|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci zajímalo by mě jak je vyřešený gufero na klice u ČŽ 175/487????Konkrétně myslím na klice u spojky,vím že tam jsou 2 ložiska.Napište jak se to gufero vymění popříklad nebo jestli se musí půlit motor,děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 9:37
 Já jsem měl u čz 180 mezi ložiskama hliníkovej labirint se zápichem pro gufero, tušim něco jako 20x30x7...
Datum: 25. února 2012 9:37
Jméno: hrony
IP: uživatel12927
 u typu 487 myslím gufero není na straně kliky je mezi ložisky labirint takže gufera jsou na typech 477 a 476 pro výmenu labiryntu bude nutný to půlit
Datum: 24. února 2012 16:19
Jméno: babetak
IP: uživatel13263
 Zdar draci.Zaujimalo by ma ako ste vyriesili napinanie hlavnej retaze na B207.Tie elipsove sponovaky su velmi nepodarene, retaz este ako tak naspanujem, ale akokolvek silno matice dotiahnem vzdy sa to za 5 min aj tak povoli.Vdaka za vase postrehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:51
 já když ji koupil tak sem tam měl vzadu osu z pio. a tá drží dobře
Datum: 22. února 2012 19:51
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mam otazku.Co je lepši?? nahřat ložisko a vsadit ho na kliku a pak nachat vychladit a nahrat kartr a sesadit to nebo jak to rika kazdej nahrat ložisko v kartru a sesadit to ale me se porat nedarilo tak jsem to udelal tou 1 variantou nebude to nečemu vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:17
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jak řika přiručka použite natahovak  ale nikdo me nedokazal rict jak vypada kazdej rika nahřat a kdyz je volny ložisko na klice tak nalepit ale neni nad to kdyz je klika navařena
Datum: 22. února 2012 21:17
 Nevadí to ničemu, jdou používat obě varianty.
Datum: 22. února 2012 21:09
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Zdravím, na fichtlu sundal jsem cele viko na straně spojky, sundal stator vyčistil sundal ozubene kolečko, všechno vyčistil a teď jak je to rozebrane to vemu na pul minuty otočím motor zapalováním dolů pak ho narovnám a kolem tý tyčky co vychází z převodovky samovolně valí olej.. odnikud jinud jen tam.. je to normální ? není to důsledkem toho že je to rozebrane ? vymnal sem matici ozubene kolečko a ještě náke pouzdro vypadá to jako prsten.. Jinak před rozebráním bylo všechno v tom krytu totálně zasrane od oleje.. Prosím co s tím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:36
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 ale taky to může být že část oleje nepatrně uniká mazacím kanálkem, který přivádí olej k ložisku do spojkovýho deklu ( nedavno se to tu řešilo), já to vyřešil tak ,že jsem ten mazací kanálek ucpal tmelem a do deklu jsem dal zakryté ložisko s tukovou náplní. a nebo na druhym fichtlu jsem dal jenom mezi karter a dekl O kroužek, který tam chyběl,(dost často na každym fichtlu), ja tam na to vybrání.
Datum: 23. února 2012 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ještě bych vyměnil gufero v tom deklu,jinak když je vychozelé ložisko pod kolečkem tak jak se to vyvrátí tak to to gufero přimáčkne trochu k jedný straně a už to za jízdy teče,taky mi to dělalo
Datum: 22. února 2012 20:55
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Nee myslim to pod guferem..  a jinak máš pravdu když jsem vrátil rozpěrku tak ani kapka.. tak sem blázen nebo nevím.. možná že to tam bylo zasrané od nánosu prachu bahna bordela a VAZELÍNY z řetězu..
Datum: 22. února 2012 19:00
 On nemyslí, že to teče pod guferem, ale kolem spojkový tyčky. Taky mi to udělalo, když jsem motorku položil na bok, trocha prej vyteče vždycky.
Datum: 22. února 2012 17:49
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 ok skusím to s tou rozpěrkou... Prdel je v tom že to gufero je nedávno nové a pokaždé když sundam ten kryt motoru tak je to tam cele kolem dokola zamarasene olejem a bordelem.. jeko bordel z řetězu chápu ale olej ?
Datum: 22. února 2012 17:44
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ten prsten (rozpěrka) pod sek. kolečkem je přeci těsněnej guferem takže když ho tam nedáš tak olej poteče to je jasné,doporučuju to gufero vyměnit a poskládat a mělo by to být oK
Datum: 22. února 2012 17:41
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Kolem tyčky je myšleno ta věc na čem drží ozubené kolečko
Datum: 22. února 2012 17:26
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 Zdar, hele když komplet sundám kryt zapalování tak koukám na řetězové kolečko.. Pokaždé když toto udělam je všechno kolem fest zasraný od oleje.. Čím to může být neví někdo ? Gufero který je pod řetězovým kolečkem jsem nedávno měnil takže je relatině nové  Koukal jsem že je ještě jakési gufero v tom krytu tak jestli to vyměnit nebo nevím.. Jak to utěsnit poradte nekdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 víko ti drží 3 šrouby a ten okroužek se nachází blízko horního šroubu tuším v pravo.Je to díra a v ní nasazenej okroužek.Tou dírou se má samovolně mazat to ložisko ve víku a pak je to gufero co to ložisko kreje od bordelu ze řetězu. Ta díra je vlastně mazací kanálek.Když naklopíš motor na startpáku,tak tam poteče olej z převodovky.
Datum: 22. února 2012 16:51
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 A kde tam jsou ty okrouzky.. prsoim popiste mi to vice
Datum: 22. února 2012 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 často se stává,že se povolí rozetka na rozpěrnym pouzdru a tamtudy pak utíká olej.....dále chybějicí o-kroužek v kanálku k víku,případně vadné/žádně gufero v karteru......
Datum: 22. února 2012 15:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nahoře maš mazaci kanalek kterej ti jde do toho kratu a ma tam bejt gumička muže ti to tect odtut ale zas na 2 stranu aspon maš namazanej řetaz
Datum: 22. února 2012 14:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec setkal se nekdo s jinačim typem Vedení vidličky řazení ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel13267
 Joo to se stává...když se dá tyčka obráceně tak si cestu najde...
Datum: 23. února 2012 12:23
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 fakt je jinej
Datum: 22. února 2012 19:07
 špatně jsi ho otočil
Datum: 22. února 2012 18:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Takto musele bejt uprava meho zdatneho předchudce protože čipek v kartru byl v prumeru o 1 mm večí a ja si ho rozvalil!!!
Datum: 22. února 2012 17:36
 ne
Datum: 22. února 2012 17:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 vždyt jo jawa 20
Datum: 22. února 2012 16:57
 Musíš naspat u čeho
Datum: 22. února 2012 15:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 u jawa 50/20 ??
Datum: 22. února 2012 14:18
 Zdravím .Nemá někdo příručku ohledně motoru na dandy 50 sachs.Nemuzu složit řazení.Rozpadlo se mi to..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 20:19
 tak složeno i bez navodu.Pozítří vyzkouším ,jak to běhá .
Datum: 23. února 2012 20:19
 na to je třeba stahovak.ty v práci máme.já to rozložil i složil.koupil jsem jiný motor,ale poslal mi ho rozebrany .prý je nějaký katalog dílů.podle něj bych to složil.Chybí mi jen pružná a nějaký plisek ,jinak to běhá .
Datum: 22. února 2012 11:57
Jméno: ydfkln
IP: uživatel13260
 tak to asi nenajdeš kamo taky swem to rozlozil a nedal us do kupy to razeni se mi rozpadlo na cucky a za druhy zapalovani sem nemoh zaboha sundat takze tak
Datum: 22. února 2012 11:24
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Čau, včera sem vyndaval pouzdra z přední vidlice na mym pařezovi (550). Pouzdra jsem vytloukl ale s nima i kroužek, v kterém je závit a v něm je na zadní straně vidlic přišroubovaná maska. Je nějaká možnost tam ten kroužek vrátit se závitem přímo na tu díru? Díky všem za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 21:51
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 *zmenšil
Datum: 21. února 2012 21:51
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Tak jsem to vyřešil, trošku sem zmenžil průměr těch kroužků aby tam šli menší silou a popřípadě si to moh potom dorovnat. A trefil sem se, pak sem jen dorovnal.
Datum: 21. února 2012 21:45
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 to tam nejak namlat provrtej a vyrezej zawit pri hodne stesti se ti to podari aji na dirku
Datum: 21. února 2012 14:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, po kolika kilometrech v normálním provozu na silnici mažete řetěz? Čím je nejlepší to mazat? Normálně vazelínou? Nelepí se na to pak moc bordel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 18:29
 Zdarec hele mám 175/487 ročně najedu kolem 4000 - 5000 km řetěz mažu 1 za tejden mažu jej plastickým mazivem Mogul (je to prakticky řidší vazelína) jsem s tím spokojen, po sezóně vyperu řetěz v benzínu, a pak v oleji, a jede se dál  . Ale je doba pokročilá takže jestli máš dost financí tak je lepší takový ten olej na řetězy ve spreji. Já jsem zastáncem těch starých praktik mazání!
Datum: 20. února 2012 18:29
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo to jsem četl v příručkách, ale doba pokročila tak mě zajímá esli nejsou lepší ty spreje.
Datum: 19. února 2012 22:47
 hodiš řetěz do hrnce s roztopenou vazelinou a pak ho vyndáš.
Datum: 19. února 2012 22:23
 Prodávaj se takový spreje na řetězy okolo stovky a ty potom nemaj udájně stříkat všude možně, moje zkušenost je ta, že první jízda stejně trochu stříká, ale asi jsem tam toho nasprejoval moc. No lepší než obyčejnej olej, vazelína neni taky špatná.
Datum: 19. února 2012 21:53
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Až uvidíš že je řetěz suchej, nebo bude vydávat nějaký divný zvuky, popř. když bude zašpiněnej z lesa. Chce ho kdyžtak určitě omýt, mazat můžeš normálně ,,zvenku" olejem nebo vazelínou ale účinnější je řetěz rozpojit, namazat vazelínou a ohřát. Vazelína by měla zalézt do všech spár a nebo 3 a dobrym způsobem je ho přímo namazat nějakym mazadlem (tukem) určenym na řetězy.
Datum: 19. února 2012 21:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar čerti, jak poznám že je opotřebovaná rozeta? Řekl bych, že když už má pichlavý zuby tak že už je na odpis, ale to je jen moje dedukce  Jak se to dá přesně poznat? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 18:35
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 jak ma ostry spicky tak uz ma nejlepsi za sebou ..
Datum: 19. února 2012 18:35
Jméno: Pio 21
IP: uživatel12302
 zdar. Mám mam pionýra 21, motor mám částečně po generálce...A při řazení když jedu klasika normálka za JEDNA a když tam chci dát DVOJKU tak tam vyskočí,jde tam dám až na druhej pokus...řadící kolečka vypadaj pomorně ještě dobře..Děkuju za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 12:17
 povolený šroubky na automatu?...
Datum: 19. února 2012 12:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jak již psal filip vypada to spíš na ty pružinky v automatu, mě to tky hodně dělá hlavně u 1. a 3. jinak tky můžeš mít přeplý řetěz, to tky může dělat
Datum: 19. února 2012 11:57
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 řadicí automat má slabé pružinky/nebo pérka jsou dva typy a nebo máš ohllou řadicí vidličku  taky to mužou dělat pouzdra v převodovce
Datum: 19. února 2012 11:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jaklé jsou pružiny na spojce na jawa 550?? daly by se tady sehnat??? já tam mám ale když jsem je tam dal tak jsem je skoro dostal k sobě takže má spojka malej chod a když chodí spojka tak zase nejde nastartovat protože se prokluzuje startovací segemnt.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 16:27
 uz jsou tody jsou kratsi
Datum: 21. února 2012 16:27
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Zdar draci mám dotak, jak vyměnit gufero u čz 175/477 za řetězovým kolčkem (pravá část motoru)? Musim kuli tomu půlit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 18:18
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Půlit nemusíš, stačí sundat sek. kolečko a vyrýpnout šroubovákem, nebo když nepude tak navrtat samořezným šroubem a je venku, pak rovnoměrně naklepat nové a můžeš to máznou olejem ať to tam nejde na sucho ...
Datum: 18. února 2012 18:18
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, když měnim lamely tak mám vyměnit všechny 4 nebo stačí vyměnit jen ty dvě nejvíc opotřebovaný? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:59
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Všechny. Když už to jednou děláš tak to udělej pořádně nebo to zanedlouho budeš zase rozebírat.
Datum: 18. února 2012 11:59
 čau draci, kdysi dávno jsem tu četl jak si někdo udělal uvnitř motoru na startovací hřídeli zářez na O-kroužek kvůli oleji. Nevíte prosím přesně ty rozměry? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 10:31
 jj, to jsem myslel, je to přece jen cca rok zpátky a pamatuju si, že tam byly i nějaké rozměry udány, dám na tebe a nebudu z toho dělat vědu
Datum: 18. února 2012 10:31
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pleteš, leco myslel udělat kromě standartního o-kroužku pod startpákou ještě jeden v místě, kde prochází karterem.. já myslim že ty rozměry nemusí bejt úplně přesně, prostě si změříš ve kterých místech prochází ta osa karterem a někde v prostředku ten zápich na soustruhu uděláš.. netřeba v tom hledat vědu..
Datum: 18. února 2012 10:25
 Na pinckách se to dávalo už originál ne? Nebo si to pletu ?
Datum: 18. února 2012 9:01
Jméno: nepovim
IP: uživatel12849
 ahoj, nevíte proč, když sem vyměnil spojkove lanko u 175/477 tak mi nejde poloautomat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 22:10
 jak píšou níže, při výměně pouze samotnýho lanka není potřeba na poloautomat vůbec sahat, jen odpojit lanko, připojit nové a štelovákem na bowdenu seřídit vůli na páčce.
Datum: 17. února 2012 22:10
Jméno: nepovim
IP: uživatel12849
 ok, diky zítra se na to kuknu
Datum: 17. února 2012 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 přesně tak,už si to matně pamatuju,nejdřív si seřid poloautomat tím středovím šroubem,aby pěkně vystavoval a pak došteluj lanko.Je to jednoduchej a dobrej systém.
pokud ti přesto nepůjde,tak už je ochozené kolečko co jezdí po té vlnce po plechu.Je dobré to občas jednou za rok promáznout aby se nešoupal na sucho.
Datum: 17. února 2012 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 nejspíš si to špatně seřídil
Datum: 17. února 2012 20:41
 potřeboval bych se zeptat jestli je na čz 175 487 poloautomat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 14:38
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Jasně dyt se podivej pod dekl u zapalování..
Datum: 17. února 2012 14:38
 Jo, je...
Datum: 17. února 2012 11:01
Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Čau draci, chtel bych se zeptat jakou rychlost by bylo mozne dosahnout s origo rozetou vzadu a s 14ti nebo 15ti zubem sekundaru vepředu... predem dekuji za odpoved.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nFichtlum Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:32
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Na holé seriovce v prvních výbrusech bývá dosahováno nejvyšší rychlosti s převodem 12/55,vyjímečně s lehkým jezdcem 13/55. Dweina potvrzuji.
Datum: 16. února 2012 10:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 podle stavu stroje... někdo totiž neumí naladit ani pořádně předstih a směs a proto už to kolečkama nedožene ani kdyby se zbláznil. taky třeba podle váhy jezdce. kamarád má 70 kg a jezdí 14ti zub o čemž si například mojich 100 kg může nechat zdát. 15ti kolečko je už na sériovku docela nadstandart. a odpověď tedy zní : 60 - 80 km/h
Datum: 15. února 2012 22:09
 Seso asi divnej dotaz, ale chtěl bych se zeptat. Jak tu máš díly do převodovky, upřesním převodová kolečka. Jaké máš snimi zkušenosti? Známej si koupil převodová kolečka v nějakém specializovaném krámě na Jawy, složil motor a po pár km mu prý ulítaly zuby a bylo vymalováno. Přemýšlím o kompletně nové převodovce a tak bych chtěl vědět tvůj názor. Samozdřejmě přivýtám každou zkušenost, tak kdo má zkušenosti až píše  Díkes všem a jízdě zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:12
 Tak díky moc. Přesně tak to dělám. Jen jsem se ptal, jestli na to nejsou náhodou nějaké spešl hodnoty.  Tak ještě jednou díky
Datum: 15. února 2012 8:12
Jméno: standa
IP: uživatel13228
 Asi tak...na měkko odklepnout/vylisovat na střed cca oko vidí...promiň,nečtu všechno...běžný záležitosti nechávam štamgastum
Datum: 14. února 2012 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 přesně jí hodíš na střed tak že složíš motor a z každý strany jednou trochu klepneš paličkou a klikovka se točí volně a je na středu a víc neřešíš
Datum: 14. února 2012 22:29
 Vážně jo, tak to mi uniklo. Tak to je super. Hele stando, už jsem se tu ptal a čekal jsem, že ty odborník přez motory mi poradí a ono nic. Jak přesně hodím klikovku na střed v karterech, při zkládání motoru? Nemáš na to nějaký hodnoty?
Datum: 14. února 2012 21:52
 ano, díky namontuju je..  Jarin : já je mám právě tady z FK..
Datum: 14. února 2012 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Řešili jsme to tu týden nazpátek(možná dva),Sesa řek,že jsou to z mototechny. Jestli si to chceš potvrdit,není nic jednoduššího,než mu napsat mail
Datum: 14. února 2012 21:45
 Stando a jak to víš? I když tobě budu věřit, protože vím, že tomu rozumíš a upřímně čekal jsem hlavně na tvůj a sesi názor. Barny1 tak je kup tady, když standa říká, že to jsou z té staré výroby.
Datum: 14. února 2012 21:41
Datum: 14. února 2012 21:33
 tjn ten tam namontuju ale tuhle sezonu se mě na staré předlohovce vylomil zub. .  takže bych nejradši někde sehnal nový kolečka ze staré výroby..
Datum: 14. února 2012 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Pozor! Fichtlkrámek má v nabídce origo český kolečka z bývalé mototechny až do vyprodání zásob! Ostatní shopy jedou křivý máslo z asie!
Datum: 14. února 2012 21:27
 Hmm. Takže, tam raději namotuju to starý, protože bych nerad oddělal motor. Ale je to nářez takový prachy za blbý kolečko a pak to můžeš vyhodit. Ten segment nevím, pokud ho máš, tak ho tam namontuj a uvidíš. Podle mě by to max nemělo řadit  Tím nic oddělat snad nejde.
Datum: 14. února 2012 21:21
Datum: 14. února 2012 20:11
 No právě, to si vyber.. Proto sem se ptal jestli s tim nemá někdo zkušenost? Jestli to třebas nemá někdo namontovaný v motoru.. Ja si pravě tady koupil to jedno kolečko a znamej mi řekl, až to tam nemontuju, že s tím má blbý zkušenosti, ale to nekupoval tady..
Datum: 14. února 2012 18:31
 Zase to nemůžou být nějáký keply. Starý můžou být od někoho načlí že nevíš kdy se ti co ulítne.
Datum: 14. února 2012 18:05
 Tyhle nový stojí na prd, nejlepší je si sehnat starší originál v dobrym stavu.
Datum: 14. února 2012 18:00
Jméno: patrik
IP: uživatel12851
 Zdravím,prosím vás udávaný výkon motora je na vývodovom koliesku motora alebo na hnacom kolese. A ešte ako napríklad vypočítam kolko KW je na výstupnom hriadeli ak napr na vístupnom koliesku motora je 5 KW. a toto kloiesko má 13 z s toho je prevod na 55 z koliesko a zas z 15 zubového kolieska na 28 zubové koleso kolko KW je na Výstupe ?? Ak to niekto bude vediet vyrátat budem mu velmi vdečný. Za odpoved dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:38
 Na výstupu bude výkon stejný, když zanedbáme asi ty 2% ztrát, které jsou v řetězovém převodu...
Datum: 12. února 2012 17:38
|



|