slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12041    
Mám pionýra Jawa 05. Svíčka nechce hodit jiskru. Proud ze zapalování de, z jedný cívky na magnetu nešel, tak jsme ji vyměnili a zž z ní prou de a svíčka pořád nechce hodit jiskru. Nikde nejni žádnej drátek upadlej. Indukční cívku jsme zkusili jinou, svíčky jsme zkusili taky jiný a jiskru pořád svíčka nehodí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus nebo mas spatne odizolovany kladivko zkontroluj ho popripade lepe odizolovat :-) :-)
 
 
Datum: 05. července 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnit zapalovací kabel a fajku.
 
 
Datum: 05. července 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12041    
Kondenzátor je novej.
 
 
Datum: 05. července 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Co kondenzátor?
 
 
Datum: 05. července 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
Ahoj draci dneska mi vypadla nakopávačka myslíte že je to vždy na rozpůlení motoru? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve večine připadu jo ale kdyš se me to stalo tak sem do toho bochl bumovim kladivem a nakopavačka vyletela nahoru :-D
 
 
Datum: 04. července 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Ahoj draci, potřebuji radu ohledně mé babetty 207 rok výroby 1979. Vytáhl jsem ji po době co jsem na ní nejezdil a nechce startovat přitom jsem kompletně vyčistil karburátor a nastavil plovák, vyměnil fajvku, tyristor mám nový a prostě nenastartuje, svíčku jsem také vyčistil, nevíte někdo co by ještě mohlo pomoct? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ok tak zkus tu indukci no ;P
 
 
Datum: 10. července 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Hele tyristor mám dobře zapojený, protože tyristor mám nový a tam jsou barvy kabelu přímo označený, ukostřený by to taky mělo být dobře protože do teď mi to chodilo, takže problém bude v cívce....
 
 
Datum: 10. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vem to postupně... kabel jeslti je utazenej v cívce :-D taky se mi stalo že sem to měl hodne povolený a házelo to mezi kontaktem cívky a kabelem... a jiskru zkousej na kabelu :-) . pak jeslti je ukostrená indukce... kabel od zapalování k indukčce.... no ale tyrystror... ztejtra bych ti mohl vyfotit a napsat jak to mám zapojený :-) takm je to složitější.. a pak snímač, a cívka.. :-D :-)
 
 
Datum: 09. července 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Pánové tak to vůbec nehází jiskru takže bych to viděl na elektrikáře.
 
 
Datum: 09. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
To si nemyslím, spíš ještě zkusím jestli to vůbec dává jiskru..... simerinky by byla až poslední možnost....
 
 
Datum: 09. července 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle simerinky na klice?
 
 
Datum: 08. července 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Zkusil jsem tvoji radu ale nejspíš to bude elektrika když ani takhle nic.... jinak děkuji za rady....
 
 
Datum: 08. července 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo.. ja sem to taky cet docela s prekvapenim :-D ale dava to smysl no... dobrá knížka.. napiš jeslti ti to pojede
 
 
Datum: 08. července 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Aha, tak to ti děkuji za radu kterou jsem dosud neznal, aspoň už vím pro příště, díky;-)
 
 
Datum: 08. července 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
....pro výkon motoru a spotřebu duležitejší je součinnost systemu běhu naprázdno a částečného zatížení. V tomot případě system běhu naprázdno působí uplně soubežne s činností regulační jehly při částečném zatížení. Protože toto moc motocyklistů neví, podcenují často správné seřízení běhu naprázdno. Běh na prázdno je to nejduležitější co na karburátoru seřídit. Prorotože správným nastavením může být ivlivněna akcelerace a aspotřeba. Rec. z knihy JAWA od Jiřího Dočkala.... Zkráceno :-) -> Tedy: Na nastavení šrouby směsi závisí jízdní vlastnosti celého stroje.... Asi takhle by se to dalo říct zjednodušeně :-)
 
 
Datum: 08. července 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nene.. myslim že když to maž utažený ten šroub na smes tak nemusíš vubec nastartovat.... ja si to precet ze to má bejt asi tec pul otacky povolený... tak sem to povolil nakpnul a pak seřizoval ... protože když sem to pak třeba uplně dotáhl tak to hned chcíplo a už sem to nenastartoval ! :-) fakt to zkus
 
 
Datum: 08. července 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
to sice jo ale pak snad nenastartuješ ne? měl bys to mít dotáhlé obě a pak ladit ne?
 
 
Datum: 08. července 2012 0:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jak mas sroubek na smes... to je ten v pravo jestli se nepletu tak ten má bejt myslim asi o 1/2 otáčky povolenej.. možná až o otáčku,,,
 
 
Datum: 07. července 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: čorny      E-mail:      IP: uživatel11098    
Právě že je suchá, já mám rozštelovaný karburátor takže homám dotažený ma ma. volnoběh a směs...
 
 
Datum: 07. července 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a kjdyž to zkusíš a pak sundáš svíčku.. je mokrá nebo ne ?
 
 
Datum: 06. července 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: josef      E-mail:      IP: uživatel12925    
ja babě moc nehovim ale pokud dává jiskru skusil bych stříknout trochu benzínu pod svíčku.....a měla bi naběhnout pokud je zapalko a zbytek motoru v poho... pak už jen je to v kar buraci...kdyžtak písni na meil
 
 
Datum: 05. července 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
ahoj draci.. tak mám zase problém.. nastartuju fichtla snad na jeden zoubek v segmentu startovaní... kopnu tam jedničku rozjíždím se vytačím jedničku hazím dvojku jedu chvíly a fichtl jakoby neměl benzín... a chcípne za jízdy.. na jedničku to nedelá.. ikdyž jedu furt na jedničku.. pls help :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 04. července 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: dandy 125      IP: uživatel10666    
Zdarec dneska sem jel na jawa 125 dandy a najednou začala ztrácet výkon úplně brzdila jako dyš se zadírá tak sem podřazoval až na 3 a najednou v ní začalo totálné rachotit a mlátit tak sem zastavyl dyš sem to dovez domu tak sem ji zkošel prošlapovat už zastudena a šla zlechka, stejně sem motor rozebral, dyš sem sundal hlavu a válec tak sem nenašel nic ani poškozené ventili ani vložka ani píst vše ok klika bez vůle v oleji žádné hoblynky prostě jak nová. Tak nevim costim jediný co mě napadá je že už tam byl celkem starej olej tak jestli se nepřehřál a nezřídnul natolik že přestal mazat ale zas když zchladla tak už se zas motor točil tak nevim costim, možná ještě olejová pumpa ale to by se třeba rozpadla a našel bych aspoň její části, nehce se mi to zkládat aby se to zase stalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: dandy 125      IP: uživatel10666    
nn píst se normálně hejbe
 
 
Datum: 03. července 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřidřelo se to na pístnim čepu?
 
 
Datum: 03. července 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel3298    
zdravim lidi mam takovy problem s mojim fichtlem menil sme pist s valcem 6 vybrus a nejde to roztlacit proste pist se toci jede jak dabel ale az po te dobe.abych to roztlacil musim rozjet s kopce na naeutral a dat tam za jedna aby se to potocilo nevite nekdo co s tim muze byt specha to na ctvrtecni zavod diky moc chlapi mnejte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Valíš na Žuchov? :-D
 
 
Datum: 03. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14065    
Mlátí ti píst do hlavy,ukrouhej hlavu nad průměr pístu...řekněme na průměr 40mm
 
 
Datum: 03. července 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Milan ČB      IP: uživatel14058    
JAWETA - Kolegové, zdravím. Jaweta po kompletní opravě ( včetně motoru "do šroubku";-) a nutné výměně některých dílů krásně jezdila. Pak praskl pístní kroužek, následoval výbrus a opětovná montáž motoru. Od této doby již byla hlava a motor demontován asi 4x - motor krásně startuje, drží volnoběh, ale jakmile se přidá plyn, je problém. Motor "kašle", hltí se a občas střílí do výfuku.Opakovaně se kontrolovalo sání - vše OK. Zapalování OK, svíčka nová. Těsnění pod válcem i hlavou nová a problém stále trvá... Měl by někdo nápad, co ještě vyzkoušet ??? Díky za případný typ. Milan ČB odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
pecka na kladívku
 
 
Datum: 04. července 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych ještě jednou zkontroloval předstih, a možná zkusil jinej kondenzátor.
 
