slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, jak se dá nějak zadělat přepážka mezi sekundárkem a zapalováním bez nutnosti měnit kartery? pře v budoucnosti tam plánuju dát VAPE, napadlo mě svařit to. Jak jste to vyřešili vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslím to zatím nechám tak, pře mám v plánu GO a jeden motor mám navíc a tam je ta přepážka bez škrábánce. Takže vyřešeno, ale mockrát děkuji za nápad s tím plíškem. Díky :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Cus draku. Mel jsem podobny problem. Nechal jsem si to varit od znamiho a stalo se mi presne to co pise Ladin, proto bych uz nikdy do vareni pokud neni nutno nesel. Podle me ten plisek co tam mas je udelanej dobre. Ale jestli chces mit jistotu, aby ti do zapalka nelital olej z primaru prez spoj, tak bych si udelal podobny plisek, ale vyssi (aby precnival ten karter, shruba o 0,5cm a tim by se prekril ten spoj), ten bych tam nalepil silikonem a prinytoval a musi to byt ok :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
svařovani me nebylo doporučovano že se ti muže ten kartr švihnout a pak bys musel přebrušovat kartry a dělat sylnejši tešneni samej problem zlatej plišek dotesněnej silikonem
 
 
Datum: 08. ledna 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: kipr      E-mail:      IP: uživatel9074    
oba musi byt zparovany
 
 
Datum: 08. ledna 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdybych rozebíral motor tak stačí vyměnit pouze tu 1 půlku motoru? nebo musím oba kartery?
 
 
Datum: 08. ledna 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už od předchozího majitele tam mám takhle plech http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01744.jpg a pohoda je tam jen dán a vytvarován a drží tam
 
 
Datum: 08. ledna 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel8771    
nanejtovat plech a silikonem to objet a máš pokoj..
 
 
Datum: 08. ledna 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zavařit to jde
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš ten druhý kus "v pořádku" tak by to svařit šlo, nebo jak se píše podemnou udělat přesnou kopii z plechu a něčím to zatěsnit.
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja tam dal tlustej alobal a je to ok
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nanejtovat tam plech
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel13016    
zdar chlapi, spojkovou lamelu na jawa robot 100? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a co s ní?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, stačí když sem dal mezi bloky motoru těsnění plus vazelína? Nebude časem prosakovat olej do klikovej skříně? Vždycky sem dával tmel, ale ten už došel....co dáváte vy a jak to drží olej? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ve výrobně? Papírové těsnění a Hermetik, Hermosal...spolana Neratovice n.p. :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no pokud jsi od sebe kartery neoddělával šroubovákem, tak by to mělo vydržet. když to tak dávali ve výrobě a vydrželo to 30 let, tak by to mělo stačit
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Mato      E-mail:      IP: uživatel13002    
Zdrawiim,chcem sa spitat ohladne prevodovky (jazdym pionier cupy ..) kde by som mohol zohnat ,kupit prevodovku upravenu !! vraj je ich viac druhou ..poradte,piste na e-mail ..Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12997    
posera44@seznam.cz ..... dělá jak verzi do jehličkových ložisek,tak do pouzder. Převod na výstupu 21/17.
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Svoboda      E-mail:      IP: uživatel12996    
Čau draci,Nemá někdo zkušnost se smontováním motoru z babety?Jedná se o motor ze stelly se startovací pákou.Nevím zda se nějakým způsobem nemá pootočit s pružinou startovacího hřídele,jako se to dělá u fichtla?Motor jsem spůlil k sobě a startovací páka se nevrací.Dík Lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: adolf      E-mail:      IP: uživatel13001    
musíš ji natočit jako u fichtla
 
 
Datum: 04. ledna 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, když skládáte motor od fíka, tka používáte těsnení z olejem mezi kartery nebo tam dáváte silikon. Co je lepší? Někdo mi říkal že se tam musídát těsnění aby se vymezely vůle v převodovce. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      E-mail:      IP: uživatel11810    
Zdarec já sem už složil asi 4 motory a všechny jezděj a netečou nekapou ani nic takovýho prostě těsní jak maj a pokaždé to byly karetry v horším stavu dával sem papír a silikon ( silikon loctite na něm je napsaný že se používá v kombinaci s novým popř starým poškozeným těsněním) jeden motor jezdím i závodně občas de do otáČek i 9tis a nikdy s netěsností nebyl problém... pod válec jedině papír bez silikonu
 
