|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci, mam takovy problem.....fichtl nechce nastartovat.......jiskru hází velkou ,ale proste nenastartuje.......kdyz vyndam svicku tak je uplne sucha....nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:42
Datum: 30. července 2010 13:42
 Jede!!!! byl to spatny odtrh a predstih
Datum: 30. července 2010 13:31
Jméno: Vlk01
IP: uživatel1157
 svicky jsem zkousel 2 Brisk n15c........dneska zkusim zajit za sousedem jestli by se mi na to nepodival......jinak diky za rady
Datum: 28. července 2010 9:40
 pokud simerink na klice netěsní,znamená to že při sacím zdvihu nenasaješ směs z karburátoru ale vzduch přes netěsnící simerink.
Datum: 27. července 2010 19:42
 ty pises ze to jiskru haze,ale to ze to haze jiskru,neznamena,ze ji haze ve spravnej cas..nastav si predstih na 1,6-1,9 mm,neptej se me kolik teda,protoze kazdej fichtl jede lip na jinej predstih,zalezi na stavu motoru atd,pokud nevis jak nastavit predstih a odtrh,klikni vlevo nahore na FAQ a tam si to najdi,prostuduj si tam vsechno.pripadne taky http://www.sesa-moto.cz a najdi si prirucku,tam budes mit i popsanej karbec,
Datum: 27. července 2010 18:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau jak jsi na tom? už jede???????, kolik svíček jsi použil? a jakou tam davaš??????díval jsi se na filtr,jestli nemáš uplně durch ucpaný výfuk?????jinak potom ty gufera protože je možný že je falešný vzduch ale i tak by to mělo blafnout nevim vyskoušej
Datum: 27. července 2010 18:12
 2 zářez zhora.
Datum: 27. července 2010 14:42
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ja ani nevim ze tam nejaky dirky jsou.....
Datum: 27. července 2010 14:05
 čus a na jaky dirce ma ten plisek u jehly?
Datum: 27. července 2010 13:56
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 pokud máš ten karbec vyčištěnej, tak nastav hladinu v plovákovce, pak ti nebude vytejkat kapátkem, taky nastav předstih odtrh
Datum: 27. července 2010 13:31
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ok diky.......uz jsem to procistil ale fichtl porad nechce nastarovat  neda ani znamky zivota
Datum: 27. července 2010 13:20
 Musíš použít něco slabšího. Nejlepší je starej bowden kterej rozpleteš a pak jednim vláknem z něj to pročistíš.
Datum: 27. července 2010 13:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cau draci.....nejde mi vycistit mala trysku u mi 20......velka slo vpohode ale mala nejde dratkem prorazit z vrchu...poradte
Datum: 27. července 2010 12:58
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jo a jeste neco....kdyz zapnu benzin do karburatoru tak vytejka takovym tim kapatkem co je na ty rouře co vede do valce....ale kdyz jsem karburator sundal a nechal do nej tect benzin tak stale vykapaval kapatkem ale netekl dal do roury....jenom proste vykapal z kapatka a dal uz netek
Datum: 27. července 2010 12:05
 Gufera seženeš v každý mototechně je to číslo 17-30-7. Karburátor pořádně pročisti benzínem. Profoukej a koukni jestli v něm nemáš nasráženou třeba vodu. Stačí kapka vody a nepustí ti tam benzín.
Datum: 27. července 2010 11:53
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Tak ja jeste zkusim procistit ten karburator jelikoz jsem tomu minule moc nedal.....kdyby to nepomohlo tak zkusim ten predstih......a k tomu tesneni...myslite ze kdyz to netesni tak to muze zpusobovat ze je svicka sucha? a kde to tesneni sezenu?
Datum: 27. července 2010 11:15
 Simerinky na klice.. To je že pod zapalováním je simerink kreter zabraňuje aby se ti dostal falešnej vzduch do klikovýho prostoru následně do válce a naopak. za ty roky už muže bejt vytvrdlý a nesplňuje to co má. Prostě netěsní. Skuš ho vyměnit.
Datum: 26. července 2010 23:20
 vik : asi chtěl postul napsat že můžou být třeba někde naprasklé...a pak mu to nechce jet..nebo už můžou být dost zvrdlý..nevím.
Datum: 26. července 2010 22:34
 Cus, a co predstih ?? svicka musi palit tesne pred horni uvrati pistu..jestly ze ne tak nechytne ani nahodou..
Datum: 26. července 2010 22:32
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 cituji:simerinky na klice? .....................co to znamena?
Datum: 26. července 2010 12:21
 simerinky na klice?
Datum: 25. července 2010 22:14
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 tak jsem karburator profoukal kompresorem ale porad nic  trysky jsme vycistili......ale porad nestartuje  uz jsem z toho na prasky  prosim radu
Datum: 25. července 2010 21:00
 Hele....tak ten karbec vyčisti raději celej. Kup si aceton, a na den ho do něj ponoř...nebo to vyvař v octu..to máš jedno
Datum: 25. července 2010 18:04
 Tak jsme vycistili trysky a svicka je uz malicko mokra ale porad to ani neskytne.......ani kdyz ho chci roztlacit......benzin z karburatoru tece
Datum: 25. července 2010 17:56
 vyčisti celej karbec
Datum: 25. července 2010 11:13
 Když je svíćka suchá, nejspíš ti do válce neteče benzín. Hlavně se podívej jak ti teče z kohoutu benzín, jestli protíká ventilem víčka v plovákovce.a vyčisti aji trysky.
Datum: 25. července 2010 10:38
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 čau draci.fichtl mi jezdil dobře,ale když sem jel posledně nachcanej z hospody tak sem se prolítnul do kopřiv,ale k věci přitom mi upadnul vzduchovej filtr.včera sem to zjistil.motorka ne a né chytnout.je možný že to nechytá protože tam není ten filtr
???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 21:16
 Namaž ho pudrem co kdyby ta kopřiva byla infikovaná a dávala neštovice...
Datum: 25. července 2010 21:16
 neřekl bych že ho bude mít popálenej, měl by na něm moc pupínků., a ten kabel by mu po čase upadl.
Datum: 25. července 2010 14:43
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 seš taky popálenej
Datum: 25. července 2010 13:37
 máš popálený svíčkový kabel od kopřivy
Datum: 25. července 2010 13:23
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 aha. alkohol je alkohol
Datum: 25. července 2010 12:38
 zawy : ježíš neber to vážně...čezeták je veliký srandista
Datum: 25. července 2010 12:35
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 nepochcáváš se náhodou ty?
Datum: 25. července 2010 12:34
 zawy: ty se ještě pochcáváš? kolik ti proboha je?
Datum: 25. července 2010 12:04
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
  na svíčku sem koukal je ok
Datum: 25. července 2010 11:10
 jestli nemáš kus kopřivy mezi elektrodami svíčky
Datum: 25. července 2010 10:53
 Jo to je možný, jednoduśe ti tam jde víc vzduchu než má, a pak to nechce nastartovat.
Datum: 25. července 2010 10:40
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 nevšimnul  ale jinak sem vše kontroloval a bylo to v pohodě,ale newim jestli to je možný že to nejede bez filtru
Datum: 25. července 2010 10:10
 Možny to je...to sis ani nevšiml že jedeš bez filtru jak si byl nachcaven?
Datum: 25. července 2010 10:08
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:58
Jméno: zajic13
IP: uživatel9643
 ses jeste malej..05tka je nejstarsi z rady tehle fichtlu a je krasne stavena,ty plechy ze pridavaj na vaze?myslis ty 2 kila?vetsi vahu prida spis to,ze se pred jizdou napijes a snis housku.starsi lide rikaji,ze z jizdy na pionyru s revmaplechama tolik nebolej kolena,je fakt,ze to ma mensi odpor vzduchu,ale je to krasne staveny..
Datum: 26. července 2010 9:58
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ja mam taky predelavku z 05 na 21 a sem rad 05 je hnusna a ty plechy ji pridavaj vahu jo a ten inzerat je hustej ma na tom asi pet barev tak me zajima jakou ma v technicaku
Datum: 26. července 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Taky mám doma 05 z 63 roku...všechny origo díly už jsem poscháněl i origo karbec a ten hliníkový airbox atd...takže už jen čekat až někdy v budoucnu budu chodit do práce a vydělám si na renovaci
Datum: 24. července 2010 13:06
Datum: 23. července 2010 21:59
 na te moji jsou jen neoriginalni riditka,ale ty tam daval deda kdyz na ni zacinal jezdit,takze dobova uprava  bohuzel ma urvanou hrazdu..ale mam doma i originalni,ty kratky riditka,tak az budu 05tku davat dohromady,urcite je tam dam
Datum: 23. července 2010 17:05
 mam 05tku po dedovi,taky prvni motorka na ktery sem jel a na ktery sem se zaklady naucil  vse je original,takova ta barva spis do oranzova nez cervena,podle me nejkrasnejsi barva co se davala na pionyry  a ta co je na inzeratu pochybuju ze je komplet original,zaprvy ty barvy,dobre,cerno zeleny se treba delali ale ten plech pres karbec a filtr je v odlisny barve a narozdil od motorky neni skoro poskrabanej,zbytek je poskrabanej docela dost..nerek ybch ze je to az tak nejak vyjimecnej kousek,original urcite neni..
Datum: 23. července 2010 17:03
 jj. Ta 05ka to byl první stroj na který jsem sedl. Bylomi 10 let když jsem to předělával. To mi tehdá nic neříkalo bral jsem to že to je pincek jako pincek bezcený kus plechu. později mi jawy přirostly k srdci a už bych si nejraději nafackoval
Datum: 23. července 2010 16:49
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 presne tak bylki sme mlady a bly
Datum: 23. července 2010 16:45
 Taky jsem měl 05ku zakoupenou hned měsíc po tom co se začaly prodávat první 05ky. Jenže já blbec jsem to překopal na 21čku, tam už neni náznak 05ky kromě krytu se zámkem a kostrou. Kdyych i nechal v originále udělám líp
Datum: 23. července 2010 16:40
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja tu moji predelal na 21 ty plechy byli naky divny a prodal sem je za 300
Datum: 23. července 2010 15:25
Jméno: fichtlák
IP: uživatel9121
 čau hoši nevím co mám dělat na jawa 20. když normálně nasadím rozetu dám na ni šneka kolíky mám v pořádku šnek se na ní krásně točí točí se táhlo tachometru. Ale jak dotáhnu matici rozety ikdyž ne uplně tak rouzetou nëjde točit nebo jen strašně z tuha. Když zkusím tak koližsko na rozetě tak se točí krásně Nevíte čím to může být moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 22:32
 šneky jsem už zkusil asi 3 a z každým to nešlo takže tím to nebude
Datum: 23. července 2010 22:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemá ložisko vůli v té rozetě? může se ti to někde opírat a dřít to a pak s tím nejde potočit nebo něco takového to bude. Já by\ch zkusil vyměnit celého sněka+kryt šneku a viděl bych hned co to dělá
Datum: 23. července 2010 20:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau myslíte že na traktor domácí výroby stačí motor čz 175. POtáhnete šlo by tím i třeba orat co myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 15:36
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Jasny, pude kamos to má uděleny taky. Z takovyho podobnyho motoru jeste myslim slabšího.
Datum: 23. července 2010 15:36
 když to vhodně zpřevoduješ tak v klidu
Datum: 23. července 2010 15:05
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši co myslíte že je vhodnější na traktor domácí výroby dělám traktor z motorky a nevím jestli je pro traktor lepší motor jawa 250 nebo 350. Někdo mi íkal že jawa 250 je pro traktor nejvhodnější ale já myslím že je lepší 350 protože je silější děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 17:32
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 jednoznačně bych bral 250 jednoválec
Datum: 24. července 2010 17:32
 az tak znaly nejsem  jen od malicka vyrustam mezi autama a bavi me to
Datum: 23. července 2010 21:47
Datum: 23. července 2010 21:45
Datum: 23. července 2010 20:14
 myslím že Pratt whitney wasp major tam sedne úplně přesně
Datum: 23. července 2010 17:42
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jeden chlap mi nabízel na to motor 250/353 za 900kč se zapalováním z fichtláka je to dobrá cena?
Datum: 23. července 2010 14:29
Jméno: pluto
IP: uživatel9982
 moj dedo mal traktor z CZ 125 a isel jak vinko, takze 250 v pohode
Datum: 23. července 2010 14:23
 a hlavně nezapomeň udělat pořádný fukar na válec.... at točí aspon 4500 ot/min..
Datum: 23. července 2010 13:03
 Kámoš dělal taky trakturka z 350 ale tam se mu vařil olej v převodovce a nic moc to netahalo,ale teď má motor z 250 a chválí si to :že to má sílu nehřeje se tolik a nežere jako ta 350
Datum: 23. července 2010 12:59
 ideál je j250/353 motor je doslova traktor...sílu má už od nízkých otáček.... 350 neni vhodný protože ten má naopak sílu až v otáčkách a od spodu nic moc.
Datum: 23. července 2010 12:36
 Mno to je jasný že 350 bude silnější ale zase bude horší na seštelování když to je dvouválec.Ten z 250 třeba z hranatý je taky dost silnej a je lepší na seřízení a předělání.
Datum: 23. července 2010 12:13
 Cus draci , mam jawa 20 a jede skvele startuje hned pohoda ale jak vjedu na nakej mirnejsi kopec tk ma sily jako prase ale po chvili zacne vynechávat a chcipne (jenom v delsich kopcich ne po rovine ) nevite cim by to mohlo bejt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:25
Jméno: Bany
IP: uživatel9712
 j ok dik
Datum: 23. července 2010 10:25
 Nedotýká ti dost benálu do karbece...vyčisti kohoutek, ventil v plovákovce..popřipadě jestli máš tak čistič paliva
Datum: 22. července 2010 13:45
Jméno: jawsassss
IP: uživatel9121
 čau draci chtěl bych se zeptat co všechno má vliv nato jestli nastartuje motor díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 16:00
 debilita taky ovlivnuje nastartovani motoru..jezis to sou dotazy,pokud ti to nejede tak napis co si zkousel,jestli to haze jiskru,co je to za stroj a tak,a neptej se tu na tohle..
Datum: 22. července 2010 16:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nastaveni predstihu dobra civka dobrej kondik dobry ladivka dobra svicka jeswtli se dostane benzin az do valce dobre nastavena spojka
Datum: 22. července 2010 13:06
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 je to opravdu neviřešitelná záhada. Zkoušel jsem všechny hodnoty předstihu od 1mm až po 2mm odtr od 0.5 až po 0.2. jiskru to hází krásně (nová svíčka brisk N15C), nový kondenzátor, vyčištěný karbec (odskoušen na jiném moto), vyčištěn výfuk, zatěsněná hlava válec, vyčištěn filr, nádrž vyčištěna prostě všechno skontrolované a pořád to nejde. MOŽETE MĚ NĚKDO PROSÍM PORADIT CO TO MŮŽE BÝT DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Logicky- když je svíčka mokrá, to znamená, že ti to nezapálí směs! Zkus si pohrát s odtrhem na svíčce. Sklepni ji aby tam byla minimální mezera mezi jiskřičema! (0,3mm) a mělo by to fungovat.
Datum: 22. července 2010 14:02
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Simerinky nevím motor jsem zatím nepůlil svíčka bívá od benzínu
Datum: 22. července 2010 11:19
 simerinky sou ok? svička býva čistá?bez oleje na sobě?
Datum: 22. července 2010 10:56
 ahoj řešim takovou blbost..když jsem nedávno dojel domu ušlo mě kolo, tak jsem sundal duši, pořádně ji nafouk a dal pod vodu. Ale nic ani bublinka asi hodinu jsem si pořád měl pod vodou a ruzně s ní otáčel ale prostě nic. Tak jsem ji dal zpátky a nafouk, ale přes noc stání v garáži opět kolo prázné...ventilek je dobrý...prosím poradte jestli s tim má někdo zkušenosti kde by ta dírka třeba mohla bejt je to totiž dost divny. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:22
 mě jednou z ničeho nic se mi stratily z BMX kola 4atmosféry,dirku jsem nenašel a duše drží dodnes
Datum: 22. července 2010 20:22
 ok skusim..diky
Datum: 22. července 2010 14:26
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zkus vyměnit ten ventilek a můžeš ještě jak ti radí karlos. nalít do duše, ale místo mlíka trochu Herkulesu naředěnej vodou, to tě potom nečeká při vypouštění ten hroznej smrad
Datum: 22. července 2010 13:20
 nalej do duse mliko s s tim kolem toc, aby se ti rozlilo v cele dusi. pak ti to prestane utikat. jenom az budes z duse po case vypoustet vzduch tak se prpirav na to, ze to bude pekelne smrdet
Datum: 22. července 2010 12:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec já bych skusil ještě vyměnit ten ventilek nebo tam nalil tmel,se vejdeš do 100kč nebo vyměnil duši.
Datum: 22. července 2010 10:07
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 23. července 2010 14:42
 ajá můžu říct že drží jen chvíli.lepší je třeba victor reinz v tubě jako od zubní pasty a seženeš ho tam kde prodávají autodíly
Datum: 23. července 2010 7:06
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 dík
Datum: 22. července 2010 12:39
 jj je takovej cervenej
Datum: 22. července 2010 12:17
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 jakou má barvu?červenou
Datum: 22. července 2010 12:07
 Ano,také souhlasím,je to skvělý tmel
Datum: 22. července 2010 12:01
 Taky sem s ním velice spokojen...už sem zatěsnil asi 3-4 motory...a nikde ani kapička oleje....
Datum: 22. července 2010 9:49
 lukopren je suprovej delal jsem s nim 487 a nikdy z ni neukapla ani kapicka.
Datum: 22. července 2010 8:49
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 zdarec mam fichtla 05 normalne jezdi ale kdys jezdim dyl a jedu do kopce na dvojku velke otacky a pak to zacne kuckat cukat a netahne jenom se to dusíí nev ite cim to muze bít dik dopředu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 0:32
 Může být špatně seřízené zapalování, špatná tepelná hodnota svíčky.
Datum: 22. července 2010 0:32
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau nevím si rady mám už novou svíčku brisk N15C nový kondenzátor jikru to hází krásně. karburátor rozebrán a vyčištěn do jediného dílu (odzkoušen na jiném motocyklu) předstih jsem zkoušel různé hodnoty od 1mm až po 2mm hlava zatěsněná velec zatěsněný a pořád nic to už oprravdu nevím co stím už mě to velice štve moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:16
 Podívej se,jestli není na kladívkách škvarek
Datum: 21. července 2010 23:16
Jméno: libor112
IP: uživatel9969
 Zkus vyčistit výfuk a mrkni na filtr vzduchu.
Datum: 21. července 2010 22:25
 Čau, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat pant sedla na jawa 50 pionýr ?
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 19:38
 jako je to univerzál třeba na dveře ale krásně pasuje normálně
Datum: 21. července 2010 19:38
 na 21 jsem sehnal v železárně Gavenda.
Datum: 21. července 2010 19:37
Datum: 21. července 2010 19:24
Jméno: jawaass
IP: uživatel9121
 čau všechno co jste radily jsem zkusil zatěsnil jsem hlavu, přihnul svíčku ještěě zkusil několik zůzných hodnot předstihu a pořád nic. Jiskru to hází i ve válci protože to někdy chytne a hned na to scípne neudrží to ani plný plyn opravdu nevím co mám dělat díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 8:34
 Podle mě máš šlvarek na kladívkách, nebo přehozený izolačí podložky.
Datum: 27. července 2010 8:34
 a co svicka je sucha NEBO MORKA.. A kdyz pridas plin dusi se ??
Datum: 26. července 2010 22:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pořádně vylaď to zapalování, vyměňuj svíčky a musí aspoň žblekotnout
Datum: 23. července 2010 21:13
 když dám ten karbec co tam je na jiné moto jede to sním jako drak takže tím to neni
Datum: 21. července 2010 22:03
 upchatý trysky nebo kanálky k nim, jestli tvrdíš že zapalování je OK pak musí bejt chyba v karburaci
Datum: 21. července 2010 18:59
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 to už jsem taky udělal benzín tam teče krásně ikdyž sříknu benzín přímo do válce tak taky nic takže tím to neni
Datum: 21. července 2010 18:37
 důkladně pročisti a profoukej karbec!
Datum: 21. července 2010 17:48
Jméno: Jirka
IP: uživatel9960
 Mam problém jezdil jsem na motokáře mam tam motor z mustanga ale po 10ti minutach ježdění mi to chcíplo a od te doby to nechytlo nevíte kde je problem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 sorry za ten spam nejak to tu naskakovalo kdyz jsem obnovoval stranku xD svíčka jiskru haže jenom občas a kdyz uz tak slabou.. svíčka i indučka je nová...
Datum: 21. července 2010 22:44
 lupino:neobyčejně moudře řečeno..
Datum: 21. července 2010 20:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:39
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:39
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Svíčka si haže jiskru kdy chce.
Datum: 21. července 2010 18:29
 Tak co drsnáku už ti ti fičí? Zapamatuj si pravidlo když to nejede - bud není co podpalit ,nebo není čím ! vždy začni od svíčky ! mokrá,sucha ? jde jiskra......
Datum: 21. července 2010 18:17
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 podiv se jestli to hází jisrku mohl se uvolnit drátek
Datum: 21. července 2010 17:14
 problém bude v nádrži, zkus dolejt benzín
Datum: 21. července 2010 16:59
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, vím ze to tu moc nepatri, ale chci se zeptat ohledne 2t skutra. strasne mi vynechaval, ted mi ani nejde nastartovat, svíčku jsem vyměnil, karburator sem vycistil, kohoutek mám nový. a porad ne a ne naskocit, dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 9:35
Jméno: Noname
IP: uživatel9980
 Když startuješ, držíš zároveň zmáčklou přední brzdu? Skútry to mívají blokované, že nastartujou jen se současně zmáčklou přední brzdou. Pokud není problém v tomto, tak musíš hledat a hledat. Vynechávání motoru může být zrovna tak od nepravidelného přísunu paliva - pokud se ti to někde přicpávalo a zrovna tak od elektroinstalace - nalomený vodič, znečištěný přerušovač ...
Datum: 23. července 2010 9:35
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 prave mi nejde benzin do valce. vsechno jsem vycistil tak fakt nevím
Datum: 22. července 2010 0:39
 fungu je ti sytic vjecinou sou elektricke. tak to odskousej...
Datum: 21. července 2010 21:52
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 hazí jiskru? teče benzin do valce? rozpojeny dráty,,,
Datum: 21. července 2010 15:37
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši už si opravdu nevím rady dneska jsem celé dopoledne šteloval předstih a výseldek nulový. Zkoušel jsem to od 1mm až po 2mm někdy když jsem to pořádně rozjel tak se to zapálilo ale stejně nic. Svíčku to hází krásně, karbec vyčištěný a zeštelovaný (zkoušel jsem ho na jiné motorce a jede to sním jak drak), dárž i sítko vyčištěné benzín krásně teče a furt nic už opravdu nevím moc díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 9:49
Jméno: Noname
IP: uživatel9980
 Nemohly by pomoct nové pístní kroužky? A co třeba nová převodovka? Tobě už asi nepomůže ani svěcená voda. Svíčkou to nebude, dvacet špatných si snad neměl a občas ti to na některou chytlo. Já bych to viděl na nedostatečný přísun vzduchu, popř. to máš přehlcené benzínem, nebo nečistotu mezi kontakty přerušovače. Zaměř se na seřízení předstihu, udělej ho jak má být (žádné měření šroubovákem a sklepávání kladívkem a jiné převratné metody) ale spárové měrky a kvalitní a důsledná práce. Pokud by i tak byl problém, zkus přehodit kondenzátor, který máš u rozdělovače z té motorky co startuje hned. Za pokus to stojí. Připravuješ motorku na prodejní verzi, nebo je to tvůj hlavní stroj? Nebo máš jednu v dobrém stavu a druhou se snažíš opravit, aby jsi ji potom prodal?
Datum: 23. července 2010 9:49
Jméno: jawaasss
IP: uživatel9121
 zajíc: svíček jsem zkoušel si 20 i dvě úplně nové jedna Brisk N15C N17C Pal 14 - 7 a v dalších mnoho jinších a s žádnou nic nemohlo by třeba pomoct nové pístní kroužky
Datum: 21. července 2010 22:07
 to je uplne jedno,kazda motorka ma v jinem stavu kondik,civky,kladivka a inducku..proste kup novou svicku a zkus to s tim,aspon budes mit jistotu ze svickou to opravdu neni..vim ze tohle nerad slysis,ale opravovani motorek spociva v tom,ze vyzkousis vsechno
Datum: 21. července 2010 19:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Re zajíc13:karbec i svíčku jsem tam dal z motorky která chytá na 1. a pořád to nejde
Datum: 21. července 2010 18:46
 jo,nekdy to chytne..ale porad je tam to slovo NEKDY,to neznamena ze to pod tim tlakem bude hazet jiskru PORAD aby to jelo...takze sklepni trosku svicku,pripadne zkus koupit NOVOU a ne tu co naleznes v dilne (nekdy jsou stary palky lepsi nez novy brisky,ale neni to tak pokazdy,zalezi na stavu svicky a i kdyz bude svicka vypadat jako nova,nemusi pracovat spravne) takze novou svicku,sklepni elektrody a pak nam rekni jestli to jede..taky zkus jet bez filtru,mozna mas spatne nastavenej karbec a hlavne procisti trysky!!jestli znova napises ze tohle uz si delal tak po tobe neco hodim   taky sem cistil trysku,nasadil ji,udelal kolecko a mel sem v ni kousek bordelu..tak sem ti napsal peknej seznam a mas co delat..
Datum: 21. července 2010 17:55
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Jiskru to hází i ve válci protože to někdy nach¨vilku chytne. Hlavu i válec mám zatěsněnou svíčka je vřždycky mokrá a apořád to nejede
Datum: 21. července 2010 17:18
Datum: 21. července 2010 13:58
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 svíčku to hází krásně  asi jiskru co  ale od toho tu nejsme  tak je taky možné že ti někde podfukuje hlava nebo možná svíčka jiskru neháže to že háže na vzduchu neznamená že musí tak dobře házet i pod tlakem ... je svička aspon mokrá? pokud ne mohlo by to znamenat že se ti nedostává benzín ke svíčce dostatečně ... zkus este všechno pořádně zkontrolovat a pak to este znova pošteluj ...
Datum: 21. července 2010 13:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Neznamená, že když to hází jiskru, že ti ji to hází v motoru pod tlakem. zkus sklepnout odtrh na svíčce cca 0,25-0,4mm a zkus, jestli ti to pojede.
Datum: 21. července 2010 13:57
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jsi slepý nebo co napsal jsem že někdy když jsem to pořádně rozjel že se to někdy zapálilo ale pak už nic no a že mě to prostě nejde a už nevím čím by to mohlo být
Datum: 21. července 2010 13:56
 Hele ty si toho sice nepsal hodně  , ale nenapsal si co ti to dělá
Datum: 21. července 2010 13:52
Jméno: zekon
IP: uživatel9474
 Čau draci potřebuji pomoc.Mam pyonyra potřebuji vědět jaký olej se leje do mustanga.A cenu díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 12:00
 No vono neni az tak jedno jakej do prevodovky. V zimě je lepší řisší a v létě hustší. Hustší v zimě by byl jako plastelína v převodovce nebo spíš vazelína a to neni dobrý. V léte zas rídkej nemaze dostatecne, je to pak spis takova barevna vodicka. Ja pouzivam PP80 a nestěžuji si.
Datum: 21. července 2010 12:00
Jméno: zekon
IP: uživatel9474
 Chtěl bych ho lejt do převodovky
Datum: 21. července 2010 11:16
Jméno: Martin
IP: uživatel9560
 do převodovky převodovej v podstatě je jedno jakej cena cca 70kč a do benzinu m2t to je taky nejlevnějši ale mužeš i lepší třeba valvoline na 2takty...
Datum: 21. července 2010 11:00
 a kam bys ho přesně chtěl lejt? asi tě teď překvapim, ale do převodovky se leje olej převodový a do motoru olej motorový (nejlépe dvoutaktní) .)
Datum: 21. července 2010 10:52
Jméno: Karosaj
IP: uživatel8773
 čuss draci mám problém s Mosquitem.Když ho chci nastartovat tak to nejde,dřív to vystřelilo do vejfuku, a když sundám koleno sání tak to normálně jde a když ho zase nandám tak to po chvilce chcípne,vyměnil jsem vejfuk,vyčistil karbec a trysky, sešteloval předstih atd.už nevím čím to může být,ale asi tim karbcem jinak newim.Pls poraďte.Dikec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:53
Jméno: Noname
IP: uživatel9955
 Budem trochu přemýšlet - proč dojde ke střelení do výfuku?\\\\r\\\\nNespálené /nedohořené palivo se dostane do výfukového potrubí kde se nakupí a pak vznítí (bouchne). Pokud nemáš někde přicpaný výfuk, tak je pravděpodobně potřeba opět seřídit předstih (ale správně), pokud je předstih dobrý, tak to může být příliš bohatá směs (velké množství benzínu a minimum vzduchu). Zkus povolit vzdušník (šroub regulující množství sání vzduchu do karburátoru). Množství vzduchu buď seřiď sluchem na běžícím motoru, nebo zjisti základní nastavení (např. povolení o 1 otočku) a následně eventuelně došteluj. Myslím si, že jsi při rozebírání / čištění karburátoru vyšruoboval i tento šroub a sprvně ho neseřídil, popř. tam zůstala dál nečistota, která přicpala sání.\\\\r\\\\nPracuj důsledně a bez chyb a není možné, aby jsi chybu nenašel a neodstranil! Vždy přemýšlej jakou funkci má ta, či která součást a motorka ti brzy pojede.
Datum: 20. července 2010 23:53
Jméno: Karosaj
IP: uživatel8773
 Filtr jsem vyndal bez něj to už nejelo vůbec a je new
Datum: 20. července 2010 23:38
 nebo hodně ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 20. července 2010 23:22
 pravdepodobne mas ucpane koleno, vycisti ho
Datum: 20. července 2010 22:35
|



|