slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Čau draci..mam Čz175/477,v patek sme se jeli s kamosem projet,motorka jela pekne,ale pak se z niceho nic zacla dusit a hnedka zdechla..kdyz sem ji nastartoval a dal plny plyn,tak to vubec nereagovalo,nesla vytocit do otacek a kdyz jsem pustil plyn tak zdechla,kdyz sem ji zkousel roztlacit tak to po nejake chvilce chytlo,ale bylo to porad stejne,nesla vytocit do otacek,pak uz nechytala vbc.Nevíte cim by to mohlo byt ? Diky za kazdou radu.PS: karbec je ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14216    
mne se stalo neco podobnyho u pincka a byl vylamany pistni krouzek
 
 
Datum: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Mozna ta svicka..zapalko je taky ok
 
 
Datum: 29. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na zapalování, když je karburátor O.K........ (svíčka,kladívka,odtrh,předstih atd.)...................
 
 
Datum: 29. července 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Zdravim vas, Radku SESO. Resim pant (navarit) na pionyra - vzpominam si ze byl v minulosti k mani - kde to najdu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
a kdo to pred tim vyrabel ??
 
 
Datum: 29. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draKU JE DAVNO DOPRODANY A DALSI NEBUDE CEKAM,,TEDA ZPRACOVAVAM JEDNOHO VYROBCE,,AVSAK NEVIM KDY HO ZPRACUJI,,SORAC
 
 
Datum: 29. července 2012 6:33
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Čau kluci potřeboval bych radu, jestli víte jak je u pincků na rámu navařenej držák stupaček, tak já je mám oba ulomený a nevím jestli by to šlo nejak zas navařit? Musel bych ze silného plechu vyříznout držáky, ale nevím jestli by tam šly navařit, prosím poraďte je to zrovna rám na 550 pařez. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
určitě by to šlo cočkem v poho taky to mám vařený
 
 
Datum: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,mám takový problém s Babettkou 210(1995).Po rovině nejede víc jak 42km/h ale je uplně cítit že by ten motor jel víc ale něco ho brzdí.Můžu jezdit jen na 3/4 plynu,jakmile přidám plnej tak se jakoby hltí a zpomaluje,ale jakmile zase uberu,tak se chytne a jede si těch svejch 42km/h.Už nevím,výfuk čerstvě dekarbonovanej i motor,karbec taky,gumy nafoukaný,brzdy seřízený,spojka vyčištěná,nádrž a potrubí taky.Mám jen takový poznatek,když se z prudkého kopce rozjedu na víc jak 45 km/h tak se ,,jakoby''otevře klapka a najednou začne táhnout a dostanu z ní i 65km/h,příde rovina a zas se nějak zavře a jede na 3/4 plynu.Nemohl se nějak přiucpat karbec nějakou nečistotou ještě z mití nádrže?Bo já už fakt nevim.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14223    
Tak sitič to nebyl a já už jsem opravdu bezradný,nějaké jiné nápady?
 
 
Datum: 30. července 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Ajo,to mě vůbec nenapadlo,když jsem ten karbec čistil tak se mi ta clonka zdála taková zasekaná,občas po vycvaknutí zůstala v půlce,zítra se na to mrknu,napíšu jak jsem pochodil.Moc díky!
 
 
Datum: 28. července 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej to černé víčko, jak je na dvou šroubech na karburátoru a koukni jestli ta clonka co se používá jako sytič je úplně odjištěná a jestli je difuzor úplně volný. Řešil jsem stejný problém a bylo to tím že se ten sytič úplně neodjistil.
 
 
Datum: 28. července 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel14210    
Zdarec draci, mam takovy menší problém, mam mustanga, který mě bohužel zlobí. Mam pocit při rozjezdu ze nema dostatečnou sílu a trojka taky nechce táhnout a na neutrál utíká do otáček. Myslel jsem ze to bude ucpana tryska, vyčistil jsem karburator a do jistoty jsem koupil palivovy filtr na hadičku, bohužel problem je z5 a tak prosím o jakoukoliv radu. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel7997    
Asi ti někde utíká komprese/saje vzduch. Zřejmně gufero na klice...
 
 
Datum: 28. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar draci ... mám jawu 21 ... asi 80 - 100 km po výbrusu ... jezdila parádně ale včera mi zdechla při jízdě ... asi po 3 km ... motor pěkně hoorkej ... a elektrikou to nebylo to jsem zkoušel ... a když počkám 2 minuty kopnu a jedu dál .. po kilometru mi to zdechne znova ... počkám 2 minuty kopnu a jedu dál ... a svíčku sem měnil podotýkám .. nevíte v čem je problém ???rnDíky za každou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reseni je sundat válec a smirkem vybrousit prasátka vznilké přidřením.... a pak jemným pilníkem opilovat i přidřená místa na pístu a dát nové kruhy
 
 
Datum: 29. července 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel10158    
A řešení je výbrus o5 ??? :-/
 
 
Datum: 28. července 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
je mozne ze si ho pridiral...po vychladnuti zase jde tocit motorem ale po rozdelani budes mit zrejme leskla mista na pistu ,taky sem to mel :-)
 
 
Datum: 28. července 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: aleš      IP: uživatel11074    
bych docela typnul na špatnej výbrus..nebo kartery,ložiska...muže přisávat vzduch... ale opravte me..
 
 
Datum: 27. července 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
čaute.Potřeboval bych pomoct mam jawu 21 s valcem na jawa 05.no nastartuji a v mžiku se mi začne hřat koleno od vyfuku a když tomu přidam na volnoběh tak to uplne hoří.Motor to same ale ten se zahřeje až tak po ujetí 1kilometru.nevíte čím by to mohlo být?předstih je podle mě spravny protože za studena nakopnu na první a když jedu na plne otačky tak nevynechava.Poradte prosím:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
rozeber ten vejfuk úplně tak jak se to má a pořádně ho vyčisti a budeš mít po problému.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
tak sory no je to moje prvni motorka.No ještě chci říct že mi nejde vubec žádnej kouř z výfuku jenom koleno je rozpálený.A někdy mám potečene od benzínu to koleno.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A jak víš že to není chudý?? podle toho kde máš jehlu?? Hmmm to jsi mě pobavil a předstih řešíš podle toho že ti chytá na první?? to chytá i když máš 2mm zástih :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
marquee:výfuk mám čerstvě vypalenej,chuda smes to být nemuže jezdím na 3zařezu když dam na druhej takse to spíš dusí.Předstih si myslím že je dobře když nastartuju na první.A když jedu na plnej plyn tak taky nevynechává.
 
 
Datum: 31. července 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
V záměně válců to nehledej, tím to prostě být nemůže. 05 má jen o proti 21 jiné časování, časování ti pouze ovlivňuje průběh točivého momentu a výkonu, jejich špičky a maximální otáčky, proto má 05 o něco málo nižší výkon, ale zase maximum točivého momentu dosahuje v nižších otáčkách a má rovnější průběh, tak že někde v kopcích kde nevyužiješ maximální otáčky ti pojede 05 líp než 21 naopak na rovince 21 naloží 05 protože točí víc a má i špičku výkonu a krouťáku ve vyšších otáčkách. Nic víc nic míň ty válce jsou plně zaměnitelné a zdvih mají naprosto stejný. Máš ucpaný výfuk nebo to máš blbě seřízený vchudá směs špatný předstih, prostě chyba v typu válce není
 
 
Datum: 30. července 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: peterka      IP: uživatel12913    
jo a asi určitě to pojede dobře když ty kanály naprosto nelícujou že ? bude tam putovat pulka smesi misto celé že ? já se nedivím žýe to nechce jet
 
 
Datum: 29. července 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14218    
Máš na J05 válci hlavu z j21 a kompletně to máš asi totálně zanesený a blbě seřízený. Nic víc v tom nehledejte. Žádnej jinej zdvih,ani jiný úhly kanálů.....prostě to má zasraný jak jetel....
 
 
Datum: 29. července 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
udělej to jednoduše sežen si nakej válec z jawa 21 třeba z inzerátu a dej ho na vybrus
 
 
Datum: 27. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 05 má jinak posunuté hl. přefuky , zdá se mi že jawa 21 má přefuky více nahoru jakošto válec 05 dolů .. když dáš válec 05 do karterů jawa 21 tak nelícujou , jinak jinačí výfukový kanál , a sací nevím , ale zdá se mi že válec 05 má méně otáček něž 21 :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
peterkaDJ ® jine časovaní to jako že jak mas ty díry ve válci tak jsou třeba o trochu víš a nebo níž? takže by to chtelo sehnat válec +píst jo? z jawy 21? poradte teprve začínam moje první moto:-)
 
 
Datum: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srovnával jsem ty dva válce : jawa 21 a 05 a je to naprosto jiný válec a má jiné časování :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
Jak upravit zdvih.No ja to prave takhle koupil a znamej mi říkal že to je valec ze staršího typu a to jawa typ 05.Jako myslíš že bych měl pod valec dát něco abych ho prodelšil nebo jak? prosím porad
 
 
Datum: 27. července 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Nevím přesně s takovouhle úpravou ale chtělo by to i předělat zdvih atd, pac tiasi do výfuku de spálená směs ješte než je zn ní kouř...
 
 
Datum: 27. července 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: honzaaa      IP: uživatel4207    
Cus draci,budu kupovat babettu , co všechno k ní má být abych věděl spz babety nemmivaj ale asi určite budu muset platit povinný ručení a ještě neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Unas to teda nikomu nevadí... :-) ..jeste jako alternativa může bejt třeba kjupní smlouva.. jde o to aby si neymslely že je to kradený... já si jeste musim pro smlouvu dojet :-D
 
 
Datum: 28. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Ptal sem se třikrát na policajtech. Musí to být. Eši ju nemáš,kup si ju a vypiš. Stojí cca 80 kč. Nestojí za to se hádat s policajtama.Některej ju nechce,a blb jo.
 
 
Datum: 28. července 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
karticku nepotřebuješ! :-D jen ruceni stačí a mužeš lítat
 
 
Datum: 27. července 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Kartička a musiš si udělat zákony pojištění. nic víc.
 
 
Datum: 27. července 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13546    
Zdravím. začala mi zlobit Babetta 210 a už nevím co s tím, tak bych prosil o radu. Pokaždé ujedu cca 1 km (někdy i více) a potom zdechne a nechce se nechat natočit. Až zase po chvíli rozšlapávání to umí chytnout. Nová svíčka, zkoušel jsem i novou indukční cívku ale nic naplat, vysokonapěťový drát taky nový, vše prostříknuto kontakt sprejem, karburátor komplet čistý, jiskru hází ale malou. Před tím mi chytala krásně napoprvé a teď ji musím rozšlapávat tak 5 minut a někdy i to nepomůže a když se rozjede tak to dělá to co sem psal na začátku. Budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Zkusil bych tyristor jestli hází malou jiskru.
 
 
Datum: 27. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
tak pokud tam je stará svíčka, tak jak se ti to po chvíli jízdy zahřeje - přestane zavřela házet..
 
 
Datum: 27. července 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: kanec      E-mail:      IP: uživatel14205    
zdravím všechny,mam problem když nastartuju ,vyjedu kopeček kterej ma 20m a pak 5 minut jezdim po zahradě,strašně se to přehřívá,a přestává to mít sílu i točky,nevíte prosím vás někdo co s tím může být?jedná se o 50/20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: kanec      E-mail:      IP: uživatel14205    
i když to na ten kopeček vytlačím,a nastartuju to tam,když jedu na 1,2,3 i tak se to přehřeje,a nejedu ani 5 minut
 
 
Datum: 28. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jezdíš na 1 nebo na 2 do 30 km/h tak to je jasný se to neuchladí... ;-)
 
 
Datum: 27. července 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale kup si jich raději tak 6 nebo 8 rádo to praskne a pak je to nepoužitelný
 
 
Datum: 27. července 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa_85      IP: uživatel14201    
Ano na každou vidlici dvě. horní a spodní.
 
 
Datum: 26. července 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: rob      IP: uživatel14197    
ahoj draci, mám na vás dotaz. Vyměnil jsem na mé 23 stupačkovej kříž a začaly mi problémy. Když teď přidělám výfuk, tak mi nejde zaklapnout stojánek (naráží packou do výfuku). Výfuk je vzadu uchycen na kříž a přední část je na držáku výfuku přidělána ke stupačkám. Nechci někde něco ohýbat, nebo převařovat. Rád bych to tam dostal bez násilí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: dejw      IP: uživatel13393    
čau mně to to taky mlátí o výfuk a taky nevím co stím je ale už jsem z máčkl trochu výfuk a a nemlátí mně to o to
 
 
Datum: 28. července 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: Kubaa      IP: uživatel14188    
čaut,chci se zeptat proč když nastartuji moji jawu 21 a ujedu sni tak pulkilometru mam motor totalne vřelej?Nevíte čím by to mohlo být? Výfuk je čerstve vypalenej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Kubaa      IP: uživatel14188    
no chuda smes těžko protože mam jehlu na 4zařezu.když dam na druhej tak se mi to udusí.no a předstih to je možne ale nevynechava ve vysokých otačkách.
 
 
Datum: 26. července 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
velký předstih, chudá směs, atp.
 
 
Datum: 26. července 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: světlo8      IP: uživatel14195    
čau všichni mam menší problem na pionýri 21 nedrží volnoběh po nakopnutí jede tak pul minuty a zdechne nevíte čím to je? a dělato i po vyčištění karbecu!!! dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
volnobech steluj na motoru kterej je zahratej na provozní teplotu :-) bude mit vyssi otacky za studena :-)
 
 
Datum: 25. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: EDDIE      E-mail:      IP: uživatel14196    
pokud je cisty karbec tk trosku utahni volnobeh to je ten sroubek s pruzinkou uprostred na karbecu ;-)
 
 
Datum: 25. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Kubaa      IP: uživatel14188    
čaute,koupil jsem si jawa 21.motor nakopnu na první.volnobeh drží krasne.Ale jedu a až se motor zahřeje tak začne slabnout, a pote se začne dusit.první se začne dusit na 3jku tak podradím a zase na dvojku chvíli tahne pak se začne dusit na 2 tak podřadím na 1 a zase chvili jede a pak zdechne,pote už ani nechytne na nastartovaní a když jo tak hned zdechne.nevíte čím by to mohlo být?Jo myslíte že by to mohlo být že mam válec z 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: kubaa      IP: uživatel14188    
jo celej karbec sem vyčistil vyfuk vypalil a saní taky vyčistil vyskouším to zitra a napíšu..jinak dík
 
 
Datum: 24. července 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14189    
trysky,sání,výfuk..a podívej se jestli nemáš špinavou nádrž
 
 
Datum: 24. července 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Zdarec mám problém na jawa 21.Utěsnil jsem si výfuk+koleno a nejde mě nejde směs do válce.Když startují,tak svíčka je furt suchá.Mám zkusit vyčistit výfuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: jarda150      IP: uživatel14185    
Teď jsem řešil podobný problém na S-11, přetěsňoval jsem, měnil trysky i celý karburátor. Nakonec mi to nedalo, sundal jsem válec a celý problém byl v lehce přidřeném kroužku. Dostal výbrus a jede jak z praku.
 
 
Datum: 24. července 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau.. jasne ze ho vyčisti.. ale jeste zkoukni jestli nemas zasrany trisky nebo neco jinýho v karbecu. třeba ventiil do plovákovky... ale vejfuk vyčisti stejjně! pka to jede lip :-)
 
 
Datum: 24. července 2012 5:43
 
 
 
 
Jméno: Plecháč      IP: uživatel11323    
Zdravím draci,když jedu na 4 a dám tomu plnej kotel tak se mě to tak po pul minutě jak kdyby udusí nebo jak kdyby tam nestihal dotyct benzin nebo newm no ....... zastavim . a za minutu to nahodim a jedu . Nevite v čem je problem ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dírka ve víčku?
 
 
Datum: 24. července 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se nepletu tak hladina v plovákovce se udržuje sama takže problém bych hledal v kohoutku
 
 
Datum: 24. července 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Kohoutek je jedna varianta, ten zjistíš vytažením hadičky a uvidíš jestli teče benzín, ale pravděpodobněji bude nízká hladina v plovákovce.
 
 
Datum: 24. července 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hledal bych problém opravdu v tom že nestíhá dotékat benzín. Zkus vyčistit, seřídit karburátor a vyčistit kohout. Nejspíš bude špatná gumička v kohoutku.
 
 
Datum: 23. července 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Plecháč      IP: uživatel11323    
Zapomel sem dodat Jawa 250/559 Panelka
 
 
Datum: 23. července 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Lubas59 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Můj pincek nemá ani snahu naskočit. ALE jiskru dává pěknou (nová cívka, kondík), seřízený zapalování, benál je dobrej a teče, karbec seřízenej a průchozí, motor se točí a řadí, komprese dobrá (6-7). Motor snad v pořádku. ALE stejně nemá ANI SNAHU. Nestalo se vám už něco podobnýho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuji tento produkt.při nasazení klasického kladívka na čep statoru je patrná velká vůle.to se týká všech kladívek prodávaných v dnešní době tzv starého typu.doporučuji nový typ a značkový a upravit
 
 
Datum: 24. července 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeKxL7JRED6BoXLei2g6lwcoT7kG+jWlSwcnDGt4BJbGVRaybj9MUj2OBgU2dLDqYTZQBhl2Iqt42CyhLEtIHuZ
 
 
Datum: 24. července 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele :-) nový vždycky neznamená funkční a nejlepší !!! zkus i jiný svíčky... mě taky nová nehazela pod tlakem :-)
 
 
Datum: 24. července 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
mokrá svíčka naznačuje že tam benzín jde... takže ho stačí jen zapálit ve správný okamžik...a když ti jiskru hází pěknou, tak zbývá je mít dobře naštelovaný předstih a odtrh. nic víc, nic míň.... to osatní jako doladit směs a předstih pro perfektní chod motoru můžeš udělat až ti to aspoň chytne.
 
 
Datum: 24. července 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: lubas59      IP: uživatel13943    
svíčka je nová a vždy mokrá a předstih mám udělanej od autoelektrikáře
 
 
Datum: 24. července 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
mě se tohle stávalo ve 14ti letech.... když sem ještě neuměl pořádně naštelovat předstih !!
 
 
Datum: 23. července 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co svíčka ? zkus jinou... je mokrá ?
 
 
Datum: 23. července 2012 23:10
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj , mám problém s pionýrem.Vždycky když přidám plyn tak se mi začne ve vysokých otáčkách kuckat pak nepomůže ani když podřadim.Za studena startuje krásně na 1-2 nakopnutí chytne.Jehlu mám uplně dole , trysky+výfuk čistý,mažu syntetickym valvolinem 1 :33.Čim to může být ? prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: šmudla      IP: uživatel12545    
cau lidi prosim vás poradí mi nekdo jak se sundava zadní kivka na jawe 175/356 vindal sem ten čep a pořád to nejde díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 12:55
 
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 23:16:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu