|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec tet jsem dodelal motor na jawa 555 a nejde me nakopnou,vubec nezabira našlapovaci paka a nwm proč?? a vyskakujeme 3 při vyšich otačkach jestli řadač bude v kelu? pač kolečka se me nezdaly zas tak špatny
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 s kolečkama mam problem ze je nemuzu sehnat a ja ten motor mel 2 roky rozdelanej a shanel tu hlavni hridel ke koši pač jsem urval zavit tak jsme polepil 1 motor ze 2a tet mam takovej pocit že ten cvrček na naskakovani strhanej
Datum: 21. prosince 2011 10:33
 Zdar no já jsem dělal minulej rok GO spojky zahrnovalo to : nový primárko + řetěz, pak spojkový koš (lamely, ozubený kolo, pružiny a segrovky) a tyčinku + kuličku a nikdy sem s tou spojkou neměl problém .. jinak se zkus podívat na startovací segment nebo na hřídel hlavní a předlohovou jak jsou na tom kolečka ... to vyskakování může dělat spousta věci nejlepší je vyměnit špatné kolečka a zrepasovat automat , tak máš 90% že to pojede dobře ..
Datum: 20. prosince 2011 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 pokrátit matici koše na hrídeli a je po problémech....případně se často stává,že je tam vysoká matice z 21 a to už je problém sám o sobě....ta spojka se prostě nestáhne tolik k sobě aby neklouzala.....
Datum: 20. prosince 2011 19:11
 S tou spojkou na to taky nemůžu přijít. Koupil jsem si na burze novou lamelu, použil nové pružiny a nefungovala. Tak jsem pružiny podložil a žádný zlepšení. Lamelu jsem zarovnal na smirku a podložil znova pružiny, nic. Tak jsem tam dal spojku z mustanga a mám pokoj, doporučuji totéž.
Datum: 20. prosince 2011 18:33
 Skúste si skontrolovať prímárne koliesko, možno sa vám zdá že šmíka spojka, no kĺže koliesko na hriadeli kľukovky. Tie kolieska na jednu lamelu boli naprd...
Datum: 20. prosince 2011 18:16
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 taky me porad klouzala a nakonec jsem vykoumal že se přitlačnej kotouč opiral o hřidel a klouzaloto taky tež nova lamela udelal jsem si doma podle sebe a jede jak drak ale ta našlapovaci paka de jako by vubec nezabirala do zubu
Datum: 20. prosince 2011 17:43
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Spojka je po GO mam tam 4 mm korku,ložiska jsou taky všechny novy ale proč vyskakuje jen 3 to by vyskakovala snad aji 2 s 1 zkusim uplne povolit štelovaci šroubek a připadne zhodim dekl a hned poznam na čem su a kdiby mel nekdo převodovku do JAWA 555 nejakou uloženku tak se ozvete učite se domluvime
Datum: 20. prosince 2011 17:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš špatnou spojkovou lamelu nebo nemáš seštělovanou spojku a trojka vyskakuje proto,že máš bud špatné ložisko za sekundárním kolečkem nebo unavenou pruzinku co drží ten řadící zobáček,jinak u 550/555 ty spojky uz odjakživa zlobili chce to dobrej korek a udělat větší přítlak(dát větší podložky)
Datum: 20. prosince 2011 17:13
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draci, změřil byste mi někdo, prosímvás, šířku origo řidítek na Jawu 350/638? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:17
 ked más TP k motorke tak tam más max šírku... to je vačšinou šírka ridítek
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 Nedávno sem je měl doma a měli něco málo kolem 70cm, ale nejsem si jistej, už si to moc nepamatuju.
Datum: 19. prosince 2011 19:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel12927
 Chtěl bych se zeptat jak moc je lepsi ferodo lamela a jak se ma spravne pouzivat (nejaky specialni olej?). Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 A co ty? Jezdíš? Neklouže ti spojka?
Datum: 19. prosince 2011 16:44
 ale někdo řiká, že je lepší když je potom v převodovce polosyntetika, tak nevim, mě se stalo jen to, že si mi to ferodo rozpadlo a odlepilo právě když sem použil minerál, ferodová spojka mi sloužila asi rok a půl, prej to v tom minerálu právě nějak bobtná
Datum: 19. prosince 2011 15:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je lepší v tom že narozdíl od korku nebobtná s roustoucí teplotou oleje a je nespalitelná, používá se úplně stejně jako spojka s korkovym obloženim, olej takovej aby neklouzala (klasicky PP80, PP90)
Datum: 19. prosince 2011 11:24
 Zdravím, mám dotaz, pokud chci vyměnit spojkové lamely a primární řetěz, musím měnit i primární kolečko ? A pokud chci rozpůlit motor(ložiska, klikovka má na nich velkou vůli) dojde při půlení k nějakému ublížení klikovce (zvetšení vůle na ojnici, nevycentrování), nebo se toho nemusím bát? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 22:24
 Na půlení mám připravený přípravek- L profil s vyvrtanými otvory, kladivo určitě zůstane tam kde je. Jen doufám, že mi ten přípravek při dotahování nezničí závity, uvidíme.
Datum: 16. prosince 2011 22:24
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 když po té klikovne nemlaštíš kladivem, tak by se s ní nic stát nemělo. hlavně při půlení nepoužívej kladivo a když už jo tak s citem a to primární kolečko myslím že měnit nemusíš
Datum: 16. prosince 2011 20:56
 Zdarte potreboval bych poradit mám motorku cz 175 487 rv. 1986 jede parádně výkon slušný ale v poslední době mi stříká olej na ráfek , čím to asi bude a jak drahá a náročná bude oprava říkal sem si že by to mohlo byt špatné gufero. za odpovědi předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:57
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
 Asi gufero pod řetězovym kolečkem, stojí cca 20-30,- kč. Nic těžkýho na tom neni, výměna na pár minut  .
Datum: 16. prosince 2011 18:57
Jméno: ondra
IP: uživatel12916
 Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej  jsou to jedny z posledních typů
Datum: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
Datum: 16. prosince 2011 17:50
 čau draci mam dotas rozdelal sem motor abih vimnenil startovaci sekmen a ozubeni kolecka sem dal novi ale gdiš sem ho smontoval tak gdiš zaradim za1 nebo za3 tak to de hrosne tesko ale gdiš zaradim za 2 tak to de nadherne lehko nevite proc dekuji za otpovjet????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:24
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 můj kmen nerozumět tvá dialekt
Datum: 18. prosince 2011 15:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Já bych měl jedno super řešení: skoč ze skály
Datum: 14. prosince 2011 14:05
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Chvíli jsem uvažoval že smažu kopii i originál.....tohle je konečná.....zvyk jsem si že některý lidi prostě pravopis neovládaj a nemužu je proto odsuzovat,ale tohle je extrém.....tady je zřejmé,že motor nefunguje kvůli inteligenci mechanika.....měl bys to dát někomu kdo tomu rozumí a umí česky....problém bude rychle vyřešen
Datum: 14. prosince 2011 12:01
 rád bych poradil,ale hlaholici neumím....
Datum: 14. prosince 2011 10:05
 Taky bych se rád vyjádřil k tomuto jazyku, ale nevím jestli náhodou není pisatel nějak handicapovaný, tak raději pomlčím...
Datum: 14. prosince 2011 6:29
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 jj dik
Datum: 13. prosince 2011 22:38
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 no ja fakt newym ale gdiš bich mnel pyonira tag bich ti urcyte odpovedel lyp na tvuj dotas.
Datum: 13. prosince 2011 22:31
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 on když hodí 1 a zmáčkne spojku a tlačí tak to jde hrozně těžko ale když tam hodí 2 tak to jde lehko a 3 zase těžko.. nelá mi to taky tak by mě zajímalo taky proč námto tak dělá..
Datum: 13. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 To je hrůza. Dělal si to naschvál, nebo si debilní?
Datum: 13. prosince 2011 19:53
 Jakym jazykem je to napsaný? Rád bych odpověděl, ale nevim v jakym slovníku si mam dotaz přeložit...
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 ptej se česky když něco chceš....
Datum: 13. prosince 2011 19:03
 čau draci jakej ma byt prevodovej pomer v prevodovce na rychlost u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:07
 +/- 10000 ot./min.
Datum: 13. prosince 2011 15:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S origo kolem a 13-zubým kolečkem se otáčky +- rovnají rychlosti / 100.
Datum: 12. prosince 2011 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 primár 14/34= 0.412 , jednička 14/23x14/23=0,370 ,dvojka 20/18x14/23= 0,676 , trojka 1 , sekundár 13/55 = 0,236 ....pro výpočet piláku už potřebuješ jen obvod zadního kola a otáčky....
Datum: 12. prosince 2011 18:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 převodový poměr si vypočítáš dle jiných koleček, které budeš muset nechat vyrobit.
Datum: 12. prosince 2011 17:06
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Stadion: Jak upravit spojku? Potřebuji vyměnit stávající čepy s závlačkou, za šrouby s matičkama!Hlavně jak přichytit ty šrouby k talířku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 20:40
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 To znám prodává to i na aukru.ale nevim jestlito chci až tak moc tunit.Navíc to chci zvládnout sám.... Asi to zavařím, mám pro jistotu ještě jeden talířek!
Datum: 13. prosince 2011 20:40
Jméno: mopedak
IP: uživatel12906
Datum: 13. prosince 2011 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted nevím jak je silnej materiál u stadiona,ale u pionýra jsem to nechával vařit cočkem a v pohodě
Datum: 12. prosince 2011 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když to necháš zavařit tigem tak ne
Datum: 12. prosince 2011 19:47
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Právě to se bojím!jestli se ten talířek nezkroutí....
Datum: 12. prosince 2011 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 přivařit
Datum: 12. prosince 2011 11:45
Jméno: matko
IP: uživatel12893
 zdarec draci.mam babetu 210.dvojrychlostnu. su menene vsetky spojky.a babeta sa aj tak len dokaze natartovat ale nerozbehne sa.moze clovek pridavat kolko chce.ani to necukne..len to vrcii.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:43
 Jestli je to jaky by jsi tam měl neutrál, tak je v háji volnoběžka (předlohová hřídel). Nutno půlit.
Datum: 12. prosince 2011 14:43
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Zdar draci, Na dandýně 125 se mi vysipali v zadním drátěném kole ložiska a nevím jestli ta rozpěrka má mít na koncích osazení na střed ložiska nebo ne...Já ho tam mám na obou stranách ale nevím jestli to ty ložiska nevymleli..Na fichl kramku to z fotky poznat není..Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 14:16
Jméno: Budos
IP: uživatel12890
 Zdravím, budu půlit mojí třindu....konkrétně 640 tku....chtěl bych se otat zkušenějších na nějaký rady...z jaké strany stahovat atd..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 15:47
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 NO, nebo sou na to speciální přípravky s úchyty na vzduch! Normálně to dáš na čistý hliník, pak mašinkou podobnou kompresoru odsaješ vzduch z těch úchytek a drží to perfektně. Pak opřeš hřídel přes kuličku na kliku a jednom dotahuješ a kontroluješ jestli se oba konce zároveň roztahují a nekříží se ti to!
Datum: 11. prosince 2011 15:47
 motor jde rozpulit jen z jedne strany.. a to z té od strany alternatoru... a rozpuluje se to pomocí přípravku který se nasrubuje místo altu.
Datum: 11. prosince 2011 13:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,mám ted rozhozený motor na jednom pionýru a dělám takovou menší opravu-výměna ojnice a start. segmentu,ložiska,gufera a tak.a nevím jestli má cenu kupovat nová futra do převodovky.Nijak s nima problém nebyl to pravé neteklo tak nevím jestli to má smysl.Je taky možné, že už je někdo měnil protože to z prava má ten výstupní tvar rovnej v rovině s kartrem ale na jinym motoru je to takovy vypoukly.Tak nevim.Dik za rady.(Kdyby jste někdo nááhodou měl doma nepoužitou ojniční sadu na pio. origo mototechna tak dejte prosím vědět rád odkoupím).
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 17:37
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 cus nevite jak velky gufero je pod spojkou u babetty 207 na klice diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:23
 Tak snad koukneš který je na klice ne? Od toho je tam ten obrázek, hledání v katalogu ti může ušetřit spoustu času...
Datum: 09. prosince 2011 22:23
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 protoze je tam 6 velikostí
Datum: 09. prosince 2011 22:22
 Pokec je od toho aby se tu řešily problémy s motorkama, né od toho aby tu za tebe někdo hledal gufera...řekni mi jedinej důvod proč si si hned na začátku neotevřel katalog dílů a nenašel si to tam? Zabralo by ti to daleko méně času a nemusel bys sem dávat zbytečnej dotaz...
Datum: 09. prosince 2011 22:20
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 od ceho to tu je ? aby ti lidi rikaly aby sis to nasel na googlu nebo aby ti poradily ? ja tady taky obcas nekomu poradim ale vidim ze to nema cenu seru tady na to uz sem nic psat nebudu
Datum: 09. prosince 2011 22:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tos moh udělat už nazačátku místo urážení..
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 Ono je to mnohem rychlejší víš...mě to zabralo asi tak 20 vteřin a to jsem hledal fakt pomalu...
Datum: 09. prosince 2011 22:03
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 njn je to pro kamose tak sem to chtel vedet hned ale kdyz nikdo neporadi tak si to radsi najdu sam
Datum: 09. prosince 2011 22:01
 fano: A nemá snad pravdu?
Datum: 09. prosince 2011 21:56
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ty ses nakej chytrej fakt dik za odpoved debile
Datum: 09. prosince 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já ne ale stejda Google určitě jo, tak se ho příště zeptej dřív než sem napíšeš 1000x položenej dotaz..
Datum: 09. prosince 2011 19:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
Datum: 07. prosince 2011 21:17
Jméno: kozel
IP: uživatel12873
 Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
Datum: 07. prosince 2011 21:18
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cau hele draci jaka je dobra znacka ložisek ? potreboval bych loziska na kliku ... byly tam slovensky myslim zvl nebo skf ale to je nejhorsi co muze bejt ne ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 SKF a FAQ jsou ještě lepší
Datum: 03. prosince 2011 17:22
 petře: tak proč hned nenapíšeš na co to chceš? to jsi tak blbý že si myslíš, že ti vidíme do hlavy? .... napiš na co konkretně to chceš... a jestli je to nejak aoriginal kroska tak kup original ložiska co tam patří.. a jestli na ně nemáš prachy tak se na to vyser a hod to do šmelcu
Datum: 03. prosince 2011 13:14
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 kdyz oni tam byly cca rok a pul
Datum: 03. prosince 2011 12:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 i tak ... zvl, zkl jsou kvalitní ložiska.. už jen to že tam takovéto ložiska jsou pár desítek let, naznažuje cosi o jejich kvalitě..
Datum: 03. prosince 2011 12:13
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 ale ja to nechci na fichtla  mam to na krosnu
Datum: 03. prosince 2011 11:53
 petre ty si ale lamer  ... bohatě na serii staci ZKL/ZVL ... vydrzej ti dalsich 20 let
Datum: 02. prosince 2011 23:46
Jméno: jastin
IP: uživatel12842
 SKF máš pomalu nejlepší ložiska který tam můžeš dát.
Datum: 02. prosince 2011 22:40
 Ahoj draci, chci se zeptat jak sundat ložisko na hřídeli řetěz. kolečka v pravým krytu u fichtla 21?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 si to takhle zkur.., musíš pravej dekl nahřát na vařiči a pak s tim klepnout na rovnou plochu a pude to samo ven .....
Datum: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 udelas si takovej kraml zahaknes za lozisko a na druhej konec klepat kladivkem,na tom lozisku to chce popondavat.je to teda rasovina...
Datum: 30. listopadu 2011 18:29
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zdarec jen takovej dotaz kdyz je studenej motor tak me vyskakujou kvalty 1 2 na jawa 20 ale jakmile ho zahřeju ujedu 2km tak už nic nevyskakuje a občas vyhoupne zase 3 ja bych rekl že to děla Olej jinak nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 12:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ježda sory jak se to da smazat??
Datum: 27. listopadu 2011 12:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak to poteši pulit motor kvuli takovi pičovine
Datum: 27. listopadu 2011 12:31
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 to dělá pružina v řadicim automatu která drží kvalt zařazenej ji skus vyměnit a je po problému
Datum: 26. listopadu 2011 13:27
 co nadmerná vibrácia?
Datum: 25. listopadu 2011 20:33
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 To je vono
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
Datum: 25. listopadu 2011 19:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ne to dělá nějajá prožinka nevim ted jaká
Datum: 25. listopadu 2011 19:53
Jméno: karel
IP: uživatel12770
 zdravim, chtel bych se zeptat- cim to muze byt ze mi zacala vyskakovat 1 , chvili to treba jde v poho pak to ale vyskoci na neutral a mam problem tam tu jednicku zpatky dat , jen to v tom divne chrasti, je mi jasné ze budu muset pulit a tak nevite co by to mohlo zpusobovat, ocesane zuvy, slaba pruzina, spatny automat ? PS: je to jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 17:52
 Mě to dělal řadící automat, ale na trojku , když šla víc do tahu,(měl sem přihlej zobáček co má zapadat do kulisy se zářezy, takže rychlost nedrží v drážce, ale jakoby na půl mezi, a jak de do tahu vyskočí), a nebo má i velkej vliv, řechtačka na start páce
Datum: 25. listopadu 2011 17:52
Jméno: wwepo
IP: uživatel12613
 A možná i nějaký kolečko, ohlá nebo ošumělá vydlička... A hlavně to nenech chrastět přes ty zuby jinak si odvaříš drážkování na hřídeli a seš v prdeli...
Datum: 25. listopadu 2011 17:38
Jméno: karel
IP: uživatel12770
 díky
Datum: 25. listopadu 2011 15:52
 vydlička řazení bude asi na vině bude to chtít koupit novou
Datum: 25. listopadu 2011 13:19
|



|