 25. února 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit, vyčistit, nic jinýho se na takhle obecnou otázku odpovědět nedá
 
 
Datum: 24. února 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ahoj draci uz si nevim rady, normalne jsem slozil motor na fichtla utesnil silikonem motorovym, dal krasnou zachovalou elektryku a chodil fakt suprove nejel vic nez 60 coz me nejde dohlavy, ale chytal na naslapnuti vetsinou na poprvy jak v zime tak teplej. tetka chyta spatne studenej treba az na 8 slapnuti, svicka stmavla, pri jizde vynechava hlavne vtahu, vzdycky stim neco delam tak to chvili trosku de a pak se to zase zhorsuje, skusil jsem to i na baterku a delaloto to sami takze velektryce to nebude skusil jsem vycistit kladivko a vymenit kondik, procistil jsem karburator ě krat a nictam nebylo, vymenil jsem dneska gufero ktery bylo novy to u smojky a porad to blpbne volnobeh drzi uz jen u tepliho motoru a sem tam povynecha. Myslite ze muze bejt vadny kladivko?? je cisty a prectih jsem skusil ruznej a nic, jiskra krasna modra silna. Svicky jsem skousel novy a nic ?( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
vejvuk cistim kazdou chvili je to lepsi pak to jde dobre rozebyrat, zrovna predevcirem jsem ho cistil. Plovakovou hladinu mam serizenou!! uz jsem ji skusil dat i vetsi. no nic skusim hledat dal az se mi bude chtit tetka jsou suchy silnice tak sednu na masinu
 
 
Datum: 24. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
To vynechávání když sem tomu dával kotel, hlavně do kopce, to mi taky dělalo. Musel sem jet tak na půl plynu a do kopce víc točit ale pořád s půl plynem, takže sem větší kopce musel vyjíždět na 1ku na půl plynu, jen za studena šel dobře. Ty svíčky mi to taky sralo a bylo to na ně dost hákliivý, jen s jednou PALkou to pak jezdilo normálně, dusil se dost ale nechcípal.Dlouho sem řešil čim to je, nakonec to bylo zasranym vejfukem, kdys ho naposled vypaloval?:-)
 
 
Datum: 24. února 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a skus oddělat vzduchový filtr jestli to lip pojede
 
 
Datum: 23. února 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak to je jasný že když přeplavíš karbec že to jede seřid tu hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 23. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
este jsem zapomel dulezitou informaci kdyz jedu do mirnyho stoupani skoro rovina tak to nechce moc jet a vynechava a kdyz preplavim karbec tak to jede normalne. Sekundarko 13 zubu, hlavne nechapu ze prectih me neraguje na rychlost a navykon trosku, hladinu mam kapek vetsi nez ma bejt a stejne to nepomohlo, je to skoro to sami jak predtim. Nebo mam skusit jinej karbec?? Jen proste nechapu ze svicka byla krasne do byla elektroda svetle hneda a najednou je to vse tmave hnedy. A kdyby me nedotejkal benzin myslim ze by tmava svicka nebyla
 
 
Datum: 23. února 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
skus nastavit hladinu a jaký tam máš sekundáro že ti to jede jen 60????
 
 
Datum: 23. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Čau draci dneska jsem skládal motor a zbylo mi štěstíčko a vůbec nevim kam patří. Jedná se o pružinku vysokou asi 1cm a průměr je 2cm nevíte kam patří ? Díky\r\nhttp://img34.imageshack.us/i/img0051vv.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
jo a nezabírá nakopávačka takže to je ono
 
 
Datum: 23. února 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a už jsi to skoušel startovat?
 
 
Datum: 23. února 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
No jo vidiš to :-)
 
 
Datum: 23. února 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
 
 
Datum: 23. února 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ta pružina přijde nasadit na to startovací dvoukolečko....... řek bych že ti to bude asi blbě starovat
 
 
Datum: 23. února 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A necpala se náhodou taková pružina někam pod segment, aby zabíral celou plochou? Nebo si to možná pletu s pérákem, nevím, ale tohle nebude z karbecu-volnoběhu, ta je užší a stříbrná.
 
 
Datum: 23. února 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Tak to je dobře doufám že nikde chybět nebude. Taky mi třeba mohla spadnou z poličky a je z něčeho úplně jinýho.
 
 
Datum: 23. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja taky ne ale mužná je to pružina volnoběhu ??????ale ta je velká na to tak nevim .
 
 
Datum: 23. února 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jáá osobně jsem na ní u fíka ještě nenarazil :-D
 
 
Datum: 23. února 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus když u kejvy 175 utáhnu matici osy kola tak se mě to kolo vůbec netočí takže to musím mít lehce povolený tak o 2 otočky aby se to vůbec točilo... nevíte kde by mohla bejt chyba? nebo je to tak správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už jsem se s tím taky setkal...vše bylo jak má ale stejně šlo kolo ztěžka tak jsem tam dal podložku a bylo to OK
 
 
Datum: 23. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevypadnula ti rozperka mezi bubnem a stitem brzdy ? to by bylo presne ono
 
 
Datum: 23. února 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky všem no nevím jestli tam je budu se to snažit spravit..
 
 
Datum: 23. února 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel3912    
Spíš bych to viděl na výměnu ložisek jak v zdním bubnu tak i v rozetě je ložisko taky vyměnit a jak tu už psal pode mnou vymezovací váleček mezi rozetu a buben
 
 
Datum: 23. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vymezovací váleček mezi rozetou a kolem tam máš?
 
 
Datum: 23. února 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/katalog/katalog_vydan_1966
 
 
Datum: 23. února 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
vypadá to na špatný (krátký) ložisko v kole.... správně by ti kyvná vidlice měla dolehnout k tomu ložisku v kole, ale asi je špatný, nebo chybí, takže vidlice tlačí na disky kola a proto se ti netočí....teĎ mě napadá, že by to taky mohlo být brzou...
 
 
Datum: 23. února 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ještě sem zapomněl je to zadní kolo :-)
 
 
Datum: 23. února 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, potřebuju se zeptat... pořád se mi ničí svíčky a nevím proč. když prošlápnu, žádná jiskra není vidět..... ať koupím novou brisk nebo NGK, stejně obě po čase cca 120km přestali fungovat.... olej už sem zavrhl, pač ředím na 1:50 polosyntetickým oleje....chci ještě dodat, že mám tyristorový zapalování, tak jestli by to nemohlo být tím...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N14 je moc studená, tak je tak na léto do velkejch veder, pak se nediv že máš černou svíčku když se to ani pořádně neohřeje.. do těhle mrazů bych dal N17, jinak normálně N15
 
 
Datum: 23. února 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
NGK B8HS a brisk N14C
 
 
Datum: 23. února 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to moc bohatý a/nebo to saje olej z převodovky, sniž jehlu a zkontroluj, jestli máš HT68 a jestli neni vydřená od čištění drátkem a pak uvidíš jestli se to zlepšilo trochu (saje přes gufero převoďák) nebo úplně (nesaje).. mimochodem, je to svíčka správný tepelný hodnoty?
 
 
Datum: 23. února 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
svíčka je celá černá.... i když jí nahřeju nebo pročistím, stejně nefunguje.....
 
 
Datum: 23. února 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky bych se priklanel k tomu ze je proste ulijes... (i kdys to mi nejde do hlavy brisky na to toliko netrpej) jinak potom typuju inducku
 
 
Datum: 23. února 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavení karburátoru? a jak ty "zničený" svíčky vypadaj? černá, nebo bílá vnitřní elektroda? sice jsou tu hodně chytrý lidi, ale křišťálovou kouli nemaj... já tipuju moc bohatá směs..
 
 
Datum: 23. února 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Zdar draci hele nevíte kolik by mohl stát tachometr bez náhonu diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
záleží jestli chceš použitý nebo uplně nový jinak bych si koupil i nový náhon
 
 
Datum: 22. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do kila
 
 
Datum: 22. února 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Čau draci dneska jsem se pokoušel rozebrat kyvku na babetě 210 a vůbec mi to nešlo ani při použití brutální síly nemáte někdo nějakej fígl? Lak a guma v kyvce je mi jedno takže nápady jako autogen jsou na místě. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Nechávám to dávat do komaxitu tak proto
 
 
Datum: 21. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Jj, Taky jsem zkoušel. A nepovedlo se... A na co to potřebuješ rozebrat ?
 
 
Datum: 21. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel11210    
Zduřte draci ! Mám problém s fichtlem -sice z těží, ale nakopnu fichtla ... držím v otáčkách jede , pak pustím plyn a cca za 5s to zdechne .... Co s tím ?! :-( .... Vůbec nevím co s tím fechtlem může být pořád něco . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
jj očistil a jede fájn , díkec za názory ... ;-))
 
 
Datum: 22. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
udělala se ti pecka na kladívkách ?????,
 
 
Datum: 22. února 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel11210    
zkoušel jsem jí na jiném fechtlovi a chytla na poprvé !
 
 
Datum: 22. února 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš sklepnutý kontakty na svíčce? Pokud jsou moc daleko (od výroby 0,7mm), tak to taky moc nejede.
 
 
Datum: 22. února 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kdyby to bylo benzínem tak to ani v otáčkách by nejelo
 
 
Datum: 22. února 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a co nová svíčka?????? :-D
 
 
Datum: 22. února 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
mě spíš napadl kondenzátor ? ..... ještě trefná poznámka je že někdy háže jiskra někdy vynechává
 
 
Datum: 21. února 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
tipuju 2 věci... volnoběžná tryska(zkus jí znova zkontrolovat) a nebo ten benzín.. koukni na to :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel11210    
když sundám svíčku tak je mokrá , ale seštelovaný karbec by měl být ....
 
 
Datum: 21. února 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
zkontroluuj jak ti tam teče benzín
 
 
Datum: 21. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel11210    
nejvetší problém je, že už jsem prošel všechno ... vyčistil , něco i vyměnil ; ale pořád nevím čím to může být :-/ ... Posledně mi dělalo, že jsem seštěloval odtrh atd s elektrikou, chvíli cca 10minut to jelo a pak na druhý den to nešlo ani nakopnout :-(
 
 
Datum: 21. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná volnoběžná tryska? co třeba si projít tyhle základní věcijako trysky nebo barva svíčky než začneš psát dotaz?
 
 
Datum: 21. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Msuzuki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, mám Jawu21, motor po kompletní GO, zapalování Wape a mám problém: motor chytá perfektně, na 1 se krásně rozjede, ale 2 jde mizerně do otáček a tudíž do kopce se mu moc nechce.Laboroval jsem s karbecem, měnil ho celej, měnil trysky a skončil zas u 68, šteloval hladinu, jehla na 2 zhora, atd. Volnoběh drží krásně teplý i studený, jen ta dvojka se nechce sbírat. Wape nastaveno dle návodu, sekundár - 11 zubů. Napadá vás něco? Má někdo zkušenost s Dell orto 19mm u fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
čerstvej výbrus netočí,ale táhne! pokud na neutral motor šlape perfektně,muže být problém ve vymezení vůlí převodovky,konkrétně futra předlohy....volně to zajížděj,ono se to povolí.....
 
 
Datum: 21. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Taky jsem si ale to už je dávno nechal dělat vybrus na fíka... dal jsem ho tam.. a táhlo se to jak smůla!! i po najetejch 200km to bylo jak kdybych jel na kole! Ale tedka nedavno jsem si nechal udelat dalsi vybrus na jinyho fika... a prece jenom i ten vybrus kdyz neni zajetej je znat o proti vylitanymu valci.. a po cca 150km... to začalo... motor začínal nabýrat na síle.. :-) třeba jen ještě nejsou sedlý ložiska.. ale to je nepravděpodobnééé :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Msuzuki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Předstih je OK, vyzkoušeno, tryska je taky OK a všechna těsnění jsou nová a dotažená, zvys. otáček jde hned na volnoběh, to je asi vše dobrý. Ten záběh je mi jasnej, jen tady je trochu problém v tom že u nás že u nás je to samej kopec.Bydlím na horách.Mažu kvalitně a motor nehoním,ale přesto si myslím, že by to mohlo být lepší.
 
 
Datum: 21. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Ten motor se musí taky trosku povolit ( udělat si vůle)! Kdyz ho mas po GO tak to hnedka nepoleti do kopce 70 :-) musíš ho v klidu zajet cca 1000-1500km. Mazat minimálně 1:33 s dobrým olejem.. nevytáčet to.. a hlavne nejezdit do kopce!!! a ze začátku nee na dlouhe vzdalenosti!
 
 
Datum: 21. února 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipuju nizkej předstih, zkus ho přeměřit, nevim jak vape na fichtla, ale to na větší jawy nebylo nastavený vždy správně.. jinak možná přicpaná hlavní tryska, nebo možný sání falešnýho vzduchu, záleží jak klesá z vysokejch otáček..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Takže .. delší dobu řeším problém s Jawou 50/20. Prostě nechce chytit, přitom jiskra je, světla při roztlačení žhavěj. Vyměnil jsem kladívka, cívku, kondík, magneto rozebral, očistil, složil, přeměřil i vzdálenost cívek od rotoru aby nedřelo. S podobnou poruchou jsem se nesetkal, co jezdím - nějaké doporučení, konstruktivní návrhy ?? PS: Karburátor a benzín je v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Tak jsem se na to kouknul, sklepl kontakty, projel jeste jednou kladivka, "odmrazil" motor a jede ..
 
 
Datum: 27. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
kostra nebo gufera .. přes víkend budu chytřejší
 
 
Datum: 21. února 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že světla žhavěj ještě neznamená že háže jiskru, jsou to zcela oddělený okruhy.. zkontroluj si jestli se ti to nekostří někde u kladívek.. a kde bereš tu jistotu že je karburátor v pohodě?
 
 
Datum: 21. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus menší odtrh na svíčce.
 
 
Datum: 21. února 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
svíčka je mokrá, gufera na klice - to už by byl mazec, přeci jen, jeden den jsem dojel domu a druhý den to už nerozjel
 
 
Datum: 21. února 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je mokrá?
 
 
Datum: 21. února 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
toto mal kamoš mal rosypane gufera na kľukovke ťaha ti falošný vzduch
 
 
Datum: 20. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo vyrábí ložisko hlavy řízení s číslem výrobku 1F1212 které se dá koupit na fichtlkrámku ? A sedělo by do řízení na jawu 555? Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je to made in slovensko,, na 555 pasuje
 
 
Datum: 22. února 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel11141    
Zdarec mám problém se simsonem. Jel jsem a pak to vubec nezabiralo na rychlosti a jen to hrcelo a nic.. po chvíli to zdechlo a už to nešlo vubec nakopnout.. Při nakopnutí ta nakopavacka projede na prázdno...Nevíte nekdo cim to muze byt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel11141    
no rozdelam to a mrknu se ale borci dík !! :-)
 
 
Datum: 20. února 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to znamená rozebrat motor byt je tam něco povolený a nebo se ti něco rozsypalo :-D
 
 
Datum: 20. února 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
sundat valec kliku a kouknout se
 
 
Datum: 20. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj simson, pionýr 4rever :-D :-)
 
 
Datum: 20. února 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ja simson nemám a nikdy ani nechcem ale sused ma a jemu sa tam nedali radiť kvalty lebo sa mu povolila akási šruba na rychlostke a rozhádzalo to prevodovku ale tebe to skôr vyzerá na rosypanú spojku
 
 
Datum: 20. února 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: Pise      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, Mám jawu 550 a uvažuju že si vyměním silinová pouzdra v předních tlumičích. Chci se zeptat jestli když je budu měnit zda musím mět vyšroubované tlumiče z kostry. Jestli to nejde nějak obejít. Když tak mi sem napište jak je vyměňujete vy. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 1:46
 
 
 
 
Jméno: biker      IP: uživatel7743    
celý ne jen ty spodky a ty nový futra jesem ještě projel přesným výstružníkem.
 
 
Datum: 20. února 2011 1:46
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
zdarec jak mám vytáhnou ložisko z rozety je to jawa 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
na rozetě nemáš co zk....t :-D teda jistech mezích :-D jinak Tě chápu :-) ale člověk stejnak musí něco zničit.. aby ses to naučil a příště to neudělal:-D
 
 
Datum: 20. února 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
tak já nechcu skurvit rozetu tak se radši zeptám víš jak se to řiká lína huba hotoví štěstí:-D
 
 
Datum: 19. února 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejlíp kleštěma na to určený :-) jinak né doslova vytluč ale vytlač.. mohlo by dojít k zničení :-)
 
 
Datum: 19. února 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
člověče zapoj trošku fantazii! :-) nic na tom není. postav se před to.. a zkousej..
 
 
Datum: 19. února 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
čím
 
 
Datum: 19. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
,ale žím a jak?
 
 
Datum: 19. února 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyndej segerovky a vytluč ho
 
 
Datum: 19. února 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: pionýr 05      IP: uživatel9545    
Zdar mam pionýra o5 s klasickýma rovnýma řídítkama jaký mám koupit šroub ten kratši nebo ten delší??http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2606.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2608.html ?? děkuji mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
na 100% delší - 23cm
 
 
Datum: 19. února 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
myslim že ten delší ale nejsem jsi jistý
 
 
Datum: 19. února 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: Dušan      E-mail:      IP: uživatel11187    
Zdarec, potřeboval bych poradit na Stadionu S22 jsem udělal komplet generálku motoru + vyčištění a seřízení a teď když jedu na jedničku a dvojku tak mi motor ve vysokých otáčkách začne cukat ,chci se zeptat co by s tím mohlo být ? Mám podezření na předstih , ale ten jsem na hodinky dával na 2,8 myslíte ,že ho mám zvetšit ? Díky za vaše rady a zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10977    
jak pravil Lori, ámen.
 
 
Datum: 18. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
podle me ti tam nedotejka dost benzinu, vsecko to znova procisti... i kohoutek
 
 
Datum: 18. února 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
no jestli ti to v otáčkách chcípá tak to je možná blbá komprese, mně to dělalo na 21 byla seštelovaná napřesno a jela dobře aš v otáčkách to cukalo a scípalo.. no kolem hlavy sem dal těsnění (kroužek) a jede krásně do teď :-)
 
 
Datum: 18. února 2011 0:39
 
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:44:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu