slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás když koupím tady tu rozetu .. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_430.html má to nanýtované ty nýty?jsou tam? nebo si ti tan nusím nanýtovat sám ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak to vidíš na obrázku, tak ti to přijde domu...takže nanejtovaný
 
 
Datum: 06. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cauves draci, potrebuju poradit čislo gufera pod zapalovaní ja kejvačku 250/353 už mi tu někdo jednou odpovídal je to tak pul roku ale ja to čislo zapoměl, díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
To lukysv: ten rozměr 62-25-17 není rozměr gufera, ale rozměry ložiska 6305 na klice.
 
 
Datum: 07. července 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Gufera 25-62-10 byly u péráků a prvních kývaček. Později byla v bloku segerovka na zajištění gufera a tam je nutno použít gufero 25-62-8, protože při použití silnějšího by tam ta segerovka nešla.
 
 
Datum: 07. července 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechapu jak to mu z e bejt 62x25x10 ? nema to bejt 25x62x10 ! lidi odpovezte mi nekdo pls jaky gufero jste tam meli presne rozmer ! nezajima ze origo ma bejt 25x62x7 ale dej 25x62x10 protoze to 25x62x7 je tam moc zapadly !!!! pls napiste nekdo presne jaky tam ma bejt origo !!!! díky moc
 
 
Datum: 06. července 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja tam dam 25x62x7 a bude klid !
 
 
Datum: 06. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
:-D :-D zajimave no co už tk jako 10 nebo 17 je tlouštka toho gufera ne ? divne možnaa se lišily no :-(
 
 
Datum: 05. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A koukni tady taky origo katalog je to č. 1 http://sportak21.rajce.idnes.cz/nastenka/#06.jpg
 
 
Datum: 05. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
tk ja nwm ten manual mužu vyhodit kyž je cely vadný ... čisla gufer špattně..... tu kukni že to tak je ... je tam motor jak 250 kývačka tak 350 kývačka 250 je vlevo ... http://lukysv.rajce.idnes.cz/nastenka/#pic06.jpg
 
 
Datum: 05. července 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to 62x25x10 to vim
 
 
Datum: 05. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
mam to z manualu origo a tam neni naspané asi to bude tohle gufero jednou je to tak napsané tak to tak je žeby soudruzi vytiskli špatně čísílka ...
 
 
Datum: 05. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej rika neco jinyho ale asi tam ma bejt 25x62x10
 
 
Datum: 05. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
62-25-17 podle manuálu ....
 
 
Datum: 05. července 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sportak dej mi pls icq ! nebo mi napis na 305 034 138 potrebuju stebou pokecat o par vecech! kvuli kejve ne ale kvuli necemu jinymu napis ! diky
 
 
Datum: 05. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kravina 353-11-120 takovy gufera ani nedelaj ! ale sportak21 dik za odpoved, pockam jestli napise nekdo jinej ale ja myslim 25-62-7 ale nejsem si jistej
 
 
Datum: 05. července 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle katalogu je to 353-11-120
 
 
Datum: 05. července 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel9827    
Čau hele chtěl jsem se zeptat jak vyndám řidítka na pionýrovi 20 vůbec mi to nejde dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ten šroub povol o cca 2 CM nahoru a potom to udělej jak říkal,klepni do něj kladívkem od se zarazí a ze spod řidítek vypadne takovej špunt a pak je normálně vyndáš.
 
 
Datum: 05. července 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9827    
no skusim to dík
 
 
Datum: 05. července 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
vodělej všechný lanka a draty a pak vodšroubuj ten šroub kterej je uprostřed řidítek a vem kladivo a kepni do něho a měla by ti vypadnout zespoda taková matka no a pak ty ridítka jenom vyndáš
 
 
Datum: 05. července 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
čau draci nevíte jak se šteluje volnběh dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Nebylo to tak myšleno ja neprovokuju ja jsem potřeboval vědět jak se motorka chová když přitahneš nebo odtahneš.p.s dělam jawy už přes 30 let ,ale s pyonyrem sem se ještě nesetkal
 
 
Datum: 06. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
důležitá poznámka co spousta lidí neví, zvyšování volnoběhu (přitahování šroubku) se provádí vždy s mírně přidaným plynem, jinak do šoupátka vyvrtáváte díru a po pár takovýchto chybách je nemožné nastavit volnoběh a musí se koupit nové šoupě
 
 
Datum: 05. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jestli to je na pinckovi tak se to šteluje na karburátoru prostředním šroubkem co je na něm taková pružinka přitahováním zvyšuješ povolováním snižuješ
 
 
Datum: 05. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za1 o jaké jde moto? a za 2 když začneš trochu přemýšlet tak na to přijdeš
 
 
Datum: 05. července 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Studuj na jawa-50.cz pokud jsi naprostý začátečník, pokud provokuješ, jdi do pihele.
 
 
Datum: 05. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás čím je způsobeno že nemůžu napnout řetěz? napnu ho na 2 až 3 zuby a poootočím kolem a je volný na 5 zubů, pootočím zas a je ,aximálně naplý..už o opravdu nechápu čím by to mohlo být..a pěkně mě to sere.řetěz mám nový ... je to jawa 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a dotahuješ oba dva napínáky naráz?nebo jen jeden a máš vyosený celý kolo...
 
 
Datum: 05. července 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to robilo tiež a tiež mi to vydávolo hrozní zvuk vymenil som venec rozety reťaz a sekudarne koliesko poradne namastil vazelínou a ani neviem že ich mám:-D
 
 
Datum: 05. července 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to máš křivou rozetu....já koupil novej věnec + řetěz + kolečko a stejně mi to šmajdá...postě křivá rozeta
 
 
Datum: 05. července 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postulo-retez ma novy,takze ma vybehany zuby na rozete..
 
 
Datum: 05. července 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahaný řetěz a rozeta
 
 
Datum: 05. července 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak šmajdá ? co to je ? že je křivá ? nejde to nějak zpravit ?
 
 
Datum: 05. července 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Šmajdá ti rozeta,chce to novou.
 
 
Datum: 05. července 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osma na rozetě nebo vadnej retaz
 
 
Datum: 05. července 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás vadí když mám na fichtlu vůli zadní rozety.?že s ní ide asi 1 cm pootočit.... vadí to něčemu ? jak to odstraním ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Hej- to mě zkoušíš nebo jak?Kolo vyměnit můžeš,ale rozeta ti zůstává s nábojem na zadní vidli,na což přijdeš sám až ho budeš měnit a rozeta tě stejně nemine vyměnit,pokud si už od samého začátku neděláš srandu.A doporučuji s rozetou dát i nový řetěz,protože bude stejně vytahaný podle té rozety. Kondor
 
 
Datum: 05. července 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) díky moc.a když vyměním kolo ? uvidím jestli pomůže jiné kolo.anebo když tak novou rozetu ...
 
 
Datum: 04. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
jasně.ALe počítej s tím,že pokud to takhle lítá tak tam budou pěkně vyčochtaná díry.Origo nýt je tuším 4mm,ale u tebe to vypadá tak na 6mm.Je třeba se na to juknout a podle toho koupit nýty,hlavně oceláky a ne nějakou hlínu.Šrouby tak nedávat,v žádném případě !!!! Odjedeš pár km a jsou z nich matky dole,vlastní zkušenost.Taže pořádné nýty,ostrý vrták či raději výstružník a podle potřeby to doladit,aby seděly díry proti sobě a snýtovat.Držím palce,ať se dílo podaří. Kondor
 
 
Datum: 04. července 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo chápeš to dobře.a ty nýty koupím a narubu to tam jo? s tímhle nemám žádné zkušenosti ....
 
 
Datum: 04. července 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel9766    
Mno,pokud je tam vůle tak to ku*va vadí.Jediné řešení spočívá asi v tom,že odvrtáš nýty co ji drží( v tvém případě z nich asi už moc nezbývá) a přenýtovat.Pokud tedy dobře chápu ten tvůj popis problému.
 
 
Datum: 04. července 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás tuty měrky mají plošku i 0,05 mm? to je přece blbost ne: to tam je papírek nebo jak? díky moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3135.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Druhej nebo max. třetí den v největší pohodě
 
 
Datum: 05. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.díky moc..a ještě jaké máte zkušenosti s objednáním dílů z fichtlkrámku? došlo vám to v pohodě a za jakou dobu ? a odpovídalo vše vašim požadavkům ? díky moc
 
 
Datum: 04. července 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ondragam mysli asi zkousecku s vlastnim zdrojem jinak ty merky... nezlomi se to nic je to ohebne a celkem pevne akorat se to pri vetsi neopatrnosti muchla jinak vyzkouseno ze jsem vzal merky 0.05 a dal je pod vahadlo a chtel jsem je vyndat a jak jsem za ne skubnul kamarad mi zaroven otocil motorem ... a nic merky zustaly cele takze u kladivek bych se vuuuuuubec nebal:-)
 
 
Datum: 04. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou svítilnu? jak to myslíš? daves-to musí být hrozně měkké a neodolné ne? to zmáčknu mezi kladívka a to se zlomí nebo něco ne?jinak dík
 
 
Datum: 04. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prdlajs papirek tenkej plisek
 
 
Datum: 04. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si svítilnu a nemusíš se trápit s nepřesnostmi papírků.
 
 
Datum: 04. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás můžu přední kolo dát doazdu?jako rozetu taky předělám.jde to ? jawa 50-mustang .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paráda.díky moc
 
 
Datum: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeta ma z druhy strany (ta od tebe ktera je ke kolu) 3 koliky,ktery se zasadej do bubnu kola,takze je vlastne jedno jestli tam je predni nebo zadni,jsou obe kola stejne
 
 
Datum: 04. července 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jo ide to bezproblemu
 
 
Datum: 04. července 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
A ještě jeden dotaz. Když se rozjedu, tak mi to chytne ale cca po 20 metrech to chcípá, 8x to ještě prcne a chcíp. Nevíte co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by tam netekl benzín? :-D co třeba vyčistit karbec a zkontrolovat jestli teče benzín
 
 
Datum: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdar draci, když chci na čz 150c naštelovat správně směs, tak mam přidávat nebo ubírat, je tam na karbeci na to šroubek mam ho tak na 80 procent dotaženej a svíčka je pořád černá, už sem to měl i dost povolený , ale bylo to pořád stejný, tak jestli nevíte někdo jestli na to neexistuje nějakej postup přesnej, nebo proč je svíčka pořád černá, nebo tak něco, pořád se mi to hrozně přehřejvá, takže to asi bude tou směsí, poněvadž předstih je ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čím víc je ten šroub dotaženej tim je směs bohatší... že je svička černa tak to ničemu nevadí... seřid si předstih a karbec podle příručky viz: http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
 
 
Datum: 04. července 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám takej problém se svou jawou 20 všechno nádherně šlape ale když jedu delší trasu asi tak 2-3 kilometry tak mi to scípne a když to zkouším znovu nakopnout a roztlačit tak to chitne jen tak na 1-2 sekundy a scípne..nevíte čím to může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se že e zase ptám jak debil.ale na internetu jsem to nikde nenašel,sám na to nemůžu přijít a nikdo mi neodpoveděl.prosím vás nezlobte se .. děkuju..jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně ho tam nastrč a zašroubuj, co je na tom složitého nebo ti neukazuje tachometr i s dobrým náhonem? To by mohli být pryč kolíčky.
 
 
Datum: 04. července 2010 1:31
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Lanko namazat olejem a zasadit ho.
 
 
Datum: 03. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, nevíte co s tim mám dělat když se mi moje motorka hrozně přehřívá??? najedu tak cca 2-3 km, a najednou se to začne dusit ztrácet výkon, chcípne to a tak cca 1-2 hodiny(záleží na počasí jak rychle motor vychladne) to nenastartuju, motor je ukrutně rozpálený(úplně celej i kryt na karburátor je vařicí), mám čz 150c, prosím o vaše rady, předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:50
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Zkus vyměnit svíčku(špatná tepelná hodnota) tipoval bych to na N7-N17
 
 
Datum: 05. července 2010 1:50
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
zkus dát větší trysku taky mi to delalo ale na 250
 
 
Datum: 03. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
chudá směs nebo špatný předstih...popřípadě oboje.Tyhle čz jsou stavěný na provozní rychlost tak 55-60km/h takže je u nich celkem normální že se budou přehřívat když s nima pojedeš na plnej plyn
 
 
Datum: 03. července 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
To mam vše udělaný
 
 
Datum: 03. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
To mam vše udělaný
 
 
Datum: 03. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
vicisti zebrovani a hlavne dekarbonuj
 
 
Datum: 03. července 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Cau draci, mam Mustanga a chci se poradit ohledne nejakch neplech, ktere fichtl provadi. Za prve - v motoru to zvoni, cinka - necinka to ale presne pravidelne pri kazdem cyklu motoru , (vybehany valec, bronzove pouzdro ?), Dale motor jde po pridani plynu do strasnych otacek a dost to rve. Jinak jede pekne, ale mam problem zaradit trojku a na trojku to jede takovym "trhavym" pohybem a nejde moc do otacek. Taky mi prijde, ze se mozna prehriva, kdyz po jizde plivnu na valec nebo hlavu, tak se to okamzite se sycenim odpari. Mimochodem uz je dost vytahany retez a rozeta je uz taky ohoblovana. A jeste by me zajimalo, jak se muze projevovat nevyvazena klikovka. Pokud mate nekdo nejake rady nebo tipy co s tim, tak sem s nimi. Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Delal jsem to podle navodu a ja radsi vsechno pro jistotu 2x kontroluju, takze by mely byt dobre.
 
 
Datum: 03. července 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
a dal si je URCITE dobre?! i mistr tesar se nekdy utne... :-)
 
 
Datum: 03. července 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Diky moc vsem za rady, mrknu na to. Kolecka v prevodovce urcite prohozena nejsou, motor jsem nedavno pulil.
 
 
Datum: 03. července 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
cinkani: ojnice obcas si skrtne o setrvak je to taovej kovovej zvuk jestly jenejsi takovi susteni tak jsou to krouzky taky si obcas cinknou: Problem s plinem : zasekavani soupatka nebo vaznuti lanka: Cukava trojka pravdepodobne ohoblovany kolecka v prevodovce obcas se to chytne obcas proklouzne a nebo mas prohozene kolecka v prevodovce zkus 3 roztahnout z prudkycho kopce jestly to pojede normalne tak jsou prehozeny kolecka mezy 2 2 tolik neroztahnes na potrebnou rychlost trojky a 3 se zacne dusit. Prehrivani je v tomto pocasi uplne normalni kdys je venku 30 stupnu a prazi slunce pomuzle leda perfektne vycistit zebrovani jinak snad nic moc... Retez... ten hold musis koupit celou retezovku... Nevyvazena klikovka se projevi ve vysokych otackach vybracema ->vymontovat zrovna udelat provizorne repas....
 
 
Datum: 03. července 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli po přidáni plynu začne moc řvat tak to by znamenalo že ti to někde přisává falešnej vzduch což by dělalo chudou směs a tim pádem by se to víc zahřívalo
 
 
Datum: 03. července 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že ti to cinká tak to bude čep který už v pístu moc nedrží...dokud se to nevysype tak to neřeš...no a jak říkáš že to cuká tak to bude přicpaný karbec ...a to že když na motor plivněš že zasyčí tak to je celokem normální ...no a nevyváženou kliku poznáš tak , že motor má velké vibrace a netočí moc otáček
 
 
Datum: 03. července 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel1026    
nevite proc me nechceš nastartovat babety 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: sh      IP: uživatel12291    
Me to delal tyristor.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Asi je to rozbitý.
 
 
Datum: 05. července 2010 1:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Babeta když jede,tak nikdo neví proč, a když nejede,tak taky nikdo neví proč.
 
 
Datum: 05. července 2010 1:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš šlapat dopředu (dozadu je cvrk)
 
 
Datum: 02. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : ne to nebylo na tebe,psal sem to na něj,nepopíše ani co zkoušel,co kontroloval,a že nechce nastartovat,třeba jestli dává jiskru se podívat?
 
 
Datum: 02. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fera poradit ti mozem len to ked nic nepises ze kup si nové
 
 
Datum: 02. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj sa JAWA_ceZetak ® urcite nebol to pre teba :-) ved je to jednoznacné :-D:-D nic nepise len ze preco ne nastartuje :-D:-D na to mozem len to poradit ze kup si nové :-D
 
 
Datum: 02. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dechl: jestli to bylo na mě tak jsi vůl.... at se expert naučí psát.
 
 
Datum: 02. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další dement
 
 
Datum: 02. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcu ti ji nastartovat protože si nepoprosil
 
 
Datum: 02. července 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute, pomůže mi někdo s mojí babettou 207? Mám takový problém. Včera jsem jel asi 3km dal jsem tomu asi jednu 5minutovou přestávku. Dojel jsem ke kámošovi a babettu opřel rovně o dřevo. Asi po půl hodině jsem chtěl babettu nastartovet ale nešlo to. Sama od sebe se přepnula na šlapání a nejde vrátit zpět na jízdu s motorem. Z boku má být nějaký šroub na přepínání ale mě z motoru trčí jen tyčka. Když tu tyč vytáhnu tak má asi 4-5cm a konec vypadá jako ukroucený. Nevím jestli je to opravdu ukroucené nebo je to schválně. Už se mi to stalo asi před 2ma dny, ale stačilo tyčku vytáhnout a dát zpět. Prosím o pomoc a díky předem za rady. PS:-Pokud by měl někdo zájem zítra nafotím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9810    
Právě že to hvězdička tam není tak je jen tyčka. A zkoušel jsem s tim různě otáčet a podobně ale žádný rozdíl:-(
 
 
Datum: 02. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel8047    
Čau jak máš to malí řetězoví kolečko tak na něm má bejt hliníková hvězdička kterou když otočíš a vytáhneš tak se ti rostáčí motor a když ho tam dáš spátky tak můžeš šlapat možná je to naopak ted nevím tak se na to podívej.Hele já mám zase problém že mi nejde benzín do válce karbáč čistej koleno taky kompre si to má benzín do karbáče teče už nevím co stím tak kdybi jste někdo věděl byl bych rád za radu.
 
 
Datum: 02. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci. mám problém, dělám sousedovi 555tku která hodně dlouho nejela. mám to složený a nemůžu ji natočit. včera náhodou chytla tak sem se projel ale od ty doby asi dvakrat chytla a hned chcípla. všechno sem prošel a pořád nic. nemáte s tim někdo zkušenost?? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli dlouho nejela tak jsou třeba okorodovaný kladívka..očisti je šmirglem
 
 
Datum: 02. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten jsem dělal, je dobrej
 
 
Datum: 02. července 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Čest,já to vidím na předstih/odtrh.
 
 
Datum: 02. července 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cau draci chci se zeptat mám pincka 20 a normálne de nastartovat ale vee vysokejch otáčka chcípne jako v nizkejch jeste jede ale ve strednich a vyssi jako kdyby tam nesel benzín proste do vyssi otacek nechce díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej kohoutek,ucpana hadicka,ucpanej filtr na hadicce pokud ho tam mas,mala hladina..vycisti celej karbec,taky muzes mit spatnou smes a dusi se ti to,delalo mi to taky.zkus to projet i bez vzduchoveho filtru,pokud to bez filtru delat nebude tak kup novej..
 
 
Datum: 03. července 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
já bych řek že při vyších otačkách nestíhá dotékat, takze muzes mít treba ucpanej kohoutek na nadrzi
 
 
Datum: 02. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
a muzete mi nekdo popsat cim to muze být ze v nizsich otackach tam benzin de v ve vyssich ne?
 
 
Datum: 02. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpověděl sis sám,nejde tam benzín.
 
 
Datum: 02. července 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: rej      IP: uživatel7357    
dobry vecer. chtel bych se zeptat zda je nejaky rozdil mezi vyfukem z 05 a z 20 ? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má vejfuk připevněnej objímkama a 20 má díry pro šroubky ve švech.
 
 
Datum: 01. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Jawa 05 má v první přepážce 4 velký díry a Jawa 21 má 9 mensich dir
 
 
Datum: 01. července 2010 21:23
 
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:52:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu