česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  560  561  562  563  564  565  566  567  568  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13513    
Ahoj seso,scháním nové ojnice do motoru čz 175/450 a čz 250/455 ,oba motory chci generálkovat a chci tam dát nové ojnice s jehlovým ložiskem v kleci dole a s jehlama nahoře.Šla by ojnice z motoru 175/477 co tu máš do 175/450?a kde schrastit ojku do tý dvěpade?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci prosimvas na jake svorky jsou pripojeny kable od uhliku? (250/559) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky moc :-)
 
 
Datum: 31. března 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jeden uhlík je ukostřen, druhej má jít do relé, tušim na svorku D
 
 
Datum: 30. března 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: Vzkaz pro SESU      IP: uživatel13511    
zdravim, chci se zeptat jestli tady budou do řadicícho mechanismu, ta pružinka ? Byla tady ale už neni...Děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
Ahoj chcu se zeptat jestli by bylo možné udělat vstřikování prímo do válce na jawu 21 baterku, čerpadla a takové věci nejsou porblém ale spíš mně zajímá jestli by to šlo udělat přes tranzistorový spínač napojený na zapalování při rozpojení kontaků (jiskře vstřik paliva do válce regulace paliva udělat elektronicky na přidání plynu pomocí zjednodušeného potenciometru atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, hele čistě teoreticky to jde. Já nad tím taky přemýšlel. Stojí před tebou jen dva větší problémy. Za prvé, mít dostatek znalostí na vytvoření vlastní řídící jednotky. To by šlo udělat i třeba za pár stovek. Já na to ale moc znalostí neměl, tak jsem to tady zapíchnul. Dneska kdybych do toho šel, tak bych se na jednotku vysral a vyřešil to analogově. Na nějaký kladívko se musíš vykašlat. Je nepřesné a navíc ty potřebuješ vstřikovat v úplně jinou dobu. Takže si na konci zapalka za kladívkem uděláš optickou závoru a potom povedeš signál k RC členu. Navíc na RC člen přivedeš ten tvůj trimr(potenciometr je pro změnu napětí). Tím budeš schopen měnit přechodový děj a dobu vstřiku bude určovat konstanta Tau, kterou si budeš muset spočíst z integrálu. Potom je to už jednoduché :-) Tranzistor sepne vstřikovač. Já bych volil nepřímí vstřikování jako to mají běžné moto. Tam narazíš na to, že potřebuješ trysku s jistým průměrem a budeš muset nastavit jistý tlak na přetlakovém ventilu. A takhle časem objevíš dalších milion problémů proč to nedělat. Já to vzdal kvůli tlakovému čerpadlu. Musíš ho mít v nádrži a taky z čeho napájet elektřinou. Takže je to jen o tvém umu. Ale moto se stříkačkou je to NEJ NEJ NEJ. Karbec se může jít vycpat. Mám jí a jde to tak krásně za plynem, nikdy se nestane že nenastartuje a s dnešníma cenama benzínu je spotřeba o nějaký ten litr taky menší.
 
 
Datum: 30. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: WfP      IP: uživatel13514    
No to by mě zajímalo jak se dá zjednodušit potenciometr :-D je to jedna z nejednoduších součástek. Nevím co se dá zjednodušit na proměnném odporu :-)
 
 
Datum: 30. března 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
teoreticky jde střilet i za roh !! takže ano.
 
 
Datum: 30. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
konstrukce ne chcu jen vedet jestli by to fungovalo teoreticky
 
 
Datum: 30. března 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13510    
Asi tak....dle mě by bylo nejjednodušší sehnat komplet vstřik,saní,řídící jednotku,lambda sondu atd. z nějakýho skútru....nějakou jebku nabouranou bez papírů s funkčnim motorem určitě pod 5 tisíc koupíš.....a úplně nejjednodušší by bylo se na to úplně vysrat....jinak postřeh....dva úplně stejný skútry,stejný roky,stejný nastavení,stejný spojky,výfuky akorát jeden stříkačka a druhej karburátor a představ si to,že ta stříkačka jede míň ;-) to jen abys byl v realitě.....stříkačka je jen víc EKO....to byl poslední výkřik 2T motorů....beztak už se od nich úplně ustupuje...
 
 
Datum: 30. března 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13308    
Uděla to samozřejmně jde, ale rozhodně ne takhle jednoduše jak si to ty představuješ. Budeš potřebovat laditelnou řídící jednotku v ceně řádově několik tisíc nebo spíš desítek tisícna její soukromý vývoj rovnou zapomeň + spoustu dalších věcí. Tak jak to navrhuješ to prostě nefunguje a ani fungovat nemůže, čím by jsi chtěl regulovat např. délku vstřiku??
 
 
Datum: 30. března 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
spíš to vidim, že 1122, resp. ip 6631 neumí seřídit fichtla a tak vymejšlízávratné inovace, pač už neví kudy kam... jinak mě napadá otázka, proč toto už nemají nejlepší ladiči, mezi které jistě patří i stejsky.
 
 
Datum: 30. března 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
Co si od toho slibuješ? Výkony, zajímá Tě jestli by to čistě teoreticky šlo, nebo si jen chceš hrát a pokusit se udělat něco, co nikdo nemá? Jako upřímně, moc v tu funkčnost nevěřím...Taky sem slyšel nápady jako dát tam turbo z vysavače:-D
 
 
Datum: 29. března 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
TSpínač by fungoval jako rele a to by při rozpojení kontaku z baterky dalo el. impuls do vstřikovače který by byl v sacím koleně karburátoru ...
 
 
Datum: 29. března 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
No nevím k čemu by to bylo dobré. Ale už jen kvůli funkci 2taktu bych řekl že to moc good nebude,... Jinak nevím jak bys to chtěl do tý palice přidělat
 
 
Datum: 29. března 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: sondej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste jeden-na sve jawe 21z r.1972 mam riditka bez hrazdy,stary typ vyfuka a cerne sedlo-je to mozne?me se zda ze sedlo bylo vzdy sedo-cerne riditka s hrazdou a novejsi typ vyfuka?ne?dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: sondej      E-mail:      IP: uživatel13112    
dik-moc jste mi pomohli.
 
 
Datum: 02. dubna 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
dwein dibly: Nemůžu ti vlastně ani nic vyvracet, protože co se dřív skládalo a jak ví nyní je pán bůh.. sám mám doma sbírku cca 20ti pionýrů a mělo by být vše orig. a vlastně i kvůli tomu zde tvrdím to co tvrdím. jenže.. to prostě nejde kolikrát prokázat, pokud to není od prvního majitele. Mám toma i takový raritky typu plechy signovaná jawa 20 a na štítku jawa 21, byl to tehdy asi docela holubník..:-) Každopádně na 20 jsem ještě nikdy hrazdovky neviděl, nicméně první 21 měly dle mého řidítka s hrazdou. Mám doma hned 2 ročník 67. a 68. a ty je mají, ale jestli je tam dal majite dodatečně nevím, asi jsem se špatně vyjádřil, ale jak říkáš i ty, ruku do ohně bych za to nedal.. ale to co uvádí sondej, tak to bych řekl, že k tomu r.v.72 patří. Pokud by někdo věděl historii těch řidítek, tak bych byl rád, sice jsem se o tom nijak moc nepídil, ale zaímalo by mě to, když už u toho jsme.
 
 
Datum: 30. března 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
s těma řídítkama si dovolím jendo nesouhlasit. řidítka s hrazdou, řekl bych před rokem 70 nebyli vůbec resp. většinou byly jen kosti. tipuju někdy od 72 sou řídítka široká bez hrazdy. s hrazdou si nejsem jist, takže jen odhaduju, že sou až na fichtlech s hranatým plechem. a to tu máme ještě více druhů, některý sou širší a ty maj hrazdu zároveň s rukojetí - zřejmě z velkých jaw. pak užší s níž posazenou hrazdou a ty jak píšu výše., například mustang, 21 novější modely... dokonce mám takovou domněnku, že na typu 20 dávali kost ještě hodně dlouho i na hranatý plechy bez lišt.... mám tu jednu 20ku rok 73, kterou sem kupoval od chlapa co jí měl od koupi nové. řidítkla tam sou s hrazdou namontovaný na strým typu krku s štelovatelným sklonem (jako kosti) takže tam původně kost asi byla. pána sem se ptal jestli je to origo, pač se mi to nezdálo. řekl že mu na to spadl trám když dělali střechu b tak tam dal tyhle z nějaký velký jawy. ruku do ohně ale za to, co sem napsal výše nedám, pač sem v povážkách nepracoval a mám to jen ze svýho dlouholetýho pozorování. tak trošku mě berou tyhle starý typy s lištama, například sleduju změny ve šroubkách s čočkovou hlavou třeba na masce, nebo uchycení revmaplechů, oválné odrazky atp.
 
 
Datum: 30. března 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Vše máš orig. přesně jak říká dwein dibly, ale to sedlo je již přečalouněné. Řidítka s hrazdou se už po roce 69/70 nedávala. Jinak doutník se dával do 74/75. Obecně platí.. zadní plech s lištama-doutník. hranatej plech bez lišt-novější výfuk..
 
 
Datum: 30. března 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
v 72 jest ještě doutník.. řidítka řekl bych bez hrazdy ... sedlo šedo černé...
 
 
Datum: 29. března 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec draci,nevíte co všechno potřebuji na staďáka s11 abych moch jezit normálně po silnici ? jestli nějakou prohlídku na způsobu STK ? A slyšel jsem že bych měl mít nějaký papír že je ten staďák můj, že jsem ho neukrad a něco tak,,.,.. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
opiš si číslo rámu a motoru,najdi si jakou to má hmotnost,max rychlost,spotřebu,výkon,rok výroby a normálně zařid pojistku
 
 
Datum: 31. března 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
karticku s cislem motoru a ramu (da se koupit na netu za 100), a jit si vyridit povinny ruceni do nejake pojistovny u CPP to vychazi kolem 10kc/mesic mozna i min nevim ted presne
 
 
Datum: 29. března 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: sondej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cs all mel bych takovy maly dotaz-nevíte někdo jak byl originálně nabarvený rám na jawě 21 s barvou světle modrou?díval jsem se pod štítek,a tam byly 3 druhy-1.šedá,2.světle modrá,3.černá-jaká je originál?pls dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, že opakuju prakticky stejnej dotaz ale jak řeším o několik témat dole.. Fichtl se mi s tryskou 38 na volnoběh dusí až zhasne protože je to bohatý - zkoušel jsem několik různejch trysek 38 a vždycky když to blafe na volnoběh tak po pár vteřinách zhasne - svíčka černá jak uhle, myslíte že když tam dám volnoběžnou trysku 32 nebo 35, tak motoru neublížim?? Prosím o názor standu, jenca, atd. Nerad bych ho nějak přidíral, ale na křižovatce mi bez tůrování zhasne.:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak gufera to nebyly dal jsem nový a je to pořád stejný. Zkoušel jsem pionýra naklonit na pravou stranu a zvýšil se trochu volnoběh a blafalo to cca 2 min. takže pohoda - ani jsem nezkoušel jestli by chípnul. Tak jsem logicky snížil ještě hladinu, abych to ochudil a na 1 to jelo a jak jsem dal 2 začlo to cukat až to chcíplo, tak jsem dal zas hladinu do normálu a zas to točí a jede jak hovado, volnoběh drží jen když do naklnim do prava, ale musím pře zastavením protůrovat, pak naklonit motorku a otáčky se ustálej. Jehlu na první zářez jsem nezkoušel, to zkusím až zítra. Jestli kámošům nekecaj tachometry, tak dnes jsem z něj na rovině vytlačil 88km/h a možná se tomu dá i věřit, jeli jsme po hlavní v plným provozu a normálně jsem jel v koloně. Předstih jsem dal 1,9 a je jak pila. Zítra zkusím to s tou jehlou, pokud to pomůže a bude držet volnoběh tak jsem na lepšim fichtloj njel.:-D
 
 
Datum: 30. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestl ise bojíš že bys si tak přidřel tak nepřidřeš jinak by tma ten zářez přece nebyl já to mám takyn a prvním a poho naježděno tka přes 700 km a je to pohodě.Co se týče teb ohatosti je pravda že teplech fichtl má větší bohatost než by měl mít proto i v manuálu je psáno že se má nahnout na pravou stranu aby se ochudila směs a pak startovat.
 
 
Datum: 30. března 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel si tu jehlu dt na první zářez ?
 
 
Datum: 30. března 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
to je zajímavý. je vidět že si problém popsal dostatečně. fichtl ti jak řikáš jede jak drak, takže nastavení budeš mít asi dobrý. obávám se že rady přes počítač už ti budou k ničemu, snad jen ten válec s pístem. tu menší trysku klidně zkus, stejně když píšeš že to máš moc bohatý, tak problém se zadíráním nebude i proto že fekál sám o sobě je na volnoběh dost bohatej a 35 vs. 38 je malej rozdíl... OT tuhle sem rozebíral jeden motor, ani nevim kde sem ho vzal, nikdy sem na něm nejel, takže nevím, ale co na mě vykouklo po sundání válce, mě překvapilo. píst na straně sání bylo zkrácen, co zkrácen, doslova zmizel asi o 1cm! to že byl otočenej šipkou dolů bylo zřejmě proto, že to tak dlouho sálo, až se to usálo, lépe řečeno tam šlo směsi víc než do zilu v plném zápřahu. nu což, pátrej, zkoušej a jistě na to přídeš kde je zakopanej fena. mnoho zdaru.
 
 
Datum: 30. března 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt už nevim kde je problem, asi se někdo vrtal v motoru, ale zas je pravda že ten motor je točivka jak blázen, mám skoro metrák a i prudkej kopec se serpentýnama dávám vždycky za 2 na to druhým fichtloj už v polovině řadím běžně za 1. Kluci na simsonech a dandy jsou na silnici prakticky bez šance tak s tím asi někdo něco dělal, oproti tomu druhýmu co mám jede tak o třetinu líp. jen škoda toho volnoběhu.. Co myslíš stando, kdybych dal tu trysku 35 nebude se to přidírat? Nebudu to nikde nechávat dlouze blafat, jde mi jen o jízdu po městě, abych nemusel porád na křižovatce tůrovat. Jsem úplnej amatér, úpravám nerozumim, mimo předstihu a zákládní údržby jsem úplně nepoužitelnej.:-D
 
 
Datum: 30. března 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13510    
Zvláštní...když to dělá na oba karburátory,tak nebude chyba v karburátoru.....
 
 
Datum: 30. března 2012 9:16
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih mám cca 1,5-1,6, to s tím nakloněním zkusím ale hladina mi lícuje s tím plíškm plováku, zkoušel jsem dávat i nižší, pak to bylo snad ještě horší..
 
 
Datum: 30. března 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zkus teplýho fichtla na ten volnoběh naklonit na pravou stranu, alé né moc, a vydržet.. pokud nebude chcípat, jdi po hladině... také by to mohl způsobovat předstih..
 
 
Datum: 29. března 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby ale byly gufera špatný, tak mi půjde do otáček ne? jakože to bude přisávat vzduch. Vzducháč před zimou novej a co je nejhorší, že mám doma ještě jednoho fichtla a když dám karbec z něj na tohohle, tak to dělá úplně to samý, chvlku blafe, pak začne kapat z té dírky co je u kolena na karbecu, ne nijak drasticky, jen se tam ta kapka pohupuje a je to cca co 5-10 s to 1 kapka. prostě se to ulejvá, jehla sedí, 2. zářez shora. V motoru jsem nevrtal. Na píst můžu kouknout. úpravám ale moc/vůbec nerozumím, tak kdyby něco snad to poznám. Právě mě napadlo dát na volnoběh menší trysku, abych to ochudil, co říkáte na tu 35 místo 38?? To by mohlo jít ne? Jinak když to jde na volnoběh a vypnu benzn, tak to vyletí trochu do otáček a pak to zhasne ale to je normální..
 
 
Datum: 29. března 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatou směsí nepřidřeš... jinak co vzducháč? čistý? a co dírka v karbecu, která je před kolenem zespodu.. neni ucpaná?
 
 
Datum: 29. března 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Napadlo mě jestli nemáš přepilovaný sací kanál popř upravený píst na sací straně (častá úprava) .Jinak jehla sedí ?? Není vyklepaná? Gufero na klice u spojky ? Nežere to olej z převodovky ? Co ventilek na plovákovce ?Jestli nic nepomáhá a nehrabal jsi se ve válci dej druhý karbec a hned víš na čem jsi. Ještě jedna rada jak to budeš mít teplé a budeš to chtít nechat klepat na volnoběh zastav si benzín co to udělá jestli se o nezlepší.
 
 
Datum: 29. března 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Pokud ti neudrží volnoběh,tak můžou bejt v háji gufera. tryska 38 je normální průměr od nultého výbrusu až po 8 výbrus.Chybu hledej jinde,né v trysce.
 
 
Datum: 29. března 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se po učení s HTML pustil do tvorby vlastních stránek,, zatím jsem na tom pracoval jen chvíly takže je to v podstatě jenom holá stránka ale časem bych stoho udělat stránky... http://motorky-jawa.wz.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13507    
ok poslem to vsetkim ale este mi dajte cas lebo koleso este neni doriesene tak sa na tom pracujem moj mail mate tak mi napiste aby som mal vase maily
 
 
Datum: 29. března 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: carodka      E-mail:      IP: uživatel12545    
Michal:-Pošli to prosim tě i mně Díky
 
 
Datum: 29. března 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal: mohl bych tě poprosit taky o zaslani neni to dlouho co jsem to schaněl dik moc :-)
 
 
Datum: 29. března 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13507    
vsak na stranke mas mail tak poslem neboj
 
 
Datum: 29. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo rád můžeš mi to poslat na email..
 
 
Datum: 29. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13507    
ak chces mozem ti dat potom nakres na vyrobu brili na pioniera aby posovali teleskopi z simsona na pioniera ale vsetko origo aj maska vsetko zostane tak ako je
 
 
Datum: 29. března 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo opraveno ještě jak k tomu sednu tak to dodělám a snad aji graficky..:-)
 
 
Datum: 29. března 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10800    
motocykli, máš tam chybu, to je jak napsat motorki ,ale nic ve zlém, alespon máš zájem, o neco jiného než většina ostatních
 
 
Datum: 29. března 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci podporte dasliho vyznavace motocyklu na webu ,,teda zazatecnika :-)
 
 
Datum: 29. března 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale i patří :-D jeto taky motorka :-D mám traktůrka motor trabant a myslím že mi začína klouzat spojka na lanku jí mam uplně na začátku a novou nemam mám uplně novou ze škodovky nevíte jesli jeto stejné ?? ty lameli ?? a kolik tam lamel je ?? omlouvám se že to cpu sem ale tohle je nejlepší stránka co sem našel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No jestli máš matku na lanku úplně na konci tak už to líp seřídit nejde. Akorát by víc prokluzovala. Nemáš moc krátký lanko? S tim obložením nevim, možná by to tam nějak nabastlit šlo, ale lepší bude když si to necháš nově obložit. Neni to moc drahý.
 
 
Datum: 30. března 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
a nestačilo bi obložení ze škůdky a nanejtovat to nebo to je taky velké ??? nebo jak seřídit spojku mam to na začatku lanka matku mam to skusit přitahnout ale zas aby to neklouzalo při jízdě
 
 
Datum: 29. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No tak ze škodovky určitě nepůjde. Lamelu vyndej a nech si udělat nový obložení.
 
 
Datum: 29. března 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
Je tam jenom jedna lamela a ta ze škodovky je větší takže by tam nepasovala
 
 
Datum: 29. března 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, za co se podle vyhlášky považuje ČZ 505 rikša? Je to motocykl, nebo nákladní automobil? Ono totiž povinné pojištění stojí na motocykl od 250Kč a na náklaďák asi 2600Kč, máte někdo rikšu? Co je v TP a kolik asi platíte? A jaký je vlastě řidičák, přepokládám, že to je jako motocykl do 25 kW, ale teď snad platí, že by to mohl řídit i držitel B s nějakou praxí a starší 21 let, jako tříkolku. Ještě projdu fóra, ale kdyby někdo věděl tak mi to napište, děkuju moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel10585    
Já jsem se dozvěděl, že spadá do kategorie LE, takže to asi náklaďák není, ale to povinný nevim, dojdu se asi zeptat...
 
 
Datum: 30. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Zdarec, my máme doma rikšu a ta se považuje za tříkolku :-), takže na to musíš mít řidičák B1, takže to znamená B :-)
 
 
Datum: 29. března 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci mám problém kámošoj sem prodal válec po výbrusu ten novej typ bez kolíčku na jedný díře která se navlíka na svorníky ale kyz sme tro měnily tak sem si všim že on ho tam má. Otázka zní když sme to nakoply tak v tom začalo něco jakoby chřastit jako kdyby něco bylo ve válci to jsem ještě zkontromoival nic tam není. Před výmněnou to normálně jezdilo a nic nepištělo co to může dělat????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jo taky mne to napadlo jenze předtim sem s tím válcem normálne jezdil a bez problemu
 
 
Datum: 30. března 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální jev po výbrusu, dělaji to ostrý hrany kanálů
 
 
Datum: 30. března 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec, mněním ložiska na klice na pařezu, má se to něčím namazat nebo stačí když to maže olej s benzínu. Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
nemusíš ale když je tam daváš tak je namaž klidně i stěnu ložiska at nedře hliníkový karter tak jsem to udělal ja olej se po první jízdě vypálí a hlavně namaž gufera
 
 
Datum: 29. března 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel7456    
cus, nevite, na kolik jde nejvic prevrtat valec z mopedu nebo kdo a jak to dela? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Origo vložka asi klasicky na 60ccm (soudím dle Pio), Stejsky umí i motor 80ccm http://ms50.cz/_stu.html
 
 
Datum: 29. března 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel13506    
zdarec, nevite nekdo jak dluha je kratka tycka do spojky na jednadvacu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: martinek.koci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík libore to víš no už mě to donutilo :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
martine stačí hledat, tady tu myslíš viď http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_kratsi_2_5cm_tvrda.html
 
 
Datum: 29. března 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
a heleme se kdo si založil profil na pokecu :-D
 
 
Datum: 29. března 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13505    
Seruste neviete aky zavit ma vildiva na pioniery na tej trupke ktora ide cez ram stapanie a aky je jemny alebo aki dakujem za odpoved konktretne mislim typ 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13515    
no ze ci neviete aki je zavit na tej trubke co idem cez ram jemny alebo aky a ake ma stupanie konkretne 21
 
 
Datum: 30. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13510    
Přelož alespoň do cca nějak čitelné slovenštiny toto : "vildiva na tej trupke ktora ide cez ram stapanie a aky je jemny alebo aki" a pak se začnem bavit....mám tušení,že vim,na co se ptáš,ale protože nejsem schopný přelouskat dotaz,tak nebudu střílet úplně od boku...fakt tohle je masakr.....
 
 
Datum: 30. března 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
Ach! to je pravopis :O !!!!!!!!!
 
 
Datum: 29. března 2012 7:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13095    
Zdravim , potřebuju nutně vědět kolik váží motor na Jawu 250 kývačku neví to přibližně někdo ? Jde mi o poslání poštou - posilájí do 30kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pošta posílá věci do 30kg a myslím že od 20kg už to neposílá přímo pošta ale jiná služba spolupracující s poštou,kdyžtak sundej válec a pošli to zvlášt ale ten motor má 35kg určitě
 
 
Datum: 29. března 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tento motor má asi 35 kg, pokud ho pošta nepřepraví bude nutno použít služeb PPL, DPD apod.
 
 
Datum: 29. března 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: abc-JAWA      IP: uživatel13327    
Ahoj, byl bych rád kdyby někdo natočil video jak se nastavuje předstih, moc by my to pomohlo. Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      E-mail:      IP: uživatel13522    
Píst do horní úvrati,základovou desku zhruba na střed,odtrh kladívka nstav na 0.5mm potom otáčej rotorem ve směru hod.ručiček mezi kladívka vlož cigaretový papírek(nepřeložený jednu vrstvičku) zastav 1.7 až 2mm před horní úvratí a povol jemě zákl.desku otoč ji tak aby kladívko začalo uvolnovat papírek a dotáhni pevně zákl.desku.potom to zopakuj znovu a v momentě když kladívko uvolní papírek tak musí být píst 1,7 až 2 mm před horní úvratí. otáčej po směru h.ručiček ne v protisměru bav se ahoj
 
 
Datum: 31. března 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Hoj,píšou to v každé příručce pěkně bod po bodu. nic složityho. Tak si najdi typ svojeho stroje,otevři návod k obsluze a studuj.
 
 
Datum: 29. března 2012 8:49
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
ahoj,nevíte někdo jaky dráty mam použít když chci 19 ráfek naplíct na buben od fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
185x3,5
 
 
Datum: 29. března 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel13495    
Mám to doma. Až budu doma pokusím se to změřit, ale kdybys chtěl tak to můžu i prodat. :-)
 
 
Datum: 29. března 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel12890    
Zdravím...měl jsem problémy s nezaplacenou pojistkou a byl jsem na úřadě to vysvětlit. ČKP jsem zaplatil co po mě chtěli. Musím se ještě stavovat na úřad aby to se mnou nějak dořešili, nebo jsem to zaplacením pokuty vyřešil. Radši se ptám, nikdo mi na úřadě neřekl, vrať se a ukažte nám, že jste to zaplatil. Má někdo zkušenost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel12890    
Ok díky moc za rady :-)
 
 
Datum: 31. března 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
To je mi jasný,že máš ústřižek,ale raději udělej to co ti doporučuju.Utržek je tak malej,že za rok ho nenajdeš.a tohle si dej do desek z povinným ručením a máš jistotu.
 
 
Datum: 29. března 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si ho pečlivě schovej, jsou známý případy kdy to chtěli zaplatit znova
 
 
Datum: 29. března 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel12890    
Tak v ruce mám ústřižek od složenky :-) to doufám stačí
 
 
Datum: 28. března 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ne na úřad nemusíš,jen doporučuju,jít na stránky http://www.bezpojisteni.cz a tam najíd svůj případ online a tam bude napsáno veškerej průběh.Tak ten doporučuju zkopírovat a vytisknout.Aby si měl taky něco v ruce.Je tam kolonka a v ní napsáno uhrazeno.Tento spor vedeš jen a pouze s ČKP ne s úřadem ani s pojištovnou.Jsou to vydřiduši a jeden velkej státem pokřtěnej podvod.
 
 
Datum: 28. března 2012 21:10
 
<  560  561  562  563  564  565  566  567  568  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 20:41:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu