slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Stinovlas      E-mail:      IP: uživatel3024    
Po dlouhe dobe jsem zas tu, zdravim vsechny jaware a cezetare. Chci se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s tim centralnim stojanem na trindu (trubkovym). Ten puvodni jsem pri shazovani masiny ze stojanu zlomil a jedinej co tu je je z trubek a tomu moc neverim. Sice se nezlomi, ale bojim se, ze se zvohne. Co si o tom myslite? Mate ho nekdo? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: chudozka      IP: uživatel4933    
kámoš ho má asi uš půl roku a zatim se mu nic nestalo a myslím že je dokonce lepší neš ten hliníkovej co tamy byl a je to asi tim že je takovej pružnější. ale fakt zatim se mu nic nestalo
 
 
Datum: 07. března 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau měl bych dotaz když jedu na svej 21 tak když dám tak do třičtvrtě plyn tak to začne cukat až to chcípne nevíte čím by to mohlo bejt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: do      IP: uživatel692    
skus dat vetsi hladinu a bohatost smesi a serid si predstih a votrh na kladivku a taky vycisti svičku a pojedeto
 
 
Datum: 09. března 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
svicka
 
 
Datum: 08. března 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
mě to taky dělalo ale jak píše drak je zde více možností čím to může být ale mě to dělalo to že sem měl zasranej fitlr v nádrži a nestíhal tam týct benzín a když to mělo větší otáčky tak se to začlo cukat jak píšešš možná že máš to samý možná že něčím jiným udělej všechno co napsal tady drak přede mnou a mělo by to jet...AT JEZDÍÍ!!!!!!!!
 
 
Datum: 07. března 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Je toho dost čím by to mohlo být. Tak např.: vyčisti kohoutek a karbec, pročisti trysky, pak bych zkusil pročistit nebo vyměnit svíčku, NOVÁ SVÍČKA DĚLÁ DIVY !!!, vyčisti taky filtr sání, pokud ti to pořád bude tak blbnout, tak jak máš na šoupátku v karbecu tu jehlu, tak ji posuň o zářez nahoru, proste že ta jehla bude víš, a jak pojedeš a bude ti to blbnout, skus podržet normalně za jízdy tzv. "sitič" na karbecu (lajcky-to mačkátko, čim karbec přeplavuješ) to je asi všechno. Ať se daří!!!
 
 
Datum: 07. března 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel4699    
zdar, koupil jsem novej vyfuk na 555, ale stojanek se nevejde za tu pruzinu aby drzel, a mezi pruzinou a vyfukem nedrzi, ta prepazka na sotjanku je moc blicko motoru. co bych s tim mohl udelat ? dik, krystof odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel5435    
zdar draci nevite nekdo jak delaji bez kontak z origo zapalovani??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyhodíš kladívko a dáš místo něj něco jinýho bezkontaktního
 
 
Datum: 04. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No nejspíš tak, že se origo vyhodí...a dá se tam bezkontakt :-)
 
 
Datum: 04. března 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: jára      IP: uživatel2800    
čau lidi o mam šehno zkontrolovat na mustangu po zimě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Froggyc      IP: uživatel2406    
kladivka, trysky, svicku, benzin
 
 
Datum: 04. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja je na tom...gumy, benal, zapalovani, vybava, rez, blato, svetla...
 
 
Datum: 04. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli jede.....
 
 
Datum: 04. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli má benzín a nafouklý kola...:-)
 
 
Datum: 04. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2800    
lidi když utahuju nebo povoluju řetěs tak jak je tam ten 10 šroubek no tam mi to nejde utahovat ani nehe lízt zpátky co stim je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a nebo nemáš povolenou matku u toho šroubku, ale to by šel aspoň povolit, ztěžka, ale šel
 
 
Datum: 04. března 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Milhaus 350      IP: uživatel5433    
Ahoj jsou dvě možnosti 1. buď nemáš povolenou tu osyčku která jde skrz zadní kolo + rozetu a nebo 2.máš strhanej závit
 
 
Datum: 04. března 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: tula      IP: uživatel4888    
mas strhanej zavit na sroubku nebo na ty matce!!
 
 
Datum: 04. března 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4us,udělal jsem Go,no a když jsem utahl sekundární kolečko matkou,tak zadní kolo skoro ani nelze otáčet,je to tím,že je tam nový gufero??Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano utahnout aby neprokluzovalo sekundarko a zajistit tim pliskem...pokud to utahnes a pak se to cely nechce tocit tak je negde chyba! prevodovka, zarazeny kvalt atd...
 
 
Datum: 04. března 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5432    
velký kulový....ma se to utahnout na krev a zajistit povoleni matice tim pliskem........
 
 
Datum: 04. března 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
uz vim cim to je,ja jsem to hlupak utahl,ale jenom utahl a ono se tam ma to lehce utahnout a pak zajistit
 
 
Datum: 04. března 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdu mate oba - je tam jak rozperka (na vymezeni vzdalenosti) tak i pojistka, kerym se ta maticka zajisti (ohne se), delala se kruhova, ted sem se setkal i s takovou 6cipou...jinak pokud nejde otacet sekundarkem tak mas bud zarazeny kvalt (vraz tam neutral, pak se to musi tocit) nebo je neco blbe v prevodovce...to gufero nesmi mit moc namackle na lozisku, to same jak na guferu u klikovky, gdyz je az na lozisku a dre se o nej tak se to pak nchce tocit a gdyz se roztoci tak se spali...
 
 
Datum: 04. března 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne podlozka ale takovej vymezovaci krouzek
 
 
Datum: 04. března 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ne,pod tou matkou u sekundarka je takej plisek a ten tam je proto abys tu matku utahl jenom tak aby slo otocit bez problemu to ozubeny kolo a tim pliskem po zohnuti bys to zajistil aby se to nevysroubovalo.jo a pod tim sekundarkem má byt eště podložka esi ju tam máš
 
 
Datum: 04. března 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: paul      IP: uživatel5423    
čau,mám takové menší problémy s mustamgem. O velkých prázdninách mě jezdil mustang ůplně jinak (o něco líp než teď). Dneska když ho byl projet tak jsem se snažil vykoumat co při té jízdě je špatně a zjistil jsem že ten motor cosi vůbec nejde vytočit naplno. I když jedu s kopce jede max tak 60-65 km/h. Čím to může být ?? Téhdy sa točil teda o hodně líp a vůbec nwm co se s tím mohlo stát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 23:45
 
 
 
 
Jméno: drakula ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako první bych sundal výfuk a zkontroloval výfukový kanál ve válci motoru. Pokud je na jeho stěnách byť jen půl milimetrová vrstvička karbonu (vyškrábni šroubovákem, ale pozor na píst), pak Ti to sebere podstatnou část výkonu. Krom toho výfuk by se měl také občas dekarbonizovat, tedy zprůchodnit cestu plynům a odstranit nánosy karbonu. Když to nebude tím, pak bych vyměnil zapalovací svíčku a případně zkontroloval průtok paliva a předstih zapalování. Asi bych vyměnil gufera na klikovce (nevím, jak to tam má Simson řešené). Možná že ta gufera už netěsní a unikají tlaky z klikové skříně. Pokud ani to nepomůže, pak by to vypadalo na opotřebování motoru a nechal bych udělat výbrus. Ale to už je jiná kapitola.
 
 
Datum: 03. března 2009 23:45
 
 
 
 
Jméno: návrhář jawy 50      IP: uživatel1640    
co by si od toho ctěl vždyt je to uplně normální rychlost... nezapomen že je to skoro 40 let stara motorka 50 ccm a jestli chceš jezdit 100 tak si kup nakyho činskyho skutra 50 ccm furt ho budeš ladit aby ti to jelo aspon 90 a pak ti to za 5 let stejne nepojede protože je to samej lacinej materiál!!!
 
 
Datum: 03. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skontroluj prectich jestli to nepali moc pozde a mozna by to chtelo novou svicku alspon skusit a uvidis ta se ti nestrati. Stema otackama a vikonem muze souviset moc veci podivej se jakou ma barvu svicka po delsi jizde. Ma bejt cihlova. jinak ti zvetsi vikon vycistenej a utesnenej vejfuk a koleno taky musis dobre utesnit k valci nejlepsi je novy si sehnat tesneni uhlikovy naky mekci a dat silnejsi vrstvu pod valec a peerovy podlozky a lechce dotahnes tak abys to nestrch a bude ti litat ,doporucuju nanecem koleno zabrousit doroviny tu plochu co priseda k valci dost casto to je ohli a pak to netesni a ten vikon je treba polovicni
 
 
Datum: 03. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši z čeho se dá udělat těsnění pod hlavu válce??Koupil sem jinou hlavu na Jawu 175/356,sice je na typ 356,ale trochu mi podfukuje v přední části.Chci tam udělat těsnění,ale nevim z čeho.Tady u nás do těhlech motorů neporodávaj skoro nic,a objednávat jedno těsnění přes net je blblost.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě ho můžeš vyžíhat třeba lehce zapalovačem nebo horkovzduškou aby změknul a líp se smáčknul. Taky můžeš vystřihnout kroužek z nějaký plechovky od piva
 
 
Datum: 04. března 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,z vršku od zavařeninové sklenice z toho tenkého hliníkového to zabere,obtlač ho na tu hranu a potom vystřihni,nasaď to a zaručene foukat nebude mám to odskoušený.
 
 
Datum: 03. března 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Pude koleno výfuku jak tu má sesa na Jawu 05. Když sem tam zkoušel z mustanga tak tam nešlo protože bylo jakoby málo u země že tomu vadila stupačka na kerou se šroubuje podlážka.Podle mě musí mít 05/20 stejný koleno jáký má nižší světlost protože jinak chytne o podlážku že na šroubu u hlavy sedí ale blíž ke klikovce už je fuga. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5419    
hele ale oni sou fakt nektery vejš......vlastni zkusenost...origo koleno z 21 na 20 nedas:-D:-D...ale myslim ze ty novy pasujou dobre
 
 
Datum: 03. března 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave, 20 maj tez podlazky a stejne koleno...mam za to ze se kolena od 05 po mustafa nelisily...ale! bacha na yt novy kolena! jsou jinak tvarovany...sem jedno o prazkach koupil a bylo o dost niz (nasadil jsem vyfuk a prvni otvor v nem byl o dost niz nez je otvor na sroubek pod stupackou, kery by mely byt stejne) - takze by ti tam mohlo pasovat...ty vyfuky jsou pak takovy zvedly...
 
 
Datum: 03. března 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
myslím, že teď už se vyrábí pouze ty, co má model 20, takže pokud je to stejné jako na 05 (jakože asi jo) tak to tam bude pasovat
 
 
Datum: 03. března 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: drakula ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj poraďte mi prosím: Mám Babettu 210. Rozebral jsem celý motor z důvodu výbrusu, vyměnil jsem všechna ložiska v motoru a převodovce, odmastil spojkové bubny a spojková obložení, mírně zdrsnil jemným smirkem, dal nová gugera.... všechno jsem to smontoval a ejhle! ˇV režimu nožního šlapání je vše v pořádku. Přepnutím na záběr motoru dojde k absolutnímu zablokování a nelze otočit primárním kolečkem dopředu ani dozadu. Tolik jsem si se vším dal záležet a teť tohle! Nevíte někdo, co jsem udělal špatně? Nerad bych zbytečně zase půlil motor. Snad spojky. nevím. Poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Pavlos.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko, zkontroloval jsi před smontováním jestli se točí volnoběžka ? Pravděpodobně se ti kously válečky. Bez půlení to nepůjde :-(
 
 
Datum: 03. března 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: jari92      E-mail:      IP: uživatel5418    
Čest práci pánové mám hoodně velký problém se kterým si nikdo neví rady ! Mám stadiona a blbne mi jiskra a to tak že když vyšroubuju svíčku z hlavy a opřu ji závitem o žebra na hlavě tak NEHÁŽE jiskru ale když ji opřu o tu elektrodu dole na svíčce tak HÁŽE. Co tomu je ?? Moc díky už si nevím rady. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: jari92      E-mail:      IP: uživatel4132    
:-))
 
 
Datum: 03. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jeden test...:-) Strč do fajfky prst a šlápni....když to bude kurva bolet je to dobrý když to bude bolet je to na pováženou a když se to bude dát vydržet je to špatný....:-D
 
 
Datum: 03. března 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: jari92      E-mail:      IP: uživatel4132    
Jo taky jsem zkoušel jinou svíčku dokonce jsem si koupil novou NGK B7HS. Ta stará svíčka je BRISK N15YC. A ještě jsem zkoušel strčit šroubovák do fajfky a ten jsem opřel o žebra hlavy a potom po našlápnutí to jiskřilo. Tak nevím no.
 
 
Datum: 03. března 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: drakula ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkusils jinou svíčku?
 
 
Datum: 03. března 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne blba svicka...:-)
 
 
Datum: 03. března 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5419    
Asi tak......skus jinou svicku...to je prvni vec co te ma napadnout:-) kluci myslete u toho taky trochu:-D
 
 
Datum: 03. března 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel si jinou svíčku....? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 03. března 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel4472    
Nazdar chlapi, mám jeden problém. Na mustangovi mám 2 měsíce staré plynové lanko a když sem se jel projet tak se mi seklo a nešlo s tím nic dělat a soupatko bylo v pohodě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me se gdysy sekala rukojet u plynu a to tim, ze ten sroubek v rychlopalu byl malo utazeny a otresy se vysrouboval, tim zablokoval rukojet a bylo vymalovano...to muze byt take tim...jinak casto se stava ze je negde jakoby "zlomeny", tim padem lanko v bovdenu vazne a zasekava se...tez muze byt v karburatoru uz stara pruzina v soupatku, je tam pak mala sila vracet soupatko do puvodni polohy...jinak ho bud teda promaz, strc do oleje a pak bowden otri nebo kup rovnou nove, je to prece jen investice do budoucna...:-)
 
 
Datum: 03. března 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a promazal jsi ho než jsi ho vyměnil??
 
 
Datum: 03. března 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Babetťák      IP: uživatel1073    
Cau draci mam problem a sem debil to uz mi psat nemusite ale zpet k problemu v nedeli jsem se sel project a drzel sem babetu(210) pod plnym (je po generalce ale uz zajeta) a najednou mi to zdechlo myslite ze by to mohlo byt tim ze sem tam nalil na rezervu s mineralem 1,5l benzinu s plnou syntetikou motul 800??? Kdyz sem ji zkousel roztlacit tak jen obcas prdla jako by uz ale ne . dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2743    
ucpana tryska,pecka na svici......hledej
 
 
Datum: 02. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau měl bych 2 dotazy.Dotaz 1:Když jedu na svej 21 tak když přidám plyn tak do třičtvrtě tak to začne cukat až to chcípne tak nevím co stím.Dotaz 2:Jaká může být příčina oleje ve výfuku?.Pozn:Mám možnost koupit Mustanga nepojízdnýho v dezolátním stavu ptám se jestli do toho mám jít nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no muze to být motor po smrti a nebo jen zacpanej karbec ci kohoutek......chce to vše projít......chytit za kliku jestli nema vuli(pak bejvaj v hajzlu gufera),skusit si zatocit magnetem abys cejtil jestli má motor kompresi a tak podobne.....jako koupě bych se nebál pokud to není nejaká totálka za nepřimereny penize.....vsechny dily na GO sou dostupný
 
 
Datum: 02. března 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
čau draci,kam dáváte věci na fichtla chromovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel2743    
Tak tady je to těžký s vama.......stribrenku odsuzujete a od chromovani odhanite,ze je drahé....trosku na hlavu!!!!.......hele zalezi odkud jsi.....ackoliv sem ze strednich cech(Kladensko) tak kdykoliv bylo potreba neco pochromovat,tak sme to posilali do starý pérovny do ústí n.Labem.....dobra kvalita,standartni cekaci doba,standartni cena. Existuji i pofiderni chromari v praze,kteri nabizeji chromovani za neuveritelne male castky a nakonec jsi rad kdyz ti po pul roce vrati tvuj stary nenachromovany dil,ktery posles jinam......na takové chromare davejte bacha...bejvaj s nima problemy.....vybiral bych si velkou a známou firmu se standartnima podminkama....holt čekačka 3 mesice....no....ale nektere dily se rozhodne vyplati koupit nové..!!!!
 
 
Datum: 02. března 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=registr&kateg=kontakty_zobraz&id=renovatori&id2=chromovani vyber si...
 
 
Datum: 26. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do chromovny. nic levné!
 
 
Datum: 26. února 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec nevite kde sehnat origo. zrcátko na mustanga nebo kdo ho máte a přebívá vám tak my napište icq nebo kontak na sebe a dohodneme se diky moc předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi ted sem poskladal motor a kdyz zaslapnu na nakopavacku tak se mi vrati ale nejde to pres pastorek tudiz se mi toci cely hridel! je to dobre nebo spatne zatim tam neni dana spojkla!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ona se ma otacet pac gdyz nandas spojku tak pak to drzi komprese ve valci a ten tlak cili zjednodusene hridel stoji a ten jakoby cvrcek to precvakava aby se mohla nakopavacka vratit pres to cvrckove ozubeni zpatky...cili je to v poho:-)
 
 
Datum: 25. února 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
j diky!
 
 
Datum: 25. února 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to je v poho :-)
 
 
Datum: 25. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
kdyz podrzim hridel tak tak pastorek precvakava
 
 
Datum: 25. února 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel sem jako že se převodovka točí nazpatek když se vrací nakopavačka :-D
 
 
Datum: 25. února 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš se to vrací ale převodovka se točí nazpatek mrkni se na hřídel u lamelu nebo ji zkus přidržet a mělo by to jít páč až tam budeš mit valec avšechno tak to bude mit nějakej odpor ... "třeba
 
 
Datum: 25. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
zdar, nevite nekdo, jak je vysoky pitbike? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
zakazal bych to prodavat.....je to čínská pomsta:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak. jak kterej, ale některý maj i 90cm, ale to už jsou 250ccm
 
 
Datum: 22. února 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká kubatura? ale v průměru je to tak 75cm jestli se nepletu
 
 
Datum: 22. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
ale kolik zhruba meri v cm ??
 
 
Datum: 22. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
ale kolik zhruba meri v cm ??
 
 
Datum: 22. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi tak :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikovi nesaha ani po kotniky:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,co myslíte jelo by to dobře kdybych dal hikone na motor s cca 12000ot/min. a s válcem s parametramam na 10k? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: krejča_VIX-TEA,      IP: uživatel4734    
10k:-D bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere:-)..:-D umíš toho dost...
 
 
Datum: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: krejča_VIX-TEA,      IP: uživatel4734    
10k:-D bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere:-)..:-D umíš toho dost...
 
 
Datum: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele crosse nechci se do tebe navazet ale zda se mi ze ty tvoje velky skusenosti nejsou vydet na tvejch upravach co si psal nize .Ale nic proti tobe.Ten vejfuk tam urcute seriovej nedavej radsi si neco predsti o vejfuku na dvotakt a pak ho skus upravit.Pevny nervy pri upravovani zdar.
 
 
Datum: 22. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ach jo všichni ste tu na palici!(teda věčina):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5369    
Docela se tady bavím.Kolik ti je let crossi?Podle toho co tady píšeš jsi tak akorát tunér přez PC,a pěkně nám tady čůráš na kamaše.
 
 
Datum: 22. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Jako nemusite na nej bejt tak hustý.....tak koupil valec,o kterym jawaracing tvrdi ze ma potencial na 8-10 koni,dodelal sounalezitosti a ted resi vejfuk....kdo z vas umi vejfuk? malokdo...dokud sem si neprecetl Belluv vejfuk co prelozil frikulin tak sem taky jen tak tápal..... a pro cross: Hele mas asi dobrej valec i kartery,ale to ze mas podkovu mi napovida,ze nemas stočenou kliku a to potom nevim jestli z toho dostanes 10 koni......ja se taky ptal kam az muzu vyhnat motor se seriovou klikou a bylo mi mnohonasobne receno,ze to se seriovou kliku nema cenu resit...... tak asi tak....
 
 
Datum: 22. února 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
u každýho příspěvku máš napsaný s parametrama na 10k :-D to je jako náká tvoje hymna nebo tak něco ? kdybys napsal upravenej válec s klapkou atd... tak nám řekneš alespon něco ale když napíšeš to tvý s parametrama na 10k tak každej ví kuloví jak ten válec vypadá... btw: co takhle turbo to neplánuješ ?
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jo tak potom sry, to uz neska asi kazdy toci 12000 ....,
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim si svoje....:-) Tohle totiž nemá cenu....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro Enigma nic proti tobě ale já sem se stejskyho na nic takovýho neptal,takže se rači přesvěč jestli je to pravda než to sem napíšeš!:-):-):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
skusenost s tuningem dost velka... :-D hlavne ze sa stejskyho pta ci dat na valec kery ma tocit 12000 karbec s difuzorem 28 :-D ale proti gustu.....
 
 
Datum: 22. února 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě podkovu si dělam sám!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to dělam?Asi takle:-)koupil sem si kartry upravený na klapku,klaku a válec už upravený,jenom sem podle výkresu vybrousil třetí přepouštěcí kanál v kartrech!Dodělal válec podle vložkya všechno zbrousil aby to pasovalo!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Tak napiš jak to děláš?? Rád bych si taky udělal nějaký tuning :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tůtom ted dělam,ale budu to mýt už brzy snad hotový!Ale do FAQ bych moch dát jedině nákej výkres a to nevim jak ho k tomu mam přiložit!:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak napiš nějakej ten tvůj tuning a dej to do FAQ. Děláš na tom nebo to už máš?
 
 
Datum: 22. února 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak klidně:-Podkova,klapka,upravenej válec(pomocný vejfuk okýnka,třetí přepouštěcí kanál,upravený přefuky a vejfukovej kanál),vějířová hlava,jinej karbec 19mm,plánuju uděat vejfuk,a bateriový zapalko.To sou ůpravy motoru co dělam!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Tak napiš jaký děláš tuning motoru?? A popiš ho :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši já myslim tuning motoru ne vzhledu a o tom kolik výkonu je na vejfuku vim taky,ale je to jediný o čem nevim skoro nic!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D Tak pokud planujes takovou brutalitu tak bych nevahal a vyfuk bych si udelal sam popripade nechal nekde udelat ... rekni nam teda co vis o tuningu ? :-D kam se davaj Ledky pod motor ? :-D Vejfuk je jedna z nejdulezitejsich casti u 2T motoru ... na tom take zalezi 30-35% vykonu (nekdo rika ze i vic ale to nvm)
 
 
Datum: 22. února 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nákou tu tabulku pořád schánim no!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel5367    
tvoe, už tenhle výraz mě bije do očí "s válcem s parametrama na 10k" , ale jo určitě jawa50racing toho umí dost, to nepopírám (jestli je to teda od něj). Zkus vzít nějákej program nasázej do toho jak dlouho máš otevřenej vejfuk kanál. Podle toho převař hikona, nebo udělej totálně novej. Podle toho jak to pojede a co od toho budeš chtít můžeš měnit jeho rozměry dál dle návodu, kterej byl na jawa50tuning.wz.cz nebo tak nějak, jestli tu tabulku nemáš uloženou, tak pešek, já to nemůžu v počítači najít. Ale třeba to tady nějákej dobrák má. Programy jsou třeba na jawa-50.cz
 
 
Datum: 22. února 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikuline řeknu ti to asi takle já o tuningu vim docela i hodně,ale zdaleka ne jako ty,jediný o čem nevim vůbec nic je vejfuk!A s tim profilem sem to asi přehnal no,ale něco váíc o tuningu vim!
 
 
Datum: 22. února 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný já sem psal s parametrama tak nevim co řikáš a navíc zten válec neni mojí výrby takže laskavě nic neřikej!:-):-):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BTW :-D V profilu máš napsáno HODNĚ VELKÁ ZKUŠENOST S TUNINGEM. Takže si určitě umíš na tuhle otázku odpovědět sám ale jen nás zkoušíš....:-) Určitě víš jakej vejfuk potřebuje takovj motor. Ale přeci jen Hikone se mele pořád dokola tak nás chceš svízt z cesty co...? :-D:-D:-D Hoši....napsat si do profilu hodně velká zkušenost s tuningem...:-D Si tam napíšu asi že Rossi je proti mě máslo...:-) (to je totiž stejnej kec...:-D )
 
 
Datum: 22. února 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne-e a docela rád bych viděl těch tvejch 10 koní konečně....:-) Ale pokud na to chceš dát Hikona stejně to 10 mít nebude....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 12:53
 
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 3:40:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu