česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci, mam takovy problem.....fichtl nechce nastartovat.......jiskru hází velkou ,ale proste nenastartuje.......kdyz vyndam svicku tak je uplne sucha....nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja ti to rikal :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jede!!!! byl to spatny odtrh a predstih :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel1157    
svicky jsem zkousel 2 Brisk n15c........dneska zkusim zajit za sousedem jestli by se mi na to nepodival......jinak diky za rady
 
 
Datum: 28. července 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud simerink na klice netěsní,znamená to že při sacím zdvihu nenasaješ směs z karburátoru ale vzduch přes netěsnící simerink.
 
 
Datum: 27. července 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty pises ze to jiskru haze,ale to ze to haze jiskru,neznamena,ze ji haze ve spravnej cas..nastav si predstih na 1,6-1,9 mm,neptej se me kolik teda,protoze kazdej fichtl jede lip na jinej predstih,zalezi na stavu motoru atd,pokud nevis jak nastavit predstih a odtrh,klikni vlevo nahore na FAQ a tam si to najdi,prostuduj si tam vsechno.pripadne taky http://www.sesa-moto.cz a najdi si prirucku,tam budes mit i popsanej karbec,
 
 
Datum: 27. července 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau jak jsi na tom? už jede???????, kolik svíček jsi použil? a jakou tam davaš??????díval jsi se na filtr,jestli nemáš uplně durch ucpaný výfuk?????jinak potom ty gufera protože je možný že je falešný vzduch ale i tak by to mělo blafnout nevim vyskoušej
 
 
Datum: 27. července 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 zářez zhora.
 
 
Datum: 27. července 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ja ani nevim ze tam nejaky dirky jsou.....
 
 
Datum: 27. července 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus a na jaky dirce ma ten plisek u jehly?
 
 
Datum: 27. července 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel10026    
pokud máš ten karbec vyčištěnej, tak nastav hladinu v plovákovce, pak ti nebude vytejkat kapátkem, taky nastav předstih odtrh
 
 
Datum: 27. července 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ok diky.......uz jsem to procistil ale fichtl porad nechce nastarovat :-( neda ani znamky zivota
 
 
Datum: 27. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš použít něco slabšího. Nejlepší je starej bowden kterej rozpleteš a pak jednim vláknem z něj to pročistíš.
 
 
Datum: 27. července 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Cau draci.....nejde mi vycistit mala trysku u mi 20......velka slo vpohode ale mala nejde dratkem prorazit z vrchu...poradte
 
 
Datum: 27. července 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jo a jeste neco....kdyz zapnu benzin do karburatoru tak vytejka takovym tim kapatkem co je na ty rouře co vede do valce....ale kdyz jsem karburator sundal a nechal do nej tect benzin tak stale vykapaval kapatkem ale netekl dal do roury....jenom proste vykapal z kapatka a dal uz netek
 
 
Datum: 27. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera seženeš v každý mototechně je to číslo 17-30-7. Karburátor pořádně pročisti benzínem. Profoukej a koukni jestli v něm nemáš nasráženou třeba vodu. Stačí kapka vody a nepustí ti tam benzín.
 
 
Datum: 27. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Tak ja jeste zkusim procistit ten karburator jelikoz jsem tomu minule moc nedal.....kdyby to nepomohlo tak zkusim ten predstih......a k tomu tesneni...myslite ze kdyz to netesni tak to muze zpusobovat ze je svicka sucha? a kde to tesneni sezenu?
 
 
Datum: 27. července 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simerinky na klice.. To je že pod zapalováním je simerink kreter zabraňuje aby se ti dostal falešnej vzduch do klikovýho prostoru následně do válce a naopak. za ty roky už muže bejt vytvrdlý a nesplňuje to co má. Prostě netěsní. Skuš ho vyměnit.
 
 
Datum: 26. července 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vik : asi chtěl postul napsat že můžou být třeba někde naprasklé...a pak mu to nechce jet..nebo už můžou být dost zvrdlý..nevím.
 
 
Datum: 26. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: kleed92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, a co predstih ?? svicka musi palit tesne pred horni uvrati pistu..jestly ze ne tak nechytne ani nahodou..
 
 
Datum: 26. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
cituji:simerinky na klice? .....................co to znamena?
 
 
Datum: 26. července 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simerinky na klice?
 
 
Datum: 25. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
tak jsem karburator profoukal kompresorem ale porad nic :-( trysky jsme vycistili......ale porad nestartuje :-( uz jsem z toho na prasky :-( prosim radu
 
 
Datum: 25. července 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele....tak ten karbec vyčisti raději celej. Kup si aceton, a na den ho do něj ponoř...nebo to vyvař v octu..to máš jedno :-)
 
 
Datum: 25. července 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsme vycistili trysky a svicka je uz malicko mokra ale porad to ani neskytne.......ani kdyz ho chci roztlacit......benzin z karburatoru tece
 
 
Datum: 25. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti celej karbec
 
 
Datum: 25. července 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když je svíćka suchá, nejspíš ti do válce neteče benzín. Hlavně se podívej jak ti teče z kohoutu benzín, jestli protíká ventilem víčka v plovákovce.a vyčisti aji trysky.
 
 
Datum: 25. července 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
čau draci.fichtl mi jezdil dobře,ale když sem jel posledně nachcanej z hospody tak sem se prolítnul do kopřiv,ale k věci přitom mi upadnul vzduchovej filtr.včera sem to zjistil.motorka ne a né chytnout.je možný že to nechytá protože tam není ten filtr ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Namaž ho pudrem co kdyby ta kopřiva byla infikovaná a dávala neštovice...
 
 
Datum: 25. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neřekl bych že ho bude mít popálenej, měl by na něm moc pupínků., a ten kabel by mu po čase upadl.
 
 
Datum: 25. července 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
seš taky popálenej
 
 
Datum: 25. července 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš popálený svíčkový kabel od kopřivy
 
 
Datum: 25. července 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
aha. alkohol je alkohol :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zawy : ježíš neber to vážně...čezeták je veliký srandista :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
nepochcáváš se náhodou ty?
 
 
Datum: 25. července 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zawy: ty se ještě pochcáváš? kolik ti proboha je? :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
:-D na svíčku sem koukal je ok
 
 
Datum: 25. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nemáš kus kopřivy mezi elektrodami svíčky
 
 
Datum: 25. července 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to je možný, jednoduśe ti tam jde víc vzduchu než má, a pak to nechce nastartovat.
 
 
Datum: 25. července 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
nevšimnul :-D ale jinak sem vše kontroloval a bylo to v pohodě,ale newim jestli to je možný že to nejede bez filtru
 
 
Datum: 25. července 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možny to je...to sis ani nevšiml že jedeš bez filtru jak si byl nachcaven?
 
 
Datum: 25. července 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nemá někdo zájem o vzácnou 05 narazil jsem na ni při prohlížení inzerátů http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-50-05-pionyr-trebic-smrk-o4361253.html Ještě jeden dotaz scháním zámek krytu na mojí 05 nevíte někdo kde ho sehnat kompletní. děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel9643    
ses jeste malej..05tka je nejstarsi z rady tehle fichtlu a je krasne stavena,ty plechy ze pridavaj na vaze?myslis ty 2 kila?vetsi vahu prida spis to,ze se pred jizdou napijes a snis housku.starsi lide rikaji,ze z jizdy na pionyru s revmaplechama tolik nebolej kolena,je fakt,ze to ma mensi odpor vzduchu,ale je to krasne staveny..
 
 
Datum: 26. července 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
ja mam taky predelavku z 05 na 21 a sem rad 05 je hnusna a ty plechy ji pridavaj vahu jo a ten inzerat je hustej ma na tom asi pet barev tak me zajima jakou ma v technicaku:-D
 
 
Datum: 26. července 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Taky mám doma 05 z 63 roku...všechny origo díly už jsem poscháněl i origo karbec a ten hliníkový airbox atd...takže už jen čekat až někdy v budoucnu budu chodit do práce a vydělám si na renovaci :-D
 
 
Datum: 24. července 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky tu mám jednu 05 kdyby někdo chtěl http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/416707-50-05.html
 
 
Datum: 23. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na te moji jsou jen neoriginalni riditka,ale ty tam daval deda kdyz na ni zacinal jezdit,takze dobova uprava :-) bohuzel ma urvanou hrazdu..ale mam doma i originalni,ty kratky riditka,tak az budu 05tku davat dohromady,urcite je tam dam :-)
 
 
Datum: 23. července 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 05tku po dedovi,taky prvni motorka na ktery sem jel a na ktery sem se zaklady naucil :-) vse je original,takova ta barva spis do oranzova nez cervena,podle me nejkrasnejsi barva co se davala na pionyry :-) a ta co je na inzeratu pochybuju ze je komplet original,zaprvy ty barvy,dobre,cerno zeleny se treba delali ale ten plech pres karbec a filtr je v odlisny barve a narozdil od motorky neni skoro poskrabanej,zbytek je poskrabanej docela dost..nerek ybch ze je to az tak nejak vyjimecnej kousek,original urcite neni..
 
 
Datum: 23. července 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj. Ta 05ka to byl první stroj na který jsem sedl. Bylomi 10 let když jsem to předělával. To mi tehdá nic neříkalo bral jsem to že to je pincek jako pincek bezcený kus plechu. později mi jawy přirostly k srdci a už bych si nejraději nafackoval
 
 
Datum: 23. července 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
presne tak bylki sme mlady a bly :-D
 
 
Datum: 23. července 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem měl 05ku zakoupenou hned měsíc po tom co se začaly prodávat první 05ky. Jenže já blbec jsem to překopal na 21čku, tam už neni náznak 05ky kromě krytu se zámkem a kostrou. Kdyych i nechal v originále udělám líp
 
 
Datum: 23. července 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ja tu moji predelal na 21 ty plechy byli naky divny a prodal sem je za 300
 
 
Datum: 23. července 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlák      IP: uživatel9121    
čau hoši nevím co mám dělat na jawa 20. když normálně nasadím rozetu dám na ni šneka kolíky mám v pořádku šnek se na ní krásně točí točí se táhlo tachometru. Ale jak dotáhnu matici rozety ikdyž ne uplně tak rouzetou nëjde točit nebo jen strašně z tuha. Když zkusím tak koližsko na rozetě tak se točí krásně Nevíte čím to může být moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlák      E-mail:      IP: uživatel9121    
šneky jsem už zkusil asi 3 a z každým to nešlo takže tím to nebude
 
 
Datum: 23. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemá ložisko vůli v té rozetě? může se ti to někde opírat a dřít to a pak s tím nejde potočit nebo něco takového to bude. Já by\ch zkusil vyměnit celého sněka+kryt šneku a viděl bych hned co to dělá
 
 
Datum: 23. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau myslíte že na traktor domácí výroby stačí motor čz 175. POtáhnete šlo by tím i třeba orat co myslíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Jasny, pude kamos to má uděleny taky. Z takovyho podobnyho motoru jeste myslim slabšího.
 
 
Datum: 23. července 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to vhodně zpřevoduješ tak v klidu :-)
 
 
Datum: 23. července 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoši co myslíte že je vhodnější na traktor domácí výroby dělám traktor z motorky a nevím jestli je pro traktor lepší motor jawa 250 nebo 350. Někdo mi íkal že jawa 250 je pro traktor nejvhodnější ale já myslím že je lepší 350 protože je silější děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
jednoznačně bych bral 250 jednoválec
 
 
Datum: 24. července 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az tak znaly nejsem :-) jen od malicka vyrustam mezi autama a bavi me to :-)
 
 
Datum: 23. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíci,jsi znalý této technologie a to mě velice těší.ale stačil by Wright duplex cyclone.jako civilní verzi posílám videjko: http://www.youtube.com/watch?v=DapHhgnm6CQ
 
 
Datum: 23. července 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro ty co nevedi co je pratt & whitney wasp major - http://cs.wikipedia.org/wiki/Pratt_%26_Whitney_R-4360 krasnej motor :-) ten by mozna jel napred bez zbytku traktoru :-D
 
 
Datum: 23. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že Pratt whitney wasp major tam sedne úplně přesně
 
 
Datum: 23. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
jeden chlap mi nabízel na to motor 250/353 za 900kč se zapalováním z fichtláka je to dobrá cena?
 
 
Datum: 23. července 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel9982    
moj dedo mal traktor z CZ 125 a isel jak vinko, takze 250 v pohode
 
 
Datum: 23. července 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně nezapomeň udělat pořádný fukar na válec.... at točí aspon 4500 ot/min..
 
 
Datum: 23. července 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš dělal taky trakturka z 350 ale tam se mu vařil olej v převodovce a nic moc to netahalo,ale teď má motor z 250 a chválí si to :že to má sílu nehřeje se tolik a nežere jako ta 350
 
 
Datum: 23. července 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ideál je j250/353 motor je doslova traktor...sílu má už od nízkých otáček.... 350 neni vhodný protože ten má naopak sílu až v otáčkách a od spodu nic moc.
 
 
Datum: 23. července 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno to je jasný že 350 bude silnější ale zase bude horší na seštelování když to je dvouválec.Ten z 250 třeba z hranatý je taky dost silnej a je lepší na seřízení a předělání.
 
 
Datum: 23. července 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bany      E-mail:      IP: uživatel9712    
Cus draci , mam jawa 20 a jede skvele startuje hned pohoda ale jak vjedu na nakej mirnejsi kopec tk ma sily jako prase ale po chvili zacne vynechávat a chcipne (jenom v delsich kopcich ne po rovine ) nevite cim by to mohlo bejt diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Bany      IP: uživatel9712    
j ok dik :-)
 
 
Datum: 23. července 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká ti dost benálu do karbece...vyčisti kohoutek, ventil v plovákovce..popřipadě jestli máš tak čistič paliva
 
 
Datum: 22. července 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: jawsassss      IP: uživatel9121    
čau draci chtěl bych se zeptat co všechno má vliv nato jestli nastartuje motor díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debilita taky ovlivnuje nastartovani motoru..jezis to sou dotazy,pokud ti to nejede tak napis co si zkousel,jestli to haze jiskru,co je to za stroj a tak,a neptej se tu na tohle..
 
 
Datum: 22. července 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
nastaveni predstihu dobra civka dobrej kondik dobry ladivka dobra svicka jeswtli se dostane benzin az do valce dobre nastavena spojka
 
 
Datum: 22. července 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
je to opravdu neviřešitelná záhada. Zkoušel jsem všechny hodnoty předstihu od 1mm až po 2mm odtr od 0.5 až po 0.2. jiskru to hází krásně (nová svíčka brisk N15C), nový kondenzátor, vyčištěný karbec (odskoušen na jiném moto), vyčištěn výfuk, zatěsněná hlava válec, vyčištěn filr, nádrž vyčištěna prostě všechno skontrolované a pořád to nejde. MOŽETE MĚ NĚKDO PROSÍM PORADIT CO TO MŮŽE BÝT DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Logicky- když je svíčka mokrá, to znamená, že ti to nezapálí směs! Zkus si pohrát s odtrhem na svíčce. Sklepni ji aby tam byla minimální mezera mezi jiskřičema! (0,3mm) a mělo by to fungovat.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Simerinky nevím motor jsem zatím nepůlil svíčka bívá od benzínu
 
 
Datum: 22. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: matej_rs      E-mail:      IP: uživatel9920    
simerinky sou ok? svička býva čistá?bez oleje na sobě?
 
 
Datum: 22. července 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj řešim takovou blbost..když jsem nedávno dojel domu ušlo mě kolo, tak jsem sundal duši, pořádně ji nafouk a dal pod vodu. Ale nic ani bublinka asi hodinu jsem si pořád měl pod vodou a ruzně s ní otáčel ale prostě nic. Tak jsem ji dal zpátky a nafouk, ale přes noc stání v garáži opět kolo prázné...ventilek je dobrý...prosím poradte jestli s tim má někdo zkušenosti kde by ta dírka třeba mohla bejt je to totiž dost divny. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě jednou z ničeho nic se mi stratily z BMX kola 4atmosféry,dirku jsem nenašel a duše drží dodnes
 
 
Datum: 22. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok skusim..diky
 
 
Datum: 22. července 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zkus vyměnit ten ventilek a můžeš ještě jak ti radí karlos. nalít do duše, ale místo mlíka trochu Herkulesu naředěnej vodou, to tě potom nečeká při vypouštění ten hroznej smrad ;-)
 
 
Datum: 22. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalej do duse mliko s s tim kolem toc, aby se ti rozlilo v cele dusi. pak ti to prestane utikat. jenom az budes z duse po case vypoustet vzduch tak se prpirav na to, ze to bude pekelne smrdet
 
 
Datum: 22. července 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čusec já bych skusil ještě vyměnit ten ventilek nebo tam nalil tmel,se vejdeš do 100kč nebo vyměnil duši.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Jaké máte skušenosti s lukopren plastycký tmel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html chci si ho kupovat tak abych viděl do šeho du odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajá můžu říct že drží jen chvíli.lepší je třeba victor reinz v tubě jako od zubní pasty a seženeš ho tam kde prodávají autodíly
 
 
Datum: 23. července 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
dík
 
 
Datum: 22. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je takovej cervenej
 
 
Datum: 22. července 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
jakou má barvu?červenou
 
 
Datum: 22. července 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano,také souhlasím,je to skvělý tmel
 
 
Datum: 22. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem s ním velice spokojen...už sem zatěsnil asi 3-4 motory...a nikde ani kapička oleje....
 
 
Datum: 22. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukopren je suprovej delal jsem s nim 487 a nikdy z ni neukapla ani kapicka.
 
 
Datum: 22. července 2010 8:49
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel9545    
zdarec mam fichtla 05 normalne jezdi ale kdys jezdim dyl a jedu do kopce na dvojku velke otacky a pak to zacne kuckat cukat a netahne jenom se to dusíí nev ite cim to muze bít dik dopředu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může být špatně seřízené zapalování, špatná tepelná hodnota svíčky.
 
 
Datum: 22. července 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau nevím si rady mám už novou svíčku brisk N15C nový kondenzátor jikru to hází krásně. karburátor rozebrán a vyčištěn do jediného dílu (odzkoušen na jiném motocyklu) předstih jsem zkoušel různé hodnoty od 1mm až po 2mm hlava zatěsněná velec zatěsněný a pořád nic to už oprravdu nevím co stím už mě to velice štve moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se,jestli není na kladívkách škvarek
 
 
Datum: 21. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: libor112      IP: uživatel9969    
Zkus vyčistit výfuk a mrkni na filtr vzduchu.
 
 
Datum: 21. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: John71 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat pant sedla na jawa 50 pionýr ? Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako je to univerzál třeba na dveře ale krásně pasuje normálně
 
 
Datum: 21. července 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 21 jsem sehnal v železárně Gavenda.
 
 
Datum: 21. července 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. července 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawaass      IP: uživatel9121    
čau všechno co jste radily jsem zkusil zatěsnil jsem hlavu, přihnul svíčku ještěě zkusil několik zůzných hodnot předstihu a pořád nic. Jiskru to hází i ve válci protože to někdy chytne a hned na to scípne neudrží to ani plný plyn opravdu nevím co mám dělat díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě máš šlvarek na kladívkách, nebo přehozený izolačí podložky.
 
 
Datum: 27. července 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: kleed92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co svicka je sucha NEBO MORKA.. A kdyz pridas plin dusi se ??
 
 
Datum: 26. července 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pořádně vylaď to zapalování, vyměňuj svíčky a musí aspoň žblekotnout
 
 
Datum: 23. července 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawass      E-mail:      IP: uživatel9121    
když dám ten karbec co tam je na jiné moto jede to sním jako drak takže tím to neni
 
 
Datum: 21. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upchatý trysky nebo kanálky k nim, jestli tvrdíš že zapalování je OK pak musí bejt chyba v karburaci
 
 
Datum: 21. července 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
to už jsem taky udělal benzín tam teče krásně ikdyž sříknu benzín přímo do válce tak taky nic takže tím to neni
 
 
Datum: 21. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důkladně pročisti a profoukej karbec!
 
 
Datum: 21. července 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9960    
Mam problém jezdil jsem na motokáře mam tam motor z mustanga ale po 10ti minutach ježdění mi to chcíplo a od te doby to nechytlo nevíte kde je problem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
sorry za ten spam nejak to tu naskakovalo kdyz jsem obnovoval stranku xD svíčka jiskru haže jenom občas a kdyz uz tak slabou.. svíčka i indučka je nová...
 
 
Datum: 21. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lupino:neobyčejně moudře řečeno..
 
 
Datum: 21. července 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Svíčka si haže jiskru kdy chce.
 
 
Datum: 21. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: lupino      E-mail:      IP: uživatel9964    
Tak co drsnáku už ti ti fičí? Zapamatuj si pravidlo když to nejede - bud není co podpalit ,nebo není čím ! vždy začni od svíčky ! mokrá,sucha ? jde jiskra......
 
 
Datum: 21. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
podiv se jestli to hází jisrku mohl se uvolnit drátek
 
 
Datum: 21. července 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém bude v nádrži, zkus dolejt benzín
 
 
Datum: 21. července 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zdravim, vím ze to tu moc nepatri, ale chci se zeptat ohledne 2t skutra. strasne mi vynechaval, ted mi ani nejde nastartovat, svíčku jsem vyměnil, karburator sem vycistil, kohoutek mám nový. a porad ne a ne naskocit, dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9980    
Když startuješ, držíš zároveň zmáčklou přední brzdu? Skútry to mívají blokované, že nastartujou jen se současně zmáčklou přední brzdou. Pokud není problém v tomto, tak musíš hledat a hledat. Vynechávání motoru může být zrovna tak od nepravidelného přísunu paliva - pokud se ti to někde přicpávalo a zrovna tak od elektroinstalace - nalomený vodič, znečištěný přerušovač ...
 
 
Datum: 23. července 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
prave mi nejde benzin do valce. vsechno jsem vycistil tak fakt nevím
 
 
Datum: 22. července 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fungu je ti sytic vjecinou sou elektricke. tak to odskousej...
 
 
Datum: 21. července 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
hazí jiskru? teče benzin do valce? rozpojeny dráty,,,
 
 
Datum: 21. července 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoši už si opravdu nevím rady dneska jsem celé dopoledne šteloval předstih a výseldek nulový. Zkoušel jsem to od 1mm až po 2mm někdy když jsem to pořádně rozjel tak se to zapálilo ale stejně nic. Svíčku to hází krásně, karbec vyčištěný a zeštelovaný (zkoušel jsem ho na jiné motorce a jede to sním jak drak), dárž i sítko vyčištěné benzín krásně teče a furt nic už opravdu nevím moc díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9980    
Nemohly by pomoct nové pístní kroužky? A co třeba nová převodovka? Tobě už asi nepomůže ani svěcená voda. Svíčkou to nebude, dvacet špatných si snad neměl a občas ti to na některou chytlo. Já bych to viděl na nedostatečný přísun vzduchu, popř. to máš přehlcené benzínem, nebo nečistotu mezi kontakty přerušovače. Zaměř se na seřízení předstihu, udělej ho jak má být (žádné měření šroubovákem a sklepávání kladívkem a jiné převratné metody) ale spárové měrky a kvalitní a důsledná práce. Pokud by i tak byl problém, zkus přehodit kondenzátor, který máš u rozdělovače z té motorky co startuje hned. Za pokus to stojí. Připravuješ motorku na prodejní verzi, nebo je to tvůj hlavní stroj? Nebo máš jednu v dobrém stavu a druhou se snažíš opravit, aby jsi ji potom prodal?
 
 
Datum: 23. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: jawaasss      IP: uživatel9121    
zajíc: svíček jsem zkoušel si 20 i dvě úplně nové jedna Brisk N15C N17C Pal 14 - 7 a v dalších mnoho jinších a s žádnou nic nemohlo by třeba pomoct nové pístní kroužky
 
 
Datum: 21. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je uplne jedno,kazda motorka ma v jinem stavu kondik,civky,kladivka a inducku..proste kup novou svicku a zkus to s tim,aspon budes mit jistotu ze svickou to opravdu neni..vim ze tohle nerad slysis,ale opravovani motorek spociva v tom,ze vyzkousis vsechno
 
 
Datum: 21. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Re zajíc13:karbec i svíčku jsem tam dal z motorky která chytá na 1. a pořád to nejde
 
 
Datum: 21. července 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,nekdy to chytne..ale porad je tam to slovo NEKDY,to neznamena ze to pod tim tlakem bude hazet jiskru PORAD aby to jelo...takze sklepni trosku svicku,pripadne zkus koupit NOVOU a ne tu co naleznes v dilne (nekdy jsou stary palky lepsi nez novy brisky,ale neni to tak pokazdy,zalezi na stavu svicky a i kdyz bude svicka vypadat jako nova,nemusi pracovat spravne) takze novou svicku,sklepni elektrody a pak nam rekni jestli to jede..taky zkus jet bez filtru,mozna mas spatne nastavenej karbec a hlavne procisti trysky!!jestli znova napises ze tohle uz si delal tak po tobe neco hodim :-D:-D taky sem cistil trysku,nasadil ji,udelal kolecko a mel sem v ni kousek bordelu..tak sem ti napsal peknej seznam a mas co delat..
 
 
Datum: 21. července 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Jiskru to hází i ve válci protože to někdy nach¨vilku chytne. Hlavu i válec mám zatěsněnou svíčka je vřždycky mokrá a apořád to nejede
 
 
Datum: 21. července 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Marek si mě předběhl :-D :-D :-D
 
 
Datum: 21. července 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
svíčku to hází krásně :-D asi jiskru co :-P ale od toho tu nejsme :-) tak je taky možné že ti někde podfukuje hlava nebo možná svíčka jiskru neháže to že háže na vzduchu neznamená že musí tak dobře házet i pod tlakem ... je svička aspon mokrá? pokud ne mohlo by to znamenat že se ti nedostává benzín ke svíčce dostatečně ... zkus este všechno pořádně zkontrolovat a pak to este znova pošteluj ...
 
 
Datum: 21. července 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Neznamená, že když to hází jiskru, že ti ji to hází v motoru pod tlakem. zkus sklepnout odtrh na svíčce cca 0,25-0,4mm a zkus, jestli ti to pojede.
 
 
Datum: 21. července 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
jsi slepý nebo co napsal jsem že někdy když jsem to pořádně rozjel že se to někdy zapálilo ale pak už nic no a že mě to prostě nejde a už nevím čím by to mohlo být
 
 
Datum: 21. července 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ty si toho sice nepsal hodně :-D, ale nenapsal si co ti to dělá :-D
 
 
Datum: 21. července 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: zekon      IP: uživatel9474    
Čau draci potřebuji pomoc.Mam pyonyra potřebuji vědět jaký olej se leje do mustanga.A cenu díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vono neni az tak jedno jakej do prevodovky. V zimě je lepší řisší a v létě hustší. Hustší v zimě by byl jako plastelína v převodovce nebo spíš vazelína a to neni dobrý. V léte zas rídkej nemaze dostatecne, je to pak spis takova barevna vodicka. Ja pouzivam PP80 a nestěžuji si. :-)
 
 
Datum: 21. července 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: zekon      IP: uživatel9474    
Chtěl bych ho lejt do převodovky
 
 
Datum: 21. července 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9560    
do převodovky převodovej v podstatě je jedno jakej cena cca 70kč a do benzinu m2t to je taky nejlevnějši ale mužeš i lepší třeba valvoline na 2takty...
 
 
Datum: 21. července 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kam bys ho přesně chtěl lejt? asi tě teď překvapim, ale do převodovky se leje olej převodový a do motoru olej motorový (nejlépe dvoutaktní) .)
 
 
Datum: 21. července 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Karosaj      IP: uživatel8773    
čuss draci mám problém s Mosquitem.Když ho chci nastartovat tak to nejde,dřív to vystřelilo do vejfuku, a když sundám koleno sání tak to normálně jde a když ho zase nandám tak to po chvilce chcípne,vyměnil jsem vejfuk,vyčistil karbec a trysky, sešteloval předstih atd.už nevím čím to může být,ale asi tim karbcem jinak newim.Pls poraďte.Dikec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9955    
Budem trochu přemýšlet - proč dojde ke střelení do výfuku?\\\\r\\\\nNespálené /nedohořené palivo se dostane do výfukového potrubí kde se nakupí a pak vznítí (bouchne). Pokud nemáš někde přicpaný výfuk, tak je pravděpodobně potřeba opět seřídit předstih (ale správně), pokud je předstih dobrý, tak to může být příliš bohatá směs (velké množství benzínu a minimum vzduchu). Zkus povolit vzdušník (šroub regulující množství sání vzduchu do karburátoru). Množství vzduchu buď seřiď sluchem na běžícím motoru, nebo zjisti základní nastavení (např. povolení o 1 otočku) a následně eventuelně došteluj. Myslím si, že jsi při rozebírání / čištění karburátoru vyšruoboval i tento šroub a sprvně ho neseřídil, popř. tam zůstala dál nečistota, která přicpala sání.\\\\r\\\\nPracuj důsledně a bez chyb a není možné, aby jsi chybu nenašel a neodstranil! Vždy přemýšlej jakou funkci má ta, či která součást a motorka ti brzy pojede.
 
 
Datum: 20. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Karosaj      IP: uživatel8773    
Filtr jsem vyndal bez něj to už nejelo vůbec a je new
 
 
Datum: 20. července 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo hodně ucpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 20. července 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne mas ucpane koleno, vycisti ho
 
 
Datum: 20. července 2010 22:35
 
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:03:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu