česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel5972    
Čus draci zajímalo by mě jak je vyřešený gufero na klice u ČŽ 175/487????Konkrétně myslím na klice u spojky,vím že tam jsou 2 ložiska.Napište jak se to gufero vymění popříklad nebo jestli se musí půlit motor,děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem měl u čz 180 mezi ložiskama hliníkovej labirint se zápichem pro gufero, tušim něco jako 20x30x7...
 
 
Datum: 25. února 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel12927    
u typu 487 myslím gufero není na straně kliky je mezi ložisky labirint takže gufera jsou na typech 477 a 476 pro výmenu labiryntu bude nutný to půlit
 
 
Datum: 24. února 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13263    
Zdar draci.Zaujimalo by ma ako ste vyriesili napinanie hlavnej retaze na B207.Tie elipsove sponovaky su velmi nepodarene, retaz este ako tak naspanujem, ale akokolvek silno matice dotiahnem vzdy sa to za 5 min aj tak povoli.Vdaka za vase postrehy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
já když ji koupil tak sem tam měl vzadu osu z pio. a tá drží dobře
 
 
Datum: 22. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
mam otazku.Co je lepši?? nahřat ložisko a vsadit ho na kliku a pak nachat vychladit a nahrat kartr a sesadit to nebo jak to rika kazdej nahrat ložisko v kartru a sesadit to ale me se porat nedarilo tak jsem to udelal tou 1 variantou nebude to nečemu vadit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jak řika přiručka použite natahovak :-) ale nikdo me nedokazal rict jak vypada kazdej rika nahřat a kdyz je volny ložisko na klice tak nalepit ale neni nad to kdyz je klika navařena :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadí to ničemu, jdou používat obě varianty.
 
 
Datum: 22. února 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Zdravím, na fichtlu sundal jsem cele viko na straně spojky, sundal stator vyčistil sundal ozubene kolečko, všechno vyčistil a teď jak je to rozebrane to vemu na pul minuty otočím motor zapalováním dolů pak ho narovnám a kolem tý tyčky co vychází z převodovky samovolně valí olej.. odnikud jinud jen tam.. je to normální ? není to důsledkem toho že je to rozebrane ? vymnal sem matici ozubene kolečko a ještě náke pouzdro vypadá to jako prsten.. Jinak před rozebráním bylo všechno v tom krytu totálně zasrane od oleje.. Prosím co s tím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
ale taky to může být že část oleje nepatrně uniká mazacím kanálkem, který přivádí olej k ložisku do spojkovýho deklu ( nedavno se to tu řešilo), já to vyřešil tak ,že jsem ten mazací kanálek ucpal tmelem a do deklu jsem dal zakryté ložisko s tukovou náplní. a nebo na druhym fichtlu jsem dal jenom mezi karter a dekl O kroužek, který tam chyběl,(dost často na každym fichtlu), ja tam na to vybrání.
 
 
Datum: 23. února 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ještě bych vyměnil gufero v tom deklu,jinak když je vychozelé ložisko pod kolečkem tak jak se to vyvrátí tak to to gufero přimáčkne trochu k jedný straně a už to za jízdy teče,taky mi to dělalo
 
 
Datum: 22. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Nee myslim to pod guferem.. :-) a jinak máš pravdu když jsem vrátil rozpěrku tak ani kapka.. tak sem blázen nebo nevím.. možná že to tam bylo zasrané od nánosu prachu bahna bordela a VAZELÍNY z řetězu..
 
 
Datum: 22. února 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On nemyslí, že to teče pod guferem, ale kolem spojkový tyčky. Taky mi to udělalo, když jsem motorku položil na bok, trocha prej vyteče vždycky.
 
 
Datum: 22. února 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
ok skusím to s tou rozpěrkou... Prdel je v tom že to gufero je nedávno nové a pokaždé když sundam ten kryt motoru tak je to tam cele kolem dokola zamarasene olejem a bordelem.. jeko bordel z řetězu chápu ale olej ?
 
 
Datum: 22. února 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ten prsten (rozpěrka) pod sek. kolečkem je přeci těsněnej guferem takže když ho tam nedáš tak olej poteče to je jasné,doporučuju to gufero vyměnit a poskládat a mělo by to být oK
 
 
Datum: 22. února 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Kolem tyčky je myšleno ta věc na čem drží ozubené kolečko :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Zdar, hele když komplet sundám kryt zapalování tak koukám na řetězové kolečko.. Pokaždé když toto udělam je všechno kolem fest zasraný od oleje.. Čím to může být neví někdo ? Gufero který je pod řetězovým kolečkem jsem nedávno měnil takže je relatině nové :-) Koukal jsem že je ještě jakési gufero v tom krytu tak jestli to vyměnit nebo nevím.. Jak to utěsnit poradte nekdo prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
víko ti drží 3 šrouby a ten okroužek se nachází blízko horního šroubu tuším v pravo.Je to díra a v ní nasazenej okroužek.Tou dírou se má samovolně mazat to ložisko ve víku a pak je to gufero co to ložisko kreje od bordelu ze řetězu. Ta díra je vlastně mazací kanálek.Když naklopíš motor na startpáku,tak tam poteče olej z převodovky.
 
 
Datum: 22. února 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
A kde tam jsou ty okrouzky.. prsoim popiste mi to vice :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
často se stává,že se povolí rozetka na rozpěrnym pouzdru a tamtudy pak utíká olej.....dále chybějicí o-kroužek v kanálku k víku,případně vadné/žádně gufero v karteru......
 
 
Datum: 22. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nahoře maš mazaci kanalek kterej ti jde do toho kratu a ma tam bejt gumička muže ti to tect odtut ale zas na 2 stranu aspon maš namazanej řetaz :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec setkal se nekdo s jinačim typem Vedení vidličky řazení ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13267    
Joo to se stává...když se dá tyčka obráceně tak si cestu najde...
 
 
Datum: 23. února 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
fakt je jinej :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně jsi ho otočil :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Takto musele bejt uprava meho zdatneho předchudce protože čipek v kartru byl v prumeru o 1 mm večí a ja si ho rozvalil!!!
 
 
Datum: 22. února 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 22. února 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
vždyt jo jawa 20 :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš naspat u čeho :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
u jawa 50/20 ??
 
 
Datum: 22. února 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13259    
Zdravím .Nemá někdo příručku ohledně motoru na dandy 50 sachs.Nemuzu složit řazení.Rozpadlo se mi to..Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13270    
tak složeno i bez navodu.Pozítří vyzkouším ,jak to běhá .
 
 
Datum: 23. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13259    
na to je třeba stahovak.ty v práci máme.já to rozložil i složil.koupil jsem jiný motor,ale poslal mi ho rozebrany .prý je nějaký katalog dílů.podle něj bych to složil.Chybí mi jen pružná a nějaký plisek ,jinak to běhá .
 
 
Datum: 22. února 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: ydfkln      IP: uživatel13260    
tak to asi nenajdeš kamo taky swem to rozlozil a nedal us do kupy to razeni se mi rozpadlo na cucky a za druhy zapalovani sem nemoh zaboha sundat takze tak
 
 
Datum: 22. února 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13242    
Čau, včera sem vyndaval pouzdra z přední vidlice na mym pařezovi (550). Pouzdra jsem vytloukl ale s nima i kroužek, v kterém je závit a v něm je na zadní straně vidlic přišroubovaná maska. Je nějaká možnost tam ten kroužek vrátit se závitem přímo na tu díru? Díky všem za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13242    
*zmenšil
 
 
Datum: 21. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13242    
Tak jsem to vyřešil, trošku sem zmenžil průměr těch kroužků aby tam šli menší silou a popřípadě si to moh potom dorovnat. A trefil sem se, pak sem jen dorovnal.
 
 
Datum: 21. února 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
to tam nejak namlat provrtej a vyrezej zawit pri hodne stesti se ti to podari aji na dirku
 
 
Datum: 21. února 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, po kolika kilometrech v normálním provozu na silnici mažete řetěz? Čím je nejlepší to mazat? Normálně vazelínou? Nelepí se na to pak moc bordel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hele mám 175/487 ročně najedu kolem 4000 - 5000 km řetěz mažu 1 za tejden mažu jej plastickým mazivem Mogul (je to prakticky řidší vazelína) jsem s tím spokojen, po sezóně vyperu řetěz v benzínu, a pak v oleji, a jede se dál :-D :-D. Ale je doba pokročilá takže jestli máš dost financí tak je lepší takový ten olej na řetězy ve spreji. Já jsem zastáncem těch starých praktik mazání!
 
 
Datum: 20. února 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Jo to jsem četl v příručkách, ale doba pokročila tak mě zajímá esli nejsou lepší ty spreje.
 
 
Datum: 19. února 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodiš řetěz do hrnce s roztopenou vazelinou a pak ho vyndáš.
 
 
Datum: 19. února 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodávaj se takový spreje na řetězy okolo stovky a ty potom nemaj udájně stříkat všude možně, moje zkušenost je ta, že první jízda stejně trochu stříká, ale asi jsem tam toho nasprejoval moc. No lepší než obyčejnej olej, vazelína neni taky špatná.
 
 
Datum: 19. února 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13242    
Až uvidíš že je řetěz suchej, nebo bude vydávat nějaký divný zvuky, popř. když bude zašpiněnej z lesa. Chce ho kdyžtak určitě omýt, mazat můžeš normálně ,,zvenku" olejem nebo vazelínou ale účinnější je řetěz rozpojit, namazat vazelínou a ohřát. Vazelína by měla zalézt do všech spár a nebo 3 a dobrym způsobem je ho přímo namazat nějakym mazadlem (tukem) určenym na řetězy.
 
 
Datum: 19. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar čerti, jak poznám že je opotřebovaná rozeta? Řekl bych, že když už má pichlavý zuby tak že už je na odpis, ale to je jen moje dedukce :-D Jak se to dá přesně poznat? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
jak ma ostry spicky tak uz ma nejlepsi za sebou ..
 
 
Datum: 19. února 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: Pio 21      IP: uživatel12302    
zdar. Mám mam pionýra 21, motor mám částečně po generálce...A při řazení když jedu klasika normálka za JEDNA a když tam chci dát DVOJKU tak tam vyskočí,jde tam dám až na druhej pokus...řadící kolečka vypadaj pomorně ještě dobře..Děkuju za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolený šroubky na automatu?...
 
 
Datum: 19. února 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jak již psal filip vypada to spíš na ty pružinky v automatu, mě to tky hodně dělá hlavně u 1. a 3. jinak tky můžeš mít přeplý řetěz, to tky může dělat ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
řadicí automat má slabé pružinky/nebo pérka jsou dva typy a nebo máš ohllou řadicí vidličku ;-) taky to mužou dělat pouzdra v převodovce
 
 
Datum: 19. února 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
jaklé jsou pružiny na spojce na jawa 550?? daly by se tady sehnat??? já tam mám ale když jsem je tam dal tak jsem je skoro dostal k sobě takže má spojka malej chod a když chodí spojka tak zase nejde nastartovat protože se prokluzuje startovací segemnt.. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsou tody jsou kratsi
 
 
Datum: 21. února 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Zdar draci mám dotak, jak vyměnit gufero u čz 175/477 za řetězovým kolčkem (pravá část motoru)? Musim kuli tomu půlit motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel11232    
Půlit nemusíš, stačí sundat sek. kolečko a vyrýpnout šroubovákem, nebo když nepude tak navrtat samořezným šroubem a je venku, pak rovnoměrně naklepat nové a můžeš to máznou olejem ať to tam nejde na sucho ...
 
 
Datum: 18. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, když měnim lamely tak mám vyměnit všechny 4 nebo stačí vyměnit jen ty dvě nejvíc opotřebovaný? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Všechny. Když už to jednou děláš tak to udělej pořádně nebo to zanedlouho budeš zase rozebírat.
 
 
Datum: 18. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, kdysi dávno jsem tu četl jak si někdo udělal uvnitř motoru na startovací hřídeli zářez na O-kroužek kvůli oleji. Nevíte prosím přesně ty rozměry? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, to jsem myslel, je to přece jen cca rok zpátky a pamatuju si, že tam byly i nějaké rozměry udány, dám na tebe a nebudu z toho dělat vědu :-D
 
 
Datum: 18. února 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
pleteš, leco myslel udělat kromě standartního o-kroužku pod startpákou ještě jeden v místě, kde prochází karterem.. já myslim že ty rozměry nemusí bejt úplně přesně, prostě si změříš ve kterých místech prochází ta osa karterem a někde v prostředku ten zápich na soustruhu uděláš.. netřeba v tom hledat vědu..
 
 
Datum: 18. února 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pinckách se to dávalo už originál ne? Nebo si to pletu ?
 
 
Datum: 18. února 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: nepovim      IP: uživatel12849    
ahoj, nevíte proč, když sem vyměnil spojkove lanko u 175/477 tak mi nejde poloautomat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píšou níže, při výměně pouze samotnýho lanka není potřeba na poloautomat vůbec sahat, jen odpojit lanko, připojit nové a štelovákem na bowdenu seřídit vůli na páčce.
 
 
Datum: 17. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: nepovim      IP: uživatel12849    
ok, diky zítra se na to kuknu :-)
 
 
Datum: 17. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
přesně tak,už si to matně pamatuju,nejdřív si seřid poloautomat tím středovím šroubem,aby pěkně vystavoval a pak došteluj lanko.Je to jednoduchej a dobrej systém. pokud ti přesto nepůjde,tak už je ochozené kolečko co jezdí po té vlnce po plechu.Je dobré to občas jednou za rok promáznout aby se nešoupal na sucho.
 
 
Datum: 17. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
nejspíš si to špatně seřídil
 
 
Datum: 17. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel13239    
potřeboval bych se zeptat jestli je na čz 175 487 poloautomat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Jasně dyt se podivej pod dekl u zapalování..
 
 
Datum: 17. února 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, je...
 
 
Datum: 17. února 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel11531    
Čau draci, chtel bych se zeptat jakou rychlost by bylo mozne dosahnout s origo rozetou vzadu a s 14ti nebo 15ti zubem sekundaru vepředu... predem dekuji za odpoved.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nFichtlum Zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Na holé seriovce v prvních výbrusech bývá dosahováno nejvyšší rychlosti s převodem 12/55,vyjímečně s lehkým jezdcem 13/55. Dweina potvrzuji.
 
 
Datum: 16. února 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
podle stavu stroje... někdo totiž neumí naladit ani pořádně předstih a směs a proto už to kolečkama nedožene ani kdyby se zbláznil. taky třeba podle váhy jezdce. kamarád má 70 kg a jezdí 14ti zub o čemž si například mojich 100 kg může nechat zdát. 15ti kolečko je už na sériovku docela nadstandart. a odpověď tedy zní : 60 - 80 km/h
 
 
Datum: 15. února 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso asi divnej dotaz, ale chtěl bych se zeptat. Jak tu máš díly do převodovky, upřesním převodová kolečka. Jaké máš snimi zkušenosti? Známej si koupil převodová kolečka v nějakém specializovaném krámě na Jawy, složil motor a po pár km mu prý ulítaly zuby a bylo vymalováno. Přemýšlím o kompletně nové převodovce a tak bych chtěl vědět tvůj názor. Samozdřejmě přivýtám každou zkušenost, tak kdo má zkušenosti až píše :-) Díkes všem a jízdě zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky moc. Přesně tak to dělám. Jen jsem se ptal, jestli na to nejsou náhodou nějaké spešl hodnoty. :-) Tak ještě jednou díky :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13228    
Asi tak...na měkko odklepnout/vylisovat na střed cca oko vidí...promiň,nečtu všechno...běžný záležitosti nechávam štamgastum ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
přesně jí hodíš na střed tak že složíš motor a z každý strany jednou trochu klepneš paličkou a klikovka se točí volně a je na středu a víc neřešíš
 
 
Datum: 14. února 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážně jo, tak to mi uniklo. Tak to je super. Hele stando, už jsem se tu ptal a čekal jsem, že ty odborník přez motory mi poradí a ono nic. Jak přesně hodím klikovku na střed v karterech, při zkládání motoru? Nemáš na to nějaký hodnoty?
 
 
Datum: 14. února 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, díky namontuju je..:-) Jarin : já je mám právě tady z FK..
 
 
Datum: 14. února 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Řešili jsme to tu týden nazpátek(možná dva),Sesa řek,že jsou to z mototechny. Jestli si to chceš potvrdit,není nic jednoduššího,než mu napsat mail ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando a jak to víš? I když tobě budu věřit, protože vím, že tomu rozumíš a upřímně čekal jsem hlavně na tvůj a sesi názor. Barny1 tak je kup tady, když standa říká, že to jsou z té staré výroby.
 
 
Datum: 14. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tjn ten tam namontuju ale tuhle sezonu se mě na staré předlohovce vylomil zub. .:-) takže bych nejradši někde sehnal nový kolečka ze staré výroby..:-)
 
 
Datum: 14. února 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Pozor! Fichtlkrámek má v nabídce origo český kolečka z bývalé mototechny až do vyprodání zásob! Ostatní shopy jedou křivý máslo z asie!
 
 
Datum: 14. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm. Takže, tam raději namotuju to starý, protože bych nerad oddělal motor. Ale je to nářez takový prachy za blbý kolečko a pak to můžeš vyhodit. Ten segment nevím, pokud ho máš, tak ho tam namontuj a uvidíš. Podle mě by to max nemělo řadit :-D Tím nic oddělat snad nejde.
 
 
Datum: 14. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) mám ůplně stejnej problém koupil jsem obě kolečka hlavní a předlohovej a ještě ktomu startovací, a start. segment a na jawamanii sem se dozvěděl že prej stačí mít špatně nastavenou spojku a párkrát špatně zařadit a lítaj zuby! a taky opravdu nevím jestli je na montovat.. a nevíte jak je na tom tenhle automat? http://motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=212&sName=Automat-razeni-Jawa-21
 
 
Datum: 14. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě, to si vyber.. Proto sem se ptal jestli s tim nemá někdo zkušenost? Jestli to třebas nemá někdo namontovaný v motoru.. Ja si pravě tady koupil to jedno kolečko a znamej mi řekl, až to tam nemontuju, že s tím má blbý zkušenosti, ale to nekupoval tady..
 
 
Datum: 14. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase to nemůžou být nějáký keply. Starý můžou být od někoho načlí že nevíš kdy se ti co ulítne.
 
 
Datum: 14. února 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle nový stojí na prd, nejlepší je si sehnat starší originál v dobrym stavu.
 
 
Datum: 14. února 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel12851    
Zdravím,prosím vás udávaný výkon motora je na vývodovom koliesku motora alebo na hnacom kolese. A ešte ako napríklad vypočítam kolko KW je na výstupnom hriadeli ak napr na vístupnom koliesku motora je 5 KW. a toto kloiesko má 13 z s toho je prevod na 55 z koliesko a zas z 15 zubového kolieska na 28 zubové koleso kolko KW je na Výstupe ?? Ak to niekto bude vediet vyrátat budem mu velmi vdečný. Za odpoved dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výstupu bude výkon stejný, když zanedbáme asi ty 2% ztrát, které jsou v řetězovém převodu...
 
 
Datum: 12. února 2012 17:38
 
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:39:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu