Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: venca
IP: uživatel13513
 Ahoj seso,scháním nové ojnice do motoru čz 175/450 a čz 250/455 ,oba motory chci generálkovat a chci tam dát nové ojnice s jehlovým ložiskem v kleci dole a s jehlama nahoře.Šla by ojnice z motoru 175/477 co tu máš do 175/450?a kde schrastit ojku do tý dvěpade?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 12:37
 Caute draci prosimvas na jake svorky jsou pripojeny kable od uhliku? (250/559)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:24
 diky moc
Datum: 31. března 2012 9:24
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jeden uhlík je ukostřen, druhej má jít do relé, tušim na svorku D
Datum: 30. března 2012 11:31
Jméno: Vzkaz pro SESU
IP: uživatel13511
 zdravim, chci se zeptat jestli tady budou do řadicícho mechanismu, ta pružinka ? Byla tady ale už neni...Děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 9:18
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 Ahoj chcu se zeptat jestli by bylo možné udělat vstřikování prímo do válce na jawu 21 baterku, čerpadla a takové věci nejsou porblém ale spíš mně zajímá jestli by to šlo udělat přes tranzistorový spínač napojený na zapalování při rozpojení kontaků (jiskře vstřik paliva do válce
regulace paliva udělat elektronicky na přidání plynu pomocí zjednodušeného potenciometru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 17:17
 čus, hele čistě teoreticky to jde. Já nad tím taky přemýšlel. Stojí před tebou jen dva větší problémy. Za prvé, mít dostatek znalostí na vytvoření vlastní řídící jednotky. To by šlo udělat i třeba za pár stovek. Já na to ale moc znalostí neměl, tak jsem to tady zapíchnul. Dneska kdybych do toho šel, tak bych se na jednotku vysral a vyřešil to analogově. Na nějaký kladívko se musíš vykašlat. Je nepřesné a navíc ty potřebuješ vstřikovat v úplně jinou dobu. Takže si na konci zapalka za kladívkem uděláš optickou závoru a potom povedeš signál k RC členu. Navíc na RC člen přivedeš ten tvůj trimr(potenciometr je pro změnu napětí). Tím budeš schopen měnit přechodový děj a dobu vstřiku bude určovat konstanta Tau, kterou si budeš muset spočíst z integrálu. Potom je to už jednoduché  Tranzistor sepne vstřikovač. Já bych volil nepřímí vstřikování jako to mají běžné moto. Tam narazíš na to, že potřebuješ trysku s jistým průměrem a budeš muset nastavit jistý tlak na přetlakovém ventilu. A takhle časem objevíš dalších milion problémů proč to nedělat. Já to vzdal kvůli tlakovému čerpadlu. Musíš ho mít v nádrži a taky z čeho napájet elektřinou. Takže je to jen o tvém umu.
Ale moto se stříkačkou je to NEJ NEJ NEJ. Karbec se může jít vycpat. Mám jí a jde to tak krásně za plynem, nikdy se nestane že nenastartuje a s dnešníma cenama benzínu je spotřeba o nějaký ten litr taky menší.
Datum: 30. března 2012 17:17
Jméno: WfP
IP: uživatel13514
 No to by mě zajímalo jak se dá zjednodušit potenciometr  je to jedna z nejednoduších součástek. Nevím co se dá zjednodušit na proměnném odporu
Datum: 30. března 2012 12:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 teoreticky jde střilet i za roh !! takže ano.
Datum: 30. března 2012 12:45
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 konstrukce ne chcu jen vedet jestli by to fungovalo teoreticky
Datum: 30. března 2012 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Asi tak....dle mě by bylo nejjednodušší sehnat komplet vstřik,saní,řídící jednotku,lambda sondu atd. z nějakýho skútru....nějakou jebku nabouranou bez papírů s funkčnim motorem určitě pod 5 tisíc koupíš.....a úplně nejjednodušší by bylo se na to úplně vysrat....jinak postřeh....dva úplně stejný skútry,stejný roky,stejný nastavení,stejný spojky,výfuky akorát jeden stříkačka a druhej karburátor a představ si to,že ta stříkačka jede míň  to jen abys byl v realitě.....stříkačka je jen víc EKO....to byl poslední výkřik 2T motorů....beztak už se od nich úplně ustupuje...
Datum: 30. března 2012 9:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Uděla to samozřejmně jde, ale rozhodně ne takhle jednoduše jak si to ty představuješ. Budeš potřebovat laditelnou řídící jednotku v ceně řádově několik tisíc nebo spíš desítek tisícna její soukromý vývoj rovnou zapomeň + spoustu dalších věcí. Tak jak to navrhuješ to prostě nefunguje a ani fungovat nemůže, čím by jsi chtěl regulovat např. délku vstřiku??
Datum: 30. března 2012 7:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 spíš to vidim, že 1122, resp. ip 6631 neumí seřídit fichtla a tak vymejšlízávratné inovace, pač už neví kudy kam... jinak mě napadá otázka, proč toto už nemají nejlepší ladiči, mezi které jistě patří i stejsky.
Datum: 30. března 2012 0:00
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Co si od toho slibuješ? Výkony, zajímá Tě jestli by to čistě teoreticky šlo, nebo si jen chceš hrát a pokusit se udělat něco, co nikdo nemá? Jako upřímně, moc v tu funkčnost nevěřím...Taky sem slyšel nápady jako dát tam turbo z vysavače
Datum: 29. března 2012 23:29
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 TSpínač by fungoval jako rele a to by při rozpojení kontaku z baterky dalo el. impuls do vstřikovače který by byl v sacím koleně karburátoru ...
Datum: 29. března 2012 23:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No nevím k čemu by to bylo dobré. Ale už jen kvůli funkci 2taktu bych řekl že to moc good nebude,... Jinak nevím jak bys to chtěl do tý palice přidělat
Datum: 29. března 2012 23:04
 a jeste jeden-na sve jawe 21z r.1972 mam riditka bez hrazdy,stary typ vyfuka a cerne sedlo-je to mozne?me se zda ze sedlo bylo vzdy sedo-cerne riditka s hrazdou a novejsi typ vyfuka?ne?dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 8:21
 dik-moc jste mi pomohli.
Datum: 02. dubna 2012 8:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 dwein dibly: Nemůžu ti vlastně ani nic vyvracet, protože co se dřív skládalo a jak ví nyní je pán bůh.. sám mám doma sbírku cca 20ti pionýrů a mělo by být vše orig. a vlastně i kvůli tomu zde tvrdím to co tvrdím. jenže.. to prostě nejde kolikrát prokázat, pokud to není od prvního majitele. Mám toma i takový raritky typu plechy signovaná jawa 20 a na štítku jawa 21, byl to tehdy asi docela holubník..  Každopádně na 20 jsem ještě nikdy hrazdovky neviděl, nicméně první 21 měly dle mého řidítka s hrazdou. Mám doma hned 2 ročník 67. a 68. a ty je mají, ale jestli je tam dal majite dodatečně nevím, asi jsem se špatně vyjádřil, ale jak říkáš i ty, ruku do ohně bych za to nedal.. ale to co uvádí sondej, tak to bych řekl, že k tomu r.v.72 patří. Pokud by někdo věděl historii těch řidítek, tak bych byl rád, sice jsem se o tom nijak moc nepídil, ale zaímalo by mě to, když už u toho jsme.
Datum: 30. března 2012 14:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 s těma řídítkama si dovolím jendo nesouhlasit. řidítka s hrazdou, řekl bych před rokem 70 nebyli vůbec resp. většinou byly jen kosti. tipuju někdy od 72 sou řídítka široká bez hrazdy. s hrazdou si nejsem jist, takže jen odhaduju, že sou až na fichtlech s hranatým plechem. a to tu máme ještě více druhů, některý sou širší a ty maj hrazdu zároveň s rukojetí - zřejmě z velkých jaw. pak užší s níž posazenou hrazdou a ty jak píšu výše., například mustang, 21 novější modely... dokonce mám takovou domněnku, že na typu 20 dávali kost ještě hodně dlouho i na hranatý plechy bez lišt.... mám tu jednu 20ku rok 73, kterou sem kupoval od chlapa co jí měl od koupi nové. řidítkla tam sou s hrazdou namontovaný na strým typu krku s štelovatelným sklonem (jako kosti) takže tam původně kost asi byla. pána sem se ptal jestli je to origo, pač se mi to nezdálo. řekl že mu na to spadl trám když dělali střechu b tak tam dal tyhle z nějaký velký jawy. ruku do ohně ale za to, co sem napsal výše nedám, pač sem v povážkách nepracoval a mám to jen ze svýho dlouholetýho pozorování. tak trošku mě berou tyhle starý typy s lištama, například sleduju změny ve šroubkách s čočkovou hlavou třeba na masce, nebo uchycení revmaplechů, oválné odrazky atp.
Datum: 30. března 2012 12:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Vše máš orig. přesně jak říká dwein dibly, ale to sedlo je již přečalouněné. Řidítka s hrazdou se už po roce 69/70 nedávala. Jinak doutník se dával do 74/75. Obecně platí.. zadní plech s lištama-doutník. hranatej plech bez lišt-novější výfuk..
Datum: 30. března 2012 11:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 v 72 jest ještě doutník.. řidítka řekl bych bez hrazdy ... sedlo šedo černé...
Datum: 29. března 2012 23:21
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec draci,nevíte co všechno potřebuji na staďáka s11 abych moch jezit normálně po silnici ? jestli nějakou prohlídku na způsobu STK ? A slyšel jsem že bych měl mít nějaký papír že je ten staďák můj, že jsem ho neukrad a něco tak,,.,.. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 opiš si číslo rámu a motoru,najdi si jakou to má hmotnost,max rychlost,spotřebu,výkon,rok výroby a normálně zařid pojistku
Datum: 31. března 2012 12:39
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 karticku s cislem motoru a ramu (da se koupit na netu za 100), a jit si vyridit povinny ruceni do nejake pojistovny u CPP to vychazi kolem 10kc/mesic mozna i min nevim ted presne
Datum: 29. března 2012 22:03
 cs all mel bych takovy maly dotaz-nevíte někdo jak byl originálně nabarvený rám na jawě 21 s barvou světle modrou?díval jsem se pod štítek,a tam byly 3 druhy-1.šedá,2.světle modrá,3.černá-jaká je originál?pls dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:48
 Sorry, že opakuju prakticky stejnej dotaz ale jak řeším o několik témat dole.. Fichtl se mi s tryskou 38 na volnoběh dusí až zhasne protože je to bohatý - zkoušel jsem několik různejch trysek 38 a vždycky když to blafe na volnoběh tak po pár vteřinách zhasne - svíčka černá jak uhle, myslíte že když tam dám volnoběžnou trysku 32 nebo 35, tak motoru neublížim?? Prosím o názor standu, jenca, atd. Nerad bych ho nějak přidíral, ale na křižovatce mi bez tůrování zhasne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:47
 Tak gufera to nebyly dal jsem nový a je to pořád stejný. Zkoušel jsem pionýra naklonit na pravou stranu a zvýšil se trochu volnoběh a blafalo to cca 2 min. takže pohoda - ani jsem nezkoušel jestli by chípnul. Tak jsem logicky snížil ještě hladinu, abych to ochudil a na 1 to jelo a jak jsem dal 2 začlo to cukat až to chcíplo, tak jsem dal zas hladinu do normálu a zas to točí a jede jak hovado, volnoběh drží jen když do naklnim do prava, ale musím pře zastavením protůrovat, pak naklonit motorku a otáčky se ustálej. Jehlu na první zářez jsem nezkoušel, to zkusím až zítra. Jestli kámošům nekecaj tachometry, tak dnes jsem z něj na rovině vytlačil 88km/h a možná se tomu dá i věřit, jeli jsme po hlavní v plným provozu a normálně jsem jel v koloně. Předstih jsem dal 1,9 a je jak pila. Zítra zkusím to s tou jehlou, pokud to pomůže a bude držet volnoběh tak jsem na lepšim fichtloj njel.
Datum: 30. března 2012 20:47
 jestl ise bojíš že bys si tak přidřel tak nepřidřeš jinak by tma ten zářez přece nebyl já to mám takyn a prvním a poho naježděno tka přes 700 km a je to pohodě.Co se týče teb ohatosti je pravda že teplech fichtl má větší bohatost než by měl mít proto i v manuálu je psáno že se má nahnout na pravou stranu aby se ochudila směs a pak startovat.
Datum: 30. března 2012 17:03
 zkoušel si tu jehlu dt na první zářez ?
Datum: 30. března 2012 17:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je zajímavý. je vidět že si problém popsal dostatečně. fichtl ti jak řikáš jede jak drak, takže nastavení budeš mít asi dobrý. obávám se že rady přes počítač už ti budou k ničemu, snad jen ten válec s pístem. tu menší trysku klidně zkus, stejně když píšeš že to máš moc bohatý, tak problém se zadíráním nebude i proto že fekál sám o sobě je na volnoběh dost bohatej a 35 vs. 38 je malej rozdíl... OT tuhle sem rozebíral jeden motor, ani nevim kde sem ho vzal, nikdy sem na něm nejel, takže nevím, ale co na mě vykouklo po sundání válce, mě překvapilo. píst na straně sání bylo zkrácen, co zkrácen, doslova zmizel asi o 1cm! to že byl otočenej šipkou dolů bylo zřejmě proto, že to tak dlouho sálo, až se to usálo, lépe řečeno tam šlo směsi víc než do zilu v plném zápřahu. nu což, pátrej, zkoušej a jistě na to přídeš kde je zakopanej fena. mnoho zdaru.
Datum: 30. března 2012 11:55
 Fakt už nevim kde je problem, asi se někdo vrtal v motoru, ale zas je pravda že ten motor je točivka jak blázen, mám skoro metrák a i prudkej kopec se serpentýnama dávám vždycky za 2 na to druhým fichtloj už v polovině řadím běžně za 1. Kluci na simsonech a dandy jsou na silnici prakticky bez šance tak s tím asi někdo něco dělal, oproti tomu druhýmu co mám jede tak o třetinu líp. jen škoda toho volnoběhu.. Co myslíš stando, kdybych dal tu trysku 35 nebude se to přidírat? Nebudu to nikde nechávat dlouze blafat, jde mi jen o jízdu po městě, abych nemusel porád na křižovatce tůrovat. Jsem úplnej amatér, úpravám nerozumim, mimo předstihu a zákládní údržby jsem úplně nepoužitelnej.
Datum: 30. března 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Zvláštní...když to dělá na oba karburátory,tak nebude chyba v karburátoru.....
Datum: 30. března 2012 9:16
 Předstih mám cca 1,5-1,6, to s tím nakloněním zkusím ale hladina mi lícuje s tím plíškm plováku, zkoušel jsem dávat i nižší, pak to bylo snad ještě horší..
Datum: 30. března 2012 0:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus teplýho fichtla na ten volnoběh naklonit na pravou stranu, alé né moc, a vydržet.. pokud nebude chcípat, jdi po hladině... také by to mohl způsobovat předstih..
Datum: 29. března 2012 23:56
 kdyby ale byly gufera špatný, tak mi půjde do otáček ne? jakože to bude přisávat vzduch. Vzducháč před zimou novej a co je nejhorší, že mám doma ještě jednoho fichtla a když dám karbec z něj na tohohle, tak to dělá úplně to samý, chvlku blafe, pak začne kapat z té dírky co je u kolena na karbecu, ne nijak drasticky, jen se tam ta kapka pohupuje a je to cca co 5-10 s to 1 kapka. prostě se to ulejvá, jehla sedí, 2. zářez shora. V motoru jsem nevrtal. Na píst můžu kouknout. úpravám ale moc/vůbec nerozumím, tak kdyby něco snad to poznám. Právě mě napadlo dát na volnoběh menší trysku, abych to ochudil, co říkáte na tu 35 místo 38?? To by mohlo jít ne? Jinak když to jde na volnoběh a vypnu benzn, tak to vyletí trochu do otáček a pak to zhasne ale to je normální..
Datum: 29. března 2012 23:37
 bohatou směsí nepřidřeš... jinak co vzducháč? čistý? a co dírka v karbecu, která je před kolenem zespodu.. neni ucpaná?
Datum: 29. března 2012 22:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Napadlo mě jestli nemáš přepilovaný sací kanál popř upravený píst na sací straně (častá úprava) .Jinak jehla sedí ?? Není vyklepaná? Gufero na klice u spojky ? Nežere to olej z převodovky ? Co ventilek na plovákovce ?Jestli nic nepomáhá a nehrabal jsi se ve válci dej druhý karbec a hned víš na čem jsi. Ještě jedna rada jak to budeš mít teplé a budeš to chtít nechat klepat na volnoběh zastav si benzín co to udělá jestli se o nezlepší.
Datum: 29. března 2012 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud ti neudrží volnoběh,tak můžou bejt v háji gufera. tryska 38 je normální průměr od nultého výbrusu až po 8 výbrus.Chybu hledej jinde,né v trysce.
Datum: 29. března 2012 21:32
 Tak jsem se po učení s HTML pustil do tvorby vlastních stránek,,
zatím jsem na tom pracoval jen chvíly takže je to v podstatě jenom holá stránka ale časem bych stoho udělat stránky... http://motorky-jawa.wz.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:55
 ok poslem to vsetkim ale este mi dajte cas lebo koleso este neni doriesene tak sa na tom pracujem moj mail mate tak mi napiste aby som mal vase maily
Datum: 29. března 2012 21:55
 Michal  ošli to prosim tě i mně Díky
Datum: 29. března 2012 21:43
 Michal: mohl bych tě poprosit taky o zaslani neni to dlouho co jsem to schaněl dik moc
Datum: 29. března 2012 21:27
Jméno: Michal
IP: uživatel13507
 vsak na stranke mas mail tak poslem neboj
Datum: 29. března 2012 20:59
 jojo rád můžeš mi to poslat na email..
Datum: 29. března 2012 20:39
Jméno: Michal
IP: uživatel13507
 ak chces mozem ti dat potom nakres na vyrobu brili na pioniera aby posovali teleskopi z simsona na pioniera ale vsetko origo aj maska vsetko zostane tak ako je
Datum: 29. března 2012 20:08
 jojo opraveno ještě jak k tomu sednu tak to dodělám a snad aji graficky..
Datum: 29. března 2012 19:50
Jméno: karel
IP: uživatel10800
 motocykli, máš tam chybu, to je jak napsat motorki ,ale nic ve zlém, alespon máš zájem, o neco jiného než většina ostatních
Datum: 29. března 2012 19:43
 tak draci podporte dasliho vyznavace motocyklu na webu ,,teda zazatecnika
Datum: 29. března 2012 19:42
 dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale i patří  jeto taky motorka  mám traktůrka motor trabant a myslím že mi začína klouzat spojka na lanku jí mam uplně na začátku a novou nemam mám uplně novou ze škodovky nevíte jesli jeto stejné ?? ty lameli ?? a kolik tam lamel je ?? omlouvám se že to cpu sem ale tohle je nejlepší stránka co sem našel
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 22:48
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No jestli máš matku na lanku úplně na konci tak už to líp seřídit nejde. Akorát by víc prokluzovala. Nemáš moc krátký lanko? S tim obložením nevim, možná by to tam nějak nabastlit šlo, ale lepší bude když si to necháš nově obložit. Neni to moc drahý.
Datum: 30. března 2012 22:48
 a nestačilo bi obložení ze škůdky a nanejtovat to nebo to je taky velké ??? nebo jak seřídit spojku mam to na začatku lanka matku mam to skusit přitahnout ale zas aby to neklouzalo při jízdě
Datum: 29. března 2012 22:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No tak ze škodovky určitě nepůjde. Lamelu vyndej a nech si udělat nový obložení.
Datum: 29. března 2012 18:45
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Je tam jenom jedna lamela a ta ze škodovky je větší takže by tam nepasovala
Datum: 29. března 2012 18:13
 Ahoj, za co se podle vyhlášky považuje ČZ 505 rikša? Je to motocykl, nebo nákladní automobil? Ono totiž povinné pojištění stojí na motocykl od 250Kč a na náklaďák asi 2600Kč, máte někdo rikšu? Co je v TP a kolik asi platíte? A jaký je vlastě řidičák, přepokládám, že to je jako motocykl do 25 kW, ale teď snad platí, že by to mohl řídit i držitel B s nějakou praxí a starší 21 let, jako tříkolku. Ještě projdu fóra, ale kdyby někdo věděl tak mi to napište, děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 11:20
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10585
 Já jsem se dozvěděl, že spadá do kategorie LE, takže to asi náklaďák není, ale to povinný nevim, dojdu se asi zeptat...
Datum: 30. března 2012 11:20
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdarec, my máme doma rikšu a ta se považuje za tříkolku  , takže na to musíš mít řidičák B1, takže to znamená B
Datum: 29. března 2012 18:38
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mám problém kámošoj sem prodal válec po výbrusu ten novej typ bez kolíčku na jedný díře která se navlíka na svorníky ale kyz sme tro měnily tak sem si všim že on ho tam má. Otázka zní když sme to nakoply tak v tom začalo něco jakoby chřastit jako kdyby něco bylo ve válci to jsem ještě zkontromoival nic tam není. Před výmněnou to normálně jezdilo a nic nepištělo co to může dělat?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 19:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jo taky mne to napadlo jenze předtim sem s tím válcem normálne jezdil a bez problemu
Datum: 30. března 2012 19:53
 to je normální jev po výbrusu, dělaji to ostrý hrany kanálů
Datum: 30. března 2012 17:53
 Zdarec, mněním ložiska na klice na pařezu, má se to něčím namazat nebo stačí když to maže olej s benzínu. Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:47
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 nemusíš ale když je tam daváš tak je namaž klidně i stěnu ložiska at nedře hliníkový karter tak jsem to udělal ja
olej se po první jízdě vypálí a hlavně namaž gufera
Datum: 29. března 2012 15:47
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 cus, nevite, na kolik jde nejvic prevrtat valec z mopedu nebo kdo a jak to dela?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Datum: 29. března 2012 17:20
Jméno: marty
IP: uživatel13506
 zdarec, nevite nekdo jak dluha je kratka tycka do spojky na jednadvacu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:32
 dík libore to víš no už mě to donutilo
Datum: 01. dubna 2012 11:32
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
Datum: 29. března 2012 15:57
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
 a heleme se kdo si založil profil na pokecu
Datum: 29. března 2012 15:53
Jméno: Michal
IP: uživatel13505
 Seruste neviete aky zavit ma vildiva na pioniery na tej trupke ktora ide cez ram stapanie a aky je jemny alebo aki dakujem za odpoved konktretne mislim typ 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 13:57
Jméno: Michal
IP: uživatel13515
 no ze ci neviete aki je zavit na tej trubke co idem cez ram jemny alebo aky a ake ma stupanie konkretne 21
Datum: 30. března 2012 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Přelož alespoň do cca nějak čitelné slovenštiny toto : "vildiva na tej trupke ktora ide cez ram stapanie a aky je jemny alebo aki" a pak se začnem bavit....mám tušení,že vim,na co se ptáš,ale protože nejsem schopný přelouskat dotaz,tak nebudu střílet úplně od boku...fakt tohle je masakr.....
Datum: 30. března 2012 9:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 Ach! to je pravopis :O !!!!!!!!!
Datum: 29. března 2012 7:48
Jméno: Pavel
IP: uživatel13095
 Zdravim , potřebuju nutně vědět kolik váží motor na Jawu 250 kývačku neví to přibližně někdo ? Jde mi o poslání poštou - posilájí do 30kg
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pošta posílá věci do 30kg a myslím že od 20kg už to neposílá přímo pošta ale jiná služba spolupracující s poštou,kdyžtak sundej válec a pošli to zvlášt ale ten motor má 35kg určitě
Datum: 29. března 2012 21:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tento motor má asi 35 kg, pokud ho pošta nepřepraví bude nutno použít služeb PPL, DPD apod.
Datum: 29. března 2012 12:24
Jméno: abc-JAWA
IP: uživatel13327
 Ahoj, byl bych rád kdyby někdo natočil video jak se nastavuje předstih, moc by my to pomohlo. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 18:00
 Píst do horní úvrati,základovou desku zhruba na střed,odtrh kladívka nstav na 0.5mm potom otáčej rotorem ve směru hod.ručiček mezi kladívka vlož cigaretový papírek(nepřeložený jednu vrstvičku) zastav 1.7 až 2mm před horní úvratí a povol jemě zákl.desku otoč ji tak aby kladívko začalo uvolnovat papírek a dotáhni pevně zákl.desku.potom to zopakuj znovu a v momentě když kladívko uvolní papírek tak musí být píst 1,7 až 2 mm před horní úvratí. otáčej po směru h.ručiček ne v protisměru bav se ahoj
Datum: 31. března 2012 18:00
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,píšou to v každé příručce pěkně bod po bodu. nic složityho. Tak si najdi typ svojeho stroje,otevři návod k obsluze a studuj.
Datum: 29. března 2012 8:49
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 ahoj,nevíte někdo jaky dráty mam použít když chci 19 ráfek naplíct na buben od fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 16:13
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 185x3,5
Datum: 29. března 2012 16:13
Jméno: edie
IP: uživatel13495
 Mám to doma. Až budu doma pokusím se to změřit, ale kdybys chtěl tak to můžu i prodat.
Datum: 29. března 2012 11:47
Jméno: Budos
IP: uživatel12890
 Zdravím...měl jsem problémy s nezaplacenou pojistkou a byl jsem na úřadě to vysvětlit. ČKP jsem zaplatil co po mě chtěli. Musím se ještě stavovat na úřad aby to se mnou nějak dořešili, nebo jsem to zaplacením pokuty vyřešil. Radši se ptám, nikdo mi na úřadě neřekl, vrať se a ukažte nám, že jste to zaplatil. Má někdo zkušenost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 13:00
Jméno: Budos
IP: uživatel12890
 Ok díky moc za rady
Datum: 31. března 2012 13:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 To je mi jasný,že máš ústřižek,ale raději udělej to co ti doporučuju.Utržek je tak malej,že za rok ho nenajdeš.a tohle si dej do desek z povinným ručením a máš jistotu.
Datum: 29. března 2012 21:39
 tak si ho pečlivě schovej, jsou známý případy kdy to chtěli zaplatit znova
Datum: 29. března 2012 11:15
Jméno: Budos
IP: uživatel12890
 Tak v ruce mám ústřižek od složenky  to doufám stačí
Datum: 28. března 2012 21:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ne na úřad nemusíš,jen doporučuju,jít na stránky http://www.bezpojisteni.cz a tam najíd svůj případ online a tam bude napsáno veškerej průběh.Tak ten doporučuju zkopírovat a vytisknout.Aby si měl taky něco v ruce.Je tam kolonka a v ní napsáno uhrazeno.Tento spor vedeš jen a pouze s ČKP ne s úřadem ani s pojištovnou.Jsou to vydřiduši a jeden velkej státem pokřtěnej podvod.
Datum: 28. března 2012 21:10
|



|