slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  162  163  164  165  166  167  168  169  170  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso potřeboval bych něco po tobě:-D...Potřeboval bych takovýto filtr sáni... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Filtr/ máš to docela pěkne nafocené a je to i s rozměry tak nato koukni jinak díval jsem se ,že podobný filtr má Jawa Panelka tak kdybych tě mohl poprosit jestli by jsi to popřípadě nepřeměřil:-)...Jako vím ,že ten filtr nemáš v nabídce ,ale kdyby jsi třeba veděl kde jej sehnat dej prosím vědet je to na starého Sachse z 80tkovým motorem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není na něm číslo?
 
 
Datum: 17. července 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele filtry takovýdleho tvaru se dávají do benzínovývh sekaček. Nevim jestli by to sedělo rozměrama ale skusil bych ma ňáký kouknout.
 
 
Datum: 16. července 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vcera byl napul cesty uz do poslete a ta kjsem si to precetl napul,,mas recht,,toto jsem jednou dobou mel,,dokud jsem to doprodal,,,toto se mi nepodarilo uz naskladnit,,neporadim,, jen zajit do framu a ukazat,,,,fram toho dela mraky,,,mozna ze neco podobneho budou mit
 
 
Datum: 16. července 2010 6:05
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadlo mě co takhle vyprat jej?...zabalit do hadry a vyprat?...Možna to ten papír nerozpustí...co myslíš?
 
 
Datum: 16. července 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkouším zatím bezůspěšně.
 
 
Datum: 16. července 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
říkám, hledej české, spíše tedy německé příznivce této značky....
 
 
Datum: 16. července 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sachs Hercules přesněji.
 
 
Datum: 16. července 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to německá motorka mno...mno ty filtry mám dva ,ale už by potřebovaly vyměnit..no
 
 
Datum: 16. července 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A můžu se jentak zeptat, na co ho potřebuješ, když jeden evidentně již máš? Je poškozený? Jinak tohle sehnat bude velmi veselé, já bych asi v případě nejvyšší nouze hledal v obchodech země původu(Německo?Rakousko?)...Taky bych zkusil nějaký Sachs klub či něco podobného...
 
 
Datum: 16. července 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řikám je to na stárého Sachse.A omg Ondramgam své hloupé připomínky si nechej od cesty:-)
 
 
Datum: 16. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku neblbni,,toto je s nejake plecky,,to nemam,, a panelka k tomu vubec se ani nepriblizuje,,na co to mas?Sesa
 
 
Datum: 15. července 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vypadá jak nějaká mořská obluda nalezená hoodně hluboko pod hladinou:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel9828    
Zdravim fichtlmani, Právě skládám fichtla z dílů a chtěl bych se zeptat jestli mají být u předního kola nějaké podložky, pérovky, válečky apod. Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
mezi vidlici a buben patri rozperka ktera se pry uz udajne neprodava, ale prodava se stred kola ze ktereho se to dá uříznout, a kdyz nechces nic kupovat, tak ja na jednom svym fichtlu mam strcenou matici a funguje to taky.
 
 
Datum: 16. července 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Mezi buben a vidlici patří speciální podložka, která se opírá o ložisko v kole.
 
 
Datum: 16. července 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
no pokud máš buben kola pohromadě tak tam patří jen pérovka pod matici osy kola...
 
 
Datum: 15. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně šlapalo ale viděl jsem že mám hodně zasraný motor tak jsem ho vytáhnul a vyčistil zvenku a jak je elektrika.Dal jsem ho tam zpět a neháže to jiskru indučka je dobrá cívky taky kladívka v pohodě.Divné je že to neháže ani do prstu což háže vždycky nevíte co tom může být??díky za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vicistit kotakty mezi konickem,alebo mozno neco spatne zapojils
 
 
Datum: 15. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,dneska se na mojí ČZ 175/487 objevil problém,z ničeho nic mi přestala jet,chcípla,zkoušel sem ji našlápnout a nic,nakonec sem ji roztlačil,dojel domů.Zkusil sem ji znova našlápnout a chytla,jenže sem musel držet plyn aby vůbec držela,po přidání vylítla do otáček a chcípla,karbec vyčištěnej,seřízenej,svíčku sem zkoušel,jiskru hází,vim že si to někde přisává vzduch,ale všecko co šlo sem prošel,jen doufám že to nebude gufero :-(,co myslíte?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Tak sem napojil baterku na zdroj,ale stejnak nic,nechytne,a navíc začalo cinkat někde v klice nebo vevnitř,přesně nevím odkud to vychází,ale když šlápnu na nakopávačku a pustím ji tak to zacinká někde vevnitř :-(
 
 
Datum: 16. července 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9908    
jj zkus nabýt baterku ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, mě kýva taky hází jiskru s vybitou baterkou, ale když máš slabou baterku(krom toho přisávání ti to ještě nedobíjí) tak se můžeš třeba postavit na hlavu a nenakopneš ji. Pak jsem ji jednou připojil na externí zdroj a šup na poprvé. Vezmi nějaký zdroj a připoj to na něj.
 
 
Datum: 15. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Dobrá zítra to zkusím,ale teďka večer sem si všimnul že mi svítí i kontrolka dobíjení,při roztlačení pořád svítí a už vůbec nechytne :-(
 
 
Datum: 15. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj v podstate jakejkoli. ja pouzivam treba cistic na brzdove kotouce.
 
 
Datum: 15. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
karlos. : ten horlavej sprej muze bejt jakejkoli? :-D zkusim to diky ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
saje ti falesnej vzduch. Budto gufero pod zapalkem, nebo mezi kerbecem a valcem, nebo u valce. vem horlavej sprej a strikni ho na vsechny tyhle mista. kdyz se na nejakym miste zmeni chod motoru tak tam ti saje
 
 
Datum: 15. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
A co to teda je?
 
 
Datum: 15. července 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doufáš špatně...
 
 
Datum: 15. července 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
Dobrý den, mám problém na náhonu tachometrového lanka u rozety na jawe 555, rozložil jsem ho byl bez lanka a celý v bahně, tak jsem ho vyčistil a složil no a když jsem tam dal lanko a roztočil zadní kolo tak se lanko ani nepohlo vše mám pečlivě složene ale nevím kde je problém.... Nevíte kde by mohla být chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Tak jsem to zase rozdělal a vypadá že je špatný ozubený převod, prostě problem je mezi ozubeným válečkem a ozubeným kolem. Pokusím se sehnat nové.
 
 
Datum: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel9230    
jestli ti nevipadli količky v rozete\\r\\n
 
 
Datum: 15. července 2010 7:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
Díky, zkusím to
 
 
Datum: 14. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus dat lanko obracene. mě to na jawette pomohlo
 
 
Datum: 14. července 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
*Lanko je nove a namazane
 
 
Datum: 14. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdravim má někdo zkušenost s renovací tachometru na jawu 555. Už jsem to měl rozdělany je to trochu zarezly a je utržená taková pružinka. Nemá ten tachometr vyfocenej zevnitř nebo neni na to dokonce nějakej návod. Nebo bych to mněl dát někomu na repas. A nebo mně nejlevněji vyjde koupit novej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
*Nemá ten tachometr někdo vyfocenej zevnitř nebo
 
 
Datum: 14. července 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
takže super vymněnil sem tu staru cívku na te babetě jiskra jak blázen,dal jsem tam spátky tu novopu ještě větší jiskra,startuju jak blazen a ani neškytne,přitom karbec se leskne jak z venku tak zevnitř =) čistý už pomalu 4 den drbu stou skurvenou babetou a nic to už není normální víte ještě čím by to mohlo být???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmmm tak to je potom dobra prdel tak asi to gufero no nebo nejake tesneni u karbca a tak a pokud nic ta skusit jinej karbec
 
 
Datum: 16. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
měl plně v pohodě valci pistu nic neni
 
 
Datum: 16. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
joo o tom sem taky slyšel parkrat a co ten valec mel si dole ?
 
 
Datum: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Měl jsem podobný problém na své Babetě 210. Po dlouhém boji jsem zjistil , že si motor nasával přes gufero na klice falešný vzduch . Po výměně naskočil na první šlápnuti .
 
 
Datum: 15. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to jsem už skoušel a nic
 
 
Datum: 15. července 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih nehraje roli u babety jak se nastavi tak to jede ale ja bych to videl spiše na zadřenej valec kroužky šak skus vyndat svičku injekčni střikačku tam dej trochu benzina a skus to
 
 
Datum: 14. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jj to je všechno čisté karburátor byl celý odmontován a pročištěn
 
 
Datum: 14. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš na karburátoru ten plastový kryt a trubku do rámu ? Těsní ti dekompresor ? Když jsi čistil karburátor, je průchozí kanálek od přídavného vzduchu k trysce volnoběhu a od trysky volnoběhu je nepatrný otvor do rozprašovací komory.
 
 
Datum: 14. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně bych vodělal hlavu a podival bych se co tam bude za prekvapko:-)
 
 
Datum: 14. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
sem skoušel ale nějak to pasuje takže tím to nebude
 
 
Datum: 14. července 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
a co svička
 
 
Datum: 14. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co třeba seřídit předstih? :-D i u babety se to dělá ;-)
 
 
Datum: 14. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
u 207 myslim že kondenzátor neni
 
 
Datum: 14. července 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Ao třeba viměnit Kondenzátor
 
 
Datum: 14. července 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Fanoosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, sehnal jsem si helmu VB a teď na ni sháním vodotisk se lvíčkem dopředu. Můžete mi někdo poradit kde hledat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Fanoosh      E-mail:      IP: uživatel9752    
A na netu nic?
 
 
Datum: 14. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Krutor      IP: uživatel7596    
Ahoj schanim to samy kdybys neco obejvil dej mi prosim vedet dik
 
 
Datum: 14. července 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Myslím, že jsem ho viděl na poslední burze...
 
 
Datum: 14. července 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9887    
Prosím o radu. Mám Jawu 559 a mám problém s plynulou jízdou při rychlosti nad 90km/h.Motor začne "vynechávat" a předjíždění je riskantní. Co může být příčinou? Díky za radu. Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9927    
Díky za rady.Zatím jsem vyzkoušel pročistit přívod benzínu - nemá to žádný vliv :-((
 
 
Datum: 17. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dano      IP: uživatel9891    
Ja mam ten problem u mojej jawy 360 :-D od 105km/h :-D niekedy od 80, jedni vravia ze malo paliva, tak chcem vymenit trysku za vacsiu, a ini ze elektrika...
 
 
Datum: 14. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dachl21: JAWA 250 559 je panelka,to je jednoválec :-) mě taky napadlo,že by to mohl být nedotékající benzín a nebo špatně nastavené zapalování - předstih a odtrh a nebo směs karburátoru popřípadě špatné zavěšení jehly. mrkni na http://www.jawamania.info nebo na http://www.sesa-moto.cz/uvod.php a tam najdeš nastavovací parametry pro svůj stroj,hledej to jako JAWA 250 panelka typ 559.
 
 
Datum: 14. července 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepodfukuje ti hlava? nevím jestli má tato jawa dva válce nebo jeden :-D
 
 
Datum: 14. července 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, na nižší stupeň se to vytočí víc? jestli ne, tak buď špatně seřízenej karbec (špatně seřízená hladina nebo ti nedotíká benzín) nebo zápalko... skus jeste vymenit svicku (když je ulitá, tak mě při nizkejch jede, ale jak se to vytoci, tak ne) ... a nebo se ti při té 90 z důsledku drncání (třeba) odpojuje nejakej kabel
 
 
Datum: 14. července 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci.Potřeboval bych poradit mám skůtra ČZ 501 a nechce naskočit.Teda ze začátku normálně jela všecko vpohodě ale pak jsem ji vypl a potom už jsem jí nenahodil ani přes startér ani na nakopávačku.Akorát jednou při těch marných pokusech střelil výfuk a pak zase chvili běžel.jako kdyby byl něčím ucpanej tak sundám tlumič že ho vičistím ale stejně střílela i bez výfuku nevím co s tím jiskru háže zkoušel jsem různý svíčky atd. a benzín dotýká (vyčištěná nádrž kohoutek atd.) tak děkuji za typy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: čezeta      E-mail:      IP: uživatel9881    
zkus vyměnit kondik ...
 
 
Datum: 13. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nastavení směsi,rozhozené zapalování
 
 
Datum: 13. července 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci a dračice. Potřeboval bych nějakýho pohotovýho človíčka, ktrerej by mi změři kotouč na 350/640 (kvůli zámku na kotouč) Potřeboval bych šířku toho vybrání, co tam je (kvůli šířce trnu zámku) a taky vzdálenost mezi okrajema kotouče. Kdo mi to změří bude nejzlatější člověk. Předem díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci potřebuju poradit .Asi budu chtít dát do kupy JAWU 05 která je na papírech a všechno mám TP,SPZ a pojistku taky ale neim jako barvu tomu mám dát a co jak jaký díl ???Chtěl bych vínovou barvu takže(BÍLOU BARVOU-revmaplechy,parabola,vidle,kryt řetězu ,,,,,,,Červenou Vínovou-plech velký pak blaták a záda.ale nevím jakou tlumiče a nádrž co myslíte u svýho druhýho fíka JAWA 21 mám origoš barvu a tam je nádrž béžouvo a tlumiče to samý zadní myslím.A taky neim jeslti mám to nechat nastříkat a nebo nechat barvu komaxitem vipíct v peci.PORADTE zkušeno coste už renovovali díky moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s rozvržením barev ti nepomužu, ale rozhodně ti radím, KOMAXIT tam nedávej.... jestli s tím budeš jezdit, začne se to sloupavat.. dřív nebo pozdějš... a když budeš chtít zakitovat nějaký nerovnosti, tmel to nemusí při vypalování dávat a začne bublat... mluvím z vlastní skušenosti, komaxit mam rok a je to katastrofa.. na pár místech jde vidět plech, jinde vidím prasklinky laku..
 
 
Datum: 14. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest hosi mam pincka 21 a bez filtru mi to jede uplne normalne a s filtrem to dusi jak nwm co cim to muze byt nevite nahodou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vicko sem uz mel taky sundane a dla to uplne to same a jak velkej odpor co stim mam jako udelat protoze cele noce viko uz nikde nesezenu je n tak
 
 
Datum: 14. července 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom pripade ma ten filtr velkej odpor, zkus sundat jen vicko airboxu, pokud se to dusit je jasny cim to je ne?
 
 
Datum: 13. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no hosi 8 vybrus nemam mam 0 a ucpanej filtr to taky nemuze byt protoze ho mam novy no skratka mi do dusi aji snovym filtrem aji se starym filtrem jeste sem mysle ze to muze byt kontenzator ale ¨to taky neni a benzin dotika v poho takze uz new sam sem vkoncach a sere me to tak prosim radte jak jen muzete dik moc
 
 
Datum: 13. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6617    
A nemáš tam nějaky vetsi vybrus pac treba u 8 vybrusu se to u originalniho filtru pry dusi..
 
 
Datum: 13. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit v jaru (namočit přes noc a pak oprat)
 
 
Datum: 13. července 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau draku nejlepší je koupit uplně novej filtr stoji tak 90 kč protože vyčistit de docela blbě
 
 
Datum: 13. července 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
devile ses mental ne ? proc by cistil karbec ? draku paklize ti to jede lip bez filtru tak ti filtr dela moc velkej odpor , tudiz je zaprasenej a nebo mas naladenej karbec na sani bez filtru nebo "otevrenej" filtr , nejlepsi je si ho udelat pekne domorobo , klade minimalni odpor
 
 
Datum: 13. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej filtr...to ej uplně jasný
 
 
Datum: 13. července 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: devil      IP: uživatel7794    
vycisti karbec
 
 
Datum: 13. července 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdar hoši takže u te babety 207 jsem vyskoušel snad všechno komplet jsem vyčistil karburátor,10svíček n17c,i jine,jiskru to hází všechno jsem už vyskoušel a pořád nejede a přitom před včerem jela krásně ale od te doby co jsem vymněnil tu cívku zapalování od te doby to nejede ale jiskra je!!!tak opravdu nevim co stim kdyby byla nějak blbě dana ta cívka tak by to jiskru neházelo že?ale ona je určitě zapojená dobře poradtě fakt už nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
právě že ja startuju s vypnutými světly
 
 
Datum: 13. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Ještě něco. Startuj raději s vypnutými světly na babettě. Takto se pozná závada na indukční cívce, s vypnutými světly může fungovat normálně a se zapnutými nemusí fungovat správně. Škoda, že nejsi alespoň elektroamatér. I s nejlevnějším multimetrem se dá překontrolovat celé zapalování na babettě, stačí proměřit odpor jednotlivých částí zapalování.
 
 
Datum: 13. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Jsi-li si jistý, že je zapalování v pořádku, předstih správně nastaven, plováky v karburátoru seřízeny, trysky vyčištěny, sací potrubí dobře utěsněno, benzín teče do karburátoru a bohatost směsi je alespoň zhruba nastavena, potom je potřeba prověřit další možné závady. Výfuk si perfektně vyčistil? Kompet celý od výfukového kanálu až po dírku v zátce? Výfuk je u dvoutaktu poměrně důležitý a stačí jeho přiucpání a je po ježdění. Máš ho doufám správně připevněný. Další možností je přisávání falešného vzduchu přes gufera, která těsní klikový hřídel. Hoď babettu na stojan a šlapáním jako o závod se ji pokus nastartovat. I s lehce vadnými gufery na klikovce musí jít motor alespoň nastartovat. Nepodaří-li se motor nahodit ani po několikerém zběsilém šlapání do pedálů, toto ukonči a zkontroluj svíčku. Je-li mokrá od benzínu potom karburátor pravděpodobně funguje dobře, ale chyba je v zapalování. Je-li svíčka suchá, nejde benzín skrz karburátor. Všechno prověř a dej vědět, nakonec to bude nějaká prkotina. Jinak co se svíček týče: N17C je teplá svíčka pro lepší studené starty a N14C je pro ty kterým se to přehřívá a pak to nechce jet
 
 
Datum: 13. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: devil      IP: uživatel7794    
tak skus dat z5 tu covku na kterou to jelo a kup svicku n 14 mi fichtl a babeta na 17ctku nejede ani prd
 
 
Datum: 13. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Babeták      IP: uživatel9046    
Zdarec. Nevíte jak se vytahuje lanko tachometru z Babetty 210? Měl sem i sundané přední kolo, ale lanko v tom šneku drží jako přibité. Jo a nevíte na co je tam ten šroubek u toho šneku? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj takovej dotaz mam čz 175 a jede krásně akorat za tepla nechce chytnout musim ji roztlačit nevíte čim to je?? svičku mam Brisk N 15 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jestli je předstih podle návodu ,doladˇpřídavný vzduch u karburátoru. Podívej se na barvu svíčky a podle toho to doladˇ.
 
 
Datum: 13. července 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: Zoufalej Pepa      IP: uživatel9873    
Předem zdravím všechny příznivce Jawy. Můj problém je nebrzdící kývačka. Řekl bych to asi takto - pokud není matice zadního kola nadoraz dotažená, vše je jak má být (vyšteluju páčku a pedál a brzdí to hned od začátku). Jakmile matici dotáhnu, štít brzdy co drží pakny jako by se zkroutil a pakny drhnou o buben. Když povolím pakny, aby se mi aspoň točilo kolo, tak musím pedál silou tlačit skoro na asfalt, aby to brzdilo. Přitom vše je jak má být, sedí to na ložiskách (když vyhodím pakny, je to ok). Napadá mě, akorát že by byla nějak pochroumaná kyvka, ale když jsem ji mel položenou na rovné desce, nekolíbala se. Všem předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: Zoufalej Pepa      IP: uživatel9873    
Všechno je tam vloženo jak má - rozpěrky v kolu, ložiska, záchyt reakce,... prostě jakmile to začnu dotahovat, příčí se to a kolo začne brzdit.
 
 
Datum: 14. července 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš dobře vložené pouzdro na straně ,kde je zácht reakce zadní brzdy ? Příložky tam máš obě ?
 
 
Datum: 13. července 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to samé u pařeza 555. Vyzkoušel jsem dát jiný štít, dal jsem i nové obložení, nic. Já to mám seřízené, že pedál zabírá teda skoro hned po sešlápnutí, ale brzdný účinek taky na hovno, pokud je kolo namontované v motorce.
 
 
Datum: 13. července 2010 0:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
draci nezlob te se ale ale ještě mam dotaz ohledně te babety jelikož jsem zvyklý na pionýry tak babetě moc nerozumím a proto mám dotaz jak se šteluje hladina v karburátoru díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 1:35
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Argo: Mám obavu, že tebou zvolený postup nepovede k opravě babetty. Napřed řešíš zapalovací cívku které pravděpodobně nic nebylo. Pak řešíš barvu svíčky, přestože ti babetta vůbec nejede a nyní řešíš plováky v karburátoru aniž bys napsal proč je chceš štelovat. Je potřeba postupovat cíleně a před vlastním štelováním si o jednotlivých částech nastudovat nějakou tu teorii a poshánět správné náhradní díly. Své dotazy více rozepisuj, co s tím máš, proč se v tom vrtáš, co všechno se ti už podařilo vyřešit a s jakým výsledkem a jaké náhradní díly jsi použil. Jinak se nikam nedostaneme a přes prázdniny toho moc nenajezdíš. Podaří-li se ti podle návodu nastavit správně plováky stejně ti bude přetíkat benzín protože nemáš připravené nové těsnění plovákové komory, staré bude určitě zpuchřelé. Dalším problémem bude možné přisávání falešného vzduchu přes příruby kolena karburátoru (ohnutá trubka mezi karburátorem a válcem). Čím chceš těsnit příruby, které bývají křivé? Papírové těsnění nemusí těsnit celou plochou, tyto součásti je lepší těsnit tmelem (např Paulin).
 
 
Datum: 13. července 2010 1:35
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
argo ,vše potřebné najdeš tady : http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/
 
 
Datum: 12. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Dej kontakt a pošlu ti obrázek. Tu cívku povol, dej pod ni proužek z petlahve a dotáhni.Ta cívka se magnetem přitáhla k rotoru a proto ti to nehází dobrou jiskru.
 
 
Datum: 12. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
taky se mi zda u te babety 207 že ta svíčka je dost suchá skskoušel jsemtam dat do hlavy aspon 2 stříkačky benzínu a pořád se mi zdá že ta svíčka je moc suchá jeno mírně od benzíu poradte mi bo ja už fakt nevim inak karbec všechno čísté cvo stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Barva svíčky se kontroluje po ujetí delší vzdálenosti, po ohřátí motoru a ustálení jeho chodu. Zkus ujet např. 10km v kuse a potom kontroluj svíčku, ale radši až po zchladnutí motoru ať nestrhneš závit v hlavě. Máš správnou svíčku? Brisk doporučuje N17C a vzdálenost elektrod 0,5mm. Fajfku máš odrušenou nebo neodrušenou? Používáš-li odrušenou fajfku a zároveň odrušeno svíčku, výsledek může být jiný něž když bude odrušená jenom jedna ze součástek. Vše je potřeba zkontrolovat.
 
 
Datum: 12. července 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz tam striknes benzin... a mas pist ve spodni uvrati.. tak ti vsechen vytece do vejfuku... :-) svicka musi mit cihlovou barvu.. :-) ale do cihlova se ti nezbarvi po jednom nastartovani :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
joa ještě jedna věc hzi to slabou jiskru a svíček jsem skoušel spousta
 
 
Datum: 12. července 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar hoši mam problem vymněnil jsem tu cívku na te babetě 207 a nejede už vubec nevíte co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je sice hezký že si ji přitahnul. ale mezi rotorem a polovym nastavcem ma byt mala mezirka,takže pod tu cívku dej ustrizek z pet lahve, a pak ji dotahni,samozrejme ustrizek pak vyhod :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to je na šroubky takl jsem ju tam nasadil a přitahnl tak jak byla ta stará ale jiskru hází
 
 
Datum: 12. července 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když jsi měnil cívku, jak daleko je od rotoru ? Máš tam mezeru 0,3 mm od pólových nástavců ?
 
 
Datum: 12. července 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nn ja jsem jenom odpojil od te cívky ten červený drátek a to se lepí pájkou a zalepené to mam
 
 
Datum: 12. července 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
možná špatně zapojené káblíky
 
 
Datum: 12. července 2010 17:05
 
<  162  163  164  165  166  167  168  169  170  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:44:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu