česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdarec lidi setkal jse někdo s jawou 05 která má spojkový koš se 3 pružinkama? Já mám 5 nulapětek které jsou z 1963-1966 prostě ze všech roků co se vyráběly. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15348    
No nemělo by to tam bejt,ale protože celej primár pasuje,tak to tam lidi roubovali...
 
 
Datum: 15. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
hele nevím mám 05 docela dost a na žádné jsem se s tím nesetkal a taky je mám v širokém spektru výroby.
 
 
Datum: 14. dubna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
hele myslim že se tu o tom někdo nedávno zmínil že jí tak má
 
 
Datum: 13. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj draci, mam doma jawu 05 a potřeboval bych vědět jakej je rozdil mezi motorem 05 a motorem z 20, nebo 21 dik, hlavne teda to jesi muzu koupit spojku a prevody do 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Koukni na to kolik má kolíků spojkový koš, a podle toho kup lamelu/y a převody jsou jiné 05ky mají užší kolečka.
 
 
Datum: 13. dubna 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nějaký 05 byla spojka jen se 3 kolíkama ale měla by tam jít jakákoliv
 
 
Datum: 11. dubna 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
spojka by měla být záměná z 20 na 05 ale převododvka má kratří hřídele a jiný automat ....jediný kde sem spatřil repliky hřídelek do 05 byl barunek ve voticích..anebo sehnat celej motor do 05 vyjde to na stejno 20 má hřídele delší... k te spojce musíš ji mít s 5 pružinami to je 20.... nedávno kamoš psal že má v 05 spojku z pařeza nvm zda to je zvýroby...05 je co kus to original
 
 
Datum: 11. dubna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel15244    
dobrý den, chtěl bych udělat ,,go motoru,, jawa 20... ovšem nevím vůbec co mám koupit..... chtěl bych ho do síly udělat... proto vás prosím jestli by jste mi nevypsal někdo co budu potřebovat kolikati zubatý kolečka... nebo tak něco... moc vás prosím o odpověď.. s pozdravem Buršík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel15347    
Ja má pravdu, a asi tak to řeším i já :-).....
 
 
Datum: 12. dubna 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Ja      IP: uživatel11988    
Pepo tak ti nevim. Vypsal jsi nam tady celej motor na fichtla krome karteru.. Dotaz: "Na co si budu kupovat silikon, kdyz mam sadu tesneni?" Takze asi tak.. Vymenil bych urcite vsechny loziska v karterech a pouzdra, ty budou vycvachtany urcite. Pokud s klikou problemy nebyly, nevidim duvod ji menit, snad jen kouknout na vuli valecku, kdyztak poslat na repas. Prevodovku jako takovou bych neresil vubec, na te se nema vubec co posrat, pokud na tom nesedelo hovado a ani to nezvladne ohoblovat zuby. Jinak bych urcite vymenil startovaci segment, ten miva vzdycky nacatej prvni zub a zasekava se. Pokud za jizdy nevyskakuji rychlosti, automat bych neresil.. Urcite bych tomu dal novy spojkovy oblozeni, primarni retaz, kladivko a kondik pro jisotu.. Valec posli na vybrus k p. Padalikovi, prijde ti s pistem, cepem a krouzkama a nemas co resit. Vlezes se do 3000 a jeste ti zbyde na pivo :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15337    
no zdařile jsou pajovi stranky jawa 50 vwz.cz noco to máme výbrus 500 ložiska na nich máš napsane čísla např 6202 na kliku koncovka C3 jinak jen podle čísla .... doporučuju ti zvážit i komplet nový řadící automat za cca 700 je to soustava lisovaných plechových dílu a pružin ktere se všelijak kroutí a ošoupávají... nekupuj ho po dílech ale jako komplet vyděl jsem ho ted někde v e schopu na moravě cena asi 550 s poštovným 700....ale kupovat to po dílech tě vyjde dráž a mužeš to blbě složit.... dál rozvaž co s klikovkou jestli je tvá ok nebo jí dáš repasovat..anebo koupíš crk .....je to bezpochyb nejdražší součást motoru... dál sadu těsnění sice made in hungary ale má v sobě i těsnění pod karbec a výfuk co jedno stojí 30 a celá sada 70.... gufera maj na sobě všechny rozměry napsané taky.... doporučuju klasická černá maj je v obchodě s ložisky i v motoschopech... silikon na motory .... a pak jen pešlivě zhodnoti díly převodovky ..futra předlohy ožužlane zuby na kolechech ...a ještli nebude oleštěna řadící vidlička ... dál zvážit stav přimárního řetězu a asi nejrozumější je vyměnit celou spojku..na koši se často ohýbají tyčky pro pružiny lameli nove stejně jako plech mezi ně pružiny také kvuli délce a stejnoměrné síle .... umyslně vynechávám kompromisy a dávám vše nové ..je to to na tobě jak se to rozhodneš a kolik máš peněs..
 
