|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 cau chlapi chci se zeptat proc me nejde nastartovat mustis gdyz sem na nem vcera jel menuze to byt predstihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 čau, neví někdo proč mi praskaj žarovky na jawě 05? Ve předu mam 6v 15w, a v zadu 12v 5w. A to ani nesmim přepinat dalkový a tlumený jinak praskne hned zadni a předni potom taky protože de do ni moc proudu... Jaký žarovky tam mam teda dávat? Na modrý 21 mam stejný žarovky jako na 05 a tam vydržej i když motor víc vytočim... Žarovky kupuju jen od značky NARVA tak to neni tim že tam davam naky šmejdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Použití omezovací tlumivky bylo řešení poplatné své době (elektronek), pokud máš magneto verzi 30W, tak doporučuji jednoduchou úpravu usměrněním světelného okruhu diodovým můstkem (nutné odletovat uzemněný vávod jednoho z pólů) a za to připojit regulaci (viz tu na konci článku) http://www.mujweb.cz/www/elektronic/regjaw.htm za pár korun, bez baterky a funguje to na první zapojení při pečlivé práci a máš po starostech s praskáním žárovek. Já to takhle provozoval pár let a nevím co to je prasklé vlákno  . V případě 20W by se museli usměrnit oba póly zvlášť a sloučit výstupy můstků... Jen pozor, je pak třeba používat 12V žárovky.. ale prosím vás už se mě neptejte proč
Datum: 16. března 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:21
 Jakou tlumivku? Co to znamená silný rotor a proč si ho mám vážit?
Datum: 15. března 2009 18:29
 do zadu tlumivku...jinak "ocouzena" zarovka znaci opotrebovani starim, to je ze se tusim ten wolfram uklada z vnitrni strany toho skla, proto je takova zacernela, tobe praska vlakno - pretizeni, nevydrzela takovy napor stavy...cili pokud mi to Chong nevyvrati tak mas silny rotor nebo to mas u zadni zarovky blbe zapojeny (nemas tam zadnou nebo ti nesviti, pokud sviti tak je to prave silny rotor)
Datum: 15. března 2009 18:23
 ale tam neni 30w zapalováni tam je 05tkový, ja když dám dopředu 6v 25w a tak od toho neni vydet na cestu a svítí to strašne málo, potřebuju vyřešit co mám dat dozadu za žarovku???? a ješte jedna věc když tu zadní žárovku vyndám tak ani neni jako očouděná ale je jen praskly to vlakno tak jestli to sou takovy šmejdy?\r\n
Datum: 15. března 2009 17:59
 no ale pokud se nepletu tak 05 mela este tlumivku...pokud ma 30W zapalko tak neni co resit - sulfidka, jeden kabel od ni navic natahnout a dat dopredu 25W zarovku...pokud ma jenom splaseny rotor tak Chong mi gdysy posilal z toho sameho duvodu navod na sestrojeni regulace - nemusis nijak ubirat na vykonu jenom to nepresahne mez gdy ti praska ta zarovka, bud mi dej vedet na mail nebo at se na to primo vyjadri Chong
Datum: 15. března 2009 17:50
 zaleží jak máš zapojenou elektriku, ve schematu pro 30w není zadní žárovka přimo na kostru, zadní sulfidka je napojená na na vlákna přední žárovky, oba konce...jeden konec na dálkové vlákno a druhý drát na tlumené vlákno a už ti praskat nebude.
Datum: 15. března 2009 17:23
 dej před světelnou cívku usměrňovací diodu, žárovka potom bude o polovinu mín svítit, ja mam tohle na mustangu,protože se mi taky často palily žárovky a kdyš jezdím za tmy tak mam přepínač kde jednoduše tu diodu odpojím ,ale už potom netočím tolik ten motor at mi neshoří
Datum: 15. března 2009 13:44
 a nebo tam mas misto 20W 30W zapalko (treba z typu 21 po roce 75 nebo typ 23 cili mustang)...a nebo mas silny rotor, toho si vaz
Datum: 15. března 2009 12:45
 jastli mas zapalko jako na 555 mussis tam dat tlumivku do masky jak na j 555.dopredu 6v 15w hozadu mam 12v 15w na j 555.musis kombinovat
Datum: 15. března 2009 12:40
 Hoši,dá se hlava na válec zabrousit silichromem??Dneska sem to zkoušel,ale nic se nezměnilo.Podfukuje mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:27
 silichrom leští a nebrousí bambulo
Datum: 15. března 2009 17:27
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar hoši, mám dotaz. Dnes jsem rozdělal náhon tachometru a ty 2 plechové kroužky a mezi nimi ten plstěný, tak je neumím dostat zpět jelikož se mi je podařilo pokřivit. mohl by mi pls někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:11
 Čau zacpávaj se mně trysky co stím?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:30
 Vyčisti si nádrž.
Datum: 14. března 2009 19:30
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 a zalezi cim jestli je to nejakej bordel tak si dej na hadicku filtr a nebo se to obcas ucpava olejem a to je nejlepsi davat ho o neco min nebo radsi davat jinej
Datum: 14. března 2009 19:00
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Vyčisti karbec....x)x)
Datum: 14. března 2009 18:54
 zdar hoši potřeboval bych poradit mam fichtla 20..a vubec to nechce tahnout jenom na jedničku nevýte proč??dikes./.-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 16:37
 uz jsme na to pripraveny na takovydlec dotazy, jikni sem: prvni 3 dotazy od Standy, si to cely procti a podle toho navodu delej, mam tam jeste serizovani atd atd, jinak dalsi je tady nahore v liste FAQ, tam jsou tez este jiny navody
Datum: 14. března 2009 16:37
 ucpaný výfuk, zasviněný karbec, vyhoněný motor.
Datum: 14. března 2009 14:22
Jméno: Dave
IP: uživatel4613
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 13:46
Jméno: veva
IP: uživatel8274
 Nazdarek me to dela to same,nemohu na to prijit proc.Prosim poradte diky
Datum: 21. prosince 2009 13:46
 HEJ Jo tak už to valí jak má dokonce sem to byl už prohnat na silnici  tak dík byly to ty unašeče jak si říkal .. byly byl jen obraceně nasazen ... ted to chytne na šlápnutí !! díky
Datum: 15. března 2009 16:23
 no v tom pravém je všechno na svém místě a čelisti ten pravý roztocí... takže i unašeče musí být dobře nasazené ,Levý buben jsem odmastil a stejně se neroztočí když je nasazená svíčka kompresi to pořád hází jen bez ní !
Datum: 15. března 2009 10:57
Jméno: E
IP: uživatel2900
 ee oprava na konci vety ma byt levy  uz je moc hodin no
Datum: 15. března 2009 2:36
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 tak bud ti nedolehaju dobre unasace... to skus skontrolovat skur... lebo nemosis zdelavat ten levy.. staci ked oddelas vicko praveho a dostanes sa tam... a ked to nepomoze ze ich odmastis a dobre zlozis tak sa asi budes moset kuknut na ten pravy
Datum: 15. března 2009 2:36
 NE naopak !! Ten LEVý se neotáčí ale pravý ano !!!!! takhle je to spravně ! vyčistil jsem ho ale stejně se nějak nechce pořád chytnout... jde o moji babetu dával mi to sem kamos... normalně když šlapu tak ty čelisti v tom pravém bubnu Fungují úplně normálně !! ale v tom levém bubnu asi ne ... !!! ALe když vytáhnu svíčku tak se ten levý buben podaří roztočit ! ale jen když je svíčka venku
Datum: 14. března 2009 19:25
 jako ten levý buben se ale otáčí v pohodě je problém v tom Levém BUBNU ! ne v pravém ...
Datum: 14. března 2009 19:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel5505
 no tak ja mnel podobny problem , bud sa ti tam pri skladani dostal olej, alebo si to nejak zle utahel ..ze si ty celuste nesedli dobre na sebja... uz nevim cim to presne bilo ale kazdopadne mosis s teho praveho bubna kde su unasace zdelat kryt a skusit sa nato kuknut ....
Datum: 14. března 2009 13:00
 Čau kluci nevíte jak by se dal opravit ten pant jak je na kostře pro sedlo jestli by se dal nějak vyměnit vyndat nebo tak něco mi ted drží sedlo pavouk ale neni to fakt nic moc bych to potřeboval nějak vyřešit dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:20
 je to slaby misto, jednou me to prdlo za jizdy tak sem to svaril a diky teto zkusesnoti to tam bud prisroubuju matkama (vzdy se dala vyvrtat dira a prisrouvovat) nebo to necham bejt...
Datum: 13. března 2009 18:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5500
Datum: 13. března 2009 17:28
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 me se to vytrhlo z kostry, ale nevaril sem to,ale nadstavil jsem to pliskem,odmeril,vyvrtal dirky a pevne k sobe prisrouboval a vubec s tim nemam broblemy.Je to good.
Datum: 13. března 2009 16:41
 zavaris blbe a je to v haji,to se me ted stalo
Datum: 13. března 2009 13:32
 Todle je další slabý místo pionýrů, já todle vařil asi 100krát, pokud máš ten plech na kterim je to přišroubovaný tak zbitek doděláš, to neni problém.
Datum: 13. března 2009 12:59
 me ta ten pant taky chybel,tak sem to vyresil tim ze sem to misto na ramu orezal a obrousil a na to misto sem navaril pant vlastni vyroby,facha to snad este lip nez origo
Datum: 13. března 2009 9:52
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 Cau draci.. mam MZ 150...a kdyz jsme dnes vyndal svíčku tak jiskřiště bylo lehce jako by BÍLÉ.. je to v poradku nebo naopak? Mooc dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 přesně tak, chtěl jsem to napsat, ale než jsem otevřel odpovědět, tak už to tu bylo
Datum: 12. března 2009 19:55
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 moc chudá směs
Datum: 12. března 2009 19:54
Jméno: rafinek
IP: uživatel5489
 čau mam doma rozdělanaho fichtla a kdyřž jsem jezdil vjednom za 1 tak to vytočilo po rovině na plno a když ve dvo jsem jl tak jse to chvili dusilo tak jsem to namířil z kopce a do otaček a pak to jello a ta dvojka když dám plnej dekl tak se to začne dusit tak musím mu povilit aby se to nedusi lo za 2 to misi jet jen z kopce vedvou a to me ser.. jestli nevi někdo čim to je když mam fichtla zozdělanyho a za 3 to ani nejezdim jedine z kopc v jednom tak tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:22
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 jj tez si myslim ze to bude tou ihlou, ja som mal tez raz takyto problem
Datum: 13. března 2009 20:22
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 vyčisti trisky skontroluj ci mas ihlu v karburatore na spravnom zareze a ak to nepomoze tak skus vymenit sviečku mne sa raz stalo ze v otačkach prestavala hadzat iskru a motor jednoducho skapinal... ale ked vravis ze ti nevladze aj na 3 tak to mas asi vybehany motor a pomoze akurat vybrus... no este sa pozri či nemas niektoru brzdu prilis dotiahnutu a neblokuje ti koleso popripade či nemas naspanovanu retaz
Datum: 12. března 2009 17:30
 Zdar draci jaky je rozíl mezi 6V a 8V cívkou?? Chtěl bych vědět jestli nevadí že mám na své Jawě 20 6Vcívku. Předem díky za odpověď a mějte se!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:06
 8V má větší odpor a indukčnost.
Datum: 11. března 2009 20:06
Jméno: fichtlrider
IP: uživatel2942
 ne nevadé to ale s 8 to líb startuje celkově je to lepší
Datum: 11. března 2009 19:35
 Zdarec tak jsem se pustil do oživení mustanga goldena. Měl jsem problém s řazením šla jen 1. Půlil jsem motor a zjistil že řadící automat je nějaký pošahaný tak jsem ho vyměnil. Ted už to řadí v poho 1,2,3 ale problém je v tom že na 1 to jede dobře ale jak zařadím 2 tak jde výkon do ........ 3 dělá to samý. Motor by měl být po výbrusu akorát cca 10 let stál. Myslíte že by na to mohl mít vliv nedostatek benzínu? páč když jsem přeplavil karbec a měl jsem špatný předstih tak svíčka nebyla vůbec mokrá mělo by to přece benzín nasát.Po seštelování předstihu chytá v poho. Nevíte někdo co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5486
 kdyz mas na vsechno odpoved,tak asi i sam prijdes na to proc ti to dela..........
Datum: 11. března 2009 22:15
 karbec jsem čistil. kdyby byly ztvrdlý gufera tak by to přisávalo falešný vzduch tím pádem by to nechytlo a nebo by to chcalo olej z výfuku
Datum: 11. března 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 skus vycistit karbec a ....no...ono 10 let neni moc,ale mohli ti stvrdnout gufera
Datum: 11. března 2009 18:29
Jméno: Mc´s Klozr
IP: uživatel5483
 CS borci... rozhodl sem se překroužkovat fekála...vymenil sem kroužky...zaddělal valec s hlavou..ale nechce naskočit...jiskru to hází..při roztlaceni se to snaži chytit ale nechytne plz poradte...diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 3:17
 Ked jejich rady zlihali a motor stale nechce naskocit mozes ho k tomu prinutit . vymontuj sviecku daj pred valec ruku a ked ti bude do ruky narazat vzduch tak je dobre .Vezmi si injekcnu striekacku a daj do valca trochu benzinu Piest musi zavierat vifuk inak je zbitocne zasrobuj sviecku zapoj vsetko ako ma bit a po kazdych 10 kopov daj do nasavania trochu benzinu ked budes pocut vybuchy ako by chcel motor nastartovat tak je dobre musis hladat pricinu v karburatore tak skus precistit trisky , viacej vitiahnut ihlu pre bohatsiu zmes a podobne ked sa posnazis za den sa mozes vozit
Datum: 12. března 2009 3:17
 tak bacha! pokud das novy krouzky tak bude mit sice vetsi kompresi (zalezi jak vybehany krouzky si tam mel) ale na pace se to malogdy projevi, to znamena ze ti blby padly v zamcich, ted ti drou ve valci a delaj ti tam mozna rejhy jak prase! bejt tebou tak zas vyndam valec, kouknu do nej estli se poskodila vlozka a prekontrolovat krouzky...je mozny ze si otocil pist (pokud si nevyndaval pist z ojnice tak tohle pada) nebo si nasadil obracene valec (ale blbec nejses)...pokud ti jakoby negde fouka tak si zkrivil hlavu pri dotahovani (vzdy utahovat a povolovat krizem a pomalocuku o pul otacky)...pokud si s elektrikou nemanipuloval tak to tez pada, jinak je to jasny seridit...a nebo ti to negde netesni a prisava ti to falesnej vzduch (oba konce kolena sani znova pretesnit popr. zabrousit dosedaci plochu na smirglu polozene na rovne desce)...ale nejvic je pravdepodobne spatne zasazeni krouzku (nebo prasknuti ale to by zas nemelo takovou kompresi ma-li to kompresi a ne treni ve valci)...jinak krouzky se zajizdej tak par km nez si to malinko sedne tak pomalinku ze zacatku a pak uz normalne jezdi...
Datum: 11. března 2009 19:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 až si ty kroužky sednou tak to pujde zase líp
Datum: 11. března 2009 18:31
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 že to jde našlapovat ztuha to je dobře novy kroužky maj větší tření. jakej poměr mažeš ? a možná by stálo zato kouknout, jestli ti nepodfukuje hlava
Datum: 11. března 2009 18:30
Jméno: Mc´s Klozr
IP: uživatel5483
 motor normalne behal..ale zdá se mi že to jde naslapovat vice ztuha...
Datum: 11. března 2009 18:28
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak jistota je jistotoa a náhoda je blbec
Datum: 11. března 2009 18:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ten předstih, odtrh, karbec-to je takovéé nejpravděpodobnější, ale když měnil pouze koružky, tak s tim snad nic nedělal, a jestli ten motor normálně běhal, tak by to mělo byt ok
Datum: 11. března 2009 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a motor se jinak točí normálně lehce?? Kroužky v zamkách máš??..... pak ještě jestli máš všechno dobře přetěsněný a pořádně křížem dotáhléé.....předtim běhal ten motor dobře?
Datum: 11. března 2009 17:28
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 kouknul bych na předstih, odtrh a zkontroluj karburator jestli neni zasvinenej
Datum: 11. března 2009 17:28
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Caute nevite nekdo o nejaky barve na vyfuk?ale at je cerna a pokud mozno ve sprdeji mam totiz na vejfuku po bratrovi taku peknu caru pres nej vypada to pekne ale je osupana trocchu tak bych ju chtel znovu udelat ale nevim jestli norml barva by to snesla taku teplotu co myslite pls dik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:17
 to je kyc jak svin ale gdyz si to chces dobrovolne zpaskvilizovat tak si kup vypalovaci barvu nebo zaruvzdornou, bo to jak povidal kolecko...
Datum: 11. března 2009 19:17
 normalni barva nevydrzi, po zahrati by se sloupala. Kup si nekde barvu ve spreji na kotle nebo grily, ty maji teplotni odolnost udajne az do 600 stupnu, takze ti bude bohate stacit.
Datum: 11. března 2009 7:27
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ČAU draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:16
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ty vole wili on nechce novej závitník ale nový ty závity
Datum: 10. března 2009 18:16
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 no radši mi to popiš
Datum: 10. března 2009 18:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:46
 na pravym deklu nebo na tom malym troj. plechu co kryje zapalovani? u toho deklu je to vcelku zarazejici, tam sem to nigdy nestrhl a to tam mam imbusovy srouby, ale asi by se nic nestalo gdybys to projel zavitnikem a dal o cislo vetsi srouby, na tom plisku uz se mi to taky stalo, projel sem je a cislo vetsim zavitnikem, o cislo vetsi srouby a jezdim dal
Datum: 10. března 2009 17:27
 OMG uz sem ti psal jednou ze nemusi bejt novej ale musi byt vetsi... nvm co je to za diru ale zavitnik musi byt vetsi....nebo si zavit oprav prodavaji se takove vlozky....
Datum: 10. března 2009 17:26
Jméno: lukys
IP: uživatel3879
 čau lidi mam menší problém . můj stadion s22: je po renovačce a když ho chci nastartovat tak jen když hodně rychle souvisle to¨čím pedálama a když je plyn aspon an polovinu jink ne je možné že jo to svíčkou mám svíčku Brisk NR15C a na stadiony mají být Brisk N15Cnebo N17C nebo myslíte že je to v něčem jiném vše je nastaveno tak jak má být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 7:35
 typuju to ze se to uchlastava,takze zmensi hladinu v plovakovce,a svicka ma bejt n14c tusim
Datum: 11. března 2009 7:35
Jméno: DRAK
IP: uživatel2800
 čau draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 15:24
 Zavitnik staci starej ale musi byt vetsi....
Datum: 09. března 2009 15:24
 Čau draci mám problém mám Jawu 21 když nastartuju a dám plyn tak do třičtvrtě tak to hned chcípne dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:02
Jméno: dom
IP: uživatel692
 vycisti karbe a mrkni na hladinu\r\n
Datum: 09. března 2009 18:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5453
 Ahoj draku vyčisti kompletně všecky kanaly na karburatoru a mrkni do nadrže jestli ji nemaš vyrezlou. Jestli jo tak kup 2x odrezovač a diabolky pořádne ji vymlat a pak ji vypláchni půl litříkem benzínu nasad a jezdi. Ale taky to může být plovákem triskamy předstihem__ Tak sned ti pomuzu.
Datum: 08. března 2009 20:09
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 čau potřebuju poradit mám mustanga a je nějakej línej teď sem udělal malej pokrok že to už vyjede kopec na 2 předtim ho to vyjelo jen na 1 a když se ten motor ohřeje tak to ten kopec na 2 nevyjede motor má najeto cca 300km po výbrusu ale ani před tim výbrusem nechtěl jet svíčku mám n15c
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 19:13
 no supr sme zas u svicek...panove steje nejlepsi do fika je stara PALka, to je bez diskuze, cili gdo chce nejlepsi svicku tak at si sezene tady tu staroszitnost, dokonce se i prodava a tusim ze za 30Kc...jinak teplotou svicky se daj delat vcelku i divy ale tobe, jelikoz este zabihas, tak ta Briska n15c bohate staci, mozno dat n14(c) coz je studenejsi jelikoz se ti to pri zajizdeni prehriva ale normalne bych tam nechal tu co tam je a je klid...jinak do babetty se predepisuji primo od vyrobce 17 (teple) pac je to dano konstrukci motoru a do fika jsou vyrobcem urcene (dnes) prave s tepelnou hodnotou 15, nemuzes tam davat svicku z babetty a cekat ze ti to pojede jak na betce, to je blbost, jiny motor...
Datum: 08. března 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 u beznyho fichtla ma tohle vase reseni svicek minimalni vyznam.....jedina podstatna vec je jiskra
Datum: 08. března 2009 18:51
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja davam svicku nr15c a jede jak drak me ta svicka stala 49kc ale jestli chces neco poradnyho tak dej ngk b8hs stoji neco kolem 100kc ale pry je to dobra investice prej se s tim zvedne vykon ale ja sem ji jeste nezkousel jsem s nr15c spokojeny
Datum: 08. března 2009 18:45
 cau hale tak skus n17c davam ji dobabety a me to slape jako hodinky
Datum: 08. března 2009 18:34
 to mu ani nerad aby si udelal silnou dvojku! to je neco strasnyho! zvlaste do tech kopcu! na dve to rve jak svin, kopnes tam za tri a muzes to znova podradit, este na rovince to trojka chytne ale do tech kopcu (byt jen do mirneho) je to strasny utrpeni...300km nic moc neni, pockej si a jezdi, moc ho nehon, to si proste musi sednout, po 500 by mel litat jinak, tam uz zacina ozivat a pak zije az do dalsiho vybrusu
Datum: 08. března 2009 17:58
Jméno: Petr
IP: uživatel5453
 Ahoj s tím Mustangem bych věděl co ale musíš rozpulit kompletně motor. A v převodovích kolečkach udelat trochu zmenu. Uděláš si krátkou jedničku i dvojku a trojka bude líná stejný jak u simsona ale pak za dvojec vylítneš vše za to ti ručim tak zdar.
Datum: 08. března 2009 17:42
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Cau draci spravuju kamosovi Simala a nevim jak udelat predstih aby to jelo!Nevite jak se to dela a kdyztak nejakou stranku s navodem na simali bo tak jeto klasicky sima S51 elektrinic dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja sem to taky steloval na statoru zapalka je takovy zub a na karterech taky tak to srovnej a melo by to slapat potom se to jemne doladi stroboskopem ale to doma neudelas
Datum: 08. března 2009 17:08
Jméno: BuBlin
IP: uživatel5451
 Zdravim, u Simala se predstih nedela, protoze ma bezkontaktni zapalovani. Jde pouze otacet stelovacim sroubem na zapalovacim modulu, ale to bych nedoporucoval pokud uz neni rozladeny. Zkus vymenit inducku, svicku, fajfku kabel apod... a uvidis ze ho ozivis.
Datum: 08. března 2009 15:48
|



|