česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang223      IP: uživatel15205    
Čau , jak na výměnu ložisek v kolech a na co si dat pozor? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nez se zacneě ptát, googli :-) http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
 
 
Datum: 30. března 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
Čau, mám takový menší problém se simsonem, mám 4 rychlostní ale řadím jen tři,věc se má tak že když zařadím úplně dolů tak jedu naprázdno ale když pocuknu kousíček nahoru je tam za jedna,2 a 3 hodím docela v poho jen taky trefit tu odchylku,a 4 už nehodím,nechce mě to pustit...nevíte co to způsobuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
jojo vím který,jen teda ten mám vlastně dotažený na max,k hlavě šroubu a hned za tím je matička a ta je k tomu taky pěkně na max,a pak je to dotáhé v bloku taky na max,takže se to ani nehne a nemá to vůli,já kddyž jsem to koupil,tak ten maník předemnou to měl tu řadící páčku co je natom uchycena tak ji k tomu měl přivařenou,a matičku měl víc v zadu,ano takže tím pádem to měl posunuté tak jak bych potřeboval..super, díky za radu ;-) jdu na to :-)
 
 
Datum: 30. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
půlit to nemusíš, jen si budeš muset pohrát s kulisou řazená, to je ten šroubek u spojkovýho koše ze strany od karburátoru, co je schovanej pod matkou na 13 klíč, ten šroub je trochu spešl, ale stačí si s tim vyhrát a ladit a ladit
 
 
Datum: 30. března 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
já to měl rozpůlené,dělal jsem GO,a je to 4 kvalt ;-) podle koleček na hřídely :-) a jinak stromeček a kuličky byli všechny dobře dané,spíš si myslím jestly není problém u řadičky u spojkového koše...
 
 
Datum: 29. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14984    
haled tupa přpomínka ale nemáš je 3 kvaltoveho simala s výkem se 4??? jinak stejně budeš pulit jde o to kolik kvaltu to měla...jezdil si s tim na 4?
 
 
Datum: 29. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Písa      E-mail:      IP: uživatel15286    
Zdar.Shánim rychlou převodovku na fichtla.Poradte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Písa      IP: uživatel15286    
máte někdo zkušenosti s tou převodovkou z motoinzerce za 3ooo,-co dělá Martin Choc?Napište,dík
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: peterka      IP: uživatel12913    
ale ta na MT je ješťe jiná..........nezdá se mi že rychlá převodovka je jenom na motor co má velký otáčky .......:-DDD
 
 
Datum: 31. března 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou všechny rychlý převodovky, proto se dělaj
 
 
Datum: 30. března 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: peterka      IP: uživatel12913    
tahle převodovka je na motor co hodně točí
 
 
Datum: 30. března 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html
 
 
Datum: 30. března 2013 9:02
 
 
 
 
Jméno: Charly_Trutnov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na motoinzerci je inzerát, ale prý budou tak za 14 dní ... Dělá je ještě někdo jiný? Dnes jsem o někom slyšel, že byly celkem nekvalitní, ale úplně mi vypadlo jméno :-D
 
 
Datum: 29. března 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna byla na bazoši a jedna na motoinzerci... ale už je to tak měsíc, spíš víc...
 
 
Datum: 29. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: Písa      IP: uživatel15286    
ty 2000 bych tak investoval,ale uvidim.A nějakej kontakt kde ji objednat,pořídit,máš?Netušil jsem,že bude problém ji sehnat
 
 
Datum: 29. března 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
sorry jetý byly za 1500,- nová stála 2000,- máš pravdu
 
 
Datum: 29. března 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
za 2000 byly na prodej jetý jednu sezónu, ale ty už jsou asi prodaný a nový (cena 2500,-) taky momentálně nejsou a kdy budou je otázka, byly většinou na objednávku, když bylo víc kusů tak se to nechalo vyrobit, teď je k mání vylepšenej 3q za 3000,- ale taky tak, já čekal 5 nebo 6 týdnů až budou hotový nový kusy,
 
 
Datum: 29. března 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Písa      E-mail:      IP: uživatel15286    
na netu byla 3Q asi za 2000,ale nemůžu ji najit
 
 
Datum: 29. března 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
konkrétní požadavek? rychlá převodovka je široký pojem a kolik hodláš investovat
 
 
Datum: 29. března 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s ji kup :-)
 
 
Datum: 29. března 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci chcu se zeptat jakou převodovku lze sehnat do stadion s11/s22 na netu jsem viděl občas nějákou tuning ale už jí nemůžu najít. Prosím o radu kde ji sehnat popřípadě jakou použít. Chcu začít upravovat celý motor válec nechat u Stejskyho a všechny díly nové proto se ptám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mopeďáka! Převodovku do stadiona můžeš sehnat tzv.rychlou,t.j. 1.st.rychlejší o 1 až 2 zuby.Další možnost je 3kvalt,záleží kolik chceš investovat.Velmi dobrou zkušenost mám s převodama od Milana Dvořáka z Báště viz mopedy.webnode.cz.Přeji mnoho úspěchů!
 
 
Datum: 28. března 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele kámoš taky dělá stadaka a scháněl to někde v brně myslim že to tam nějakej chlápek dělá ale chce za to dost tučný peníze no .. je to ta rychlá převodovka
 
 
Datum: 28. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdar draci kolik mate maximalku s 12z kolečkem?? a ma cenu davat sniženou hlavu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mustang 100km/h :-D ale nemám jen sníženou hlavu :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
J 21 / 12 kolečko 74 km/h
 
 
Datum: 27. března 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jop, má větší kompresI... jinak ta "kulatá" je z 05 a ta s ledvinkou je 20, 21 a mustang
 
 
Datum: 27. března 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
ted sem si všimnul že jedna hlava má takovej vystupek pod svičkou a ta druha je bez něj do kulata jakej je v tom rozdíl? ta s vystupkem by mela mit vetsi kompresy ne?
 
 
Datum: 27. března 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, rovnal jste někdo hliníkový pačky? Jde nějako vratit bez uhony- ulomení- zpět? Jedná se o čz 175/477 takže ty páčky s kuličkama na konci a celkem dlouhý. Je chuderka složená na obě strany - když narazím na nějake neohnute originál, tak je vyměním, ale tedka je aspon narovnat... Nějako to záhřát předem? pomuže to něčemu? díky zar ady... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15283    
po tom co jsem si vrazil pačku do pazoury po com co praskla tak kup za 200 pačky nový.... uřčitě nerovnat je tam pnutí a je to hlína.....jde o docela sasadní bespečnost ..kor brzdy
 
 
Datum: 27. března 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dám to do svěráku a nahreju si to... tak nějak jsem si to myslel, tak kdyz rikate že to jde tak to udělám... :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V žádnym případě nerovnat kladivem nebo tak. To se nesmí namáhat rázama, já to rovnal silou svěráku, nahřál jsem si to PB hořákem a šlo to dobře...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jsou to starý páčky... koupil jsem čztku v rozebranem stavu a chci jí dat dohromady a bohuzel podlehla vesnickému krosu. Jde mi o to, jestli je nejak fígl, jak tomu pomoci... já je klidně srovnám... když by praskly -nevadí- ale praskl uchyt valečku pro lanko... už se mi to stalo jak u spojky-dojel jsem na poloautomat tak u přední brzdy- zadní to stihla ubrzdit... stejně se s tím nehodlám vydávat do husteho provozu... je bez papiru bohuzel...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dal páku dal svěráku stylem prkno-páčka-dřevo. ale byla to páka na fichtla bez kuličky...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
rovnat packy neni sranda co vim tak stary packy se daly rovnat pomalym plynulym tahem dnesni packy se rovnaj hrubou ranou kladivem ale zalezi na kuse
 
 
Datum: 26. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
když ti neprasknou hned tak při jízdě a rozbiješ si hubu
 
 
Datum: 26. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau draci jak vám jede fichtl po polní cestě s 12z kolečkem? docela mě to štve ,že musim jezdit většinou na vytočenou dvojku a takhle mi zachvili odejde něco ...protože jak dam za 3 tak už to přestává jet ale když sem jel po silnici tak sem i rozjetej na 3 vyjížděl malej kopeček a vpohodě jel kolem 65 je pravda že motor mám tak 200km po generalce ale stejnak ... tak sem tam hodil 11z ale to je naopak hned vytočený a je to taková nuda ,že hned řadim a pak není co a zda se mi že ten motor tak rychle ani nestíha pobírat ty otáčky chci znát váš názor jak vám jede s 12z kolečkem asi ho tam dám z5 a budu se modlit že se zvedl vykon:-D a ještě se mě povoluje často hlava nevíte co s tím ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel15274    
Jestli má motor jen 200 km tak by se neměl točit. Mam na mustafovi 7 výbrus , a 13 kolečko a jede parádně z kopce i do kopce. Na polích taky něco najezdim a nemohu si ztěžovat. Podle mě by si s tim nic neměl dělat , dokud nebudeš mít alespoň 500km. Mě se začal pořádně rozjíždět až asi při 600 km a ted mam 2200 a je to parádní není problém
 
 
Datum: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
jj, dej pérovku a máš klid a jak píšou kluci pode mnou občas hned po jízdě dokud je motor teplej a pak když vychladne dotáhnout hlavu, jinak podle mě je kompromis ten 12z. pastorek, pak hodně záleží na stavu motoru
 
 
Datum: 25. března 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam pérovou podložku
 
 
Datum: 25. března 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
to co tu píšš je klasický neduh 3 kvalta je to vždy kompromis....a lepší to nebude.... když dotahování nepomuže nezbývá než dát kontramatky...anebo elaborát s novímy svorníky....stare mohou být unavene šponovat se a povolvat ..radej tam teda dejpar matic navrch neš si to zalomíš do karteru
 
 
Datum: 24. března 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povoluje hlava? to slyším poprvý.. dotáhout křížem, pod matky dej podložky aby se ti to nezařezávalo do hliníku a řádně dotáhni.. pak přetáni i třeba 1 nebo 2x po vychladnutí motoru pokud máš nové těsnění aby si to pořádně sedlo a nemůže bejt problém ;-)
 
 
Datum: 24. března 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: nevim      IP: uživatel12689    
zdravim, mám S11 a když na ní jedu a přidám plyn tak se to celý začne cukat jako kdybych rychle mačkal a pouštel spojku, v čem je chyba ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: nevim      IP: uživatel12689    
předstih to nebude, páč na dvojku to nedělá a cuká to silně jako kdyby ta jednička vypadla a hned zas naskočila
 
 
Datum: 25. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: nevim      IP: uživatel12689    
to jak říká péro to by mohlo být ono, vyskakuje mi jednička, takže to mám přitáhnout když vyskakuje 1. stupeň jestli tomu rozumím správně ? díky
 
 
Datum: 25. března 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
nebo máš moc naplý lanko na řazení a vyskakuje dvojka
 
 
Datum: 24. března 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
skus předstih mě to dělal
 
 
Datum: 24. března 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
Dobrý den potřeboval bych radu na jawa 50/555.Mám dost volné řízení.Co by jste mi doporučili dát do te hlavy za ložiska? mám si koupi tady na fichtl krámku ten věneček nebo sehnat 42 tejch 5mm. a jaké všechny misky budu potřebovat děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel15272    
jakou vazelínou mám namazat ty ložiska? a jak to mám zhruba dotáhnout ? mám požít vazelínu A00 nebo bílou ? děkuji.
 
 
Datum: 25. března 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas se to vyklepe, stačí na jaře před sezonou dotáhnout (rozpůlí se maska a klíčem 32 se dotáhnou matky)
 
 
Datum: 24. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
když jsem toho pionýra dostal tak bylo ok ale ted asi po 5 letech ježdění se objevila tahle vůle, takže si myslím jestli to neni vybyté to uložení.Popř jak se to má správně dotáhnout ? děkuji
 
 
Datum: 24. března 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi to uložení dobře promazat a správně dotáhnout?
 
 
Datum: 24. března 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: jimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nevíte někdo jak dostat ven ložisko z pravého víka? (víko zakrývající zapalování, s páčkou spojky) Existuje na to nějaký přípravek? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydělám páčku spojky a vyklepnu ven...
 
 
Datum: 24. března 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
at chceš nebo ne,stejně to musíš nahřát ikdyž máš stahovák
 
 
Datum: 24. března 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, to je nejjednodušší způsob, ale včera jsem našel video, kde si k tomu chlápek udělal přípravek http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ
 
 
Datum: 23. března 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřát víko a klepnout s tím o špalek
 
 
Datum: 23. března 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Idefix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám pionýra 21. Šlape celkem dobře, chytá na nakopávačku, ale mám malý problém, na rovince zvládne rychlost i něco málo přes 60Km/h a to je docela slušné ne? Ale do kopce jedu na 1. převodový stupeň, protože na 2. to chcípe, tak že se přes 20Km/h nedostanu, protože řev se nedá vydržet, tak jedu i méně. Nevíte jak se dá jednoduše upravit převod, aby jezdil do kope lépe? Popř. nějaká úprava pro zlepšení výkonu. Díky, moc mi to pomůže odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
no jestli tam maš 14 zubove tak to bude tim...schválně nám ho spčítej...kolik má zubu...
 
 
Datum: 24. března 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Idefix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc za rady, to kolečko je dobrý nápad, jinak zapalko je seřízené, minulý rok byla dělaná malá generálka. Ale díky :-)
 
 
Datum: 24. března 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
řekl bych že už máš docela vykvrdlák jedinou levnou záchranu co můžeš udělat je menší kolečko+seřízení zápalka+nový kroužky
 
 
Datum: 23. března 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: oncl      E-mail:      IP: uživatel8528    
Čau, skus menši sekunadrni kolco ;-)
 
 
Datum: 23. března 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
zdar borci a borkyne mam babettu 210 a protacej se me slapky je to spatna volnobezka na zadnim kole? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Asi bude jasný cvrček a ten můžeš koupit v cyklo shopu....
 
 
Datum: 07. dubna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
a nebo když seti toči kolo, muže to byt spojka v tom velkem bubnu nebo startovaci čelisti oboji zkoukni
 
 
Datum: 22. března 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
pokut se ti netočí zadní kolo tak jo pokut se ti točí jde s tim jet jak na kole a nesepne motor jsou to rozběhove čelisti ..na jejich výměnu je potřeba stahovák... a nechat je za 100 nalepit..popř jen odmastit
 
 
Datum: 21. března 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
čau mam babettu 207 kdyz ju mam na plyn tak pak začne cukat co mam delat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
dik
 
 
Datum: 20. března 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
Možná už omletá gufera na klice.
 
 
Datum: 20. března 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych ,že nedotýká benzin , nebo si zkusit pohrát se šroubem bohatosti , babetty sou na karbec a jeho naštelování hodně náchylné .. :-)
 
 
Datum: 20. března 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel250    
na plny plyn
 
 
Datum: 20. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: pája      E-mail:      IP: uživatel15255    
zdarec, mám dotaz - když u pionýra za běhu motoru zmáčknu spojku, strašně mi tam začne něco chrastit, asi nějaký ložisko. nevíte někdo o co jde ? nechci oddělat spojku. dík. p. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
povolená spojka? sundej víko a rukou vem a skuz zjistit co má vuli aby to řachtalo
 
 
Datum: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou mi to dělalo a bylo to nim že vyskočila pružinka
 
 
Datum: 20. března 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
v první řadě sundej boční víko a podívej se jestli nemáš povolenej spojkovej koš a na primární řetěz jestli není jak kšandy a nemlátí ti o kartery nebo pak teprve řeš nějaký ložiska
 
 
Datum: 20. března 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: Pepa Žák      IP: uživatel15251    
Zdravim..bude ještě k mání devítka primáro ? díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak za mesic,vyrobce zatim nic neudela
 
 
Datum: 19. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
Zdravím, mám problém se simsonem,už když jsem ho koupil,nepojízdný tak nenakopával jen to tak o sebe škrkalo,ted jsem udělal GO motoru a tu pružinu jsem možná natáhl o otočku víc,a zas to jen škrtá a nebo se to ani nedotkne takže projedu uplně naprázdno,nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
nene to vůbec nezabírá už od nakopávacího segmentu...
 
 
Datum: 20. března 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nedělá to spíše blbě seřízená spojka ?
 
 
Datum: 19. března 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
cau chtel bych se zeptat mam simsona s51 enduro...kdyz preřazuju tak mi casto neco "zachroupe" v razeni..nevite cim by to mohlo bejt??? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně seřízený, nebo rozladěný vůle na řadícim segmentu, seřizuje se to zvláštnim šroubkem na kterej je i zvláštní nářadí , ale dá se to i podomácku,ten šroubek je schovanej a zajišťuje ho matka na 13 klíč - při pohledu z pravého boku motorky(po směru jízdy) je jakoby u karburátoru směrem ke spokovýmu deklu
 
 
Datum: 19. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
hahaha jo jasne ze ji pouzivam!!! :-)
 
 
Datum: 18. března 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
používáš spojku ? to je páčka na levé straně řidítek :-) a ta se při řazení zmáčkne víš :-)
 
 
Datum: 18. března 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Zdar, potřebuji buď zrepasovat, anebo koupit komplet převodovku na pařeza 550. Poraďte. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15230    
zdar fichtláci, mám problém klouže mi nakopávačka, to znamená že klouže spojka nakopávačky ? Nevíte někdo jak to opravit ? Už jsem to někde četl, ale nevzpomínám si.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15230    
Tak jsem prvmě zkusil ten šroubek a je to docela dobrý. myslel jsem si lamely, protože nedávno jsem měl problém s karbošem a nakopávačka dostala zabrat jak jsem to Xkrát zkoušel nastartovat. Jinak ještě mám problém s tím, že fík mi při zvýšení otáček vynechává, jako by se dusil. taky jsem už zkoušel všechno možný a nevím si rady.
 
 
Datum: 15. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Martin: lamely můžou být OK, jen je asi moc utažený šroubek co je na pravém deklu motoru, takže si vem 10tku trubkový klíč, povol matku a šroubovákem o čtvrt až půl otáčky povol šroubek, matku poté dotáhni a zkus jestli spojka pořád klouže :-)
 
 
Datum: 15. března 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15230    
Díky chlapy, myslel jsem si, že to bude blbost. Podle Vašich názorů to budou určitě lamely
 
 
Datum: 15. března 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine!Je to tak jak píše lukas!Nakopávačka nemá spojku, kerá by klúzala!Toš tak.
 
 
Datum: 14. března 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka je jen jedna... a když ti kklouže nakopávačka tak máš spojku sjetou a nebo mot utaženou.
 
 
Datum: 14. března 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
bud mas sjete lamely nebo si povol sroubek v pravem deklu
 
 
Datum: 14. března 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: oncl      E-mail:      IP: uživatel8528    
Čaves borci ;-) mam problem... mam doma čztu 175/477 a když jsem ji koupil byla zlomená řadici vidlička, tu jsem viměnil a motor ji zlomil ...řikam si OK muže se stat ale dal jsem jinou a je zase na cucky ...co stim?! Prosim o pomoc! Dik moc važim si každě rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
slož převodovku do karterů bez kliky, kartery stáhni šroubama (bez spojky a víka) a vyzkoušej ručně, jak převodovka pěkně řadí. když neřadí - hledej chybu - pěkně vidíš dovnitř a musí se to úplně volně točit
 
 
Datum: 14. března 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ji asi dáváš špatně.
 
 
Datum: 13. března 2013 22:32
 
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:49:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu