Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Eva
IP: uživatel11231
 Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradil, jak bylo originálně na Jawetě standard uchycené sedlo, koupila jsem moped, ale sedlo tam je přiděláno velice zvláštně a je tam navíc přivařená objímka která drží sedlovku, chtěla bych moped dát do původního stavu. Předem díky za rady popřípadě foto
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:55
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já koupil jawettu před necelým měsícem, taky tam nemám origo sedlo, ale to moje je tam přidělané stejně, jako jsou upevněné řidítka. Na spodní části sedlovky je cca 5cm drážka, na horní straně je šroub, ten prochází celou sedlovkou a do ní ze spod zajíždí kužel, ten tu drážku roztáhne a tím se té sedlovce zabrání pootočení... Když jí chceš demontovat, povolíš šroub na horní straně , bouchneš do něj kladivem a vytáhneš ji. Ta objímka tam 100% nemá být.
Datum: 25. února 2011 18:55
 zdravím,chtěl bych se zeptat na jakem zařezu má být jehla na karburátoru u pařízka a hladina v plováku,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 pockej, zapremejslim, jo aha voni vlastne existujou takovy chytry knizky k motorce co sou vsude ke stazeni sesa-moto.cz
Datum: 25. února 2011 15:56
 ahoj draci, mám takový dotaz. Skoro rok jsem tu nebyl, ale rozhodně jsem se neflákal. Na mém žentouru Jawa Pionýr jsem spáchal GO motoru s tím, že Vmax je nyní po záběhu na rozumných 65-70 km/h. Spotřeba se dostala pod úrověň spotřeby rodinného osobáku, v případě rozumné jízdy. Uvažoval jsem kdysi o tom, že se pionýra zbavím, jenže teď mi vyrůstá dorost . Kluk by rád něco montoval, na auta ho zatím pustit nemůžu a tak jsem moudře rozhodnul: dostane pionýra a na něm se bude učit. V podstatě jde o to, že můj pionýr je totální hromada šrotu a já bych chtěl , aby synátor provedl komlet GO - rozebrání, přebroušení, tmelení, lak , složení, nastrojení. Otázka je , zda ho mám tlačit do toho, aby to mělo nějaký výsledek a já se mu musel věnovat a radit a nebo zda mám nechat věcem volný průběh a nechat ho vyřádit i za cenu neúspěchů (takto jsem začínal já). Co si o tom myslíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:51
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 pust ho k tomu, ale upozorni ho že něco uříznout jde jen jednou a kladivem se mlátí v kovárně a ne v motodílně a že je potřeba vše dělat v klidu a s rozmyslem a že všechno má svůj čas a nemá cenu spěchat. začni sám a bud se k tobě přidá a bude ho to bavit, nebo se nepřidá a bavit ho to nebude.
Datum: 25. února 2011 19:51
 Já tohle už mám za sebou.Můj mladej,sám přišel,že by chtěl nějakýho fechtlíka,tak sem mu ho sehnal.Ale né takovýho "jen nasednout a jet".Společně sme ho rozebrali,a za mé asistence ho sám složil.Teda musím říct,že byl nadšenej,a nemohl vždy dočkat druhého dne.Teď si vše dělá na fíkovi sám,a když neví tak přijde a já mu rád vysvětlím.
Datum: 25. února 2011 18:04
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já se ke všemu dostal sám. Tedy krom muziky, ale ta se tady neřeší. Určitě jsem byl rád za každou radu, kterou jsem co se aut a motek dostal. Co se týče tmelů a laků, postupně na vše přicházím sám a musím přiznat, ač se snažím, jak se snažím 100% -tní to zatím není. Nejvíce se přikláním k názoru Standy a Lori. Stejně nejvíce záleží na tom, jak to pojme syn a jak moc se tomu bude chtít věnovat on. Držím pěsti
Datum: 25. února 2011 17:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Standa ma pravdu, ja bych to resil spis tak ze ty jako otec pudes nenapadne neco delat na motorku a zeptas se synatora jestli ti nechce pomoct, a takhle provedete kompletni renovaci, bud u toho zustane nebo ne. Ja takovy stesti nemel, otec se o podobny veci nezajimal a ted to vypada tak ze okolo sebe projdem, reknem si cau a tim to konci
Datum: 25. února 2011 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 Pojmi to tak,že to uděláte jakoby spolu,ale bude to dělat vesměs on a ty mu budeš jen asistovat a radit,veď ho správným směrem(aby nezačal dělat tuning ořezáváním plechů a vrtáním výfuku),ale zároveň chtěj slyšet jeho názor třeba na barvu,pneumatiky atd......
Datum: 25. února 2011 15:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Mischelnike tak isto som začal i ja ale nútiť chlapca k tomu to sa nedá pokiaľ bude mať k tomu vzťah tak sa tomu bude venovať ale myslím si že na takú bežnú údržbu ho môžeš zaučiť ale také lakirnické práce má čas až tak od 15 a vyššie lebo na to treba trpezlivosť a cit i ja som svoj fichtl chcel par krát hodiť so skaly lebo som na neho už nemal nervy noci v dielni a žiadny výsledok a často to bola len malá chyba ale tak sa človek učí
Datum: 25. února 2011 9:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já osobně bych byl sťastnej, kdyby mě do toho někdo zasvětil hnedka z kraje  ale snad málo který kluk odolá motorce, takže si myslím, že sám příjde na to, že je to paráda se šťourat v motorce a bude rád se za tebou chodit ptát  Já jsem nikdy takovou oporu neměl  a na všechno jsem časem přišel sám, ikdyž jsem toho hoodně podělal a zničil asi jako každý kdo takhle začínal  Určitě bych ho nasměroval a pak ho nechal ať se párkrát spálíí  samozřejmě bych ho dohnal i k literatůře, aby věděl v čem se vrtá  aby měl tucha co jak funguje a jak by to mělo fungovat atd  tak hodně zdarů
Datum: 25. února 2011 0:11
 dobrý den,chtěl bych se zeptat.Mám ČZ 175/477 , do karburátoru teče benzín , jde nakopnout , svíčka hází jiskru,ale když ji nakopávám tak z karburátoru kape dost benzínu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 17:46
 a jeste koukni, jestli nemas prasklej plovak a nenabira ti palivo.
Datum: 24. února 2011 17:46
 pokud jsem te dobre, pochopil tak se ti permanentne samovolne preplavuje karburator. Koukni na jehlu plovaku, budto tam bude na dosedaci plose smitko, nebo jinej ublb.
Datum: 24. února 2011 17:45
 nač je kohoutek
Datum: 24. února 2011 17:35
 když se chceš zeptat, tak kde je ta otázka? to co si popsal neni nic neobvyklýho
Datum: 24. února 2011 17:25
Jméno: jawa20
IP: uživatel11223
 Zdar draci,mohl by někdo poradit? Vyměnil jsem zapalování za bezkontaktní a také karburátor a nechce to naskočit a já nevím co s tím. Děkuji za odpovědi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 10:48
Jméno: jawa20
IP: uživatel11223
 nastavil ale už to jde asi byla ucpaná tryska
Datum: 25. února 2011 10:48
 predstih si určite nastavil dobre??
Datum: 25. února 2011 9:38
 seřídit, vyčistit, nic jinýho se na takhle obecnou otázku odpovědět nedá
Datum: 24. února 2011 14:46
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci uz si nevim rady, normalne jsem slozil motor na fichtla utesnil silikonem motorovym, dal krasnou zachovalou elektryku a chodil fakt suprove nejel vic nez 60 coz me nejde dohlavy, ale chytal na naslapnuti vetsinou na poprvy jak v zime tak teplej. tetka chyta spatne studenej treba az na 8 slapnuti, svicka stmavla, pri jizde vynechava hlavne vtahu, vzdycky stim neco delam tak to chvili trosku de a pak se to zase zhorsuje, skusil jsem to i na baterku a delaloto to sami takze velektryce to nebude skusil jsem vycistit kladivko a vymenit kondik, procistil jsem karburator ě krat a nictam nebylo, vymenil jsem dneska gufero ktery bylo novy to u smojky a porad to blpbne volnobeh drzi uz jen u tepliho motoru a sem tam povynecha. Myslite ze muze bejt vadny kladivko?? je cisty a prectih jsem skusil ruznej a nic, jiskra krasna modra silna. Svicky jsem skousel novy a nic ?(
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:57
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 vejvuk cistim kazdou chvili je to lepsi pak to jde dobre rozebyrat, zrovna predevcirem jsem ho cistil. Plovakovou hladinu mam serizenou!! uz jsem ji skusil dat i vetsi. no nic skusim hledat dal az se mi bude chtit tetka jsou suchy silnice tak sednu na masinu
Datum: 24. února 2011 20:57
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 To vynechávání když sem tomu dával kotel, hlavně do kopce, to mi taky dělalo. Musel sem jet tak na půl plynu a do kopce víc točit ale pořád s půl plynem, takže sem větší kopce musel vyjíždět na 1ku na půl plynu, jen za studena šel dobře. Ty svíčky mi to taky sralo a bylo to na ně dost hákliivý, jen s jednou PALkou to pak jezdilo normálně, dusil se dost ale nechcípal.Dlouho sem řešil čim to je, nakonec to bylo zasranym vejfukem, kdys ho naposled vypaloval?
Datum: 24. února 2011 15:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a skus oddělat vzduchový filtr jestli to lip pojede
Datum: 23. února 2011 20:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak to je jasný že když přeplavíš karbec že to jede seřid tu hladinu v plovákovce
Datum: 23. února 2011 20:38
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 este jsem zapomel dulezitou informaci kdyz jedu do mirnyho stoupani skoro rovina tak to nechce moc jet a vynechava a kdyz preplavim karbec tak to jede normalne. Sekundarko 13 zubu, hlavne nechapu ze prectih me neraguje na rychlost a navykon trosku, hladinu mam kapek vetsi nez ma bejt a stejne to nepomohlo, je to skoro to sami jak predtim. Nebo mam skusit jinej karbec?? Jen proste nechapu ze svicka byla krasne do byla elektroda svetle hneda a najednou je to vse tmave hnedy. A kdyby me nedotejkal benzin myslim ze by tmava svicka nebyla
Datum: 23. února 2011 20:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 skus nastavit hladinu a jaký tam máš sekundáro že ti to jede jen 60????
Datum: 23. února 2011 20:19
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau draci dneska jsem skládal motor a zbylo mi štěstíčko a vůbec nevim kam patří. Jedná se o pružinku vysokou asi 1cm a průměr je 2cm nevíte kam patří ? Díky\r\nhttp://img34.imageshack.us/i/img0051vv.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 14:35
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 jo a nezabírá nakopávačka takže to je ono
Datum: 23. února 2011 14:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a už jsi to skoušel startovat?
Datum: 23. února 2011 13:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 No jo vidiš to
Datum: 23. února 2011 13:29
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
Datum: 23. února 2011 13:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ta pružina přijde nasadit na to startovací dvoukolečko....... řek bych že ti to bude asi blbě starovat
Datum: 23. února 2011 12:56
 A necpala se náhodou taková pružina někam pod segment, aby zabíral celou plochou? Nebo si to možná pletu s pérákem, nevím, ale tohle nebude z karbecu-volnoběhu, ta je užší a stříbrná.
Datum: 23. února 2011 12:33
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Tak to je dobře doufám že nikde chybět nebude. Taky mi třeba mohla spadnou z poličky a je z něčeho úplně jinýho.
Datum: 23. února 2011 12:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja taky ne ale mužná je to pružina volnoběhu ??????ale ta je velká na to tak nevim .
Datum: 23. února 2011 11:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jáá osobně jsem na ní u fíka ještě nenarazil
Datum: 23. února 2011 11:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus když u kejvy 175 utáhnu matici osy kola tak se mě to kolo vůbec netočí takže to musím mít lehce povolený tak o 2 otočky aby se to vůbec točilo... nevíte kde by mohla bejt chyba? nebo je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jsem se s tím taky setkal...vše bylo jak má ale stejně šlo kolo ztěžka tak jsem tam dal podložku a bylo to OK
Datum: 23. února 2011 20:17
 nevypadnula ti rozperka mezi bubnem a stitem brzdy ? to by bylo presne ono
Datum: 23. února 2011 17:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky všem no nevím jestli tam je budu se to snažit spravit..
Datum: 23. února 2011 14:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Spíš bych to viděl na výměnu ložisek jak v zdním bubnu tak i v rozetě je ložisko taky vyměnit a jak tu už psal pode mnou vymezovací váleček mezi rozetu a buben
Datum: 23. února 2011 14:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vymezovací váleček mezi rozetou a kolem tam máš?
Datum: 23. února 2011 11:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/katalog/katalog_vydan_1966
Datum: 23. února 2011 10:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vypadá to na špatný (krátký) ložisko v kole.... správně by ti kyvná vidlice měla dolehnout k tomu ložisku v kole, ale asi je špatný, nebo chybí, takže vidlice tlačí na disky kola a proto se ti netočí....teĎ mě napadá, že by to taky mohlo být brzou...
Datum: 23. února 2011 9:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem zapomněl je to zadní kolo
Datum: 23. února 2011 7:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, potřebuju se zeptat... pořád se mi ničí svíčky a nevím proč. když prošlápnu, žádná jiskra není vidět..... ať koupím novou brisk nebo NGK, stejně obě po čase cca 120km přestali fungovat.... olej už sem zavrhl, pač ředím na 1:50 polosyntetickým oleje....chci ještě dodat, že mám tyristorový zapalování, tak jestli by to nemohlo být tím...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:00
 N14 je moc studená, tak je tak na léto do velkejch veder, pak se nediv že máš černou svíčku když se to ani pořádně neohřeje.. do těhle mrazů bych dal N17, jinak normálně N15
Datum: 23. února 2011 16:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 NGK B8HS a brisk N14C
Datum: 23. února 2011 11:36
 máš to moc bohatý a/nebo to saje olej z převodovky, sniž jehlu a zkontroluj, jestli máš HT68 a jestli neni vydřená od čištění drátkem a pak uvidíš jestli se to zlepšilo trochu (saje přes gufero převoďák) nebo úplně (nesaje).. mimochodem, je to svíčka správný tepelný hodnoty?
Datum: 23. února 2011 10:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 svíčka je celá černá.... i když jí nahřeju nebo pročistím, stejně nefunguje.....
Datum: 23. února 2011 8:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky bych se priklanel k tomu ze je proste ulijes... (i kdys to mi nejde do hlavy brisky na to toliko netrpej) jinak potom typuju inducku
Datum: 23. února 2011 0:36
 nastavení karburátoru? a jak ty "zničený" svíčky vypadaj? černá, nebo bílá vnitřní elektroda? sice jsou tu hodně chytrý lidi, ale křišťálovou kouli nemaj... já tipuju moc bohatá směs..
Datum: 23. února 2011 0:17
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci hele nevíte kolik by mohl stát tachometr bez náhonu diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 záleží jestli chceš použitý nebo uplně nový jinak bych si koupil i nový náhon
Datum: 22. února 2011 22:07
 do kila
Datum: 22. února 2011 19:41
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau draci dneska jsem se pokoušel rozebrat kyvku na babetě 210 a vůbec mi to nešlo ani při použití brutální síly nemáte někdo nějakej fígl? Lak a guma v kyvce je mi jedno takže nápady jako autogen jsou na místě. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:36
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Nechávám to dávat do komaxitu tak proto
Datum: 21. února 2011 22:36
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Jj, Taky jsem zkoušel. A nepovedlo se... A na co to potřebuješ rozebrat ?
Datum: 21. února 2011 22:19
 Zduřte draci ! Mám problém s fichtlem -sice z těží, ale nakopnu fichtla ... držím v otáčkách jede , pak pustím plyn a cca za 5s to zdechne .... Co s tím ?!  .... Vůbec nevím co s tím fechtlem může být pořád něco .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:24
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 jj očistil a jede fájn , díkec za názory ...  )
Datum: 22. února 2011 18:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 udělala se ti pecka na kladívkách ?????,
Datum: 22. února 2011 14:00
 zkoušel jsem jí na jiném fechtlovi a chytla na poprvé !
Datum: 22. února 2011 13:58
 Máš sklepnutý kontakty na svíčce? Pokud jsou moc daleko (od výroby 0,7mm), tak to taky moc nejede.
Datum: 22. února 2011 12:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kdyby to bylo benzínem tak to ani v otáčkách by nejelo
Datum: 22. února 2011 9:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a co nová svíčka??????
Datum: 22. února 2011 9:45
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 mě spíš napadl kondenzátor ? ..... ještě trefná poznámka je že někdy háže jiskra někdy vynechává
Datum: 21. února 2011 21:41
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 tipuju 2 věci... volnoběžná tryska(zkus jí znova zkontrolovat) a nebo ten benzín.. koukni na to
Datum: 21. února 2011 21:36
 když sundám svíčku tak je mokrá , ale seštelovaný karbec by měl být ....
Datum: 21. února 2011 21:33
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 zkontroluuj jak ti tam teče benzín
Datum: 21. února 2011 21:30
 nejvetší problém je, že už jsem prošel všechno ... vyčistil , něco i vyměnil ; ale pořád nevím čím to může být :-/ ... Posledně mi dělalo, že jsem seštěloval odtrh atd s elektrikou, chvíli cca 10minut to jelo a pak na druhý den to nešlo ani nakopnout
Datum: 21. února 2011 21:13
 ucpaná volnoběžná tryska? co třeba si projít tyhle základní věcijako trysky nebo barva svíčky než začneš psát dotaz?
Datum: 21. února 2011 21:00
 Čau draci, mám Jawu21, motor po kompletní GO, zapalování Wape a mám problém: motor chytá perfektně, na 1 se krásně rozjede, ale 2 jde mizerně do otáček a tudíž do kopce se mu moc nechce.Laboroval jsem s karbecem, měnil ho celej, měnil trysky a skončil zas u 68, šteloval hladinu, jehla na 2 zhora, atd. Volnoběh drží krásně teplý i studený, jen ta dvojka se nechce sbírat. Wape nastaveno dle návodu, sekundár - 11 zubů. Napadá vás něco? Má někdo zkušenost s Dell orto 19mm u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 čerstvej výbrus netočí,ale táhne! pokud na neutral motor šlape perfektně,muže být problém ve vymezení vůlí převodovky,konkrétně futra předlohy....volně to zajížděj,ono se to povolí.....
Datum: 21. února 2011 14:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Taky jsem si ale to už je dávno nechal dělat vybrus na fíka... dal jsem ho tam.. a táhlo se to jak smůla!! i po najetejch 200km to bylo jak kdybych jel na kole! Ale tedka nedavno jsem si nechal udelat dalsi vybrus na jinyho fika... a prece jenom i ten vybrus kdyz neni zajetej je znat o proti vylitanymu valci.. a po cca 150km... to začalo... motor začínal nabýrat na síle..  třeba jen ještě nejsou sedlý ložiska.. ale to je nepravděpodobnééé
Datum: 21. února 2011 13:26
 Předstih je OK, vyzkoušeno, tryska je taky OK a všechna těsnění jsou nová a dotažená, zvys. otáček jde hned na volnoběh, to je asi vše dobrý. Ten záběh je mi jasnej, jen tady je trochu problém v tom že u nás že u nás je to samej kopec.Bydlím na horách.Mažu kvalitně a motor nehoním,ale přesto si myslím, že by to mohlo být lepší.
Datum: 21. února 2011 13:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ten motor se musí taky trosku povolit ( udělat si vůle)! Kdyz ho mas po GO tak to hnedka nepoleti do kopce 70  musíš ho v klidu zajet cca 1000-1500km. Mazat minimálně 1:33 s dobrým olejem.. nevytáčet to.. a hlavne nejezdit do kopce!!! a ze začátku nee na dlouhe vzdalenosti!
Datum: 21. února 2011 12:52
 tipuju nizkej předstih, zkus ho přeměřit, nevim jak vape na fichtla, ale to na větší jawy nebylo nastavený vždy správně.. jinak možná přicpaná hlavní tryska, nebo možný sání falešnýho vzduchu, záleží jak klesá z vysokejch otáček..
Datum: 21. února 2011 12:48
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Takže .. delší dobu řeším problém s Jawou 50/20. Prostě nechce chytit, přitom jiskra je, světla při roztlačení žhavěj. Vyměnil jsem kladívka, cívku, kondík, magneto rozebral, očistil, složil, přeměřil i vzdálenost cívek od rotoru aby nedřelo. S podobnou poruchou jsem se nesetkal, co jezdím - nějaké doporučení, konstruktivní návrhy ?? PS: Karburátor a benzín je v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:24
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Tak jsem se na to kouknul, sklepl kontakty, projel jeste jednou kladivka, "odmrazil" motor a jede ..
Datum: 27. února 2011 18:24
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 kostra nebo gufera .. přes víkend budu chytřejší
Datum: 21. února 2011 15:40
 to že světla žhavěj ještě neznamená že háže jiskru, jsou to zcela oddělený okruhy.. zkontroluj si jestli se ti to nekostří někde u kladívek.. a kde bereš tu jistotu že je karburátor v pohodě?
Datum: 21. února 2011 12:59
 Zkus menší odtrh na svíčce.
Datum: 21. února 2011 11:47
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 svíčka je mokrá, gufera na klice - to už by byl mazec, přeci jen, jeden den jsem dojel domu a druhý den to už nerozjel
Datum: 21. února 2011 9:12
 Svíčka je mokrá?
Datum: 21. února 2011 7:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 toto mal kamoš mal rosypane gufera na kľukovke ťaha ti falošný vzduch
Datum: 20. února 2011 19:18
 Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo vyrábí ložisko hlavy řízení s číslem výrobku 1F1212 které se dá koupit na fichtlkrámku ? A sedělo by do řízení na jawu 555? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 6:46
 draku je to made in slovensko,, na 555 pasuje
Datum: 22. února 2011 6:46
Jméno: Luke
IP: uživatel11141
 Zdarec mám problém se simsonem. Jel jsem a pak to vubec nezabiralo na rychlosti a jen to hrcelo a nic.. po chvíli to zdechlo a už to nešlo vubec nakopnout.. Při nakopnutí ta nakopavacka projede na prázdno...Nevíte nekdo cim to muze byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 11:46
Jméno: Luke
IP: uživatel11141
 no rozdelam to a mrknu se ale borci dík !!
Datum: 20. února 2011 11:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to znamená rozebrat motor byt je tam něco povolený a nebo se ti něco rozsypalo
Datum: 20. února 2011 11:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 sundat valec kliku a kouknout se
Datum: 20. února 2011 11:35
Datum: 20. února 2011 11:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ja simson nemám a nikdy ani nechcem ale sused ma a jemu sa tam nedali radiť kvalty lebo sa mu povolila akási šruba na rychlostke a rozhádzalo to prevodovku ale tebe to skôr vyzerá na rosypanú spojku
Datum: 20. února 2011 11:05
Jméno: Pise
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
Mám jawu 550 a uvažuju že si vyměním silinová pouzdra v předních tlumičích.
Chci se zeptat jestli když je budu měnit zda musím mět vyšroubované tlumiče z kostry. Jestli to nejde nějak obejít.
Když tak mi sem napište jak je vyměňujete vy.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 1:46
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 celý ne jen ty spodky a ty nový futra jesem ještě projel přesným výstružníkem.
Datum: 20. února 2011 1:46
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 zdarec jak mám vytáhnou ložisko z rozety je to jawa 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 0:43
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 na rozetě nemáš co zk....t  teda jistech mezích  jinak Tě chápu  ale člověk stejnak musí něco zničit.. aby ses to naučil a příště to neudělal
Datum: 20. února 2011 0:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 tak já nechcu skurvit rozetu tak se radši zeptám víš jak se to řiká lína huba hotoví štěstí
Datum: 19. února 2011 17:31
 nejlíp kleštěma na to určený  jinak né doslova vytluč ale vytlač.. mohlo by dojít k zničení
Datum: 19. února 2011 17:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 člověče zapoj trošku fantazii!  nic na tom není. postav se před to.. a zkousej..
Datum: 19. února 2011 17:14
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 čím
Datum: 19. února 2011 17:00
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 ,ale žím a jak?
Datum: 19. února 2011 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyndej segerovky a vytluč ho
Datum: 19. února 2011 16:04
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 19. února 2011 11:30
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 na 100% delší - 23cm
Datum: 19. února 2011 11:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim že ten delší ale nejsem jsi jistý
Datum: 19. února 2011 9:58
 Zdarec, potřeboval bych poradit na Stadionu S22 jsem udělal komplet generálku motoru + vyčištění a seřízení a teď když jedu na jedničku a dvojku tak mi motor ve vysokých otáčkách začne cukat ,chci se zeptat co by s tím mohlo být ? Mám podezření na předstih , ale ten jsem na hodinky dával na 2,8 myslíte ,že ho mám zvetšit ? Díky za vaše rady a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 22:44
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 jak pravil Lori, ámen.
Datum: 18. února 2011 22:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 podle me ti tam nedotejka dost benzinu, vsecko to znova procisti... i kohoutek
Datum: 18. února 2011 9:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 no jestli ti to v otáčkách chcípá tak to je možná blbá komprese, mně to dělalo na 21 byla seštelovaná napřesno a jela dobře aš v otáčkách to cukalo a scípalo.. no kolem hlavy sem dal těsnění (kroužek) a jede krásně do teď
Datum: 18. února 2011 0:39
|



|