|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci,konečně jsem složil Jawetu ale nejala,koupil jsem novou zapalovací cívku,kladívka a kondík,na to že 10 let byla rozdělaná v krabyci tak chytla na drc ale nejde do otáček,chytne nádherně,volnoběh drží ale po přidání plynu nejde vytočit a jako by se pořád dusila.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 7:47
 výfuk vyčištěn,všude nové těsnění,hlavní tryska čistá a stále to samé
Datum: 22. srpna 2010 7:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but vyfuk nebo tesneni karburatoru
Datum: 21. srpna 2010 17:26
 a co špinavý výfuk. U nás stála dlouho sekačka ale měla motor z babetty a kdyžjsem ji nastartovali taky nešla do otáček a bylo to tím že měla úplně špinavý výfuk.
Datum: 21. srpna 2010 13:04
 Problém je v tom že směs se nastavit nedá,na karbecu je jen tryska volnoběhu hlavní tryska.
Datum: 21. srpna 2010 7:10
 ucpaná hlavní tryska?
Datum: 21. srpna 2010 0:10
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 TOhl mi delalo u fichtla ja sem vymenil trysky a bylo to ok ale skus postelovat karbec..a co stav pistu a krouzku ??
Datum: 20. srpna 2010 23:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 jestli ti dobre dotejka benal tak bych resil problem ve smesi, ze se to zadusi, nedostatek vzduchu, zkus seridit karburator
Datum: 20. srpna 2010 23:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 to stejný mi to děla u fíka a nevím co s tím
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, jestli nemáte nějaký tip, proč mi mizerně brzdí zadní kolo na pařezu 555. Lanko chodí volně, obložení nové(původní výroba, nepoužité), štít jsem zkoušel taky jiný, vnitřek bubnu jsem omyl benzínem a ošmirgloval. Pak jsem chvíli točil se zadním kolem za současného brždění, pak jsem vždycky vyndal kolo a pilníkem opiloval zčernalá místa na obložení(asi 5 krát). Nějaké zlepšení jsem nepozoroval, stoupnu si na pedál brzdy a rukou docela v pohodě otočím kolem kam chci. Lanko je našponované, aby tak tak v klidu nedrhlo obložení o buben.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele mě připadá že to obložení časem ztvrdne nebo já nevím....já jsem na stadiona dal taky funglovku ze starejch zásob a brzdí to jen tak trošku..
Datum: 21. srpna 2010 13:25
 No, já jsem zkusil jen tak staré obložení sjeté až na nýty a rázem můžu házet smyky, jak to pěkně brzdí....
Datum: 20. srpna 2010 20:19
 Musíš to zajet, brzdí to až po čase co se na tom udělá tvrdá vrstva, taky mi to po výměně moc nebrzdilo a teď je to super
Datum: 20. srpna 2010 19:46
 Ahoj draci,prosím poraďte pořád mám problém s Babettou 207.Předstih O.K,směs O.K.,ale nechce se jí do otáček a když jí "osolím"tak se dusí,na volnoběh jde krásně a když jí chcípnu tak pak nechce chytnout.Hladina benzínu v karburátoru je taky v normálu,tak nevím.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 2:12
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Po přidání plynu se dusí a hůř startuje. To může být chudou směsí z důvodu přisávání falešného vzduchu přes vadná gufera těsnící klikovku nebo špatně utěsněné koleno karburátoru.
Datum: 22. srpna 2010 2:12
 Všechno je čisté jak slovo boží.Jinak mrkněte na naše stránky,jsou zatím ve vývoji,ale začínají se pomalu rozjíždět.
WWW.veteranmoto-50ccm.webnode.cz
Datum: 20. srpna 2010 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řekl bych něco bych ucpanej karbec, vyčisti trysky.
Datum: 20. srpna 2010 17:54
 Výfuk je čistý.
Datum: 20. srpna 2010 16:19
Jméno: VANE3
IP: uživatel10246
 ..............měl jsem podobný problém a vyřešilo vyčištění výfuku, byl pěkně zanesený :o((!
Datum: 20. srpna 2010 15:16
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci mam problem a potrebuju ho vyresit mam jawu 21 a nejede jistra haze i se svickou benzin de mokra svicka je a nejde nastartovat a taky kdyz ho rostlacim.diky moc draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:24
Jméno: j
IP: uživatel10267
 nadstav si predstih
Datum: 23. srpna 2010 14:24
 Nastav si predstih a bude to lítat jako letadlo  ............nebo taky mala jiskra....v tom pripade zvetsit odtrh........
Datum: 19. srpna 2010 19:01
 Jo a ještě jedna věc:jak nastavím předstih na Babettě 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 20:33
 oprava: nejdřív dej sekci elektrika a pak je to až dole(seřízení předstihu)
Datum: 19. srpna 2010 20:33
Datum: 19. srpna 2010 20:28
 Ahoj,prosím poraďte,je dobrá svíčka na Babettu 207 N17C s vysunutým jiskřištěm?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 20:15
 svíce N17C je bez vysunutého jiskřiště, N17YC je s vysunutým jiskřištěm. Řiká se, že ty N17YC propalují písty, tak jsem jí ještě nezkoušel. Jinak jestli chceš opravdu dobrou svíci, tak si sežeň PAL N7R.
Datum: 19. srpna 2010 20:15
 je to super svíce,sám ji používám na 210 a nemůžu si ji vynachválit.
Datum: 19. srpna 2010 20:05
Jméno: kubik
IP: uživatel6617
 Cau draci chtel bych se zeptat . Na JAWE 21 jsem na prednich savlich vymenil pouzdra a porad mi lita kolo z leva doprava nevite cim to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 11:49
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Zkus vyměnit ložiska na předním kole !!!
Datum: 20. srpna 2010 11:49
 Mě to dělalo taky, utáhl jsem "brejle" ktery drži vidle a pak to bylo lepší (kontramatka na uchytu řidítek)
Datum: 20. srpna 2010 8:12
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nebo nemas silu  nebo mas nakou tresafku nebo povoleny riditka nebo osma ....
Datum: 19. srpna 2010 19:55
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 motorkou  , to ti bude dělat ikdyž to vyměníš 1000x
Datum: 19. srpna 2010 14:11
 Cau draci potrebuji vedet nevite nekdo kolik vazi motor z ČZ 175/487 diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 11:19
 No já sám jsem ho nikdy nevážil,řeknu ti,že je těžkej a váží kolem 31kg,jednou mi to psal kámoš.
Datum: 19. srpna 2010 11:19
 Cau chlapi, potrebuju poradit, jak se mam dostat do tachometru kejvačky. Vybracemi se mi vyšroubovaly šroubky co drží celý mechanismus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 9:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam problem jedná se o fichtla 21 z ničeho nic přestal jet takže začnem co jsem všechno mněnil svíčku si 5 svíček ale ta origo co jsem tam mněl byla cihlová takže v poho,benzín tam teče,karburátor komplet vyčištěn ,uplně nová cívka,seřízený předstih a odtrh (vyzkoušeno hodně hodnot),filtr nový,výfuk vypalený,hladina seřízena,plovák dobrý neni diravý,jiskra jak blazen ale benzín tam teče,taky jsem seřizoval zapalování taky nic,kladívka žádná pecka nic, nová váčka,taky jsem mněnil gufera protože by bylo možná že to někde salo vzduch ale pořád ani tuk tak jsem přešel k pístu a valci tam taky všechno chodí jak má nevím co stim mažu olejem shell advace sx + aditiva a benzín natural kondík taky mněněn už mi stoho žebraka jebo fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 21:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nen ne nato jsem se díval a motor ma najeto necelých 7000 km
Datum: 21. srpna 2010 21:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Říkáš, že veškeré elektrosoučástky jsi vyměnil, karbec také a po mechanické stránce je motor OK? Někde ovšem problém bude, musíš zkoušet dál, fichtl není zas tak složitý, i když dovede potrápit také. Zkus ještě vyměnit dráty a důkladně zkontrolovat veškeré spoje související se zapalováním. Zapojené to asi bude správně, když to předtím normálně fungovalo. Nedře ti rotor někde o cívku?
Datum: 21. srpna 2010 17:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 však si říkam taky zahada ani to ve vyfuku neblafne nic jo a magneta mam 3 daval jsem všechny tři ani jeden nepomuže tohle to neni možný to snad ani neexistuje a naftu tam nemam sem psal že nadrž jsem čistil a dokonce jsem už daval 3 krat nový natural nic prostě
Datum: 21. srpna 2010 15:21
 a jaká je svíčka po pokusu nastartovat?nemáš tam naftu?
Datum: 21. srpna 2010 0:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zkoušel jsi vymenit MAGNETo ??????Kámos mel podobny problem..
Datum: 20. srpna 2010 23:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ty voe chlape záhada..estli to ma modrou svíčku kompresi vše utěsněné a ani při potlačení si neskytne aspon střílení do vyfuku nebo neco ???? neni mozne tohle...!!
Datum: 20. srpna 2010 23:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nic
Datum: 20. srpna 2010 7:19
 nevím co máte za benzíny ale spacial je už nějakou dobu taky bezolovnatý.škytnout nebo nějak jet to musí i na ředidlo
Datum: 19. srpna 2010 22:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 porádíte mi ještě někdo?
Datum: 19. srpna 2010 21:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak u nas už se taky ruší specko ale jinak hoši obávam se nejhoršího že to doma nerozjedem
Datum: 19. srpna 2010 11:09
 Nevím jak vám, ale u nás ted special zrušili, tak sem si koupil malou lahvičku aditiv, nalil podle poměru...a po pár najetých kilometrech, sem usoudil že to opravdu líp jede...
Datum: 19. srpna 2010 11:01
 mame škodovku,takže vim co je aditivo,prostě chci říct že mě se to aditivo špatně spalovalo....
Datum: 19. srpna 2010 10:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shrek :s aditivem by to vubec horší mnět nemělo protže aditiva je přísada nahrazující olovo!
Datum: 19. srpna 2010 7:44
 skus tam nalit bezin s olejem ale bez toho aditiva,mě to s aditivem taky nechtělo jet,když to chytlo tak to vynechávalo
Datum: 18. srpna 2010 17:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už jsem psal že mam všecho utěsněný a že jsem daval i novou vačku ale nic a nádrž sem čisti a benzín je krasně čistý
Datum: 18. srpna 2010 15:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 oprava: netahá falešný vzduch ze skříně motoru...
Datum: 18. srpna 2010 15:15
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a nemaš třeba zrezlou nádrž? že by tekl špinavý benzin, nebo posunutá vačka, to se mi taky stalo...a mezi karterama to nemuze podfukovat protože tam není tlak, to zatěsní kroužky...
Datum: 18. srpna 2010 14:44
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja ti nevým ,jedině jestli ti to nepodfukuje mezi karterama,muže to být špatným těsněním ......omrkni to, dotáhni všechny šrouby co uvydíš vč. spojky ,tam se to povoluje ,už jsem to zažil s tchánem ,že šrouby byly volné!!!
Datum: 18. srpna 2010 14:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jasně zkoušel
Datum: 18. srpna 2010 13:49
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 skusil jsi vyměnit zapalovací kabel ke svíčce?
Datum: 18. srpna 2010 12:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo to vychází tedkom sem to mněřil todkom se ještě zkusil několi nových cívek a nic ...
Datum: 18. srpna 2010 12:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 18. srpna 2010 11:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jasně myslíš aby jiskra palilav pravý čas no to mam seřízený celé zapalko
Datum: 18. srpna 2010 7:58
 dave : kondíku? nechtěl si napsat na kladívkách?
Datum: 17. srpna 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nemysli odtrh na kondiku ale odtrh na svicce (vzdalenost kontaktu)
Datum: 17. srpna 2010 22:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ne vubec a tych odtrhu a přerdstihu už bylo spousty
Datum: 17. srpna 2010 21:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když nastavíš na svíčce menší odtrh, tak to také neškytne?
Datum: 17. srpna 2010 21:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo je modrá jo a tu svičku jsem nahříval mírně autogenem ale měl jsemjich hodně ale nic
Datum: 17. srpna 2010 21:26
 hele jakou má jiskra barvu? musí být modrá!
Datum: 17. srpna 2010 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vem si zapalovac nebo horkovzdusnou pistoli mas li nahrej svicku tak aby te palila v rukou a hned jak ji nahrejes tak ji zasoubuj do pionyra a hned to zkus
roztlacit musi to bejt ale frkot... aby nestihla vystydnout
Datum: 17. srpna 2010 21:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 taky už nad tym sedim skoro 3 dny ještě jsem se stakovým problemem nesetkal a da se říct že pionýry spravuju ale tohle. takyjsem skoušel jiný karburator a trysky jné ale nic ani neblafne skrátka nejde nakopnout i jsme ho roztlačovali za autem nic
Datum: 17. srpna 2010 20:57
 Tak tohle snad není možný..tohle musí jed...všecko píšeš že si ménil, nebo je nové, nebo z druhého motoru, ale nechytá? Záhada
Datum: 17. srpna 2010 20:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ano to jsem si taky říkal zdendo jednak jsem daval nové zapalko a na těm starem sem zapalovací cívečku mněnila a fajfku jsem skoušel jak odrušenoutak neodrušenou asi 4 ty faje jinak jiskra jak blazen benzín tam jde a kompres ma vinikající
Datum: 17. srpna 2010 20:42
 skusil si druhou faju?
Datum: 17. srpna 2010 19:38
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 V tom případě ti to neháže jiskru pod kompresním tlakem, já bych vyměnil tu novou zapalovací cívku ...
Datum: 17. srpna 2010 19:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zapalovasním to nebude daval jsem i druhé co mam z 21 a nic
Datum: 17. srpna 2010 18:53
Datum: 17. srpna 2010 16:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nn hlava nepodfukuje a ni nic jineh všechno utěsněno i saní jak ma byt
Datum: 17. srpna 2010 16:11
 Co hlava? Nepodfukuje? Často se stává, pokud podfukuje, nejede to, a nebo se to dost špatně startuje..
Datum: 17. srpna 2010 16:08
 zdravim,mám takový problém s Mustangem,když se motor jenom malinko zahřeje,tak to začne cukat jak blázen,a má to chuť chcípnout,hrozně mě to trápí,protože tam je nová spojka ..(svíčkou to není) ..byl bych moc rád,za případnou pomoc,děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 rekl bych ze to svickou nejspis bude.... kdys po teplim motoru vysroubujes svicku hazi jiskru ? jestly hazi ob otacku nebo proste mene tak inducka
Datum: 17. srpna 2010 21:24
Jméno: patrik159
IP: uživatel10215
 Chtěl bych se zeptat jel jsem na svý babettě 207 4km když jsem jel tam tk dobrý ale když jsem jel nazpátek tk už nejela jak kdyby tam nešel benzín to je tk vždycky nevím co stím?? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svicka mokra? nebo sucha? koukni na kohoutek jestly volne tece dela ti to porat ? po ujeti 4km najednou z niceho nic chcipne ? jde nastartovat? startuje tepla
nebo studena? musis byt konkretnejsi
Datum: 17. srpna 2010 21:22
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Já bych spíš řekl že tam nejde benzín
Datum: 17. srpna 2010 14:48
 neni to tam z kopce a nazpatek do kopce?  spis mas svicku se spatnou tepelnou hodnotou,jakmile se zahreje jede ti hur?
Datum: 17. srpna 2010 9:18
 Zdravím.Mám menší problém s babetou 210.Když je studená jede bez problémů,ale jak se zahřeje,tak jede,ale bez světel.Jakmile je zapnu,pokaždé se začne dusit a chcípne.Nemáte někdo s tímto problémem nějakou zkušenost?Dík za nějaké ty rady.Už jsem zkusil snad vše a ne se s ní domluvit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 13:11
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 17. srpna 2010 13:11
Jméno: L
IP: uživatel9582
 muj názor je takový že by mohla byt špatná jedna civka a nebo gufera na klice dál taky kontakty ve světle nebo vedení kabeláže probijeni zkus vytahnout žárovky a jezdit a jako zapnout světla pak dej zadni a pak předni co to bude dělat měl sem něco podobnyho a po 50km mi to přestalo jet uplně byly špatny gufera
Datum: 16. srpna 2010 18:11
Jméno: pavel
IP: uživatel3694
 Mám 350 kývačku. Motor chytí napoprvé, v nízkých otáčkách jede dobře, ale ve vyšších už ne. Karbec je čistý, benzín teče dobře, indučky i kondíky jsou dobré, svíčky nové. Po ujetí malé vzdálenosti zůstane svíčka na levém válci černá na pravém je pěkně vypálená. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Motor může přisávat olej z převodovky přes gufero na levém klikovém čepu. Předstih je správně nastavený? Problém může být i tom, že je slabší jiskra na levém válci.
Datum: 16. srpna 2010 20:16
 zdarec draci kámoš má čízu 175/477 a má takovej problém kolísá mu pořád volnoběh a když zmáčkne spojku tak mu to de hafo do toček, a včera se mu aji ta spojka rosypala když sem se mu na to díval tak má prasklá těsnění pod válcem ... jinak sem na nic jinýho nepřišel ještě bych řekl že to může mít prasklý gufero v motoru ale z vejfuku volej neteče takže už fakt nevíme ... díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 17:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Zdravím, to bude tim že má špatně seřízenou spojku. Spojka mu unáší (stále zabírá), tak at zkusí seřídit spojku a pak uvidí.
Datum: 15. srpna 2010 17:00
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 ahoj, nevíte jestli jde vape bezkontakt propojit s ampérmetrem u péráka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 16:01
Datum: 15. srpna 2010 16:01
 nevím
Datum: 15. srpna 2010 15:23
 pokud ti nikdo neodpovedel,zamena to,ze asi nikdo nevi...premejslej-kdyz se zeptas nevite?a nikdo neodpovi tak to logicky znamena,ze nevedi,..nebo chces po kazdym aby ti napsal-nevim,nevim,nevim,nevim....?
Datum: 15. srpna 2010 15:21
 no a ty se divis?
Datum: 15. srpna 2010 15:00
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
  seru na vás řešíte mojí blbost, už jsem to tu postil aspon 10x a pokaždý mě nikdo neopověděl..
Datum: 15. srpna 2010 14:54
 ty ip neni tak tezky si vsimnout...
Datum: 15. srpna 2010 14:51
 OMG ty si trubka
Datum: 15. srpna 2010 14:51
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 ted jo, jsi mě tu akci celou posral, každej si ale hned nevšimne ip
Datum: 15. srpna 2010 14:48
 neni to rafinovaně....každý kdo tohle uvidí tak se na tebe akorát vysere
Datum: 15. srpna 2010 14:47
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 to je právě rafinovaně promyšlený a ty místo abys mě řekl jestli to jde, tak řešíš nesmysle
Datum: 15. srpna 2010 14:39
 ted si rekl naprostou kravinu.... kolik ti je? tohle je uvažování 11letého děcka
Datum: 15. srpna 2010 14:36
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Aby se někdo chytil  mě třeba hned zajímá když se někdo na něco ptá a má tam 5 odpovědí tak se na to podívám co mu kdo radí, popřemejšlim a taky přispěju
Datum: 15. srpna 2010 14:31
 proc si sam odpovidas?
Datum: 15. srpna 2010 14:29
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Určitě to jde
Datum: 15. srpna 2010 14:11
 dobry den potřeboval bych poradit.Mám Čz 125/476,nepojizdnou.Po nastartovani a přidani plynu se po chvili začne motorka dusit a střili z vyfuku.tak jsem se chtěl optat co by to mohlo byt za zavadu a popřipadě jak ji odstranim.Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 16:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Karburátor : jehla 2.zářez shora , regulace vzduchu 3/4 - 1a 1/4 otáčky. Odtrh 0,4 mm , předstih 3,2 mm.
Datum: 15. srpna 2010 16:03
Jméno: sedanus
IP: uživatel10196
 Seřídit předstih a karburátor. Nic víc
Datum: 15. srpna 2010 15:23
Jméno: gregor
IP: uživatel10143
 pic draci,,pio co ma gut motor,,, chyta za jedna,,, prvni dva km za jedna,,, ale pak jde vykon rapidne dolu,,,,,, cim to je,,dikes za kazde moudro
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 0:15
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Myslím si že máš špatnou teplotu svíčky když to za tepla vadne. Dej tam tu N15C a uvidíš.
Datum: 15. srpna 2010 0:15
 Co směs? Je dobŕe nastavená? Pro běźný ježdění dej na jehle druhý zářez z vrchu, pro záběh válce 3 z vrchu, nastav hladinu benzínu, aby ti lícovala s nejvyšším bodem plováku, použij svíčku brisk n15c, když to nebude o moc lepší zkus ještě 14c...hlavní trysku dej 68 a dál mě nic nenapadá...
Datum: 14. srpna 2010 22:21
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To za jedna je hodnocení nebo kvalt??? Nevim skus třeba vyměnit svíčku, oni se nějak dělej na studený a teplý svíčky ale nevim která je která... Ale spíš vičkej na moudra někoho rozumnějšího než sem já
Datum: 14. srpna 2010 22:06
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 custe blazni potrebuju poradit mam dylema ze svym fikem nemuzuho nastartovat ma tendency chtnou ale ani za boha nechce chytnout benzin tam jde jiskra je
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:46
 Měl bych na vás takový dotaz. Mustang nejede dle mých představ. Motor po GO(ložiska, gufera, těsnění, spojka) Nový filtr. Svíčka PAL 14-8R krásně cihlová. Předstih nastaven, karbec vyčištěn. Problém je v tom, že na trojku nedosáhne vůbec nějakých provozuschopných otáček. Na jedničku to má za studena trochu síly, za tepla ani prd. Když se rozjedu s plným plynem, tak to chvíli jen líně jede a po nějaké dost dlouhé době to dostane otáčky na přeřazení, při přeřazení taky hrozně dlouho tvrá, než nabere otáčky a na tu trojku je nenabere vůbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak si slozil prevodovku? neotocil si cirou nahodou kolecka v prevodovce? to by vysvetlovalo tu trojku co se tyce te 175 nemuzes srovnavat 175 te zene dopredu setvacnou silou i kdys je vybehana fichtl vazi o neco min ..
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 A jak to poznám?
Datum: 15. srpna 2010 14:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc zamáčklá gufera??
Datum: 14. srpna 2010 23:09
 Jo, vejfuk nádherně čistej, koleno utěsněný. Nevím, jestli dělá takový rozdíl obsah, ale u mé 175 je válec vyběhaný asi dvakrát tolik a stačí trochu vzít za plyn a jsem pryč.
Datum: 14. srpna 2010 18:50
 Kolik je na tom najeto na válci, co výfuk je čistej? Malej výkon jsem měl špatnym předstihem.
Datum: 14. srpna 2010 18:42
|



|