slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
čaute draci, chci se zeptat jestli moc vadí když mam na jawa 21 místo vzdochoveho filtru danou silonku? se vzduchovým filtrem se mi to dusilo když sem přidal plnej plyn.Tedka jsem tam dal tu silonku a jede to 10krat lip a když přidam plnej tak žadna znamka dušení a jede jako drak. děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
čaute tak jsem to poradne profoukal ten filtr sehnal to víko od toho boxu a fík jede velice dobře....chci se zeptat mam jehlu na 3zařezu a jede pěkne svíčku mam zbarvenou do cihlova mam hodit tu jehlu na druhej zářez?skoušel jsem to a fík jde se mi zda rychlej do otaček ale nic víc....bojím se že to zadřu když to hodím na ten druhej zařez....700km od výbrusu
 
 
Datum: 14. srpna 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
hkladinu mam dobrou... jo dík zkusím to zalepit třeba to pojede jezdil jsem prave bez toho vrchu
 
 
Datum: 14. srpna 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jen poznamenám, že když je ta krabice otevřená, tak to vadí hodně. Mně s otevřenou krabicí jede jen na 1/4 plynu, pak se udusí. Taže zavřít a zalepit izolepu třeba.
 
 
Datum: 14. srpna 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
patrik: Tak asi by to chtělo skusit s novym filtrem, co myslíš? :-) Se stoletym zanesenym filtrem to nepojede dobře...a k té hladině, bakoun to myslel dobře, nemáš moc vysokou hladinu v plovákovce?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
bakoun:říkám že mi to dělalo s tím filtrem když jsem ho oddělal tak jel krásne....kdybych tam mel velkou hladinu tak se to uchlastává a mel bych mokrou nebo černou svící podle me a to nemam
 
 
Datum: 14. srpna 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nemáš moc vysokou hladinu v plovákovce?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
čau ne zatím jsem to neskoušel s novým filtrem...dneska zkusím říct kamošovy co ma taky jawu 21 a jedu mu dobře at mu to pujčí a vyskouším.....myslíte že by mohl mít vliv to že sem mel to airbox otevřenej?bes toho vrchu? jako filtr mam zadelanej tím železným vičke a natahle pružiny ale ten vrch toho plastu tam nemam.. myslíte že by to mohlo být tím? a kdyby nic nepomahalo ta silonka nějak škodí motoru? děkuji za rady
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to papirový... umýt vodou určitě ne ! Hele a zkoušel jsi vyvrtat do airboxu další díry? to taky pomůže. když jich tam pak bude až moc stačí zadělat silikonem a je to.
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Filtr bych nemyl asi...ani profukování nemůžu doporučit, tim odstraníš pouze bordel na povrchu. Ten bordel co je vevnitř v tom papíru tam zustane, takže rovnou koupit novej...mimochodem...ty si to nezkoušel s novym filtrem?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel14188    
kolecko: už sem snad všechno vyskoušel....měnil jsem bohatost smesi na jehle,menil trisky,svičku menil,předstih skoušel jinej anic....pak sem skusil dat misto toho filtru silonku a najednou to jelo tak nevím......myslíš že se ten filtr muže umýt vodou? nebo se to smí jenom profukovat?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já měl na mustafovi odjakživa silonku a nebyl problém
 
 
Datum: 14. srpna 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš bych se snažil najít závadu, než sundavat vzduchovej filtr...
 
 
Datum: 14. srpna 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: stefffy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mam jawu 175-356 ale je bez papíru jak si je mám nechat udelat a kde ?? kolik to stojí ? dekuji predem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí se to co nejvíce blížit originálu, myslim že takovýhle stav na veteránské doklady je dostačující: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#Snimek_003.jpg , samozřejmostí je 100% funkčnost, kompletnost atd. Na netu si o tom najdi informace, získat ty papíry ale není tak jednoduché jak se zdá...připrav si trpělivost, čas, a tak 4000kč odhadem...
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: stefffy      E-mail:      IP: uživatel11737    
A nevadí jestli mám jinou barvu než originál?? na té motorce?? a kolik ty nové papíry na tom urade stojí ?? diky za odpovedi.rn
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo kup papíry z jiný 356...
 
 
Datum: 14. srpna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Kudrnacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pokud ji máš bez papírů.. tak jedině Veteránský značky... ale za 1. je to hodně běhání po úřadech... a za 2. musí být 100% originální stav
 
 
Datum: 14. srpna 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Zdarte draci! Potřebujem poradit s fechtlem. Motor po GO, válec s vrtáním 41mm (58ccm), snížená hlava. Problém je v tom, že na 1. a 2. r.s. jede dobře, ale 3. netáhne. Zkoušeny 2 karburátory - oba čisté, různé trysky, jehla. V karbecu je vyšší hladina. S polospádem ze Stadiona tyto neduhy zmizí. Poradí někdo na co se ještě podívat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14312    
Mě si psal něco jiného. Odpo máš v mailu. Já bych problém hledal ve filtrboxu. Možná výfuk.
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
viděl bych to na malou trysku, jakou tam teď máš??
 
 
Datum: 14. srpna 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Jestli máš novej výbrus, tak najezdit minimálně 500km potom to pojede na troječku jako víno!!
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: dandy03 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec... tachometr na jedničku ukazuje 140km/h. prý by to mohlo být nejakou pružinkou v tacháču ... Je ju potřeba povolit nebo přitáhnout?rn Je to jawa 125 dandy ... prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ne zpět, dopředu, napsal jsem to blbě...sorry po směru hodinovek přetočit o jednu otáčku
 
 
Datum: 14. srpna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: dandy03 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene... v tachometru se nikdo nevrtal... zkusim ju potocit z5 pres ten doraz a vrtat se v tom budu az v nejkrajnejsim pripade... zatim diky borci ... a co nahradni dily? Kde kupujete?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zkus protočit ručičku proti směru hodinových ručiček o jednu obrátku, třeba je to jen přeskočený na dorazu, ale jestli se v tom někdo vrtal a sundal ručičku tak už to asi nikdy neseřídíš aby to ukazovalo dobře
 
 
Datum: 14. srpna 2012 6:28
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis      IP: uživatel13462    
Mám ji taky, nedávno jsem to měl rozdělané, zkus dole rozdělat náhon a zatočit s ním co to bude dělat a pak jedině mě nappadá že když rozděláš tacháč tak pod tou kricí deskou s čísli jsou jakoby nějaký válečky, zkus s tím zakroutit ale nevím...To ti začlo dělat z ničeho nic?
 
 
Datum: 14. srpna 2012 1:17
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
dandy03.. asi jsi to nepochopil
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: dandy03 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře a co má řazení společnýho s tacháčem? Asi nic že? potřebuju vědět jak opravit tacháč a né poučení kdy mám řadit ...
 
 
Datum: 13. srpna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: jaa      IP: uživatel13192    
řaď dřív dvojku
 
 
Datum: 13. srpna 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevite jak spravím stojan na fichtlu? :-D Je cely volny, "zlomeny" ze proste jakoby nestoji ale leží, dival sem se jak je tam pridelany, je tam sroubek s matičkou ve ktere je hrebik, kdyz to pritahnu tak se to zas povoli a spadne. Jak to zvednu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vlastne kolečko to co si napsal :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jako ten stojan jakoby pada na zem, menil sem pruzinu a taky to nepomohli a nesedam na to, tu knizecku sem si celou četl :-D noa kdyz to na ten stojan hodim tak se vyklopi jakoby moc dopredu, smerem k valci a vubec ta motorka na nem nestoji, jenom se to o jednu stranu toho stojanku opíra, jakoby ta motorka stoji v podstate jenom na kolech no a co dela motorka kdyz stoji na kolech? :-D no pada na stranu, takze ona jakoby trochu spadne a opre se o jednu stranu toho stojanku, proste ze ten stojan neni v pravem uhlu
 
 
Datum: 14. srpna 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14286    
nemáš na to sedat vole :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nerozumim, zlomenej stojánek? Nebo jenom nedrží v horizontální poloze a drhne o zem? Trochu líp to popiš...
 
 
Datum: 13. srpna 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: PatrikJawak      IP: uživatel10307    
Čau draci chci se zeptat mam mustanga r.v.1972 mam tam motor s kulatým vykem je možný že je to origoš motor nebo z něčeho,zkoušel jsem tam dát hranatej krit a ten tam nepasuje diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: PatrikJawak      E-mail:      IP: uživatel10307    
Kolik by jsi chtěl za ten motor jsem 18 km od brna
 
 
Datum: 16. srpna 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel14308    
Máš tam starší typ motoru. Mohu nabídnut motor z mustangu,odkud jsi?
 
 
Datum: 13. srpna 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Máš tam motor z 05-ky... Origo to nebude.
 
 
Datum: 13. srpna 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14282    
Prosim poradte! http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=131852&fid=3&l=6546739#goto6546739 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
priklaňám sa k variante že treba vymeniť gufera na kľukovke
 
 
Datum: 12. srpna 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: dandy03 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec borci a hlavně správce fichtl-krámku. Měsíc zpět jsem koupil Jawu Dandy 125 (r.v. 03-motor licence Honda) a mám takový problém. Tachometr při zapojení na jedničku a to bez plynu ukazuje rychlost 140km/h ... Lanko je asi v pořádku protože by to jinak nic neukazovalo a převod náhonu u kola by měl být taky v pořádku. Prosím o radu jak zjistit co tachometru je a popřípadě jak vadu odstranit. Za každou odpověď předem děkuji. A popřípadě nevíte kde by se dal tachometr sehnat nový? (byl bych raději pro opravu- v tachometrech se nevyznám tak se raději ptám) Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam pincka a nechce mi jet když se zahreje tak po 1km. pak jede jen na volnobeh. musim chvilu pockat at to schladne a pak mozu jet dal. nevíte nekdo co by tom mohlo byt je to celé pospravované a zgenerálkované jiskra je tam velka, nevynechává a pokažde ho nastartuju na páku prom vas poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Studenější svíčku, seřídit předstih, vyčistit žebra, hlavu a výfuk co se týče teploty. Taky ti nemusí dotékat benzín tak se zaměř na kohoutek, hadičku, hladinu
 
 
Datum: 12. srpna 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) zapalovací cívkou to určitě nebude, spíš bych zkusil jinou indučku a jinou tepelnou hodnotu svíčky
 
 
Datum: 12. srpna 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Skus svíčku, a důkladně vyčistit cívku, svíčka ti sice může venku házet, ale nemusí vevnitř podtlakem., nebo cívka může bejt ta plocha co je k statoru špinavá nebo už stará a nedokáže dělat tak silnej proud.
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co výfuk čistý? po případě ho vypálit. sundat hlavu vyčistit spal prostor a píst od karbonu žebra hlav vyčistit.
 
 
Datum: 12. srpna 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel12975    
Zdravím, cca po 10 letech jsem z garáže vytáhl moped Atala Idea (dost podobný babetě). Protože nešel nastartovat, vyměnil jsem benzín a kompletně rozebral karburátor a vyčistil ho. Se sytičem nastartuje i jede bez problému. Po vypnutí sytiče se udusí. Karburátor je Dellorto 1412. Prosím o radu, čím to může být. Rozebral jsem ho už asi 10x a stále nic... Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 1:10
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
U novějších motorek se setkávám s problémem, že je buď ucpaný anebo chybějící vzduchový filtr. Přesně toto dělal jak dvoutakt, tak čtyřtakt 125ccm a simson bez filtru. Musel být zaplý sytič(ve všech případech spíš zavřená přívěra), jinak nedržel voloběh. Jakoby výrobce počítal s jistým odporem vzduchu přes filtr a tudíž podtlakem v karbeci, ze kterýho to tak vytahuje benzín. Ucpaný trysky nebo kanálky v karbeci jsou možnost číslo dvě.
 
 
Datum: 12. srpna 2012 1:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá to na hlavní trisku a nebo vzducháč...
 
 
Datum: 11. srpna 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: Mustang      E-mail:      IP: uživatel12518    
Zdar draci, po jednom kilometru můj fík už nemůže a je strašně přehřátej jako kdybych s nim jel 10 km. Začalo to tím, že jsem svez kámoše, jeli sme asi jenom pět kilometrů, Po třech kilometrech to začlo, už sem myslel že pujdem pěšky, ale ještě sem s nim nějak domu dojel. Mám mustanga po Go motoru i s výbrusem, toho kámoše sem vzal když měl najeto kolem 300 km, mohli by ste mi prosim poradit čim by to mohlo být. Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo porjít celou pal soustavu vyčištěná nádrž je základ pak kohout noovu ben hadičku vyčistit karbec pokud to nepřejde seřídit zapalování
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl po Go ve dvou lidech....? Ty jsi TRAPIČ MALÝCH KUBATŮR.................................
 
 
Datum: 11. srpna 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to, že ti nedotýká benzín, takže se podívej jestli nemáš přicpanej kohoutek (jestli není spuchřelý to gumový těsnění) a pokud bude kohoutek OK, tak se zaměř na karbec :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel12518    
Jo dík, a při jízdě mi motor vynechává, takže musim pustit plyn nechat ho chvilku a zas plyn přidat. :/
 
 
Datum: 11. srpna 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No takže ještě nemáš ani pořádně zajetej výbrus tak to se nediv že se to hřeje a ještě když to má vést 2 lidi.proč myslíš že v návodu na obsluhu je psáno že nejmenej prvých 600km može jazdit na vozidle len jedna osoba. Hele pečlivě ho zajed aspon tech 500km ad si to všechno sedne ....
 
 
Datum: 11. srpna 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12689    
čau kluci chtěl jsem se zeptat jak je to u jawa 550 u spojky s těma tyčkama jestli tam byla jedna dlouhá nebo 2 a mezi něma kulička díky moc mi to pomůže odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14290    
Je tam jedna dlouhá :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: lukas 50      IP: uživatel12770    
zdarec, mám takovou otazecku. Nevite z ceho bych si mohl doma vyrobit tesneni pod vyfuk? :-) Vcera jsem tam sice daval nove ale koleno je trochu v horsim stavu a tak tam jeste kousek netesni. Dik za vsechny rady a zkusenosti :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
viz kolečko, jinak v nouzi mi těsnilo i samotný koleno na válci bez těsnění, jen odmaštěný a potřený paulinem
 
 
Datum: 10. srpna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš mezi válec a výfuk? To je jednoduchý, oprav to koleno nebo sežeň nějaký se schopnou přírubou, a dej tam klasický těsnění pod výfuk, při montáži ho ještě potřu silikonem...
 
 
Datum: 10. srpna 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čus chlapi šel by tenhle držák statoru zapalování http://www.motokramek.cz/drzak-zapalovani-pionyr/ použít na jawa 550 pařez?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: peterkadj      IP: uživatel12913    
mělo by to pasovat teda aspon já sem to tam měl :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel14282    
Ahojte, mam problem. Mam ČZ 175/477, rok stala. Ted se mi ji konecne podarilo nastartovat ale nejde do otacek. Tak na ctvrt plynu jede dobre ve vsech kvaltech ale jakmile to chci vytocit tak se zacne dusit. Cely karburator jsem rozdelal a vycistil, trysky jsem take procistil. Baterka je nova (idkyz vim ze to s tim nesouvisi). Nadrz jsem vycistil a nalil novy benzin v pomeru 1:40 (michani oleje uz nefunguje, musim ja namichat). Jeste me napadlo jestli by to mohlo byt vzduchovym filtrem ale ten se mi zda pruchodny. Prosim o radu cim by to tak mohlo byt. Pred uskladnenim pred roklem pry litala jak drak ve vsech otackach. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14282    
Predstih i odtrh jsem uz udelal a stale nic:-(
 
 
Datum: 11. srpna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: The Vojca1      IP: uživatel11103    
hele me tohlecto delal predstih dva roky stala na starej benzin chytla krasne ale na plno jse dusila benzin jsem vymenil karbec vycistil a delala to sami chvilkama ani nesla nakopnout pak jsem udelal predstih a slape krasne
 
 
Datum: 10. srpna 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Tohle je určitě seklý relé...... 487 mi to dělala taky............je to hliníková krabička u 487 to bylo v levý schránce u 477 nevím přesně, u mě pomohlo, když jsem vyhodil baterku a rozdělal to a zahejbal s těma kontaktama a zapojil baterku a už to fachčelo...
 
 
Datum: 10. srpna 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych vyčistil, zkontroloval a seřídil zapalování, taky bych asi zkusil jinej kondenzátor. Do jisté míry to může způsobovat dobíjení, jestli je ale baterka nová a nabitá tak bych to na to neviděl...
 
 
Datum: 10. srpna 2012 10:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel14282    
Volnobeh jinak take drzi
 
 
Datum: 10. srpna 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci chci se zeptat kdo ma babettu 210 jestli je normalni že když jedu pak připrzdim třeba na 10km/h a pak přidam plyn že ta babetta jakoby škube ale neni to ani tak škubaní nevim jak to popsat ale při rozjezdu uplně z místa to nedělá tak nevim jestli si toho asi nemam všimat, karburatorem to nebude.. jestli to nedělaji tlumiče nebo něco fakt nevim co to muže byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo asi to děla ona dneska sem se projel na stejne babettě jakou mam a děla to taky dokonce ještě víc tak to asi řešit nebudu asi prostě jeto nevyhoda babett
 
 
Datum: 10. srpna 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Mam ji taky a dělá mi to to samý,řekl bych že je to přímo ta vidlice..Nevim co stim,asi bych to neřešil
 
 
Datum: 10. srpna 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
tu novější vydlici http://www.motorky-skutre.sk/img.asp?strid=5900 takovou
 
 
Datum: 09. srpna 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Jakého typu máš přední vidlici?
 
 
Datum: 09. srpna 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
pavel má pravdu to si asi podřazuje
 
 
Datum: 09. srpna 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
no ale ono mi to udělalo aji když sem nechal babettu na volnoběh a odražel se nohama a trochu sem popojížděl bez plynu a přidal sem pak plyn a zase to dělalo nevim čim to muže byt
 
 
Datum: 08. srpna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14271    
babeta 210 je dvourychlostní kolem rychlosti 10 km ti to nejspíš řadí
 
 
Datum: 08. srpna 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel10520    
Ahoj draci, už si nevím rady u mé 455 Mam pořád ten samí problém, když jedu a moto je jen lehce v záběru tak pořád cuká, ale to cukání je hodně znatelný prostě to kope zpět. Dal jsem tam větší volnoběžnou trysku a zlepšilo se to byla tam origo 45 dal jsem 50. Dal jsem vejš jehlu a nic, dal jsem ji níž a začlo to dělat mnohem víc. Je to po GO 8000km Zjistil jsem, že píst je z boku černý až dolu, tak jsem to nechal znovu přebrousit. Vyčistil jsem karbec, bylo pot hlavní tryskou trochu jemnýho brodelu. Dal jsem tam větší trysku z 92 jsem přešel na 94 a je to snad eště malinko horší možná stejný. Když sednu na jinou 455 tak to nedělá! Eště se mi před výbrusem stala záhada, docházel mi benzín tak to zdechlo nechal jsem tam zařazenou 4. rychlost a jen jsem přepnul na rezervu po chvice se to začlo chytat a najednou se ozývali rány jak prase, myslel jsem, že je pomotoru, tak jsem to tak šimral a pořád to dělalo chvíli jelo normalně a chvíli to rachtalo a netáhlo!! pak už to ustupovalo a udělalo to jen když jsem to trochu víc hnal. Sundal jsem válec kouk na kliku a nic jsem nezjistil nikde nic nevázne ani není přidřenýho!! zdá se mi, že tam nedotejká benzín, ale vše jsem prošel a teče dobře, žádný bordel!! akcelerace je supr, až nato, že když přidávám pomalej plyn tak zase to cukání!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
tohle mi jednou dělala spínačka.. špatný kontakt, po výměně OK :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
eště jedna důležitá informace, dělá to i smenčím přectihem!! a navíc jsem kůli tomu už namontoval VAPE!! a je to stejný.
 
 
Datum: 08. srpna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj borci. Zase dalsi problem se vyskytl na mojem fichtlu. Asi po kilometru, ani ne mi pionyr zacal jakoby chcipat, jako by me neco tahlo dozadu. Karburator sem vycistil vsude, hladina je v pohode, svicek 20, kondiku taky, civky, inducky, fajky, predstih, nic nepomohlo. Tak me napadly gufera, vymenil sem je vsude, z obou stran na klice, retezove kolečko a este dekl od zapalovani. Neska sem to zprovoznil. predstih sem si vysteloval ze to chyta na 1. nakopnuti bez plynu. video: http://www.youtube.com/watch?v=b-ZPUStuSpQ&feature=youtu.be kdyz sem to jel projet tak to nemelo tah, jelo to hur nez predtim a chcipat to zaclo este driv nez predtim tak po 200-300 metrech. Nevim co mam dal vymenit, zkusit. Jeste chci podotknout ze jsem ty gufera menil poprve a jak je tady to video: http://www.youtube.com/watch?v=qzT5zkmbxd4&feature=plcp tak borec tam kladivem natlouka ty guferka, ja sem to opatrne delal gumovou paličkou a taky nevim jeslti sem je tam treba zatlouk poradne ale tez sem do toho trochu silou jeb*l , ze uz to tam vic neslo. Prosím poradte, nevím si rady. Dík moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bouchal jsem po tom gumovou palickou, nicim sem to tam nezatlacoval, takze to lícovat musí. to je podle me 100 pro. a otacky se nezvysuji
 
 
Datum: 09. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Na klice musi licovat s okrajem,u řetězoveho kolečka ho mužeš nabušit až nadoraz protože tam jest segrovka,každopádně to u převodovky na to mít vliv nebude,jak jsi tam zabouchal ty u kliky?
 
 
Datum: 09. srpna 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene, prave ze tak moc sem to tam nenabil, mozna male prave, a nedymi to moc
 
 
Datum: 08. srpna 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo niekto najprv pokazí až potom sa pýta ako nato :-D.... Ak som správne pochopil, tak tie guferá si nabil až pod rovinu kartera. Gufero musí lícovať s blokom motora. Teda ti to nemôže správne fungovať. Nedymí veľmi? Biely dym? No skontroluj ich...
 
 
Datum: 08. srpna 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: sebo      E-mail:      IP: uživatel14260    
Zdar draci, mám problem s Babettou 207. Vyměnil jsem tyristor, indučku, svíčku, zapal. kabel, poladil předstih a ona ne a ne hodit jiskru. Čím to může být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: rokman      IP: uživatel14272    
v pravo nahoře cívka v zapalování bude v háji a nebo ještě taky mužeš mít seklý chcípátko
 
 
Datum: 08. srpna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam jawu 20 a když ju roztláčím tak jednou zapálí a pak chvili ne, potom znova 2 krat zapalí potom zase ne a postupne to chytne, 3 krat ano 4 krat ne, 4 krat ano 3krat ne a az to chytne tak normalne jedu a nevynechava to. dela to ikdyž je zahřaty motor aj když je studeny. mam tam novou svičku N14C prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Nedusí se? Koukni na svícu a kdyžtak polaď karbec
 
 
Datum: 07. srpna 2012 21:50
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 14:43:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu