|
|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Cau draci spravuju kamosovi Simala a nevim jak udelat predstih aby to jelo!Nevite jak se to dela a kdyztak nejakou stranku s navodem na simali bo tak jeto klasicky sima S51 elektrinic dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja sem to taky steloval na statoru zapalka je takovy zub a na karterech taky tak to srovnej a melo by to slapat potom se to jemne doladi stroboskopem ale to doma neudelas
Datum: 08. března 2009 17:08
Jméno: BuBlin
IP: uživatel5451
 Zdravim, u Simala se predstih nedela, protoze ma bezkontaktni zapalovani. Jde pouze otacet stelovacim sroubem na zapalovacim modulu, ale to bych nedoporucoval pokud uz neni rozladeny. Zkus vymenit inducku, svicku, fajfku kabel apod... a uvidis ze ho ozivis.
Datum: 08. března 2009 15:48
 Po dlouhe dobe jsem zas tu, zdravim vsechny jaware a cezetare. Chci se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s tim centralnim stojanem na trindu (trubkovym). Ten puvodni jsem pri shazovani masiny ze stojanu zlomil a jedinej co tu je je z trubek a tomu moc neverim. Sice se nezlomi, ale bojim se, ze se zvohne. Co si o tom myslite? Mate ho nekdo? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 14:45
Jméno: chudozka
IP: uživatel4933
 kámoš ho má asi uš půl roku a zatim se mu nic nestalo a myslím že je dokonce lepší neš ten hliníkovej co tamy byl a je to asi tim že je takovej pružnější. ale fakt zatim se mu nic nestalo
Datum: 07. března 2009 14:45
 Čau měl bych dotaz když jedu na svej 21 tak když dám tak do třičtvrtě plyn tak to začne cukat až to chcípne nevíte čím by to mohlo bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:07
Jméno: do
IP: uživatel692
 skus dat vetsi hladinu a bohatost smesi a serid si predstih a votrh na kladivku a taky vycisti svičku a pojedeto
Datum: 09. března 2009 18:07
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 svicka
Datum: 08. března 2009 19:47
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 mě to taky dělalo ale jak píše drak je zde více možností čím to může být ale mě to dělalo to že sem měl zasranej fitlr v nádrži a nestíhal tam týct benzín a když to mělo větší otáčky tak se to začlo cukat jak píšešš možná že máš to samý možná že něčím jiným udělej všechno co napsal tady drak přede mnou a mělo by to jet...AT JEZDÍÍ!!!!!!!!
Datum: 07. března 2009 22:37
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Je toho dost čím by to mohlo být. Tak např.: vyčisti kohoutek a karbec, pročisti trysky, pak bych zkusil pročistit nebo vyměnit svíčku, NOVÁ SVÍČKA DĚLÁ DIVY !!!, vyčisti taky filtr sání, pokud ti to pořád bude tak blbnout, tak jak máš na šoupátku v karbecu tu jehlu, tak ji posuň o zářez nahoru, proste že ta jehla bude víš, a jak pojedeš a bude ti to blbnout, skus podržet normalně za jízdy tzv. "sitič" na karbecu (lajcky-to mačkátko, čim karbec přeplavuješ) to je asi všechno. Ať se daří!!!
Datum: 07. března 2009 14:35
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zdar, koupil jsem novej vyfuk na 555, ale stojanek se nevejde za tu pruzinu aby drzel, a mezi pruzinou a vyfukem nedrzi, ta prepazka na sotjanku je moc blicko motoru. co bych s tim mohl udelat ? dik, krystof
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2009 20:45
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 zdar draci nevite nekdo jak delaji bez kontak z origo zapalovani???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 21:37
 Vyhodíš kladívko a dáš místo něj něco jinýho bezkontaktního
Datum: 04. března 2009 21:37
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No nejspíš tak, že se origo vyhodí...a dá se tam bezkontakt
Datum: 04. března 2009 20:50
Jméno: jára
IP: uživatel2800
 čau lidi o mam šehno zkontrolovat na mustangu po zimě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 20:07
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
 kladivka, trysky, svicku, benzin
Datum: 04. března 2009 20:07
 ja je na tom...gumy, benal, zapalovani, vybava, rez, blato, svetla...
Datum: 04. března 2009 19:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli jede.....
Datum: 04. března 2009 19:07
 Jestli má benzín a nafouklý kola...
Datum: 04. března 2009 18:53
Jméno: pavel
IP: uživatel2800
 lidi když utahuju nebo povoluju řetěs tak jak je tam ten 10 šroubek no tam mi to nejde utahovat ani nehe lízt zpátky co stim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 16:06
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a nebo nemáš povolenou matku u toho šroubku, ale to by šel aspoň povolit, ztěžka, ale šel
Datum: 04. března 2009 16:06
Jméno: Milhaus 350
IP: uživatel5433
 Ahoj jsou dvě možnosti 1. buď nemáš povolenou tu osyčku která jde skrz zadní kolo + rozetu a nebo 2.máš strhanej závit
Datum: 04. března 2009 16:01
Jméno: tula
IP: uživatel4888
 mas strhanej zavit na sroubku nebo na ty matce!!
Datum: 04. března 2009 15:57
 4us,udělal jsem Go,no a když jsem utahl sekundární kolečko matkou,tak zadní kolo skoro ani nelze otáčet,je to tím,že je tam nový gufero??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 19:21
 ano utahnout aby neprokluzovalo sekundarko a zajistit tim pliskem...pokud to utahnes a pak se to cely nechce tocit tak je negde chyba! prevodovka, zarazeny kvalt atd...
Datum: 04. března 2009 19:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 velký kulový....ma se to utahnout na krev a zajistit povoleni matice tim pliskem........
Datum: 04. března 2009 15:35
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 uz vim cim to je,ja jsem to hlupak utahl,ale jenom utahl a ono se tam ma to lehce utahnout a pak zajistit
Datum: 04. března 2009 15:04
 pravdu mate oba - je tam jak rozperka (na vymezeni vzdalenosti) tak i pojistka, kerym se ta maticka zajisti (ohne se), delala se kruhova, ted sem se setkal i s takovou 6cipou...jinak pokud nejde otacet sekundarkem tak mas bud zarazeny kvalt (vraz tam neutral, pak se to musi tocit) nebo je neco blbe v prevodovce...to gufero nesmi mit moc namackle na lozisku, to same jak na guferu u klikovky, gdyz je az na lozisku a dre se o nej tak se to pak nchce tocit a gdyz se roztoci tak se spali...
Datum: 04. března 2009 14:50
 ne podlozka ale takovej vymezovaci krouzek
Datum: 04. března 2009 14:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ne,pod tou matkou u sekundarka je takej plisek a ten tam je proto abys tu matku utahl jenom tak aby slo otocit bez problemu to ozubeny kolo a tim pliskem po zohnuti bys to zajistil aby se to nevysroubovalo.jo a pod tim sekundarkem má byt eště podložka esi ju tam máš
Datum: 04. března 2009 13:57
Jméno: paul
IP: uživatel5423
 čau,mám takové menší problémy s mustamgem. O velkých prázdninách mě jezdil mustang ůplně jinak (o něco líp než teď). Dneska když ho byl projet tak jsem se snažil vykoumat co při té jízdě je špatně a zjistil jsem že ten motor cosi vůbec nejde vytočit naplno. I když jedu s kopce jede max tak 60-65 km/h. Čím to může být ?? Téhdy sa točil teda o hodně líp a vůbec nwm co se s tím mohlo stát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 23:45
 Jako první bych sundal výfuk a zkontroloval výfukový kanál ve válci motoru. Pokud je na jeho stěnách byť jen půl milimetrová vrstvička karbonu (vyškrábni šroubovákem, ale pozor na píst), pak Ti to sebere podstatnou část výkonu. Krom toho výfuk by se měl také občas dekarbonizovat, tedy zprůchodnit cestu plynům a odstranit nánosy karbonu.
Když to nebude tím, pak bych vyměnil zapalovací svíčku a případně zkontroloval průtok paliva a předstih zapalování. Asi bych vyměnil gufera na klikovce (nevím, jak to tam má Simson řešené). Možná že ta gufera už netěsní a unikají tlaky z klikové skříně. Pokud ani to nepomůže, pak by to vypadalo na opotřebování motoru a nechal bych udělat výbrus. Ale to už je jiná kapitola.
Datum: 03. března 2009 23:45
Jméno: návrhář jawy 50
IP: uživatel1640
 co by si od toho ctěl vždyt je to uplně normální rychlost... nezapomen že je to skoro 40 let stara motorka 50 ccm a jestli chceš jezdit 100 tak si kup nakyho činskyho skutra 50 ccm furt ho budeš ladit aby ti to jelo aspon 90 a pak ti to za 5 let stejne nepojede protože je to samej lacinej materiál!!!
Datum: 03. března 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skontroluj prectich jestli to nepali moc pozde a mozna by to chtelo novou svicku alspon skusit a uvidis ta se ti nestrati. Stema otackama a vikonem muze souviset moc veci podivej se jakou ma barvu svicka po delsi jizde. Ma bejt cihlova. jinak ti zvetsi vikon vycistenej a utesnenej vejfuk a koleno taky musis dobre utesnit k valci nejlepsi je novy si sehnat tesneni uhlikovy naky mekci a dat silnejsi vrstvu pod valec a peerovy podlozky a lechce dotahnes tak abys to nestrch a bude ti litat ,doporucuju nanecem koleno zabrousit doroviny tu plochu co priseda k valci dost casto to je ohli a pak to netesni a ten vikon je treba polovicni
Datum: 03. března 2009 19:03
 Hoši z čeho se dá udělat těsnění pod hlavu válce??Koupil sem jinou hlavu na Jawu 175/356,sice je na typ 356,ale trochu mi podfukuje v přední části.Chci tam udělat těsnění,ale nevim z čeho.Tady u nás do těhlech motorů neporodávaj skoro nic,a objednávat jedno těsnění přes net je blblost.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:21
 Ještě ho můžeš vyžíhat třeba lehce zapalovačem nebo horkovzduškou aby změknul a líp se smáčknul. Taky můžeš vystřihnout kroužek z nějaký plechovky od piva
Datum: 04. března 2009 7:21
 ahoj,z vršku od zavařeninové sklenice z toho tenkého hliníkového to zabere,obtlač ho na tu hranu a potom vystřihni,nasaď to a zaručene foukat nebude mám to odskoušený.
Datum: 03. března 2009 18:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Pude koleno výfuku jak tu má sesa na Jawu 05. Když sem tam zkoušel z mustanga tak tam nešlo protože bylo jakoby málo u země že tomu vadila stupačka na kerou se šroubuje podlážka.Podle mě musí mít 05/20 stejný koleno jáký má nižší světlost protože jinak chytne o podlážku že na šroubu u hlavy sedí ale blíž ke klikovce už je fuga. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 hele ale oni sou fakt nektery vejš......vlastni zkusenost...origo koleno z 21 na 20 nedas   ...ale myslim ze ty novy pasujou dobre
Datum: 03. března 2009 19:28
 no prave, 20 maj tez podlazky a stejne koleno...mam za to ze se kolena od 05 po mustafa nelisily...ale! bacha na yt novy kolena! jsou jinak tvarovany...sem jedno o prazkach koupil a bylo o dost niz (nasadil jsem vyfuk a prvni otvor v nem byl o dost niz nez je otvor na sroubek pod stupackou, kery by mely byt stejne) - takze by ti tam mohlo pasovat...ty vyfuky jsou pak takovy zvedly...
Datum: 03. března 2009 18:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 myslím, že teď už se vyrábí pouze ty, co má model 20, takže pokud je to stejné jako na 05 (jakože asi jo) tak to tam bude pasovat
Datum: 03. března 2009 17:57
 Ahoj poraďte mi prosím: Mám Babettu 210. Rozebral jsem celý motor z důvodu výbrusu, vyměnil jsem všechna ložiska v motoru a převodovce, odmastil spojkové bubny a spojková obložení, mírně zdrsnil jemným smirkem, dal nová gugera.... všechno jsem to smontoval a ejhle! ˇV režimu nožního šlapání je vše v pořádku. Přepnutím na záběr motoru dojde k absolutnímu zablokování a nelze otočit primárním kolečkem dopředu ani dozadu. Tolik jsem si se vším dal záležet a teť tohle! Nevíte někdo, co jsem udělal špatně? Nerad bych zbytečně zase půlil motor. Snad spojky. nevím. Poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:10
 Zdravíčko, zkontroloval jsi před smontováním jestli se točí volnoběžka ? Pravděpodobně se ti kously válečky. Bez půlení to nepůjde
Datum: 03. března 2009 18:10
 Čest práci pánové mám hoodně velký problém se kterým si nikdo neví rady ! Mám stadiona a blbne mi jiskra a to tak že když vyšroubuju svíčku z hlavy a opřu ji závitem o žebra na hlavě tak NEHÁŽE jiskru ale když ji opřu o tu elektrodu dole na svíčce tak HÁŽE. Co tomu je ?? Moc díky už si nevím rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:20
  )
Datum: 03. března 2009 18:20
 ještě jeden test...  Strč do fajfky prst a šlápni....když to bude kurva bolet je to dobrý když to bude bolet je to na pováženou a když se to bude dát vydržet je to špatný....
Datum: 03. března 2009 18:10
 Jo taky jsem zkoušel jinou svíčku dokonce jsem si koupil novou NGK B7HS. Ta stará svíčka je BRISK N15YC. A ještě jsem zkoušel strčit šroubovák do fajfky a ten jsem opřel o žebra hlavy a potom po našlápnutí to jiskřilo. Tak nevím no.
Datum: 03. března 2009 17:54
 A zkusils jinou svíčku?
Datum: 03. března 2009 17:37
 jasne blba svicka...
Datum: 03. března 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 Asi tak......skus jinou svicku...to je prvni vec co te ma napadnout  kluci myslete u toho taky trochu
Datum: 03. března 2009 14:43
Datum: 03. března 2009 14:16
Jméno: Joxa
IP: uživatel4472
 Nazdar chlapi, mám jeden problém. Na mustangovi mám 2 měsíce staré plynové lanko a když sem se jel projet tak se mi seklo a nešlo s tím nic dělat a soupatko bylo v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 16:33
 me se gdysy sekala rukojet u plynu a to tim, ze ten sroubek v rychlopalu byl malo utazeny a otresy se vysrouboval, tim zablokoval rukojet a bylo vymalovano...to muze byt take tim...jinak casto se stava ze je negde jakoby "zlomeny", tim padem lanko v bovdenu vazne a zasekava se...tez muze byt v karburatoru uz stara pruzina v soupatku, je tam pak mala sila vracet soupatko do puvodni polohy...jinak ho bud teda promaz, strc do oleje a pak bowden otri nebo kup rovnou nove, je to prece jen investice do budoucna...
Datum: 03. března 2009 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a promazal jsi ho než jsi ho vyměnil??
Datum: 03. března 2009 15:29
Jméno: Babetťák
IP: uživatel1073
 Cau draci mam problem a sem debil to uz mi psat nemusite ale zpet k problemu v nedeli jsem se sel project a drzel sem babetu(210) pod plnym (je po generalce ale uz zajeta) a najednou mi to zdechlo myslite ze by to mohlo byt tim ze sem tam nalil na rezervu s mineralem 1,5l benzinu s plnou syntetikou motul 800??? Kdyz sem ji zkousel roztlacit tak jen obcas prdla jako by uz ale ne . dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel2743
 ucpana tryska,pecka na svici......hledej
Datum: 02. března 2009 18:59
 Čau měl bych 2 dotazy.Dotaz 1:Když jedu na svej 21 tak když přidám plyn tak do třičtvrtě tak to začne cukat až to chcípne tak nevím co stím.Dotaz 2:Jaká může být příčina oleje ve výfuku?.Pozn:Mám možnost koupit Mustanga nepojízdnýho v dezolátním stavu ptám se jestli do toho mám jít nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:19
 no muze to být motor po smrti a nebo jen zacpanej karbec ci kohoutek......chce to vše projít......chytit za kliku jestli nema vuli(pak bejvaj v hajzlu gufera),skusit si zatocit magnetem abys cejtil jestli má motor kompresi a tak podobne.....jako koupě bych se nebál pokud to není nejaká totálka za nepřimereny penize.....vsechny dily na GO sou dostupný
Datum: 02. března 2009 16:19
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čau draci,kam dáváte věci na fichtla chromovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 12:53
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 Tak tady je to těžký s vama.......stribrenku odsuzujete a od chromovani odhanite,ze je drahé....trosku na hlavu!!!!.......hele zalezi odkud jsi.....ackoliv sem ze strednich cech(Kladensko) tak kdykoliv bylo potreba neco pochromovat,tak sme to posilali do starý pérovny do ústí n.Labem.....dobra kvalita,standartni cekaci doba,standartni cena. Existuji i pofiderni chromari v praze,kteri nabizeji chromovani za neuveritelne male castky a nakonec jsi rad kdyz ti po pul roce vrati tvuj stary nenachromovany dil,ktery posles jinam......na takové chromare davejte bacha...bejvaj s nima problemy.....vybiral bych si velkou a známou firmu se standartnima podminkama....holt čekačka 3 mesice....no....ale nektere dily se rozhodne vyplati koupit nové..!!!!
Datum: 02. března 2009 12:53
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=registr&kateg=kontakty_zobraz&id=renovatori&id2=chromovani vyber si...
Datum: 26. února 2009 19:42
 do chromovny. nic levné!
Datum: 26. února 2009 19:29
 Zdarec nevite kde sehnat origo. zrcátko na mustanga nebo kdo ho máte a přebívá vám tak my napište icq nebo kontak na sebe a dohodneme se diky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 20:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi ted sem poskladal motor a kdyz zaslapnu na nakopavacku tak se mi vrati ale nejde to pres pastorek tudiz se mi toci cely hridel! je to dobre nebo spatne zatim tam neni dana spojkla!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 21:44
 ona se ma otacet pac gdyz nandas spojku tak pak to drzi komprese ve valci a ten tlak cili zjednodusene hridel stoji a ten jakoby cvrcek to precvakava aby se mohla nakopavacka vratit pres to cvrckove ozubeni zpatky...cili je to v poho
Datum: 25. února 2009 21:44
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 j diky!
Datum: 25. února 2009 21:30
 no tak to je v poho
Datum: 25. února 2009 21:28
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 kdyz podrzim hridel tak tak pastorek precvakava
Datum: 25. února 2009 21:18
 myslel sem jako že se převodovka točí nazpatek když se vrací nakopavačka
Datum: 25. února 2009 21:17
 nejspíš se to vrací ale převodovka se točí nazpatek mrkni se na hřídel u lamelu nebo ji zkus přidržet a mělo by to jít páč až tam budeš mit valec avšechno tak to bude mit nějakej odpor ... "třeba
Datum: 25. února 2009 21:16
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 zdar, nevite nekdo, jak je vysoky pitbike?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zakazal bych to prodavat.....je to čínská pomsta
Datum: 23. února 2009 10:19
 přesně tak. jak kterej, ale některý maj i 90cm, ale to už jsou 250ccm
Datum: 22. února 2009 21:17
 jaká kubatura? ale v průměru je to tak 75cm jestli se nepletu
Datum: 22. února 2009 18:42
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:36
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:35
 asi tak
Datum: 22. února 2009 18:19
 fikovi nesaha ani po kotniky
Datum: 22. února 2009 18:18
|




|