|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus draci mám problém mam jawu 250 a nastavvim presdtih odtrh a nastartuji na 1 pokus jede a ok vypnu motor a uz to nenastartuji vubec kamos me rozahoval a motor naskocil az za hodne dlouho ale kdyz sem pridal zacal prskat strilet do karbco do mohlo zdechlo a nejede vubec ale kdyz znovu nastsvim zapko zas jede co stim ze se to furt rozladuju ? díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:07
 mas to porad spatny,je mozny ze se ti to uleje a rika se,ze jakmile jednou svicku ulejes,muzes ji zahodit,protoze uz nebude mit spravnou jiskru,plati to zvlast u drazsich svicek,ulil jsem jednou NGK a od ty doby nehaze jiskru.Proto jak ty to nakopnes,pak zdechnes tak se ti to ulije a uz to nenakopnes..kup novou svicku,brisku n15 a zkus to,mozna mas jen moc bohatou smes..zkus dat jehlu o trosku niz (to znamena plisek na jehle vejs)
Datum: 21. července 2010 13:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Hej já to vše dělám doma celou 250 sem mel rozpulenou a slozil jsem ji ale svickou to neni skousel jsem jine říkám nastavím predsti a odth podle merěk no nastartuji jede vyborne zdechnu a konec predstih je uplne jiny a odtrh taky nevím proc to dela
Datum: 21. července 2010 9:49
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Rozjebal´s to stylem pokus omyl, protože o tom nevíš nic! Měl jsem na motorce studenou svíčku s číslem 8, zvuk to mělo perfektní - podobný 4-taktu, motorku jsem nastartoval, něchtěla jít příliš do výkonu a ve vyšších otáčkách to zdechlo a nenastartoval jsem ani za nic. Svíčka byla mokrá a motor nenastartoval. Byla to nová svíčka NGK BR8ES. Dal jsem svíčku teplou NGK BR5ES taky novou a problém je pryč. Zvuk je zas jako u 2 taktu. Jak málo stačí k tomu, aby stroj nepracoval správně. Nastuduj technickou příručku, udělej vše správně a zase budeš jezdit dál. Nečekej zázraky, že ti někdo střelí od boku na tvůj nesmyslně strohý popis přesnou diagnostiku tvojí závady. Chlavu máš na to, aby jsi do ní dostal třeba i nějaké technické informace, ne jen na helmu na motorku. Pokud máš palicu jen na blembák, tak budeš dutý pořád ..., smiř se s tím
Datum: 21. července 2010 0:08
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 zdravim draci jsem v koncich furt mi nechce fik jet jiskru hazi vse ok jen vzdycky poblafne sem tam streli z vyjfuku jak tam je uz moc ropy nespalene dneska sem delal od rana predstih jak debil skousel rizne hodnoty a nic nevim cim uzbyto mohlo byt diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 1:17
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 A nemůže být problém v tom, že o tom nic nevíš? Používal jsi při měření odtrhu spárové měrky, měřil jsi mrtvou polohu pístu mikrometrem? Seřizuješ to stylem pokus / omyl a výsledek je přesně takový - jede / nejede. Udělej to správně, nastuduj si technickou příručku, jdi krok za krokem a pojede to. Jak měříš vzdálenost kontaktů přerušovače? Okem? Šroubovákem? Dáváš tam papírek? Pokud jsi udělal vše správně, jak je možné, že ti to nejede? Protože jsi neudělal vše správně! Píšeš díky za každou radu. Podiv, každá rada je tady drahá a 98% rad z tadyma stojí za úplné hovno! Raděj se řiď příslovím: "Co si neudělám sám, to nemám," a taky :"Důvěřuj, ale prověřuj."
Datum: 21. července 2010 1:17
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 jo a hosi nemuze byt problem treba v kondenzatoru??
Datum: 20. července 2010 21:35
 no, jestli ti to občas blafne, tak by ti to na roztlačení mělo chytit... skus dát svíčku Brisk N15C
Datum: 20. července 2010 21:13
Jméno: michal
IP: uživatel7031
 Zkus tam dát 15ku mě 05ka se 14kou nák nechtěla s 15kou je to lepší.
Datum: 20. července 2010 20:45
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 na roztlaceni jsem to neskousel svicku mam utahlou vsecko tesni motor je pretesneny a vycisteny a jinak svicku mam 14cy nebo jak se to znaci
Datum: 20. července 2010 20:23
 těsní ti válec? nepodfukuje hlava? máš jí dost dotáhlou? máš dotáhlou svíčku atd.? Nechytí ani na roztlačení? Co máš za svíčku?
Datum: 20. července 2010 19:49
 Zdar draci mám taký problém, mám ČZ 175 typ 487 a prestalo mi fungovať počítadlo kilometrov( kilometrovník) a neviem ako to rozhýbať. Tachometer ide úplne bez problémov no kilometre nepribúdajú a neviem si s tým rady. Poraďťe čo s tým je alebo čo urobiť lebo neviem to ani rozobrať ani neviem čo tam mám hľadať . Za každú radu budem povďačný . Tono slovensko
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:25
Datum: 20. července 2010 22:25
 Taky se mi to stalo, musíš rozdělat tachometr,opatrně odohýbej to sklíčko a pak už ti to půjde jak po másle - nesmíš zapomenou oddělat pak matku- povolit ji a vyytočit co ten strojek stahuje k plechovému základu. Pak vytáhneš ten stroječek, uvidíš tam to počítadýlko a je to zpřevodovaný přes ozubený kolečka - šneky a plastová kolečka. Většinou bývá závada v tom,že je to kolečko plastový omletý a nebo ta hřídelka s tím kolečkem je uchycena na té strojkové skřínce tak ten šroubek může být povolený a je to vypadlé ze záběru s tím šnekem. Mě ovšem potkala horší závada - taky mě to nepočítalo - musel jsem rozdělat komplet ty převody - takže odděláš ten náhon ke šneku od počítadla a pak tam je ten další šnek ještě a z druhé strany,kde by mohla jakoby vylízat hřídel,je taková kovová záslepka,takže je potřeba tu osku se šnekem vyklepnout a vypadne i záslepka,ale předtím musíš komplet rozšroubovat ještě celej ten spodek s tou hnanou hřídelkou od náhonu - celej vtip tý věci je opět plastové kolečko,které je na hřídelce jak je ten šnek a má to tu záslepku a to jsem měl ohudlané,protože do něj zapadá šnek kovovej,kterej se točí díky převodovce z motoru přes náhon. věřím,že to zvládneš,hlavně pozor je to hrozně titěrný všechno. Doporučuji ti - sežeň si nějakej náhradní tachometr - ze škody 120 nebo 100ky - kovová kolečka v něm jsou a budeš mít zásobu náhradních dílů! Kdyby jsi cokoliv nevěděl,zeptej se mě!!!!Dej vědět.
Datum: 20. července 2010 22:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau dodělávám go na 21čce motoru právě skládám jsem u zapalování a nevím jak nasadit vačku na rotor je to jedna nebo musí nějak v určitém místě díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 9:25
 Jak je va vačce ten výřez tak ten dej přesně tak, aby pasoval do rotoru kde je taková jako pacička...to poznáš sám.
Datum: 20. července 2010 9:25
Jméno: BROŽ
IP: uživatel9940
 Zdar hoši, řešim naprostou záhadu. Fichtl je po výbrusu, nová spojka. Trysky 68-38. Nejede, netáhne. KDyž sundám vzduchovej filtr tak letí jak drak. Jehla je na prvnim zezhora a plíšek ve víčku plovákovky je úplně dole. Nevim co s tim. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 12:18
 kámošovi hodně aji pomohlo vypálit vyfuk a dat novej filtr
Datum: 20. července 2010 12:18
 Mě todle dělá Mustang taky a nepřišel sem na to co s tim. Ani s vykuchanym filtrem to nejelo tak jezdim bez filtru
Datum: 20. července 2010 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel9941
 a nemas mustanga??? u mustanga takle kraví ten blbej husí krk a filtrbox jen s jednou dirou a trubkou.......
Datum: 19. července 2010 21:53
 Válec po výbrusu a hned jezdit bez filtru a ničit si ho....no nevím...
Datum: 19. července 2010 21:12
 odšpunduj díry v airboxu
Datum: 19. července 2010 18:56
 podle mych zkusenosti se kazdej karburator na kazdym motoru chova naprosto jinak... zkusil bych teda jinej , pokud mas k dispozici...
Datum: 19. července 2010 18:55
Jméno: BROŽ
IP: uživatel9940
 Filtr je úplně novej od sesy.
Datum: 19. července 2010 18:49
 Myslím si že inteligentní člověk ví v čem je problém, pokud odděláš filtr, a jede to, atak je logicky ucpanej filtr
Datum: 19. července 2010 18:44
 a co takhle vyměnit vzduchový filtr?
Datum: 19. července 2010 18:43
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zdravim,prosim o radu,po krätké jizde na babettce 210 me zdechne motor,zjistil sem ze svicka prrestane jiskrit,pokud necham babettu v klidu, po nekolikati minutach zase chytne a jede dal,nez se zase cely proces opakuje,..nevite cim by to mohlo byt? indučkou?nebo Tyristorem? poradte prosim,predem diky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:22
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
Datum: 19. července 2010 12:22
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
Datum: 19. července 2010 12:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkusil bych svíčku N15 nebo N14. možná, že to je i teplotou svíčky, že pak nehodí jiskru.
Datum: 19. července 2010 12:11
 ja typujem na tyristor
Datum: 19. července 2010 10:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci viem ze to sem nepatri ale potreboval by som vediet preco mi na mojej skode 120 svieti kontrolka brzd ked su brzdy v poriadku. kamarat mi hovoril ze by to mohlo byt nejakym spinacom ale nevedel to presne. poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:23
Jméno: Stinovlas
IP: uživatel3024
 tady ti lidi urcite taky radi poradej, ale vygugli si skoda techweb, je to ceska komunita a fakt asi nejlepsi co znam na skodovky vseho druhu  je tam forum, tam se deje vsechno.
Datum: 19. července 2010 9:23
 protože tam jsou 2 spínače na pedálu.jeden na brzdové světla a druhý na kontrolku brzd který se aktivuje když jde pedál dolů(při poruše okruhu nebo třeba při odvzšnušnování)strč tam ruku a vrat ho zpátky
Datum: 18. července 2010 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 presne tak.....pritelkyne ma na favoritu taky vyvrklanej spínač a když se blbe vrátí ručka,tak sviti brzdy.......
Datum: 18. července 2010 21:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může ti jenom přikostřovat někde drátek od té kontrolky to se mi stalo taky na škodovce ale kontrolka svítila na olej přikostřil drátek a kontrolka se ropzsvítila toto můžeš mít i ty že ti přikostří a rozsvítí se to
Datum: 18. července 2010 21:00
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Flexa, brusný kotouč, vybrousit, vyťukat, zatmelit nastříkat.
Datum: 18. července 2010 19:57
Jméno: jawa 175
IP: uživatel9121
 čau nevíte jak by se dalo udělat nějaký chlazení na fichtla mám motor na motokáře a ted v tych vedroch je to hrůza vždy to úplně hoří děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pořiď si nejaký větráček nejlépe na 6V nebo i na 12 v hoprším případě z počítaču a přidělej ho nějak na válec bude kousek trčet i přes hlavu musíš ale plochy dotyku nečím obalit nečím nehořlavým a pak jeden drátek od toho větráku dát na zapalovací cívku nebo na světelnou a druhý na kostru a měloo by ti to ten větrák jít a trochu chladit.
Datum: 19. července 2010 21:57
 obohat směs
Datum: 18. července 2010 20:39
Jméno: jawa 175
IP: uživatel9121
 tu tam mám nepomohlo chce to nějakou vrtuly
Datum: 18. července 2010 19:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam svíčku N14 a máš po půlce problémů.
Datum: 18. července 2010 19:49
 čus draci..čím to může být že mi to nehází tak velkou jiskru..dám tam bráchovo elektriku a na svíčce to hází málo..a když to dám do bráchovo motoru tak mu to dává větší jiskru..nemůže to být induční cívkou..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 16:54
 Existujou dva druhy fajek, jedna delší ( s odporem ) kratší (bez odporu) a existujou taky svíčky s označenim "R" co značeji odpor na svičce. Př. : brisk nR15c
Datum: 18. července 2010 16:54
 jak to myslíš s odporem
Datum: 18. července 2010 16:52
 Ještě mě napadá, nemáš fajfku s odporem? Popř. svíčku s odporem?
Datum: 18. července 2010 16:47
 to tim nebude..sem si bral i brratrovo rotor.
Datum: 18. července 2010 16:43
 V tom připadě už můžeš mí slabej rotor, a bratr má silnějśí.
Datum: 18. července 2010 16:41
Jméno: David.Zradička
IP: uživatel9929
 zapalování
Datum: 18. července 2010 16:38
 Jasný že může, nebo taky velký odtrh na svíci....wtb :co myslíš pojmem elektrika? (zapalování,kabely?)
Datum: 18. července 2010 16:33
Jméno: PeTr
IP: uživatel9614
 zdar draci chci se zeptat proč mne nejde dachl nastartovat tym nakopavacem nebo nevim jak to jinak nazvat na roztlačení jo ,sory za blby dotaz a díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:47
 ok díky skusim tuto vsechno udelat ak ste radily a pak ti napisu ,das my distak tvuj mail abch se moch este na neco poptat kdybych musel
Datum: 18. července 2010 13:47
 Svíčku dej brisku n15 c, nebo ngk b8hs, do tohodle tepla co ted býva bych dal brisku 14c, nebo ngk b8hs...ale na takové normální počasi, určite brisk n15c
Datum: 18. července 2010 13:46
 No optimální hodnota je N15C ale vzhledem k tomu jaké je venku vedro tak tam dej N14C
Datum: 18. července 2010 13:44
 Pokud to za tepla blbě startuje máš přiliš velký předstih, odtrh. Odtrh seřid na 0,40, předstih nastav na 1-6-1.9 mm před HÚ (podle toho jak a kde jezdiš).
Datum: 18. července 2010 13:44
 jo na roztlaceni jede parádně ,a chci se zeptat na tu svičku jakou tam mam skusit ?
Datum: 18. července 2010 13:43
 a taky odtrhem na kladívku i svíčce
Datum: 18. července 2010 13:41
 A kdyz to nastartuješ tak to jede dobře,pravidelně? To může být tím předstihem.
Datum: 18. července 2010 13:41
 ale je divny ze hned za studena pravě nechytne startuju treba 10 minut a porad nic a akorad se to prechlasta
Datum: 18. července 2010 13:41
 estli neni neco se zapalovanim mne jedine napada
Datum: 18. července 2010 13:37
 U pionyra je to po zahřátí do jisté míry normální. Skus malinko ubrat hladinu v plovákovce a dat mu svíčku nižší tepelné hodnoty. Taky se dělá takový trikže pionýr který za tepla nechytá tak se musí naklonit na stranu kde je rukojeť plynu a potom chytne na 1-2 šlápnutí... Taky když perfektně seřídíš předstih tak mu to neuškodí
Datum: 18. července 2010 13:36
 spojku sem delal vcea novou a porad todela .
Datum: 18. července 2010 13:35
 to vsechno mam v poradku ale proste jen motor nechytne na naslapnuti jednine na zoztlaceni
Datum: 18. července 2010 13:32
 Nebo sjeté lamely. Pumpuje píst když na tu startpáku šlápneš?
Datum: 18. července 2010 13:31
 maš ztrhlý segment v motoru.
Datum: 18. července 2010 13:29
 nemáš tam klínek na startpáce a ta se ti protáčí na hrídeli...
Datum: 18. července 2010 13:26
 protoze neumis poradne slapnout...
Datum: 18. července 2010 13:25
 Zdarec hoši mám pionýra 50/20..neháže mě to vbc jiskru ale divné je že to nehodí ani do prstu co myslíte že to někde chytá na kostře nebo co??pls?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 21:00
 mustangista: ještě jeden dotaz jak je ta druhá izolační podložka tak to myslíš tu kulatou co sedí do pevného kladívka ??nebo nějakou vetší??
Datum: 22. července 2010 21:00
 Díky za podrobný popis skusím to hned jak budu mít čas
Datum: 22. července 2010 15:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ti poradím jak mají být ty podložky. Vem si pohyblivé kladívko do ruky a jak je v pérku ta dírka rak tam dej šroubek. Ze strany co vyčnívá závit šroubku dej tu izolační podložku.potom to celé to kladívko i s tou podložkou jak jsi ji dal prostrč šroubkem do dírky na pevném kladívku. Pak dej druhou izolační podložku zase na šroubek a pak dej kovovou podložku menší nějakou ale aby tam sedla a pak dej na závit na šroubku matičku.Pak na na to dej káblíky pak na ně matičku a máš to a pak to zkus jestli to háže do prstu a pak do svíčky. Pak to zkus projet.
Datum: 20. července 2010 20:45
 a nevíš o nějakém videu nebo obrázku??
Datum: 18. července 2010 11:26
 No, tak to si určitě ty podložky dal špatně...ale já ti bohužel takhle na dálku neřeknu jak mají být zprávně, počkej na dalši rady.
Datum: 18. července 2010 11:17
 jo měl vrchni kladívko.
Datum: 18. července 2010 11:15
 Já ti to takto nevysvětlím jak přehozený izolační podložky....ale pokud si neměl odďělané kladívka tak by to mělo bejt cajk
Datum: 18. července 2010 11:06
 No všechno nádherně šlapalo vyhodil jsem motor že ho vyčistím dal jsem ho zpět a přestalo to házat..ale je možné ta velikost mezi cívkou a rotorem.a jak jako přehozený izolační podlkožky na zapalování,a špatná svíčka když to neháže ani do prstu jen přes fajfku.?
Datum: 18. července 2010 10:57
 U tohodle je strašně moc možností, špatná ind. cívka, zapalovací cívka, (možno moc velká nebo malá mezera cívek od rotoru), špatný kondík, fajfka, vn kabel, přehozený izolační podložky na zapalování, špatná svíčka.
Datum: 18. července 2010 10:47
Jméno: blackss
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem uz nevim cim by to mohl o byt dyz chcu nastarotva fika tak mi to chce chytnou ale nechytne a strelimi to plamen z vyfuku jak svina dnes jak sem to zkousel uz mi to vpalilo slehu i do karbca nevim poradte mi diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:22
 Hodnoty předstihu před H.Ú, mají být 1.6-1.9 mm.
Datum: 17. července 2010 22:22
Jméno: blackss
IP: uživatel7794
 no motoro sem mnel rozebrany a je vycisteny tak v tom problem nebude spise v tom predstihu nevis prosimte jake hodnoty vim ze mezi kladivkem ma byt 0.40
Datum: 17. července 2010 22:20
 A pokud ti to šlehlo i do karbece, nejspíš máš prasklý pístní kroužek, nebo přiliš zakarbonované časti motoru.
Datum: 17. července 2010 21:46
 Určitě špatně seřizený předstih.
Datum: 17. července 2010 21:44
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Dobry den chci si koupit motrku a dival jsem se po jawe travel 125 tak jestli ju nekdo ma taky at mi napise klady a zapory a nebo jestli raci yuki 125 sport dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:25
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 mam dandy, jsem spokojen. Drobnosti jsou tam zprasené, ale člověk to, pokud nemá ruky do skoby, zvládne bez problémů.Malá spotřeba,starší motor CPI do r. 2005 je ještě poměrně kvalitní. Čínu, pokud nemáš zbytečné peníze NEBRAT
Datum: 28. dubna 2011 22:25
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Dandy bych si asi nekoupil to si koupil bratranec a srala se mu hned od zacatku ale o ty travel hodne uvazuju a dik za vsechny komentare jestli ma jeste nekdo neco tak to sem napiste budu jenom rad.
Datum: 18. července 2010 21:42
 no šak jo vyste tady banda chytrych čuraku co si akorat delaji prdel s ostatnich ja sme si koupil yuki a byl sem si teho vedom že to neni honda že se bude muset neco opravit a videl sme jawu dandy soused to spravoval co chvila praskle držaky na motoru tlumič sam od sebe upadl no a aby toho nebylo malo tak hůinikova rozeta mluvi za vše takže ja bych mnel třeba si jawu strach koupit že se mi to vysype pod rukama ale věřim tomu že ta travel bude asi už nekde jinde
Datum: 17. července 2010 22:10
 Zvláštní je, že poslední 4 příspěvky mají stejnou IP
Datum: 17. července 2010 22:05
Jméno: Ráďa Sedlák
IP: uživatel9923
 Jo taky mám jawa 125 travel a su sní spokojený to je taková jawa 350 o trochu pomalejší jinak je to uplná jawa 350 ta moje je bez oprav fakt bezporuchová jezdím s přítelkiní dálky a bez poruch občas vyměním drobnosti jako je třeba svíčka a jezdím dál dobreá mašina
Datum: 17. července 2010 20:09
Jméno: jawa klub
IP: uživatel9923
 vlastním jawa 125 travel a do kopce jine 125 podřazují a jawa 125 travel to vyjede jak kdyby tam žádny kopec nebyl a to pohodlí s dvouma sežere jen o 1l na100km víc ale víkon je skoro furt stejný sice trochu vibruje ale to asi každá 125 hlevně je bezporuchová za ty peníze fakt se povedla fakt slušna 125
Datum: 17. července 2010 19:57
Jméno: Karel125
IP: uživatel9923
 čau hlavně si nekup yuki 125 sport ja sem si ju koupil a hned se mi vysipali všecny kolečka u vnitr motoru motorka byla skoro nová teď mi to spravili v servise a zase furt mi vypadavaji rychlosti a má hovno tah rozhodně se na ní vyser zasraná yuki 125 sport holt je to čína.
Datum: 17. července 2010 19:42
Jméno: mackl
IP: uživatel9923
 zdar mam jawu 125 travel mam ji tri roky a vubec zadnou poruchu sem na tom nemel kazdy den sni jezdim do prace krome zimy asi 40km tam a zpatky je to nejjjj 125 a bezporuchova muj kamos ma hondu cbr 125a do kopce ho predzenu uplne v poho nikdy uz ju neprodam kup si jawa 125 travel.
Datum: 17. července 2010 19:03
Datum: 17. července 2010 18:31
Datum: 17. července 2010 18:30
Datum: 17. července 2010 18:20
 Ty nové jawácké 125 nejsou vůbec špatné... Znám několik lidí, kteří ji mají a říkají, že jsou docela spolehlivé motorky
Datum: 17. července 2010 18:16
 ta jawa se tváří celkem dobře. známí s ní jel už popáté do chorvatska bez poruchy... má najete asi 20 000Km a pořád si ji chválí.
Datum: 17. července 2010 17:52
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 A ta jawa 125 travel je dobra nebo se taky sere.
Datum: 17. července 2010 17:38
 ktere se za dalsi pulrok stejne vyserou jak ty stare
Datum: 17. července 2010 17:04
 jinymi slovy,za to,co na tom usetris,si behem pul roku dokupujes novy dily..
Datum: 17. července 2010 16:54
 a to s tím jezdí slušně a nechává si to opravovat v odborném servise za velké prachy
Datum: 17. července 2010 16:52
 jedine co vim tak je to že s yukinů tě pošlou do prdele i ve šrotu... nebrat ani zadarmo! Kámoš ji má,neni tam najeto ani 10 000Km a už musel nechat udelat novou elektroniku,shořely mu ventily,když dal nové tak se mu zachvily vymlátily sedla,v převodovce mu začíná cosi křápat a vyskakovat mu kvalty,neustále se mu pálí el. spotřebiče.... prostě šmejd
Datum: 17. července 2010 16:51
 i kdyz jsem nevlastnil ani neridil ani jednu z nich,do yuki bych urcite nesel...
Datum: 17. července 2010 16:43
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
Posl.aktualizace: 17. července 2010 10:11
 Presne tak
Datum: 17. července 2010 10:11
 Zdarec, vlastním Jawa 639 a když chci jet plynule libovolnou rychlostí, třeba 50 po městě, tak je ta jízda taková cukavá, nevíte čím by to mohlo být? A ještě jsem se chtěl zeptat, když mám matorku sudenou, tak samozřejmě staruji ze sitičem a nechám motorku zahřát, ale jakmile vypnu sitič, tak mi motorka chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:32
 To že ti to při té 50 cuká asi nic moc nenaděláš. To je tím že to je už dvouválec a ta 50 na ten motor není zrovna optimální rychlost, taky záleží jak máš seřízený předstih (např. aby se ti nehádaly válce) Jinak taky to cukání trochu řeší bezkontaktní zapalování. Moje 639 to taky dělá ale dá se na to zvyknout.
Datum: 17. července 2010 14:32
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 Máš špatně nastavenou smeš najdi si na netu nastavení karburatoru tam je to popsany,,, málo zahříváš
Datum: 17. července 2010 9:01
 Chalani mam problem jako hrom delam komplet prestavbu uz to mam hotove akorat proste jak brzdim tak zadni brzda ŘVE!!! no proste strasny zvuk poradte co s tym ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 13:39
 tak na co cekas?hybaj do dilny,sundat zadni kolo a mrknout na brzdovej buben,jaky je tam oblozeni,....
Datum: 17. července 2010 13:39
Jméno: woowi
IP: uživatel9917
 no prave ze sem to zkusel z kopce tak to nejakou dobu nebrzdilo a pak jak to zaclo tak to rvalo upe moc !!
Datum: 17. července 2010 12:57
 muze to bejt spinavy oblozeni,hodne tvrdy oblozeni a nebo uz ho mas sjety a drou ti nyty o buben..
Datum: 17. července 2010 7:29
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 dej plnou dvojku a brzdi,treba na stojanu,sice trochu drasticky a možná mi tu budete nadávat,ale me to dycky zabralo..
Datum: 16. července 2010 22:29
 Zdar draci, chystám se kitovat plechy na pionýrovi. Co je lepší dát ten kit na holej plech nebo to nejdřív stříknout základem a pak kitovat? A kterej kit má lepší přilnavost k podkladu esi ten s hliníkem nebo jemnej žlutej? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:46
 čau draku kituj na obroušený a odmaštěný holý plech,jinak to nebude držet,hliníkáč je dobrý na velké díry žlutej na menší ale pokud budeš dělat hliníkáčem tak ho potom obrus a přetáhni to žlutým je mín porovitej,obruš to odmasti a stříkni to plničem,pak na to mužeš jít barvou,dej si tam mín tužidla v tomhle horku jinak ti to stvrdne na špachli dřív než to natáhneš na plech,at se ti daří draku,plnič nepoužívej ve spreji stojí za prd použij dvousložkovej,namíchaj ti ho v každý autolakovně.
Datum: 16. července 2010 21:46
 Zdravim, mam čz 150c, po chvili ježdení(jakmile se víc zahřeje) mi chcípne a nemůžu jí nastartovat do té doby dokud úplně nevychladne, nevíte čím by to mohlo vším být?????? Kamarád mi poradil že je to špatná indučka, ale nechce se mi to dělat dokud nemam jistotu. Jo a taky když se to ohřeje tak ješte předtim než to chcípne tak při volnoběhu mi jde motor do max. otáček, ale to bude možná tím že mi to někde přisává vzduch, a nebo to může být něčím jiným????? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 20:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ta indučka to může být taky
Datum: 16. července 2010 20:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Tím, že to přisává falešný vzduch ,se ochuzuje směs a motor se nadměrně ohřívá a málo se maže. Musíš vyřešit falešné
přisávání vzduchu a bude problém vyřešen.
Datum: 16. července 2010 17:31
 zdravím , vim že to sem nepatří ale mam simsona S 50 a když jedu v horku tak pul hodiny tak se to začne nejak dotahovat je to jako kdyby se to zadřívalo ale pak zastavím a hden už to zase de nevíte čim by to mohlo bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 9:07
|



|