Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele mám problém s otáčkama mě vždycky klesnou a z těžka je dostanu nahoru a volnoběh je v cajku a jehlu mam uplně nahoře mam Simson S51 a svíčka taky cajk ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 16:59
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 skus dat jehlu na druhy zarez a uvidis
Datum: 12. července 2010 16:59
 Vypadá to na velkou hladinu, ale ovšem nevím jestli v´bec simson má seřizování hladiny (PS: bratroj to dělá u simsona taky,a nic mu nepomohlo)
Datum: 12. července 2010 16:45
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ahoj draci uz nevim co mam delat dal jsem vybrousit valec na ČZ 175/450 a nechce to sednout uz kdyz byl po vybrusu tak vubec nemel kompresi a pist je spravne a zamky jsou malinko jinde od puvodni pistu to by snad vliv nemelo mit?? mam uz prez 1300 km a nic moc kdyz polozim nohu na nakopavacku tak se to propada pomalu jako kdyz je vybehanej valec lechce. Myslite ze by to slo reklamovat stim ze to ma spatnej tvar po vybrouseni?? nebo si to casem sedne?? je fakt ze jezdim na polosyntetiku tak to asi chvili trva nez se to zajede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel9865
 problem muze byt ve spatnem zajeti.....na peraku mam 0.vybrus a udajne treti pist a krouzky s vetsi toleranci jezdeny pres 50 let a tlačí tak,že i na dvojku jde kolo smykem,kdyz ho chces roztlacit.....kdyz kopne tak by zlomil nohu.....skoro na to skáču kdyz to startuju......175 by nemela mit o moc mensi kompresi....vybrus do šišata udelat snad ani nejde....na vade taky muze byt levny nekvalitni pist a krouzky......nebo fouká hlava....známýmu jezdil velorex pul roku na foukajici hlavu a jen obcas strelil a spatne chytal...
Datum: 11. července 2010 22:10
 Zdravím mám doma Jawu Mustang a nevím co mám dělat. Když jedu do kopce, tak so zahřeje anechce jet, ale když je studenej tak jede vždy vijedu tak tři kopce, ten třetí většinou nevijedu. Nevín co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 0:08
 bud to moc zenes,nebo nemas cisty zebra na valci (nestiha se chladit motor),spatnej predstih (za studena by to melo jet hur nez za tepla) a nebo svicka se spatnou tepelnou hodnotou  ale u fichtlu je normalni,ze vadnou op zahrati..je to preci jen vzduchem chlazeny lezaty jednovalec,pokud ho porad zenes v otackach,vic se zahrejva nez chladi..
Datum: 12. července 2010 0:08
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 to bude nejspiš svička...kup si 14ku ta je do tepla a neměl bys mit problem
Datum: 11. července 2010 23:07
 Tam jsme rozebrali tak možná pravopis. Možná by ses mohl ještě trochu polepšit, vijet vypadá podezřele..
Datum: 11. července 2010 21:52
 Cachl...na minulým dotazu uz jsme ti radili...
Datum: 11. července 2010 21:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 skus sestelovat prectih, nejspis je moc velkej
Datum: 11. července 2010 21:00
Jméno: Lasty
IP: uživatel9864
 Ahoj, nesmíš to točit jak blázen, pak se to zahřeje moc a nejede to skoro vůbec!
Datum: 11. července 2010 20:54
 zdravim borci mam problem skladal sem si fika vse ok udelal sem predstih a odtrh jak ma byt odtrh 0.40 a predstih 1.8 nalil sem benzin a zacal sem startovat furt mi to nechatala az za chvili sem zacal jako by chytat ale nechytnu vzdycky to jakoby bzleptlo zakourilo se z vejfuku a nic svicku mam novou nevi te cim to muze byt uz fakt nevim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 22:36
 Hele ale nevím to jistě,třeba to nějak jde změřit
Datum: 11. července 2010 22:36
 jj,proto ti píšu že měřákem se dá změřit pouze obvod,kondíku,a cívce
Datum: 11. července 2010 21:49
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 jako myslel sem to ze bych vza merak a promeril treba odpor nebo tak
Datum: 11. července 2010 21:43
 na zapalovací cívce změříš akorát obvod...u kondenzátoru myslím taky
Datum: 11. července 2010 21:25
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 da se nejak zmerit kondenzator jestli je ok nebo Ko a jeste da se i nejak zmerit za zapalovaci civka ?
Datum: 11. července 2010 20:21
 ok tak zkus to co jsem psal dolej
Datum: 11. července 2010 19:46
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 v benalu chyba nebude pac sem skousel dat benzin primo do valce pres inekcn srikacku
Datum: 11. července 2010 19:45
 ještě bych dodal,podívej se i na hladini v plovákovce,může být moc velká nebo malá,a podívej se jakým proudem ti teče benzínovy kohout
Datum: 11. července 2010 19:41
 Zkontroluj zapalovací cívku jestli nemá někde přerušené vinutí,dále se podívej na kladívka jestli nemáš špatně izolaci,nebo na nich nemáš škvarek,vyměnil bych kondenzátor,a pak by to mělo jet
Datum: 11. července 2010 19:39
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 sory chosi sou tam chyby bylbne mi kalvesnice udelal sem predstih odtrh vse jak sem napsal nechytalo to pak to zacalo chytat ale jen to zbleptlo zakourilo se z vyfuku a nic nevite co stim a sry za ty chyby
Datum: 11. července 2010 19:20
Jméno: Pavel
IP: uživatel5307
 Zdarec,mam problem když jsem naposled jezdil s babettou tak jezdila v pohodě.Když jsem jí po zimě vytáhl tak jela jen na 1/4 plinu a pak se dusila a chcípala.Vyměnil jsem benzín ale dělá to stejně.Pak jsem zkusil poštelovat volnoběh atd.a pořád jede velice pomalu a když se drobet rozjede hrozně drnčí a klepe sebou.Nenuže to bejt vyběhaným válcem,pístem?Předem všem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 23:06
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Úplně jsem zapomněl, že i výfuk je potřeba občas perfektně vyčistit, zvláště výfukový kanál ve válci a ohyb v koleni výfuku. V plášti tlumiče je přepážka se dvěma otvory, na které se při čištění zapomíná.
Datum: 11. července 2010 23:06
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Webster: teoreticky máš pravdu, ale drážka pro aretační kolíček je v rotoru vyfrezována s velkou vůlí, která se na vnějším průměru rotoru projevuje možností pootáčet rotor asi o 1,5mm. Hodně babetistů má zkušenost, že babetta nepotřebuje přesné nastavení předstihu a že funguje v celém rozsahu, který umožňuje natočení statoru. V knize Eduarda Ďurkoviče o konstrukci a opravách babett se na stránce 83 píše:"K nastavování předstihu zapalování se přistupuje vždy po demontáži rotoru nebo statoru alternátoru".
Datum: 11. července 2010 22:02
 Lexa: s touto větou nemohu souhlasit:,,Budeš-li sundávat rotor alternátoru (při výměně gufer), budeš muset znova seřídit předstih zapalování." Pokaždý, když jsem to dělal, tak jsem na stator vůbec nesahal, stáhne se rotor, gufero vydloubneš šroubovákem, nové tam namlátíš nástavcem gola a kladívkem, zpátky tam dáš rotor. Se statorem nic nedělaš, tudíž netřeba nastavovat předstih.
Datum: 11. července 2010 20:18
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Nádrže u babett reznou a rez ucpává sítko na dně nádrže, palivový kohout a hlavně karburátor. Pro dlouhodobou spolehlivost stroje je potřeba tyto díly vyčistit. Přes zimu z důvodu nepoužívání a stářím ztvrdla a vyležela se gufera těsnící klikový hřídel, tyto bude potřeba vyměnit. Dalším slabým místem u babett je těsnost mezi karburátorem a kolenem a mezi kolenem a válcem, těsnící plochy nejsou obrobeny s potřebnou přesností nebo jsou stářím pokřivené. Tyto plochy je jistější těsnit tmelem (např. Paulin), papírové těsnění nemusí těsnit po celé ploše. Budeš-li sundávat rotor alternátoru (při výměně gufer), budeš muset znova seřídit předstih zapalování.
Datum: 11. července 2010 18:16
 samozřejmě karburátor, jak radí podemnou, pak bych také přetěsnil klikovou skříň
Datum: 11. července 2010 17:26
 seřídit karbec a předstih
Datum: 11. července 2010 17:16
 vyčisti karburátor,
Datum: 11. července 2010 16:42
 dobrý den chci se zeptat co by asi tak mohlo být za závadu když jedu po rovině nebo do mýrného kopce tak mi mustang letí jak dělo a le jezdím se teď koupat skratkou a když jedu tam tak jede a když jedu spět tak mam před sebou tři kopce první táhlej a prudkej a ten většinu vijedu druhej mírnej a krátkej a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhlej a většinou vijedu do půlky a zhebne nevim co mam dělat skusil jsem skoro vechno a kamarád to lítá na jawě 21 na trojiku plnej všechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:08
 Některý chyby jsou neodpustitelný, ale něco mu hold uteče no
Datum: 10. července 2010 22:08
  tož draci jsme tu někde na hodině češtiny
Datum: 10. července 2010 22:07
 A gramatika mu taky nic moc neříká, píše jak namrzlej Arab.
Datum: 10. července 2010 22:02
 Za pět   . Ne, má pravdu, pyšte bes chib, vipadá to divňe.... M. S., musím tě opravit, mustang je obecné, tudíž má malé písmeno správně- Jel na mustanguXJel na motocyklu značky Mustang. A chybí mu čárka za slovem kopce.
Datum: 10. července 2010 22:01
Jméno: M. S.
IP: uživatel7456
 Dobrý den ","chci se zeptat"," co by asi tak mohlo být za závadu"," když jedu po rovině"," nebo do m"í"rného kopce"," tak mi "M"ustang letí jak"o" dělo"," a"/_/"le jezdím se teď koupat "z"kratkou a když jedu tam"," tak jede a když jedu "z"pět tak m"á"m před sebou tři kopce první táhl"ý" a prudk"ý" a ten většin"ou" v"y"jedu"," druh"ý" mírn"ý" a krátk"ý" a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhl"ý" a většinou v"y"jedu do půlky a zheb"???""," nev"í"m co m"á"m dělat "z"kusil jsem skoro v"š"echno a kamarád"ovi" to lítá na "J"awě 21 na troj"_"ku pln"ý" všechno. // PS: 33 chyb v jedné větě...
Datum: 10. července 2010 21:15
 Podívej se na hladinu v plovákovce, podle toho co si napsal soudím, že do karburátoru teče málo benzínu
Datum: 10. července 2010 21:14
Jméno: jawista
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej problém s jawou 21.Ve vysokejch otáčkách na 2 vynechává,3 tam nejde vůbec.Když odělám filtr je to lepší ale pořád to není ono.Už jsem vyčistil karburátor,trysky,svíčku,nastavil odtrh a pořád to dělá to stejný.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:26
 skontroluj kohutek mozno je ucpaty,potom vicko u karbesa prefukaj abi tam sel krasne benzin,a nastav hladinu v plovakovce ,popr. vicisti vyfuk ked to nepomoze tak daj vjedet ok.
Datum: 11. července 2010 12:26
 Zkontroluj kladívka jestli nění na nich pecka.Potom se mrkni jakou ti to dává jiskru jestli není třeba oranžová a nebo slabá tak bych taky zkusil jinaj kondík.A ještě zkus dát větší hladinu v plovákovce.A svíčku taky zkus vyměnit a když už ani to ne tak si zkontroluj jestli ti třeba dráty nedrží jen na slovo dobrý vůle a nebo jestli třeba cívka není proseklá nebo něco tak.
Datum: 10. července 2010 20:03
 Čau, mám takovej problém, mám tu na opravu pionýra, mám nově natahanou elektriku, háže jiskru že by to zabilo, vyšteloval jsem odtrh na 0,4 mm a předstih na 1,3 mm a pořád to nechce chytit a benzín taky teče, zkoušel jsem měnit kondenzátor, indučku i svíčku a nepomohlo to, za jakoukoliv radu budu vděčný, pokud víte někdo jak na to ozvěte se. Díky moc. Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 řešíte tady kraviny.....předstih je podle kompresního stupně,síly komprese,výšky vyfukovyho kanalu,zdvihu,vrtání a bla bla bla.....muzes mit blbe udelanou hlavu s mensim ci vetsim objemem a si s tabulkovejma hodnotama v řiti....a každa druha hlava je takle nejak zprasená...to a samy vyska vyfukovyho kanalu....desetina sem,desetina tam.....kdyz se ti potkaj díly s vetsima odchylkama,tak muzes jezdit jak 2.2mm tak 1.2mm predstihu.....ale dulezity je,aby to jelo dobre!!! Muzes mit dvacetkrat serizenej predstih 1.6mm hodinkama a je ti k ničemu,když tvuj fichtl potřebuje jinej.......tohle je debata o nicem.......a predstih nema vliv na vynechavani!!! Ale je dobrý,že když se ti potkaj díly s pozitivníma odchylkama,tak pak vznikají motory,které v serii točí k 8000 otáčkam a po rovině dosahují rychlosti přes 75km/h a nebo naopakmotory,ktere sice moc netočí,ale neskutecne tahnou,bezne zvladaji prevod 14/55 a jedou na 3 furt.......naopak kdyz se potkají na motoru díly s negativníma odchylkama,vznikají paskvili,ktere i po GO jedou sotva 60,nechytaj,hrejou se,serou se.....
Datum: 11. července 2010 18:18
 Vojta : ok,tak se sem pak dyžtak obrať
Datum: 10. července 2010 22:05
 350757472...bojis se? Ze na icq na tebe budu sam?
Datum: 10. července 2010 21:55
 Tak jsem zjistil co to bylo, špatný magneto, který bylo zhoblovaný vydřený drážky špatný kladívko tak tam dám jiný magneto ale nemůžu ho sundat protože je v magnetu strhanej závati tak nevím jak s tím dolů, rozmejšlím se nad kutilským zásahem převrtat to 9 mm vrtákem a udělat závit M 10 bude myslím klid zas tak závažnej problém to nebude bych řekl. Ale díky vám za rady, a jak tady zjišťujete něco s předstihem, tak na pionýru jsem nikdy předstih neřešil, na motorce jo, ale tady ne, tady se udělal oakorát odtrh, a předstih jsem udělal "báj očko" při nastartovaným motoru a lehce povoleným statoru a otáčel jsem s tím proti směru otáčení motoru, předstih byl vždy dobrej a jezdilo to výborně, sice občas když se tomu moc nacupovalo tak to nechytlo ale asi po pětimetrovej štafetě si dal říct a naskočil a hurá do světa. Díky vám moc, kdyby něco otočím se zase na vás.
Datum: 10. července 2010 21:45
 nn,nedodal jsem že s tebou nebudu komunikovat tady,ale raději na chatu
Datum: 10. července 2010 21:43
 ty seš divnej,a s podezřelejma lidma ja nekomunikuju,mohl bych s toho chytit michanou babovku a neštovice k tomu.takže čágo
Datum: 10. července 2010 21:37
 to bylo fakt vtipný,a duchaplný...
Datum: 10. července 2010 21:36
Datum: 10. července 2010 21:34
 hele vida...franky,dort,f_k v jednom...to je lepší než mˇišená bábovka tohle....
Datum: 10. července 2010 21:25
 neřešil,proč?
Datum: 10. července 2010 21:16
 není to přímo od 2.0 mm,ale obecně na vyšší předstih
Datum: 10. července 2010 21:15
 když jezdíš na předstih vyśší 2,0. mm. díly motoru ztrácejí o dost životnost, to ti tady někdo určitě potvrdí
Datum: 10. července 2010 21:08
Datum: 10. července 2010 20:56
 Dort : víš jaké je tvoje pravé jméno? Franky
Datum: 10. července 2010 20:53
 Taky bych se připojil k Dachlovi s předstihem, mě to nechtělo jet na 1,5 a když sem dal 1,6 tak to jelo výborně.
Datum: 10. července 2010 20:52
 1.2 az 1.5? to jsem teda ještě neviděl ani neslyšel  ....co by se melo stat,nestane se nic,pojede to normálně,jen se ti to bude krapet víc hřát,a asi nebude tak dobrej tah
Datum: 10. července 2010 20:51
 nevím jak ostatním,ale mě to na takhle malej předstih jelo,ale vynechávalo
Datum: 10. července 2010 20:42
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 hele určite ti to kostri u kladivka jak jsou ty fibrove podložky...a když ne tak vyměn kladivko a kontakt stoji to asi 50kc
Datum: 10. července 2010 20:01
Jméno: Vojta
IP: uživatel3558
 Dobře zajdu to vyzkoušet, a přehodím ještě tu izolaci za ty pertinaxový kroužky, pokud vydržíte 10 minut řeknu co a jak dál, teď to jdu vyzkoušet. Díky za rady.
Datum: 10. července 2010 19:04
 předstih není dobře danej,dej 1:6-1-9,,,,to co tam máš ted je ukrutně málo
Datum: 10. července 2010 19:02
 a co ta izolace?
Datum: 10. července 2010 19:01
 A izolace, je tam daný něco jinýho než ten pertinax vypadá to jako nějaká kůže  , ale domnívám se, že když to háže jiskru a předstih když je dobře udělanej tak by měl chytit a ani na roztlačení nejde!
Datum: 10. července 2010 19:01
 tohle se má brát speciálním pilníčkem na kladívka...
Datum: 10. července 2010 19:00
 Na kladívkách není škvarek, vzal jsem to jemným šmirglem i kdyby se teda nemělo
Datum: 10. července 2010 19:00
 Nemá to na to sice vliv,,ale předstih máš moc malej...dej 1.6....nemáš škvarek na kladívkách?
Datum: 10. července 2010 18:56
 Máš doboru izolaci u kladívka?
Datum: 10. července 2010 18:53
 zdarec, co presne patri do vejfuku (doutníík) u kývačky , mam jenom trubku co mi chyby ? a popřípadě nema někdo ten vnitřek nebo nejaky kontakt kde se da koupit v replice? díky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 20:40
 nazdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá doma moped KTM HOBBY ....dostal sem ho od známého ale na elektriku sem blbec..a je tam zrovna krpa v elektrice...a absolutně se v tom nevyznám tak jestli by mi někdo neposlal nějaký schéma nebo alespon fotku jak to má vypadat...byl bych vám moc vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 13:42
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau skladam motor jawy 21 a nejde mě fubec ten kartor na ten druhej fubec narazit jak to dělate vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Hlavně dej pozor na vodící tyčku vidličky. Musí zapadnout do prohlubně . Jinak můžeš poškodit blok převodovky.
Datum: 10. července 2010 10:55
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 no ta klika by mu tam mela zajet jak do masla když to nahřejes tak aby kdyz na to flusneš odskočilo
Datum: 10. července 2010 10:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 10. července 2010 9:28
 musiš 1 nahřát a pak ho tam nalisovat ale musiš rychle a na prvi pokus ho tam normalne narazit horkej na kliku hlavne ale pokud uz tamn mas nalisovany ložiska ...a nepouživej kladivo !!!! trěba paličku gumovou ..ale prvne nalisuj ložiska a nalisuj kliku na 1 karter pak naskaldej prevodovku a nalisuj 2hy ohratim..
Datum: 10. července 2010 9:22
Posl.aktualizace: 08. července 2010 21:51
 To je v poho.
Datum: 08. července 2010 21:51
Datum: 08. července 2010 21:46
 aha tak to se omlouvám...mám už toho tady za dnešní dotazy pokrk....měl jsem tuto zástěrku na pionckoj,jezdil jsem kalužema,štěrkem,vśím možným a zástěrka odolala v pohodě
Datum: 08. července 2010 21:42
 Víš já myslej jestli se hned nezničí a jestli je kvalitní.
Datum: 08. července 2010 21:41
 jaký by si jako chtěl mít zkušenosti..myslím že ti to výkon nepřidá...jedině že by si začáral nápis jawa
Datum: 08. července 2010 21:36
 ty si dej do nicku místo sramda SRANDA
Datum: 08. července 2010 21:35
 zdar draci mám pincka 21 a chci pulit převodovku všechny šrouby sem odšroubil ale jeden mě vůbec nejde povolit já sem to skoušel i celou váhou stlačit šroubovák a povolit ale za boha to nejde nevíte co s tim?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 12:53
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 skus vzít šroubovák na kterej de jakoby na tu tyčku dát nějakej klíček to sem dělal taky u motoru z pařeza to nemoch povolit ani otec!
Datum: 09. července 2010 12:53
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 skus vzít šroubovák na kterej de jakoby na tu tyčku dát nějakej klíček to sem dělal taky u motoru z pařeza to nemoch povolit ani otec!
Datum: 09. července 2010 12:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odvrtat ! budeš se s tím hodinu povolovat a pak stejně zjistíš že bude nejrychlejší to odvrtat
Datum: 09. července 2010 12:34
 sroubovak klepni na nej a musi se odrazit a pude
Datum: 08. července 2010 22:29
 Kup si GOLA klíče.
Datum: 08. července 2010 22:23
 nebo to zkus prostriknout vedeckem sice nevim jestli to nejak vyrazne pomuze ale melo by...hlavne si ten sroub neozvejkej
Datum: 08. července 2010 20:52
 ta horkovzdušná pistole mi pomohla vždy
Datum: 08. července 2010 20:48
 nahřát horkovzdušnpu pistolí,poklepat na šroubek přes šroubovák kladívkem
Datum: 08. července 2010 20:47
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam prasklej jeden paprsek v zadnim kole. Co muzu delat? Staci ho vymenit? dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 22:36
 jojo,rikaj o me ze sem vtipalek  nechtel sem se hadat..jen mi ta otazka proste prisla zvlastni
Datum: 08. července 2010 22:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sorry trochu me to nastvalo. ale fakt si chtel pomoct tou ironii? Nechapu proc si to napsal tak bez respektu...ne aby sis povysil ego, jo? Tak to jses asi poradnej vtipalek  No poznat ze je chci vsechny vymenit nemusite, jenom jsem chtel abyste mi poradili... No nic, tim koncim tva mana, a pionyrum zdar
Datum: 08. července 2010 22:29
 nemam duvod ani potrebu machrovat,ani si zvysovat ego..ale kdyz si to myslel takhle,jestli se nemaj vymenit vsechny,tak se na to rovnou zeptam ne?ale precti si znova svou otazku..co muzu delat?staci ho vymenit?jak my mame poznat,ze chces menit vsechny??premejslej,potom pis
Datum: 08. července 2010 21:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Diky Js za pomoc. Ja jsem si rikal ze by se treba uz musely vymenit vsechny paprsky kdyz uz se jeden meni, a to snad neni az tak debilni, ne!? Zajici nemachruj, takovouhle reakci si muzes jedine odpustit. Mne a domnivam se ani nikomu jinemu nepomohla. No aspon sis posilil ego.
Datum: 08. července 2010 20:32
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 dobře zajíc
Datum: 08. července 2010 18:56
 a co by si chtel delat misto vymeny?slepit ho izolackou? nebo kvuli tomu rozebrat motor?
Datum: 08. července 2010 13:38
 Vyměň ho. To je asi jediná rozumná možnost.
Datum: 08. července 2010 10:59
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 ,á, takový problém fichtlaři  ...fichtl mi jede za studena úplně nádherně...jak se však ohřeje...nejede..(tak jak by měl) ...(celková rychlost se sníží zhruba o 15 Km/h) ...co stím? v čem je problém??? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 20:06
 NO tohle mě dělala taky moje jawa 21 ale zas to tak neztrácelo tolik ale bylo znát že to už nejede jako za studena.No zkus tam studenou svíčku
Datum: 10. července 2010 20:06
 muze to byt spatna hladina v plovakovce nebo spatna inducka me to delalo protoze sem mel malou hladinu v plovakovce ale nevim jak to mas ty...zkus spise tu inducku..
Datum: 08. července 2010 19:56
 bohatá směs. Koukni, jestli ti těsní jehlovej ventyl v karburátoru.
Datum: 08. července 2010 13:12
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 JAKO OBYCH JE MĚL VŠECHNY NEBO JAKO ŽE TO 100% POMŮŽE...
Datum: 08. července 2010 8:38
 skus 19ctku
Datum: 08. července 2010 8:31
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 už sem tam vyzkoušel 7,14,15,17 a je to pořád stejný...
Datum: 08. července 2010 8:23
 zřejmě špatná tepelná hodnota svíčky, dej teplejší svíčku, či se mýlim?
Datum: 07. července 2010 22:31
 zdar hoši mám problém mám jawu 250/353 a neproží mi přední vidlice tak ona pruží ale strašně tvrdě a když na ni celou váhou zapružím tak pruží ale pak se zase těžko vrací nevíte co s tím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:03
 buď tam máš moc hustej olej nebo je to nějaký zarezlý/zatuhlý. Zkus vypustit olej, uvidíš co to udělá, jestli tam nějakej je..
Datum: 07. července 2010 15:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:35
 Jsou i tací experti, kteří si dají bloky nachromovat.
Datum: 07. července 2010 13:35
 sem si všim třeba u XJR, že některý hliníkový díly jsou taky vyleštěný, ale neztracej lesk.. jak to takhle udelat? asi to maj nejak nalakovaný
Datum: 07. července 2010 12:58
Datum: 07. července 2010 12:30
 Přesně jak říká Sharker487, taky to tak dělám, filcovej kotouč - ten je dobré trochu postříkat mazivem WD-40,nanést leštící pastu , která je na hliník - mám takovou žlutou - za 70Kč, na ten kotouč rovnoměrně a leštit víko centimetr po centimetru až ta pasta nevymizí a začne se to lesknout. To WD-40 se může přidávat během leštění, chladí se to tím taky a líp se to rozleští. A až dosáhneš krásného lesku,stačí uplnout do vrtačky hadrový kotouč a tím to doleštit, už nasucho.Pak to můžeš čistým hadříkem trohu ještě rozleštit,kde je třeba a vypadá to fakt nádherně,úplně se v tom budeš vidět. Jinak samozřejmě,p okud leštíš víka nebo i kartery tak je někdy dobré si ten podklad připravit jak tu říkají smirky a to nejlépe vodními,které jsou označeny písmenem P. Postupuje se od hrubšího k jemnějšímu, já jsem to dělal od P 500 přes 600, 800, 1000 a 1200 a musíš odstranit hlavně škrábance a rýhy, v žádném případě bych vvíka nebo bloky nedělal DRÁTĚNNÝM KOTOUČEM! Tím se to opravdu jen poškrábe,jedině by musel být velmi jemný,ne žádný hrubý!
Datum: 07. července 2010 12:27
 nejlepší je na to filcovej kotouč do vrtačky, pod něj trochu leštící pasty na hliník a leštit a leštit...
Datum: 07. července 2010 12:12
 Zdarec dělal jsem to drátěným kotoučem na vrtačku a poškrábal jsem to tak jsem vzal kousek flanelové hadry a je to krásně naleštěné. Akorát to dá trochu práci
Datum: 07. července 2010 10:21
 Je více způsobů. Nejhezčí to je když se to dělá ňák chemicky to nevim jak, ale pak mužeš použít jemný šmirgly, drátěnej kotouč na vrtačku, silichrom nebo podobnou leštící pastu. A já používám Vlisex od Würth, taková umělá "drátěnka" používá se ve strojírenství a naleští to krásně.
Datum: 07. července 2010 10:01
 taky by mne to zajimalo ,nebo jak udelat nakou povrchovou upravu
Datum: 07. července 2010 9:44
 Zdar jakej je rozdíl mezi Výfukov.koleno s falcem a bez falce .Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:28
 s falcem ma falc a bez falce falc nema  na konci kolene nekterý maj falc asi aby tam lip drzela azbestova snura..
Datum: 06. července 2010 17:28
 Dobry den, chtel bych se zeptat ,jestli nekdo nevite ,co mam delat se spojkou u fichtla,zmacknu ji ale vubec nezabira,ta tycka co je dola jak se za ni zahakuje spojkove lanko de zmacknout prstem ale to by nemelo newite cim to muze byt?? dekuji za odpovedi =))
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:39
 nebo mas jen jednoduse nevyladenou spojku..na pravym krytu motoru,kam de lanko,tak by mel byt sroub..ten pritahni a uvidis jak spojka pobezi
Datum: 07. července 2010 10:39
 No hle nevypala ti kulička? a navíc když de prten tak se ti podělalo něco u spojkového koše nepravděpodobnější mi připadá že se odmontovala mat a máš povolenou spojku.
Datum: 06. července 2010 23:28
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Může být dost opotřebovaná spojka, že prostě nefunguje, mělo by pomoct vyměnit ozubená (2 ) kola s novým korkem nebo ferodem.
Datum: 06. července 2010 19:07
 Zdarec. mam Jawu 350/639...za tuto sezonu mi prasklo uz podruhe spojkove lanko. praskne vždycky v místě u páčky jak vylejzá a zalejzá do bowdenu. je nejaka moznost jak tomu predejit? Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:10
Jméno: gsx-f
IP: uživatel9839
 jestli máš plastové páčky tak s tím nic neuděláš, já měl 638 a ten samý problém. u třindy je prostě asi tvrdá spojka a slabé lanka... já jsem to řešil tak že jsem se maximálně snažil používat poloautomat spolu s páčkou abych lanku ulevil a fungovalo to.
Datum: 06. července 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel476
 zapilovat to ostrý místo, o který se to lanko řeže, případně koupit celou novou páčku
Datum: 05. července 2010 23:42
|



|