Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat jestli pomůže zvětši difuzor na origo karburátoru kolenu a válci? a pokud vypiluju i sací kanálky ? bude mít fichtl větší výkon? a jěště se chcu zeptat proč mi fichtl jde pomalu do otáček musím přes spojku ... karbec čistý trysky taky i vzduch. filtr atd...  už nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 22:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tobě fichtl nechce pořádně jet a už chceš ladit? Může to být karbcem, sáním, přibržďujícími koly, brzdama, neseřízený/vylágrovaný motor, zasraný výfuk, moc "těžký převod", splacatělý výfuk. koleno nebo seš moc tlustý... To je tak v rychlosti, co mě napadlo. Dokud nebudeš mít v lepším stavu než byl z výroby, tak se na nějaký ladění vyprdni!
Datum: 28. března 2012 22:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,potřebuju vyměnit kondík na kulaté ČZ sport a doma sem našel jeden novej kondík s označením KM250M25,ESA,můžu ho tam namontovat?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 8:27
 Cauwes podivej se jestli ma stejnou hodnotu nejcasteji v pF a jestli ano tak ho tam dej
Datum: 30. března 2012 8:27
Jméno: simson
IP: uživatel9474
 Ahoj draci vím že se zde bavíte o motorkách JAWA sám jednu vlastním,ale mam menší problem ze simsonem,na předním kole mam rez a chci ji odstarnit tak aby to vypadalo k světu děkujuuu za rady  PETR
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jinak i některý Simsony měli chromovaný ráfky jako fichtl,ale jedná se především o první 4 kvalty
Datum: 29. března 2012 8:29
 Zkus to vyčistit silichromem, techničákem, arvou, nějakýma leštidlama apod. Jestli pod tím není už žádný chrom tak koupit nové špice a přeplést...
Datum: 29. března 2012 6:29
Jméno: simson
IP: uživatel9474
 jedná se o drátky
Datum: 28. března 2012 22:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to máš za simsona?ten měl odjakživa hliníkový ráfky
Datum: 28. března 2012 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Čus všichni pls, pomoc potřebuji se zeptát kdo vlastní Jawa 20 chci se zeptat na to k čemu mám připojit ty drátky které vedou od zadního svěla až do toho přepínače nahoře tak tam nevím kam je mám zapájet PROSÍM POMOC DÍKYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 propoj to s předním světlem aby to si to mohl zapnout a vypnout spínačkou. Jeden kablík odizoluj a dej ho na jednu pacičku toho držáku a druhý přidělej na kostru
Datum: 28. března 2012 21:42
 čus draci na mé hondě clr mi tečou tlumiče, budu měnit gufera v nich a chci se poradit jestli mam vymĚnit i prachovky, zdají se eště jakš takŠ dobrý.. (sou to takový ty jen malinký jako má každá silniční motorka, mam totiž možnost objednat si originál gufera + prachovky za 1000kč a nebo neorigo gufera samotný za 250.. ale sou to náhražky (ne pŘímo HONDA) ale tak to by snad nemělo vadit... tak se ptam co mam koupit.. cenovej rozdíl je velkej a při penězích zrovna nejsem, jenže aby sem tam nedal ty gufera za 250 a za dva měsíce to neteklo znova...tak co radíte? jo a eště nevim jak hustej olej do nich, na internetu sem to k tédle motorce nenašel, je jich u nás málo v republice totiž.. ani nevim kolik ho tam dát  to ale eště někde budu muset zjistit...spíš teda jak hustej ten olej? SAE 5 nebo 7,5 nebo 10.. nebo kolik? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:40
Jméno: Pepa
IP: uživatel13463
 Dobrý den mám dotaz uz jsem vyskousel na jawe 21 , 2 nové svíčky a ani jedna nehází když strčim ukazováček do fajfky a palec na hlavu tak me to prokope ale nepríjde mi ze to kope dost . kladivko nové, drát od indučky, moc se v motorkách nevyznám díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 má to kopal když nemáš palec na hlavě máš špatnou kostru nebo někde prošoupanej drát
Datum: 29. března 2012 15:45
 Ahoj draci, mám problém s pionýrem 21. Jede dobře, ale jakmile zastavim a jde na volnoběh, tak mi chcípne, někdy třeba vydrží 10 sekund blafat. Hladina lícuje úplně tak jak je v návodu na jawa50. Myslíte, že ji mám ještě snížit? Vypadá to na bohatou směs, už nevím co s tím. jehla druhej zářez zhora. Kámoš říkal, že u fichtlů je to běžný, že když jsou rozpálený, tak blbě držej volnoběh, za studena ho drží dobře. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 16:57
 když dáš jehlu na první zářez nevydím duvod proč by si měl zadřít není pravidlo mít jehlu pouze na 2 zářezu atd...ale je to tvuj boj dělej jak myslíš
Datum: 30. března 2012 16:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přesně tak jak píše libor1...... plus věčný montování se v tom...aneb nesmíš být nikdy spokojen
Datum: 29. března 2012 23:08
 Libor: díky ty jo, tohle mě nenapadlo. Koukal jsem že sesa taj má trysky i 35, tak zkusím ty. 32 se mi zdá dost málo, ale taky asi jednu vezmu
Datum: 29. března 2012 18:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
 mě tohle dělala zvětšená volnoběžná tryska, tak sem tady na fichtlkrámku koupil novou, ale 32 místo 38, a je to paráda volnoběh sem si udělal rychlejší a pěkně drží, a dlouho
Datum: 29. března 2012 16:06
 Jen aby pak nebylo pozdě. nerad bych zadřel
Datum: 29. března 2012 16:04
 dej jehlu na první zářez z hora taky se mi to stávalo a pak dobry vyskoušej !!! a pak uvidíš co a jak
Datum: 29. března 2012 9:19
 drak: a jak to máš nastavený? Já svíčka N14C, jehla 2 zářez zhora, trysky jsem měnil i karby, ale je to furt to samý, filtr před zimou novej, předstil 1,6 odtrh 0,4. Jede to jak střela jenže volnoběh to držet teplý nechce, jakoby se to dusí když nejedu, většinou mi to bez tůrování chcípne A taky když přidám na volnoběhu šroubkem, tak to chvilku má zvýšený otáčky pak začnou klesat, až to chcípne, vyndám svíčku a čěrná od sazí.:-/
Datum: 28. března 2012 22:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci s tímto jsem problém nikdy neměl ať za studena nebo při rozpáleným motoru vždy drží volnoběh dobře a nechcípe (když teda zrovna funguje a nemám půlku motoru mimo rám  )
Datum: 28. března 2012 21:45
 skús vymenit volnobežnú trisku či ju niekto predtebou nepucoval ocelový drotom a nezvetšil je priemer
Datum: 28. března 2012 20:30
 hh: já když tomu přidám tím šroubkem mezi tryskama, tak se to prostě chcípne nejdýl tak do 20-30s pak svíčka černá jak uhel, třeba když stojím na semaforu, tak to můsím protůrovávat, protože se to asi ulejvá a po chvili by mi to zdechlo. Za plynem to jde pěkně, filtr novej.. jen ten volnoběh. Kámoši co maj simála, tak těm to blafe třeba aj 10 min. a v pohodě. Docela mě to štve, ale pokud je to normální tak co nadělám
Datum: 28. března 2012 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kloucek: tak je to správně a kámoš má pravdu, tyhle motory nejsou stavěný jako stabiláky aby někde půl hodiny bublaly na volnoběh, jestli ti horkej chcípá, zvedni si trochu volnoběh
Datum: 28. března 2012 19:10
 tak zkus dát jehlu na první zářez zhora taky to tak mám
Datum: 28. března 2012 19:04
 Jo a když zastavim ihned po jízdě, tak je svíčka cihlová, když to nechám blafat a pak ji vytáhnu, tak je od sazí.. Jakou hladinu nastavujete vy?
Datum: 28. března 2012 19:01
Jméno: blaf
IP: uživatel6401
 Zdarec ,mam mustanga po GO ,vybrus novy a když sem s tym tedka poprve jel tak de slyšet takovy piskající zvuk ... jak kdyby neco o sebe třelo , bud neco ve valci , magneto nebo nevim , nevite čim to muže byt ? a jeste se mi zda že to moc netahne , zlepší se to po zajetí ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:04
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 namazal si břit(y) gufera pod zapalováním? tohle bejvá častou příčinou.. další možností je suchá vačka..
Datum: 28. března 2012 19:04
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čus draci mám takovej dotaz: když jedu na 3P tak jak se to vytočí tak po cca 5-10 sekundách se začne dusit uberu zachvilku přidám a zase 5-10sekund a pak se to přidusí... než dotoho začnu rypat chci znát vaše názory co by to mohlo být osobně tipuju nízkou hladinu v plovákové komoře. A ještě jen tak pro zajmavost jakej je váš názor na svíčky Isolator
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 17:31
 brisk N15YC... 5000km v pio s olejom M2T a šlape jako nová
Datum: 29. března 2012 17:31
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
Datum: 29. března 2012 16:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jo tak to nejspíš bude dělat hladina v plovákovce
Datum: 28. března 2012 23:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no vzducháč novej trysky čistý... napadlo mě esi není nejakej bordel v tom kanálku co je z plov. komory k trysce.. mrknu nato... Brysk mi vydrží 14dní pak už to nenastartuju.. na starýho bryska N15Y to jede vpohodě ale ty starý už neseženu.. nový brysky odcházej jak na běžícím páse
Datum: 28. března 2012 20:13
 do fichtlas zbytečnost stačí klasika brisk co se týče svíček ..jinak oc třeba vzducháč čistej ? co trysky čistý mě to to reagovalo blbě na plyn že se mi povolila...jinak asi juknout na tu hladinu no
Datum: 28. března 2012 19:06
 Ahoj, chtěl bych se jen zeptat, co obnáší PAV, nebo postranní vozík. Na základě čeho se to zapisuje do TP, pak se ale už musí jezdit s tím, je to tak? Na fórech jsou na to různé názory... Takže to moc nechápu. PAV ten má stejnou SPZ, ale v dnešní době by měl mít asi SPZ jen vozík, páč je reflexní a je na ní nálepka TK. Díky za zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:03
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 někde sem četl, že PAV jakožto přívěsný vozík nesplňuje vyhlášku (např. výškou odrazek a zadního světla), tak jej jako vozík nelze brát a tudíž se musí považovat za pouhé příslušenství motocyklu (stejně jako třeba kufr na nosič, samozřejmě to platí jen u Jaw) a tedy ho není nutné zapisovat do TP. V tom článku to bylo i legislativně podloženo, ale co je na tom pravdy, netuším
Datum: 28. března 2012 19:03
Jméno: tomáš
IP: uživatel13367
 no pokud nemas pava zapsanyho v tp tak musis mit povoleni z jawy na jehoz zaklade ti pava zapisou na di do tp k tomu jeste vetsinou chtej karticku-ta se pohybujena netu. a to je vse vozik ma stejnou zancku jako moto tu si musis nakreslit je na to vyjimka ze zakona viz veteranfotum
Datum: 28. března 2012 17:43
Jméno: Bambí
IP: uživatel13327
 Ahoj Djaci  , Chtěl bych slyšet váš názor na ČZ 125/516, prý jsou s ní problémy ohledně motoru a převodovky.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 20:00
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aby to jelo tak ji musis vylozene tocit v maximalnich otackach a to motor dostava na prdel
Datum: 28. března 2012 20:00
Jméno: Kamil
IP: uživatel13463
 Měl jsem ji asi 2 roky a maximalne naky malý kravinky ale pak sem ji prodal koupil jsem 250 / 519 protože 125ce se v bahně moc nechce ..
Datum: 28. března 2012 19:45
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jak je to s přihlášením na veterána ... Mám ČZ 125/453 z roku 1961 před uložením do stodoly ji matka dala do depozitu (měla ji přestříkanou černo a měla to napsané v TP) Jenom že se potom vytáhla ze stodoly a byla celá zrezlá ,takže potřebovala renovaci ,jenomže se nenašli techničáky .. nenašlo se k tomu nic. Ted ji mám v základu a přemýšlím jestli ji musím nastříkat na barvu originální aby jsem s tím mohl na veteránské papíry (ted ji mám rozdělanou na díly a vše je origo, i šroubky a matičky). Nebo jestli mám ji nastříkat na černo jak jsem původně plánoval a pak zajít na policajty jestli mě nevrátí SPZ z depozitu abych si mohl udělat technickou . Díky předem za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:11
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pokud má vozidlo TP v depozitu, nesmí se na něm provádět žádné změny, tzn. ani barvy, ani případně čísla motoru..
Datum: 28. března 2012 17:11
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 jak by ste udělali pincka s 12 V baterkou? Usměňovač a stabilizátor je jasnej, spíš mi de o tech 12v.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 14:25
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
Datum: 30. března 2012 14:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 a isto to bude dobýjať 6V baterku ako aj 12V
Datum: 29. března 2012 9:20
 kdyz zapojis 12V spotrebice tak z civek poleze 12V .... to nedava permanentne 6V
Datum: 28. března 2012 20:45
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a jak ti jde o těch 12V? ty musí právě regulovat regulátor, funkci stabilizátoru (vyhlazení zvlnění) zastává spolehlivě baterka..
