česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel2901    
zdar borci hele mam takovej mensi proble muj chrchl nejde predstich je stelovanej jiskru to haze ale nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: peto112      IP: uživatel8696    
Skus vyfukat trysky asi su zacpate a zakial ako to budes robit nechaj sviecku kvasit v technickom benzine. Ja som to tak spravil na mojej babette ked mala tvoj problem.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a zkoušel jsi jinou svíčku??a nebu bude chyba v karbecu...
 
 
Datum: 07. února 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
zdrc, když nastartuju svýho fichtla tak je celou dobu jen v plnejch otáčkách, jehla měněná je na horním zářezu, šroubek na otáčky je povolenej.Čím by to mohlo být.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jestly je po nastartovani v plnejch otackach tak mas but skriple lanko plynu nebo ti to saje nekde falesny vzduch a nebo mas praskly pisntni krouzek (treba jen v zamku)
 
 
Datum: 07. února 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to naopak,mě zase nechce držet za tepla
 
 
Datum: 07. února 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak hodně zdaru
 
 
Datum: 07. února 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
Už mám motor stejně celý rozebraný.Budu kupovat nová ložiska, gufera těsnění atd.Jinak díky moc za vaše odpovědi
 
 
Datum: 06. února 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
saje to falešný vzduch.
 
 
Datum: 06. února 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zbejvaj asi jenom 2 moznosti..bud mas moc povolenej takovej ten dutej sroubek,kterym prochazi lanko,takze je lanko moc napnuty a proto to je jako kdyz mas pridanej plyn : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_92.html ..a nebo ti to prisava vzduch-spatny gufero pod zapalovanim,spatne utesnenej nebo pritazenej karbec,nebo spatny tesneni pod valcem...a jeste je mozny spatny tesneni mezi karterama..
 
 
Datum: 06. února 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
Taky mi chytne na 25ý pokus a plynový lanko nemám mám to zatím jen na tahačku, ale nejezdím s tím....
 
 
Datum: 06. února 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
no tak to ti asi moc nepomůžu.... je taky možný, že máš moc krátký plynový lanko, takže je jehla dost nahoře ale to asi ne.... newím no mě zase dělá fík to, že to asi po 60 dupnutí nakopnu, otáčky vyletí a zdechne...:-(:-(
 
 
Datum: 06. února 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši nechce mi to hodit jiskru,zkoušel jsem skoro všechno a nic.Nemám dát novou cívku??nebo co?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo skusím,ale myslím že to tím ani nebude
 
 
Datum: 06. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
jo skus novou cívku když to vubec nehází
 
 
Datum: 06. února 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus hosi chci se vas zeptat kdyz ste skladali motor s fichtla (jako po GO) tak stim ste meli nejvetsi problem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem měl problém se start.segmentem ten váleček na něm se mi zatlačil při skládání dovnitř a start páka se otočila až dolů a tam se sekla tak sem musel znova půlit
 
 
Datum: 07. února 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz jsem poprve skladal motor mel jsem malý problém se start.segmentem :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
když se ti netočí klika tak musiš paličkou bouchnout do karteru a ono si to sedne a uvidis jak se bude tocit
 
 
Datum: 06. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mycawatchesme      IP: uživatel6311    
no ja vymenil lozizka , stromecky proste vse ... slozim kartery a netoci se mi klika :-D ... nmo proste pech :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádnej podstatnej ...je to pohoda
 
 
Datum: 06. února 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: matys127      IP: uživatel8125    
já budu tet motor jawa 23 po GO skládat poprví tak uvidim jak mi to pude akorát si moc nevim rady s tim kam dát řadící automat do těch ozubenejch koleček a jak.... snad to vyjde
 
 
Datum: 06. února 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snicim :-) jednou mi to vlastne netesnilo pod valcem
 
 
Datum: 06. února 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
zdarec jak mam narovnat Výfukové koleno u jawi 21 ja je z ohnul ja jem jel z kopca a z ohnul sem je dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
butto se ucpe jeden konec a na druhy nasroubujes pripravek s ventilkem naperes tam kompresorem vzduch a promackle misto ohrivivas nevo 2 moznost svareckou si nabodujes kousek dratu a tu promacklinu vytahnes no a 3 moznost trochu pracnejsi a le da se to sni hodne dobre udelat vyklepavat kladivkama ...;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawy s měkkým I xD
 
 
Datum: 06. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar to vymen radsi to koleno dej nove
 
 
Datum: 06. února 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši mam problem s motorem stadionu neházi jiskru , ale když tam na faju zkoušečku ukazuje proud myslite že by to mohlo bejt kondezatorem ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
ta brambora de řikal to tatka ale jak dloouho vydrží sirová :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos. ® > sifon to ma stejnak jako pincek a s tou bramborou to myslíš vážně ?
 
 
Datum: 06. února 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zalezi jaja ta zkousecka je protoze na zapaleni smesi je zapotrebi nekolika KV napeti tam muze dosahnout i 35KV kondenzator si nemyslim, spis bych to videl na civku. Michale sice nevim jak jto mas u sifona, ale kondenzator se da nouzove nahradit syrovou bramborou :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaves mam to totéž u simsona konec fajfky kope když tam šáhnu ale svíčka-kabel neházej skoušel sem indučku a nic kondik nemam takže nemužu ozkoušet
 
 
Datum: 05. února 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6311    
U všech motorek jde vynadat nářadí z kastlu, ale zpátky nejde. Proč ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel8492    
A sakra ona opravdu nejde ven
 
 
Datum: 04. února 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak skus si dát do pusy 100W žárovku(pokud ji ještě seženeš) a tam to funguje úplně jinak tam jde ale ven ne .nezkoušej to dělám si prdel tu žárovku bys nevytáhl a musela by pro tebe dojet sanitka
 
 
Datum: 04. února 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně poskládaný.Musíš si pamatovat jak to tam bylo
 
 
Datum: 04. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlas s JAWA_ceZetak
 
 
Datum: 04. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože máš obě ruce levé ;-)
 
 
Datum: 04. února 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: kaj      IP: uživatel8668    
Čau seso, prosím te mohl by si mi napsat přesné rozměry rozpěrné trubky ložisek předního kola na 353 abyh neobjednal špatně. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel8667    
zdarec, nevíte někdo kde se dají sehnat díly na MANET 90? jako paprsky, pneu, repliky plechařiny... nebo rozměry paprsku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam nadrz ejslti chces
 
 
Datum: 04. února 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
jinak se koukni na veteranforum.cz tam je asi největší forum zabyvajici se manetama ale i dalšima motorkama
 
 
Datum: 04. února 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
nějaké repasy a nové díly mají v motoren.sk a použité dily seženeš na aukru
 
 
Datum: 04. února 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud vím, tak nové věci na maneta se nevyrábějí. Ale nejsem si jist.
 
 
Datum: 04. února 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
zdar draci da sa vylestit viko na pekaci aj napriklad TEMPOm to je taka pasta na lestenie alebo niecim inym ako je silichrom ...a ak je tu dakto zo slovenska tak mi poradte de sa da kupit na slovensku silichrom lebo nide t nemaju diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to leštím rukama,a ne nějakou bruskou,je to nadlouho,sice výsledek stojí za to,ale jako 6 hodin u jednoho víka nebudu!!!pul hodina mi stačí na to abych se v tom výku viděl jak se to leskne
 
 
Datum: 06. února 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo??? a tak mi teda dopíči řekni proč se mi to leskne? a žádnou zajebanou brusku jak tu meleš sem nepoužil???no vysvětlení,,vzal sem silichrom,hadru a už sem jel,já si to dělám rukama a ne bruskou!!!a leskne se to!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 06. února 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a franky nediv se že máš poškrábaný víka motoru když to bereš na brusku,to se nedivím že se ti to poškrábe!!! to se musí lehce na kousek hadry jak je v návodu a leštit tak dlouho dokud se to bude lesknout!! a ne na brusku
 
 
Datum: 05. února 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem nepoužíval nikdy ještě silichrom ale na lak používám staršně rád TEMPO. Zatím to používám na naše auto a na škodovku bo sem tam se o něco zavadí a když to není hluboké tak chvilku trpělivosti a rázem je vše pryč. Tu sem zrovna trochu lehce poškrábal tyčkou od "odhrnovačem" sněhu auto a zrovna to byla červená a na světle modré to šlo vidět tak během pěti minut to nešlo ani proti světlu.
 
 
Datum: 05. února 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že silichrom je na čištění a konzervování chromovaných částí.
 
 
Datum: 04. února 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ale já si tě neberu do huby,ale do klávesnice
 
 
Datum: 04. února 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me si vubec neber do huby diky
 
 
Datum: 04. února 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tímto končím diskuzní kroužek takže pro s.v.i.n.ě.2 : začalo to takhle,a to je pravda : tohle jsem já napsal na frankyho : ty si mi nějakej chytrej franky,držel si vubec někdy v rukách silichrom? že tu meleš o tom že je to na hovno? jestli si to leštil 2 minuty a pak si se na to vybod tak to se nediv,to chce práci.To se leští strašně dlouho a takhle hned reagoval franky na to že já jsem mu pouze řekl že je chytrej : Ty curaku podivej se na me vika u mych moto !!! VIM MOC DOBRE JAK LESTIT !!! silichrom znam a je na PICU !!! a z toho to se nikdo nevymluví,je to dole se podívejte jak n hned na mě takhle,má asi výbušnou povahu bo nwm,ale nechci nikoho urážet : toto je pro frankyho : ok beru tvůj názor,je to tvuj názor,ale já zas nezměním ten svuj že je to na leštění super za 65 korun.tak a tímto končím
 
 
Datum: 04. února 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dovolte abych se do toho taky vlozil...co se tyce Silichromu tak dobrej neni, akorat neco nakonzervovat ale na lesteni se nehodi...co se tyce Tempa tak na lak je skvelej, da se s tim rozlestit secko (co se tyce laku) ale stoji to nervy, krev a pot...lestim vika mechanicky, tj. filcovej kotouc, brusna pasta, do hruba vylestit, hadrovej kotouc, druha pasta (nejaka jemnejsi, treba bila na autolaky) a lestit, pak zase jemnejsi a tak dale...nakonec to necim pak akorat nakonzervovat (treba tim Tempem, konzervuje dobre a hlinik s nim pomerne dlouho odolava oxidovani, porad lepsi nez to nechat nazdar buh vystavene vzduchu zeano)...to je ta nejjednodussi cesta, samo ze se to da delat jinymi zbusoby a postupy, at jiz mechanicky ci chemicky propr. kombinaci obou...
 
 
Datum: 04. února 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jako nikoho se nechic zastavat, ale podival sem se podle prispevku a uz vidim zase dachl 21 ty curaku atd. jako ja ho fakt nechapu proc tady vyvolava takovy hadky, viz o par radku dole kdo si zacal :-) a nevim co z frankyho ma ? se podivej na jeho stroje co si dokazal udelat a co si ty koupil ? no ? rozdil nemyslis ? ale ja se tu hadat nechci
 
 
Datum: 04. února 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a svine,to je normálka,s tím se hádat už vubec nebudu.to nemá smysl.pač s takovejma ...... já se nehádám
 
 
Datum: 04. února 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé jo klidně já střílet ale ty věšet za koule a kopat tak dlouho kopačákem dokud ti nevyleze plodový koláč...za druhé já jsem ti odepsal že si nějak moc chytrý pač si tu machroval jak velký kluk a ty si mě hned nazval čuákem a pak cucákem,,,,,za třetí : silichrom je dobrý nástroj když s tím umíš a dáš si s tím práci.a za čtvrté mám zakázáno se tu hádat na fk,takže pojd na icq,a tam si to vyříkáme...
 
 
Datum: 04. února 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele franky když je silichrom dobrej tak to znamená za 3 ne??? tak tady nemel že jsme blbý a radši nám teda poraď jak se to dělá ...necháme si rádi poradit
 
 
Datum: 04. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt dachlovi bych dal BAN sam tady keca ze by se meli rozdavat bany ale měl by ho dostat prvni !!!!!!
 
 
Datum: 04. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silichrom je uplne napicu !! zlata pasta a kotouc na vratcku na hliník , nejlepsi co muze bejt, a tady jsem se o tom presvedcil,ze dachl tady dokaze vyprokovat celej FK, nenech se franky kazdopadne máš vic zkusenosti nez ten sasek :-)! ten ví uplný hovno a machruje tady z nejakym silichromem :-D:-D je uplne ubohej ! neboj se ho
 
 
Datum: 04. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
aaale no klid us Franky ty mi napis ten mail oki ze cim sa to da vylestit dik
 
 
Datum: 04. února 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže za prvé,neumíš napsat nic jiného než "ČURÁKU" za druhé si starší a to neznamená že tu budeš machrovat, za třetí namaž si koblihu se silichromem a lešti!!!!!! za čtvrté návod máš na tubě napsaný tudíž si to přečti,když tu machruješ že si v ruce silichrom měl,za páte nazdar a neotravuj tu fk, a za šesté BONUS : jdi si zapálit jedno cígo s framykoinem
 
 
Datum: 04. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
Franky porad mi pls jak by som to mohol vylestit napis mi mail na pato806@azet.sk ...dik
 
 
Datum: 04. února 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíš o čem meleš ty malý děcko a tuková odřízlá masová koule
 
 
Datum: 04. února 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si mi nějakej chytrej franky,držel si vubec někdy v rukách silichrom? že tu meleš o tom že je to na hovno? jestli si to leštil 2 minuty a pak si se na to vybod tak to se nediv,to chce práci.To se leští strašně dlouho
 
 
Datum: 04. února 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestit
 
 
Datum: 04. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestit
 
 
Datum: 04. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8665    
tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestik
 
 
Datum: 04. února 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tempo je na leštění starých laků..a tím silichromem se dá leštit ale trvá to moooc dlouho
 
 
Datum: 04. února 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel1506    
caw draci u 250 kejvacky me neco divne boucha kdyz dam ucho k valci tak me pripada ze to jde z valce nebo z klikovy skrine, nedavno jsem to koupil a ten dotycnej predemnou jezdil bez vz. filtru a pridrel uplne vsechno a taky to tam takhle bouchalo tak jsem tam dal jiny valec po vybrusu a porad to boucha kdyz to je na neutral a stoji to namiste, pistni cep to nebude protoze sel dost stuha do ojnice je to pridreny. Ojnice vuli nema je skoro jak nova a loziska na klice ty kulickovy maj u zapalovani trochu vakl. A kdyz zmacknu spojku zaradim tak tam rachta neco asi retez ale pri jizde nic slyset neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8674    
bud to mlati na čepu a nebo ti drnčí primár
 
 
Datum: 05. února 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
krouzky byly nejspis menci a poskrabany valec a pist meli rejhy a loziska jsou taky naprd navic tam byly praskli zavlacky ty uchyty za ktery se to vyndava
 
 
Datum: 04. února 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
na GO nemam zatim prachy to necham az na pristi zimu mam to zatim jen tak naprojeti po loukach a pak na silnici, mel jsem sundanej pouze valec a zapalovani, klikovku jsem zkousel nahoru a dolu a vule tam neni a dostran trochu jak by mela mit. u zapalovani jsem zkusil zahejbat klikou a trosku se hejbe myslim ze by to tak vadit nemuselo, ten motor je pred smrti!! jen mam strach aby mi neco neznicilo vybrus
 
 
Datum: 04. února 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej komplet GO motoru
 
 
Datum: 04. února 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8644    
zdar draci pls na co sluzi na babette dekompresor ..dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Nebo taky slouzi k tomu ze di utika komprese a pak to hur jede.
 
 
Datum: 04. února 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Slouží k vypnutí motoru a k snadnějšímu rozběhu při rozšlapávání. Sníží se tlak ve spalovacím prostoru.
 
 
Datum: 03. února 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na dekompresi
 
 
Datum: 03. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor to nestlacaj,to sa ti babetta premeni na vzducholod.
 
 
Datum: 03. února 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: loknan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cs lidi mam taky provlem v lete sem nasel nahure zahazanu babetu 207 jako zazrakem se nam ji podarilo rozjed kupenim novim tiristorem ale kdyz sme tam dali vzduchovi filtr nebo co to ma toz se dusila toz sme jezdili boz toho a jezdila paradne ale jednoho krasneho dne se nam posrala nechita otacky tezko startuje vyfuk tam neni chtek bych se zeotat jak to spravit a nebo jestlni neni nejakej navod jak udelat celou generalku motora a nejak to seridit jezdila krasne neco potrobneho uplny amater nes ale profik taky ne diky za odpoved dyztak pls nejaky odkaz poslite diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
GO uděláš tak, že rozpůlíš motor, vyměníš ložiska, gufera, vycentruješ kliku, dáš tam nové spojky, vše přetěsníš smontuješ, dáš to na výbrus...... to je vše :-D Výfuk u 2T motoru dělá až 20% výkonu. předstih dej 1,2-1,5 mm, dekarbunizuj výfuk. To je snad vše. filtry vzduchu jsou důležité! to je snad vše!
 
 
Datum: 03. února 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za 1.-tim ze tam nemas filtr ani vejfuk,tak ti do toho na 100% nalital bordel takze to bude pri nejmensim na vymenu krouzku,pistu,pri nejhorsim na vybrus.za 2.-2t motor vejfuk potrebuje,takze i to je duvod proc to nejede..jestli sem to pochopil spravne,tak preju vesely zajizdeni novyho vybrusu :-D
 
 
Datum: 03. února 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: AIKI IDIOT      IP: uživatel8027    
dobri den predem se omlouvam ze pysi s par chybkama ale jsem silne retardovany. chcy se zeptat co mam udelam se svim pyonyrem ktery nejede ? a proc nejede ? benzin sem tam dolyl a celej sem se zlyl . co mam delal ??? napis te prosym navod pro mne jako pro debyla . dekujy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Nebo nejede protoze zadnyho pionyra nemas:-)
 
 
Datum: 03. února 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak retard jsi, ale nedocílil si tím že to to píšeš z chybama apod. ale proto že to děláš naschvál. I já jsem věděl než sjem nastoupil do školy že děkuji je z měkkým I . A jestli píšeš že ses zlil benzínem jak jsi to tam doléval, tak to si borec bo to by se nestalo fakt nikomu :-D Být tebou tak nepíšu jak magor bo akorát si tu uděláš trapas.
 
 
Datum: 03. února 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: caffe      IP: uživatel8657    
protože jsi dement... di si radči zapálit..
 
 
Datum: 03. února 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé,to že píšeš jako debil děláš schválně,zadruhý jestli si se zlyl benzínem,asi si se pak dlouho myl,za třetí to může být mnohá věcí čím to nejede,ale podle mě to bude tím kdo ten stroj vlastní.za pátý čus
 
 
Datum: 03. února 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw chtel jsem se zeptat, jestli ma JAWA 350 typ 634 drzaky stupacek pevne navareny na ramu, nebo montovatelny ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry uz sem si vzpomel :-D
 
 
Datum: 03. února 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
zdar, mám problém s babetou 210, nastartuji a jakmile přidám plyn chcípne, poradte, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
kamarade to bude karburator nebo jenom chuda smes nebo bohata nebo neco v zapalku.zkus to nechat klapkat asi 2minuty na volnobeh a pak to zkus
 
 
Datum: 02. února 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Dušek      IP: uživatel4183    
Nebo nastavit směs a volnoběh
 
 
Datum: 02. února 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Dušek      IP: uživatel4183    
zdar. a měls zaplí sytič? A ještě zkus nechat babettu chvili nastartovanou a zkus to potom.
 
 
Datum: 02. února 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, nemáte někdo zkušenost s odstraňovačem povrchových úprav a jaký druh si popřípadě mám koupit. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro odstranění barvy používám ocelák na flexu , nebo takový sajrajt " odstraňovač starých nátěrů" , naneseš štětcem a pak seškrábneš špachtlí ;-)
 
 
Datum: 02. února 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8649    
ahoj, včera jsem tu psal jeden dotaz, někdo mi odpověděl že mam vyzkoušet svíčku, dnes sem jí vyzkoušel, funguje.... tady je ten ze včera: Čau všichni, mam takovej problém s mustangem, asi před týdnem sem ho vytáhl že se projedu, předtím sem sešteloval karburátor podle nějakého návodu co jsem našel na internetu( jehlu jsem dal na 2hý zářez ze zhora, volnoběžný šroub dotáhnout a o jeden a půl otočky zpět, plováková hladina OK) vytáhl jsem ho, 5krát jsem šlápnul s vyplou elektrikou, pak jsem jí zapl na po 3tí chytnul, blafal asi 2 vteřiny, a zase chcípnul a už nešel nastartovat ani na roztlačení, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou a dneska jsem to chtěl znovu vyzkoušel, ještě jsem vyčistil trysky. Nakopával jsem to, tlačil asi kilometr, nechytnul. Ještě jsem zapoměl dodat, že je to asi měsíc s novýma pístníma kroužkama, od té doby najeto asi 100km.... Už nevim čím by to mohlo být.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
skus o kousek na svíčce sklepat odtrh
 
 
Datum: 02. února 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8649    
elektrody jsou stříbrné.... svíčka háže jiskru dobře,.....
 
 
Datum: 02. února 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
ale bubak myslel farbu elektrod na sviečke skus vymeniť vysokonapäťový kábel aj fajku na sviečke a pokiaľ ti nehádže dobre iskru alebo nepravidelne a skus si nastaviť predstih možno ho máš zle nastavený
 
 
Datum: 02. února 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8649    
Svíčka je uplně nová, takže ještě stříbrnou..
 
 
Datum: 02. února 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel5617    
jakou ma svicka barvu???
 
 
Datum: 02. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8637    
zdar draci newem sa rozhodnut aku motorku si mam kupit ci pitbika 125ku alebo nejaku CZ 175 poradte pls dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8644    
diki Radek za radu ...aj vam vsem dik moc
 
 
Datum: 03. února 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
čz 175 si kup stačí si pohrát s převodama a její vykon ti natrhne prdel ale jestli ji budeš přestavovat na cross tak kup nějakou ůplně starou rezavou aby si nezničil nějakou co má šanci být veterán:-)
 
 
Datum: 02. února 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Cina neni srot
 
 
Datum: 02. února 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
175 bych si kupil ja je to lepši stroj něž nějaky činsky šrot:-D
 
 
Datum: 02. února 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8644    
prachy by som mal na obidvoje len sa nevem rozhodnut ...a ze co sa viac kazi ...ci tasko povedat
 
 
Datum: 02. února 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli chceš kurvit čízu, tak pitbike
 
 
Datum: 02. února 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Jestli chceš něco do terénu na blbnutí, tak pitbike.
 
 
Datum: 02. února 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože to jsou dotazy...kup si to co se ti víc líbí, a na co máš prachy..
 
 
Datum: 02. února 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8632    
Čau všichni, mam takovej problém s mustangem, asi před týdnem sem ho vytáhl že se projedu, předtím sem sešteloval karburátor podle nějakého návodu co jsem našel na internetu( jehlu jsem dal na 2hý zářez ze zhora, volnoběžný šroub dotáhnout a o jeden a půl otočky zpět, plováková hladina OK) vytáhl jsem ho, 5krát jsem šlápnul s vyplou elektrikou, pak jsem jí zapl na po 3tí chytnul, blafal asi 2 vteřiny, a zase chcípnul a už nešel nastartovat ani na roztlačení, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou a dneska jsem to chtěl znovu vyzkoušel, ještě jsem vyčistil trysky. Nakopával jsem to, tlačil asi kilometr, nechytnul. Ještě jsem zapoměl dodat, že je to asi měsíc s novýma pístníma kroužkama, od té doby najeto asi 100km.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: stepi5      IP: uživatel8634    
něco podobného se mi taky stalo a nakonec jsem přišel na to, že u cívky byl studeňák, tak jsem to přepájel a bylo to ok.
 
 
Datum: 01. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
což vo to svíčka ta OK asi bude,ale zapalovací kabel,a fajfka může být KO
 
 
Datum: 01. února 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8632    
OK. zejtra vyzkouším, ale jelikož je svíčka uplně nová, řekl bych že funguje..
 
 
Datum: 01. února 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normal dej svíčku do fajfky,opři ji o hlavu a šlápni na nakopavačku...koukej na svíčku estli ti dává iskru,jednoduché ako facka
 
 
Datum: 01. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8632    
Když jsem jí vyndal, byla mokrá...předstih by měl být také ok..nevim jak poznam jestli dává jiskru....a u cívky jsem si všiml že byl utrhlej červenej drátek od jedné té namotané cívky k druhé, to jsem připájel, stejně ta motorka nejela
 
 
Datum: 01. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do tejhle zimy kup n15.dává ti jiskru svíčka?
 
 
Datum: 01. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: fns      IP: uživatel8633    
co zkusit předstih?? nebo civka?? je aspon mokra svicka, kdyz ji vytahnes??
 
 
Datum: 01. února 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8632    
svíčku jsem koupil brisk N14C. Domnívám se že je to teplá, tak by měla chytat dobře...
 
 
Datum: 01. února 2010 19:39
 
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:57:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu