česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel5546    
zdarec draci potrebuju radu fichtl mi nechce chytnout musim ho 7 metru roztlacet a pak chytne a jde dobre ale jak zas zdechne tak zas nechce chytnout a kdyz dam pri jizde neutral tak to de hodne do otacek a kdyz je to dy´l na neutral tak to zas zacne zdychat predstih nastavenej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel6072    
je dost pravde podobny ze bto bude gufro pod zapalovanim.jeste nez ho vymenis, tak zkus vystistit a seridit karburator
 
 
Datum: 13. května 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Jena      E-mail:      IP: uživatel6064    
Zdarte chlapi mám takovej problém mám babetu 210 a když ji nastartuji vytáhnu ji na 40Km/h potom vypadne a spomalí na 25 a až se dostane pod 25 tak za se naskočí ,karburáror je seřízený výfuk je čistý nové píst kroužky jen nevim čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem podobný problém.zjistil jsem že se mi prokluzujou řadící čelisti protože mi netěsnilo gufero a O-kroužky a proto tekl olej z převodovky na ty čelisti!!jukněte se na ty čelisti jestli to tam je mastný a kdyžtak to vyměnte!!
 
 
Datum: 12. května 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Fende      E-mail:      IP: uživatel6062    
Zdar draci , mam babetu (210) vždy když přídu tak chytne na 1 nebo na 2 ale běží jenom 5 sekund. benzin do toho de, karburator vycistěnej, cívka nová, vejfuk čistej, nový gufera na klice tak vubec nevím čím to je kdo ví co s tím je ať poradí, děkuji. zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
nemáš nahodou zacpané sitko v nádrži mně to taky dělalo ale jenom na rezervu.
 
 
Datum: 12. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel5731    
Čau draci. Mám fichtla 20, a jednou jsem jel a něco bouchlo a přestal jet. nehází jiskru. sehnal jsem nové zapalování a tak jsem je tam dal, ale nechal jsem tam starý rotor. když chci našlapnout, tak to nejde. je to tím rotorem? A jestli někdo můžete, tak mi popiště jak se seřizuje předstih, páč já to vůbec nechápu. Jo a máte někdo udělalou elektriku podle tohodle schemata? http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif a popř, kolik vám vede drátu ze zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel5150    
hele predstih se serizuje takto:vysroubujes svicku vemes nakej cistej sroubovak strcis ho dovnitr,rruhym sroubovakem otacis s vackou/takova ta trubiska to pohybuje kladivkem)najdes si hú to je ze budes otacet vackou a kdytz ti ten druhej roubovak vyjede uplne nahoru pak se zase vraci dolu, kdyz bude uplne nahore tak sjet cca 3mm zpazky ve smeru otacenu motoru, povol ktadivko opri ho o vacku a mezi kladivka strc papirek a dotahni . posli mi jaky mas typ pionira a zapalovani a ja to podle to ho poslu schema kdyztak se domluvime na icq ja mam cislo 378795516
 
 
Datum: 12. května 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych první vyskoušel zapojit jenom jednoduchý převod na otestování jestly to vůbec pude.tzn:1.drát s kostry na induční cífku a druhý s motor taky na indučku a jestli to nebude házet jiskru tak asi je indučka v háji nebo špatně seřízený předstih nebo odtrh.
 
 
Datum: 12. května 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
pokud máš jawu 05, tak ti doporučuju schema, je přehlednější \: http://www.motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/schJ555-web.jpg
 
 
Datum: 12. května 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5648    
Nazdar draci, prosím vás můžu u stadiona sundat magneto a pak jej vrátit jak chci nebo je to dáno? Jo a kryt sekundárního kolečka jde oddelat bez sundání magneta? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
tak to je jiná samo ten můžeš sundat bez problemu samotný
 
 
Datum: 12. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6057    
Já nechci půlit já chci jen oddelat ten tenký plech co kryje řetězové kolečko, potřebují to vyčistit je to zaprasend
 
 
Datum: 12. května 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
to řetězové kolečko má simering ,při vyndání může vytýct olej jinak máš na mysl půlení motoru je lepší sundat i magneto při půlení někdy jde dolu strana magneta a někdy líp spojka ale tím že nesundáš magneto si práci neulehčíš ale jde to nechat ho tam a půlit i s ním
 
 
Datum: 12. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5933    
Mám na myslí kolečko že kterého jde řetěz na zadní kolo
 
 
Datum: 11. května 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
když sundáš magneto tak je na klínku a musíš dávat pozor až ho budeš vracet zpět má to jen jednu polohu a ted nevím co myslíš tím sekundárním kolečkem, z leva kde je spojka můžeš dekl sundat a magneto zůstane nasazené
 
 
Datum: 11. května 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel1093    
Čau draci, mam takovej problem. Kámoš mi dal Jawu 555 abych ji zrenovoval, a pak mi dal krabici s barvama která obsahovala: orig. barvu, ředidlo do barvy, tužidlo, základovku, ředidlo do základovky a ředidlo do plniče. potřboval bych poradit hlavně s tim ředidlem do plniče a s tim tužidlem, nevim co s čim mam smíchat :-( . Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6052    
POŘED SI TO PODLE POTŘEBY, PRO PISTOL ŘIDŠÍ, A TUŽIDLA DEJ TAK DESETINU, ALE JEN DO TAKOVÉHO MNOŽSTVÍ, CO STAČÍŠ SPOTŘEBOVAT, BY TI TO ZATRVRDLO PO PÁR DNECH
 
 
Datum: 11. května 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: pavels      IP: uživatel1310    
Zdravim všechny, nemáte někdo manuál na Jawa mosquito 585. Nutně potřebuji! Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Domino      E-mail:      IP: uživatel779    
Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
častou příčinou problému s řazením jsou povolené šrouby, které drží řadící automat v karteru, tak se tam podívej než budeš půlit
 
 
Datum: 10. května 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Tlamma      IP: uživatel6045    
Čusneco podobneho jsem mel na 23 a musel jsem pulit motor...prasklo pero na tom kolecku co prehazuje kvalty.
 
 
Datum: 10. května 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdrawim draci. Mam dotaz - vyrabi se jeste nebo jsou k dostani misky ve vidlicich? jsou to takove misky na uplnem konci nosnych trubek a v nich je O-krouzek ktery nedovoluje protikani vazeliny a oleje z vidlic ven...a jeste jeden dotaz - jak zastavit (nebo omezit) pohyb novych futer ve vidlici, jsem pro jakoukoliv variantu krom zalepeni bo nasilnou cestu:-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Domino      E-mail:      IP: uživatel779    
Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Domino      IP: uživatel779    
ááá to je právě to co jsem nechtěl slyšet :-D
 
 
Datum: 10. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
rozpulit ;-)
 
 
Datum: 10. května 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: matoosh008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec...potreboval by som pomoc...mam fichtla v poslednej dobe isiel dost dobre no dnes mi to zacalo "prdet" a strila mi to z vyfuku aj s filtra..bohatost zmesi mam uplne na spodnom zareze na ihle...pls pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Zkus jinou svíčku.
 
 
Datum: 10. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zkus to na jinych zarezech,zkontroluj predstih jinak nevim
 
 
Datum: 10. května 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
no to uz sem delal nevim ale myslim ze to bude neco z jiskorou
 
 
Datum: 09. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
to vypada na nizkou hladinu v plovakovce ... přihni plíšek nahoru
 
 
Datum: 09. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Trivate      IP: uživatel5822    
Zdar fichtlaři chci se zeptat mám simsona s51 enduro a nejde nakopnout bez sitiče ani na rozjest a když ho nakopnu se sitičem tak jede ale jak ho vypnu tak to kucka a chcipne to+neco mi cinká v hlavě asy píst nevíte co mám dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: Trivate      IP: uživatel5822    
Karbec jsem vyčistil ale je tam problem že ty trisky jsou na ***** a nedaj se povolit
 
 
Datum: 10. května 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: Crazyman-3      E-mail:      IP: uživatel1153    
Zdarec.. hele to ti asi drnčí pístní kroužky, a s tim sitičem nevim ale myslim si že je špatnej krabec, taky sem se s tim už setkal
 
 
Datum: 10. května 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posledne tu byl podobny pripad ze mu to bez sytice nejede, Standa povidal ze je to vybehanym valcem...jinak rozeber cely valec a koukni co tam rachta, to je naprd radit ti neco gdyz ani newis co se ve valci deje...
 
 
Datum: 09. května 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Prusek16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlmani chtěl bych se zeptat vždycky když sme s kamošama jezdili na fichtlech měl jsem ho nejlepší ale na posledních dvou vyjíždkach se mi dusil jak něco....Už jsem zkoušel všechno vyčistit svíčku trysky nádrž karbec ale nic nepomáhá prosííím poradte.......:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Crazyman-3      IP: uživatel1153    
Zkus tam nalejt benzín :-D třeba ti došel :-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. května 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: -FOH-      IP: uživatel4659    
Nebo jen kámoši mají teď lepší stroj a ty si myslíš, že máš chybu někde ty :-D
 
 
Datum: 09. května 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
a nebo si zjisti jak se spravně čisti trysky nebo karbec..možna to děláš blbě...Se směju jak dycky někdo řekne že předstih a volnoběh je ok, že to seřizoval:-D :-D----no jinak koukni do vyfuku a taak...
 
 
Datum: 08. května 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď si to přidřel.. nebo máš blbý benzín (tankovat jedině SHELL nebo OMV), nebo máš ucpaný výfuk halvně v kolínku ;-)
 
 
Datum: 08. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím scháním drápaky na 21 pijonýr za levnou cenu,pokud někdo máte na priodej prosím ozvěte se děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5945    
zdarec uja mam oba dva prodavam za 1000kc vic info na 498843920(icq)
 
 
Datum: 07. července 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: memo      IP: uživatel2350    
Čau draci čím to je že se mi na kladívku pokaždé ulomí kousek toho plastu??A když je zahřátej motor tak mi nejde nastartovat motorka ale roztlačit jde(mám Jawu 21).Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: memo      IP: uživatel2350    
ale já myslím ten plast(černej)jak je uprostřed kladívka a kousek čouhá ven.
 
 
Datum: 07. května 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: memo      IP: uživatel2350    
udělalo mi to 2krát za sebou a pokyždy při jízdě!
 
 
Datum: 07. května 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak to je bohuzel klasicka nemoc fiku ze bud jdou hezky nakopnout za studena a za tepla nechcou nebo naopak, velmi casto se to stava, me chodily na bezproblemovy starty jen maloktery fiky, chce to secko projit, zkusit a odzkouset...
 
 
Datum: 07. května 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mylis ten izolacni kterym prochazi tycka na ktere je zavesene? nedavas to blbe? normalne das kontakt na stator, pak vemes kladivko, zmacknes pruzinku a nasunes ho na tu tycku, zadna veda, pokud ti to udelalo treba parkrat a ani ne po sobe tak to muze byt vada materialu, jinak si to nedokazu vysvetlit pac s timdlec problemem sem se doposud nesetkal ze by se ulamoval kousek z toho plastu...dela to gdyz ho tam nasazujes nebo za chodu? ono to tam zadnou specialni funkci nema mimoto ze to ma drzet kladivko, pokud je to maly kousek a nicemu to neskodi tak bych si s tim hlavu nedelal...jinak to ze ti nejde za tepla byva nejcasteji ze je valec po vybrusu, ze se menil pist a/nebo krouzky (pokud jen krouzky tak to po par km prejde jinak je tam zrada v podobe sprcleho krouzku a apod.), blbe zabehly valec, motor se ti uchcava (obvykle kape z karbenaku gde se napojuje karbec na koleno sani tak tou trubickou k tomu urcenou, byva to nejcasteji moc vysoka hladinka v plovakovce nebo neserizeny karbec), spatna svice (tepla svicky hraje roli ale vetsinou to byva unava materialu, nutno vymenit za novou nebo zkusit jine), ze to pri teplym motoru preplavujes (nesmis! gdyztak to zkus nakopnout se zavrenym privodem benalu nebo naklonenim na pravou stranu, pokud to po par pokusech pujde tak je to plovakovkou, serid), ucpanej lauf, mene casto se stava ze to prisava olej z prevodovky do klikovky (obvykle to smrdi a kouri vic nez je zdravo, jak se zahreje tak to hodne ztrati silu nez to zdechne), stalo se mi i ze to delaly loziska na klice (zakarbonizovany a byly jine nez C3 takze za tepla se chovaly jinak), jinak me vicemene uz nic nenapada...
 
 
Datum: 07. května 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: memo      IP: uživatel2350    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_191.html jak tam ve předu je ta tečka černá tak to je ten plast(bohužel nwm jak se to jmenuje) :-(
 
 
Datum: 07. května 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
který plast myslíš?
 
 
Datum: 07. května 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
zdravím mám čz 250 a na zadku drapák s označením 18 3.5 a nikde ho nemužu sehnat..všude je označení 90/100 atd.. nevíte kde ho mám sehnat nebo nemáte ho někdo na prodej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pneu.extralevne-pneu.cz/e1-znaceni-pneumatik.html
 
 
Datum: 08. května 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele co sem měl na 250 3.50 tak sem koupil drapak 90/100 a sirkou by meli byt stejny. jeste s emrknu na netu byla nejaka tabulka stare a nove znaceni. až to najdu dám to sem
 
 
Datum: 08. května 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
jo to chápu ale nevíte jaká je to teda velikost ? (jako převést to z toho starého na nové ?)
 
 
Datum: 07. května 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3.5 18 je staré značení, teď označujou pláště tímhle způsobem např. 90/100 18
 
 
Datum: 07. května 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel6025    
Čau draci když dávám nová těsnění mám na to těsnění dát ještě motorový silikon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6027    
pridavam se k frikulinovi a musim rict,ze co jsem presel na cervenej motorovej silikon,tak to delam uplne stejne......driv sem tesneni natiral hermetikem a dnes sem akorat vymenil hermetik za silikon a funguje to!!! taky davam jen slabou vrstvu....na co davat velkou? beztak co je navic se vytlaci ven:-)
 
 
Datum: 07. května 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávám jak papír tak silikon. A to všude. Ale ve vrstvě prakticky neznatelný....jen je to prostě položený filmem z tmelu...:-)
 
 
Datum: 07. května 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to pro tvoje dobro, když ho tam dáš nic tim nezkazíš a bude tě to lépe těsnit, ale pod válec se dává pouze těsnění bez silikonu
 
 
Datum: 07. května 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele ja si newim rady-muj fichtl(20)jede asi 20 metru a chcipne nastartuju a jedu dal a za 20 metru znova svicka a predstoh sou ok karburatorem benzin tece tak ja uz newim diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6023    
jo vypadá to že ti nedotejká benzín do karburátoru, takže překontrolovat a vyčistit odvzdušnění na víčku nádrže, sítko kohoutku, kohoutek samotnej, hadičku (i s filtrem pokud ho tam máš) a ventil ve víčku plovákové komory..
 
 
Datum: 06. května 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cus to se mi taky stavalo je to bud ucpanou triskou a nebo plovakovou komorou a vickem na ni takze to vse vycisti , prostouchni a snad to bude ok kdyby ne tak novej karburator
 
 
Datum: 06. května 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: siny      IP: uživatel5787    
zdravym vas chtel bych se zeptat na loziska u fichtla v motoru?????a kolik jich je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6023    
ložiska, gufera a jejich velikosti najdeš na http://www.jawa-50.cz , ale jinak dvě na klice, dvě na hlavní hřídeli a jedno v pravym deklu...snad sem na žádný nezapomněl :-D
 
 
Datum: 06. května 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Pokud se nemílim,tak fichtl má dvakrát uloženou klikovku.Takže to máme dvě ložiska na klice.Další ložisko je na hlavní hřídeli v převodovce.Rozměry ložisek budou napsaný v katalogu ND.
 
 
Datum: 06. května 2009 19:42
 
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.07.2025 15:03:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu