|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Zdravím. Nevíte někdo jak se rozdělává náboj zadního kola? Potřebuju odtud dostat ven to ložisko atd. a nevím jak to mám odtáhnout. Jo a ještě bych chtěl vědět zda to ložisko a ty válečky co jsou uprostřed náboje se dá ještě sehnat? Mám v tom zadním kole totiž vůli a když jsem to kolo sundával tak jsem zjistil že ložisko je vysypané a ten krajní váleček je vyčachtaný. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:20
 Cus draci, prosim o pomoc.. moje jawa 20 jde nastartovat ale jen kdyz predtim vydnam svicku a utru ji.. nastartuje ale vydrzi v behu tak 10s..pridam plyn abych ho udrzel aby nechcipl ale nereaguje na plyn.. udelal sem vsechno.. uz nevim co s tim.. svicka je trosku mokra ale takhle jde aspon nastartovat..kdyz je sucha nejde a kdyz je uchcanej tak taky ne.. tak uz nevim diky za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 17:41
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 tak a je to vyreseny.. pionyr uz jede jak hodinky  ... jo mazu.. a svicka hazi jisku krasnou..
sundal sem hlavu ocistil dosedaci plochy ... dal sem to zpatky.. sundal sem zapalovani ocistil sem magneto a dal vse zpet.. pak se ho hned napoprve nastartoval a uz krasne podle plynu zvisuje otacky..
myslim teda ze si bral falesnej vzduch.. diky moc za rady
Datum: 29. července 2010 17:41
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Tak jsem zvědavý jak dopadneš... Ještě pár kontrolních otázek. Předpokládám, že mažeš v poměru 1:40 - 1:50 olej/benzín = 20 - 25ml oleje / 1 litr paliva (1 - 1,25dc / 5 litrů paliva). Svíčku máš s odrušovacím odporem? Máš odrušovací odpor i ve fajce svíčky? Nemáš odrušovací odpor jak ve fajce tak ve svíčce? Svíčka má elektrodovou vzdálenost okolo 0,4 mm. Předstih byl nastavený s pístem v horní úvrati (mrtvé poloze) a vzdálenost kontaktů přerušovače je 0,2mm. Často zůstává na kontaktech přerušovače po zabrušování kontaktů (pokud už byly mírně opálené) jemný brusný brach, který je nevodivý a kontakty nedosedají, někdy bývají zaolejované. Kondenzátor u přerušovače je dobrý - neproražený. Karburátor - vzduchový filtr je průvzdušný, čistý. Vzdušník - šroub na karburátoru je správně seřízený, šroub volnoběhu není nastavený, tak aby byly otáčky příliš vysoké. Elektrická cívka je neproražená a plně funkční. Zkus ještě vyšroubovat svíčku, kovovou část svíčky opři o kovovou část motoru a zkus startovat a uvidíš, jestli a jakou jiskru svíčka hází. Jisté je, že svíčka je mokrá protože se palivo ve válci nespálí. Buď je ho tam moc, nebo ve špatném poměru benzín/vzduch, nebo svíčka hází jiskru před, nebo až po stlačení paliva ve válci = předstih znovu, nebo je slabá jiskra = svíčka, cívka, předstih, jiná elektrická závada - např. špatný kontakt (ukostření cívky apod.). Hledej kde se stala chyba.
Datum: 28. července 2010 21:52
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 jehla, soupatko sou v poradku.. kdyz dam jehlu na posledni zarez tak nejde nastartovat vubec ale kdyz je na druhym zarezu tak jde takhle..a predstih je dneska zerizovanej!!.. vyzkousim jinou svicku a uvidime..diky za rady dam vedet co a jak..
Datum: 28. července 2010 21:09
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Nemáš třeba náhodou zaseklé šoupátko, nebo zaseklou jehlu, nebo příliš krátké plynové lanko, že by bylo šoupátko pořád nahoře, zdvihlá jehla a pak by to nereagovalo na plyn a chovalo by se to jako kdyby jsi startoval s plným plynem. Co se týče ještě té svíčky - proč ti ten motor reaguje na změnu povrchu svíčky? Suchá ti nefunguje, vlhká/mokrá ano. Pravděpodobně ti nehází jiskru a když je vlhká, tak dochází ke klouzavé jiskře tj. svodu jiskry po izolátoru svíčky do té doby, než se utopí benzínem. Buď je blbá svíčka a na tuto "blbou" svíčku je seřízený druhý pionýr a nějak s ní jede, nebo je velmi pravděpodobné, že máš absolutně špatný předstih - jiskra je slabá, nebo žádná, případně problém s cívkou, nebo závadu na elektroinstalaci, ale všechno je to v zapalování 100% !
Datum: 28. července 2010 21:04
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 ok diky moc za rady.. zitra na to kouknu.. sundam hlaviu pretesnim ji.. sundam zapalovani a kouknu na gufero.. a doufam jen ze ta zavada je jedna z tehlech veci  diky moc
Datum: 28. července 2010 21:02
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mohlo by bejt spatny gufero pod zapalovanim jestli je uz stary
Datum: 28. července 2010 20:55
 Nemas treba jen povolenou hlavu?
Datum: 28. července 2010 20:52
 Taky mi to pincek dělal rozebral jsem válec, dal jsem těsnění mezi válec a motor (vyprskl z tama vždycky benzín) a mezi válec a hlavu, seřídil jsem předstih a karburator a jede..
Datum: 28. července 2010 20:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel10023
 1) svicka odskousena na jinem pionyrovi..! a tam slape jak hodinky...2) nereaguje na pridani plynu.. 3) vzdycky kdyz chcipne vyndam svicku a je mokra ,ale kdyz posteluju karbec tak aby se neuchcaval tak nejde nastartovat vubec.. hladina je dobra!! predstih taky!! komprese vyborna.. a kdyz je mokra svicka znamena ze nepali?? ja myslel ze to znamena ze tam jde moc paliva a je (uchcana) proto nenastartuje.. zkusim postelovat jeste trisky ale moc tomu neverim..
"užitečný popis závady": Vyndam svicku profouknu ji a otru aby byla sucha.. vratim ji zpet.. a pionyr chytne , pridam plyn a ale otacky se nezvednou.. jen nechcipne ale furt ma otacky stejne .. pak se zacne dusit a i kdyz pridam plyn aby nechcipnul tak chcipne.. a zase furt dokola..vycistim svicku atd atd atd.. nevim co s tim..
Datum: 28. července 2010 20:45
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Použíj teplou svíčku - tj. svíčka s nižším číslem. Napiš užitečný popis závady, podle kterého se dá něco poradit, ne tady ty hovna ... Zkus nějak nastartovat, jak ti to chcípne tak hned vytáhni svíčku a zjisti, jestli byla při zdechnutí suchá, nebo mokrá. Když bude mokrá, tak nepálí, když bude suchá, tak máš asi špatný přísun paliva. Přidáš plyn, aby jsi ho udržel v běhu, ale nereaguje na plyn? Co to je za nesmysl? Asi pouze nezvýší výkon, ale reaguje na přidání plynu. Špatné časování motoru - předstih, případně špatně seřízený karburátor - málo vzduchu / příliš paliva, vadná a nebo nevhodná svíčka.
Datum: 28. července 2010 17:51
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 Predstih sem delal, a svicka je odskousena na jinem pionyru.. tak snad ta hladina..diky..
Datum: 28. července 2010 14:09
 velká hladina v plovákovce, neseřízený předstih, špatná svíčka
Datum: 27. července 2010 21:09
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 Cus... potrebuju radu.. moje Jawa 20 nechce drzet plyn a chcipe furt..nastartuju ho a drzi nastartovanej tak 10s a na pridani plynu nereaguje.. pak chcipne tak vyndam svicku a je trosku mokra ale jen malinko.. zkousel sem vsechno.. trisky,plovak. komora,seštelovat plyn, proste vsechno.. komprese je tam pekna.. tak uz nevim.. diky moc predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:42
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Zdarec. Je normální když mám na Babettě 210 vůli v zadním kole? Když ho chytnu nahoře a dole, tak je tam vůle, ale když ho chytnu vepředu a vzadu a zahýbu, tak se ani nehne. nevíte co s tím může byt? Případně co udělat aby to bylo zase v pořádku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:33
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Tak jsem to měl sundané a půlka kuliček v ložisku jesou vysypané a na kraji kola je to vyčachtané. Nevíš jak se mám dostat k tomu ložisku? Vůbec nevím jak to mám sundat. Díky
Datum: 28. července 2010 10:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 A co ložisko ?
Datum: 27. července 2010 23:16
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Tlumiče tam mám teprve 3 měsíce staré. Jsou to ty bílé co se tady prodávají myslím za 1 200,- takže tlumičema si myslím že to nebude. Jo a zapomněl jsem dodat že ta vůle je jen na jedné straně. Když stojíte za babettou a díváte se na to zadní kolo, tak se to hýbe jenom vlevo ( strana kde jsou brzdové čelisti je v pořádku ) Díky za rady
Datum: 27. července 2010 17:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na zadní tlumiče pérování.
Datum: 27. července 2010 16:25
 čau draci,mam trapeni s moji Jawou 05,dal jsem tam 20tkovej motor.a je tam novej vybrus.Jiskru dava peknou a svicka mokra je!Zkousek jsem dat jinou svicku,civku.Ale ani znamky zivota.Jeste dodavam,ze predstih i odtrh je nejlip serizenej  .Předem moc díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:21
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 no ale nesmi byt mokra moc.. jinak se uchcava.. musi byt jen malilinkato..
Datum: 28. července 2010 14:21
 Zdar draci, jak mam seřídit ventili na Jawě 125 Travel? Předem dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 12:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cau draci.....nejde mi vycistit mala trysku u mi 20......velka slo vpohode ale mala nejde dratkem prorazit z vrchu...poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 13:21
Jméno: Roman
IP: uživatel1550
 provrtej to vrtačkou
Datum: 21. října 2010 13:21
 čus draci,jsem docela zoufalej,mam jawu 05 a nandal jsem tam ted 20tkovej motor.Motor ma 1 vybrus nova feredo spojka.Ale proste nejede!Předstih je dělanej na setinku mm předsne stejne tak i odtrh.Jiskru hazi peknou a svicka mokra je! Zkousel jsem vymenit svicku,civku,hlavu protoze to trochu prisavalo ale to jsem vyresil. Fakt si nevim rady" Prosim poradte.Predem diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 21:52
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 a nesaje ti to nekde falesnej vzduch.. dneska sem ten podonej problem vyresil na svojem pionyrovi.. sundal sem hlavu ocistil dosedaci plochy.. dal zpet.. ocistil magneto.. a jede jak drak..
Datum: 29. července 2010 21:52
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zkus dat mensi odtrh a predstih nebo obracene... kazdy pionyr chce neco jineho.
Datum: 29. července 2010 17:42
 čus draci,jsem docela zoufalej,mam jawu 05 a nandal jsem tam ted 20tkovej motor.Motor ma 1 vybrus nova feredo spojka.Ale proste nejede!Předstih je dělanej na setinku mm předsne stejne tak i odtrh.Jiskru hazi peknou a svicka mokra je! Zkousel jsem vymenit svicku,civku,hlavu protoze to trochu prisavalo ale to jsem vyresil. Fakt si nevim rady" Prosim poradte.Predem diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:52
Jméno: ondra
IP: uživatel8917
 čus draci,jsem docela zoufalej,mam jawu 05 a nandal jsem tam ted 20tkovej motor.Motor ma 1 vybrus nova feredo spojka.Ale proste nejede!Předstih je dělanej na setinku mm předsne stejne tak i odtrh.Jiskru hazi peknou a svicka mokra je! Zkousel jsem vymenit svicku,civku,hlavu protoze to trochu prisavalo ale to jsem vyresil. Fakt si nevim rady" Prosim poradte.Predem diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:51
 čus draci,jsem docela zoufalej,mam jawu 05 a nandal jsem tam ted 20tkovej motor.Motor ma 1 vybrus nova feredo spojka.Ale proste nejede!Předstih je dělanej na setinku mm předsne stejne tak i odtrh.Jiskru hazi peknou a svicka mokra je! Zkousel jsem vymenit svicku,civku,hlavu protoze to trochu prisavalo ale to jsem vyresil. Fakt si nevim rady" Prosim poradte.Predem diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:47
 čus draci,jsem docela zoufalej,mam jawu 05 a nandal jsem tam ted 20tkovej motor.Motor ma 1 vybrus nova feredo spojka.Ale proste nejede!Předstih je dělanej na setinku mm předsne stejne tak i odtrh.Jiskru hazi peknou a svicka mokra je! Zkousel jsem vymenit svicku,civku,hlavu protoze to trochu prisavalo ale to jsem vyresil. Fakt si nevim rady" Prosim poradte.Predem diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:45
 zdar hoši,mám malej hlavolam. Mam Jawu pionýra 05,dal jsem tam 20tkovej motor s novym pistem a valcem. Dal jsem to vše dohromady! Jiskru to hazi jak krava,svíčka mokra je! skousel jsem vyměnit svicku,kondik,zapalovani,cívku,procistit.Nic nepomohlo.Prosím poraďte.Předem moc diky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:33
 čus draci ja se chcu zeptat pls jesi je normalni dys dam na babetu 207 nove pistni kroužky tak dys přidam plyn dam plny tak že to jede tak na čtvrt plynu pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 16:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ty nové kroužky ti ovlivní podtlak ,který je způsoben sacím zdvihem pístu a to má vliv na seřízení karburátoru.Když si
nedělal výbrus ,tak tam žádné velké tření není. Můžeš se také podívat na filtrační pletivo. Podívej se na barvu svíčky a
podle toho poznáš, jak to máš seřízené.
Datum: 27. července 2010 16:44
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 neni to spis tim ze tam su nove pistni kroužky a ze to neni zajeté
Datum: 27. července 2010 12:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je to na karburátoru pravý šroubek. Ten levý je na seřízení volnoběhu.
Datum: 27. července 2010 10:41
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jaky pridavny vzduch
Datum: 26. července 2010 21:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej babettu na stojan a za chodu motoru vylaď přídavný vzduch. Uvidíš kdy bude zrychlovat a kdy naopak.
Datum: 26. července 2010 21:36
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau už nwm co stým mám jawu 21 a mám pořaď mali černý kapky dole u předního blatníku a přavďe podobe to podfuku je mezi valcem a kolenem těsnění jsem měníl 2×a furt to podfukuje co stým?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 23:01
 nemas tam koleno z mustanga?? od toho z fika se moc nelisi na vzhledu ale kdyz ho napasujes do vejfuku z fika tak priruba nesedi..vyresil sem to tesnenim a silikonem..
Datum: 26. července 2010 23:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jsem si nějak nevšiml, že jsi psal, že ti fouká mezi válcem a kolenem... Jinak to udělej jak ti napsal fermez, já jsem si tak taky srovnal tu plochu na koleni (taky mi to tam foukalo, ale nikde mi nic nestříkalo) a pak jsem ještě na to těsnění co se dává mezi koleno a válec dal červenej silikon co se používá na utěsnění motorů (je myslím do 200°C) a od té doby mi nikde nic nefouká a je to dokonale utěsněný
Datum: 26. července 2010 21:05
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jestli ti to porad fouka mezi kolinkem a valcem tak kolinkosundej lehce upni do sveraku a velkym pilnikem srovnej tu plochu hlavne opatrne at si to neozvejkas, uvidis jak je to krivi, a dej tam tesneni ktery neni este poniceny a musito tesnit ja to takhle udelal a tesni to na sto pro. Pouzil jsem mekci tesneni ktery jsem si vystrihl.
Datum: 26. července 2010 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jsem jednou měl taky zašpiněný přední blatník od černých kapek (olej) a zjistil jsem, že jsem měl povolenou svíčku, normálně rukou jsem ji mohl dotáhnout
Datum: 26. července 2010 19:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Asi nebude úplně rovná příruba kolena nebo bude někde trhlina.
Datum: 26. července 2010 17:59
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Namáš svařený koleno s výfukem nebo nějak jinak pevně nepohyblivě spojený?
Datum: 26. července 2010 17:54
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Cau chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevi kde bych sehnal dily na jawa 125 travel dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 19:36
Jméno: milan
IP: uživatel3189
Datum: 05. září 2010 19:36
Jméno: howard
IP: uživatel9648
 v každé autorizované prodejně jawa, 125 travel se ještě vyrábí pokud vím, takže by to neměl být problém
Datum: 26. července 2010 18:16
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau mam problem se svou jawou 20 nechce nastartovat ale jisrku hazí preknou........uz jsem zoufalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:21
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 nejak tak xD.....kdyz jsem ale sundal karec z valce a z te roury co je na valci netece benzin......ale kdyz jsem karburator prohlizel tak jsem si nevsimnul ze by byl spinavej.......jenom jsem ho profouknul..ale porad nic
Datum: 26. července 2010 13:21
 bezin tam jde,karbec jsem cistil,odtrh je perfektni a predstih jedobrej.Proto si uz nevim rady.
Datum: 26. července 2010 13:05
 sešteluj odtrh a předstih zjisti jestli ti jde do válce benzín popřípadě vičisti karbec nebo kohout
Datum: 26. července 2010 12:53
 zdary chtel bych se zeptat nejede my jawa 20 vyměnil jsem lanko na plyn a nejelo to tak jsem vyčistil,karbec,kohoutek,trisky, a stejne to nejede když se uchčije tak se nastartuje jde uplne na plnoa hned chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 21:55
 hele nechci s tebe udělat blbce,ale mě to dělalo když jsem tam zapomněl dát šoupě,chytlo to až na roztlačení a potahalo mě to.Dal jsi ho tam?ale neber si to osobně..
Datum: 29. července 2010 21:55
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 muze to byt neserizenou triskou ..tou na karbecu s pruzinkou.. jde am moc benzinu..jehla na spatnem zarezu.. hladina paliva v plov. komore.. tohle mi delal taky.. otacky snizis tim ze stelovaci sroubek na vicku soupatka zatocis do vnitr... ale ne uplne podle toho jak to bude dobry.. a to ze se uchcava je hladina a nbo ta triska..
Datum: 29. července 2010 21:48
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 jo je to přesne s plovákem
Datum: 29. července 2010 18:10
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 skus ještě vyšku hladiny v plovákové komoře, nech tam natect fuel (hlavně necepuj) pak plovakove vičko oddělej potop plovak a mělo by tam byt stejně benzinu jako po vyšku plovaku
Datum: 26. července 2010 18:39
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 no skusit to ješte mužu ale skoušeli sme včera všechny 3 možnosti a u prostřed by to mělo být a stejne to nejelo kde by mohla být ješte teda příčina?
Datum: 26. července 2010 18:14
 vytahni si soupatko z karbce vyndej jehlu a podivej se na kterem zarezu mas dany plisek mnel by byt na 2 jestli neni dej ho tam a mneloby to byt ok a kdyby nebylo tak skus dat na prvni a hlavne se ujisti ze si dal dobre soupatko do karbce pokud by si blbe tak jak nastartujes tak to bude tocit plny knedlik v karbiratoru je takova mala tycinka tak natoc soupatko drazkou k ni at to pasuje do sebe neni to zadna veda
Datum: 26. července 2010 17:05
Jméno: Michal
IP: uživatel1835
 a jak to udelám nebo kde to je
Datum: 26. července 2010 12:49
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 skus postelovat smes
Datum: 26. července 2010 12:22
 Zdar jak mám vyčistit nádrž u jawy 21 od rezu.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:53
 Když to vyčistíš vodou a hned po uschnutí do ní naliješ benzin tak tinezrezne. pokud to necháš někde měsíc ležet a pak to budeš chtít namontovat tak ti zrezne znova.
Datum: 26. července 2010 11:53
 Já mam přídavnej čistič na hadičku a jsem sním spokojen najel jsem dost kilometrů a jěště jsem nečistil.
Datum: 26. července 2010 10:21
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 vyplachniji asi 2l benzínem hlavne ne vodou! rezla by jeste víc! a na filtry se vykašli zvlast na plastoví mam ho taky a na prd v polovine jak je ten plast pridelanej k sobe tak kape benzín nech tam normal hadicku a kdyz tam bude bordel v hadici tak ji vypojis a bordel vytece jednoduchy!
Datum: 26. července 2010 9:37
 jo ale zase se občas podaří nějakému bordelu ucpat kohoutek. Takže doporučuji koupit i nové sítko na kohoutek
Datum: 26. července 2010 0:18
 Hlavně ať neskončíš na pohotovosti jak já....od tý doby tam mám palivovej filtr a bordel končí v něm, najeto cca 2000 km bez jedinýho vyčištění. Dřív sem je musel čistit po každý jízdě.
Datum: 25. července 2010 23:55
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Je to dobre reseni akorad jesi nechces cekat nez nadrz vyschne tak do ni nalij technicky lih protrepej a vylej ven a muzes ihned dat benzin.
Datum: 25. července 2010 16:29
 Hod do ní tak kilo různých matek,šroubů,podložek atd... a třepej s tím tak dlouho dokud tě to nebude bavit. Pak je všechny vysypej. Rez vyfoukej kompresorem ven a bacha na oči. Potom nádrž pořádně propláchni vodou a pořádně ji nech vyschnout. pak tam nalej benzín... Takto to dělám já a všechno mám bez problému
Datum: 25. července 2010 15:22
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdarec chtel bych si kupit motorku a rozhoduji se mezi jawa 125 dandy a jawa 125 travel tak bych se chtel zeptat co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 ja mam jawu travel rok vyroby 98 a je to v ramu jawy 350 typu 640 takze odolny ale je v tom cinsky motor hartford ma 7 kilowat a rozvod ventilu OHV. na ten motor je to tezka motorka
Datum: 12. srpna 2010 22:05
 Nekupuj tyhle hnusy-šetři třeba na Aprilii RS 125
Datum: 25. července 2010 18:50
Jméno: exot
IP: uživatel6468
 zadnou z tech jaw nekupuj! radsi si setri na nejakou normalni znacku... nerikam ze jawa je spatnej stroj ale proste kvalita sla dolu, a to se proste projevi
Datum: 25. července 2010 17:50
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Jsem vlastnitel jawy dandy 125 mam ji rok. R.v. 99 a rikam ti kup si neco lepsiho jawu ne ted jsem ji mel rozdelanou po 10km prestala jet. Samozrejmne elektronika. Je to sracka RERO ma pravdu plasty popraskany vsude to jsem ale eliminoval ze stary duse jsem udelalat takovy gumovy vlozky a dal je mezi plasty pote se tolik nedrou a nevibrujou. Sklicko na tachaku jsem uz menil. Pokud si chces kupovat motorku tak skus hondu CBR 125 sice je drazsi ale myslim ze bude lepsi. Jo a mimochodem spotreba v technicaku je 3L jeste se mi nestalo ze bych jel pod 3l/100km. Chlasta to jak nemecka doga.
Datum: 25. července 2010 16:42
Jméno: rero
IP: uživatel10000
 Neporadím kterou, ale jako 5-ti letý majitel dandy 125 ti o ni mohu něco říct. v záruce jezdila dobře, po záruce to teprve začlo. praskly plasty: ten malej blatníčetk vzadu, blatník nad zadním kolem, i ten blatník pod značkou, a teď dokonce i průhledný plast na tachometru. Plasty nepřesně doléhají, což znamená vzhledem k vibracím, že se dřou a prodírají. nejvíc mne to naštvalo u sedla kdy plasty prodřeli koženku na sedle v určitých místech. Jistě jsou to kosmetické vady, ale zabolí. Předloni jsem na tomto stroji jel na výlet na slovensko. Zadek jsem měl vytřesenej ještě mesíc po skončení. Prostě se klepe, kdybych měl opět volit, do jawy bych nešel (tedy do té jawy s čínskím motorem). Jo ještě letos mi odešel přerušovač blinkrů. Vibrace se ovšem zlepší pokud budeš lejt více oktanový benzín, zkoušel jsem natural 98 a byl jsem spokojen, ale kdo to má platit.
Datum: 25. července 2010 14:47
|



|