slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus draci mám problém mam jawu 250 a nastavvim presdtih odtrh a nastartuji na 1 pokus jede a ok vypnu motor a uz to nenastartuji vubec kamos me rozahoval a motor naskocil az za hodne dlouho ale kdyz sem pridal zacal prskat strilet do karbco do mohlo zdechlo a nejede vubec ale kdyz znovu nastsvim zapko zas jede co stim ze se to furt rozladuju ? díky chlapy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas to porad spatny,je mozny ze se ti to uleje a rika se,ze jakmile jednou svicku ulejes,muzes ji zahodit,protoze uz nebude mit spravnou jiskru,plati to zvlast u drazsich svicek,ulil jsem jednou NGK a od ty doby nehaze jiskru.Proto jak ty to nakopnes,pak zdechnes tak se ti to ulije a uz to nenakopnes..kup novou svicku,brisku n15 a zkus to,mozna mas jen moc bohatou smes..zkus dat jehlu o trosku niz (to znamena plisek na jehle vejs)
 
 
Datum: 21. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Hej já to vše dělám doma celou 250 sem mel rozpulenou a slozil jsem ji ale svickou to neni skousel jsem jine říkám nastavím predsti a odth podle merěk no nastartuji jede vyborne zdechnu a konec predstih je uplne jiny a odtrh taky nevím proc to dela
 
 
Datum: 21. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: MUDRoprd      IP: uživatel9955    
Rozjebal´s to stylem pokus omyl, protože o tom nevíš nic! Měl jsem na motorce studenou svíčku s číslem 8, zvuk to mělo perfektní - podobný 4-taktu, motorku jsem nastartoval, něchtěla jít příliš do výkonu a ve vyšších otáčkách to zdechlo a nenastartoval jsem ani za nic. Svíčka byla mokrá a motor nenastartoval. Byla to nová svíčka NGK BR8ES. Dal jsem svíčku teplou NGK BR5ES taky novou a problém je pryč. Zvuk je zas jako u 2 taktu. Jak málo stačí k tomu, aby stroj nepracoval správně. Nastuduj technickou příručku, udělej vše správně a zase budeš jezdit dál. Nečekej zázraky, že ti někdo střelí od boku na tvůj nesmyslně strohý popis přesnou diagnostiku tvojí závady. Chlavu máš na to, aby jsi do ní dostal třeba i nějaké technické informace, ne jen na helmu na motorku. Pokud máš palicu jen na blembák, tak budeš dutý pořád ..., smiř se s tím :-)
 
 
Datum: 21. července 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel7794    
zdravim draci jsem v koncich furt mi nechce fik jet jiskru hazi vse ok jen vzdycky poblafne sem tam streli z vyjfuku jak tam je uz moc ropy nespalene dneska sem delal od rana predstih jak debil skousel rizne hodnoty a nic nevim cim uzbyto mohlo byt diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: MUDRoprd      IP: uživatel9955    
A nemůže být problém v tom, že o tom nic nevíš? Používal jsi při měření odtrhu spárové měrky, měřil jsi mrtvou polohu pístu mikrometrem? Seřizuješ to stylem pokus / omyl a výsledek je přesně takový - jede / nejede. Udělej to správně, nastuduj si technickou příručku, jdi krok za krokem a pojede to. Jak měříš vzdálenost kontaktů přerušovače? Okem? Šroubovákem? Dáváš tam papírek? Pokud jsi udělal vše správně, jak je možné, že ti to nejede? Protože jsi neudělal vše správně! Píšeš díky za každou radu. Podiv, každá rada je tady drahá a 98% rad z tadyma stojí za úplné hovno! Raděj se řiď příslovím: "Co si neudělám sám, to nemám," a taky :"Důvěřuj, ale prověřuj."
 
 
Datum: 21. července 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel7794    
jo a hosi nemuze byt problem treba v kondenzatoru??
 
 
Datum: 20. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, jestli ti to občas blafne, tak by ti to na roztlačení mělo chytit... skus dát svíčku Brisk N15C
 
 
Datum: 20. července 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7031    
Zkus tam dát 15ku mě 05ka se 14kou nák nechtěla s 15kou je to lepší.
 
 
Datum: 20. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel7794    
na roztlaceni jsem to neskousel svicku mam utahlou vsecko tesni motor je pretesneny a vycisteny a jinak svicku mam 14cy nebo jak se to znaci
 
 
Datum: 20. července 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsní ti válec? nepodfukuje hlava? máš jí dost dotáhlou? máš dotáhlou svíčku atd.? Nechytí ani na roztlačení? Co máš za svíčku?
 
 
Datum: 20. července 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawa555      E-mail:      IP: uživatel8788    
Zdar draci mám taký problém, mám ČZ 175 typ 487 a prestalo mi fungovať počítadlo kilometrov( kilometrovník) a neviem ako to rozhýbať. Tachometer ide úplne bez problémov no kilometre nepribúdajú a neviem si s tým rady. Poraďťe čo s tým je alebo čo urobiť lebo neviem to ani rozobrať ani neviem čo tam mám hľadať . Za každú radu budem povďačný . Tono slovensko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 20. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky se mi to stalo, musíš rozdělat tachometr,opatrně odohýbej to sklíčko a pak už ti to půjde jak po másle - nesmíš zapomenou oddělat pak matku- povolit ji a vyytočit co ten strojek stahuje k plechovému základu. Pak vytáhneš ten stroječek, uvidíš tam to počítadýlko a je to zpřevodovaný přes ozubený kolečka - šneky a plastová kolečka. Většinou bývá závada v tom,že je to kolečko plastový omletý a nebo ta hřídelka s tím kolečkem je uchycena na té strojkové skřínce tak ten šroubek může být povolený a je to vypadlé ze záběru s tím šnekem. Mě ovšem potkala horší závada - taky mě to nepočítalo - musel jsem rozdělat komplet ty převody - takže odděláš ten náhon ke šneku od počítadla a pak tam je ten další šnek ještě a z druhé strany,kde by mohla jakoby vylízat hřídel,je taková kovová záslepka,takže je potřeba tu osku se šnekem vyklepnout a vypadne i záslepka,ale předtím musíš komplet rozšroubovat ještě celej ten spodek s tou hnanou hřídelkou od náhonu - celej vtip tý věci je opět plastové kolečko,které je na hřídelce jak je ten šnek a má to tu záslepku a to jsem měl ohudlané,protože do něj zapadá šnek kovovej,kterej se točí díky převodovce z motoru přes náhon. věřím,že to zvládneš,hlavně pozor je to hrozně titěrný všechno. Doporučuji ti - sežeň si nějakej náhradní tachometr - ze škody 120 nebo 100ky - kovová kolečka v něm jsou a budeš mít zásobu náhradních dílů! Kdyby jsi cokoliv nevěděl,zeptej se mě!!!!Dej vědět.
 
 
Datum: 20. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau dodělávám go na 21čce motoru právě skládám jsem u zapalování a nevím jak nasadit vačku na rotor je to jedna nebo musí nějak v určitém místě díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je va vačce ten výřez tak ten dej přesně tak, aby pasoval do rotoru kde je taková jako pacička...to poznáš sám.
 
 
Datum: 20. července 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: BROŽ      IP: uživatel9940    
Zdar hoši, řešim naprostou záhadu. Fichtl je po výbrusu, nová spojka. Trysky 68-38. Nejede, netáhne. KDyž sundám vzduchovej filtr tak letí jak drak. Jehla je na prvnim zezhora a plíšek ve víčku plovákovky je úplně dole. Nevim co s tim. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámošovi hodně aji pomohlo vypálit vyfuk a dat novej filtr
 
 
Datum: 20. července 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: pepiscek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě todle dělá Mustang taky a nepřišel sem na to co s tim. Ani s vykuchanym filtrem to nejelo tak jezdim bez filtru :-)
 
 
Datum: 20. července 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9941    
a nemas mustanga??? u mustanga takle kraví ten blbej husí krk a filtrbox jen s jednou dirou a trubkou.......
 
 
Datum: 19. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec po výbrusu a hned jezdit bez filtru a ničit si ho....no nevím...
 
 
Datum: 19. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odšpunduj díry v airboxu
 
 
Datum: 19. července 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mych zkusenosti se kazdej karburator na kazdym motoru chova naprosto jinak... zkusil bych teda jinej , pokud mas k dispozici...
 
 
Datum: 19. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: BROŽ      IP: uživatel9940    
Filtr je úplně novej od sesy.
 
 
Datum: 19. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím si že inteligentní člověk ví v čem je problém, pokud odděláš filtr, a jede to, atak je logicky ucpanej filtr :-)
 
 
Datum: 19. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle vyměnit vzduchový filtr?
 
 
Datum: 19. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: cmelda      IP: uživatel8958    
Zdravim,prosim o radu,po krätké jizde na babettce 210 me zdechne motor,zjistil sem ze svicka prrestane jiskrit,pokud necham babettu v klidu, po nekolikati minutach zase chytne a jede dal,nez se zase cely proces opakuje,..nevite cim by to mohlo byt? indučkou?nebo Tyristorem? poradte prosim,predem diky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: cmelda      IP: uživatel8958    
Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
 
 
Datum: 19. července 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: cmelda      IP: uživatel8958    
Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
 
 
Datum: 19. července 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkusil bych svíčku N15 nebo N14. možná, že to je i teplotou svíčky, že pak nehodí jiskru.
 
 
Datum: 19. července 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja typujem na tyristor
 
 
Datum: 19. července 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci viem ze to sem nepatri ale potreboval by som vediet preco mi na mojej skode 120 svieti kontrolka brzd ked su brzdy v poriadku. kamarat mi hovoril ze by to mohlo byt nejakym spinacom ale nevedel to presne. poradte prosim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas      IP: uživatel3024    
tady ti lidi urcite taky radi poradej, ale vygugli si skoda techweb, je to ceska komunita a fakt asi nejlepsi co znam na skodovky vseho druhu :-) je tam forum, tam se deje vsechno.
 
 
Datum: 19. července 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože tam jsou 2 spínače na pedálu.jeden na brzdové světla a druhý na kontrolku brzd který se aktivuje když jde pedál dolů(při poruše okruhu nebo třeba při odvzšnušnování)strč tam ruku a vrat ho zpátky
 
 
Datum: 18. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9933    
presne tak.....pritelkyne ma na favoritu taky vyvrklanej spínač a když se blbe vrátí ručka,tak sviti brzdy.......
 
 
Datum: 18. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
může ti jenom přikostřovat někde drátek od té kontrolky to se mi stalo taky na škodovce ale kontrolka svítila na olej přikostřil drátek a kontrolka se ropzsvítila toto můžeš mít i ty že ti přikostří a rozsvítí se to
 
 
Datum: 18. července 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte jak odstranit vyrezlé dolíky vevnitř blatníků ale nejsou skz,odrezovač prý moc nezabere a dát to opískovat se mě moc nechce, tady je fotka http://ulozto.cz/5352327/imgp2321.jpg ,Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Flexa, brusný kotouč, vybrousit, vyťukat, zatmelit nastříkat.
 
 
Datum: 18. července 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 175      IP: uživatel9121    
čau nevíte jak by se dalo udělat nějaký chlazení na fichtla mám motor na motokáře a ted v tych vedroch je to hrůza vždy to úplně hoří děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pořiď si nejaký větráček nejlépe na 6V nebo i na 12 v hoprším případě z počítaču a přidělej ho nějak na válec bude kousek trčet i přes hlavu musíš ale plochy dotyku nečím obalit nečím nehořlavým a pak jeden drátek od toho větráku dát na zapalovací cívku nebo na světelnou a druhý na kostru a měloo by ti to ten větrák jít a trochu chladit.
 
 
Datum: 19. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obohat směs
 
 
Datum: 18. července 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 175      IP: uživatel9121    
tu tam mám nepomohlo chce to nějakou vrtuly
 
 
Datum: 18. července 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej tam svíčku N14 a máš po půlce problémů.
 
 
Datum: 18. července 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: David.Zradička      E-mail:      IP: uživatel9929    
čus draci..čím to může být že mi to nehází tak velkou jiskru..dám tam bráchovo elektriku a na svíčce to hází málo..a když to dám do bráchovo motoru tak mu to dává větší jiskru..nemůže to být induční cívkou..díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Existujou dva druhy fajek, jedna delší ( s odporem ) kratší (bez odporu) a existujou taky svíčky s označenim "R" co značeji odpor na svičce. Př. : brisk nR15c
 
 
Datum: 18. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: D.zradicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslíš s odporem
 
 
Datum: 18. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě mě napadá, nemáš fajfku s odporem? Popř. svíčku s odporem?
 
 
Datum: 18. července 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: D.zradicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tim nebude..sem si bral i brratrovo rotor.
 
 
Datum: 18. července 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom připadě už můžeš mí slabej rotor, a bratr má silnějśí.
 
 
Datum: 18. července 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: David.Zradička      IP: uživatel9929    
zapalování
 
 
Datum: 18. července 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný že může, nebo taky velký odtrh na svíci....wtb :co myslíš pojmem elektrika? (zapalování,kabely?)
 
 
Datum: 18. července 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: PeTr      IP: uživatel9614    
zdar draci chci se zeptat proč mne nejde dachl nastartovat tym nakopavacem nebo nevim jak to jinak nazvat na roztlačení jo ,sory za blby dotaz a díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky skusim tuto vsechno udelat ak ste radily a pak ti napisu ,das my distak tvuj mail abch se moch este na neco poptat kdybych musel
 
 
Datum: 18. července 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku dej brisku n15 c, nebo ngk b8hs, do tohodle tepla co ted býva bych dal brisku 14c, nebo ngk b8hs...ale na takové normální počasi, určite brisk n15c
 
 
Datum: 18. července 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No optimální hodnota je N15C ale vzhledem k tomu jaké je venku vedro tak tam dej N14C
 
 
Datum: 18. července 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to za tepla blbě startuje máš přiliš velký předstih, odtrh. Odtrh seřid na 0,40, předstih nastav na 1-6-1.9 mm před HÚ (podle toho jak a kde jezdiš).
 
 
Datum: 18. července 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo na roztlaceni jede parádně ,a chci se zeptat na tu svičku jakou tam mam skusit ?
 
 
Datum: 18. července 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky odtrhem na kladívku i svíčce
 
 
Datum: 18. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdyz to nastartuješ tak to jede dobře,pravidelně? To může být tím předstihem.
 
 
Datum: 18. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale je divny ze hned za studena pravě nechytne startuju treba 10 minut a porad nic a akorad se to prechlasta
 
 
Datum: 18. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
estli neni neco se zapalovanim mne jedine napada
 
 
Datum: 18. července 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U pionyra je to po zahřátí do jisté míry normální. Skus malinko ubrat hladinu v plovákovce a dat mu svíčku nižší tepelné hodnoty. Taky se dělá takový trikže pionýr který za tepla nechytá tak se musí naklonit na stranu kde je rukojeť plynu a potom chytne na 1-2 šlápnutí... Taky když perfektně seřídíš předstih tak mu to neuškodí
 
 
Datum: 18. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojku sem delal vcea novou a porad todela .
 
 
Datum: 18. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vsechno mam v poradku ale proste jen motor nechytne na naslapnuti jednine na zoztlaceni
 
 
Datum: 18. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo sjeté lamely. Pumpuje píst když na tu startpáku šlápneš?
 
 
Datum: 18. července 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maš ztrhlý segment v motoru.
 
 
Datum: 18. července 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam klínek na startpáce a ta se ti protáčí na hrídeli...
 
 
Datum: 18. července 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protoze neumis poradne slapnout...
 
 
Datum: 18. července 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám pionýra 50/20..neháže mě to vbc jiskru ale divné je že to nehodí ani do prstu co myslíte že to někde chytá na kostře nebo co??pls? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mustangista: ještě jeden dotaz jak je ta druhá izolační podložka tak to myslíš tu kulatou co sedí do pevného kladívka ??nebo nějakou vetší??
 
 
Datum: 22. července 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky za podrobný popis skusím to hned jak budu mít čas:-)
 
 
Datum: 22. července 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já ti poradím jak mají být ty podložky. Vem si pohyblivé kladívko do ruky a jak je v pérku ta dírka rak tam dej šroubek. Ze strany co vyčnívá závit šroubku dej tu izolační podložku.potom to celé to kladívko i s tou podložkou jak jsi ji dal prostrč šroubkem do dírky na pevném kladívku. Pak dej druhou izolační podložku zase na šroubek a pak dej kovovou podložku menší nějakou ale aby tam sedla a pak dej na závit na šroubku matičku.Pak na na to dej káblíky pak na ně matičku a máš to a pak to zkus jestli to háže do prstu a pak do svíčky. Pak to zkus projet.
 
 
Datum: 20. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nevíš o nějakém videu nebo obrázku??
 
 
Datum: 18. července 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, tak to si určitě ty podložky dal špatně...ale já ti bohužel takhle na dálku neřeknu jak mají být zprávně, počkej na dalši rady.
 
 
Datum: 18. července 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo měl vrchni kladívko.
 
 
Datum: 18. července 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti to takto nevysvětlím jak přehozený izolační podložky....ale pokud si neměl odďělané kladívka tak by to mělo bejt cajk
 
 
Datum: 18. července 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No všechno nádherně šlapalo vyhodil jsem motor že ho vyčistím dal jsem ho zpět a přestalo to házat..ale je možné ta velikost mezi cívkou a rotorem.a jak jako přehozený izolační podlkožky na zapalování,a špatná svíčka když to neháže ani do prstu jen přes fajfku.?
 
 
Datum: 18. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U tohodle je strašně moc možností, špatná ind. cívka, zapalovací cívka, (možno moc velká nebo malá mezera cívek od rotoru), špatný kondík, fajfka, vn kabel, přehozený izolační podložky na zapalování, špatná svíčka.
 
 
Datum: 18. července 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: blackss      IP: uživatel7794    
zdravim hosi mam problem uz nevim cim by to mohl o byt dyz chcu nastarotva fika tak mi to chce chytnou ale nechytne a strelimi to plamen z vyfuku jak svina dnes jak sem to zkousel uz mi to vpalilo slehu i do karbca nevim poradte mi diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodnoty předstihu před H.Ú, mají být 1.6-1.9 mm.
 
 
Datum: 17. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: blackss      IP: uživatel7794    
no motoro sem mnel rozebrany a je vycisteny tak v tom problem nebude spise v tom predstihu nevis prosimte jake hodnoty vim ze mezi kladivkem ma byt 0.40
 
 
Datum: 17. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pokud ti to šlehlo i do karbece, nejspíš máš prasklý pístní kroužek, nebo přiliš zakarbonované časti motoru.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě špatně seřizený předstih.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Dobry den chci si koupit motrku a dival jsem se po jawe travel 125 tak jestli ju nekdo ma taky at mi napise klady a zapory a nebo jestli raci yuki 125 sport dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: jamal      IP: uživatel11474    
mam dandy, jsem spokojen. Drobnosti jsou tam zprasené, ale člověk to, pokud nemá ruky do skoby, zvládne bez problémů.Malá spotřeba,starší motor CPI do r. 2005 je ještě poměrně kvalitní. Čínu, pokud nemáš zbytečné peníze NEBRAT
 
 
Datum: 28. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Dandy bych si asi nekoupil to si koupil bratranec a srala se mu hned od zacatku ale o ty travel hodne uvazuju a dik za vsechny komentare jestli ma jeste nekdo neco tak to sem napiste budu jenom rad.
 
 
Datum: 18. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no šak jo vyste tady banda chytrych čuraku co si akorat delaji prdel s ostatnich ja sme si koupil yuki a byl sem si teho vedom že to neni honda že se bude muset neco opravit a videl sme jawu dandy soused to spravoval co chvila praskle držaky na motoru tlumič sam od sebe upadl no a aby toho nebylo malo tak hůinikova rozeta mluvi za vše takže ja bych mnel třeba si jawu strach koupit že se mi to vysype pod rukama ale věřim tomu že ta travel bude asi už nekde jinde
 
 
Datum: 17. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvláštní je, že poslední 4 příspěvky mají stejnou IP :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ráďa Sedlák      IP: uživatel9923    
Jo taky mám jawa 125 travel a su sní spokojený to je taková jawa 350 o trochu pomalejší jinak je to uplná jawa 350 ta moje je bez oprav fakt bezporuchová jezdím s přítelkiní dálky a bez poruch občas vyměním drobnosti jako je třeba svíčka a jezdím dál dobreá mašina
 
 
Datum: 17. července 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawa klub      IP: uživatel9923    
vlastním jawa 125 travel a do kopce jine 125 podřazují a jawa 125 travel to vyjede jak kdyby tam žádny kopec nebyl a to pohodlí s dvouma sežere jen o 1l na100km víc ale víkon je skoro furt stejný sice trochu vibruje ale to asi každá 125 hlevně je bezporuchová za ty peníze fakt se povedla fakt slušna 125
 
 
Datum: 17. července 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Karel125      IP: uživatel9923    
čau hlavně si nekup yuki 125 sport ja sem si ju koupil a hned se mi vysipali všecny kolečka u vnitr motoru motorka byla skoro nová teď mi to spravili v servise a zase furt mi vypadavaji rychlosti a má hovno tah rozhodně se na ní vyser zasraná yuki 125 sport holt je to čína.
 
 
Datum: 17. července 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: mackl      IP: uživatel9923    
zdar mam jawu 125 travel mam ji tri roky a vubec zadnou poruchu sem na tom nemel kazdy den sni jezdim do prace krome zimy asi 40km tam a zpatky je to nejjjj 125 a bezporuchova muj kamos ma hondu cbr 125a do kopce ho predzenu uplne v poho nikdy uz ju neprodam kup si jawa 125 travel.
 
 
Datum: 17. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv: :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuki co mrdá kluky.. :-D :-D se ti akorát všeci budou smát xDD :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motorkari.cz/moto-registrovani/?model=181&s[rocnik]=2004 se podivej tady na zkušenosti majitelu ja ma třeba yuki cross 125 a je to docela v poho za ty prachy sem asi taky nic lepšiho mit nemohl kdybych nejezdil v terenu kde človek vždycky neco rozbije tak by nebyl problem
 
 
Datum: 17. července 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty nové jawácké 125 nejsou vůbec špatné... Znám několik lidí, kteří ji mají a říkají, že jsou docela spolehlivé motorky ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta jawa se tváří celkem dobře. známí s ní jel už popáté do chorvatska bez poruchy... má najete asi 20 000Km a pořád si ji chválí.
 
 
Datum: 17. července 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
A ta jawa 125 travel je dobra nebo se taky sere.
 
 
Datum: 17. července 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ktere se za dalsi pulrok stejne vyserou jak ty stare
 
 
Datum: 17. července 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinymi slovy,za to,co na tom usetris,si behem pul roku dokupujes novy dily..
 
 
Datum: 17. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to s tím jezdí slušně a nechává si to opravovat v odborném servise za velké prachy
 
 
Datum: 17. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine co vim tak je to že s yukinů tě pošlou do prdele i ve šrotu... nebrat ani zadarmo! Kámoš ji má,neni tam najeto ani 10 000Km a už musel nechat udelat novou elektroniku,shořely mu ventily,když dal nové tak se mu zachvily vymlátily sedla,v převodovce mu začíná cosi křápat a vyskakovat mu kvalty,neustále se mu pálí el. spotřebiče.... prostě šmejd
 
 
Datum: 17. července 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i kdyz jsem nevlastnil ani neridil ani jednu z nich,do yuki bych urcite nesel...
 
 
Datum: 17. července 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: HeRo      IP: uživatel9828    
Ahoj, vlastním fichtla a chtěl bych se zeptat jestli toto : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3174.html patří na levý okraj předního kola.\\r\\nPředem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne tak :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Storr      E-mail:      IP: uživatel9919    
Zdarec, vlastním Jawa 639 a když chci jet plynule libovolnou rychlostí, třeba 50 po městě, tak je ta jízda taková cukavá, nevíte čím by to mohlo být? A ještě jsem se chtěl zeptat, když mám matorku sudenou, tak samozřejmě staruji ze sitičem a nechám motorku zahřát, ale jakmile vypnu sitič, tak mi motorka chcípne :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To že ti to při té 50 cuká asi nic moc nenaděláš. To je tím že to je už dvouválec a ta 50 na ten motor není zrovna optimální rychlost, taky záleží jak máš seřízený předstih (např. aby se ti nehádaly válce) Jinak taky to cukání trochu řeší bezkontaktní zapalování. Moje 639 to taky dělá ale dá se na to zvyknout.
 
 
Datum: 17. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
Máš špatně nastavenou smeš najdi si na netu nastavení karburatoru tam je to popsany,,, málo zahříváš
 
 
Datum: 17. července 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: Woowi      E-mail:      IP: uživatel9917    
Chalani mam problem jako hrom delam komplet prestavbu uz to mam hotove akorat proste jak brzdim tak zadni brzda ŘVE!!! no proste strasny zvuk poradte co s tym ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na co cekas?hybaj do dilny,sundat zadni kolo a mrknout na brzdovej buben,jaky je tam oblozeni,.... :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: woowi      IP: uživatel9917    
no prave ze sem to zkusel z kopce tak to nejakou dobu nebrzdilo a pak jak to zaclo tak to rvalo upe moc !! :-(
 
 
Datum: 17. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze to bejt spinavy oblozeni,hodne tvrdy oblozeni a nebo uz ho mas sjety a drou ti nyty o buben..
 
 
Datum: 17. července 2010 7:29
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
dej plnou dvojku a brzdi,treba na stojanu,sice trochu drasticky a možná mi tu budete nadávat,ale me to dycky zabralo..:-D
 
 
Datum: 16. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chystám se kitovat plechy na pionýrovi. Co je lepší dát ten kit na holej plech nebo to nejdřív stříknout základem a pak kitovat? A kterej kit má lepší přilnavost k podkladu esi ten s hliníkem nebo jemnej žlutej? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku kituj na obroušený a odmaštěný holý plech,jinak to nebude držet,hliníkáč je dobrý na velké díry žlutej na menší ale pokud budeš dělat hliníkáčem tak ho potom obrus a přetáhni to žlutým je mín porovitej,obruš to odmasti a stříkni to plničem,pak na to mužeš jít barvou,dej si tam mín tužidla v tomhle horku jinak ti to stvrdne na špachli dřív než to natáhneš na plech,at se ti daří draku,plnič nepoužívej ve spreji stojí za prd použij dvousložkovej,namíchaj ti ho v každý autolakovně.
 
 
Datum: 16. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, mam čz 150c, po chvili ježdení(jakmile se víc zahřeje) mi chcípne a nemůžu jí nastartovat do té doby dokud úplně nevychladne, nevíte čím by to mohlo vším být?????? Kamarád mi poradil že je to špatná indučka, ale nechce se mi to dělat dokud nemam jistotu. Jo a taky když se to ohřeje tak ješte předtim než to chcípne tak při volnoběhu mi jde motor do max. otáček, ale to bude možná tím že mi to někde přisává vzduch, a nebo to může být něčím jiným????? Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ta indučka to může být taky
 
 
Datum: 16. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Tím, že to přisává falešný vzduch ,se ochuzuje směs a motor se nadměrně ohřívá a málo se maže. Musíš vyřešit falešné přisávání vzduchu a bude problém vyřešen.
 
 
Datum: 16. července 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel8283    
zdravím , vim že to sem nepatří ale mam simsona S 50 a když jedu v horku tak pul hodiny tak se to začne nejak dotahovat je to jako kdyby se to zadřívalo ale pak zastavím a hden už to zase de nevíte čim by to mohlo bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 9:07
 
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:46:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu