Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel12389
 Zdarec draci potřebuji aby mi někdo napsal rozměry čepu stojanu u pionýra. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 21:04
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 No právě, že ho renovuju, takže to nechci ničím nahrazovat a mám možnost si to osoustružit. A potřeboval bych to vědě už dnes protože zítra by jsem na to chtěl hned ráno vlítnout bo nemám školu. A změřit si to taky můžu ale musel bych ho sundat z renonovaného mustanga a což se mi vubec nechce. Tak pokud by se ti zítra chtělo tak mi to prosimtě změř. Díky moc. M
Datum: 06. března 2012 21:04
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 jinak jestli to nespěchá tak ti ho zítra změřím mám ho v garáži
Datum: 06. března 2012 20:43
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 zdar stačí když tam dáš šroub m8 a z druhe strany matku
Datum: 06. března 2012 20:43
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdar. Jak poznám "párové kartry"? Dá se to nějak poznat na první pohled nebo se to musí odzkoušet?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Základním vodítkem je,že mají zespoda vyražené stejné číslo...... tzn. kupříkladu na levém karteru 4,na pravém 4 ,nebo 1-1,299 - 299 a podobně.....tzn. pokud je na jednom dvojka a na druhym čtyřka tak nejsou párové na 100%.... prostě jde o to,mít dva kartery co byly obrobený proti sobě..... takže když ty budeš mít jeden karter s číslem jedna a seženeš karter ze sousední vsi a bude mít vyraženou taky jedničku,tak taky na 100% nejsou párové....ty čísla se prostě opakovali.... doufam že budeš mít štěstí....a bacha....čísla 1,4 a 2 7 jsou dosti podobná.....
Datum: 06. března 2012 20:37
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 čau hele byl jste nekdo na zavodech v Nove Pace ?? myslim tu 24H v kuse  chtěly bychom zkusit neupravenou kategorii .. byl jste tam někdo ? co na to říkáte je to hodně náročný závod ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 20:15
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak to bych byl rád  .. na special nemame zatim penize na upravy .. zkusime klasika tam by sme mohli mit vetsi uspech
Datum: 08. března 2012 20:15
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 možná se tam potkame chtel bych jet special
Datum: 08. března 2012 11:23
 Čau vím že to tu bylo hodněkrát ale potřebuju poradit jakej bude výkon na 1 kroužkovej píst díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 16:26
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 ale,na seriovce jsou dva kroužky
Datum: 08. března 2012 16:26
 standa na seriovce jsou tři kroužky
Datum: 08. března 2012 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Tak to je hustý.....mě dvoukroužek nikdy nechtěl přes 9 tisíc....
Datum: 08. března 2012 8:59
Jméno: Hrdina
IP: uživatel9389
 ten graf platí jen na tom motoru co byl měřen, na sériovce může být rozdíl jiný (žádný). Já mam na dvoukroužkovém pístu odtočíno 12000 ot/min
Datum: 07. března 2012 18:16
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Bakoun díky za odkaz
Datum: 07. března 2012 8:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html
Datum: 06. března 2012 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Dole ti to nestačí. Jinak neřek sem že to pojede líp/víc,napsal jsem,že to pojede jinak ....... u seriovýho válce to nemá význam řešit.......tam patří dva kroužky......
Datum: 06. března 2012 21:52
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 takže to pojede lépe nemáte někdo odkaz kde to je napsané
Datum: 06. března 2012 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Nárůst výkonu = 0HP ,lehce to stratí sílu odspoda a líp to pojede v otáčkách....nic víc.....
Datum: 06. března 2012 20:39
Jméno: 1845
IP: uživatel6631
 Ahoj před 5 lety jsem si koupil jawu 21 s TP a po dvou letech jsem s něho sundal plechy a jezdil s ním jen tak kolem komína TP propadla a je napsaný pořád na puvodního majitele TP i štítek mám furt doma a chcu se zeptat jestli bych si koupil druheho pionýra a nanýtoval tam ten štítek jestli by byla možnost ho přihlásit? a kolik by se platilo penále za ty roky ? díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nedávno jsem se tím zabýval poměrně dost a pokud jsi podepsal někomu kupní smlouvu, tak jsi majitel a platit pojistku musíš, pokud neplatíš pojistku, tak po tobě půjdou, ikdyž doklady zrušíš, prodáš někomu jinýmu atd.. prostě nevyhne se tomu nikdo a to je realita!!! Prostě nyní řešej jen aktuální prohřešky, ale až ty vyřešej, tak půjdou i po tomhle, což je zlatej důl pro ně.. to si žádná společnost ujít nenechá, natož soukromá jako je ČKP. Jinak Ladin: pokud jsi v odhlášce v těch dokladech a neplatíš pojistku, tak věř, že se ti ozvou.. 20Kč/den + 300-700Kč příplatek za vyřízení.
Datum: 06. března 2012 22:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec jak to je kdyz mam pincka prehlasenyho na sebe a jeste jsem nebyl na prepisu a pojistku taky neplatim??? lepši je ho uz odhlasit nez platit nehoraznou pokutu??
Datum: 06. března 2012 22:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Není to tak jednoduchý, pokud jsi tehdy s původním majitelem sepsal kupní smlouvu, tak jsi v háji, motorka nemusí být přehlášená na tebe - majitelem se stáváš dnem koupě motocyklu, ne dnem přepisu na odboru dopravy.
Datum: 06. března 2012 20:31
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no pokud na to nikdo neplatil pojištění, tak je za to pokuta od ČKP tušim 30,- kč za den. Pokud to není psáno na tebe, tak nic platit nebudeš. Když by jsi to chtěl přihlásit, tak přehoď štítek, zajeď na STK, kde ti udělaj evidenčku přímo s STK, sepiš kupní smlouvu s majitelem, pojisti to a zajdi na úřad, tam ti to přepíšou.
Datum: 06. března 2012 19:47
Jméno: kermit
IP: uživatel12849
 čau, co mi udělaji policajti když mam papiry AM a pojedu na 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2012 6:47
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Niceho se neboj a jezdi,kdyz te chytej tak te pochvali reknou ti ze si strasne dobrej
Datum: 07. března 2012 6:47
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Tak na tohle se vyser. Na simpsonovi nebo fichtlovi bych klidne jel, to je pořád alespoň padesátka a dá se to většinou ukecat. Ale na 125 ku je to jako když bys neměl nic. To ti ten řidičák co máš seberou a daj ti řádnou pokutu.
Datum: 06. března 2012 21:50
 dostaneš pres drzku a pak te znasilni cela věznice!!!!!
Datum: 06. března 2012 20:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no je to ještě horší, než kdyby jsi neměl žádnej řidičák. pokud by jsi jel na fichtlu, tak by ti to mohli policajti tolerovat, ale musíš počítat s tím, že se přimeleš do nějaké nehody a budeš viníkem, protože na to prostě nemáš řidičák
Datum: 06. března 2012 19:50
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 velká pokuta nebo odebrání ŘP pokuta myslím až 20000kč jsou za tohle velké peníze nevím přesně mněl jsem doma kartičku z idnes novin a tam to bylo napsano ...
Datum: 06. března 2012 19:40
 proČ všici řeŠíte něco co prostě smysl nemá... ve finále to je uplně jedno jestli máš AM nebo žádnej řidičák... to zaleží na koho padneš.. prostě na tom nejezdi když na to nemáš papíry
Datum: 06. března 2012 19:38
 jak sem tady psal zpoČet sem si vŠechny pŘevody.. originál poměr (14z primár, 13z sekundárko, 55z rozeta) má na jedničku 1:27,74 na dvojku 1:15,18 a na trojec 1:10,27 ..... když bych si tam dal 11z sekundárko a 9z primárko mělo by to na jedničku 1:50,99 na dvojku 1:27,91 na trojku 1:18,89 ..... je to opravdu tak že by to mělo skoro jednou tolik síly když to má skoro jednou takový poměry? a třeba rychlost by byla opravdu dejme tomu 35km/hod když poměr na trojku by pak byl jak u sériovky něco mezi jedničkou a dvojkou? platí to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 19:34
Jméno: juky
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 10. března 2012 17:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel556
 Tím moc nezískáš, musel bys upravit i kompresní poměr. Pak už je to ale také o životnosti motoru.
Datum: 10. března 2012 17:11
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 benzín kterej se lije do zavodních aut třebva do formule
Datum: 07. března 2012 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 špatný....ale třeba je to tim,že tomu nerozumim.....
Datum: 06. března 2012 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic tím nedocílíš max to že se to bude víc hřát
Datum: 06. března 2012 19:28
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 Zdravím mám problém s pionýrem 21 a to že mi háže jikru jen když dám odtr na asi 5mmm a pak kvůli tomu mě nejde nastavit předstih a když dám menší odtrh tak už to háže jen slabě a nepravidelně nevíte co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2012 14:54
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 do hlavy dáš šroubovak a jak bude uplně u predniho kola tak s magnetem uz pootacet nebudeš kladivko povolis mezi kladivko das papirek a stahneš kladivko papírek odděláš a pak pootáčíš se zapalováním a uvidíš a zkoušíš to
Datum: 07. března 2012 14:54
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 sevca: mohl by jsi to prosím nějak srozumitelněj napsat nemožu to pochopit
Datum: 06. března 2012 21:19
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 cs sundej svicku dej tam sroubovak otacej s magnetem až sroubovák bude nahore (píst ve předu tak mezi kladívko dej papírek nebo slabej plíšek a pak ho vyndej a kdyz to nepujde tak to vyndej a dej tam jinej magnet takovej problém sem měl taky a je to v ok
Datum: 06. března 2012 19:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně očisti kladívka a nastav vzdálenost zapalovací cívky od rotoru jakou ti neřeknu to musíš vyzkoušet a nech to tak kdy bude jiskra největší
Datum: 06. března 2012 19:30
 chci se jeětě poradit.. na délce řetězu (počtu článků) nezáleží při počítání převodu žene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 9:32
 vliv na převodovej poměr řetěz samozřejmě nemá, kola se budou točit pořád stejně rychle
Datum: 09. března 2012 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Přesně tak.....pro představu si vemte třeba rozvodovej řemen na naftovym autě,kterej žene i vodní pumpu a čerpadlo.......
Datum: 06. března 2012 21:54
 Péro: přesně, nemá to vliv.. ať máš řetěz 20 metrů nebo 20cm, furt se kola budou točit stejně...
Datum: 06. března 2012 20:19
 já si právě tky nejsem jistej  ale spíš asi ne si myslim.. protože kolečka se navzájem vůči sobě otočej porád stejně ať je řetĚz metrovej nebo 20cm..
Datum: 06. března 2012 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ted jsi mě dostal teda  nejsem si jistej ale řekl bych že délka řetězu vliv má
Datum: 06. března 2012 19:33
 nene, délka řetězu s tím nemá co dělat..
Datum: 06. března 2012 18:56
Jméno: izzi
IP: uživatel13342
 Zdar draci koupil sem mustanga bez krytu na vzduchovej filtr je tam jen pridratovanej...chci se zetat jestli je treba nejakej kryt nebo tak neco diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:49
 Čest draku. Ten kryt je lepší pokud tam je ale kdyby nebyl tak to taky normálně pojede. jen do budoucna bych tam ten kryt dal. čest
Datum: 18. března 2012 15:49
 si piš... chybí ti asi celej airbox..
Datum: 06. března 2012 19:00
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 Česnek mám otázečku mám 2 origo karburátory na mustanga na jednom víčku je vyražené nějaké číslo a 1 na druhém je nějaké číslo a 2 tak sem usoudil že to budou 2 ruzné typy hledal sem rozdíl a naše sem když se podívám do sání jakoby na šoupátko tak su tam 2 dírky a v 1 je taková bronzová vožka u jednoho je v ní díra jak do ři... a u druhého malá dirka ted otázka má to nějaký viv na výkon :/ ? pojede to s tou větší dírou íp ?  Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 13:14
 co je zrpávně? poČítam se poměr kvůli primárku a sekundárku a teď nevim jakej je správně převodovej pomĚr v převodovce (u pionýra 21) někde na netu sem našel ..... 1. převodový stupeň = 1 : 2,94 (24/14 x 24/14) a jinde 1 : 2,69 (23/14 x 23/14) .....
..... na tech samejch stránkách 2. stupně = 1 : 1,716 (24/14 x 18/20) a jinde zas 1 : 1,478 (18x23) : (20x14)
tak teď nevim kerý kolečka sou správně (většinou na stránkách všude sou ty údaje od první možnosti, ale tady podle koleček co prodává sesa mi to vychází na tu druhou možnost - to sem ale našel jen na jednech stránkách) všude udáváno jako jawa 21
tak který je správně? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 22:38
 mo dyť já si počítal už v tu chvíli co si to psal.. akorád sem myslel že budu vycházet z toho..tak sem musel uplne od zacatku...tedka mam zpocteny vsechny rozety, vsechny primarka a vsechny sekundarka a vsechny moznosti co s tim dou.. je docela zajmavý že kupovat 75 zubou tozetu za skoro 60 se vubec nevyplati..vefinale 10z kolečko kerý stojí kilčo má téměř stejnej poměr.. a komu by to bylo málo tak si tam může hodi primárko 9z za 250 a zkrátit řetĚz a porád sme na 350 místo 560 a eště to neni vzadu s tak velkym koláčem kerej by tam až překážel... a tedle převod by pak byl uplne maximalne.. vic by to ani nemelo cenu zejo..pač kdyby se dala 75 z rozeta, 10z sekundárko a 9z primárko..  tak by to na trojku mělo kratší převod než sériovka na jedničku..a to je jaksi k hovnu no..
Datum: 06. března 2012 22:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 No vidíš, nebylo lepší si na to přijít sám? .)
Datum: 06. března 2012 22:10
 jinak Pajka má špatně jen pměr přtevodů... celkový převody na rychlosti už tam má dobře.. kdyby si to zpoČítal, tak zjistil že tam udává dvě věci který spolu navzájem nesouhlasej
Datum: 06. března 2012 15:33
 ok, díky... jinak teĎ sem si zpočítal převod tak že budu mít 3ku jako je teď něco mezi 1kou a 2kou (pojede to jen cca 35, ale ta síla..  ) to vyjede všechno
Datum: 06. března 2012 15:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zrovna Pajkovi jsem už psal ohledně té chyby...
Datum: 06. března 2012 15:26
 hele tak jestli dobře poČítam tak je dobře to druhý, to by ale znamenalo že to maj skoro na všech stránkách blbě.. platí teda to 1 : 2,69 a u dvojky 1 : 1,178.... mam teď zpočítaný vŠechny rozety, všechny sekundárka i primárka (uplně vŠechny možnosti různě proházený... sou toho 2 A4 čísel
Datum: 06. března 2012 14:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel13343
Datum: 06. března 2012 13:53
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 jde zkrátit primární řetěz aby šel na 9z kolečko? jak to s nim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 22:04
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 jeden článek stačí
Datum: 06. března 2012 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo jde,roznýtuj ho a uber pár článků a zase snýtuj
Datum: 06. března 2012 11:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Zdarec , prodávám nádrž na Jawa 250/11 (Pérák F.J) origo ,není promáčklá a bez koroze před renovací (potřebuju znát reálnou cenu) Díky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Za FJ nádrž ve stavu použitelným na chrom klidně 5 tisíc....normální ceny......
Datum: 06. března 2012 21:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 mlanca: 3-5?? Není to nějak moc?? Pokud má zdravej chrom, tak ano, ale pokud je jak říká před renovací, tak bych si představil cenu 1500-2500,- Jako 5000 ani omylem, ikdyž je to Janeček..
Datum: 06. března 2012 14:35
Jméno: mlanca
IP: uživatel13111
 3000-5000
Datum: 06. března 2012 14:11
 dotaz pro fandy pařezů, podařilo se mi sehnat pařeza poměrně pěkný originální stav z linkama, muj dotaz zní na krytu řetězu jsou 2 linky(mám nahorě i dole) zda je to originál každy při renovaci dava jen linku nahoru ale ja mám ještě linku 2 cm od spoda krytu řetězu , je to origo nebo je to dodělavka ? prosím o odpověd těch co máte pařeza v origo barvě nebo jstě měli, moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 22:17
Jméno: krosicnehorazny
IP: uživatel13338
Posl.aktualizace: 07. března 2012 19:40
Jméno: krosicnehorazny
IP: uživatel13338
 Hrdina: nejsem obborník ...proto se ptám delší doba sání tzn pomalejc do otáček...? ...de mi o to že mám pionýra upravenýho do krosu ...nejaký zavodení sem skousel ale v kategorii speciál to cenu nemá protože na upravy co tam mají nemám...takže mam speciala jen tak na ježdění s klukama ale ..!! mam to do krosu a potřeboval bych rychlejc dostat motor do otáček a aby měl sílu ....nějaký upravy mam tak chci přidat další...proto se na rovinu ptám má to cenu pořizovat a s**** se s přideláváním nebo jee ta klapka k ničemu ..??
Datum: 07. března 2012 19:40
 http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC143915.jpg
nevim co chces k tý montáži slyšet  v podstate mužeš namontovat cokoliv kamkoliv....
Datum: 06. března 2012 22:21
Jméno: Hrdina
IP: uživatel9389
 Zkušenosti by byli, ale to ať si tuto nekupuješ slyšet nechceš  Takže: na lehce upravenou sériovku ANO, na závodní motor NE, pokud k tomu nemáš jiný důvod než jen delší doba sání.
Datum: 06. března 2012 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel13339
 Tu desítku upravených válců už jsem udělal,ale na klapku jsem holt malej frajer.....holt pravý ladiči začínaj klapkou....pak až řeší úpravu kanálů,samozřejmně dle klapky.....asi něco dělam špatně....
Datum: 05. března 2012 22:44
 Zdravím,\r\nPotřeboval bych jakoukoliv řadící páku s vnitřním průměrem tisícihranu 13,6 až 13,9 mm, nevíte která z vyobrazených řadících pák by to mohla být? \r\nOcením každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:41
Jméno: Jan
IP: uživatel13329
 Čau draci mam problém s babetou 210.Problém je ten, že nejde do otáček.Dlouho jsem na ní nejel takže nevím co se mohlo stát.Vůbec nemá tah a nejde do otáček, jakoby se dusila.Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 15:35
Jméno: Jan
IP: uživatel13329
 No z výfuku to jde normálně.
Datum: 08. března 2012 15:35
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 myslim si že to děla karburator.. rozdělat a komplet vyčistit taky mi to jednou udělalo
Datum: 06. března 2012 10:59
 Nemáš zasranej vejfuk?
Datum: 05. března 2012 20:45
 nazdar draci chcem sa opytat ci niekto nevie kolko ma polomer ta 65zubova rozeta na fichtla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2012 22:08
Jméno: frbas708
IP: uživatel13336
 nazdar carodka zeby to bolo az o tolko ? Ty mas urcite tu 65 zubovu neni to ta vacsia. skus sa mi na to mrknut a zmerat kolko centimetrov ma od stredu po okraj ( polomer)......diki moc
Datum: 07. března 2012 22:08
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdarec mám ji a je to asi o 10 cm víc než oriinál.Zítra ti to změřím
Datum: 07. března 2012 21:14
|



|