 
Datum: 03. července 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: olda      IP: uživatel12689    
čau kluci, čím to je když mifichtl nehází vůbec jiskru a elektrika nejde ani do cívky? víto někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13846    
hlavně se podívej jestli ti magneto vyrábí vůbec elektrický proud, který ti má jít do cívky.
 
 
Datum: 03. července 2012 23:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Kladívka, drát, v háji cívka v altíku
 
 
Datum: 02. července 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatnej předstih, špinavy kladivka, špatne zapojenej drat
 
 
Datum: 02. července 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Tak dneska jsem si dal výlet s fichtlem tak si pěkne jedu na trojku čtvrt plynu pohodička a najednou to chcípne.. tak jsem dojel ke kraji silnice a zkoušel nastartovat a marně.. tak jsem ten pekáč odtlačil domů asi 2 km(naštestí to bylo většinou z kopečka)doma jsem skoukl trisky ty byly čistý.. tak jsem očistil svíčku.. skusil to nastartovat a naskočil jenomže po chvílí zase chcípne jako kdyby tam netekl benzín.. mám podezření že bude někde ucpanej karbec.. už se mi do toho nechce hrabat.. máte nějakej nápad??? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: mrbean ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neházej ho ze skály...já ho beru :-)
 
 
Datum: 02. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
Jinak všechno bylo dělaný od profíka.. tak proto se do toho nechci štourat nechci něco pokazit :-) PS:už to jezdí vyčistil jsem karbec. díky
 
 
Datum: 01. července 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
vy jste asi nikdy netlačili co :-D
 
 
Datum: 01. července 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
První věc, co by mě napadla, by bylo zkouknout ventil od plovákovky ;-) Ale zase, když se ti v tom nechce hrabat, tak to asi nepomůže žádná rada ...
 
 
Datum: 01. července 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jsem línej jako prase, na údržbu seru, ale když se něco pokazí, tak za to může ten pekáč blbej...
 
 
Datum: 01. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
u nás nejsou
 
 
Datum: 01. července 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechce se ti v tom hrabat?? hoď to ze skály......
 
 
Datum: 01. července 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: papoušek      IP: uživatel13881    
Ahoj draci. Mám fichtla a když je studenej tak jede jak blázen ale když se ohřeje tak jede o dost hůř a když někde zastavím dam neutrál tak vyletěj otáčky.. ale jednom když je teplej.. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
mě jede za tepla líp jak za studena
 
 
Datum: 30. června 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fik jezdil pořad stejne aj za tepla.. jinak skus seštelovat karbec :/
 
 
Datum: 30. června 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde kolem karbecu ti to tahá falešnej vzduch tak to všechno pořádně přetěsni todle je základ a potom skontroluj zda ti nespadnula jehla nebo zda se ti nezasekává šoupě v karbecu musí jit lehce když tak přebrousit smirkem a jinak mě fichtl jezdí furt stejně :-D to chce VAPE, pořádně naštelovat karbec, výbrus, pořádně udělat G.O. a potom bude jezdít nádherně a dávej olej 1:20 a fichtl i ty budeš spokojenej :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 9:34
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
ahoj,lanko,soupe,volna jehla...nejspis spatny simerinky,nebo tesneni pod karbecem,valcem.
 
 
Datum: 30. června 2012 0:06
 
 
 
 
Jméno: Mara77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, všechny fichtly jezdí za studena daleko líp než za tepla, to už tak je, mám to samý, ale ještě se mi nestalo, že když dám neutrál, tak aby mi vyletěly vysoko otáčky, to opravdu nevím
 
 
Datum: 29. června 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: Honzaaa      IP: uživatel4207    
Zdar draci,jakou baterku mám koupit na jawu 250? A jaaká tak bude její cena? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Tak stačilo by to určitě ja jen řikam co tam davali v tovarně a když si koupíš slabší tak bude mít menší velikost a budeš ji muset vypodkládat ale jinak se dá nastartovat i na dvě ploché 4,5V baterky
 
 
Datum: 29. června 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě by stačila i malá 6ah třeba...
 
 
Datum: 29. června 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: Já měl na 350/634 VARTA 6V11Ah a šlapalo to v pohodě , tak myslím že na 250/353 (559,590) to bude stačit.......
 
 
Datum: 29. června 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Ale měla by tam bejt 6V 14Ah ta se tam dávala od výroby
 
 
Datum: 29. června 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. června 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj Draci! Prosím o radu. Koupil jsem Jawu 21 (1972). Startuje na našlápnutí. Dnes jsem ji byl projet a asi po kilometru se začali dít věci. Na trojku se začal dusit a pak i na dvojku. Přitom neutrál v pohodě drží otáčky. Také jsem zjistil, že začala prokluzovat spojka, pak to přestalo místy řadit úplně a měl jsem problém s návratem z výletu :-) Nalil jsem mix v poměru 1:33 (1,6 dcl na 5 l). Takže pokud mě odhad neklame: seštelovat spojku (možná jen vyměnit bowden), vyčistit karburátor, zkontrolovat sání ... Pionýr 10 let stál, takže se do toho budu muset pustit. Díky za rady a za podporu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyděl bych to že teče málo benzínu nebo je zasranej filtr.Zkontrolovat,pročistit.
 
 
Datum: 28. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: sally      IP: uživatel12689    
čus draci, co jes mím fíkem když se mi fichtl dusí, ale když zmáčknu plovák tak jede normálně a nedusí se . čím to může bejt? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13846    
moje 05tka jede pouze bez vzduchového filtru. Pokud na karbec dám jakoukoliv trubku nebo náznak filtru tak nejde do otáček. Pokud podržím cupovací kolík tak jede v pohodě.
 
 
Datum: 03. července 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel12689    
jakej vliv na vzduch filtr a na vejfuk má cepovací kolík? to je blbost, já bych vyčistil trysky a kdyžto nepojede ani tak, tak pořádněsešteluj hladinu.
 
 
Datum: 29. června 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud to před tím jelo OK tak vyndej a vyfoukej vzduchovej filtr aspon bych to zkusil taky vypla výfukové koleno a výfuk pak ten karbon pořádně vyškranej s montuj to a uvidíš co a jak.
 
 
Datum: 29. června 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: sally      IP: uživatel12689    
díky, zkusím to,ale není to divný když to furt jelo a najednou to bude tímhle? ten plíšek se přece sám neohne nebo jo?
 
 
Datum: 28. června 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako myslíš když zmáčkneš cupovací kolík? No máš nízkou hladinu v plovákové komoře seřid si ji. Návod najdeš na JAwa 50 .cz
 
 
Datum: 28. června 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel13586    
Zdravim, to pouzdro náhonu náhonu tachometru jak je na něm přišroubovaný bowden dole u šnekku, jak je zajištěný proti vytažení, bylo to nějaké narádlované či pérkem zajištené? Mě jde ven volně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: tondasmekal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci je mi 15 vlastním motorku jawa dandy 50 budu si dělat řidičák a mám takovy problem motorka kdyz je studená tak se sitičem nastartuje na drc po cca 1km se zahřeje v nízkých otáčkách se uplně zadusi a pak ne a ne ji nastartovat ale pokud zdělám filtr tak krásně nastartuje a jeste pri zahrati nejde do otacek (bez filtru ano), také je svíčka ůplně černá myslím že mám moc bohatou směs, ale nevím jak ji seřídit poradte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano a na dandynu můžeš až od 16 let a s řidičákem A1 tzn.do 125ccm a do 11 Kw
 
 
Datum: 28. června 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
řidičák ti bude na prd... dandy v 15 stejně řídit nemůžeš.. jinak co třeba potom ten sytič vypnout?
 
 
Datum: 28. června 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to viděl na zasranej filtr.... a to je takovej problém trochu zagůglovat a stáhnout si příručku k moto?? zabere to 5 minut a máš to tam všechno popsaný. http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-50-dandy/ je tam jak manuál tak i servisní příručka v který máš všechno popsaný jak nastavit či rozebrat.
 
 
Datum: 27. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
nemaš špinavej filtr
 
 
Datum: 27. června 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12689    
čau kluci, potřeboval bych zjistit proč moje jawa 555 pařez má nedostatečný výkon? výfuk jsem čistil, nečistil jsem vzduch. filtr, ale myslím že tím to nebude díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
80km/h :-DDD zas někdo umí pobavit a čumí na sériový tacho a myslí si jak rychle s tím nehučí :-DDD kámo tachometrových 80km/h máš reálných max. 70km/h pokud máš dobře natáhnutý náhon od tachometru nikde nic nedře a všechno dobře namazané...
 
 
Datum: 28. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: mechanik      IP: uživatel14033    
no ten muj taky nemněl výkon a tak sem čistil karbec a vejfuk a když už mně to nebavilo tak sem dundal válec a bývalej majitel tam dal obráveně píst a tak ruply kroužky tak sem ho dal správě dal sem nový kroužky a jede až 80km/h
 
 
Datum: 27. června 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10514    
Cau draci, potřeboval bych vědět jaká svíčka patří na jawettu. díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
Mám problém mám motor po komplet generálce. Vybrus, udělaná klika, ložiska, 12z kolečko. Ted má najeto skoro 500km Na jedničku i dvojku v pohodě jde hezky vytočit, ale dám za tři a jede to maximálně po rovině sebemenší kopeček to prostě nedá a ani na rovině ta trojka nejde roztočit jen z mírného kopce. Že by předstih?? nebo fakt nevím A to mám jeden starší motor a ten se chová stejně, jen navíc houpe na volnoběh, ale tam mám podezření na gufero. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je tam 14ka
 
 
Datum: 28. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Po výbruse... moc to topí... zkus chladnější svíčku (N14C, N15C).
 
 
Datum: 28. června 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
tohle už je všechno udělané, studený to jede jak střela ale ohřeju to a trojka je mrtvá
 
 
Datum: 27. června 2012 8:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14030    
Podobně se mě choval Mustang ,když jsem měl na filtru vzduchu vypadlou nasávací (kovovou)trubičku.Má to fatální vliv na protitlak a u dvoutaktu to pak část paliva se vzduchem žene zpět do filtru. Zkuste měnit průřez této trubky,možná se to zlepší.Mě radilo spousta odborníků že je motor přidřenej,špatný benzín,zapečený kroužky atd. a nakonec jeden děda s fichtlem přelepil filtr izolepou, aby nenasával faleš ve spoji a zmenšil otvor po trubičce (předtím vypadlé) a Mustang lítal jak nikdy. Mnoho zdaru při testu.
 
 
Datum: 27. června 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
ne nejsou, to vím jistě
 
 
Datum: 27. června 2012 7:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel14004    
nejsou to přehozený kolečka v převodouce?? :-)
 
 
Datum: 27. června 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Zdar draci. chtěl jsem se zeptat. Slyšel jsem že někde ale nevím kde upravují motory z jawy 05 aby byli výkonější a měly větší rychlost. Nevíte kde to dělají? Popřípadě na ně nějaký kontakt? jsem z Mladé Boleslavi. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, musíš sehnat válec a hlavu z typu 20 - 23 a karb 2917PSb, jinak válce upravuje stejsky ( http://www.jawa50speed.wz.cz/_surs.html ) nebo za menší obnos Standa standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 27. června 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Borci mám tu celkem velkej problém. Mustang mi dává jiskru, benzín na svíčku jde, předstih a odtrh seštelovany,fajka nová,zapal, kablík novej, všecko šlape jak má ale mustang nejede .... svičky jsem měnil , Připadne mi jakoby nedavali jiskru ve válci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Skoušel sem i nové svičky a nic....
 
 
Datum: 30. června 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Máš na svíčce odtrh 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 26. června 2012 22:18
 
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 18:50:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu