česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  243  244  245  246  247  248  249  250  251  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
cau chlapi chci se zeptat proc me nejde nastartovat mustis gdyz sem na nem vcera jel menuze to byt predstihem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, neví někdo proč mi praskaj žarovky na jawě 05? Ve předu mam 6v 15w, a v zadu 12v 5w. A to ani nesmim přepinat dalkový a tlumený jinak praskne hned zadni a předni potom taky protože de do ni moc proudu... Jaký žarovky tam mam teda dávat? Na modrý 21 mam stejný žarovky jako na 05 a tam vydržej i když motor víc vytočim... Žarovky kupuju jen od značky NARVA tak to neni tim že tam davam naky šmejdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Použití omezovací tlumivky bylo řešení poplatné své době (elektronek), pokud máš magneto verzi 30W, tak doporučuji jednoduchou úpravu usměrněním světelného okruhu diodovým můstkem (nutné odletovat uzemněný vávod jednoho z pólů) a za to připojit regulaci (viz tu na konci článku) http://www.mujweb.cz/www/elektronic/regjaw.htm za pár korun, bez baterky a funguje to na první zapojení při pečlivé práci a máš po starostech s praskáním žárovek. Já to takhle provozoval pár let a nevím co to je prasklé vlákno :-). V případě 20W by se museli usměrnit oba póly zvlášť a sloučit výstupy můstků... Jen pozor, je pak třeba používat 12V žárovky.. ale prosím vás už se mě neptejte proč :-D
 
 
Datum: 16. března 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5520    
Pánové placate to tu jedno pres druhý:-D:-D:-D normalne tam patri takova tlumivka(neco jako napetová brzda)...do tlumivky vede jeden kabel ze zapalovani a vede z toho jeden kabel na predni svetlo a jeden kabel na zadni svetlo.......to zapalovani je puvodne konstruovane na typy 550 a 555 a ty dosahovali nizsich maximalnich otacek a kdyz to das na 05,ktera dle toho z ceho je poskladana,točí 6000 az 6500...s kopce i 7500 otacek logicky pali zarovky.....potrebujes bud tlumivku,nebo rele.....tlumivka bude snazsi....koupis to na burze.... jukni na jawa-50.cz mozna tam bude o tlumivce zmínka...... s tlumivkou muzes normalne dát zarovky 6V/15W a 6V/5W a sviti to lip jak novy fichtly a nepraska to.....bez tlumivky mam vyzkouseny 6W/15W + 6V/10W,ale nesviti to uz tak pekne odspoda......jinak zarovka 12V/5W je blbost:-D:-D dle vztahu P=U*I si muzes snadno odvodit,ze praskne po nastartovani:-D:-D:-D skousel si vubec klasickou 6V/5W??? a nebo 12V/10W???....ja mam treba vyzkousene ze tyhle dve sou v podstate stejný,svitej stejne,ale 12V nepraská......ta 6V jo:-(
 
 
Datum: 16. března 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou tlumivku? Co to znamená silný rotor a proč si ho mám vážit? :-)
 
 
Datum: 15. března 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do zadu tlumivku...jinak "ocouzena" zarovka znaci opotrebovani starim, to je ze se tusim ten wolfram uklada z vnitrni strany toho skla, proto je takova zacernela, tobe praska vlakno - pretizeni, nevydrzela takovy napor stavy...cili pokud mi to Chong nevyvrati tak mas silny rotor nebo to mas u zadni zarovky blbe zapojeny (nemas tam zadnou nebo ti nesviti, pokud sviti tak je to prave silny rotor)
 
 
Datum: 15. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tam neni 30w zapalováni tam je 05tkový, ja když dám dopředu 6v 25w a tak od toho neni vydet na cestu a svítí to strašne málo, potřebuju vyřešit co mám dat dozadu za žarovku???? a ješte jedna věc když tu zadní žárovku vyndám tak ani neni jako očouděná ale je jen praskly to vlakno tak jestli to sou takovy šmejdy?\r\n
 
 
Datum: 15. března 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ale pokud se nepletu tak 05 mela este tlumivku...pokud ma 30W zapalko tak neni co resit - sulfidka, jeden kabel od ni navic natahnout a dat dopredu 25W zarovku...pokud ma jenom splaseny rotor tak Chong mi gdysy posilal z toho sameho duvodu navod na sestrojeni regulace - nemusis nijak ubirat na vykonu jenom to nepresahne mez gdy ti praska ta zarovka, bud mi dej vedet na mail nebo at se na to primo vyjadri Chong:-)
 
 
Datum: 15. března 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaleží jak máš zapojenou elektriku, ve schematu pro 30w není zadní žárovka přimo na kostru, zadní sulfidka je napojená na na vlákna přední žárovky, oba konce...jeden konec na dálkové vlákno a druhý drát na tlumené vlákno a už ti praskat nebude.
 
 
Datum: 15. března 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
dej před světelnou cívku usměrňovací diodu, žárovka potom bude o polovinu mín svítit, ja mam tohle na mustangu,protože se mi taky často palily žárovky a kdyš jezdím za tmy tak mam přepínač kde jednoduše tu diodu odpojím ,ale už potom netočím tolik ten motor at mi neshoří
 
 
Datum: 15. března 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo tam mas misto 20W 30W zapalko (treba z typu 21 po roce 75 nebo typ 23 cili mustang)...a nebo mas silny rotor, toho si vaz:-)
 
 
Datum: 15. března 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jastli mas zapalko jako na 555 mussis tam dat tlumivku do masky jak na j 555.dopredu 6v 15w hozadu mam 12v 15w na j 555.musis kombinovat
 
 
Datum: 15. března 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,dá se hlava na válec zabrousit silichromem??Dneska sem to zkoušel,ale nic se nezměnilo.Podfukuje mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silichrom leští a nebrousí bambulo
 
 
Datum: 15. března 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar hoši, mám dotaz. Dnes jsem rozdělal náhon tachometru a ty 2 plechové kroužky a mezi nimi ten plstěný, tak je neumím dostat zpět jelikož se mi je podařilo pokřivit. mohl by mi pls někdo poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau zacpávaj se mně trysky co stím?Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti si nádrž.
 
 
Datum: 14. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel1592    
a zalezi cim jestli je to nejakej bordel tak si dej na hadicku filtr a nebo se to obcas ucpava olejem a to je nejlepsi davat ho o neco min nebo radsi davat jinej
 
 
Datum: 14. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Vyčisti karbec....x)x)
 
 
Datum: 14. března 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel1553    
zdar hoši potřeboval bych poradit mam fichtla 20..a vubec to nechce tahnout jenom na jedničku nevýte proč??dikes./.-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsme na to pripraveny na takovydlec dotazy, jikni sem: prvni 3 dotazy od Standy, si to cely procti a podle toho navodu delej, mam tam jeste serizovani atd atd, jinak dalsi je tady nahore v liste FAQ, tam jsou tez este jiny navody:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaný výfuk, zasviněný karbec, vyhoněný motor.
 
 
Datum: 14. března 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel4613    
Čau mám problém z babetou 210 koupil jsem nové čelisti do bubnu ale pořád nestartuje zato druhý buben se při šlapání jen po otáčí nevím co teď mám dělat pls poraďte dík ještě foto http://nahrejto.cz/files/3z5zytixine8nvgdqv3n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: veva      IP: uživatel8274    
Nazdarek me to dela to same,nemohu na to prijit proc.Prosim poradte diky
 
 
Datum: 21. prosince 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
HEJ Jo tak už to valí jak má dokonce sem to byl už prohnat na silnici :-D tak dík byly to ty unašeče jak si říkal .. byly byl jen obraceně nasazen ... ted to chytne na šlápnutí !! díky
 
 
Datum: 15. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
no v tom pravém je všechno na svém místě a čelisti ten pravý roztocí... takže i unašeče musí být dobře nasazené ,Levý buben jsem odmastil a stejně se neroztočí když je nasazená svíčka kompresi to pořád hází jen bez ní !
 
 
Datum: 15. března 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: E      IP: uživatel2900    
ee oprava na konci vety ma byt levy :-D uz je moc hodin no :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 2:36
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
tak bud ti nedolehaju dobre unasace... to skus skontrolovat skur... lebo nemosis zdelavat ten levy.. staci ked oddelas vicko praveho a dostanes sa tam... a ked to nepomoze ze ich odmastis a dobre zlozis tak sa asi budes moset kuknut na ten pravy
 
 
Datum: 15. března 2009 2:36
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
NE naopak !! Ten LEVý se neotáčí ale pravý ano !!!!! takhle je to spravně ! vyčistil jsem ho ale stejně se nějak nechce pořád chytnout... jde o moji babetu dával mi to sem kamos... normalně když šlapu tak ty čelisti v tom pravém bubnu Fungují úplně normálně !! ale v tom levém bubnu asi ne ... !!! ALe když vytáhnu svíčku tak se ten levý buben podaří roztočit ! ale jen když je svíčka venku
 
 
Datum: 14. března 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
jako ten levý buben se ale otáčí v pohodě je problém v tom Levém BUBNU ! ne v pravém ...
 
 
Datum: 14. března 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5505    
no tak ja mnel podobny problem , bud sa ti tam pri skladani dostal olej, alebo si to nejak zle utahel ..ze si ty celuste nesedli dobre na sebja... uz nevim cim to presne bilo ale kazdopadne mosis s teho praveho bubna kde su unasace zdelat kryt a skusit sa nato kuknut ....
 
 
Datum: 14. března 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: sedlo      E-mail:      IP: uživatel2298    
Čau kluci nevíte jak by se dal opravit ten pant jak je na kostře pro sedlo jestli by se dal nějak vyměnit vyndat nebo tak něco mi ted drží sedlo pavouk ale neni to fakt nic moc bych to potřeboval nějak vyřešit dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to slaby misto, jednou me to prdlo za jizdy tak sem to svaril a diky teto zkusesnoti to tam bud prisroubuju matkama (vzdy se dala vyvrtat dira a prisrouvovat) nebo to necham bejt...
 
 
Datum: 13. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
mel sem to u vsech fichtlů utržený a nikdy sem to neresil....kompenzoval sem to spravne vyresenym zacvakavanim vzadu na sedle a nikdy mi neulitlo.....az teda na zavody v Pavlikově:-D:-D
 
 
Datum: 13. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
me se to vytrhlo z kostry, ale nevaril sem to,ale nadstavil jsem to pliskem,odmeril,vyvrtal dirky a pevne k sobe prisrouboval a vubec s tim nemam broblemy.Je to good.
 
 
Datum: 13. března 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtosmutt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavaris blbe a je to v haji,to se me ted stalo:-(
 
 
Datum: 13. března 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Todle je další slabý místo pionýrů, já todle vařil asi 100krát, pokud máš ten plech na kterim je to přišroubovaný tak zbitek doděláš, to neni problém.
 
 
Datum: 13. března 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me ta ten pant taky chybel,tak sem to vyresil tim ze sem to misto na ramu orezal a obrousil a na to misto sem navaril pant vlastni vyroby,facha to snad este lip nez origo
 
 
Datum: 13. března 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Nima      IP: uživatel600    
Cau draci.. mam MZ 150...a kdyz jsme dnes vyndal svíčku tak jiskřiště bylo lehce jako by BÍLÉ.. je to v poradku nebo naopak? Mooc dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
přesně tak, chtěl jsem to napsat, ale než jsem otevřel odpovědět, tak už to tu bylo:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
moc chudá směs
 
 
Datum: 12. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel5489    
čau mam doma rozdělanaho fichtla a kdyřž jsem jezdil vjednom za 1 tak to vytočilo po rovině na plno a když ve dvo jsem jl tak jse to chvili dusilo tak jsem to namířil z kopce a do otaček a pak to jello a ta dvojka když dám plnej dekl tak se to začne dusit tak musím mu povilit aby se to nedusi lo za 2 to misi jet jen z kopce vedvou a to me ser.. jestli nevi někdo čim to je když mam fichtla zozdělanyho a za 3 to ani nejezdim jedine z kopc v jednom tak tak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
jj tez si myslim ze to bude tou ihlou, ja som mal tez raz takyto problem
 
 
Datum: 13. března 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel5493    
vyčisti trisky skontroluj ci mas ihlu v karburatore na spravnom zareze a ak to nepomoze tak skus vymenit sviečku mne sa raz stalo ze v otačkach prestavala hadzat iskru a motor jednoducho skapinal... ale ked vravis ze ti nevladze aj na 3 tak to mas asi vybehany motor a pomoze akurat vybrus... no este sa pozri či nemas niektoru brzdu prilis dotiahnutu a neblokuje ti koleso popripade či nemas naspanovanu retaz
 
 
Datum: 12. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
Zdar draci jaky je rozíl mezi 6V a 8V cívkou?? Chtěl bych vědět jestli nevadí že mám na své Jawě 20 6Vcívku. Předem díky za odpověď a mějte se!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8V má větší odpor a indukčnost.
 
 
Datum: 11. března 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlrider      IP: uživatel2942    
ne nevadé to ale s 8 to líb startuje celkově je to lepší
 
 
Datum: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: brody ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tak jsem se pustil do oživení mustanga goldena. Měl jsem problém s řazením šla jen 1. Půlil jsem motor a zjistil že řadící automat je nějaký pošahaný tak jsem ho vyměnil. Ted už to řadí v poho 1,2,3 ale problém je v tom že na 1 to jede dobře ale jak zařadím 2 tak jde výkon do ........ 3 dělá to samý. Motor by měl být po výbrusu akorát cca 10 let stál. Myslíte že by na to mohl mít vliv nedostatek benzínu? páč když jsem přeplavil karbec a měl jsem špatný předstih tak svíčka nebyla vůbec mokrá mělo by to přece benzín nasát.Po seštelování předstihu chytá v poho. Nevíte někdo co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5486    
kdyz mas na vsechno odpoved,tak asi i sam prijdes na to proc ti to dela..........
 
 
Datum: 11. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: brody ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec jsem čistil. kdyby byly ztvrdlý gufera tak by to přisávalo falešný vzduch tím pádem by to nechytlo a nebo by to chcalo olej z výfuku
 
 
Datum: 11. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
skus vycistit karbec a ....no...ono 10 let neni moc,ale mohli ti stvrdnout gufera
 
 
Datum: 11. března 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Mc´s Klozr      IP: uživatel5483    
CS borci... rozhodl sem se překroužkovat fekála...vymenil sem kroužky...zaddělal valec s hlavou..ale nechce naskočit...jiskru to hází..při roztlaceni se to snaži chytit ale nechytne plz poradte...diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 3:17
 
 
 
 
Jméno: dunco371      E-mail:      IP: uživatel5488    
Ked jejich rady zlihali a motor stale nechce naskocit mozes ho k tomu prinutit . vymontuj sviecku daj pred valec ruku a ked ti bude do ruky narazat vzduch tak je dobre .Vezmi si injekcnu striekacku a daj do valca trochu benzinu Piest musi zavierat vifuk inak je zbitocne zasrobuj sviecku zapoj vsetko ako ma bit a po kazdych 10 kopov daj do nasavania trochu benzinu ked budes pocut vybuchy ako by chcel motor nastartovat tak je dobre musis hladat pricinu v karburatore tak skus precistit trisky , viacej vitiahnut ihlu pre bohatsiu zmes a podobne ked sa posnazis za den sa mozes vozit
 
 
Datum: 12. března 2009 3:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bacha! pokud das novy krouzky tak bude mit sice vetsi kompresi (zalezi jak vybehany krouzky si tam mel) ale na pace se to malogdy projevi, to znamena ze ti blby padly v zamcich, ted ti drou ve valci a delaj ti tam mozna rejhy jak prase! bejt tebou tak zas vyndam valec, kouknu do nej estli se poskodila vlozka a prekontrolovat krouzky...je mozny ze si otocil pist (pokud si nevyndaval pist z ojnice tak tohle pada) nebo si nasadil obracene valec (ale blbec nejses)...pokud ti jakoby negde fouka tak si zkrivil hlavu pri dotahovani (vzdy utahovat a povolovat krizem a pomalocuku o pul otacky)...pokud si s elektrikou nemanipuloval tak to tez pada, jinak je to jasny seridit...a nebo ti to negde netesni a prisava ti to falesnej vzduch (oba konce kolena sani znova pretesnit popr. zabrousit dosedaci plochu na smirglu polozene na rovne desce)...ale nejvic je pravdepodobne spatne zasazeni krouzku (nebo prasknuti ale to by zas nemelo takovou kompresi ma-li to kompresi a ne treni ve valci)...jinak krouzky se zajizdej tak par km nez si to malinko sedne tak pomalinku ze zacatku a pak uz normalne jezdi...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
až si ty kroužky sednou tak to pujde zase líp
 
 
Datum: 11. března 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
že to jde našlapovat ztuha to je dobře novy kroužky maj větší tření. jakej poměr mažeš ? a možná by stálo zato kouknout, jestli ti nepodfukuje hlava
 
 
Datum: 11. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mc´s Klozr      IP: uživatel5483    
motor normalne behal..ale zdá se mi že to jde naslapovat vice ztuha... :-(
 
 
Datum: 11. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
tak jistota je jistotoa a náhoda je blbec :-D
 
 
Datum: 11. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten předstih, odtrh, karbec-to je takovéé nejpravděpodobnější, ale když měnil pouze koružky, tak s tim snad nic nedělal, a jestli ten motor normálně běhal, tak by to mělo byt ok
 
 
Datum: 11. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a motor se jinak točí normálně lehce?? Kroužky v zamkách máš??..... pak ještě jestli máš všechno dobře přetěsněný a pořádně křížem dotáhléé.....předtim běhal ten motor dobře?
 
 
Datum: 11. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
kouknul bych na předstih, odtrh a zkontroluj karburator jestli neni zasvinenej
 
 
Datum: 11. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
Caute nevite nekdo o nejaky barve na vyfuk?ale at je cerna a pokud mozno ve sprdeji mam totiz na vejfuku po bratrovi taku peknu caru pres nej vypada to pekne ale je osupana trocchu tak bych ju chtel znovu udelat ale nevim jestli norml barva by to snesla taku teplotu co myslite pls dik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kyc jak svin ale gdyz si to chces dobrovolne zpaskvilizovat tak si kup vypalovaci barvu nebo zaruvzdornou, bo to jak povidal kolecko...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalni barva nevydrzi, po zahrati by se sloupala. Kup si nekde barvu ve spreji na kotle nebo grily, ty maji teplotni odolnost udajne az do 600 stupnu, takze ti bude bohate stacit.
 
 
Datum: 11. března 2009 7:27
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
ČAU draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ty vole wili on nechce novej závitník ale nový ty závity
 
 
Datum: 10. března 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
no radši mi to popiš
 
 
Datum: 10. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5472    
kámo ja to utrh:-D:-D jinak vsechno jde vytocit vetsim zavitem,dekl i víčko....hlavne at je to tocený KOLMO!!! ....dekl je M8 takze novej zavit se točí M10...na víčku je M5 a novej se točí M6......samozrejmne popisovat,jak se vytaci zavit nemusim...:-)
 
 
Datum: 10. března 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pravym deklu nebo na tom malym troj. plechu co kryje zapalovani? u toho deklu je to vcelku zarazejici, tam sem to nigdy nestrhl a to tam mam imbusovy srouby, ale asi by se nic nestalo gdybys to projel zavitnikem a dal o cislo vetsi srouby, na tom plisku uz se mi to taky stalo, projel sem je a cislo vetsim zavitnikem, o cislo vetsi srouby a jezdim dal:-)
 
 
Datum: 10. března 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG uz sem ti psal jednou ze nemusi bejt novej ale musi byt vetsi... nvm co je to za diru ale zavitnik musi byt vetsi....nebo si zavit oprav prodavaji se takove vlozky....
 
 
Datum: 10. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel3879    
čau lidi mam menší problém . můj stadion s22: je po renovačce a když ho chci nastartovat tak jen když hodně rychle souvisle to¨čím pedálama a když je plyn aspon an polovinu jink ne je možné že jo to svíčkou mám svíčku Brisk NR15C a na stadiony mají být Brisk N15Cnebo N17C nebo myslíte že je to v něčem jiném vše je nastaveno tak jak má být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 7:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typuju to ze se to uchlastava,takze zmensi hladinu v plovakovce,a svicka ma bejt n14c tusim
 
 
Datum: 11. března 2009 7:35
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel2800    
čau draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zavitnik staci starej ale musi byt vetsi....
 
 
Datum: 09. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém mám Jawu 21 když nastartuju a dám plyn tak do třičtvrtě tak to hned chcípne dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: dom      IP: uživatel692    
vycisti karbe a mrkni na hladinu\r\n
 
 
Datum: 09. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5453    
Ahoj draku vyčisti kompletně všecky kanaly na karburatoru a mrkni do nadrže jestli ji nemaš vyrezlou. Jestli jo tak kup 2x odrezovač a diabolky pořádne ji vymlat a pak ji vypláchni půl litříkem benzínu nasad a jezdi. Ale taky to může být plovákem triskamy předstihem__ Tak sned ti pomuzu.
 
 
Datum: 08. března 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
čau potřebuju poradit mám mustanga a je nějakej línej teď sem udělal malej pokrok že to už vyjede kopec na 2 předtim ho to vyjelo jen na 1 a když se ten motor ohřeje tak to ten kopec na 2 nevyjede motor má najeto cca 300km po výbrusu ale ani před tim výbrusem nechtěl jet svíčku mám n15c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no supr sme zas u svicek...panove steje nejlepsi do fika je stara PALka, to je bez diskuze, cili gdo chce nejlepsi svicku tak at si sezene tady tu staroszitnost, dokonce se i prodava a tusim ze za 30Kc...jinak teplotou svicky se daj delat vcelku i divy ale tobe, jelikoz este zabihas, tak ta Briska n15c bohate staci, mozno dat n14(c) coz je studenejsi jelikoz se ti to pri zajizdeni prehriva ale normalne bych tam nechal tu co tam je a je klid...jinak do babetty se predepisuji primo od vyrobce 17 (teple) pac je to dano konstrukci motoru a do fika jsou vyrobcem urcene (dnes) prave s tepelnou hodnotou 15, nemuzes tam davat svicku z babetty a cekat ze ti to pojede jak na betce, to je blbost, jiny motor...
 
 
Datum: 08. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
u beznyho fichtla ma tohle vase reseni svicek minimalni vyznam.....jedina podstatna vec je jiskra
 
 
Datum: 08. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja davam svicku nr15c a jede jak drak me ta svicka stala 49kc ale jestli chces neco poradnyho tak dej ngk b8hs stoji neco kolem 100kc ale pry je to dobra investice prej se s tim zvedne vykon ale ja sem ji jeste nezkousel jsem s nr15c spokojeny
 
 
Datum: 08. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: sten101 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hale tak skus n17c davam ji dobabety a me to slape jako hodinky
 
 
Datum: 08. března 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mu ani nerad aby si udelal silnou dvojku! to je neco strasnyho! zvlaste do tech kopcu! na dve to rve jak svin, kopnes tam za tri a muzes to znova podradit, este na rovince to trojka chytne ale do tech kopcu (byt jen do mirneho) je to strasny utrpeni...300km nic moc neni, pockej si a jezdi, moc ho nehon, to si proste musi sednout, po 500 by mel litat jinak, tam uz zacina ozivat a pak zije az do dalsiho vybrusu:-)
 
 
Datum: 08. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5453    
Ahoj s tím Mustangem bych věděl co ale musíš rozpulit kompletně motor. A v převodovích kolečkach udelat trochu zmenu. Uděláš si krátkou jedničku i dvojku a trojka bude líná stejný jak u simsona ale pak za dvojec vylítneš vše za to ti ručim tak zdar.
 
 
Datum: 08. března 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Cau draci spravuju kamosovi Simala a nevim jak udelat predstih aby to jelo!Nevite jak se to dela a kdyztak nejakou stranku s navodem na simali bo tak jeto klasicky sima S51 elektrinic dik moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja sem to taky steloval na statoru zapalka je takovy zub a na karterech taky tak to srovnej a melo by to slapat potom se to jemne doladi stroboskopem ale to doma neudelas
 
 
Datum: 08. března 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: BuBlin      IP: uživatel5451    
Zdravim, u Simala se predstih nedela, protoze ma bezkontaktni zapalovani. Jde pouze otacet stelovacim sroubem na zapalovacim modulu, ale to bych nedoporucoval pokud uz neni rozladeny. Zkus vymenit inducku, svicku, fajfku kabel apod... a uvidis ze ho ozivis.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:48
 
<  243  244  245  246  247  248  249  250  251  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 6:36:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu