|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Čau, mám dotaz potřebuji vyměnit startovací segment na 05. Nevím jak ho sundám z hřídele. Mám ho normálně stáhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 16:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dej si bacha,at ho nasadíš na správnou stranu,Pak bys měl startovací páku dolu a celá rozborka by se musela opakovat.Mě se to jednou stalo.Lehce se to splete.
Datum: 02. února 2012 16:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 01. února 2012 20:47
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 Na upravenej motor silikon nebo fluorkaučuk,na seriovku černý NBR-pryž......mimojiné....proč by pryž sama od sebe tvrdla? Jezdil jsem na 30 letym nikdy nepůlenym motoru a gufera nefoukaly.....tak proč by nový černý/pryžový gufera měli sami od sebe a nějak extra rychle tvrdnout? to si zase někdo někde něco přečet....mluv ze zkušenosti....ne co si kde přečteš.....
Datum: 02. února 2012 19:05
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ono je lepši černy ktery stvrdne a netesni vubec ????
Datum: 02. února 2012 18:52
 na normální motor černá klasická... na upravenej minimálně silikon
Datum: 02. února 2012 14:56
 Díky za rady, použiju ty klasické.
Datum: 01. února 2012 22:00
 Ono kolikrát dražší neznamená lepší.. Ale ke klikovce se prej nehodí,.
Datum: 01. února 2012 21:39
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Taky by mě to celkem zajímalo. Proč tedy stojí 1x tolik ?
Datum: 01. února 2012 21:11
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 silikonový jsou hrozně náhlý na poškození??propíchnutí,,při montáži,a když se zahřejou tak změknou a jejich těsnost klesá....já dávám obyčejný a jsem spokojen...
Datum: 01. února 2012 20:33
 Silikonovým prej moc nesedí benzín, prej je po čase "rozežere"... Já všude dávám običejný dvoubřitý gufera a naprostá spokojenost.
Datum: 01. února 2012 20:06
 Co se týká životnosti a spolehlivosti...
Datum: 01. února 2012 19:45
 Zdravim vsechny draky, chci se zeptat, kdyz jedu do kopca ktery ma tak 300 metru a je to fakt do kopce, a jedu tam na jednicku, a tesne nez na ten kopec vyjedu mi chcipne motor? zacne se to dusit, z hlavy se dymi jak svina a nejede to? mozna to je tim, ze sem mel krute sjetou spojku.. tedkom ji menim, tak se chci zeptat jeslti to muze byz necim jinym nez jenom tou spojkou kdyz mam sundany motor. dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:26
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nefouka ti pod hlavou? Jesli jo tak zabrousit
Datum: 01. února 2012 20:26
 tak sundej hlavu a uvidíš třeba tam bude dost karbonu tak kvuli tome to tak hřeje
Datum: 01. února 2012 13:42
 jo ale jak mi jezdila moje 20. tak sme s kamosem treba ve dvou na tom najeli vkuse treba 40 km a v pohode a na te 21. to zacne za cesty chcipat, spojka nezabira a chcipato proste
Datum: 31. ledna 2012 22:46
 Předpokládám že to je u fichtla a to abych řekl pravdu je u některých normální. Pokavat předtim je motor už zahřátý. Prostě se přehřeje a nejede. Možná moc oleje v benzínu. Jinak spojka na to mít vliv nebude určitě.
Datum: 31. ledna 2012 21:41
 Ahoj spojka by na to nemela mit vliv, ale mozne by meli byt pistni krouzky nevim ale me to dela taky tak nevim,tak cau snad to pojede
Datum: 31. ledna 2012 20:15
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 může ti tam třeba blbě téct benzín do plovákovky, a jak jedeš do kopce teče tam ještě míň, hladina v plovákovce se snižuje, a směs se tím ochuzuje, a když je směs chudá tak se motor víc hřeje, a někdy se může stát že se i přidře, protože s chudou směsí jde do motoru i míň oleje v benzínu
Datum: 31. ledna 2012 18:14
 Zdarec, po nasazení gufer na kliku u pionýra se klika otáčí celkem těžko, myslím že se to rozhýbe až to nastartuju, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 19:56
 gufera bys měl před prvním startem namazat jinak je spálíš
Datum: 03. února 2012 19:56
 když budeš hodně opatrnej tak ne... ale je to sázka do loterie že se ti podaří je vrátit bez úhony na funkci...
Datum: 30. ledna 2012 21:40
 Rozměr je správný, zespodu jsem je moc nenamazal, to je pravda, ale asi jsem je tam zatlačil daleko, moc se jim tam nechtělo, tak jsem tlačil no... asi to bude chtít nové že?
Datum: 30. ledna 2012 20:15
 pokud je nenamažeš tak ano jde to hůř... jinak častá chyba je to že gufero zatlačíš až do ložiska...musí být zároveň s karterem ...
Datum: 30. ledna 2012 17:43
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Shodu okolností jsem také dělal nové ložiska a gufera do svého Pionýra. Po nasazení gufer se klika otáčela o něco hůř než bez nich. Máš správný rozměr gufera?
Datum: 30. ledna 2012 17:31
 zdar lidi schaním fotky prevodovky stadiona S11 a celeho motoru rozebraneho nebo jestly by mě to nekdo nenafotil a poslal na mejla ( jarda-vinecky@centrum.cz ).Koupil sem motor vrak za 35 Kč tak ho chci dat do kupy.Prědem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:07
Datum: 30. ledna 2012 20:07
Datum: 29. ledna 2012 20:49
 Hele diky ja uz nato prisel nevedel sem jak vypadaj kolecka v prevodovce jak maj bej nasel sem je doma z dob kdy semse tim zabyval.ted se zabyvam pionyry a kejwackami.Stadaka sem chtel slozit protoze sem kdysi myval jak S11 tak S22.Ale to bylo(takze opet zacinam zbirat ) mam celkem 13 motorek kdyby te to zajimalo.
Datum: 29. ledna 2012 20:04
 škoda že si nenapsal minulej tejden to sem jeden skládal, kdyžtak vyfoť co máš a já ti povim co ti chybí
Datum: 29. ledna 2012 19:03
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:30
 tak to nevim ..o silnici nemam moc informaci ..  ale co vim tak kdyz jezdime v terenu tak melo plno lidi problem se spojkou spis s toho duvodu ze koupili lepsi
olej(sice lepsi ale do pionyra spatnej) ..a potom jim ta spojka klouzala a nemohli projit na to proc ... nam se to taky jednou stalo ze sme koupili znackovej dobrej olej ale proste spojka klozala ...nalili sme pp9o a od ty doby je klid a nic jinyho nejede a nikdy sme nic nepřidřeli nebo neco podobnyho a drtivá většina lidí co jezděj terén tak pouziva pp9O a nemaj problemy ale bude to spis tim ze na ty silnicic to jede ve vyssich otackach a ten olej uz to neumaze ...vetsina lidi v terenu ma mensi otacky ale velkej kroutak tak s tim problemy nejsou ...
Datum: 30. ledna 2012 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 Dobře máš svou pravdu. Já mam svý info z okruhu silničáků. Je tam problém v tom,že když se olej hodně ohřeje,tak začne klouzat spojka....a je jedno jestli má a nebo nemá zvětšenej přítlak.... třeba stejsky takle jednou zaraf primár na brzdě.....
Datum: 30. ledna 2012 20:17
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 ja sem teda moc lidi nevidel (v terennich zavodech) co by uškvařili spojku na pp9Oce - aspon teda kdyz jezdime na zavody my tak se to snad jeste nikomu nestalo
většinou se jim to uškvaří jen proto že jim to klouže a oni s tim dojedou zavod ale to uz sou pak lamely zniceny
jako myslim si ze je urcite lepsi rozdelit motor na dve naplne ale nani to nutny ta pp90 ka to v pohodě umaže a když to někomu neumaže tak je to většinou tim že jim ty motory hodně točí
třeba 12-14 tisíc a to už by pp9O nemusela zvládnout - my máme velkej krouťák takze nepotrebujeme vysoky otacky - pak odchazi veci na motoru (hlavne pisty a krouzky)-plno lidi s tim ma problemy
-nám to točí max kolem tech 1Oti tisic vic ne ....
a jen tak pro informaci PP9O je převoďák určenej hlavne do auta  (ktery teda jede na mineralni olej)
a v dnesni době už to není takovej šmejd co to bejval dřív a uz sou i lepsi verze je pp9OH kterej jedeme my a ten toho vydrzi dost hodne
jen tak pro info o oleji PP90H: Převodový olej určený k mazání extrémně zatížených převodových ústrojí. je vhodný pro vybrané typy převodů zejména hypoidní, šnekové apod. a pro mimořádně těžké provozní podmínky; je použitelný celoročně, výhodná je jeho aplikace za zvýšených teplot, kdy je zárukou spolehlivé funkce převodovek; používá se i v průmyslových aplikacích (např. extrémně namáhané průmyslové převodovky pracující za normálních, event. zvýšených teplot)
Datum: 30. ledna 2012 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 A to je zajímavý,že každej komu to trochu víc jede uškvařil na minerál PP80-90 spojku....a u Müllerů je údajně jeden z nejvýkonnějších motorů v CZ a jezdí na PP90....proč se mi na to nezdá.....proč do nadupanejch motorů lejou do převodovky motorák z auta? a nebo oddělujou skříň aby měla spojka jinou náplň a převodovka jinou náplň.... muže mi to někdo přiblížit,sem totiž asi úplně blbej...
Datum: 30. ledna 2012 13:56
 jj pp90 za 45,- litr bohatě stačí
Datum: 29. ledna 2012 19:04
 úplně bohatě ti stačí klasickej převoďák PP90 a nebudeš mit absolutně žádný problémy s klouzánim spojky ..my už ho jezdíme 4tej rok na závodech a nikdy žádnej problém
Datum: 29. ledna 2012 14:33
 Čus chlapi, rychloměr mi na babettě 210 ukazuje o 5km/h víc než světelná tabule v obci. Jde to nějak seštelovat a nebo, kde by mohla být chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 17:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já si vzal mobil s GPSkou, pustil si tam měření rychlosti (RaceChrono pro S60) a při různých rychlostech porovnával analog a GPS, takže vim o kolik a v jakých rychlostech mi to přeměřuje, podle mě nejsnažší a relativně nejpřesnější..
Datum: 29. ledna 2012 17:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já si udělal na silnici čáru, označil si začátek u ventilku a ujel 10 otáček kola, pak vzdálenost vydělím 10 a mám to...
Datum: 29. ledna 2012 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel5552
 Bacha! Kecaj cedule i tachometry! Jediný čemu mužeš věřit je otáčkoměr! A nebo detailně seštelovanej tachometr z kola,ale aby to bylo přesný,tak je fakt potřeba vzít krejčovkej metr a změřit obvod kola.....
Datum: 29. ledna 2012 10:45
 Jedno to určitě je, ale na kerou pi*u to tam davaj, když je rozdíl 20% při 30km/h. A tento rozdíl se bude projevovat i u tachometru. To mi přijde dost.
Datum: 29. ledna 2012 10:16
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 tak vždycky 5 odečti.. .D
Datum: 29. ledna 2012 10:15
 nejde.není to jedno jestli jedeš 15 nebo 20kmh?
Datum: 29. ledna 2012 9:55
Jméno: gis
IP: uživatel13121
 Zdravim. Potřeboval bych nafotit stojánek a pružinu jak je přidělaná na něm... Něják nevím jak je tam uchycená na stojánku a motoru... jedná se o 05 rv 66
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 11:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 28. ledna 2012 11:56
Jméno: jw5
IP: uživatel13035
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 14:35
 do terénu ideální stačí ti jenom zkrátit originalni řetěz a je to, nic jinýho tam dělat nemusíš
Datum: 29. ledna 2012 14:35
Jméno: travis9111
IP: uživatel6029
 Zdar Pokud to chceš na normální ježdění.Zbytečná ztráta peněz.Pokud to chceš do závodního fichtla tak tam by to chybět nemělo
Datum: 26. ledna 2012 15:38
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 10:46
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_packy_v_radici222.html
Datum: 29. ledna 2012 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak sory nejspíš momentálně není skladem,ale určitě bude sám jsem jí zde kupoval
Datum: 25. ledna 2012 22:19
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
 vždyť sek ji tu nenašel
Datum: 25. ledna 2012 21:07
 nedá sa, asi nieje skladom
Datum: 25. ledna 2012 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vím že je to těžký 3x kliknout..jo dá stojí asi 30kč
Datum: 25. ledna 2012 19:51
Jméno: Radek
IP: uživatel5347
 ahoj.má někdo převodovku do rychla na STADION,nebo znáte kdo to vyrábí???
děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 20:18
Jméno: Radek
IP: uživatel5347
 našel by se někdo jiný?vůbec nereaguje.díky
Datum: 20. února 2012 20:18
Jméno: Radek
IP: uživatel5347
 už se ozval,má toho hodně
Datum: 23. ledna 2012 20:08
 zkus mu napsat po 3x ... má toho moc a nestíhá...
Datum: 23. ledna 2012 18:49
Jméno: radek
IP: uživatel5347
 už jsem mu psal dvakrát a nic.náhodou někdo na něj nemá tel?nebo na jiného kdo se tím zabývá?
děkuji
Datum: 23. ledna 2012 18:30
Jméno: tom 1972
IP: uživatel8733
 Zkus karla mlčocha. Email posera44 @seznam.cz
Datum: 23. ledna 2012 12:33
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau.. mám takovej blbej dotaz. skládal jsem motor a jak už sem ho měl hotovej, tak jsem tam chtěl dát tu tyčinku na spojku ale nevím jak sem to mohl udělat ale jak se tam dává ta malá tyčinka pak kulička a nakonec ta velká, tak já jsem tam hodil první kuličku a to jsem nechtěl  zkoušel jsem ji vyndat ale nešlo to... myslíte že bude vadit když jí tam nechám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 10:40
 Dal si tam 5ku guličku?? lebo neni možné aby sa zasekla, a nevypadla von pri naklonení motora na pravú stranu, jedine ak máš hustý olej a ten ju drží  ... ak si sa tam snažil naklepať väčšiu guličku, tak bohužiaľ musíš rozobrať spojkový kôš, a vyklepnúť ju dlhou tyčkou. Dva krát meraj, a raz strihaj
Datum: 22. ledna 2012 10:40
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 vem tenký zmagnetizovaný šroubovák..
Datum: 22. ledna 2012 7:24
Jméno: standa
IP: uživatel13092
 Nastartuj to bez řetězu,dej tam nějakej kvalt a nakloň to na pravou stranu....ona vypadne...
Datum: 22. ledna 2012 3:32
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 jo to vím... jde o to že v ten moment sem jaksi přestal na chvilu přemýšlet a hodil sem tam jako první kuličku.. snažil jsem se jí vyndat ale nešlo to  tak jsem se chtěl zeptat jestli se tam někde nemůže třeba seknout. nerad bych kvůli "blbé" kuličce zase rozdělával spojku když už mám celej motor složenej.
Datum: 22. ledna 2012 0:04
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 krátká -kulička-dlouhá -tak to udělej a bude to v pohodě
Datum: 21. ledna 2012 23:47
Jméno: Tory
IP: uživatel13071
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 22:11
 no musis ho nak dopojit retez origo je hodne kratkej *
Datum: 20. ledna 2012 22:11
 no musis ho nak dopojit jamotnej retez origo je hodne kratkej
Datum: 20. ledna 2012 22:11
Jméno: Tory
IP: uživatel13071
 Krytku dyštak sendám nebo zkrátim a řezez normálně nastavim ne ?
Datum: 20. ledna 2012 21:17
 pujde ale musiš neco udelat z krytkou retezu  a ješte musiš prodlouzit retez
Datum: 20. ledna 2012 21:06
Jméno: hrony
IP: uživatel13076
Posl.aktualizace: 04. února 2012 23:52
 řekl bych že jsou na malou a velkou kejvačku pouzdra jiný, ale jen hádám
Datum: 04. února 2012 23:52
 já myslím že jo nazbívam se motorkami zas tak dlouho ae podle mího bratrance c t dela uz par let jsou stejne
Datum: 19. ledna 2012 20:40
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau... opravuji spojku a potřebuji vyměnit korky na lalelách, už sem si je koupil ale nevím jak je přidělat na lameli. Poradíte mi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:45
 Osobně bych se na to vyprd, je s tím hrozný sraní. Pokud máš možnost, kup ferodový lamely a máš klid
Datum: 05. února 2012 15:45
Jméno: venca
IP: uživatel13080
 nazdar pokud jsito ještě nedělal tak to jde dost špatně ale dělali mi takové lamely kluci ze stranek http://www.pioner.cz a jezdím už na ně 2rok a super fakt kvalita ten chlap si umí vyhrat tet si necchavam u nej dělat motor kamoš ho ma a pincek mo jezdí 90 uplnš svěží
Datum: 19. ledna 2012 21:35
 Já jsem to dělal z podložky pod hrnec stejně jak píše péro a jezdím na ně už půl roku.
Datum: 18. ledna 2012 17:39
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 jo, děkuji...
Datum: 18. ledna 2012 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 korky naházej do hrnce s vodou a nech je vařit oni změknou a musíš je tam rychle nacpat,potom až to schladne si vem šmirgl velkej tak jak A4 a chvilku potom jezdi aby se vyrovnali nerovnosti,jinak já jsem ted ty korky vyřezával ze špuntu od sampanskýho a lamela vypadá pěkně,nedrolí se uvidím co to bude dělat v praxi,zatím to nemám odzkoušené , ale myslím si že to bude OK
Datum: 18. ledna 2012 17:07
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 13:21
 Od toho je přece katalog dílů, ne?
Datum: 16. ledna 2012 13:21
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Čáu draci, mám problém s převodovkou... zařaadim 1 a nic talčim to jako kdyby tam byl neutral stejně jako u 2 a 3... předitm mi to jelo, ujel sem stim asi 7 metrů a pak mi to neřadilo, pak jsem si vzpoměl že tam neni olej, nalil sem ho tam a taky nic... prosím poraďte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 17:05
 ja to mel taky a vymenl se automat a v klidu
Datum: 15. ledna 2012 17:05
 nejdřív mrkni jestli si neodvařil spojku
Datum: 15. ledna 2012 15:27
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Bud automat nebo vidlička řadici kazdopadne rozdelat
Datum: 15. ledna 2012 14:58
 Čau  ostal jsem motor jawa 638.Je prý přidřený na klice.Poradte prosím co to znamená, a co stím.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:08
 přidředný nebo zadřený ojniční ložiska, středový ložiska. Prostě klika na repas
Datum: 30. ledna 2012 20:08
 že by přidřená klika?  ... už v názvu to je.. prostě kliku na repas
Datum: 11. ledna 2012 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau zkoušel jste někdo dát motor ze stadiona na tvrdo?bez silentbloků
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jak je to s vibracemi?nejsou větší?nebo jsou stejné
Datum: 10. ledna 2012 22:53
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 Na závodním mopedu to mám asi roky, misto silembloku mám vysoustreženy zatky ze silonu .K čemu je to dobry ?Při prudkém přidaní plynu a brzdění motorem při podřazení na jedna se motor nehybe v nohach ..
Datum: 10. ledna 2012 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jen mě to tak napadlo
Datum: 10. ledna 2012 21:32
 K čemu je to dobrý?
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 čau draci, koupil jsem si zde tuto rozetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html , dal jsem tam ten plíšek naspod potom ložisko, ale pak nastal problém, furt chybělo tak půl milimetru aby tam ta pojistka pořádně sedla, bude to moc vadit? nebo se to ložisko během jízdy ani nepohne. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:35
 http://motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=593&sName=podlozka-pod-lozisko-rozety-pio. toto jsem tam dal pod to ložisko, už je to dobré, už to sedí všechno i s tou podložkou a segrovka pěkně zajela s menší pomocí do žlábku...
Datum: 10. ledna 2012 19:35
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 dyt tam zadnej plišek nema bejt jen naboj zajistenej segrovkou a to samy v rozete jen segrovky
Datum: 10. ledna 2012 19:18
 ok, večer to zkusím, díky
Datum: 10. ledna 2012 7:08
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 plišek oddelej a melo by to sedet urcite bez pojistky nejezdi.ja kdyz kupoval novou rozetu tak jsme si to nechal upravit na 2 ložiska je to lešpší
Datum: 09. ledna 2012 21:27
|



|