|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id74203.html?odpovedet=1 Pomohl by mi nekdo? Muzu dat jinej rozmer pneu? Samozrejme aby se tam vesel a nebyl s tim problem.... nemyslim technickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 15:40
 Ok diky moc Stando....
Datum: 15. února 2009 15:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
Datum: 15. února 2009 13:34
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 nenašel by se někdo poblíž Prahy kdo by měl na prodej Karter na jawu 21 ten levej jak je u něj spojka.
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 12:59
 čau hele to bys byl moc hodnej, je v dobrym stavu? Adresa je Jakub Kulíček
Sokolovská 96
Praha 8, Karlín
186 00
e-mail je J.Kulicek@seznam.cz
díky moc
Datum: 15. února 2009 12:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej nějaký kontakt a já ti ho pošlu. Bude grátis.
Datum: 15. února 2009 9:53
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 čau stala se mi taková hodně nemylá událost, skládal jsem motor do hromady a při stahování karterů k sobě mi praskl karter jak je u něj spojka. ta tyčka co vede vidličku mi prorazila karter, protože nezapadla do drážky, takže tam teď mám kulatou díru, myslíte že by se dalo vyrobit nějaké pouzdro, které by se tam vložilo, nebo existuje něco čím by se to dalo vylít abych do toho vyvrtal menší díru?
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je zapeklita otazka...ejlip bych to videl asi na jiny karter pac jakykoliv takovy zasah do prevodovky neni zrovna dvakrat vhodny...zkusenost s tim nemam takze z my strany jedine jinej karter nebo to co poradi ostatni...ale co, rozpuleny to mas, je to cast na kery neni cislo motoru tak zajdes na skladku, vyhrabes tam levy karter, obrousis a zahladis hrany, nasadis, slozis a mas to  musi to byt ale an stejny typ a nesmi se moc rozchazet s pravym...mozna je jeste sance v tekutem kovu, tim se delaj treba zavity svicek na hlave gdyz se pretahne a navic je to stejny material...
Datum: 14. února 2009 21:42
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus fichtlari myslite ze mam lepsi dat jedoucí motor z fika21 do servisu na opravu pistni krouzky gufero a tak nebo si to udelat sam zatim sem si vsechno udelal sam a bylo toho dost, ale do motoru sem zatim nehrabal tak moc nwm co a jak kdyby ste mi nekdo napsali na mail:jiriktomik@seznam.cz jak to vymenit budu moc vdecny bo v servisu by to bylo dost drahe...moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 20:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ten šroub je M8  jinak naprosto souhlasím, gufero vylupuj tak, aby jsi nepoškodil nic okolo (karter, hřídel) pak by to mohlo nasávat a vypouštět!
Datum: 14. února 2009 20:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este krouzky vymen secko  at tam pak nemas jeden novej a zbyvajici stary, to pak dela neplechu, nebo to dej rovnou na vybrus pokud to ma valec uz za sebou a nema kompresi...
Datum: 14. února 2009 20:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je rada nad zlato...gufera je po smrti a ty bys mu radil at to necha...to samy krouzek...takze - krouzky vymenis jednoduse, sundas hlavu, odmontujes saci kolinko a odpojis (staci gdyz valec vytahnes z tech stefu) vyfukovy koleno od vyfuku...cili ted vidis na pist a krouzky, ty vyndas, nandas novy (kup si jich vic pac nigdo ucenej z nebe nespad a tak nejaky zlomis), nandas valec tak, ze 1. krouzek zmacknes prstama a vsunes do valce, musi to jit hladce, zadny extra tvrdy nasili a valec prve este vymasti motorovym olejem cili tim co lejes do benalu...gufero je jednoduchy, pokud je u promarka tak odmontujes dekl, odmontujes spojku abys mohl sundat prmar, sezenes si stahovak na primarni kolecko, odmontujes, vymenis gufero a zas to cely nandas...u magneta odmontujes dekl, odpojis kable, vyndas stator, vsunes do rotoru sroub (myslim ze je to M6 ale ted si nejsim jistej), parkrat s tim zatocis az se ti vylopne rotor z hrdelky, odmontujes a dobre uschovas kolicek na hrideli pac ten je dulezitej a zas vymenis gufero a zpatky namontujes...predstih si prvne poznacis na statoru at pak nemas tolik prace s hledanim bodu zapalu...gufera moc nenarazej, staci gdyz bude v jedny rovine s karterem pac pak to moc dre a brzdi to, hridel pred vlozenim noveho gufera potri olejem nebo dej gufero na noc do oleje (tim se pak nema sanci spalit) a krouzky davej do zamku na pistu (jinak bys to nenarval do valce) a novy krouzky pretahuj pres drazky v pistu treba pres starej prasklej krouzek, to pomaha...to das, je to jednoduchy
Datum: 14. února 2009 20:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ten motor jezdi tak ho negeneralkuj pak uz to dost casto stoji za hovno
Datum: 14. února 2009 20:09
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus draci jezdim na fíku 21 wsechno fajn ale kdyz jezdim tak pul hodky nebo hodku jak se zahreje motor ma tendenci zdechat a za boha ho nemuzu na kopnoup pls poradte cim to bude...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:36
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 tak hele tohle mi taky delalo a nijak sem to neresil a vono se to nejak rozchodilo
Datum: 14. února 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mohlo by to bejt svickou dej si tam 15 pokud ji tam nemas a naleto klidne 17 brisk kazdej tvrdi ze jeto obracene ale mam to ozkouseny a je to tak
Datum: 14. února 2009 20:11
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 po vybrusu neni svicka je tes dobra asi ta chuda směs a predstih skusim pritahnout i ten wolnoběh
Datum: 14. února 2009 19:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a este si sesteluj predstih, mas ho moc velkej a proto se ti to taky muze tak potit
Datum: 14. února 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bud ti natahne olej z prevodovky a nebo tepelna roztaznost, druha moznost nejpravdepodobnejsi...cili mas asi moc chudou smes, nebo to mas po vybrusu (bo nove krouzky, pist)...vic rict nejde, musis to priblizit co to dela ale asi to bude neco z tohodlec...jo este nevhodna tepelna hodnota svicky
Datum: 14. února 2009 19:51
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zvětšit(přitáhnout)volnoběh
Datum: 14. února 2009 19:49
 Jaka z techto pneu je lepsi do krosu? Nebo do krosu,,, proste aby to zabralo ikdyz je treba po desti (jezdim prevazne louky,polni cesty (75%) a sem tam naka asfaltka (25%) ) Vybiram nejspis z levnejsi rady pneu http://moto-pneu.cz/index.php?page=search_result rozhoduji se mezi Heidenau K46 a Mitas E-06. Pokud mozno napiste ktera je kvalitnejsi nebo pokud vite kde je levnejsi .... dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:41
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 Zdar draci nebydli nekdo Blízko Soběslavi(kousek od Tábora) kdo by byl ochotnej přijet pomoct mi zprovoznit 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 to zmaknem on-line ......co mu je? a jak dlouho nejel?
Datum: 14. února 2009 15:06
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 cus mam mustanga a mam problem u tachometru,normalne mi funguje ale nenacita mi to kilometry ci stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:18
Datum: 14. února 2009 15:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 15:13
 tak na druhou stranu proč to nerozdělat to máš praci na 10 minut a tachač funguje ...
Datum: 14. února 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 s odpustenim bych se na to ani nevys*al  na burzekoupis krasnej funkcni tachac do 200,- ...ted sem koupil na 21 krasnej,jeste prelestim ten hlinikovej ramecek a je jak novej.....stal mi 200,- ale seznes i za 100,-
Datum: 14. února 2009 15:08
 většinou se odohejbá ten chromovej kroužek ne ? dyžtak mě opravte  ... pak vyndáš sklíčko . jo a dole vodšroubuješ matku a možná nějaky šroubky pak by to mělo jít vyndat aspon to takhle je u škodovackejch
Datum: 14. února 2009 15:01
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 a jak se to da rozdelat?
Datum: 14. února 2009 14:49
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 sežen radsi jinej tachometr než to rozdělávat je to prace
Datum: 14. února 2009 14:33
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 tak jesi máš třeba dva tak ho rozdělej a sprav tam bude jenom nějaký kolečko špatný nebo něco ...
Datum: 14. února 2009 14:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 14:27
 čus mám problém na JAWA 250 kyvka,kdyš je motor studenej a chci tam dát 1 tak to dře oty zoubky a kdyš se zahřeje tak uš to je v pohodě.nebo stačí jen poštelovat spojka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Dej tam novej olej a poradne tu spojku nastav....to mi delal perak taky....bud chcely zuby a nebo klouzala.....vymenil jsem olej(PP90) a je klid....ani odstrkovat se nemusim,jak rikal lk ® ...a ty lamely sou stare snad ctvrt století
Datum: 14. února 2009 15:11
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Zapomel sem dodat ta by ti mela este nejakou tu chvili vydrzet
Datum: 14. února 2009 11:00
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 To je pravda co rika ik, posteluj spojku a pak kdyz to bude porad stejny tak ti zacina odchazet prevodovka
Datum: 14. února 2009 10:57
 kurz mateřského jazyka by neuškodil....... každopádně je to spojka, zkus ji trochu poštelovat, a když zahříváš motor, tak ji párkrát promačkej........ ještě je dobrý, když tam ten kvalt dáváš, tak při tom s motorkou jakoby trochu popojet dopředu-pak tam jde jak po másle)
Datum: 14. února 2009 10:11
 Co mám dělat když je muj mustang zhnilej na trojku??? na dvojku je to moc a na trojku se dusí a spomaluje to že zase musím podředit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 12:18
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 13. února 2009 12:18
 Zasiflenej vejfuk
Datum: 12. února 2009 21:29
 když hnije tak ho umyj
Datum: 12. února 2009 20:20
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 a nemuže to byt nahodou indučka?...a nebo vzduchovy filtr.. pokud v nem máš vice než jednu diru
tak to utesni a nech tam jednu diru jen... mi to delalo taky tak ten vzduchac.. jak to ty popisuješ...
Datum: 12. února 2009 19:08
 Máš přehozený kolečka v převodovce na silnou dvojku a musíš to řadit při větších otáčkach!
Datum: 12. února 2009 19:08
 možná by chtěl výbrus
Datum: 12. února 2009 19:03
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Nevíte někdo čím může být to že mi mustang s filtrem nechce jet a bez filtru to jede ale stejne se to trosku dusi??? Filtr je nový, hejbal sem s jehlou, čistil sem karbec, měnil sem karbec, měnil sem hladinu v karbci.... ale furt je to na hov... Nevíte někdo co s tím???? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:10
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Kohoutek je čistej a dobre pruchozi,hladinu sem taky steloval jehlu sem zkousel ve vsech polohach ale kdyz mackam sitič ,,cucák,, tak to jede taky trochu lip takze trysku mensi taky ne, ale diky za rady
Datum: 14. února 2009 14:10
 Pokud ti to s filtrem nejede máš moc bohatou směs (hodně benzínu a málo vzduchu). Zkontroluj hladinu v plovákové komoře, výšku jehly v šoupátku, případně dej menší trysku
Datum: 13. února 2009 8:10
 Ahoj, no to samý sem měl já a taky u mustanga, a udělal se jednoduchou věc a to tu, že sem vyměnil kohoutek v nádži dal sem tam kohoutek z 20-ky a jede jak strhanej, to otočíš plyn a to rve asfalt, takže buď vyměň za jinej nebo jen vyčisti a měl by lítat jak rogalo. Čus.
Datum: 12. února 2009 18:47
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 skus znovu seřidit karbec v knižce sem četl že když se da druhej filtr tak se stane že to drbe tak se ma znovu seřidit karburator
Datum: 12. února 2009 18:29
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Jde ti tamm asi moc benzinu...dej mensi trysku nbo dej níž jehlu...
Datum: 12. února 2009 18:23
 to sem měl taky.filtr sem vyndal vyfoukal vyčistil tu hadici a jelo to,ale kdyš je novej tak nevim
Datum: 12. února 2009 18:19
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel5269
 Mám mustanga a jede docela dobře akorát na trojku je strašně zhnilej co stim mám dělat .??\\r\\nNevim jak bych to popsal na dvojku je to už moc a kdyš přeřadim na trojku začne se třeba dusit , ale jak se to rozjede tak pak jede . Nevíte co stím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:06
 Teda naopak..
Datum: 12. února 2009 19:06
 Mrkneš na to, když rozpúlíš motor, 18ti zubý kolečko na první hřídeli, a 20ti zubí na druhý..(má bejt originál)
Datum: 12. února 2009 19:05
 no vyfuk mam vyčištěný , řadit taky umím tak mi porať te jak to mám udělat s těmi kolečky , kde se mám na to mrknout
Datum: 12. února 2009 18:59
 Mam ten samej problem... proste 3 je takova max na rovinu ci mirne z kopce... myslim ze je to ucpany vejfuk... hur to tahne... aspon me ty sracky z nej tecou a tak za mesic budu vedet jestli je to tim.. 1 a 2 mi jede na poho....
Datum: 12. února 2009 18:35
 Podle mě je to nejspíš tim že jí řadíš v moc malích rychlostech,měla by se řadit takve 40Km/h ale na silnici!A možná máš taky v převodovce přehozený kolečka a na dvojku to táhne ale jede to pomalu,to tu 3 tam dáš leda tak na polní cestě nebo na silnici!
Datum: 12. února 2009 14:30
 Zkusil bych výbrus, na každym stroji pomůže něco jiného.
Datum: 12. února 2009 12:34
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jestli máš velkej skok mezi 2a 3 a mezi 1a 2 jenom malej tak sou ty ty obrácený kolečka v převodovce
Datum: 12. února 2009 10:43
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 A nebo co trěba výbrus? ale jesi Ti to na 1 a 2 jede dobrě tak je to blbost
Datum: 12. února 2009 10:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nebo máš přehozený převody jako kolečka
Datum: 12. února 2009 8:49
 Zdarec, zkus tam hodit menší sekundár...
Datum: 12. února 2009 8:00
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 čau vím že to sem nepatří, ale chci se zeptat jak se dá zvýšit pionýr. kdyžtak sem dejte odkaz. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 18:38
 a nebo si sežeň rovnou jákou lepší a delší vidlici a na zadních tlumičích uprav úchyty nebo tam dej rovnou delší
Datum: 10. února 2009 18:38
 Tak zadek se dá zvýšit třeba delšíma tlumičema.A do předu se dávaj pod pružiny kousky trubky
Datum: 10. února 2009 18:30
Posl.aktualizace: 10. února 2009 9:14
 Hele já mám doma skoro originál a krásně zrenovovanýho. http://www.sesa-moto.cz/draci/detail.html?id=839
Ale teď jsem koupil druhýho fichtla,kterej je rezatej,měl všechny tlumiče trop,strhlý závit svíčky a tudíž neppojízdnej.Ten by měl bejt rád,že se ho pokouším dát dohromady.A to jsem se ještě napálil na nehorázný ceně 
A prostě se mi ty závody líbí.
Datum: 10. února 2009 9:14
 nemyslíš, že je to trochu škoda na fichtla - kross
Datum: 10. února 2009 8:31
 Na fichtla samozřejmě
Datum: 10. února 2009 8:27
 zdar, chystam se na renovaci čz 250/455 a potřeboval bych jestli někdo neví odstín černý nebo aspon druh barvy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 19:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5237
Datum: 09. února 2009 19:48
Jméno: lada
IP: uživatel1562
 to je hezzký ale mě je jawácká červená k hovnu, když mam v techničáku napsanou černou barvu
Datum: 09. února 2009 19:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5237
 Tak jawacka cervena je CSN 8850 a nebo RAL3003-RAL3004.......(u barev RAL neni jednoznacne urceny odstin CSN 8850 a odstin dost zalezi na mnozstvi redidla)...
Datum: 09. února 2009 19:37
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi prosim poradte jak vycistit vyfuky na jawe 250 jsou tam doutniky dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 19:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5237
 eclips myslel rybiny......BO ma pravdu...
Datum: 09. února 2009 19:34
 eclips měls někdy 250ku?? vypadá to že ne asi sis to zpletl z fikem mám doma 2 kyvačky a u obou je na konci vyfuku z boku takovy mali šroubek ten oddělej a vytahni ten jakoby trojuhelniček pak vem silnej drát udělěj na koncu záhyb a strč to do výfuku a najdi tam nakou dirku za kterou zatahneš a vytahnej tlumeni pak už jen normalně vypalit možná to tlumení vytahujete někdo jinak tak to dělám já
Datum: 09. února 2009 18:13
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 no je to jednoduchy na konci vyfuku uvnitr je matka asi 13cka tu odsroubuj a vyndas i tlumič
Datum: 09. února 2009 16:59
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 a jak to mam rozebrat dik
Datum: 09. února 2009 16:07
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 nejlepsi je to rozebrat a vypálit ty zbytky autogenem
Datum: 09. února 2009 16:01
 Ahoj mam prosbicku. Potreboval bych jestli by mi nekdo neposlal fotky na mopeda rozebranyho motoru prevodovku jak je slozena a spojky( obrazkovy navod jak poskladat motor) dekuji moc email je vyplneny
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 15:48
 napis na icq 204-156-619 a ja ti to popisu
Datum: 09. února 2009 15:48
 Ahoj mam prosbicku. Potreboval bych jestli by mi nekdo neposlal fotky na mopeda rozebranyho motoru prevodovku jak je slozena a spojky( obrazkovy navod jak poskladat motor) dekuji moc email je vyplneny
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 15:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 Kozla se neboj...je jednoduchej...snad tam ani nejde nic dat obracene....je to jak lego pro dospele
Datum: 09. února 2009 15:52
 Pokud nic neseženeš, podívaj se do katalogu ND, tak je to docela dobře vidět.
Datum: 09. února 2009 15:14
Jméno: mira
IP: uživatel3138
 Čau jak příjde zadní kolo na pincku příjdou tam i nějaké válečky?složil jsem to dotal rozetu pak kolo a ono se to netočilo tak mi připadá že tam asi ten váleček musí byt díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když dotáhneš samotný náboj s rozetou, jde rozetou volně otáčet? Jestli ano ,je závada na kole a jestli ne, je závada na rozetě a náboji.
Datum: 08. února 2009 20:25
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 no to co řekl pouchaz mě nenapadlo skuzto
Datum: 08. února 2009 18:38
 Je možný že máš špatně nasazenej čep v rozetě. V tom případě by ti drhla rozeta o náhon.
Datum: 08. února 2009 18:15
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 váleček tam jenom bby fungovala zadní brzba nemáš moc naplej řetěz ale byse to netočilo tak to jedině seklá brzda
Datum: 08. února 2009 18:08
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár mám černou svíčku čím to muže být?díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:04
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1723
 Hele je to bud špatným předstihem nebo tam dáváš hodně oleje a nelej tam olej M2T stojí za h.... a kup si N14 svíčku
Datum: 10. února 2009 15:04
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a co delat v tomhle pripade ? vymenit inducko ?
Datum: 09. února 2009 18:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 A jinak taky dost casto je svicka zasvinena,kdyz fichtl vynechava.......
Datum: 09. února 2009 14:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 ty vase tepelny hodnoty furt  me to jede stejne na kazdou svicku,ktera dava jiskru  To ze má zasvinenou svicku je bud od hodne oleje v benzinu,velky bohatosti smesi a nebo mu treba jde do klikovky olej z prevodovky(castej problem)....Georgi nemýváš problémy se zahlcovánim či vysokejma nestelovatelnejma volonobeznejma otackama?
Datum: 09. února 2009 14:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je dano tepelnou hodnotou svicky - tepla se jakoby cisti sama jak si psal a na studeny se usazuje...ale vybirat tepelnou hodnotu jenom kvuli tomuto kriteriu je blbost, tam zalezi hlavne na tom jakou hodnotu potrebuje motor...
Datum: 08. února 2009 21:00
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 Totaky zalezi na svicce nejaka se hned zesere a nejaka je cista porad
Datum: 08. února 2009 19:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 predstih by delal predcasny zapal, to jest pri velkym predstihu by vyla svicka bila, seda nebo slabe nazloutla...spis seda a bila...este je tu moznost studeny svicky nebo prisava olej z prevodovky, to uz tu dlouho nebylo
Datum: 08. února 2009 18:21
 no a nedáváš tam moc oleje, jakej dáváš poměr?
Datum: 08. února 2009 18:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nebo taky blbej předstich/odtrh
Datum: 08. února 2009 18:12
 Svejk ty ses taky dobrej koren ? kolik ti je? ted to nemyslim spatne... bud vod nakyho bordelu nebo carbon  to on asi vi ... jj moc bohata smes.. posteluj tu zavlacku (myslim ze se to tak jmenuje  ) na jehle v soupatku
Datum: 08. února 2009 18:10
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 noí a nebo
Datum: 08. února 2009 17:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prece bohata smes, jak jinak...
Datum: 08. února 2009 17:56
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 bud od nějakýho bordelu a nebo carbon
Datum: 08. února 2009 17:55
|



|