 
Datum: 02. ledna 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Jestli papír nebo tmel, o tom rozhoduje stav karteru. Jestli si nepůlil šroubovákem a máš kartery v rychtiku, tak papír mázlej vazelínou. Jestli ne, tak dej slabý, opakuji slabý proužek opravdu stačí, Paulinu, či Lukoprenu. V obou případech kartery nejprv odmasti a pak to tam nanes. Nikdy nekombinuj papír a tmel. Vůle by tam bejt neměla. Jediná vůle, která se opravdu vymezuje papírem je těsnění pod válec, kam patří opravdu jen papír mázlý vazelímou.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nic ti nebrání složit si motor nanečisto bez kliky a těsnění, přimáčknout kartery k sobě a točit převodovkou, když bude hezky řadit a točit bez drhnutí o kartery zevnitř, pak těsnění na zvětšení vůle neni třeba..
 
 
Datum: 01. ledna 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Tak si tam dej těsnění a místo oleje ho potři z obou stran silikonem.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Mě jde spíš o to vymezení, jestli to nějak omeomezuje motor z jakékoliv stránky. Jinak osobně so se týká tak více věřím silikonu.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedává se olej ale těsnění se potře vazelínou jinak jestli zvolíš silikon nebo těsnění záleží na tobě
 
 
Datum: 01. ledna 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: zbyndr      IP: uživatel11602    
Čus draci, zrenovoval jsem Jawu 21 cca z roku 1970 ale nevím, jak vedly jednotlivé bowdeny ? díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
spojka cez lavé oko v maske, predná brzda cez pravé oko v maske, plyn ide od rychlopalu cez bruško alebo revmaplech, zadná brzda je obtočená okolo vypuštacieho šrobu a ide druhou stranou až k bubnu a tachometrové ide z masky dole okolo rámu a pri zadnej stupacke vedie cez jej výrez spodkom až k slimákovi :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Pawel      E-mail:      IP: uživatel12836    
Zdar draci mam takovej problem u fika startovačka mě prokluzuje a spojka zabírá až na konci (spojku mam povolenou na max) ja myslim jesli nejsou sjety lameli. tak me prosim poradte:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel12786    
chlapáku, tak to mám stejnej problém jak ty, vyměnil sem startovací segment a to samý, tak asi budu měnit lamely. Pomůže to ??
 
 
Datum: 24. ledna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš muset vypustit olej a kouknout na spojku a nevystřel si oko až to budeš rozebírat/ skládat
 
 
Datum: 02. ledna 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to mu asi logicky nepomůže
 
 
Datum: 30. prosince 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus ji trocha přitáhnout
 
 
Datum: 30. prosince 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jednoduchý máš povolenou matici co drží spojkovej koš skus vypustit olej oddělej kryt a skus s tím zahejbat pokud se bude hejbat je to jasný.
 
 
Datum: 30. prosince 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Čáu draci, mohl by mi někdo pomoct ? Chci si sundat motor a dát tam nový ložiska,gufera, lamely.. ale nevím jaký si mám koupit, jak je dostat ven.... nechci aby jste mi psali kritiku :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Gufera už sem vyndal šroubovákem :-D a ložyska sem vyklepal kulatinou :-D Vím že se to dělá jinak ale stejně je vyhodím ;-) Díky draci za rady... učí mě můj brácha.. už má udělanou školu Automechanik, a na pinckách tayk dost řádil :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej taky jsem se toho poprvé bál ale když dodržíš pracovní postupy je to Ok. Doporučil bych někoho pozvat hlavně na kliku a ložiska (správné nářadí a postupy, kladivo NE) a převodovku. Ostatní už zvládneš v pohodě ... tak ať se daří ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud nemáš vůbec žádné zkušenosti s opravami a ani jsi něco podobného nikdy nedělal, raději si k tomu napoprvé pozvi někoho, kdo je v těchto věcech zběhlý. Není to sice až tak složité, ale určité postupy je třeba dodržet, např. montáž ložisek a kliky. No a podruhé už to třeba zvládneš sám. Tak at se daří.
 
 
Datum: 30. prosince 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Dík ;-) Pomalu se do toho dostávám :-D Já se spíš bojím toho že to rozdělám a pak už to tam nedám zpátky :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Zerdilop      IP: uživatel12963    
Kamo vubec se toho neboj..ja z toho mel poprvy taky strach,ae potom sem zjistil ze uplne zbytecne :-) rozmer gufer je na nich napsanej a na lozisku myslim taky..kdyztak si ho vezmes sebou :-) A hlavne žádný násilí :-DD
 
 
Datum: 29. prosince 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Dík draci :-) Nějak to zkusím :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozměry ložisek a gufer najdeš v katalogu ND a postup najdeš nejen v příručkách, ale je toho i plnej net,,, některý věci, jako je třeba montáž/demontáž ložisek, kliky, gufer apod. si můžeš vytáhnout i třeba z Dočkala, ikdyž je to knížka pro velký Jawy
 
 
Datum: 29. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Ničeho se neboj všechno je jednou poprvé ,s chutí do toho a půl je hotovo.
 
 
Datum: 29. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Já to asi nevyměnim :/
 
 
Datum: 29. prosince 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
návod k obsluze třeba tady http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php nebo na již zmíněném jawa-50.cz, tam jsou návody na všechno ohledně pionýrů
 
 
Datum: 29. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí je podívat na jawa-50.cz ,tam najdeš většinu o jawa 50 :-):-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
a kde ho najdu ? :-P já bych potřeboval přesnej postup ..
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
začni tim že se přečteš návod k obsluze, najdeš tam odpovědi na všechny otázky..
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,zase já :-) omlouvám se ale mám ještě jeden problém :-( u DT 80,když jsem jí přivez domu,šlo tam řadit všechny kvalty,sice z tuha jak to dlouho stálo,ale šly.Pak jsme to nějak nezkoušel,dával to do kupy,pouze jsem rozebíral spojku jak je na tom,byla ok tak jsem to dal zase dohromady ale dal jsem tam fest hustsi olej nez tam ma bejt.. (ukamenujte me,zaslouzim si to) :-) Ted jsem zjistil ze jde radit pouze 1 N 2..Muze to bejt jen tim olejem?Puvodni se podobal spise vode,tak jsem myslel ze je to starym olejem a ze do nej nateklo,tak jsem dal hustej.Ale pak jsem podle německého manuálu zjistil,že ten olej tam byl správně takhle řidkej :-) Děkuji moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj nic říkat nebudu j ještě uvidím co a jak
 
 
Datum: 29. prosince 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no do niceho te nenavadim,tak ne aby si pak nekde rek ze sem rek ze muzes :-D samozrejme ne :-D ale s tou 150 je to spis riskantni..kdyz uz te budou kontrolovat,uvidej jako prvni ze mas 150 a ne 125..to uz je lepsi videt 125..aspon takhle mi to rikali vsichni :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jo toš to já si asi kopím MZtu 150tku i když mám jen A1 :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni pravda..muzes na sebe mti prihlaseny klidne i auto uz od narozeni,ale nesmis ho ridit,pokud nemas ridicske opravneni :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
áha tak tahle tj co jsme slišel tak prej nejde přihlásit motorku na kterou nemáš řidičák nebo tak.kámoš chtěl přihlásit na sebe simála ale nešlo to pač neměl A1.
 
 
Datum: 29. prosince 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to slozitejsi :-) Original od vyroby ma mit 17,5 Kw,je to ve velkym technicaku.Ale jelikoz se driv do malyho TP nepsaly KW tak jsem byl v cajku,jelikoz to bylo z jednoho majitele odhlaseny na dalsiho,z toho zase na me :-D takze vlastne technicak byl napsanej porad na pana,co motorku uz asi 6 let nema :-D Pak jsme si udelali s pritelkyni vylet na Orlik,cca 150 km tam a 150km zpátky. Já věděl že ta podkladka pod znackou je na hovno,ale sem blbej a nechal sem to bejt..Pri jedny krasny projizdce po orliku jsem ji ale ztratil..To znamenalo prepsat ji na sebe a nechat si vystavit novou.(cely me to stalo asi 1000kč,kdybych to mel napsany na sebe rovnou,ztrata poznavacky a vystaveni nove je okolo 150 kč) no ale jelikoz jsem si ji prepsal na sebe,uz mi dali novej malej TP a tam ty KW uz jsou psany..Takze ted uz ano,ma to v papirech.Musim jen doufat,ze s policajtama nebudou problemy :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak vidíš ted jen dořešit ten zbytek no . M8m dotaz jak mš v profilu to NSRko ze 17 kw nebo nák tak tak tolik máš aji v tp ?
 
 
Datum: 29. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak razeni vyreseno :-) kvedlal sem s radickou a jak je to dlouho nepojizdny a zatuhly,nevrati se do ty mezipolohy,takze musim jako zaradit,vratit zmatky do prostred a takhle dal..to se casem rozhejbe :-) jinak nepojizdna je kvuli elektrice,mam spatny civky v zapalovani (podle vseho to tak je,jelikoz civka na svetla normalne dava stavu ale budici civka a civka co urcuje cas jiskry nedava)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tam má být fest řídkej olej. Ty kvalty jdou hrozně špatně když se motor netočí, musíš s motorkou popojíždět a nějak to vycitovat. A co s tim máš, že motor nechce naskočit na roztlačení? Dej sytič, pusť to z menšího kopečka a zařaď 2. Tak mi to vždy chytlo. Ale u DT 80 mi to nikdy nechtělo chytat když bylo venku kolem 0° a míň, to sem vždy musel nahřát svíčku zapalovačem a pak to šlo na první kick. U DT 125 to už nedělá.
 
 
Datum: 29. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vím v jakým ju máš stavu viděl jsme na motorkářích :-) no zkus to pokoumej třeba tě něco ještě napadne
 
 
Datum: 29. prosince 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho se bojim no..
 
 
Datum: 29. prosince 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo tam taky někdo před tebou nalil SEA 10W30 ale motorovej místo převodovýho na to bacha ! ale když tam jde žadit 1 N a 2 tak nevydím problém proč by tam něměla jít i 3,4,5,6 jestli nebude třeba řadicí vydlička v čudu nebo tak něco
 
 
Datum: 29. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to urcite dam jinej,taky zkusim radit na sucho jestli to pomuze.Jeste dodam ze motorku jsem zatim nenastartoval,probehlo jen par pokusu o roztlaceni (nemam nakopavacku)
 
 
Datum: 29. prosince 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak možná to muže být tím olejem ale nejsem si jistej na 100 % podle manuálu tam má být SAE 10W 30 tak tam dej ten a uvidíš no na oleje.cz nebo jak to je jsem našel pouze klasickej gyrol něco a bylo tam napsany že odpovídá stejné vyyskozitě možná by tam stačil aji ten no
 
 
Datum: 29. prosince 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Zdar, potřebuju poradit. na své 350/354 z roku 1957 mám poloautomat tento http://joancz.rajce.idnes.cz/nastenka#automat.jpg ale v manuálu a v katalogu nahradních dílů je tento http://joancz.rajce.idnes.cz/nastenka#P1060660.jpg V knížce o jawach mám napsáno zase něco jiného. Jak to tedy je když je to kývačka z 57 roku. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12947    
Za komančů tam rvali co bylo takže těžko říct já v mej ČZ 125/476 z roku 1969 mám uplně jiný převody než jsou psaný v manuálu a taky to jezdí takže pokud s tim nemáš problémy při funkčnosti tak bych to zase tak moc neřešil
 
 
Datum: 29. prosince 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
měl by jsi tam mít tento to je kývačkový http://joancz.rajce.idnes.cz/nastenka#P1060660.jpg
 
 
Datum: 28. prosince 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nevyznám sa do toho ale mám pocit že ten čo máš ti je z panelky a ten druhy je na kyvačky ale nehovorím to isto môžem sa aj mýliť
 
 
Datum: 28. prosince 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel12689    
čau kluci co jsou to vlastně ty segrovky? pořád to nechápu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojiska_loziska_32_kolo.html jako segrovka se nejčastěji označuje tohle, oficiální název je pojistný kroužek pro hřídel/díru. To co je na spojce u fichtla se správně nazývá pojistný třmenový kroužek.
 
 
Datum: 28. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pojistné kroužky
 
 
Datum: 28. prosince 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
taky jsou segrové kroužky třeba na zajištění ložiska, hřídele apod. a pokud se nepletu, tak pojistce pístního čepu se taky říká segrovka :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/segrovka_52.html takový... neim jak to nazvat.. jako by "plíšek", kterej se zacvakne třeba u spojky u 21..... nevím jak to vysvětlit- viz.foto :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: vojta566      IP: uživatel12498    
Čus draci. chtěl byvh se zeptat kdo renovuje Pionyry v moravskoslezkém kraji za rozumné ceny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 6:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12970    
Poslat jde vsechno. Cenu nemam tuseni. Pro predstavu preprava dvouluzkovy postele 699,-
 
 
Datum: 29. prosince 2011 6:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: DHL-kou jde poslat motorka? Kolik to tak stojí?
 
 
Datum: 28. prosince 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel10857    
Jestli na to máš finance,tak mi pošli "vrak" DHL-kou,do půl roka výstavní u tebe....rozpočet bych viděl max 20 tisíc včetně všeho......záleží na tom kolik věcí a jak moc je tam v prdeli a muselo by se dokupovat po burzách + kompletnost......
 
 
Datum: 28. prosince 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Kdybych na to měl věci, tak bych se ti na to klidně vrhnul, ale první největší problém by bylo už jenom blbé lakování...
 
 
Datum: 28. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci,mám dotaz musím vydělávat celý motor z mojí jawky 21 když chci měnit jenom lamely?Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor vyndavat nemusíš, olej vypusť, těch 5 minut tě nazabije. Na stlačení pružin existuje přípravek, nemusíš je tam rvát pomocí kleští nebo stranovýho klíče
 
 
Datum: 05. února 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej je zbytečné vypouštět, akorát práce navíc...
 
 
Datum: 28. prosince 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je vypustit olej(pro jistotu), odmontovat pravou stupačku, řadičku a motorku položit na bok do matrace. Pak můžeš sundat víko a pružiny stlačovat vlastní vahou a motorka ti nikam nebude utíkat.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani nemusíš vypouštět olej...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Kikman      IP: uživatel12013    
Ten motor si nech radši na rámu, protože a budeš dávat zpátky ty pružiny se segrovkama tak si motorku opřeš např. o zed a líp se budou stlačovat ty pružiny a nasazovat ty segrovky.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Zerdilop      IP: uživatel12963    
Cus..hele nemusis ale delalo by se ti to lip.Páč tam mas takovy pruziny a ty se zajištujou segrovkama a to de blbe i na stole..pokud mas cas a nechcesse trapit tak si ten motor radsi vyndej..Zabere to max 10 minut :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec, trochu jsem googlil a nemůžu přijít na to, kde sehnat rychlý 3Q, taky bych se chtěl zeptat jestli to chápu dobře, že jednička je tak dlouhá, že při přeřazení na dvojku to nemá takový pokles otáček? Nebo o co se tam přesněji jedná :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: honzis      IP: uživatel12906    
Ta spojka co mam já je uplně jina než má stejsky nastrankách až na koš je celá z certalu a má centrální přužinu.Kliky děla tet uplně jinak.
 
 
Datum: 29. prosince 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takové věci kdo od koho a kdo pro koho jsou jenom mezi Stejskym a Kajosem... tom16 jestli jseš známý Stejskyho tak to beru... ale být jeho fanouškem a tím špinit ostatní lidi není hezké...Stejskyho si vážím mám od něho nejednu věc ale od Kajose taky... na tyto hádky jsem neutrální...
 
 
Datum: 28. prosince 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: tom16      IP: uživatel7456    
honzis: jde o převodovky, které poslal kajjos stejskymu místo něčeho jiného. Spojku ze Simsona ti dělal do fichtla? Jen by mě zajímalo jestli se domluvil se stejskym, protože kdo si myslíš, že kreslil klikovky, spojku atd..., stejsky
 
 
Datum: 28. prosince 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: honzis      IP: uživatel12906    
Stejsky převodovky stejně jen překupuje.Mě klika stala kolem 3tis převod1800kč a spojka ze simsona 250Okč plus mi vytačel válce je fakt šiovnej .
 
 
Datum: 28. prosince 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: tom16      IP: uživatel7456    
kámoš před vánoci sehnal převodovku od stejskyho, říkal že jich měl ještě pět
 
 
Datum: 28. prosince 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak když si vezmu cenu převodovky tady na krámku a tam, tak by to tak vcelku i souhlasilo... navíc snad všude kde to prodává, dává alespoň fotky klikovek....
 
 
Datum: 28. prosince 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1800,- by jsi chtěl převodovku plus kliku? seš teda borec kámo... neodepisuje bo toho má moc...co jsem se sním bavil tak říkal že nemá čas na svýho mopeda že dělá druhým... zde odpověd na tvou otázku http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prevodovka.html ...
 
 
Datum: 28. prosince 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
chápu to dobře, že k převodovce dává i klikovku?
 
 
Datum: 28. prosince 2011 9:19
 
 
 
 
 
 
Jméno: honzis      IP: uživatel12906    
Kajos je asi jedinej kdo je dělá za rozumný prachy a v dobry kvalitě,podle mě jich vyrobil mraky,ani se nedivím že občas neodepíše ma toho moc a musí mu psat lídí .Já od něho mám kliku 84mm,spojku, převodovku a to ve dvou motorech a naprostá spokojenost ,super kvalita.Tu má jen reklamu http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html. a každej ma tet volno.
 
 
Datum: 28. prosince 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
temu sem psal pred 5 dnama a ješte sem nedostal odpoved
 
 
Datum: 28. prosince 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Datum: 27. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute :-) opravoval som si staré lamely a to tak že som vylupol starý korok, zohnal som si nový kokrový štvorec asi 20x20 cm a z neho som narezal korky potrebného tvaru. potom som ich vyvaril a dal do lamiel. problém je v tom že tieto korky sú velmi široké. potreboval by som vedieť akú majú mať hrúbku po zbrúsení poprípade kolko z nich zbrúsiť ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,úryvek z dílenské příručky: Korkové vložky vložíme do vriacej vody až tieto zmaknú.Vložky natlačíme do lamely tak,aby rovnomerne prečnievali na obidvoch stranách,a necháme preschnút.Preschnuté vložky orežeme ostrým nožom a zabrúsime na šmirglovom plátne tak,aby vložky rovnomerne prečnievali na obidve strany.Hrúbka obrúsenej lamely ma byt' 8,8 - 0,2 mm.Necht' se daří!
 
 
Datum: 27. prosince 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: motor-pio      IP: uživatel12302    
zdar,mám menší problém (skládal) sem si u svýcho Pionýra motor...všechno je OK až na převodovku nejde tam neutrál :-( nevíte kde sem udělal chybu ? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi jsem to řešil a stačilo utáhnout málo vystavující spojku. Pak tam šli neutrály krásně...jinak s tim relátkem jsem se fakt pobavil, hlavně mě rozesmála věta: Kurnik hoši tady není relé, když nevíte tak nechytračte, normálně by to asi mělo chytnout ne? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12959    
mam presne ten istý problém . prevodovka je zlozena urcite dobre. proste 1, 2, 3 to radi ako po masle ale tie neutraly co su medzi nimi ako keby preskocilo . dakujem za kazdu radu
 
 
Datum: 27. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi klid! řešíme převodoku ne zapalování
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že musí mít regulační rele.jako každé dynamo
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drak: taky jsi ocas :-D .. panelka RELÉ MÁ!!!!! má ho namontované na dynamu z horní strany..je to jednocívkový regulátor PAL 45W ....takže draku když nevíc VO CO GOU tak radši ani nepiš ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel12954    
Třeba měl na mysli opravy fíků, ne dvě-pade. A navíc panelka klidně relé mít může, když ho tam někdo nabastlí..
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*a kdo nejlépe ví že panelka žádné relé nemá? :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak wepo "pane opravari" stovky motorek http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id172804.html?odpovedet=1 a kdo nejlepé že panelka přece relé nemá? :-D :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: s těma stovkama nepřeháněj ;-) .. jinak přehození koleček ani žádný jiný problém se mi nikdy nestal... a poprvé sem motor dělal když mi bylo 12 ;-) a v té době žádný Fichl pokej ani jawamania ani nic jiné nebylo...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znovu a radostněji
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jistě ČZťák nejchytřejší :-D Ale je to pravda že já už sem spravil stovky motorek a bez chyb, které sem udělal bych se to tak perfektně nikdy nenaučil...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo se dívá při půlení, neudělá chybu při skládání ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ajé:-D To musíš vyzkošet ještě před tím něž to spojíš silikonem, napřed bez levé půlky pak s levou půlkou a přitom pootáčíš hlavním hřídelem i tím kolem co na něm je sekundárko! Taky jsem poprvé přehodil kolečko naopak a nešly mi tam dva kvalty :-D Ale chybami se člověk UČÍ !!
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkontroloval si automat když sto skládal ? šlo to zařadit když si ho měl v ruce ?
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
koukám všichni fichtlaři začínaj stejně :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
buď to si dal blbě kolečka na vidličku(stalo se mi že jsem tam dal blbě kolečka jedno normálně drážkou do vidličky a to druhý mi vypadlo pod vidličku a nevšim sem si toho a složil sem to :-( a pak mi tam nešla trojka) , nebo ti vypadl ten zobáček na kulise řadicího automatu a řadí to špatně nebo ty rychlosti vypadnou, taky osobní zkušenost
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
zdary draci měl bych takovej dotaz mám kavu kx 125 r.v.2001 a potřebuju do toho spojkovej unašeč a já tam mám na 4 šrouby a všede je maj na 5 šroubů nevíte z čeho to buže bejt mužete někdo poradit.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel11191    
aby ste se čůráci neposrali vy tomu nerozumíte když nevíte co kxso
 
 
Datum: 28. prosince 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
aby ste se taky neposraly.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
. tady sou jenom lidi kteri se zabyjav českosloveskych stroju
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12955    
hele tady jsou nadčasové stroje Jawa,Čz,Stadion atd a ty sem cpeš nejaku kawasaki a jeste k tomu 125 ku!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
čau draci, plánuji přestavbu fichtla na 4kvalt ze zetky, nevíte kde se dostat k článkům nebo k fotkám kde je podrobně popsána tato problematika?...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jistí... byla vyrobena poslední várka a už je málo kusů podle Kajose...pokud ještě něco má...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
dík za odkaz...karterů je na půdě dost... 3Q to jistí...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s rychlím 3q to jede uplně stejně http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prevodovka.html jelikož 3. PS je 1:1... akorát jednička zabírá víc jak polovinu rozsahu převodovky.... mám tu převodovku a jsem spokojen... nemužu si stěžovat jen musíš mít opravdu dobrý stav ostatních dílů ...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik to asi jede ? s tim 3q
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemám.. ale je lepší než 4Q z čz.. už té převodovky z čz máš finální převod 1:1 stejně jako u pionýra.. máš jen jinak odstupňované rychlosti.. jistí lidi říkají že ta převodovka je na silnici nevhodná... na silnici udajně lepší rychlej 3Q ... který je take mnohonásobně levnější než předelávka na 4Q z čz
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naky*
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; - maš nakdy skušenosti s tim rychlim 3Q ??
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že u plánování zkončíš ;-) .. všichni co to chtěly dělat se na to nakonec vysraly a koupily rychlej 3Q
 
 
Datum: 26. prosince 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no neni to lechky jak to vypada a hodne štesti dyš to budeš delat http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.html
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: rumštaj      IP: uživatel12352    
Ahoj můžu dát tohle ložisko do převodovky ? na fichtla http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_skf_6202c322.html mněl sem tam origo cssr tak jestli na tomhle není nějaká větší vule ? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
To ložisko co si napsal patří ke klikové hřídeli na jawu 555, 550, 05. Jinak ložisko 6202 patří pod spojku, eventuálně pod pravý víko motoru. Ale pod víko bych doporučoval kryté simeringem a bez vůle C3 !!!
 
 
Datum: 25. prosince 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco &#174; / me se zdá je jak je spojkovej koš ale nevim jiste :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan23cz - keď o tom nevíš tak nerikaj že tam neni...
 
 
Datum: 25. prosince 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6202 je na každém fichtlu pod spojkovým košem,na 550/555 ještě na klice
 
 
Datum: 25. prosince 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim zas takovej exper pres motory nejsem ale vim ze na 550/555/05 sou tyto loziska na klice a na 20/21 /23 sou v pravem deklu jak vede spojkove lanko . Mozna ti nekdo poradi vic
 
 
Datum: 25. prosince 2011 2:14
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel12352    
mněl sem na převodovce ložisko kryté dokonce zxl ur 6202 z cssr
 
 
Datum: 25. prosince 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to vyborny asi aj nejlepši, ale na fichtlovi v převodovce neni nikde ložisko 6202
 
 
Datum: 24. prosince 2011 23:51
 
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 12:16:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu