Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, mám dotaz ohledně jawy 21 dnes jsem večer se jel projet a jaksi mi špatně tahnul kopce které jsem dřív vyjel na trojku jsem musel jet na 1, a jaksi to nede vůbec do otáček a furt se to zadušuje a i když jedu to vrčí tak zadušeně, díval jsem se na svíčku na hladinu trysku ale to je včechno ok tak nevím jinak mám nový píst a kroužky najeto na něj 110km tak že tím by to nemělo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 22:08
Jméno: fanda
IP: uživatel8583
 vyčisti si vzduchový filtr, nebo jej vyměň
Datum: 10. srpna 2012 22:08
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Máš vyčistění výfuk?
Datum: 07. srpna 2012 13:40
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ačkoliv máš nový píst, mohl jsi ho zadřít, nebo přidřít. Popř. kroužky v háji. Mrkni na to  Třeba tam zkus prdnout i starej píst, pokud je OK a na válci nemáš novej výbrus. Jakou má barvu svíčka?
Datum: 07. srpna 2012 12:50
 Mohlo by to být cívkami mě se to stávalo taky.
Datum: 07. srpna 2012 10:11
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nazdar draci  právě renovuji svojí jawu 555 a mám tuhle otázku.... chci rozebrat zadní kyvní vydlici ale nevím jak mám vyndat ten čep co drží oba díly rámu v sobě. je tam jen maznička a tu když vyšroubuju tak nic nerozeberu a klepat kladivem po tom nechci. díky za odpovědě
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a nebo pak vylisovat lisem, ale předpokládám, že ten asi nemáš, jinak by ses na to asi neptal  .... případně si nějakej lis posvářet a použít k tomu třeba obyčejnou panenku (hydraulickej hever)
Datum: 07. srpna 2012 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 maznička je pouze zašroubovaná ve vvíčku, našroubuj jí tam spátky a kombinačkama s ní zamel, vypadne ti celý to víčko. Zkrz dutej čep kyvky vyraž i víčko na druhý straně a pak si sežeň kus závitovky (co největší průměr, co projde tim čepem, tučim že M10?), matky a trubičky. Závitovku stáhni zkrz čep tak, aby ti při utahování vylejzal čep do tý trubičky. jde to pěkně na ho*no (nebo alespoň u mě šlo), ale nakonec jsem to ven dostal. Když se tomu nebude chtít, tak vždycky stáhni na fest závitovku a pak jí namlať kladivem, ničemu to nevadí, maximálně tomu, že tu závitovku asi zničíš  takhle postupuj furt dokola ..
Datum: 07. srpna 2012 17:25
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, mam DANDYnu a nechce mi jet v malych otackach, abych treba jenom popojel tak msim dat plny plyn. a i se to pomaly dostava do tech velkych otacek tak nevite nekdo co s tim je nebo jestli to tak ma byt? předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 9:45
 předpokládám že dandyna už má bezkontakt ne ? Určitě bych se podíval na vzduchový filtr po případě ho vyper v jarové vodě vyždímej nech osušit a potřy ho trocha olejem teda pokud je tam pratelný filtr. POkud ne tak vyměnit.Karburátor vyndat a vyčistit. Ale ze všeho nejdřív vyměnit svíčku a podívat se na vedení plynového lanka jestli někde nemá velkou vůli hodně zdaru.
Datum: 07. srpna 2012 9:45
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 No jestli ti to jde pomalu do toček, tak zkus vyčistit vzduchovej filtr...Pak bych třeba koupil novou svíčku a nastavil vzdálenost elektrod, pak bych hledal něco hloubš....
Datum: 07. srpna 2012 2:01
 zdravím, určtě to není dobrý  , já mám 125tku a taky mi to dělalo a je to závadou kdesi na cívce - hází to malou jiskru a snad je ještě někde zkrat. Čekám, jak to dopadne, doufám, že se nenajde nic horšího.
Datum: 06. srpna 2012 21:40
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 zdarec co muze delat ze jawa 20 se rozvybruje pri pridani plynu na volnobeh to nedela??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 23:50
Datum: 06. srpna 2012 23:50
 Ahoj chci se zeptat když jsi neco teď objednám jestly mi to príjde nez pojedes na ty babetě ????? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 16:58
 Ahoj Draci! Prosím o radu s Jawou 21. Jezdí moc pěkně, ale když jedu trošku déle, třeba 25 km, začne se v nižších rychlostech třeba 30 km/h cukat, když zrychlím, tak je zase vše v pořádku (u dvojky i trojyk). Vím, že to není nový stroj  Svíčka je černá a vlhká, což vím, že je problém. Mám přenastavit předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 sniž hladinu a jehli dej na 2 zářez a seřid předstih
Datum: 06. srpna 2012 15:21
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, mam problem s jawou 20. má asi 300km po GO. chytne normalně ale když se zahřeje (po 1,5 km) tak na motoru neudržím ruku a dyž to na chvili vypnu tak to nenastartuju, musim vytahnoutt svičku ktera je horka jak svina a dat tam studenou. potom motorka znova jede dokut ji znovu nevypnu. prosím poradte , za každou odpověd budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tohle mi dělal mustang po GO,daj jsem studenější svíčku a v poho.
Datum: 05. srpna 2012 22:10
 předstih... a nemas zasranej vejfuk ? i když je to teda po GO třeba si ho nečistil.. nevim  a jinak nemas teplou svíčku ? myslim tep. hodnotu
Datum: 05. srpna 2012 20:18
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Čaute, potřebuju poradit se Stadecem. Problém spočívá v tem, že při rozjezdu přidám, pouštím spojku a motor skape - udusí se. Musím rozšlapat s rychlostí a po pár protočení motoru znova chytne. To samé aj za jízdy - uberu plyn, po chvilce zas přidám a motor se 1 - 2 vteřiny dusí a pak zas jede normálně. Karburátor čistý, těsnění na válec dobré, gufera také dobré, zapalování v pořádku. Jehla zkoušena na všech zářezech a beze změny. Dík za všecky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 21:10
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Karburátor je čistý na 100%.
Datum: 05. srpna 2012 21:10
 a krabec mas čistý? hlavni hlavní trisku?
Datum: 05. srpna 2012 18:16
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Vymytý a navlhčený, takže v pořádku.
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 co vzduchový filtr ?
Datum: 05. srpna 2012 10:06
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 Zdravim, potřebuju pomoc. Mam jawa 50 upravenou do crosu ale s origo motorem. A teď jaký mám problém. Za studena jede krásně de v poho nakopnout, ale jakmile se zahřeje tak při menší otáčkách prostě chcípne ikdyž dam plný plyn, Jo a zapoměl sem, že když je zahřátej tak ho ani nenakopnu a musim ho pracně roztlačovat. Co stim? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14257
 Tak svíčkou to neni, další rady nejsou ??
Datum: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 J díky za radu určítě to vyzkouším, ale nejsem si jíst jestli to bude tím. Protože když je zahřátej a točim to tak jede ale jakmile potřebuju se někdo otočil a hodně zpomalit tak se jakoby zadusí.
Datum: 04. srpna 2012 17:00
Jméno: Silencsi
IP: uživatel14249
 Čus hej skus vyměnit svíčku možná máš nízkoteplotní svíčku takže když se zahřeje tak ti neháže jiskru.
Datum: 04. srpna 2012 16:38
Jméno: jawa
IP: uživatel13393
 zdarec draci,fechtl se mně přehříva ale jede furt stejně nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 22:19
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Jak si přišel na to že se přehřívá, když jede pořád stejně?
Datum: 01. srpna 2012 22:19
 že by to bylo tím že je to 2T vzduchem chlazený?
Datum: 01. srpna 2012 21:30
 předstih, zasranjej vejfuk spalovací prostor od karbonu..
Datum: 01. srpna 2012 19:46
 čaute k věci: jezdím normálně tak 10-15km dálky a teďkon sem jel asi 30 a s kopcama a přehřál se mi jel ale neměl sílu po vychladnutí vše ok čím to je? gufera nový olej 1:33 napadá mě horší kroužky nebo vyběhanej válec? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 0:32
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 počkej to je blbost ne? moje kroužky jezděj tak 20 let a maj vůli těch 0,8mm
Datum: 01. srpna 2012 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když dáš novej kroužek do válce taky by neměl mít vůli vetší jak myslím 0,8 mm jinak tohle je snad normální u každýho pionýra že se vohřeje a ztrácí
Datum: 31. července 2012 23:00
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ok vemu válec do mototechny co mi řekne a popř ho rovnou nechám vybrousit... jen tak ze zvědavosti je nějaká hranice minimální tl. kroužku kdy má hranici životnosti?
Datum: 31. července 2012 19:30
Jméno: henry
IP: uživatel12770
 tim valcem to byt samozrejme muze, zkus ale nejprve vymenit krouzky- i to nekdy staci
Datum: 31. července 2012 19:28
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no, tos mě potěšil  ložiska samozřejmě C3 A chci se zeptat, může to dělat vyběhanej válec? jako je bez drážek ale jezdí už dloooouho...
Datum: 31. července 2012 18:51
 mustanga sem takhle "zadřel" když sem tahal 10 km těžší náklad, nechal sem ho půl hodiny vychladnout a další dva roky sem jezdil beze změny než sem ho prodal. Tipuju že mu bylo vedro a píst trochu drhnul, nebo se možná zadíraly ložiska na klice pokud jí máš dělanou a nejsou tam ložiska s větší vůlí. to že se motoru nic nestalo nemůžu říct naférovku. já sem ho zapek až opravdu zastavil a že nešel ani protočit a co sem to měl rozebraný nikde nebylo nic znát.
Datum: 31. července 2012 17:07
Jméno: lama
IP: uživatel13393
 zdarec draci,na jawa21 když jedu a brzdím tak mně začne brzda vrzat nevíte čím to je,dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:54
 tak na kterém kole to vrže tak ho sundej a vyčisti buben od bordelu očisti i čelisti a vše důkladně odmasti.
Datum: 31. července 2012 16:54
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Máš v bubnu brzdy vodu
Datum: 31. července 2012 15:48
Jméno: sobusek
IP: uživatel14229
 čau draci  nechtěně jsem si urval ventilek a potřebuji novou duši mám rozměry 2,50/2,75-16 (rozměr na pneumatice)  bude hodně vadit když tak dám duši s rozměry 2,75/3,00-16 ?  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:57
 jo taky ji tam mám a pohoda
Datum: 31. července 2012 16:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 to je ta samá duše ,klidně ji tam dej
Datum: 30. července 2012 23:04
 nevadí to
Datum: 30. července 2012 21:49
 Čau draci, mám Jawu 555 a mám na kolínku výfuku asi 1,5 cm dlouhou a 2 mm širokou prasklinu. Jak by se to dalo opravit ? Může se výfuk svařovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:20
 Může se svařovat, tak zavařit a bude to ok
Datum: 30. července 2012 20:20
Jméno: David
IP: uživatel14224
 Čau lidi, mam problem s fichtlem nejde nastartovat , svíčka je mokrá a jiskru hází nechytne ani na roztlačení nevíte co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 17:22
Jméno: ja
IP: uživatel4850
 zdár skuz to podlét jestly to chitne...přetěsni karbec ..
Datum: 01. srpna 2012 17:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nastav si pořádně předstih !!
Datum: 30. července 2012 13:46
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar navim si rady se zapalkem v stadionu cívka je nová kondenzátor taky zapojeny podle schematu ale pořát nehází jiskru poradte prosim stadion sem nikdy nespravoval tak nevim co by stim mohlo být. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 13:06
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Pokud je všechno co říkáš vpořádku, tak je ještě možné, že máš slabý magnet.
Měl jsem tem problém na jednom Stadionu a po výměně magnetu to bylo vpohodě.
Někde kolem Poděbrad je pán co magnety posiluje, jezdí i po burzách, nebo by neměl být roblém najít na něj kontakt na internetu.
Datum: 30. července 2012 13:06
 čaute... mam ted motor po puleni prootze chcsal olejj.... předtim jezdil OK... pak sem jel po poli projel tou kaluží a myslel sem že to bahno mi přidřelo.... už sem to tu psal a at se kouknu na válec. válec je jako novej. ... motor naskočí ale má neplynulý chod... vždycky vyskočí do otáček pak zase zdechá, zas vyskočí a zdecha třeba ve 3 vteřinovim intervaalu. Karburátor vyčistenej, předstih ok, svičky zkoušený.... Napadlo mě tedy, jestli to nemůže bejt kondezátor, že by "nestíhal" při vysokech otáčkách... co mylsíte ? kdyžtak domplnim info  zatim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:58
 uz je to OK  vyměnil sem kondezátor a vyčistil kladívka. krásně běží.. dík
Datum: 30. července 2012 22:58
 hele... všude přetěsněný nově, kompresi to má jak prase ( tím myslim to nové tesnění... sát to nikde snad nemuže.. je s tim najeto asi 10km  možná ani ne... jo zkusim to zapalování protože ted sem si uvedomil že sem blízko řezal flexou atd.. tak na tom sou železný šupinky... všude na magnetu a zapalovaní... mohlo by to bejt tim.. zkusim vyčisit kůadivka a uvidim  jinak jak řikám.. karbec čistej jak z výroby, palivo a hladina OK.. to je všechno zkontrolovany.. jeste zkusim tu indkukci no 
zatim dik
Datum: 30. července 2012 9:51
 Vypadá to na faleš nebo na nedotýkající benzín, zkontroluj palivovou soustavu od kohoutku přes ventil přes hladinu až po trysky ... vyčistit filtr ... pokud nepomůže tak asi něco ze zapalováním, mohla se ti dostat voda k zapalku nebo do indukční cívky..zkus něco
Datum: 30. července 2012 8:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo máš zašpiněný kladívka
Datum: 29. července 2012 22:57
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to asi bude sát někde falešný vzduch dej všude nové těsnění a mělo by to být v pořádku
Datum: 29. července 2012 22:55
 Zdarec lidi, mám mustanga a strašně špatně startuje a když pak chytne tak to ve válci dělá divný zvuky (je asi 70km po výbrusu a na druhým mustangu jezdil úplně výborně) a když přidám plyn tak jde dobře do otáček ale ani né po minutě po přidání plynu nejde do otáček a zdechne. Předstih a odtrh je nastavenej jiskru háže benzín tam teče bez problému ,měnil jsem karburátory, kondenzátory, svíčky, indukčky nastavoval jsem jehlu hladinu v plovákové komoře a má nová ložiska a gufera v motoru. Už toho mám plný zuby a fakt už nevím co s tím mám dělat takže každou radu ocením  .Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:11
Jméno: roman
IP: uživatel14220
 Zdar. musíš pořádně zkontrolovat sání jestli si nebere moc nebo málo vzduchu potom zkus vyměnit trysky original by měla být 68 pokud máš větší tak by si měl zvýšit přísun vzduchu
Datum: 29. července 2012 22:11
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřebuju poradit mam v háji ampérmetr na kejvačce 250 a nevim jak zapojit novej abych ho nespálil odpojím baterku a to stačí ?? jo a ještě se chci zeptat jestli stačí vyměnit jen tu vrchní část toho ampérmetru nebo raději celej ?? předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:47
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 a do jake chodis tridy ?
Datum: 05. srpna 2012 22:47
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 12
Datum: 05. srpna 2012 22:17
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 kolik ti je ???
Datum: 30. července 2012 0:11
 Zdravim všechny motorkáře potreboval bych poradit s dvourychlostni babetou, byl jsem ji projet startuje v poho bez problemu ale prijde mi ze pozde radi, dlouho ji to trva a kdyz uz se rozjedu preradim tak dam trictvrte plynu a jede 40km/h h a stoupa na 45 a jeste by sla ale pak dam plnej a jako kdyz se zadusi motor neni v plnejch a spomaluje, rychlost se zastavi na 40 a vic ani tuk. Vse je tam original, nevíte někdo co stim? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 12:37
|



|