Datum: 28. března 2012 17:10
Jméno: fichtl
IP: uživatel13502
 Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte čím to může být, vytáhl jsem fichtla možná po 5 letech, nalel benzín a fichtl dokonce chytnul na jeden z prvních pokusů ale když se chcu rozjet, tak prostě nic, fichtl chcipne, nevíte proč? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 vyčistit, patrně karbec zalepenej pozůstatky starého benzínu a oleje..
Datum: 28. března 2012 17:12
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 koukal si na trysky ?
Datum: 28. března 2012 16:38
Jméno: ojnice
IP: uživatel12547
 Draci? nevite de na interentu se muzu dočist vice o čz350 typ472/3 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 15:21
 Zdr draci, jaký máte zkušenosti s opravou vyrezlich ráfků zevnitř jakoby pod pláštěm. Chromy zvenku jsou krásný, ale vevnitř to je težce vyrezlí, až se už loupou supinky zeleza. co jsem to pred rokem jen tak natrel nahrubo stribrenkou se moc neosvedsilo- rezne to dál. mam rez i jako v tom okraji ráfku, takze kdyz se toci kolo, tak v tom ta rez šustí. Poradte mi nějakou barvu nebo co pouzivate. Vyolejovat je asi blbost co? po tom by se mohla smeknout duše a urvat ventilek....nebo myslite, ze by to vydrzelo na jawe 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 21:12
Jméno: mimo
IP: uživatel14692
 Ahoj, nede jsem cetl, ze co muzes obrousit a tam kam se nedostanes striknout odrezovac.
Datum: 09. listopadu 2012 21:12
 Díky draci za rady  něco s tím snad udělám
Datum: 28. března 2012 23:32
Jméno: Pavko
IP: uživatel12636
 Ja to na své cz 477 robil nasledovne očistil sem to oceákem co to šlo a pak sem to vystříkal voskem na dutiny. A doporučuju vyčistit odtokvé kánaly na ráfcích sou to takové dirky na boku často bývají zanesené a pak to hnije takjak to vystříkaš tak ty dírky nezapomen pročistit dratem
Datum: 28. března 2012 16:55
Jméno: danekod
IP: uživatel9255
 Mám podobný problém, ráfky zvenku jsou přijatelné, ale vevnitř po okrajích je to docela prorezlé. Napadlo mě to obrousit a stříknout to nějakou stříbrnou barvu, ale nevím co a jak použít ...
Datum: 28. března 2012 13:20
 Ahoj, já to vyřešil kompletním opískováním, vyleštěním a opětovným pochromováním, ale nebyla to zrovna levná záležitost. A nepřemýšlel jsi o práškové barvě, třeba černé, tyhle barvy jsou odolné a pěkně se lesknou. Snad jsem ti aspoň trochu pomohl.
Datum: 28. března 2012 12:11
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Zdar,před nedávnem jsem tu psal o mém upraveném fichtlu,který nechce skoro vůbec čapnout- o pár témat níže. A teď aktuální info - svíčku jsem sklepal na 0,4mm, sytič jsem vyndal, vše přetáhl a ono to začalo nějak tak jezdit. Má to i docela pěknej spodek,sice při rozjíždění do kopce se musí spojka pouštět déle,ale furt to je OK. A teď k tomu v čem bych se chtěl ujistit že si myslím. Takže, jedničku krásně roztočim( na rovině) jak chytne otáčky jede to jak ďas,dám za 2 cukne chvíly se dusí a zase se to začne trochu chytat,lépe se to dostane do otáček když trošku zakreji karbec, co se týká 2 tak jako příčina se jeví malá tryska-75 ale proč to na jedničku táhne jak ďas a na 2 už nechce? Je pravda že jezdím bez filtru a přeci jen při vyžší rychlosti se v karbecu chytá více vzduchu než benzínu... Takže bude to jen micro tryskou,nebo byste hledali problém i někde jinde,přeci jen jezdím na stále otevřený sytič. Jinak karbec Dell Orto 19.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:00
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Já bych začal u toho jak Ti radí standa aBakoun!!! Pak dál uvidíš..
Datum: 28. března 2012 21:00
 nemusí to být jen karbcem... ale začal bych ním...
Datum: 28. března 2012 14:25
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 OK,OK, vše už mám na poště,jen jsem chtěl potvrzení od ostatních že je to v karbecu...
Datum: 28. března 2012 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak tak... Už v odpovědích předtím ti psali, že máš nasadit filtr a začít si hrát s tryskama. Bodejď by ti to s 75 jelo, kor ještě bez filtru, je prostě malá a máš to chudý.
Datum: 28. března 2012 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Přestal bych řešit tyhle úvahy proč to na jedničku jede a na dvojku ne a začal řešit nastavení karburátoru místo hovadin.....za prvé: karburátor musí fungovat na teplém motoru se zavřeným sytičem(kvůli sytiči se chová směs jako bohatá)....pak bbych to pořádně otryskoval.......VT 38 a HT cca 95 a určitě bych nejezdil bez filtru,to nejde karburátor defakto vůbec seřídit......tak asi tak.....hodně štěstí
Datum: 28. března 2012 8:11
 Čus draci mám dozat ohledně mý Čž 175/487.Ohledně vibrací,čím to je že tyhle motory tak vybrují?Moje 175 vibruje poměrně dost,motor je ještě originál,myslíte že na těch vybrací můžou přidta gufera která jsou včudu a i jiný věci který například.??Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:03
 mě číza na volnoběh na stojanu pochodovala dozadu  .. sehnal sem si vzpěru mezi hlavu a rám a je to lepší
Datum: 29. března 2012 21:03
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 kámoš má taky 487, celou po GO a dělala než si jí taky upravil..hefty,závaží, úprava uchycení motoru,lepší stupačky..
Datum: 28. března 2012 21:14
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ono vibrovat často ani nemusí jen ta klika, může to dělat i rozhozenej spojkovej koš, za jízdy pak do řidítek nejvíc vibruje rozvážený přední kolo, takže bych se v prvý řadě zaměřil na to..
Datum: 28. března 2012 17:07
 Na čz mam závažíčka v řídítkách a lepší hefty. Často za vibrace může špatně opevněnej motor v rámu, takže koupit pevnostní šrouby a pořádně dotáhnout. Jinak moje číza má natočeno asi 54tis(r.v. 1993), klika původní a vibrace se neobjevujou, pak mam ještě dvě 477, a tam je to s vibracema trochu horší...
Datum: 28. března 2012 11:05
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, mám ten samý stroj a když se podíváš do TP tak tam je dokonce napsána vyjímka ze zákona že stupačky a řidítka překračují stanovený limit  , ale jestli máš původní motor tak už může být načatá klika nebo ložiska, gufera ty ne - jen to přisává vzduch - horší seřizování, netahá tolik. Za 1. mít v pořádku motor 2. nějaké ty silenbloky mezi motor a rám 3. jiné měkčí rukojetě a můžeš přidat závažíčka. Já s ČZ lítám jen okolo komína cca do 100 km a taky mám ještě origo motor - 18 000 km a s vybracema jsem spokojen  není nad to mít rozeřvanou a rozvybrovanou ČZ mezi nohama a na tacháči hrozný číslo ...
Čezeta forever
Datum: 28. března 2012 9:49
 Čus draci zajímalo by mě jaký je brzdový učinek mezi jednoklíčovou brzdou a dvouklíčovou,mám na mysli Čž 175/487.Je to hodně znát ta dvouklíčová a nebo je to skoro to samý?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 hh: dík, ale je to štětkolak, dávám z nich dokupy jednu kloudnou, ať můžu jezdit co nejdřív, v zimě komplet... Ale obě jedou pěkně, oproti Jawám jsou to točivky a proti jednoválcovým ČZ zase vůbec nevibrují.
Datum: 28. března 2012 17:28
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 krása, ta barevná kombinace jí docela sluší..
Datum: 28. března 2012 17:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Akorat jedna ma jiny riditka a nadrz z 477.
Datum: 28. března 2012 15:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 mustaf: oboje jsou CZ 250/471
Datum: 28. března 2012 15:52
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Bakoun: ta vetsi cezeta je 250?
Datum: 28. března 2012 14:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 28. března 2012 13:26
 bakoun: tak paráda, máš někde fotky?
Datum: 28. března 2012 11:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 kolecko: koukal jsem k tobe na rajceti a mas tam jednu 471. Taky jsem se stal majitelem... 2 471 v dost zbidacenem stavu.
Datum: 28. března 2012 9:41
 viz Bakoun...mam na čízách oboje a dvouklíč jasně vede...
Datum: 27. března 2012 22:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pořádně seštelovaný dvouklíč brzdí o moc líp...
Datum: 27. března 2012 22:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
Datum: 27. března 2012 22:20
 300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
Datum: 27. března 2012 22:17
|



|