česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, mám dotaz ohledně jawy 21 dnes jsem večer se jel projet a jaksi mi špatně tahnul kopce které jsem dřív vyjel na trojku jsem musel jet na 1, a jaksi to nede vůbec do otáček a furt se to zadušuje a i když jedu to vrčí tak zadušeně, díval jsem se na svíčku na hladinu trysku ale to je včechno ok tak nevím jinak mám nový píst a kroužky najeto na něj 110km tak že tím by to nemělo být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel8583    
vyčisti si vzduchový filtr, nebo jej vyměň :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Máš vyčistění výfuk?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Ačkoliv máš nový píst, mohl jsi ho zadřít, nebo přidřít. Popř. kroužky v háji. Mrkni na to ;-) Třeba tam zkus prdnout i starej píst, pokud je OK a na válci nemáš novej výbrus. Jakou má barvu svíčka?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel14263    
Mohlo by to být cívkami mě se to stávalo taky.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nazdar draci :-) právě renovuji svojí jawu 555 a mám tuhle otázku.... chci rozebrat zadní kyvní vydlici ale nevím jak mám vyndat ten čep co drží oba díly rámu v sobě. je tam jen maznička a tu když vyšroubuju tak nic nerozeberu a klepat kladivem po tom nechci. díky za odpovědě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a nebo pak vylisovat lisem, ale předpokládám, že ten asi nemáš, jinak by ses na to asi neptal :-) .... případně si nějakej lis posvářet a použít k tomu třeba obyčejnou panenku (hydraulickej hever)
 
 
Datum: 07. srpna 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
maznička je pouze zašroubovaná ve vvíčku, našroubuj jí tam spátky a kombinačkama s ní zamel, vypadne ti celý to víčko. Zkrz dutej čep kyvky vyraž i víčko na druhý straně a pak si sežeň kus závitovky (co největší průměr, co projde tim čepem, tučim že M10?), matky a trubičky. Závitovku stáhni zkrz čep tak, aby ti při utahování vylejzal čep do tý trubičky. jde to pěkně na ho*no (nebo alespoň u mě šlo), ale nakonec jsem to ven dostal. Když se tomu nebude chtít, tak vždycky stáhni na fest závitovku a pak jí namlať kladivem, ničemu to nevadí, maximálně tomu, že tu závitovku asi zničíš ;-) takhle postupuj furt dokola ..
 
 
Datum: 07. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam DANDYnu a nechce mi jet v malych otackach, abych treba jenom popojel tak msim dat plny plyn. a i se to pomaly dostava do tech velkych otacek tak nevite nekdo co s tim je nebo jestli to tak ma byt? předem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že dandyna už má bezkontakt ne ? Určitě bych se podíval na vzduchový filtr po případě ho vyper v jarové vodě vyždímej nech osušit a potřy ho trocha olejem teda pokud je tam pratelný filtr. POkud ne tak vyměnit.Karburátor vyndat a vyčistit. Ale ze všeho nejdřív vyměnit svíčku a podívat se na vedení plynového lanka jestli někde nemá velkou vůli hodně zdaru.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis      IP: uživatel13462    
No jestli ti to jde pomalu do toček, tak zkus vyčistit vzduchovej filtr...Pak bych třeba koupil novou svíčku a nastavil vzdálenost elektrod, pak bych hledal něco hloubš....
 
 
Datum: 07. srpna 2012 2:01
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, určtě to není dobrý :-), já mám 125tku a taky mi to dělalo a je to závadou kdesi na cívce - hází to malou jiskru a snad je ještě někde zkrat. Čekám, jak to dopadne, doufám, že se nenajde nic horšího. :-(
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
zdarec co muze delat ze jawa 20 se rozvybruje pri pridani plynu na volnobeh to nedela?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě dělá něco podobnýho mustang ale jenom někdy, zřejmě to souvisí kolik mám zrovna v nádrži Speciálu , prostě na volnoběh všechno v poho , a když přidám , tak se mi rozvibruje nádrž na chvíli a potom zas nic :-D :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: dawson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat když jsi neco teď objednám jestly mi to príjde nez pojedes na ty babetě ????? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci! Prosím o radu s Jawou 21. Jezdí moc pěkně, ale když jedu trošku déle, třeba 25 km, začne se v nižších rychlostech třeba 30 km/h cukat, když zrychlím, tak je zase vše v pořádku (u dvojky i trojyk). Vím, že to není nový stroj :-) Svíčka je černá a vlhká, což vím, že je problém. Mám přenastavit předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
sniž hladinu a jehli dej na 2 zářez a seřid předstih
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam problem s jawou 20. má asi 300km po GO. chytne normalně ale když se zahřeje (po 1,5 km) tak na motoru neudržím ruku a dyž to na chvili vypnu tak to nenastartuju, musim vytahnoutt svičku ktera je horka jak svina a dat tam studenou. potom motorka znova jede dokut ji znovu nevypnu. prosím poradte , za každou odpověd budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Přesně tohle mi dělal mustang po GO,daj jsem studenější svíčku a v poho.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih... a nemas zasranej vejfuk ? i když je to teda po GO třeba si ho nečistil.. nevim :-) a jinak nemas teplou svíčku ? myslim tep. hodnotu :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Čaute, potřebuju poradit se Stadecem. Problém spočívá v tem, že při rozjezdu přidám, pouštím spojku a motor skape - udusí se. Musím rozšlapat s rychlostí a po pár protočení motoru znova chytne. To samé aj za jízdy - uberu plyn, po chvilce zas přidám a motor se 1 - 2 vteřiny dusí a pak zas jede normálně. Karburátor čistý, těsnění na válec dobré, gufera také dobré, zapalování v pořádku. Jehla zkoušena na všech zářezech a beze změny. Dík za všecky rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Karburátor je čistý na 100%.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a krabec mas čistý? hlavni hlavní trisku?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Vymytý a navlhčený, takže v pořádku.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co vzduchový filtr ?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 10:06
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14247    
Zdravim, potřebuju pomoc. Mam jawa 50 upravenou do crosu ale s origo motorem. A teď jaký mám problém. Za studena jede krásně de v poho nakopnout, ale jakmile se zahřeje tak při menší otáčkách prostě chcípne ikdyž dam plný plyn, Jo a zapoměl sem, že když je zahřátej tak ho ani nenakopnu a musim ho pracně roztlačovat. Co stim? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14257    
Tak svíčkou to neni, další rady nejsou ??
 
 
Datum: 06. srpna 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14247    
J díky za radu určítě to vyzkouším, ale nejsem si jíst jestli to bude tím. Protože když je zahřátej a točim to tak jede ale jakmile potřebuju se někdo otočil a hodně zpomalit tak se jakoby zadusí.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Silencsi      IP: uživatel14249    
Čus hej skus vyměnit svíčku možná máš nízkoteplotní svíčku takže když se zahřeje tak ti neháže jiskru.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13393    
zdarec draci,fechtl se mně přehříva ale jede furt stejně nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Jak si přišel na to že se přehřívá, když jede pořád stejně? :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by to bylo tím že je to 2T vzduchem chlazený?
 
 
Datum: 01. srpna 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih, zasranjej vejfuk spalovací prostor od karbonu.. :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      E-mail:      IP: uživatel11810    
čaute k věci: jezdím normálně tak 10-15km dálky a teďkon sem jel asi 30 a s kopcama a přehřál se mi jel ale neměl sílu po vychladnutí vše ok čím to je? gufera nový olej 1:33 napadá mě horší kroužky nebo vyběhanej válec? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 0:32
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
počkej to je blbost ne? moje kroužky jezděj tak 20 let a maj vůli těch 0,8mm
 
 
Datum: 01. srpna 2012 0:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
když dáš novej kroužek do válce taky by neměl mít vůli vetší jak myslím 0,8 mm jinak tohle je snad normální u každýho pionýra že se vohřeje a ztrácí
 
 
Datum: 31. července 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
ok vemu válec do mototechny co mi řekne a popř ho rovnou nechám vybrousit... jen tak ze zvědavosti je nějaká hranice minimální tl. kroužku kdy má hranici životnosti?
 
 
Datum: 31. července 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: henry      IP: uživatel12770    
tim valcem to byt samozrejme muze, zkus ale nejprve vymenit krouzky- i to nekdy staci :-D
 
 
Datum: 31. července 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no, tos mě potěšil :-D ložiska samozřejmě C3 A chci se zeptat, může to dělat vyběhanej válec? jako je bez drážek ale jezdí už dloooouho...
 
 
Datum: 31. července 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
mustanga sem takhle "zadřel" když sem tahal 10 km těžší náklad, nechal sem ho půl hodiny vychladnout a další dva roky sem jezdil beze změny než sem ho prodal. Tipuju že mu bylo vedro a píst trochu drhnul, nebo se možná zadíraly ložiska na klice pokud jí máš dělanou a nejsou tam ložiska s větší vůlí. to že se motoru nic nestalo nemůžu říct naférovku. já sem ho zapek až opravdu zastavil a že nešel ani protočit a co sem to měl rozebraný nikde nebylo nic znát.
 
 
Datum: 31. července 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: lama      IP: uživatel13393    
zdarec draci,na jawa21 když jedu a brzdím tak mně začne brzda vrzat nevíte čím to je,dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na kterém kole to vrže tak ho sundej a vyčisti buben od bordelu očisti i čelisti a vše důkladně odmasti.
 
 
Datum: 31. července 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Máš v bubnu brzdy vodu ;-)
 
 
Datum: 31. července 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: sobusek      IP: uživatel14229    
čau draci :-) nechtěně jsem si urval ventilek a potřebuji novou duši mám rozměry 2,50/2,75-16 (rozměr na pneumatice) :-) bude hodně vadit když tak dám duši s rozměry 2,75/3,00-16 ? :-) díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo taky ji tam mám a pohoda
 
 
Datum: 31. července 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
to je ta samá duše ,klidně ji tam dej
 
 
Datum: 30. července 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevadí to
 
 
Datum: 30. července 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5791    
Čau draci, mám Jawu 555 a mám na kolínku výfuku asi 1,5 cm dlouhou a 2 mm širokou prasklinu. Jak by se to dalo opravit ? Může se výfuk svařovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se svařovat, tak zavařit a bude to ok
 
 
Datum: 30. července 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14224    
Čau lidi, mam problem s fichtlem nejde nastartovat , svíčka je mokrá a jiskru hází nechytne ani na roztlačení nevíte co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel4850    
zdár skuz to podlét jestly to chitne...přetěsni karbec ..
 
 
Datum: 01. srpna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nastav si pořádně předstih !!
 
 
Datum: 30. července 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
Zdar navim si rady se zapalkem v stadionu cívka je nová kondenzátor taky zapojeny podle schematu ale pořát nehází jiskru poradte prosim stadion sem nikdy nespravoval tak nevim co by stim mohlo být. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Pokud je všechno co říkáš vpořádku, tak je ještě možné, že máš slabý magnet. Měl jsem tem problém na jednom Stadionu a po výměně magnetu to bylo vpohodě. Někde kolem Poděbrad je pán co magnety posiluje, jezdí i po burzách, nebo by neměl být roblém najít na něj kontakt na internetu.
 
 
Datum: 30. července 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute... mam ted motor po puleni prootze chcsal olejj.... předtim jezdil OK... pak sem jel po poli projel tou kaluží a myslel sem že to bahno mi přidřelo.... už sem to tu psal a at se kouknu na válec. válec je jako novej. ... motor naskočí ale má neplynulý chod... vždycky vyskočí do otáček pak zase zdechá, zas vyskočí a zdecha třeba ve 3 vteřinovim intervaalu. Karburátor vyčistenej, předstih ok, svičky zkoušený.... Napadlo mě tedy, jestli to nemůže bejt kondezátor, že by "nestíhal" při vysokech otáčkách... co mylsíte ? kdyžtak domplnim info :-) zatim dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz je to OK :-) vyměnil sem kondezátor a vyčistil kladívka. krásně běží.. dík :-)
 
 
Datum: 30. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele... všude přetěsněný nově, kompresi to má jak prase ( tím myslim to nové tesnění... sát to nikde snad nemuže.. je s tim najeto asi 10km :-D možná ani ne... jo zkusim to zapalování protože ted sem si uvedomil že sem blízko řezal flexou atd.. tak na tom sou železný šupinky... všude na magnetu a zapalovaní... mohlo by to bejt tim.. zkusim vyčisit kůadivka a uvidim :-) jinak jak řikám.. karbec čistej jak z výroby, palivo a hladina OK.. to je všechno zkontrolovany.. jeste zkusim tu indkukci no :-) zatim dik
 
 
Datum: 30. července 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na faleš nebo na nedotýkající benzín, zkontroluj palivovou soustavu od kohoutku přes ventil přes hladinu až po trysky ... vyčistit filtr ... pokud nepomůže tak asi něco ze zapalováním, mohla se ti dostat voda k zapalku nebo do indukční cívky..zkus něco
 
 
Datum: 30. července 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo máš zašpiněný kladívka
 
 
Datum: 29. července 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
to asi bude sát někde falešný vzduch dej všude nové těsnění a mělo by to být v pořádku
 
 
Datum: 29. července 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec lidi, mám mustanga a strašně špatně startuje a když pak chytne tak to ve válci dělá divný zvuky (je asi 70km po výbrusu a na druhým mustangu jezdil úplně výborně) a když přidám plyn tak jde dobře do otáček ale ani né po minutě po přidání plynu nejde do otáček a zdechne. Předstih a odtrh je nastavenej jiskru háže benzín tam teče bez problému ,měnil jsem karburátory, kondenzátory, svíčky, indukčky nastavoval jsem jehlu hladinu v plovákové komoře a má nová ložiska a gufera v motoru. Už toho mám plný zuby a fakt už nevím co s tím mám dělat takže každou radu ocením :-).Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel14220    
Zdar. musíš pořádně zkontrolovat sání jestli si nebere moc nebo málo vzduchu potom zkus vyměnit trysky original by měla být 68 pokud máš větší tak by si měl zvýšit přísun vzduchu
 
 
Datum: 29. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau bejci potřebuju poradit mam v háji ampérmetr na kejvačce 250 a nevim jak zapojit novej abych ho nespálil odpojím baterku a to stačí ?? jo a ještě se chci zeptat jestli stačí vyměnit jen tu vrchní část toho ampérmetru nebo raději celej ?? předem děkuju. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
a do jake chodis tridy ?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
12
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
kolik ti je ???
 
 
Datum: 30. července 2012 0:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel12523    
Zdravim všechny motorkáře potreboval bych poradit s dvourychlostni babetou, byl jsem ji projet startuje v poho bez problemu ale prijde mi ze pozde radi, dlouho ji to trva a kdyz uz se rozjedu preradim tak dam trictvrte plynu a jede 40km/h h a stoupa na 45 a jeste by sla ale pak dam plnej a jako kdyz se zadusi motor neni v plnejch a spomaluje, rychlost se zastavi na 40 a vic ani tuk. Vse je tam original, nevíte někdo co stim? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 12:37
 
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:34:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu