Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám dotaz už sem párkrát si hrál s valcem a kanalama rozšiřoval atd ale chtěl bych se zeptat jaké míry se vám vyhovovaly nechci vylisovávat vložku jen si pohrát s vejfuk.kanálem a sacím kanálem rozsířit ho a změnit časování zpilováním v horní uvrati vejfuk a sací kanál děkuji Venca nechci aby mi to vadlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 20:53
 JA jsemna to tenkrat sel tak ze jsem kanaly zarovnal s vlozkou tak aby to bylo symetricky. Nejprve frezou a kamenem to bylo nahrubo jsem srovnal groty hliniku a celkove pripravil kanaly. Potom jsem si rozriz nejakej velkej hrebik a do nej jsem pak natocil smirgly a pouzil k tomu vrtacku. Postupne jsem jsem od hrubejch presel az na 800. Tyhle papiry jsou odolny vode a tak jsem to pak dojizdel rukou. nakonec jsem mel nejaky pasty zelenou, bilou, ruzovou cervenou atd. Na vrtacku jsem pak mel maly hadrovy kotouce kterejma jsem to pak fakt vylestil. V klikovy skrini jsem pouzil na vrtacku takovej gumovej valec na brouseni do kteryho sel zasadit papir. Tim jsem nejprve sjel ty drazky po soustruzeni. Potom jsem zase pouzil jemnejsi ajemnejsi papiry a nakonec opet pasty. Klika ta byla nejlehci. nechal jsem ji rozhodit a kazdej setrvak jsem vzal na motor s hadrem a poradne rozlestil. No Nakonec jsem to po tusim trech tejdnech mel hotovy a mohl jsem se v tom klidne ucesat. Vzpominam ze jsem tenkrat jeden uz nevim jestli saci nebo vejfukovej kanal trochu vic roztah a tak jsem musel na pistu posunout kolicek v drazce na krouzky. Vychazel mi totiz do kanalu. Vzal jsem starej pist a z nej jsem si ten kolicek vytah a ten puvodni jsem kilnerem zaklepal a o kousek vedle vyvrtal dirku a dal novej. Pohoda jazz byla zima a tak na to vsechno byl cas. Jediny co jsem nedotah byla jak jsem psal komprese alůe ve vysledku to ani nevadilo pac to jelo jak das a pekne od spoda az do vysokejch otacek. Pamatuju ze kamos se 640-kou bezkontaktem a ladakama mel co delat aby mi stacil. Ja mel v ty dobe jen vejfuky ala okap a kladivka. casem jsem pak poridil taky VAPE s psk to byl koncert pro dva valce. Da se to udelat a myslim ze si tim urcite nepohorsis. Asi bych si na to sehnal starej valec ten nejprve udelal a pak popripade nechal udelat vybrus.
Datum: 01. října 2010 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 K tvemu dotazu. Tezke odpovedet....měl jsem jak "seriové" motory se seriovym prislusenstvim,tak "závodní" motor....na nejlepsim válci pro uplně seriovej stroj mám výfukovej kanál rozšířenej na 25.2mm do tvaru hříbku a výfukový kanál je 28.7mm od hrany válce,sací kanál zarovnán a začištěn 68.5mm spodní hrana od hrany vložky válce,vrtání válce 39.50,hlava seriová nesnížená-rozšířená n a vrtání 40mm -aby to nevadlo....se sníženou hlavou na 5.5ml to jelo víc,ale po 10 minutách to zvadlo.....pak mám jeden válec Výfukovej kanál sirokej 26.3mm,27.8mm od hrany vložky,sací kanál rozšířenej co to šlo aby eště zavíral píst,zadní hrana 70mm od hrany válce,leštěný kanály,zarovnaný přefuky aby byli symetrický+bla,bla,bla příslušenství....a pak mam cestovní upravu....asi nejlíp mi jede ten muj válec do seriovky,to je jak rychlejší origo stroj,kterej poradne tahne odspoda,cestovní uprava je dobrá,ale dost choulostivá na naladění a výkon je až dost vysoko(ne pro běžné ježdění)....muj "výkonější" válec je kapitola sama pro sebe....nedoporučuju takle upravovat válce do "seriovky",je hodně těžký to pak seřídit a když už se to povede,tak zařídit aby to fungovalo,nevadlo,nepřidíralo se to,chladilo se to atd....šílený....když to jelo,tak to jelo strašně moc,když to nejelo,tak by mi předjela seriovka....fakt nejlepší je pro seriovku volit rozměry někde mezi 29-28.5mm na vyfukovym kanalu od hrany válce a 68.5-69mm na spodní hraně sacího kanálu....dá se tak dosáhnout skoro totožnej výkon co má CU v zakladnim nastavení a navíc to jede odspoda jak seriovka....toz muj prispevek
Datum: 01. října 2010 11:25
Datum: 01. října 2010 9:57
 a čím si to leštil ?
Datum: 01. října 2010 7:19
 V tom pripade bych jen zahladil a pak vylestil nic vic s tim neudelas.
Datum: 30. září 2010 17:31
 Wasabi ® : já mám u všech válců doma větší díru ve vožce než hliníku :\ (cca 1,5mm do boku)
Datum: 29. září 2010 21:16
 Kdyz jsem to pred lety delal na 639ce tak kdyz se koukens do treba saciho kanalu vsimnes si toho ze vlozka ma mensi prumer nez otvor v hliniku. Kdyz to zarovnas ziskas tim lepsi privod smesi. Kdyz je tam prave tento rozdil smes narazi o ty hrany a vznika neco jako turbulence. Kdyz se to vybrousi smes se lehce dostane do valce. Ja jsem to tenkrat jeste vylestil a udelal jsem i vyfuky. Pohral jsem si i s preplachovacima kanalama. Nechal si rozhodit kliku a tu pak vylestil. Vylestil jsem i klikovej prostor. Kdyz se to vsechno vylesti smes pak nemam kde se jakoby zadrhavat a setrvaky to vyzenou nahoru. takovej maly srovnani. Kdo videl kliky ze soutezaku tak vi ze kliky byly taky lesteny a proc? Tak to tu ted pisu. Musim rict ze masina jela jak z praku a tenkrat mi kazdej rikal ze kdyz tohle vsechno udelam tak to sice pojede ale bude to zrat. Opak je pravdou spotreba zustala motor sel lehce a tolik nevibroval. Jeste bylo potreba stahnout hlavy abych dotah zpet kompresi na puvodni hodnoty ale chtelo se mi tenkrat jezdit a tak jsem se na to vykaslal. Znamej zrovna nejak nemel cas. Ale vubec to nevadilo jezdilo to fakt jak slak.
Datum: 29. září 2010 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Chtel bych se zeptat zda je mozne demontovat rotor pres zavitovou tyc, nikde se mi nepovedlo sehnat sroub s takovou delkou jako bych potreboval, jde mi o to jestli to neni nejakej mekej material u kteryho nevydrzi zavit... Nebo je nato potreba nejakej pevnostni sroub?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 10:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ok dem chlastat :_D povedlo se..
Datum: 02. října 2010 10:04
 zavit M8 je primo v rotoru v te dire jak je nasunuta vacka.... kdzy do toho rotorz zasrubujes sroub M8 tak zacnes tlacit na cep na klice a rotor se odsune a sroub zustane v rotoru, chapes? primo v rotoru je ZAVIT M8!!!!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no dobry uz to nechapu vubec
Datum: 29. září 2010 20:25
 Pro zjednodušení, ten závit M8 je v samotném rotoru, ne v čepu klikovky
Datum: 29. září 2010 20:25
 jezisi ty si OSEL!!!!!  DDDDDDDDDDD jest ejednou si precti co sem napsat... sroub M8 nasrubujes MISTO VACKY.... nasrubujes ho primo do rotoru, chapes to??!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mel doted pocit ze pod vackou je jen 1zavit, do kteryho se zasroubuje sroub a tim jak na druhy strane vylejza tlaci na kliku a tim ten rotor odskoci, ale jestlize je dole zavit na M6 tak tam M8 Nedostanu... mozna zvanim z hladu motor nemam u sebe ale tak radsi se ujistim nez to ...  (to proc si myslim ze ten zavit je celej na M6 je proto ze sem vytahnul tu M6ku z vacky, premeril a mela okolo 8,1cm dylku) coz si myslim ze slo az na doraz ale rikam, nevim no
Datum: 29. září 2010 20:08
 rozpulil sem tolik motoru kolik si jeste ani nevidel pohromade..... jasne sroub M6 drzi pouze vacku, ale rotor se vyndava sroubem M8!!!! ktery nasrubujes misto vacky.... chapes?!
Datum: 29. září 2010 20:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tyjo tak ja uz nevim, v navodu na puleni psaly pres 8cm dlouhej... jinac...ses si jistej ze je to M8? sroub co sem z toho vytahnul byl M6 o.O
Datum: 29. září 2010 19:53
 jak jako dlouhy sroub?  staci 5cm.... a hlavne nezapomen ze je to na zavit M8
Datum: 29. září 2010 19:34
 péro: nejde ani tak o stržení závitu jako spíš o zalomení šroubu v rotoru, čemuž se dá předejít použitím pevnostních šroubů  ale i závitová tyč se dělá v různých pevnostních třídách, teda u nás jsou aspon takhle k dostání
Datum: 29. září 2010 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo mysli trochu....ten závit v magnetu je ze slitiny hliníku tak ti to asi nerozmačká závitovou tyč  jo jasně že to půjde závitovou tyčí...
Datum: 29. září 2010 19:11
 zdar draci mam dotaz. nejde mi nastartovat fichtl kladivka mam serizeny svička haže jiskru sice velkou ale newim proc to nejde nastartovat!! poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:00
 mzes mit sřízený kladívka to je hzký ale tak nemáš seštelovaný předstih, a háže ti ve špatnou dobu, nebo neháže uvnitř válce nebo tam jde málo benzínu nebo šptnej odtrh na svíčce to může být věcí , musel bys upřesnit jak vypadá svíčka jetli je mokrá atd jestli předstih máš seřízen podle příručky a tak dále...
Datum: 29. září 2010 20:00
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec čím to muže byt že když pustim benzín a nacepuju a odělam svičku a je sucha a strašne blbje se roztlačuje tak když tlačim tak po 100metrech chytne jede paradně a ani necuka čím to je je to jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:42
Datum: 30. září 2010 19:42
 ach jo,proc nejdriv neopravite stavajici zavady a az pak se neptate proc to nejede?kdyz tam to tesneni ma bejt,tak tam asi nejakej vyznam ma ne?proc by ho tam jinak davali?tak tam dej tesneni a jestli to pak nepojede,tak se ptej na dalsi veci.svicka bude sucha nejspis proto,ze ti vsechna smes vylita okolovalce ven.
Datum: 29. září 2010 22:41
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 nemuže to dělat že ja nemam těsnení pod válec?jestli ho mám koupit nebo ne.
Datum: 29. září 2010 21:03
 čau mam dotaz když na fichtlovy zaprzdim přední tak se moi celí kolo i s blatníkem posouvá nevíte co s tim je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:39
 Dotahni tu velkou stredovou matku a pripadne dotahni i ty matky na krajich Melo by to pomoct. Dale k dotahovani ne ze to prezenes nesmis cejtit ty kulicky kdyz otacis, musis to utahnou tak aby tam nebyla vule a zaroven jsi kulicky nedrel. Pak to zatahni druhou matkou a mas klid.
Datum: 30. září 2010 19:39
 neni jednodussi se kouknout,ve kterym miste se to hejbe presne?koukni jestli se to hejbe presne v krku..pak se pripadne ptej a nebo dotahuj a vymenuj
Datum: 30. září 2010 19:29
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 Tak sem se na to mrkla a kejvou se mi i horní brejle tak to bude to ložisko ne?
Datum: 30. září 2010 19:23
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 oki zatim dik ja se na to zejtra mrknu a poradim se děk ste hodný.
Datum: 29. září 2010 21:03
 Jak se tu pise ja bych kouknul jestli mas dorazeny kolo a utazeny. Na stred se dava takova jakoby krytka a zaroven vymezovaci podlozka. Potom koukni na to jestli nemas volny dolni i horni brejle kdyztak dotahni ale pochybuju ze by to bylo tim. Dale bych kouk na ty futra tohle je nejcastejsi zavada a potom taky koukni jestli mas dotazeny matky na hornich brejlich. Taky zkus sundat kolo a jestli vytahnes kluzak je to spatne musis ho tam jakoby nasroubovat.
Datum: 29. září 2010 19:40
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 a co to teda nejspis bude kdyz ma vuli i kolo oproti blatníku do stran?
Datum: 29. září 2010 19:18
 Kluzák to je ten spodni dil tlumice kterej ti zajizdi do vrchniho dilu. Pochopil jsi? Jinak pak uz snad jen fotku a v ni sipky
Datum: 29. září 2010 19:08
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 kolo ma taky vůli oproti blatníku.a co se myslí klusákem ?
Datum: 29. září 2010 19:00
Datum: 29. září 2010 18:23
 nebo ty šavle můžeš mít taky jen povoleny
Datum: 29. září 2010 17:52
 pokud se ti hejba kolo i s blatnikem,nebude to v kluzakach,bude to v krku rizeni..vysypany lozisko,vymlety usazeni loziska a nebo tam to lozisko nemas vubec.zkus zahejbat s celejma vidlema i s kolem a koukni kde se to hejbe,jestli kluzaky a nebo v krku.
Datum: 29. září 2010 17:49
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 mas v prdeli tlumice skus s tim kolem zamlet do boku jsestli ma vuli.
Datum: 29. září 2010 17:28
 Jednoduchy, mas v haji silonovy futra v tlumicich. Jsou 4 v kazdym po dvou. vytluc je a dej novy. Kus stoji cca 20kc Muj navod je takovej natluc prvni zaroven s tlumicem, zkus nasadit spodni kluzak, pravdepodobne to nepujde anebo to pujde hodne blbe vem si kulatej pilnik a zlehka ho zevnitr prebrus. (ma tam takovy groty nebo jak bych ti to napsal). Znova zkus. ajkmile se dostanes do faze kdy ti tam chodi pevne ale nedrhne tak ho zatluc 16 cm hluboko a nasad dalsi opakuj postup s pilnikem. P.S. ja mam modelarskou frezku takze u mne to trvalo cca 20 minut oba tlumice.
Datum: 29. září 2010 17:16
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau draci,prosím o radu. Na mojí 175\356 mi při rozjezdu vypadává jednička, co s tím? může to být spojkou?
Mám totiž pocit, že málo vystavuje. Když zařadím jedničku, tak mašina dost cukne a trochu táhne, pak při rozjezdu
vypadne kvalt.díky za rady M.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 13:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatně vystavující spojkou nohlo dojít k ohnutí levé vidličky, která zasouvá předlohové kolo II do předlohového kola I. Případně
jsou špatně vymezené vůle na hřídelích nebo něco s kulisou řazení.
Datum: 29. září 2010 13:36
 zdravim na netu sem našel tuning pincka a zajímalo by mne co to tam ma dany za valec .http://www.facebook.com/group.php?gid=195700382075#!/photo.php?pid=163610&fbid=106318899394082&op=1&o=global&view=global&subj=195700382075&id=100000479161524
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 10:37
Datum: 03. října 2010 10:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 michal9: tak to si se asi špatně koukal, v motoru u pitbika je zubové čerpadlo ktéré žene olej přes kanál ve válci na vačku a druhym kanálem se vrací.
Datum: 01. října 2010 20:54
 no ten zubák sem myslel ty kola jak píšeš, viděl sem rozebranej motor pitbiku a na vačku ventilů se to vpodstatě nanášelo přez rozvoďák (ta je navrtaná podobně jako klika) .... nenašel sem foto kde je to vidět. Samozřejmě větší motory už maj tlokový čerpadlo,filtr.....
Datum: 30. září 2010 16:13
 michal9 mohl bys tu větu nějak více rozvinout do podrobna?Nejsem velkej znalec 4T,ale myslím,že vím dost.Nějak jsem to nepobral.Vím,že olejové čerpadlo se skládá ze dvou ozubených kol.Aspoň tak to bylo v mnou rozebraném motoru z Escorta.Ale co myslíš tím zubákem,to netuším. A jak je to tam v tý hlavě,to je naplněný olejem?A to těsní?co znám z obrázků,tak je to tlakem roztříknutý na ventil a potom se to nasaje do spalovacího prostoru.
Datum: 30. září 2010 10:36
 U ležatých 4t olejové čerpadlo neni  do válce se to stříká zubákem, rozvoďák+ventily v oleji ležej
Datum: 29. září 2010 21:23
 a to ten motor to vidrží tuten obsach ?
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
 Viděl sem tuhle úpravičku na vlasní oči.Zvuk to má jako pitbike a válec je z 125ky pitbika.Docela to i jede
Datum: 29. září 2010 18:10
 boocher: ten válec tam jen tak nedáš protože má větší rozteče
Datum: 29. září 2010 17:29
Datum: 29. září 2010 17:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jura: no nevim, me zarazila ta hadicka vepredu(seriovka ji tam nema) ale jo mas pravdu jebe mi
Datum: 29. září 2010 16:40
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Rozvod ventilů nebude tak velkej problém, spíš mě zajímá jak vyřešil olejové čerpadlo pro mazání vačky.
Datum: 29. září 2010 10:38
Jméno: yuri
IP: uživatel10417
 treba viac foto hlavne ma zaujima ako ma rieseni rozvod ventilov?
Datum: 29. září 2010 10:22
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jj je to new pionýr nebo taky jawa betka mněly stejné motory
Datum: 29. září 2010 9:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Lori: to není vodou chlazený, to vzduchem.
Datum: 28. září 2010 22:00
 nemáte někdo video toho stroje? by mě zajímalo jak to jede a jaký to má zvuk
Datum: 28. září 2010 21:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vipada to na to jak rika jura, jawa new pionyr... cumim ale, ten nemel vodni chlazeni v serii ne?
Datum: 28. září 2010 21:52
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 To je je hlava a válec ze 4takta - Jawa new pionýr, pitbike.
Datum: 28. září 2010 21:42
 http://petrpavlicek.rajce.idnes.cz/nastenka/#23617_106318899394082_100000479161524_163610_3580624_n.jpg
Datum: 28. září 2010 21:40
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 Zdar draci, Poslední dobou tu slyším jen a jen Franky. Kdo to vlastně je, dá se mu věřit a umí ? Dík za blbej dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 15:29
Datum: 30. září 2010 15:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 s tim boxem jsem to myslel tak trošku ironicky, ale jinak asi souhlas. za sebe, lak přenechám odborníkovi. shodou okolností je to fichtlař a lakýrník v jedné osobě.
Datum: 29. září 2010 23:07
 podle mě to pak už neni veteránství když si tu motorku neuděláš sám...koupit si hotovou motorku umí každej...
Datum: 29. září 2010 21:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nerikam treba strikani atd... mluvim O KOMPLETNI renovaci kde odvezes moto a za par mesicu si prijedes pro lestenku... presne k tomu patril muj text nize...
jinak chromovani atd to se pochopit da ale udelat si na zakazku komplet.... to uz neni veteranista to je chlubil..
Datum: 29. září 2010 20:58
 no nevim sice kdo je Franky a jestli něco umí, ale s těma renovacema to vidim jinak. Ne každej je natolik manuálně zručnej a nemá kompletně vybaveno dílnu aby si všechno udělal celý sám od A do Z.
A zároven to může být fanda třeba fechtlů a znát teorii od výroby až po místo kde ten kus skončil. Proto že si to někdo nechá udělat u jinýho člověka či firmy bych neviděl tak dramaticky. Kolik z vás si umí
udělat třeba rekonstrukci střechy? Lakovat plechy sám nezvládnu, nemám totiž stříkací box, tak to holt dám profíkovi co to umí. A myslim že i ty firmy, lidi co to renovujou si taky nedělaj všechno sami.
Zdar Dwein - nováček tady.
Datum: 29. září 2010 20:52
 Dave's: přesně tak
Datum: 29. září 2010 17:58
 to chce hledat víc.Třeba to dát někam kde se na to specializují
Datum: 29. září 2010 17:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak to nechapu pokud mam veterana tak se snazim najit takoveho ktery neni potreba davat do cajku je v origo puvodnim stavu a nebo kdys uz je vhodnej na renovaci tak si ho zrenovuju sam pro ten pozitek ,,tohle jsem dokazal'' a pri jizde na nem okoli vidi ten ji ma peknou a kdys ji nekdo pochvali tak te zahreje u srdce... a ne jak nejakej pepik si koupit zrenovovanou a pak ani nevedet co se na ni delalo jak to v motoru vypada atd... pripomina mi to jednoho tunera nadherny auto ( tuning vubec nemusim) ale on mel delanej i motor... a ja se ho na neco zeptal uz nevim na co nechci kecat... a on prej ,, JA NEVIM ME TO DELALA FIRMA'' pripada mi to blbe chlubit se cizim perim
Datum: 29. září 2010 17:55
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 ono u nás to nikdo pěkně udělat neumí. Chceme aby to byl 100% veterán. A prosím odpovězte mi na ten dotaz níže. a ten Franky opravdu tomu rozumí ? dá se mu věřit ? a ty moto co má v profilu opravdu dělal on ? jde mi o to že chceme doma dát někomu na rekonstrukci motorku. A líbí se nám jeho moto. Chceme aby ta naše byla taky moc pěkná.
děkuji
Datum: 29. září 2010 17:40
 zetoraz: pokud jde o renovaci nějaké Jawy/ČZ tak bych si to rozhodně udělal doma sám.Pak se aspoň můžeš chlubit co si sám dokázal  a aspoň víš že tam jsou ty díly nové co jsi ty koupil
Datum: 29. září 2010 17:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 seso neboj my tu budem furt  nás se jen tak nezabavíš
Datum: 29. září 2010 17:17
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 a ten Franky opravdu tomu rozumí ? dá se mu věřit ? a ty moto co má v profilu opravdu dělal on ? jde mi o to že chceme doma dát někomu na rekonstrukci motorku. A líbí se nám jeho moto. Chceme aby ta naše byla taky moc pěkná.
Datum: 29. září 2010 17:00
 ja sem budu chodit furt aji když nebudu mít moto ale auto aspon se podívam na dotazi a popřípadě dobře poradím neboj seso
Datum: 29. září 2010 15:10
 spis nema trpelivost a nebo ho neco poradne zere,, lebo nevim proc ale kazdy rok prijde nejakej drak a dela tu rozruch,,nejdriv blazen, pak lori a ted frenky,, vy se mate,, vy zachvilku presedlate a pokecu date zbohem,,ale sesa to ma do konce zivata,, ach jo
Datum: 28. září 2010 22:35
 Umí to jo...ale to je tak všecko....
Datum: 28. září 2010 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takovej cápek,říká o sobě že tomu sakra hodně rozumí , ale většinou každýmu jen nadá a rada žádná.....občas sem píše přiblblý dotazy inteligence 14 letého pubertáka a má z toho asi radost...
Datum: 28. září 2010 21:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,měl bych dotaz,nevíte někdo jak seřídit pořádně volnoběh o pincka 20tky?Je mi jasný to seřizování šroubkem a lanovodu ale prostě musim mít na karbecu nastavený větší otáčky protože pokud je mám při studeném startu moc nízké a motor beží pekně tak zase jakmile se zahřeje tak otáčky klesnou a to potom ten motor zase chcípá mám tam novou svíčku PAL 14-8R která je i předepsaná v manuálu tak nevím jestli je to normální?A ještě bych se zeptal jestli de nějakým způsobem nastavit zvuk výfuku třeba nějakým natočením té předposlední trubky na teda tom starším výfuku(doutníku) protože tady mu ten motor běží krásně tiše.Jinak ten motor je výbornej žádný rachtání kroužků apod. jen se mi zdá že je hrozně hlasitej i při zahřátí.Děkuji
http://www.youtube.com/watch?v=XL3BBHjQNtU
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 16:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky mooc!Já právě jsem nevěděl co s tim a nikdo v mém okolí mi nebyl schopen odpovědět.
Datum: 29. září 2010 16:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom videu bych si nebyl tak jistý že přenos zvuku je 100% tím pádem je třeba tišší....jinak zkontroluj jestli ti to nepodchází někde mezi kolenem a tlumičem..a ten volnoběh je normální , protože při zahřátí se ti roztáhne píst a kroužky a všechno jde trošku víc ztuha
Datum: 28. září 2010 21:29
 Ten volnobeh je uplne v poriadku že za studena má viššie otáčky aj mne to robí nastav ich ked je motor zahriaty nie ked je studeny
Datum: 28. září 2010 21:23
 Čau chci se zeptat nevite nekdo kdyz oddelam pravou pulku jak je spojka pot tim černym krytem tak je tam takove to choditko jestli tam je nekde pruzina? jestli jo nebo ne Je to tip 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 20:52
 Je tam a prodává se přímo lanko s tou pružinou.
Datum: 28. září 2010 20:52
Jméno: Rider
IP: uživatel3522
 Ahoj muj pincek spatne chyta nevim cim to je....predstih ok, odtrh ok, jiskra je takova modra....svicka je nova(BRISK 15C) , benzin do valce jde protoze svicka je vzdy po vytahnuti mokra, a karburator je sestelovany....a kdyz to obcas chytne tak to vubec nedrzi volnobeh a i kdyz je stelovani volnobehu dotazeno na maximum.....a kdyz to chytne tak to hrozne kouri z vyfuku takovovy šedivý kouř. uz fakt nevim odbcas to chytne i 2x zasebou ale pak uz vubec....diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:58
 A ted k tvoji zavade podle me to je jak rika nunik bude moc mazes nebo to zere z prevodovky.
Datum: 29. září 2010 19:58
 to neni pravda ze byli kour je kdyz zere olej!! Když maš moc oleje v benzinu jde z vyfuku husty modravy kour bily znamena ze zere vodu(nebo ze zimniho pocasi tvori kondenzovane vodni pary ale mtl by zmizet po zahrati motoru)
Datum: 29. září 2010 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 saje ti vzduch alebo olej okolo kluky treba vymenit gufera
Datum: 29. září 2010 10:25
Jméno: Rider
IP: uživatel3522
 No moc oleje tam urcite neni protoze jsem daval 1:33 a hlavne kdyz se spaluje olej v benzinu tak je kour bily....a tohle je fakt šedivej az svetle řernej kouř...
Datum: 28. září 2010 21:37
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 popripade vyndej karbec.. rozeber ho do sroubku a poradne vsechno vycisti ( vyvarit v octove vode.. nebo vyfoukat kompresorem) nasad poradne prestesni a uvidis.. pokud to pujde dal hledej nekde jinde
Datum: 28. září 2010 20:43
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 koukni jesi mas poradne pretesneny spoje u karburatoru. a dkyz ti vali kour z vejfuku.. tak bud moc mazes... nebo si fik primazava sam prevodakem ( bere si to olej z prevodovky)
Datum: 28. září 2010 20:42
 čus draci vůbec nevím co si mám koupit v patnácti za stroj.. vím že se nemůže na fechtla nebo simsona atd.. ale chtěl bych se zeptat.. kontrolují to hodně fízlové? ( to že se na fechtla može až od 16) ? protože bych chtěl v patnácti jezdit na fechtlovi enbo na něčem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:02
 na poli jsem policajtom vždy ujel i na babetě... vletěl jsem do obilí a tam už na to kašlali,vzdali to a jeli pryč. Ale na silnici kord na nějaké rovné je lepší nechat se chytit tam jim neujedeš pokud někde u té silnice neni les... ty když za to zatahneš tak si rád že tito jede kilem,policajt na to šlápne a behem chvilky tam má 150 s tema jejich oktavkama  kyž se necháš chytit tak je nějaká možnost že ti třeba jen nadají nebo vypustí kola a odjedou ale pokud jim budeš ujíždět a pak tě chytnou tak tí je rozzuříš a budou ti chtít našít ten největší postih jaký jen pujde
Datum: 29. září 2010 19:02
Datum: 29. září 2010 18:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motokolobezky.cz/
Datum: 29. září 2010 16:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha jakto proč? oni budou přede mnou flokovat nebo co? a když budu kličkovat tak mě nepředjedou nebo co udělaj?
Datum: 29. září 2010 16:33
 jojo vždy ujet ale na fichtlu jim asimoc neujedeš
Datum: 29. září 2010 15:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já nemám papírý jezdím čz 175/450 a v životě mně nechytili mněli snahu ale na boční cesty za tebou nepojedou
Datum: 29. září 2010 9:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky takže říkáte vždy ujet?
Datum: 29. září 2010 6:58
 franky: tak tak, i když tedka už mam velkej řidičák, takže je mi to celkem jedno
Datum: 28. září 2010 22:54
 kekz: stačí bejt šikovnej a nenechat se chytit  taky jsem to tak řešil 3 roky
Datum: 28. září 2010 22:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky..
Datum: 28. září 2010 21:12
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No myslím si že jim to nevadí, dneska mě chytli bez papíru a je mi 14 a ten policajt rikal ze at na tom nejezdim ze mi to za to nestoji at vydrzim do 15 a pak ze si muzu jezdit jak chcu, zalezi na policajtech nasim je to jedno jo ale sou takovy ktery to berou ze nemas ridicak protoze to nesplnuje podminky AM
Datum: 28. září 2010 21:03
 Aprilia RS 50,Aprilia RX 50,Beta RR 50,Beta spm 50,Derbi GPR 50 Racing,Derbi Senda,Kentoya Stingray 50,Kentoya generic 50,Malaguti XSM,Sherco SM 50,Yamaha DT 50,Yamaha TZR 50 a tak dále a tak dále...
Datum: 28. září 2010 20:14
Datum: 28. září 2010 20:14
 jo a kdyby byla 05 s 45 Km/h to by byla paráda  Jinak buď 555 nebo 550, teď nevim, ale myslim že 555 taky nemůžeš
Datum: 28. září 2010 20:12
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 Mosquito/585 ne, Mosquito/586 a Robby/588, i když ono to je jedno, 586 neseženeš a Robby je drahy...
Datum: 28. září 2010 20:09
 nj ja to taky nemuzu vydrzet tak aspon litam po poli....jinak v patnacti muzes litat na Babetta 207, 210....Manet Korádo....Jawa 550,555,05....Mosquito/585 a vsechny podobny mopedy do konstrukcni rychlosti 45KM/H jinak by si mel pockat do tech 16 jako uz cekam 2 roky ja  (a dalsi 2 me jeste cekaj  )
Datum: 28. září 2010 20:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nojo tobě se to řekne  já to nemůžu vydržet i teď
Datum: 28. září 2010 19:51
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Draku počkej si do šestnácti.
Datum: 28. září 2010 19:46
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 ahoj chci se zeptat kde se da nejlip vyndad lanko od tachace?jo a sorry za blbou otazku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:57
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 od nahonu u rozety normalka odmontujes tu prevlecnou matici nebo jak bych to nazval a vytahnes
Datum: 28. září 2010 18:57
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 jo u fichtla ale sem se chtel zeptat jeko jesti tam od toho kola nebo odkud a jak dikes
Datum: 28. září 2010 18:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a u čeho? u fechtla, pokud není poškozenej bovden, stačí jen vytáhnout to lanko a nasunout nový.
Datum: 28. září 2010 18:45
Jméno: Tony
IP: uživatel10414
 zdarec ,jak a kde mam nastavit předstih a odtrh ???jsem začatečnik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. FAQ
Datum: 28. září 2010 18:24
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 http://pichtlmeni.blog.cz/0711/nastaveni-zapalovani
Datum: 28. září 2010 17:57
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau, Hale Mám Dotaz Čepy Stupaček na Pionýra, kolik udrží kg ? a jaká je možnost že se ten čep jak je na něm ten závit zlomí, nebo utrhne ? prosím za odpovědi.
Díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 18:38
 No já mám origo stupačky na Mustafovi a ty už toho prežily ,ale když jsem si tam dal pěkné nové (origo ČS) z 555 a kámoš mi nakopával fichtla sjela mu noha ze startovací páky a ani žádnou mega sílu nepoužil tk tu stupačku zlomil jako kdyby byla z bláta. Taky ta struktura toho lomu byla divná. Bylo to asi bláto nějaké  ...
Datum: 01. října 2010 18:38
 Stupačko daleko víc bolí než stání na ní startování motoru, já si koupil na mustoše novou a už je ohnutá dolů.
Datum: 29. září 2010 21:25
 hele na fichtlu jsem skakal a ne malo treba 2m do vejsky a nejsem nejlehci - vazim 90 kilo a ty s tupacky to v pohode vydrzely.
Datum: 29. září 2010 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ahaa sory ty ses ptal na čep xD to nwm ale určitě vydrží hoodně..
Datum: 28. září 2010 17:53
 hele včera sem se postavil na fechtla na stupačky a stupačka křachla a já hodil málem rypák (urval se závit) xDDD jinak ona už měla něco za sebou.. pár položení a ohnutí xD jinak vydrží docela hodně, typuju že jedna stupačka vydrží tak 100kg.. ale nejsem si jist, tolik nevážím  počkej si an názory druhých..
Datum: 28. září 2010 17:52
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam problem a ten zpočívá v tom že mi na fichtlu, kterej mimochodem hodně louho stál, nejde zařadit trojka, a pravděpodobně mi to žere olej z převodovky protože to čoudí jako když tank pouští kouřový clony.Čeká mě asi půlení motoru co?poradte...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:08
 Mozna gufero ale taky klidne tesneni mezi kartery. Mel jsem pripad kdy to jeden umelec namatlal nejakym zlenym xindlem kterej tam moc sluzby neudelal a navic jeste blbe slozil kulisy dal blbe vidlicku misto do drazky ji dal na drazku. Zpocatku tov jezdilo a razeni mezi 3-4kou slo hodne zle pak uz vubec. Ja od nej Jawu koupil rozklep koukal jsem nejprve na tu vidlicku jak wejr neveril jsem ze to je od toho myslel jsem ze to je nejaka specialni vidlicka. No ale kdyz jsem ji otocil tak jsem cumel dal. To hovado co ten motor delalo mozna jeste dneska v Jablonci dela motory nevim ale zkusenosti s nim byly pokazdy blby. Jinak tu vidlicku jeste nekde mam tu jsem si nechal jako suvenyr tohle uz nikdy znova neuvidim.  Jinak oleje jsem vylil z motorky tak max velkyho panaka. Takze jak rikam klidne i tesneni mezi kartery. Rozklepnout a slozit je chvilka urcite bych to udelal a gufera k tomu.
Datum: 29. září 2010 18:08
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 S tou trojkou mi to občas děla taky, nejde mi tam trojka tak radicku trosicku nadzvednu ale ne tak abych tam dal neutral nebo 1 ale jenom s citem a pak to de tam koupnout krasne ta trojak
Datum: 28. září 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muj fik taky stal tak rok, a nesla radit 3ka, resp sla ale vypadavala, chvily sme jezdily tak ze sme meli nohu na radicce aby tam ta rychlost zustala, no cumel sem jak blazen kdyz si to po case sedlo a rychlosti drzeli
Datum: 28. září 2010 19:01
 V jakem pomeru mas namichany benzin s olejem?? A co se tyce te trojky zkus co rika xXx mi to taky delalo na 20.
Datum: 28. září 2010 18:41
Jméno: xXx;
IP: uživatel8754
 mozna pulit ani nebudes staci oddelat spojkove vicko a gufero by melo byt pod primarnim koleckem ne teda aspon myslim
Datum: 28. září 2010 18:41
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 asi radici vidlicka v haji...ale zkus jet zaradit 2 dat trochu rad. packu nahoru cca 1-2 cm a seslapnout dolu a mela by tam byt 3 nekdy to dela i muj pincek tak to delam takto
Datum: 28. září 2010 18:14
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 a co dělá to, že tam nejde zařadit trojka?
Datum: 28. září 2010 18:01
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 ano, pulit a vymenit gufero
Datum: 28. září 2010 17:54
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 ano, pulit a vymenit gufero
Datum: 28. září 2010 17:53
 Zdarec , potreboval bych se zeptat nekoho kdo daval chromovat kluzáky přední vidlice na J 350-634 kolik ho to stálo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hh
Datum: 07. října 2010 19:31
 ZDAR!!! Mám doma rezonanční výfuk a nevím jak by se měl seřídit podle potřeby aby to správně vracelo nespálené palivo. Asi to není možné, ale radši se ptám. Děkuji předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 11:55
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady je koupíš vyber si jakej chceš jeden stojí 300
Datum: 29. září 2010 11:55
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Aha, tak mozna si ho koupim, poradis pls kde se da sehnat???? A jak se pohybuje cena výfuku HIKONE????
Datum: 28. září 2010 22:23
 Kolenem a výletovkou
Datum: 28. září 2010 21:56
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 A jak se ty vyfuky ladí???
Datum: 28. září 2010 21:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 shrek- jasně že to jde, naladíš ho jak budeš potřebovat(samozřejmě v ramci možností)
Datum: 28. září 2010 21:34
 chtěl bych se zeptat,mám doma hikone a chci aby táhl odspodu a teď otázka  omůže to odladit aby to táhlo odspodu nebo akorát tím zvýším otáčky?
Datum: 28. září 2010 20:23
 Po odladění ujdou
Datum: 28. září 2010 19:27
 Tak to vůbec netuším  . A jaké jsou ty výfuky HIKONE, ty jsu na motor jawa 50 dobré???
Datum: 28. září 2010 18:42
 A víš na jakej stroj je určenej?
Datum: 28. září 2010 18:13
 Ne, tento výfuk jsem našel doma v kůlně
Datum: 28. září 2010 17:11
 Jde o hikone?
Datum: 28. září 2010 17:07
 Aha, já mám jen trubku s kuželama proti sobě  Takže s tím nic neudělám. Díky
Datum: 28. září 2010 17:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Pokud nevíš, jak ho máš seřídit, tak nemáš rezunanční výfuk, ale plechovku s trubkou. Rezonanční výfuk musí být uzpůsobený/spočítaný na konkrétní válec. Výchozí hodnoty jsou úhel výfuku, plocha a tvar portu, rez. otáčky, teplota výf. plynů. Pomocí koeficientů si navolíš tvar komory a ovlivníš tím tvar/strmost rez. křivky. Doladit to pak můžeš jen výletovou trubičkou.
Datum: 28. září 2010 17:01
 anketa: zdarec draci tak co tesite se na jezdeni ve sněhu?? ja docela jo letos obuju na meho stareho pincka drapaky a na mustangovi necham sjete gumy a co vy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja jezdim "non stop" a parada
Datum: 29. září 2010 20:55
Datum: 29. září 2010 20:22
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Chudáci ty pionýři v zimě,to ja ho zazimuji až do zadu do garaže společně s Jawou 250/353,Simsonem a Yamahou XT-X a vytahnu čtyřkolku,na té si užiju v zimě vice srandy než na fichtlu,dam sněžny pluh řetězy a o srandu mam postarano
Datum: 29. září 2010 16:05
 ja budu blbnout na krosovy cezete.. 175..celkem se tesim,nejradsi mam kdyz mi ujizdi prdel v bahne a projedu krasne zatacku v polosmyku  ve snehu se bude lip trenovat
Datum: 28. září 2010 23:21
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 prave na zimu chystam Go motoru... a kdyz to vyjde... tak se teple oblict.. a v zime zajiždět
Datum: 28. září 2010 15:10
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 V zimě se má ladit fechtl na další sezonu. A u toho popíjet slivovici, protože revma se už blíží. Tak dobrej předstih, zdar.
Datum: 28. září 2010 15:05
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Zrovna nedavno nas ucitel na praxich ucil jak dochazi pri zime k poruse materialu, k nejakymu pretrhani bla bla bla, proste ja bych v zime nejezdil... nehlede nato ze ta sul taky neni to nejlepsi pro moto
Datum: 28. září 2010 14:30
 jn skusim
Datum: 28. září 2010 13:44
 nejlepsi je rybnik, kdyz mas dobry pneumatiky tak to muzes klopit nehoraznym zpusobem.
Datum: 28. září 2010 13:42
 Nebudu jezdit skoro vůbec...o minulý zimě sem přišel o chromy...už nejsou moc nic..nechci to ještě víc zrasovat
Datum: 28. září 2010 13:39
Jméno: vlasta
IP: uživatel9923
 Chtel jsem se zeptat chci si koupit jawa 125 sport tak mi piste skusenosti s ni poruchy atd. dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 15:51
 Viper023: to mas pravdu opravovat yukinu je o zdravi  Vlasta: bohuzel Viper ti v podstate odpovedel, protoze kvalitativne jsou nove JAWy srovnatelny s cinou  uz to neni co to bejvalo
Datum: 29. září 2010 15:51
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A jo vidíš máš pravdu už blbě vidím ted mám yukinu na spravení doma tak tu potvoru už vidím všude
Datum: 28. září 2010 22:49
Jméno: Joummen
IP: uživatel10218
 hele neptal se spis na jawu nez yuki?  jinac muj nazor je ze bych si to nekoupil, za ty prachy mam lepsi... Pokud po ni fakt tak touzis tak si projdi majitele na motorkari.cz a procti si jejich zkusenosti...
Datum: 28. září 2010 19:03
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Já jak dělal autoškolu na A1 jsem jel jednu jízdu na střepu s názvem Yuki 125 Vista a v životě nikdy bych na to už nenasedl všecko co je na tom otačkoměr a rychloměr na hovno plasty na hovno lak na hovno jediné co se na tom ještě dalo byl ten motor jinak nic.A kdyby sis ji přece jenm koupil tak komplet rozebrat přestříkat všecky šroubky nové prostě ji poskládat novou.Nebo si raději kup yamaha 125 YBR.
Datum: 28. září 2010 12:55
|



|