|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 06. července 2010 17:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak to vidíš na obrázku, tak ti to přijde domu...takže nanejtovaný
Datum: 06. července 2010 17:45
 cauves draci, potrebuju poradit čislo gufera pod zapalovaní ja kejvačku 250/353 už mi tu někdo jednou odpovídal je to tak pul roku ale ja to čislo zapoměl, díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 8:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 To lukysv: ten rozměr 62-25-17 není rozměr gufera, ale rozměry ložiska 6305 na klice.
Datum: 07. července 2010 8:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Gufera 25-62-10 byly u péráků a prvních kývaček. Později byla v bloku segerovka na zajištění gufera a tam je nutno použít gufero 25-62-8, protože při použití silnějšího by tam ta segerovka nešla.
Datum: 07. července 2010 8:13
 nechapu jak to mu z e bejt 62x25x10 ? nema to bejt 25x62x10 ! lidi odpovezte mi nekdo pls jaky gufero jste tam meli presne rozmer ! nezajima ze origo ma bejt 25x62x7 ale dej 25x62x10 protoze to 25x62x7 je tam moc zapadly !!!! pls napiste nekdo presne jaky tam ma bejt origo !!!! díky moc
Datum: 06. července 2010 20:15
 tak ja tam dam 25x62x7 a bude klid !
Datum: 06. července 2010 20:13
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 22:44
Datum: 05. července 2010 22:37
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 22:21
 Je to 62x25x10 to vim
Datum: 05. července 2010 22:09
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 mam to z manualu origo a tam neni naspané asi to bude tohle gufero jednou je to tak napsané tak to tak je žeby soudruzi vytiskli špatně čísílka ...
Datum: 05. července 2010 21:54
 kazdej rika neco jinyho ale asi tam ma bejt 25x62x10
Datum: 05. července 2010 21:05
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 62-25-17 podle manuálu ....
Datum: 05. července 2010 21:02
 sportak dej mi pls icq ! nebo mi napis na 305 034 138 potrebuju stebou pokecat o par vecech! kvuli kejve ne ale kvuli necemu jinymu napis ! diky
Datum: 05. července 2010 20:51
 to je kravina 353-11-120 takovy gufera ani nedelaj ! ale sportak21 dik za odpoved, pockam jestli napise nekdo jinej ale ja myslim 25-62-7 ale nejsem si jistej
Datum: 05. července 2010 20:50
 Podle katalogu je to 353-11-120
Datum: 05. července 2010 20:43
 Čau hele chtěl jsem se zeptat jak vyndám řidítka na pionýrovi 20 vůbec mi to nejde dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:29
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ten šroub povol o cca 2 CM nahoru a potom to udělej jak říkal,klepni do něj kladívkem od se zarazí a ze spod řidítek vypadne takovej špunt a pak je normálně vyndáš.
Datum: 05. července 2010 17:29
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9827
 no skusim to dík
Datum: 05. července 2010 16:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vodělej všechný lanka a draty a pak vodšroubuj ten šroub kterej je uprostřed řidítek a vem kladivo a kepni do něho a měla by ti vypadnout zespoda taková matka no a pak ty ridítka jenom vyndáš
Datum: 05. července 2010 14:34
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 čau draci nevíte jak se šteluje volnběh dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 14:27
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Nebylo to tak myšleno ja neprovokuju ja jsem potřeboval vědět jak se motorka chová když přitahneš nebo odtahneš.p.s dělam jawy už přes 30 let ,ale s pyonyrem sem se ještě nesetkal
Datum: 06. července 2010 14:27
Jméno: hh
IP: uživatel476
 důležitá poznámka co spousta lidí neví, zvyšování volnoběhu (přitahování šroubku) se provádí vždy s mírně přidaným plynem, jinak do šoupátka vyvrtáváte díru a po pár takovýchto chybách je nemožné nastavit volnoběh a musí se koupit nové šoupě
Datum: 05. července 2010 21:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli to je na pinckovi tak se to šteluje na karburátoru prostředním šroubkem co je na něm taková pružinka přitahováním zvyšuješ povolováním snižuješ
Datum: 05. července 2010 17:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za1 o jaké jde moto? a za 2 když začneš trochu přemýšlet tak na to přijdeš
Datum: 05. července 2010 14:04
 Studuj na jawa-50.cz pokud jsi naprostý začátečník, pokud provokuješ, jdi do pihele.
Datum: 05. července 2010 13:35
 prosím vás čím je způsobeno že nemůžu napnout řetěz? napnu ho na 2 až 3 zuby a poootočím kolem a je volný na 5 zubů, pootočím zas a je ,aximálně naplý..už o opravdu nechápu čím by to mohlo být..a pěkně mě to sere.řetěz mám nový ... je to jawa 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:34
 hele a dotahuješ oba dva napínáky naráz?nebo jen jeden a máš vyosený celý kolo...
Datum: 05. července 2010 20:34
 mne to robilo tiež a tiež mi to vydávolo hrozní zvuk vymenil som venec rozety reťaz a sekudarne koliesko poradne namastil vazelínou a ani neviem že ich mám
Datum: 05. července 2010 11:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to máš křivou rozetu....já koupil novej věnec + řetěz + kolečko a stejně mi to šmajdá...postě křivá rozeta
Datum: 05. července 2010 10:43
 postulo-retez ma novy,takze ma vybehany zuby na rozete..
Datum: 05. července 2010 9:42
 vytahaný řetěz a rozeta
Datum: 05. července 2010 8:31
 jak šmajdá ? co to je ? že je křivá ? nejde to nějak zpravit ?
Datum: 05. července 2010 0:28
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Šmajdá ti rozeta,chce to novou.
Datum: 05. července 2010 0:14
 osma na rozetě nebo vadnej retaz
Datum: 05. července 2010 0:13
 prosím vás vadí když mám na fichtlu vůli zadní rozety.?že s ní ide asi 1 cm pootočit.... vadí to něčemu ? jak to odstraním ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:50
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Hej- to mě zkoušíš nebo jak?Kolo vyměnit můžeš,ale rozeta ti zůstává s nábojem na zadní vidli,na což přijdeš sám až ho budeš měnit a rozeta tě stejně nemine vyměnit,pokud si už od samého začátku neděláš srandu.A doporučuji s rozetou dát i nový řetěz,protože bude stejně vytahaný podle té rozety.
Kondor
Datum: 05. července 2010 0:50
  díky moc.a když vyměním kolo ? uvidím jestli pomůže jiné kolo.anebo když tak novou rozetu ...
Datum: 04. července 2010 23:54
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 jasně.ALe počítej s tím,že pokud to takhle lítá tak tam budou pěkně vyčochtaná díry.Origo nýt je tuším 4mm,ale u tebe to vypadá tak na 6mm.Je třeba se na to juknout a podle toho koupit nýty,hlavně oceláky a ne nějakou hlínu.Šrouby tak nedávat,v žádném případě !!!! Odjedeš pár km a jsou z nich matky dole,vlastní zkušenost.Taže pořádné nýty,ostrý vrták či raději výstružník a podle potřeby to doladit,aby seděly díry proti sobě a snýtovat.Držím palce,ať se dílo podaří.
Kondor
Datum: 04. července 2010 23:45
 jo chápeš to dobře.a ty nýty koupím a narubu to tam jo? s tímhle nemám žádné zkušenosti ....
Datum: 04. července 2010 23:19
Jméno: kondor
IP: uživatel9766
 Mno,pokud je tam vůle tak to ku*va vadí.Jediné řešení spočívá asi v tom,že odvrtáš nýty co ji drží( v tvém případě z nich asi už moc nezbývá) a přenýtovat.Pokud tedy dobře chápu ten tvůj popis problému.
Datum: 04. července 2010 23:08
Posl.aktualizace: 05. července 2010 8:27
 Druhej nebo max. třetí den v největší pohodě
Datum: 05. července 2010 8:27
 ok.díky moc..a ještě jaké máte zkušenosti s objednáním dílů z fichtlkrámku? došlo vám to v pohodě a za jakou dobu ? a odpovídalo vše vašim požadavkům ? díky moc
Datum: 04. července 2010 23:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondragam mysli asi zkousecku s vlastnim zdrojem jinak ty merky... nezlomi se to nic je to ohebne a celkem pevne akorat se to pri vetsi neopatrnosti muchla jinak vyzkouseno
ze jsem vzal merky 0.05 a dal je pod vahadlo a chtel jsem je vyndat a jak jsem za ne skubnul kamarad mi zaroven otocil motorem ... a nic merky zustaly cele takze u kladivek bych se vuuuuuubec nebal
Datum: 04. července 2010 22:20
 jakou svítilnu? jak to myslíš? daves-to musí být hrozně měkké a neodolné ne? to zmáčknu mezi kladívka a to se zlomí nebo něco ne?jinak dík
Datum: 04. července 2010 21:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prdlajs papirek tenkej plisek
Datum: 04. července 2010 20:18
 Vem si svítilnu a nemusíš se trápit s nepřesnostmi papírků.
Datum: 04. července 2010 18:55
 prosím vás můžu přední kolo dát doazdu?jako rozetu taky předělám.jde to ? jawa 50-mustang .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 paráda.díky moc
Datum: 04. července 2010 21:56
 rozeta ma z druhy strany (ta od tebe ktera je ke kolu) 3 koliky,ktery se zasadej do bubnu kola,takze je vlastne jedno jestli tam je predni nebo zadni,jsou obe kola stejne
Datum: 04. července 2010 19:45
 Zdarec jo ide to bezproblemu
Datum: 04. července 2010 18:41
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 A ještě jeden dotaz. Když se rozjedu, tak mi to chytne ale cca po 20 metrech to chcípá, 8x to ještě prcne a chcíp. Nevíte co to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 že by tam netekl benzín?  co třeba vyčistit karbec a zkontrolovat jestli teče benzín
Datum: 04. července 2010 21:56
 Zdar draci, když chci na čz 150c naštelovat správně směs, tak mam přidávat nebo ubírat, je tam na karbeci na to šroubek mam ho tak na 80 procent dotaženej a svíčka je pořád černá, už sem to měl i dost povolený , ale bylo to pořád stejný, tak jestli nevíte někdo jestli na to neexistuje nějakej postup přesnej, nebo proč je svíčka pořád černá, nebo tak něco, pořád se mi to hrozně přehřejvá, takže to asi bude tou směsí, poněvadž předstih je ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:54
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 04. července 2010 15:54
 Zdarec hoši mám takej problém se svou jawou 20 všechno nádherně šlape ale když jedu delší trasu asi tak 2-3 kilometry tak mi to scípne a když to zkouším znovu nakopnout a roztlačit tak to chitne jen tak na 1-2 sekundy a scípne..nevíte čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 9:02
 Omlouvám se že e zase ptám jak debil.ale na internetu jsem to nikde nenašel,sám na to nemůžu přijít a nikdo mi neodpoveděl.prosím vás nezlobte se .. děkuju..jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:31
 Normálně ho tam nastrč a zašroubuj, co je na tom složitého nebo ti neukazuje tachometr i s dobrým náhonem? To by mohli být pryč kolíčky.
Datum: 04. července 2010 1:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Lanko namazat olejem a zasadit ho.
Datum: 03. července 2010 22:09
 Zdravim, nevíte co s tim mám dělat když se mi moje motorka hrozně přehřívá??? najedu tak cca 2-3 km, a najednou se to začne dusit ztrácet výkon, chcípne to a tak cca 1-2 hodiny(záleží na počasí jak rychle motor vychladne) to nenastartuju, motor je ukrutně rozpálený(úplně celej i kryt na karburátor je vařicí), mám čz 150c, prosím o vaše rady, předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:50
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus vyměnit svíčku(špatná tepelná hodnota) tipoval bych to na N7-N17
Datum: 05. července 2010 1:50
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zkus dát větší trysku taky mi to delalo ale na 250
Datum: 03. července 2010 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chudá směs nebo špatný předstih...popřípadě oboje.Tyhle čz jsou stavěný na provozní rychlost tak 55-60km/h takže je u nich celkem normální že se budou přehřívat když s nima pojedeš na plnej plyn
Datum: 03. července 2010 18:22
 To mam vše udělaný
Datum: 03. července 2010 18:17
 To mam vše udělaný
Datum: 03. července 2010 18:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vicisti zebrovani a hlavne dekarbonuj
Datum: 03. července 2010 17:43
 prosím vás jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 13:43
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Cau draci, mam Mustanga a chci se poradit ohledne nejakch neplech, ktere fichtl provadi. Za prve - v motoru to zvoni, cinka - necinka to ale presne pravidelne pri kazdem cyklu motoru , (vybehany valec, bronzove pouzdro ?), Dale motor jde po pridani plynu do strasnych otacek a dost to rve. Jinak jede pekne, ale mam problem zaradit trojku a na trojku to jede takovym "trhavym" pohybem a nejde moc do otacek. Taky mi prijde, ze se mozna prehriva, kdyz po jizde plivnu na valec nebo hlavu, tak se to okamzite se sycenim odpari. Mimochodem uz je dost vytahany retez a rozeta je uz taky ohoblovana. A jeste by me zajimalo, jak se muze projevovat nevyvazena klikovka.
Pokud mate nekdo nejake rady nebo tipy co s tim, tak sem s nimi.
Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 12:43
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Delal jsem to podle navodu a ja radsi vsechno pro jistotu 2x kontroluju, takze by mely byt dobre.
Datum: 03. července 2010 12:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a dal si je URCITE dobre?! i mistr tesar se nekdy utne...
Datum: 03. července 2010 12:27
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Diky moc vsem za rady, mrknu na to. Kolecka v prevodovce urcite prohozena nejsou, motor jsem nedavno pulil.
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cinkani: ojnice obcas si skrtne o setrvak je to taovej kovovej zvuk jestly jenejsi takovi susteni tak jsou to krouzky taky si obcas cinknou: Problem s plinem : zasekavani soupatka nebo vaznuti lanka: Cukava trojka pravdepodobne ohoblovany kolecka v prevodovce obcas se to chytne obcas proklouzne a nebo mas prohozene kolecka v prevodovce zkus 3 roztahnout z prudkycho kopce jestly to pojede normalne tak jsou prehozeny kolecka mezy 2 2 tolik neroztahnes na potrebnou rychlost trojky a 3 se zacne dusit. Prehrivani je v tomto pocasi uplne normalni kdys je venku 30 stupnu a prazi slunce pomuzle leda perfektne vycistit zebrovani jinak snad nic moc...
Retez... ten hold musis koupit celou retezovku... Nevyvazena klikovka se projevi ve vysokych otackach vybracema ->vymontovat zrovna udelat provizorne repas....
Datum: 03. července 2010 9:56
 Jestli po přidáni plynu začne moc řvat tak to by znamenalo že ti to někde přisává falešnej vzduch což by dělalo chudou směs a tim pádem by se to víc zahřívalo
Datum: 03. července 2010 8:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že ti to cinká tak to bude čep který už v pístu moc nedrží...dokud se to nevysype tak to neřeš...no a jak říkáš že to cuká tak to bude přicpaný karbec ...a to že když na motor plivněš že zasyčí tak to je celokem normální ...no a nevyváženou kliku poznáš tak , že motor má velké vibrace a netočí moc otáček
Datum: 03. července 2010 0:31
Jméno: fera
IP: uživatel1026
 nevite proc me nechceš nastartovat babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: sh
IP: uživatel12291
 Me to delal tyristor.
Datum: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Asi je to rozbitý.
Datum: 05. července 2010 1:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Babeta když jede,tak nikdo neví proč, a když nejede,tak taky nikdo neví proč.
Datum: 05. července 2010 1:58
 musíš šlapat dopředu (dozadu je cvrk)
Datum: 02. července 2010 22:19
 cezetak : ne to nebylo na tebe,psal sem to na něj,nepopíše ani co zkoušel,co kontroloval,a že nechce nastartovat,třeba jestli dává jiskru se podívat?
Datum: 02. července 2010 21:24
 fera poradit ti mozem len to ked nic nepises ze kup si nové
Datum: 02. července 2010 21:14
Datum: 02. července 2010 20:58
 dechl: jestli to bylo na mě tak jsi vůl.... at se expert naučí psát.
Datum: 02. července 2010 20:44
 další dement
Datum: 02. července 2010 20:14
 nechcu ti ji nastartovat protože si nepoprosil
Datum: 02. července 2010 20:09
 Čaute, pomůže mi někdo s mojí babettou 207? Mám takový problém. Včera jsem jel asi 3km dal jsem tomu asi jednu 5minutovou přestávku. Dojel jsem ke kámošovi a babettu opřel rovně o dřevo. Asi po půl hodině jsem chtěl babettu nastartovet ale nešlo to. Sama od sebe se přepnula na šlapání a nejde vrátit zpět na jízdu s motorem. Z boku má být nějaký šroub na přepínání ale mě z motoru trčí jen tyčka. Když tu tyč vytáhnu tak má asi 4-5cm a konec vypadá jako ukroucený. Nevím jestli je to opravdu ukroucené nebo je to schválně. Už se mi to stalo asi před 2ma dny, ale stačilo tyčku vytáhnout a dát zpět. Prosím o pomoc a díky předem za rady.
PS  okud by měl někdo zájem zítra nafotím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 20:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel9810
 Právě že to hvězdička tam není tak je jen tyčka. A zkoušel jsem s tim různě otáčet a podobně ale žádný rozdíl
Datum: 02. července 2010 20:48
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau jak máš to malí řetězoví kolečko tak na něm má bejt hliníková hvězdička kterou když otočíš a vytáhneš tak se ti rostáčí motor a když ho tam dáš spátky tak můžeš šlapat možná je to naopak ted nevím tak se na to podívej.Hele já mám zase problém že mi nejde benzín do válce karbáč čistej koleno taky kompre si to má benzín do karbáče teče už nevím co stím tak kdybi jste někdo věděl byl bych rád za radu.
Datum: 02. července 2010 20:42
 čus draci. mám problém, dělám sousedovi 555tku která hodně dlouho nejela. mám to složený a nemůžu ji natočit. včera náhodou chytla tak sem se projel ale od ty doby asi dvakrat chytla a hned chcípla. všechno sem prošel a pořád nic. nemáte s tim někdo zkušenost?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli dlouho nejela tak jsou třeba okorodovaný kladívka..očisti je šmirglem
Datum: 02. července 2010 12:57
 ten jsem dělal, je dobrej
Datum: 02. července 2010 12:41
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Čest,já to vidím na předstih/odtrh.
Datum: 02. července 2010 12:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cau draci chci se zeptat mám pincka 20 a normálne de nastartovat ale vee vysokejch otáčka chcípne jako v nizkejch jeste jede ale ve strednich a vyssi jako kdyby tam nesel benzín proste do vyssi otacek nechce díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 8:17
 ucpanej kohoutek,ucpana hadicka,ucpanej filtr na hadicce pokud ho tam mas,mala hladina..vycisti celej karbec,taky muzes mit spatnou smes a dusi se ti to,delalo mi to taky.zkus to projet i bez vzduchoveho filtru,pokud to bez filtru delat nebude tak kup novej..
Datum: 03. července 2010 8:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 já bych řek že při vyších otačkách nestíhá dotékat, takze muzes mít treba ucpanej kohoutek na nadrzi
Datum: 02. července 2010 22:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 a muzete mi nekdo popsat cim to muze být ze v nizsich otackach tam benzin de v ve vyssich ne?
Datum: 02. července 2010 13:32
 Odpověděl sis sám,nejde tam benzín.
Datum: 02. července 2010 10:46
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 dobry vecer. chtel bych se zeptat zda je nejaky rozdil mezi vyfukem z 05 a z 20 ? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:45
 05 má vejfuk připevněnej objímkama a 20 má díry pro šroubky ve švech.
Datum: 01. července 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jawa 05 má v první přepážce 4 velký díry a Jawa 21 má 9 mensich dir
Datum: 01. července 2010 21:23
|



|