Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 Zdar dracii.. je nekdo zaregistrovaný na motorkari .cz ? A sorry že se ptám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 21:48
 kolečko dyš tak si mě přidej
Datum: 14. července 2012 21:48
 http://www.motorkari.cz/profil/Johnny23
Datum: 14. července 2012 13:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=60665
Datum: 14. července 2012 12:20
Datum: 14. července 2012 11:39
Datum: 14. července 2012 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel14127
Datum: 13. července 2012 22:00
 Jojo
Datum: 13. července 2012 21:37
Jméno: Danek
IP: uživatel6155
 Zdravim..čím mlže být že mi nejede pincek....jiskru háže pěkně i benzín tam teče...čím to mlže byt?.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 20:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Na fichtlu je miliarda veci co se muze podelat..  takze to schrnu.. sestelovat predstih a odtrh, komplet rozdelej a vycisti karbec a hlavne trysky, taky se muze zasekavat ventil plováku.. taky bych vycistil - vypálil výfuk i s kolenem.. kdyz ti tece dobre benal tak newim mozna spatna smes.. pokud mas tak ze srandy skus vymenit civku a kondenzator.. ale to asi tim nebude.. mozna je nekde skrat v elektrice na vedení nebo v prepinaci nebo v statoru co ja vim.. je treba vsechno dukladne projit a zkontrolovat.. sklepni si svicku na potrebny rozmer mezi kontaktama a nebo ji skus vymenit i kdyz dobre haze.. jeste koukni na vicko od nadrze jestli neni ucpana dírka - jak prez nej nejde vzduch tak si v háji.. jinak doporucuji do nadrze dat sitko a do hadicky filtr.. jeste muzes zkontrolovat jestli dobre tesni valec a hlava.. vic me zatim nenapada tak snad ti cosi pomoze..
Datum: 13. července 2012 20:22
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Zdar, mám jawu 175/356 a nemůžu jí vůbec nastartovat. Jenom pořád střílí. Benzín do válce teče, předstih a odtrh jsem kontroloval asi 100 krát...fakt už absolutně netušim co s tim...Nevíte někdo? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 23:16
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Tak nakonec jsem vyměnil cívku a bylo to, pak to zase začlo blbnout, tak jsem dal jinou svíčku a od tý doby to pěkně startuje i jede...jenom se mi po*ralo relé...trochu svítí kontrolka dobíjení, takže zejtra zase budu muset zainvestovat. Díky všem za rady..
Datum: 15. července 2012 23:16
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku,taky to dělává přerušovač,špinavé kontakty, nebo špatný kondík...
Datum: 15. července 2012 20:01
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Samozřejmě že před, kdybych neuměl nastavit předstih, tak sem ani nepíšu
Datum: 15. července 2012 8:43
 jen poznámka.. předstih si nastavil před HU nebo za? v tomhle většina dělá často chybu a nastavuje ho až za a pak to nejede...
Datum: 14. července 2012 22:46
 Nooo asi stokrát..  4mm vždycky to chytalo na našlápnutí...teď asi budu muset zase objednávat kondenzátor..
Datum: 14. července 2012 8:04
 předstih jsi kontroloval jo? a jak je nastavený?
Datum: 13. července 2012 21:55
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Díky moc...supr info..
Datum: 13. července 2012 19:38
 leda kondík pokud to nemá SS zápal z baterky... Kondík ti změní sinusový průběh a tím i předstih
Datum: 13. července 2012 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Benzínu tam jde akorád a vejfuk mám děravej leda tak na konci..  ...nemohlo by bejt třeba něco s cívkou nebo kondíkem a tak?
Datum: 13. července 2012 18:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nemáš děravej vejfuk???
Datum: 13. července 2012 16:43
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 neteče ti tam toho benzín moc??
Datum: 13. července 2012 13:48
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 To jsem žkoušel a nepomohlo to. Ale zkusim to ještě jednou, díky
Datum: 13. července 2012 12:04
 přesně to samý sem řešil včera, ukázalo se že byla špatná svíčka
Datum: 13. července 2012 11:36
 čaute , máte někdo zkušenosti stim 8.výbrusem co se tu prodává na krámku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel14127
 jawa46 ® : Chlape o víkendu už by mělo dojít na tvýho stadiona,hlava už se dělá,píst už se pomalu balí z fichtlkrámku,už jen to udělat...
Datum: 13. července 2012 16:26
 jo mám ho na fichtlovi co mám na závody, ale dalo to hodně práce a ladění než jsem z něj dostal požadovanej výkon lebo kanály jsou úplně špatně zůhlované, musíš to doladit frézkou nebo alespoň pilníčkem, udělal jsem to dal jsem k tomu ještě hvezdicovou hlavu a jednokroužkáč a výkon 5 koní otáčky kolem 9000. Celkem to ujde ale jak píše standa je lepší nechat upravit origo válec
Datum: 13. července 2012 16:17
Jméno: jawa
IP: uživatel13814
 opravdu jak píše bejt tebou necham si to udělat od něj.Co tu čtu tak má samý pozitivní ohlasy.
Datum: 13. července 2012 9:11
 Kup si to kde chceš ale všechno sou to doprasený nepovedený repliky válců,které jsou hodně problémové a poskytují nižší výkon jak český válec s 1.výbrusem...kdybys chtěl,tak ti v této ceně udělam válec,kterej fakt POJEDE...jestli chceš i trysku,dam ti i trysku... Standa
Datum: 13. července 2012 7:00
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 radeji si to kup na aukru.. i s postovnym je to za litra a mas k tomu i trysky, čep, hlavu no proste vsechno.. se podivej..
Datum: 13. července 2012 0:15
 Zdar draci, mám problém s svým pinckem. Za boha nechce naskočit ani na roztlačení. Vždycky akorát trochu zachrchlá. Jakoby do něj vůbec netekl benzín, ale kohoutek je krásně průchozí, hadičky taky, karbec vyčištěnej a seřízenej a benzinu samozřejmě dostatek. Motor jde protočit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 17:42
 Musíš dát páčku spínače zapalování (na světle) do prostřední polohy
Datum: 13. července 2012 17:42
 když tam benzín jde tak hledej chybu v elektrice. svíčka, jiskra, předstih odtrh, zkrat, může to být milion věcí
Datum: 12. července 2012 17:24
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Cus draci,mam takovej problém byl sem se na svojim mustangu dneska projet a tak sem si pochvaloval jak už pěkne jede po několika km jsem zastavil vypnul motor a dal si menší přestávku,no asi tak po 10 minutách sem chtěl jet tak sem chtěl nastartovat a v tom jak sem našlápl start páku ta se mi asi uprostřed zasekla,tak sem jí vrátil zpátky a znova sem našlápl a ona se uplne prošlápla jakoby nic uplně dolu a nemělo to vubec žádnou vuli.Tak sem to roztlačil a dojel dom. Tak co se stím mohlo stát? =( Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
 k segmentu se jinak než půlením nedostaneš...
Datum: 12. července 2012 20:48
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Aha takže se půlení asi nevyhnu že?? :/
Datum: 12. července 2012 19:36
 Urvaný segment
Datum: 12. července 2012 15:07
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Poradí mi prosím někdo jak mám nastavit předstih a odtrh? A na čem přesne se to nastavuje? Nikdy sem to nedělal takže nemám stím žádné zkušenosti. Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 7:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sežeň si manuál nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každou chvilku... Lidi, nebuďte líní používat tu věc na krku!
Datum: 12. července 2012 7:54
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, chystám sa na výplet kolies na fichtla, ale potrebujem poradiť, či tie ,,nyple,, treba potom z vnútra zaliať nejakým lepidlom, alebo niečím podobným. Ak máte nejaké skúsenosti, na čo si dať pozor pri výplete, budem vám povďačný. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
 až to vypleteš,musíš ty konce špic co vyčuhují z niplu obrousit jinak ti propíchají duši
Datum: 11. července 2012 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel14111
 přes niple přijde ochraná guma
Datum: 11. července 2012 17:31
 Ahoj. Vždycky jsem všechny problemi vyřešil ales timhle si už nevim rady..  Motor po "GO" . Nejsou nový ložiska atd... jenom nová spojka, všechno bylo ve skvělym stavu.... No... Seřídil sem to, nappoprvý chytnulk i po 4dnech a drcní taky chytal, jezdil jako kráva, jenom ve vysokejch otáčkách jakby nestíhal.... No.. 6e to jedu projet, krásne to jelo a a si po 2 KM to začalo "brzdit" moc se mu enchtělo,, dla sme za 1 vyjjel sem ten kopeček a jedu na rovince, Sotva se vytočila 2 dal sme za 3 a vubec. i když je to trocu z kopečka. Na druhym fíkovi to jedu za 3 třba 65 .... No a nakonec to začalo brzdit... jako kdyby se to zadíralo. Dal sem mu plnbej kotel a brzdilo to jeste víc. . Tak sem ti zastavil a otevru soupátkou a v karbeci a v kolenu bílej dým.... tak si rikám TVL to je c pici  .... No... Prošlápnout šel skvěle všechjno. ale enchytl. Na roztlačení mi pak chytnul asi po 10 minutách po 2ti metrech. A jelo to aby se enřeklo .. sotva sem mohl dát za 2... On taam nebyl myslim novbej výbrus ale píst v tom válci byl celkem dost natesno... ale bezel krásně... Olej tam byl, předstih sem šteloval asi 14 krát už dohrmady, karburátor... hladina je OK, trysky taky..... jenom se musim přiiznat, před tim než se to stalo tak sem projel kaluží...spíš blátem a nemám filtr, protože s filtrem se to strasně dusí, tak jeslti to nemohlo udelat bláto..... kdyžtak jeste připíšu kdyby neco bylo potreba..... jeste mě napadlo dáva jsem silikon pod válec, tak jeslti se nemohl pálit že třbe vlítnul do spaláku a to by vystvetlovalo to vynechávání ve vyších otáčkách. že by byly přicpaný přeppuštáky.. Dík zatim aho draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:39
 No ja sa obávam že ti nepomôže nič iné len výbrus...Ak ti fichtl šiel dovtedy dobre, kým si prešiel kalužou, tak je po valci. Cez difúzor karburátora sa ti dnu dostal bordel a urobilo ti ryhy (skalky, piesok atď) a cez ne ti utekajú tlaky. Skontroluj to, nič iné to nebude.
Datum: 11. července 2012 15:39
 Takže zaprvé sundej hlavu a válec, silikon ať jde pryč hod tam jen těsnění s vazelínou a zarovnej nerovnosti, vylešti kanálky a propláchni. Zkontroluj píst aby byl šipkou dolů a jestli není přidřený. V hlavě vyčisti spalovák a zabruš zabrušovací pastou na ventily. Přetěsni karburátor a seřiď hladinu, vyčisti trysky a zkontroluj výfuk aspoň koleno. Pak to zkus nahodit, pokud se to bude dusit zkontroluj jehlu a tu plovákovku, připadně předstih a odtrh. Pozkoušej taky různé svíčky a zkoušej tam dávat ten filtr, protože jezdit bez něho je risk (obzvlášť pokud jezdíš na polňačkách). JE důležitý mít všecko v cajku (hlavu válec výfuk) a pak budeš vědět že chyba je buď v zapalování nebo karburátoru nebo v benzínu (moc oleje). Pozkoušej a uvidíš...
Datum: 11. července 2012 11:38
 nemyslis takovej ten dobrej filtr jak se dá přímo na karbec ?  ten je pekne na hovno  ja ho měl a po 10 minutach sel pryc
Datum: 11. července 2012 11:17
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 Jezdit bez filtru je docela riskantní  rnMe se pionýr s originálním filtrdomečkem nedusí ale bez něho jede jak šílenec..(filtr v domečku byl nedavno vyměněn)rnKoupil jsem si "tuningovej" filtr  zítra mi má přijít tak ho otestuju  napíšu jak to s tím šlape
Datum: 11. července 2012 11:14
 odlad to aby to jelo i s filtrem jezdit bez filtru jak si se přezvěčil je na hovno.
Datum: 11. července 2012 10:59
 taky si to myslim... ale jde normálně protočit.. tak třeba ložiska že by se to dostalo do nich,,, coo by to tam jinak udelalo... když to neni zadřený... jo a jinak co když se to dusís tim filtrem... nevimm cim to muze bejt
Datum: 11. července 2012 9:50
 Sázim na to bláto bude to ve válci když nemáš filtr. sundej válec a uvidíš.
Datum: 11. července 2012 9:32
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Prosím poradte na ten dotaz co sem psal včera. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 10:49
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 aha, tak ty si jinaci magor..  proc sem nenapises ten dotaz znovu ? urcite se nekomu chce hledat tvuj dotaz ze vcerejska..
Datum: 12. července 2012 10:49
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Zdar draci,mam takovej problem mam mustanga a kdyz jedu na 2 i na 3 vic jak půl plynu tak mi to začne vynechávat tak na 4-5 sekun..proste jedu a dam víc jak pulku plynu tak to vynechá a jakoby to chtelo zdechnout a začne to zpomalovat.trysky sem čistil možná se to pořád zanáší už fakt nevím co stím.Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 11:29
 jak píše petaa seřídit karbec a ještě bych se kouknul na kouhout nádrže a vyčistil ho
Datum: 11. července 2012 11:29
Jméno: petaa
IP: uživatel13449
 Ahoj tak tenhle problem jsem mněl uplně samej musíš seřídit karbec :http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html,pak ho musíš důkladně utáhnout a dát těsnění mezi válec a koleno karburátorové a těsnění mezi karbec a koleno a důkladně utáhnou tak jsem to vyřešil já a jede to na 100% někdo mi řekl že prej podsával falešný vzduch jak nebyl utáhlej!!!!!!
Datum: 11. července 2012 10:57
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 No a co stim mám udelat?
Datum: 11. července 2012 9:09
 Nazdar, to je na 90% predstih.
Datum: 11. července 2012 9:04
Jméno: Bobky
IP: uživatel13011
 Čau. Potřebuju kuličky do krku řízení na pionýra, ale nevim kolik jich tam má být jaká velikost. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 17:21
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 Čau ten věneček nekupuj já sem si ho jednou koupil ale ne tady za rok jsem to rozdělal a věneček úplně na sračku. Tak sem dal kuličky a bude svatej klid.
Datum: 11. července 2012 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 celkem 42 kuliček 5mm
Datum: 10. července 2012 23:29
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
Datum: 10. července 2012 19:16
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Ahoj draci mam simsona a mam v haji přední tlumiče jsou uplně poklesí dolu,myslíte že když si koupim nové že budou víc vytáhlé na horu? díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 0:17
Datum: 10. července 2012 0:17
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Zdar draci mám dva dotazy  1. Jaká je podle vás lepší hlava na pionýra, ta co má spalovací prostor čistě zaoblený nebo ta s tim schůdkem ?rn 2. Bude fungovat když dám na babettu 210 místo 4V cívky šestivoltovou ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 10:17
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Dik
Datum: 10. července 2012 10:17
 Hlava by měla být lepší ledvinkovitá... teda se schodem  .. hlavně pořádně utresneno mezi válcem a hlavou.. .. no a JO mělo by to fungovat když dáš 6tivolotvou
Datum: 09. července 2012 22:33
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 cau draci chci se zeptat mam jawa 05 a nejde mi radit newite cim to muze byt,diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 18:38
 Pokud si půlil, tak si dal naopak vidličku, jinak asi automat....
Datum: 09. července 2012 18:38
Jméno: lukas filip
IP: uživatel9691
 Cus draci potrebuju poradit s pionyrem 05 potrebuju vedet kolik tam je kulicek prumer plus tycinky tycinka delka diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 15:15
 Jedna kulička v šneku průměr 5mm, tyčinka je jen jedna dlouhá cca 14 - 14.2 cm ale jistě to nevím ..
Datum: 09. července 2012 15:15
 Tyčinka je jen jedna dlouhá a kulička v tom deklu no... Tyčinka je kalená...
Datum: 09. července 2012 11:48
 u 05 je kulička v pravim deklu jak vede lanko pak je tyčka (dlouha) kulička tyčka (kratka) myslim že to tak je.. kulička ma 3mm.. nevim jaky sou tam tyčky 05 dlouhy
Datum: 09. července 2012 11:18
 Zdravim, nevite prosim kde bych sehnal kozene misky do tlumicu jawa 23, nebo cim to nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 9:01
 Kůže si vzal co nejsilnější sem našel myslím 2mm, a tlumič sem si obtisk na kůži a pak vystřihl tak o 0,5mm větší. Nám tam nezbylo taky nic, a z oleje tam nebylo taky nic.
Datum: 09. července 2012 9:01
 Muzu se zeptat jak silna kuze a o kolik vetsi nez vnitrek? V tlumici skoro nic nezbylo.
Datum: 09. července 2012 7:56
 S kámošem jsme si tam udělali kolečka ze silný kůže a tlumiče tlumí krásně.
Datum: 08. července 2012 13:49
 To mne nenapadlo, dekuji za tip a vyzkousim. Doufam ze se jeste prodavaj.
Datum: 08. července 2012 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zkusil bych tam nacpat misku z pumpičky trochu bych jí sestřihnul a dal jí tam
Datum: 08. července 2012 9:45
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdar draci je nějaký rozdíl mezi motorem z čz 175/477 a čz 175/487 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 22:02
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Záleží jak si představuješ kopec ...  jsem z vysočiny(Novoměstsko)  + na 0 výbrus mám najeto 24 000 km s 1 překroužkováním - v zimě dostane Gougou, teď se jezdí, klasika stoupák za 4 pod kotlem s origo převodem, jako ve dvou taky jede ale proč ji chuděru podtáčet  , po vesnici se kochám a bublám na 4 ku 60 .... věc názoru a aktuálního stavu stroje ..., mimochodem - průzkum - jakou tam máš hl. trysku, zatím jsem se setkal u 477 s rozmezím 96 -106 ... ?
Datum: 09. července 2012 22:02
 milan: do kopce jen za 3?? moje 477 jezdí kopec na 4 a to sedím já (85) a moja (60) a letí to
Datum: 09. července 2012 21:18
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Liší se poměrně dost, většinu rozdílů už tu je, výkon je udáván rozdílný pravděpodobně z důvodů jiné metody měření , tj. 487 - 9,5 kw a 477 - 11 kw, taky jsem se o to zajímal, válce prakticky schodné, až na to že některé mají malinko jiné časování, přerušované žebrování ..., 477 točí krapet víc, ale je hlučnější, hlavní rozdíl je ve filtrboxu a otryskování kde 487 má více utlumenné sání a tím trysky v.t.50 hl. t. 93 u 477 se běžně používá 96 - 106 kvůli adekvátní směsy, taky jsem si s tím hrál  a ještě hraju ...nějakej ten potkan tam jde nahnat, s mou 487.0 to upaluje 90 za 3 do kopce a vážim metrák  ..... je to takovej větší fichtl ...
Datum: 09. července 2012 12:22
 Kontrolka neutrálu, jiná klikovka, jinak uložená klika, otočená kulisa, možná teda to odlišné časování, výkon je podle mě stejný.
Datum: 08. července 2012 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel14096
 válce mají nepatrně jiné časování
Datum: 08. července 2012 10:31
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ale především 477 má jedničku nahoru oproti 487, která ji má dolů.......
Datum: 08. července 2012 10:01
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 A ješte nemá všechny ložiska mazané prevodovým olejem a má vetší vibrace
Datum: 08. července 2012 9:17
 cau ta 487 ma oproti 477 o 2 kone víc a o 100 otářek za minutu vic ma výkon dynama 75 W to je asi všechno
Datum: 08. července 2012 8:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 čus draci, mám jednorychlostní babetu, uplně tu nejstrarší a nějak to nechce jet, asi špatnej předstih, jestli někdo víte jak na to, pište.... a má to stejnej karburátor jako 210 ? jestli jo, tak je to divný, protože plyn má strašně malej chod, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 12:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 jo a ještě tam je cívka z dvourychlostní, tak jestli to vadí nebo nevadí...
Datum: 06. července 2012 12:45
Jméno: jorus
IP: uživatel14081
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, co mám dělat s tím, že mě vypadává trojka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:49
 Kamarádovi to dělala unavená pružinka v automatu (byla zčásti nalomená) a nedržela mu trojka..
Datum: 06. července 2012 15:49
 Jojo... ja dal automat, protože se mi jednou stalo že sem měl na něm ohlodaný zářezy a "nedořazovalo" to
Datum: 06. července 2012 15:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Automat je většinou v pořádku, tohle vypadá na ohlodaná kolečka v převodovce... Automat zkus dotáhnout, jinak půlení.
Datum: 06. července 2012 13:34
 Hele... to bude na 90% automat. Zkus, nahoře jak je to připevněný tema dvouma srobama je utáhnout, jestli nejsou povolený.... Nebo je zkus povolit a trochu ho nadzvednout, zkusit tam dát podložku a utáhnout.... Jinak je to na půlení a výměna nebo oprava automatu
Datum: 05. července 2012 23:38
|



|