 
Datum: 10. dubna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Já dávám vždy vše gufera,ložiska,pouzdra,lamely
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím, radím ti podívej se na youtube tam jsou ty GO motorů natočené a zrovna napsané co měnil...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau draci, prosím o radu. Je záměnný řadící automat Jawa 05 a Jawa 555 ? Díky za info :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
péro díky :-) Když jsem ho měl v pařezu tak kvalty držely
 
 
Datum: 09. dubna 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
mělo by to fungovat hlavně zkontroluj tu pružinku na tom zobáčku co zapadá do stromečku aby nebyla unavená,pak vyskakujou kvalty
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Díky Pepo. Tak v tom případě byl v motoru J 05, který jsem koupil automat z J 20 - 23... To se projevovalo tak, že při neutrálu mezi 3 a 2 v motoru něco drnčelo. Po sejmutí víka spojky a prim. řetězu jsem rukou točil spoj. košem a přesně 6 x za jednu otáčku to cvakalo. Po rozpůlení výstupní kolečko vypadlo z ložiska, ve kterém vůbec nedrželo. Tak jsem předpokládal, že je závada způsobena tím kolečkem, protože mimo jiné mezi sekundárním kolečekem a ložiskem byla jakási nestandartní vložka. Po osazení karteru novými ložisky a zánovním výstupním kolečkem jsem převodovku " nasucho " naskládal do karterů a zkoušel řadit... to šlo, ale neutrál mezi 2a3 jako by tam nebyl. Tak jsem sejmul 1/2 karteru a zkoušel řadit jen v " půlce " bloku. Při zařazení neutrálu mezi 2 a 3 zůstala trojka asi na 20 procent stále zařazená .... To už mně přišlo divný a měl jsem podezření, že řadící automat je z jiného typu ( byl tam ten co má na té " zubatce " plošky ) Tak jsem šel najít ten 555 . Po namontování to mezi 2 a 3 vyřadilo, ale nechtělo to zařadit 1. Všiml jsem si že vnější táhlo automatu 555 je vychýlené tak jsem vyndal segerovku a na tisícihranu pootočil do " přijatelné " polohy. Po nasázení převodovky do karterů jsem jsem zkoušel řadit a všechny kvalty včetně neutrálů jdou zařadit :-) Tak doufám, že po smontování celého motoru pojede.
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ano je
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Čau draci, jaké máte skušenosti s ferodo spojkou na 05 ce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě na 20 odešla po roce a půl, prostě se lamelyna straně blíž k plechový mezi lamele totalně obrousily až na plech(spojka byla seřízena správně) a celkově to ferodo bylo jaksi nacucaný olejem a postupně se oloupalo
 
 
Datum: 09. dubna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Já mám ferodo na standartní 21 ce a kámoš má taky 05 ku a jemu nabobtnala a zníčila se...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
pohoda olej pp 80 a nepatrně bych řek že vydrží víc.....ale i korek plní funkci spolehlivě....proč se ptáš?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: blboun      IP: uživatel15331    
5q na jawa 350 panelka asi udelat nepujde co? :-D ale zesel by se vazne :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše kolečko, lidi se už tou dlouhou zimou nudí a neví co by vymejšlely za "ušlechtilejší" nápady, nechci nějak prudit - ale je snad lepší si dělat na svý mašině údržbu a snažit se ji provozovat k vlastní spokojenosti tak jak se služí na tak pěkné stroje který nám tu předkové nechaly :-D a nic neprznit, než toto
 
 
Datum: 09. dubna 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
a co takhle tam narvat převodovku z mz????
 
 
Datum: 09. dubna 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teoreticky jde, prakticky je to blbost. Zima je dlouhá, doufam že brzo přijde dobrý počasí a lidi se přestanou nudit :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, prave sem slozil motor po GO u 05. Chytnul na poprve ale nejde mi zmacknout spojka. Je uplne tvrda. Jo sou tam novy ferodo lamely. Co stim muze bejt? Nechce se mi zas pulit motor. Dik za odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možná neseřídíš ale pokud závity sedí na sobě,jek tam dostaneš segerovky?když nemají lamely prostor v řetězu jek je tam dostaneš?Tahle diskuze mě přestává bavit,protože první odpověd je 8 dubna,dnes je 12 a my se tu dohadujeme o hovně.A ten blbec,co tvrdí že není amatér a přitom chce půlit kvůli spojce to není schopný doted to dát dokupy z nás má akorát srandu.
 
 
Datum: 12. dubna 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci, keří chcete poradit! Vy se tady snažíte a tazatel krom dotazu akorát řekne, že néni žádnej amatér! To mám nejrači!!! Toš tak.
 
 
Datum: 12. dubna 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Postul: dost možná, ale neseřídíš jí tak aby vypínala. Přítlačák sice oddálíš, ale lamyly se stejně neodlepí - nemají prostor, nepustí je zuby - spojka bude furt unášet. Zmášknout taky nemusí jít proto, že má špatný pružinky, který jsou v klidovým stavu hodně stlačený a závity už sedí na sobě
 
 
Datum: 12. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže zmáčknutím spojky pouze oddálíš to víčko ve kterém jsou misky a pružinky a tím se lamely pouze uvolní.kdyby byly obráceně spojka by zmáčknout stejně šla
 
 
Datum: 10. dubna 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: Lukáši, setkal jsem se s obrácenýma lamelama jen jednou a páčka zmáčnout nešla (možná trošku jo, ale bylo to spíš pružení lanka), zuby tě prostě nepustí víc než je šírka řetězu michal: hoď se do klidu, lk a kolečko mají pravdu
 
 
Datum: 10. dubna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
pošli citaci kolečkova příspěvku, kde se nechová slušně... ono ptrochu popichující odpověď dá tazateli (pokud má něco v hlavě) víc, než polopatickej návod co jak má udělat, jak pro dementa... ten ho nikam neposune, ale i když napíšeš kritiku, i když si o tobě tazatel myslí co chce, furt má nějakej podnět něco udělat... proč prostě tu spojku nerozebere? proč se tady radši ptá a pak se ohání, že neni žádnej amatér? Když se ptám, alespoň nemachruju...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal: Odpojit tě můžu klidně já, práva moderátora tohoto fóra mám už dost dlouho, ale to je teď vedlejší a nepodstatné. Tvoji kritiku beru pouze jako nějaké výkřiky do tmy, ničím nepodložené...přiznávám, že mě to trochu uráží, ale myslim že i tak usnu docela spokojeně. A též by sis mohl zamést před vlastním prahem, píšeš tu o nějakých pravidlech. Já zde nikoho neurážím, snažím se ke všem chovat slušně. To se o tvém příspěvku na mojí adresu rozhodně říct nedá...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umím si to představit:složím spojku,nejde tak usedám k internetu,že?zapoj hlavu,něco je špatně.Nejsme jasnovidci abychom ti přesně řekli co jsi tam zdupal.Lamely máš správně?Jdou lamely na koš volně?šnek ve víku má prostor?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
...není to nějaký rejpání ? Vždyť ty tady nic jinýho neděláš....
 
 
Datum: 09. dubna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
další chytrák ...on line ... tak to mi uniká smysl tohoto fóra...Ty vole když mám nějakej problém tak se zeptám!!! A když ti dělá potíže odpovědět tak se na to vyser a nikomu nic neříkej !!!! a hlavně nikomu neraď ! Ty tady na tu diskuzi máš nějaký práva ?! A to kolečko co tam máš napsaný ti chybí asi někde jinde .... Omlouvám se adminovi a doufám že mne neodpojí, ale v pravidlech se mj. píše budu se chovat slušně a ta slušnost mně v případě příspěvků kolečkáře jaksi chybí.... Jestli máš nějakej mindrák tak dál kritizuj lidi co chtějí poradit.....Přeji ti aby jsi dostal rozum a úctu k lidem....
 
 
Datum: 09. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
nejsem marlboro ale jo, jde to tam tak akorat a na roztahnuti lamel neni misto...Měl jsem to tak po jednom expertovi :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marlboro: A bránilo by to zmáčknutí spojkové páčky?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš opačně daný lamely, proto ti spojka nerozepne - nepustí jí šířka řetězu. Obložení musí být zubama k sobě
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně bych tenhle problém řešil tak, že bych šel do garáže a podíval se co tomu je...za 15 minut už by nebylo co řešit. Neni to nějaký rejpání, jenom chci říct že motorky se dají opravovat i jinak než online...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
nejseš amatér a ptáš se na tohle? nejseš amatér a chceš kvuli spojce pulit motor? Tak to jo...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15328    
dobránzpráva je žen pulit opravdu nemusíš ale jedine co mě napada jsou otočene lameli anebo moc silne z výroby.....prostě víko dolu spojku rozhodit lameli ototčit zuby k sobě a jestli zubama isebe jsou tak zabrousit smirkem na rovne desce
 
 
Datum: 09. dubna 2013 8:23
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem zadnej amater. Steloval jsem to skoro hodinu a nic furt to nejde zmacknout.
 
 
Datum: 09. dubna 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
v prvním případě zapni hlavu :-) ;-) a kdyz stelujes spojku tak co? :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Cuky01      IP: uživatel15323    
DObrý den mám takový dotaz je normální že když mi na 350/639 spadne řetěz tak se tím zničí převodovka? Poprvé mi spadl řetěz a "kousl se" a hned praskl předlohový hřídel. A včera na dalším motoru se mi po 3 měsících stalo to samé praskl mi řetěz a namotal se na primár a už mi nejde jednička jen 2,3,4 a docela rachtá tudíž předpokládám že kolečko šlo do kytek. Tak se ptám to je u Jawy normální? Že kvůly řetězu odejde gearbox? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš to náhodou nějakou překopávku na kros?při velkém propružení může dojít k úplnému napnutí řetězu a následnému přetržení řetězu nebo poškození převodovky.Osobně si myslím,že pokud se ti rafne řetěz,uhasíš motor a jdeš na držku se zablokovaným zadním kolem.Maximálně by mohl namotaný řetěz udělat paseku kolem kolečky
 
 
Datum: 12. dubna 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píšeš: praskl řetěz a namotal na primár.... myslíš spíš sekundár ne? Primární převod je z kliky na přeovodovku (přes spojku), sekundární je z výstupu převodovky na zadní kolo :-) Ještě jsem neslyšel, že by se vlivem spadlýho řetězu u 638 zničila převodovka, ale možný to je. Pokud se řetež na tvrdo rafne a převodovka dostane hodně velkej štos, tak je dost možný že se ulomí nějakej zub
 
 
Datum: 11. dubna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: Cuky01      IP: uživatel15323    
To vím že by padat neměl ale zkrátka stalo a mě se jen nezdá to, že se pokaždé řetěz zasekne. Mám ještě kavu ktx 250 a na té když spadne řetěz ( kvůly špatné rozetě) tak se jen sem tam protočí a konec nezablokuje se. Nu nic asi se stím faktem budu muset smířit
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to v podstatě normální...představ si kolik váží písty, ojnice, těžká klikovka, primární převod s těžkym spojkovym košem atd...tohle všechno rotuje s docela velkym počtem otáček, tudíž moment setrvačnosti je značnej...a ty to všechno během zlomku sekundy zastavíš a necháš působit na jeden až dva zuby v převodovce...takže poškození převodovky mi v tomhle případě přijde docela pochopitelné. Jinak kluci maji pravdu že pokud je sekundární převod v pořádku, tak by řetěz padat neměl.
 
 
Datum: 09. dubna 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: Cuky01      E-mail:      IP: uživatel15323    
Tp ano ale zkrátka se někdy stane že spadne ale např. jak jsem psal teĎ mi řetěz prasknul a tomu asi nezabráním a to jsem kupoval řetěz pevnější na motocross. A poprvé mi spadl jednou jedinkrát po 2 letech užívání
 
 
Datum: 09. dubna 2013 4:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
asi tak... zjisti a odstraň příčinu padání řetězu... vyjde tě to rychleji i levněji, než po každym spadnutí řetězu půlit a dělat převodovku....
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz by normálně neměl padat
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ted jsem na netu našel inzerat motoru 250/455 a psal tam že je tam převodovka s 513 je to možné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15025    
čau hele je to nemožny protože 513(to je kroska) měli jinak velky osy na kolečka a jinak je posazený v motoru. takže pochybuji to by asi jinak museli předělávat karter
 
 
Datum: 16. dubna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
když jde do fíka nacpad 4 kvalt ze 175..tzak to asi pujde ale nedívím výhody...vždyt 513 je take 4 kvalt a v domácím podání to nemusí držet.... byli i 514 5 kvalty ...ale za tu praci s tim raděj vyraž do tesca a za měsíc si kup 250 mz....než pracná a nespolehlivá výroba
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: matty      IP: uživatel15315    
zdar, koupil jsem si tady startovací páku a když ji namontuju a klínek pevně dotáhnu tak má pořád vůli, zkoušel jsem na ten klínek navařit vrstvu, ale po x-tým pokusu jsem s tím seknul.....rndík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
hlavne ho musis dat ze spravne strany
 
 
Datum: 07. dubna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klínek se naklepává, ten závit na něm rozhodně neslouží k nějakému pevnému dotahování...
 
 
Datum: 07. dubna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: dojda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáute,chtěl bych se zeptat jestli muže vypadnout převod (3) uvnitř motoru. Když dám po jedničce dvojku tak je řadící páka až uplně v zadu a nejde mi dát trojka.. Budu muset půlit motor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15322    
Zkus, vyšroubovat ten šroub co drží a běhá v něm horní část automatu (pravej na hoře na motoru), ten druhej tam nech. Pak zkus řadit, pokud tam tu trojku dáš, vyndej tu sajgrovku co drží střed toho automatu, střed povytáhni a posuň kousek k sobě ( ne moc, pokud by jsi to dal hodně k sobě, zas by tam nemusela jít jednička, musíš to vychytat ), zase zasuň, zajisti, našroubuj šroubek a vyzkoušej jestli to běhá. Pokud by to nepomohlo, půlení tě asi nemine.
 
 
Datum: 08. dubna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jetš může bejt hodně ojetá řadící vidlička, nebo špatnej poloautomat,zkrátka něco vevnitř takže asi půlit :-(
 
 
Datum: 08. dubna 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: propiska      IP: uživatel14910    
Zkontroluj jestli neni ohnutá řadička. Pak by mohlo být něco s řad.automatem
 
 
Datum: 08. dubna 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel15310    
Nejdou mi tam dávat kvalty, mačkám spojku zkoušim to a nic,kvalty trošku jdou přehazovat ale těžko a nejde vyřadit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Neboj já sem už dělal motorů :-) nejméně 15, a není to těžké....rn
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
Tak to jste mě moc nepotěšily že kuly tomu musim rozdělat motor
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
NN to je blbost to bude automatem, já jsem jel i s rozbitou spojkou (utrženým lankem mezi motorem a páčkou) a jelo to, ale musí se opatrně šlapat na páku.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
Nemohlo by to bejt spojkovou tyčkou ? Mám tam dlouhou a kratkou a jsou docela zničený , nemohlo by to být ono ?
 
 
Datum: 07. dubna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
radici automat.To je ta vec,ktera je v prevodovce a pohybuje s prevodovyma koleckama.Jak pise Marquee,je pritahly ze zhora bloku dvema srouby
 
 
Datum: 07. dubna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdřív bych se podíval jestli nemáš moc velkou vůli na spojce nebo povolené šroubky na automatu
 
 
Datum: 07. dubna 2013 7:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
Co myslíš tim automat paja323f ?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Draku,to vypada,ze budes muset rozpulit motor.Vypada to na automat
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel15310    
Potřeboval bych poradit, nějak mi blbne čazení u Jawy 50, neví někdo co by stím mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdřív to trochu popis, jak ti blbne- jak se to projevuje....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15246    
zdar draci...mohl by jste mi nekdo napsat strucnej navod jak vymenit u fichtla lamely prosim?? dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo proboha co je problém na tom vyndat a nasadit segrovky? dělám to sám a bez problému... a kdyz menis lamely tak kup i nový primární řetěz a kolečko....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej netřeba vypouštět
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
vypustit olej odělat řadičku sundat výko a nejvsteklejší činost je 5 ks segrovek ktere zajištují přítlačný kotouč coš odělat jdou eště dobře ale namontovat to tě muže zaskočit podívej se naodkaz je tam na to přípravek a vubec nejni špatne to dělat ve 2 rovněž ti poradim koupit si s lamelama par segrovek a podložek pod pružiny navíc....dává odkaz je to na 555 ta ma pružiny 3 od 05 je jich 5... pevne nervi přeju
 
 
Datum: 06. dubna 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všem co to jde bez sundání primáru maté vytahaný řetěz jak hajzl... ale co kdyz tazatel vytahaný řetěz nemá? to pak musí sundat primární kolečko i s řetezem a lamelama..
 
 
Datum: 06. dubna 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
většinou dám olej novej, a spojkovej koš vždy vydělám protože to tam jde nacpat mnohem snáž :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: Já jsem při výměně spojky nikdy koš nesundaval, a to jsem dával jak lamely, tak nový řetěz...pravda, šlo to tam blbě, ale po chvíli to tam sedlo...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kelcko: je fakt, že spojku z fichtla už sem neměl dlooouho rozebranou, ale podle mě nesundáš lamely z koše, pokud máš OK primární řetěz... jestli pomůže pouze povolení koše je otázka druhá... neni to velká jawa/čz! :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci jenom se zeptam...proč vypouštět olej a proč povolovat ten spojkovej koš?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro, ty zloune... než sem to já napsal :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypustíš olej - odšroubuješ šrouby držící víko spojky - sundáš víko spojky - opatrně sundáš těsnění - vytaháš segrovky - vyndáš pera - sundáš přítlačný talíř - narovnáš plíšek pod centrální matkou - povolíš centrální matku - vyndáš centrální matku - vyndáš plíšek pod centrální matkou - sundáš lamely - vložíš nové lamely - vrátíš plíšek po centrální matku - vrátíš centrální matku - utáhneš centrální matku - přiklepneš plíšek pod centrální matkou - vrátíš přítlačný talíř - vložíš pružiny do misek - stlačíš pružiny - vložíš segrovky do zářezů - potřeš těsnění olejem - vrátíš těsnění - vrátíš víko spojky - utáhneš šrouby držící víko spojky (křížem) - naliješ olej - jezdíš... vyčerpávající výklad :-D ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
ohřeješ motor jízdou,vypustíš olej z převodovky,odděláš víko,odděláš 5 segerovek,odehneš podložku co zajištuje matici spojkového koše,povolíž spojkový koš vyměníš lamely a vše dáš zpět,jako těsnění použij papír+silikon neno papír + vazelí
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych poradit. Na fechtlovy mi nejde nastartovat nakopnutím musím roztlačovat :-) Zuby pouze procvakávají ale nezaberou. Co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
ale tam je ještě pružina v tom cvrčku,jak přecvákává když chytne motor aby to neotočilo start pákou
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene pružina nemohla vyletět protože páka se vrací
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
mudes to muset rozpulit, nejspis ti vyletela pruzina, nebo mas strhany segment
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Čau babeta 210 volný ozubený buben když za něj vemu tak se kývá to asi v pořádku nebude že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
jak kývá????? do strany,nahoru...kývají se hodiny
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomu se mi nechce věřit, máš ho opravdu pořádně zacvaklej? Musiš s nim točit a zároveň na něj tlačit.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci kdo ma doma jeste od komancu tento vozik http://www.obchodsezarukou.cz/vozik-rapid-vi-polyuretan-komaxit/7173 potrebuji rozmer plaste,, potrebuji detem udelt karu kdyz jim budou bolet nozicky,, kdo ma at omrkne a prosim sem napsat rozmer,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten vozék mám doma a je tam rozměr pneu 12 1/2 x 2 1/4............
 
 
Datum: 03. dubna 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
doporučuju dojít do kovošmelcu, lidi tam vyhazujou i celý kárky
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koloběžky, odstrkovadla, kárky, a kočáry mají dvanáct a půl palce:-))) liší se pouze šířkou
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kec,, kolobrna a tento vozik ma vetsi pneu
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš je vzadu na kočáru:-))) 12 1/2 palce. šíře tušim 2 1/2
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Draci u ČZ 250/455 jsou v motoru dvě vydličky když jsem ho půlil tak vydličky jsou trošku vydřené je to to v pohodě nebo je mám vyměnit? mužou pak kvuli toho vyskakovat rychlosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Přeju, aby ty kolečka byly čistý!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Díky oskare ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Filipe! Určitě dej nový vidličky! I když je to jinak u ČZ a jinak u JAWY tak bych se pořádně podíval do drážek těch koleček! Gdysi dávno sem měl problém s vidličkama, teda u JAWY, ale ten problém by mohl nastat aj u ČZ. Měl sem trocku materiálu z vidliček v drážkách a ono to púsobilo jako fréza!!! Toš tak.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
zdar draci, nevíte jak je utěsněný výstup spojkové tyčky ze sekundárního kolečka u čz 125/476 ?? Pod kolečkem je gufero,,taky už docela vymachmaný,,tak tam mi olej teče taky ale prolíná to i kolem tý tyčky. Tak jestli tam má být nějaký Oj kroužek či co ??nevim díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3850    
Tam bývá klingeritový kroužek, filc a malý o kroužek jako na 250 jawě myslím.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím mám problém s babettou 210 dneska jsem odmasťoval spojku,protože mi to prokluzovalo,tak jsem to dal dohromady,nastratoval jsem babetu na první šlápnutí nechal jsem jí nastatrovanou tak 5 minut a pak jsem to vypnul a chtěl jsem nastartoval,ale jak jsem šlápnul tak to zase prokluzovalo a musel jsem to hodně rozšlapat aby to chytlo.Tak jsem zase sundul spojku a nebyyl v ní olej a nic jiného.Tak nevíte čím by to mohlo být?(V motoru jsou nové gufera) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je normální jev, pokud se už jednou ty spojky zamastili, tak už je jentak neodmastíš. To obložení nasaje olej a pak ho zase vyhází zpátky do bubnu. Na 99% ti nekloužou startovací čelisti, ale čelisti dvojky (ty velký bez pružin). Až to schladne, tak to nastartuj a jeď se project, možná to nebude skoro řadit, ale to se zlepší, jezdi po městě, aby se to snažilo pořád řadit. Nikde mimo domov to nezhasínej, nebo to jentak nenastartuješ :-) . Až přijedeš domu, nech to schladnout a potom sundej dekl spojek i ochranej talíř pro spojku 2. stupně a na hadr si dej nějaký odmašťovadlo (ideálně čistič brzd ve spreji!), hadr dej na šroubovák a pročisti ten buben. Tenhle proces budeš muset opakovat aspoň 3x a podle potřeby i víckrát. Ještě můžeš do bubnu nasypat trochu křídy, ono to naseje mastnotu. Hodně štěstí!
 
 
Datum: 31. března 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ja bych řek že pokut si nechal stare startovačí čelisti (ti 2 co jsou po 1 bubnem od válce jak je na něj potřeba spec.stahovák) tak jak sou vyběhane tak si to nesedlo na celou plochu a bude si to znovu zvykat na sebe...snovu sesadit vule... ps doufám žes to odmaštoval nitrem a ne benzínem beno je samao o sobě mastne ma v sobě mastne silikony a nejni nejvhodnější.... pokut to natočit jde byt huř dlabal bych nato pokut bude problem nechal bych nalepit strtovačí čelist.... jinak logicky zadní spojka je k zařazení 2 stupně ...v plnen plynu by ti to lítalo do otáček čí by to hrozně točilo při jízdě na rovince.....
 
 
Datum: 31. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
a máš tam zpět vše co tam má bejt, třeba unašeč 2.rychlosti, u těchto babet většinou zlobí druhá rychlost takže bych hledal asi chybu tam
 
 
Datum: 31. března 2013 15:15
 
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:58:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu