slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
Zdar dracii.. je nekdo zaregistrovaný na motorkari .cz ? A sorry že se ptám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko dyš tak si mě přidej
 
 
Datum: 14. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/profil/Johnny23
 
 
Datum: 14. července 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=60665
 
 
Datum: 14. července 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. července 2012 11:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem tam registrovanej http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=92685
 
 
Datum: 14. července 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
 
 
Datum: 13. července 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo
 
 
Datum: 13. července 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Danek      IP: uživatel6155    
Zdravim..čím mlže být že mi nejede pincek....jiskru háže pěkně i benzín tam teče...čím to mlže byt?. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Na fichtlu je miliarda veci co se muze podelat.. :-D takze to schrnu.. sestelovat predstih a odtrh, komplet rozdelej a vycisti karbec a hlavne trysky, taky se muze zasekavat ventil plováku.. taky bych vycistil - vypálil výfuk i s kolenem.. kdyz ti tece dobre benal tak newim mozna spatna smes.. pokud mas tak ze srandy skus vymenit civku a kondenzator.. ale to asi tim nebude.. mozna je nekde skrat v elektrice na vedení nebo v prepinaci nebo v statoru co ja vim.. je treba vsechno dukladne projit a zkontrolovat.. sklepni si svicku na potrebny rozmer mezi kontaktama a nebo ji skus vymenit i kdyz dobre haze.. jeste koukni na vicko od nadrze jestli neni ucpana dírka - jak prez nej nejde vzduch tak si v háji.. jinak doporucuji do nadrze dat sitko a do hadicky filtr.. jeste muzes zkontrolovat jestli dobre tesni valec a hlava.. vic me zatim nenapada tak snad ti cosi pomoze.. :-)
 
 
Datum: 13. července 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Zdar, mám jawu 175/356 a nemůžu jí vůbec nastartovat. Jenom pořád střílí. Benzín do válce teče, předstih a odtrh jsem kontroloval asi 100 krát...fakt už absolutně netušim co s tim...Nevíte někdo? Díky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Tak nakonec jsem vyměnil cívku a bylo to, pak to zase začlo blbnout, tak jsem dal jinou svíčku a od tý doby to pěkně startuje i jede...jenom se mi po*ralo relé...trochu svítí kontrolka dobíjení, takže zejtra zase budu muset zainvestovat. Díky všem za rady..:-)
 
 
Datum: 15. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ahoj draku,taky to dělává přerušovač,špinavé kontakty, nebo špatný kondík...
 
 
Datum: 15. července 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Samozřejmě že před, kdybych neuměl nastavit předstih, tak sem ani nepíšu :-D
 
 
Datum: 15. července 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen poznámka.. předstih si nastavil před HU nebo za? v tomhle většina dělá často chybu a nastavuje ho až za a pak to nejede...
 
 
Datum: 14. července 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel13588    
Nooo asi stokrát..:-D 4mm vždycky to chytalo na našlápnutí...teď asi budu muset zase objednávat kondenzátor..
 
 
Datum: 14. července 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih jsi kontroloval jo? a jak je nastavený?
 
 
Datum: 13. července 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Díky moc...supr info..;-)
 
 
Datum: 13. července 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
leda kondík pokud to nemá SS zápal z baterky... Kondík ti změní sinusový průběh a tím i předstih ;-)
 
 
Datum: 13. července 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Benzínu tam jde akorád a vejfuk mám děravej leda tak na konci..:-D...nemohlo by bejt třeba něco s cívkou nebo kondíkem a tak?
 
 
Datum: 13. července 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nemáš děravej vejfuk??? :-D
 
 
Datum: 13. července 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
neteče ti tam toho benzín moc??
 
 
Datum: 13. července 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
To jsem žkoušel a nepomohlo to. Ale zkusim to ještě jednou, díky
 
 
Datum: 13. července 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to samý sem řešil včera, ukázalo se že byla špatná svíčka
 
 
Datum: 13. července 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute , máte někdo zkušenosti stim 8.výbrusem co se tu prodává na krámku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
jawa46 &#174; : Chlape o víkendu už by mělo dojít na tvýho stadiona,hlava už se dělá,píst už se pomalu balí z fichtlkrámku,už jen to udělat...
 
 
Datum: 13. července 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mám ho na fichtlovi co mám na závody, ale dalo to hodně práce a ladění než jsem z něj dostal požadovanej výkon lebo kanály jsou úplně špatně zůhlované, musíš to doladit frézkou nebo alespoň pilníčkem, udělal jsem to dal jsem k tomu ještě hvezdicovou hlavu a jednokroužkáč a výkon 5 koní otáčky kolem 9000. Celkem to ujde ale jak píše standa je lepší nechat upravit origo válec ;-)
 
 
Datum: 13. července 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13814    
opravdu jak píše bejt tebou necham si to udělat od něj.Co tu čtu tak má samý pozitivní ohlasy.
 
 
Datum: 13. července 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14124    
Kup si to kde chceš ale všechno sou to doprasený nepovedený repliky válců,které jsou hodně problémové a poskytují nižší výkon jak český válec s 1.výbrusem...kdybys chtěl,tak ti v této ceně udělam válec,kterej fakt POJEDE...jestli chceš i trysku,dam ti i trysku... Standa
 
 
Datum: 13. července 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
radeji si to kup na aukru.. i s postovnym je to za litra a mas k tomu i trysky, čep, hlavu no proste vsechno.. se podivej..
 
 
Datum: 13. července 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: Lubas59 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém s svým pinckem. Za boha nechce naskočit ani na roztlačení. Vždycky akorát trochu zachrchlá. Jakoby do něj vůbec netekl benzín, ale kohoutek je krásně průchozí, hadičky taky, karbec vyčištěnej a seřízenej a benzinu samozřejmě dostatek. Motor jde protočit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš dát páčku spínače zapalování (na světle) do prostřední polohy :-D
 
 
Datum: 13. července 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tam benzín jde tak hledej chybu v elektrice. svíčka, jiskra, předstih odtrh, zkrat, může to být milion věcí
 
 
Datum: 12. července 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Cus draci,mam takovej problém byl sem se na svojim mustangu dneska projet a tak sem si pochvaloval jak už pěkne jede po několika km jsem zastavil vypnul motor a dal si menší přestávku,no asi tak po 10 minutách sem chtěl jet tak sem chtěl nastartovat a v tom jak sem našlápl start páku ta se mi asi uprostřed zasekla,tak sem jí vrátil zpátky a znova sem našlápl a ona se uplne prošlápla jakoby nic uplně dolu a nemělo to vubec žádnou vuli.Tak sem to roztlačil a dojel dom. Tak co se stím mohlo stát? =( Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
k segmentu se jinak než půlením nedostaneš...
 
 
Datum: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Aha takže se půlení asi nevyhnu že?? :/
 
 
Datum: 12. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Urvaný segment
 
 
Datum: 12. července 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Poradí mi prosím někdo jak mám nastavit předstih a odtrh? A na čem přesne se to nastavuje? Nikdy sem to nedělal takže nemám stím žádné zkušenosti. Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Sežeň si manuál nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každou chvilku... Lidi, nebuďte líní používat tu věc na krku!
 
 
Datum: 12. července 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, chystám sa na výplet kolies na fichtla, ale potrebujem poradiť, či tie ,,nyple,, treba potom z vnútra zaliať nejakým lepidlom, alebo niečím podobným. Ak máte nejaké skúsenosti, na čo si dať pozor pri výplete, budem vám povďačný. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až to vypleteš,musíš ty konce špic co vyčuhují z niplu obrousit jinak ti propíchají duši
 
 
Datum: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14111    
přes niple přijde ochraná guma
 
 
Datum: 11. července 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Vždycky jsem všechny problemi vyřešil ales timhle si už nevim rady.. :-D Motor po "GO" . Nejsou nový ložiska atd... jenom nová spojka, všechno bylo ve skvělym stavu.... No... Seřídil sem to, nappoprvý chytnulk i po 4dnech a drcní taky chytal, jezdil jako kráva, jenom ve vysokejch otáčkách jakby nestíhal.... No.. 6e to jedu projet, krásne to jelo a a si po 2 KM to začalo "brzdit" moc se mu enchtělo,, dla sme za 1 vyjjel sem ten kopeček a jedu na rovince, Sotva se vytočila 2 dal sme za 3 a vubec. i když je to trocu z kopečka. Na druhym fíkovi to jedu za 3 třba 65 .... No a nakonec to začalo brzdit... jako kdyby se to zadíralo. Dal sem mu plnbej kotel a brzdilo to jeste víc. . Tak sem ti zastavil a otevru soupátkou a v karbeci a v kolenu bílej dým.... tak si rikám TVL to je c pici :-D .... No... Prošlápnout šel skvěle všechjno. ale enchytl. Na roztlačení mi pak chytnul asi po 10 minutách po 2ti metrech. A jelo to aby se enřeklo .. sotva sem mohl dát za 2... On taam nebyl myslim novbej výbrus ale píst v tom válci byl celkem dost natesno... ale bezel krásně... Olej tam byl, předstih sem šteloval asi 14 krát už dohrmady, karburátor... hladina je OK, trysky taky..... jenom se musim přiiznat, před tim než se to stalo tak sem projel kaluží...spíš blátem a nemám filtr, protože s filtrem se to strasně dusí, tak jeslti to nemohlo udelat bláto..... kdyžtak jeste připíšu kdyby neco bylo potreba..... jeste mě napadlo dáva jsem silikon pod válec, tak jeslti se nemohl pálit že třbe vlítnul do spaláku a to by vystvetlovalo to vynechávání ve vyších otáčkách. že by byly přicpaný přeppuštáky.. Dík zatim aho draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja sa obávam že ti nepomôže nič iné len výbrus...Ak ti fichtl šiel dovtedy dobre, kým si prešiel kalužou, tak je po valci. Cez difúzor karburátora sa ti dnu dostal bordel a urobilo ti ryhy (skalky, piesok atď) a cez ne ti utekajú tlaky. Skontroluj to, nič iné to nebude.
 
 
Datum: 11. července 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže zaprvé sundej hlavu a válec, silikon ať jde pryč hod tam jen těsnění s vazelínou a zarovnej nerovnosti, vylešti kanálky a propláchni. Zkontroluj píst aby byl šipkou dolů a jestli není přidřený. V hlavě vyčisti spalovák a zabruš zabrušovací pastou na ventily. Přetěsni karburátor a seřiď hladinu, vyčisti trysky a zkontroluj výfuk aspoň koleno. Pak to zkus nahodit, pokud se to bude dusit zkontroluj jehlu a tu plovákovku, připadně předstih a odtrh. Pozkoušej taky různé svíčky a zkoušej tam dávat ten filtr, protože jezdit bez něho je risk (obzvlášť pokud jezdíš na polňačkách). JE důležitý mít všecko v cajku (hlavu válec výfuk) a pak budeš vědět že chyba je buď v zapalování nebo karburátoru nebo v benzínu (moc oleje). Pozkoušej a uvidíš...
 
 
Datum: 11. července 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslis takovej ten dobrej filtr jak se dá přímo na karbec ? :-Dten je pekne na hovno :-D ja ho měl a po 10 minutach sel pryc :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
Jezdit bez filtru je docela riskantní :-) rnMe se pionýr s originálním filtrdomečkem nedusí ale bez něho jede jak šílenec..(filtr v domečku byl nedavno vyměněn)rnKoupil jsem si "tuningovej" filtr :-D zítra mi má přijít tak ho otestuju :-) napíšu jak to s tím šlape :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odlad to aby to jelo i s filtrem jezdit bez filtru jak si se přezvěčil je na hovno.
 
 
Datum: 11. července 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky si to myslim... ale jde normálně protočit.. tak třeba ložiska že by se to dostalo do nich,,, coo by to tam jinak udelalo... když to neni zadřený... jo a jinak co když se to dusís tim filtrem... nevimm cim to muze bejt
 
 
Datum: 11. července 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sázim na to bláto bude to ve válci když nemáš filtr. sundej válec a uvidíš.
 
 
Datum: 11. července 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Prosím poradte na ten dotaz co sem psal včera. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
aha, tak ty si jinaci magor.. :-D proc sem nenapises ten dotaz znovu ? urcite se nekomu chce hledat tvuj dotaz ze vcerejska.. :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Zdar draci,mam takovej problem mam mustanga a kdyz jedu na 2 i na 3 vic jak půl plynu tak mi to začne vynechávat tak na 4-5 sekun..proste jedu a dam víc jak pulku plynu tak to vynechá a jakoby to chtelo zdechnout a začne to zpomalovat.trysky sem čistil možná se to pořád zanáší už fakt nevím co stím.Díky za každou radu. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše petaa seřídit karbec a ještě bych se kouknul na kouhout nádrže a vyčistil ho
 
 
Datum: 11. července 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: petaa      IP: uživatel13449    
Ahoj tak tenhle problem jsem mněl uplně samej musíš seřídit karbec :http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html,pak ho musíš důkladně utáhnout a dát těsnění mezi válec a koleno karburátorové a těsnění mezi karbec a koleno a důkladně utáhnou tak jsem to vyřešil já a jede to na 100% někdo mi řekl že prej podsával falešný vzduch jak nebyl utáhlej!!!!!!
 
 
Datum: 11. července 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
No a co stim mám udelat?
 
 
Datum: 11. července 2012 9:09
 
 
 
 
Jméno: xxfiser ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, to je na 90% predstih.
 
 
Datum: 11. července 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: Bobky      IP: uživatel13011    
Čau. Potřebuju kuličky do krku řízení na pionýra, ale nevim kolik jich tam má být jaká velikost. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
Čau ten věneček nekupuj já sem si ho jednou koupil ale ne tady za rok jsem to rozdělal a věneček úplně na sračku. Tak sem dal kuličky a bude svatej klid.
 
 
Datum: 11. července 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
celkem 42 kuliček 5mm
 
 
Datum: 10. července 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Kup si radši ložiska v celku.Já je mám a jsou super http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_hlavy_rizeni.html.
 
 
Datum: 10. července 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
Ahoj draci mam simsona a mam v haji přední tlumiče jsou uplně poklesí dolu,myslíte že když si koupim nové že budou víc vytáhlé na horu? díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. července 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Zdar draci mám dva dotazy :-) 1. Jaká je podle vás lepší hlava na pionýra, ta co má spalovací prostor čistě zaoblený nebo ta s tim schůdkem ?rn 2. Bude fungovat když dám na babettu 210 místo 4V cívky šestivoltovou ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Dik :-)
 
 
Datum: 10. července 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlava by měla být lepší ledvinkovitá... teda se schodem :-P .. hlavně pořádně utresneno mezi válcem a hlavou.. .. no a JO mělo by to fungovat když dáš 6tivolotvou :-)
 
 
Datum: 09. července 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: dioda66      IP: uživatel9691    
cau draci chci se zeptat mam jawa 05 a nejde mi radit newite cim to muze byt,diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Pokud si půlil, tak si dal naopak vidličku, jinak asi automat....
 
 
Datum: 09. července 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: lukas filip      IP: uživatel9691    
Cus draci potrebuju poradit s pionyrem 05 potrebuju vedet kolik tam je kulicek prumer plus tycinky tycinka delka diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedna kulička v šneku průměr 5mm, tyčinka je jen jedna dlouhá cca 14 - 14.2 cm ale jistě to nevím ..
 
 
Datum: 09. července 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Tyčinka je jen jedna dlouhá a kulička v tom deklu no... Tyčinka je kalená...
 
 
Datum: 09. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 05 je kulička v pravim deklu jak vede lanko pak je tyčka (dlouha) kulička tyčka (kratka) myslim že to tak je.. kulička ma 3mm.. nevim jaky sou tam tyčky 05 dlouhy
 
 
Datum: 09. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, nevite prosim kde bych sehnal kozene misky do tlumicu jawa 23, nebo cim to nahradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kůže si vzal co nejsilnější sem našel myslím 2mm, a tlumič sem si obtisk na kůži a pak vystřihl tak o 0,5mm větší. Nám tam nezbylo taky nic, a z oleje tam nebylo taky nic.
 
 
Datum: 09. července 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muzu se zeptat jak silna kuze a o kolik vetsi nez vnitrek? V tlumici skoro nic nezbylo.
 
 
Datum: 09. července 2012 7:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S kámošem jsme si tam udělali kolečka ze silný kůže a tlumiče tlumí krásně.
 
 
Datum: 08. července 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mne nenapadlo, dekuji za tip a vyzkousim. Doufam ze se jeste prodavaj.
 
 
Datum: 08. července 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zkusil bych tam nacpat misku z pumpičky trochu bych jí sestřihnul a dal jí tam
 
 
Datum: 08. července 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
zdar draci je nějaký rozdíl mezi motorem z čz 175/477 a čz 175/487 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Záleží jak si představuješ kopec ... :-) jsem z vysočiny(Novoměstsko) :-) + na 0 výbrus mám najeto 24 000 km s 1 překroužkováním - v zimě dostane Gougou, teď se jezdí, klasika stoupák za 4 pod kotlem s origo převodem, jako ve dvou taky jede ale proč ji chuděru podtáčet :-), po vesnici se kochám a bublám na 4 ku 60 .... věc názoru a aktuálního stavu stroje ..., mimochodem - průzkum - jakou tam máš hl. trysku, zatím jsem se setkal u 477 s rozmezím 96 -106 ... ?
 
 
Datum: 09. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milan: do kopce jen za 3?? moje 477 jezdí kopec na 4 a to sedím já (85) a moja (60) a letí to
 
 
Datum: 09. července 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Liší se poměrně dost, většinu rozdílů už tu je, výkon je udáván rozdílný pravděpodobně z důvodů jiné metody měření , tj. 487 - 9,5 kw a 477 - 11 kw, taky jsem se o to zajímal, válce prakticky schodné, až na to že některé mají malinko jiné časování, přerušované žebrování ..., 477 točí krapet víc, ale je hlučnější, hlavní rozdíl je ve filtrboxu a otryskování kde 487 má více utlumenné sání a tím trysky v.t.50 hl. t. 93 u 477 se běžně používá 96 - 106 kvůli adekvátní směsy, taky jsem si s tím hrál :-) a ještě hraju ...nějakej ten potkan tam jde nahnat, s mou 487.0 to upaluje 90 za 3 do kopce a vážim metrák :-) ..... je to takovej větší fichtl ...
 
 
Datum: 09. července 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontrolka neutrálu, jiná klikovka, jinak uložená klika, otočená kulisa, možná teda to odlišné časování, výkon je podle mě stejný.
 
 
Datum: 08. července 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14096    
válce mají nepatrně jiné časování
 
 
Datum: 08. července 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
ale především 477 má jedničku nahoru oproti 487, která ji má dolů.......
 
 
Datum: 08. července 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
A ješte nemá všechny ložiska mazané prevodovým olejem a má vetší vibrace
 
 
Datum: 08. července 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau ta 487 ma oproti 477 o 2 kone víc a o 100 otářek za minutu vic ma výkon dynama 75 W to je asi všechno :-D
 
 
Datum: 08. července 2012 8:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
čus draci, mám jednorychlostní babetu, uplně tu nejstrarší a nějak to nechce jet, asi špatnej předstih, jestli někdo víte jak na to, pište.... a má to stejnej karburátor jako 210 ? jestli jo, tak je to divný, protože plyn má strašně malej chod, dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
jo a ještě tam je cívka z dvourychlostní, tak jestli to vadí nebo nevadí...
 
 
Datum: 06. července 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel14081    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat, co mám dělat s tím, že mě vypadává trojka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kamarádovi to dělala unavená pružinka v automatu (byla zčásti nalomená) a nedržela mu trojka..
 
 
Datum: 06. července 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo... ja dal automat, protože se mi jednou stalo že sem měl na něm ohlodaný zářezy a "nedořazovalo" to
 
 
Datum: 06. července 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Automat je většinou v pořádku, tohle vypadá na ohlodaná kolečka v převodovce... Automat zkus dotáhnout, jinak půlení.
 
 
Datum: 06. července 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele... to bude na 90% automat. Zkus, nahoře jak je to připevněný tema dvouma srobama je utáhnout, jestli nejsou povolený.... Nebo je zkus povolit a trochu ho nadzvednout, zkusit tam dát podložku a utáhnout.... Jinak je to na půlení a výměna nebo oprava automatu
 
 
Datum: 05. července 2012 23:38
 
<  69  70  71  72  73  74  75  76  77  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:24:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu