česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  643  644  645  646  647  648  649  650  651  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,snad me nevyhlásíte :-D ale dnes jsem dovezl Yamahu DT za 1000 kč.bylo mi řečeno že je to 50 ale co jsem hledal na netu,nejvíc se podobá pouze 125 ccm...Vím jen že je to rok 1984. fotky jsou zde - http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=67839 pomohl by mi někdo prosím? :-) omlouvám se ale v yamahách se nevyznam.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zatim jsem pretesnil vicko vodni pumpy,termostatu a hlavu,protoze jsem zjistil ze po odklopeni hlavy byly vsude fleky vody (mirne i na pistu).jinak motor vypada hezky,jen bude chtit zezacatku hodnekrat vymenit chladici kapalinu,jelikoz ten kekel co tam byl asi 10 let uz delal hrozny divy...voda hneda,smradlava,vsude vodni kamen :-D jinak motor vypada dobre,coz me i prekvapilo :-) takovy ty blbustky jako ze je kazda packa jina,olamany,ze chybi par plastu a podobne,to jsou drobnosti ktery za tu cenu a na blbnuti vubec neresim :-) to az pozdejs az pujde do laku
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je luxusní kup, pokud tam nebude něco v háji, co stojí majlant :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja do toho zadny velky prachy nechci davat,takze to jen zpojizdnim,natru to nejakou barvou,at to dal nerezne a necham to bejt :-) a tohle je LC1.Oilmastra tam sice mam,ale neverim mu,takze si to radsi budu michat sam :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo, je to Yamaha DT 80 LC2. Já ji měl od 16 let do konce tohoto léta a můžu říct, že s laděným výfukem který stojí komplet 2 tisíce, je to drak jako prase! Měl sem na předku kotoučovku. Má to Oilmaster a vodní chlazení a 5 nebo 6Q podle typu. Svíčka do toho přijde NGK BR9ES. Nový píst stojí 400Kč. Za tu cenu je to krásný na polňačky. S tím laďákem to jezdí stejně jako 4T 125ccm endura.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem zjistil ze je to 80 :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
za 1000kč bych hned taky takovou bral :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě dodám,že má otáčkoměš (který jsem u 50 nenašel) asi do 13 000 a tachometr do 140 (což mi na takhle starou padinu přijde taky nějak moc)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau je nějakej rozdíl mezi válcema z peraka 350 a kejvačky 350?sík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel6587    
kam má směřovat šipka na pístu?? díky za odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako korouhvička. po větru...
 
 
Datum: 10. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
k výfuku ... zámek prvního kroužku musí býti nahoře.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci, ako je možné že mám v motory jawa 05 kluku s ojnicou ktorá má priemer piestneho čapu 14.1 mm ked je origo písané 10 mm.\r\nmyslel som že tam mám normálne kluku s 21-tky ale na inom foru som sa dočítal ze kluka s 21-tky nepasuje do bloku 05-tky pretože sú tam iné ložiská. čo si o tom myslíte ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mám 05 66rok a taky mám 14.1", ale myslel jsem, že už někdo dělal repas :-) jak tak vidím, tak asi ne a fakt byly v motoru všechny ložiska snad ještě původní (vč. kliky)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12887    
To je v poradku. Je to jak psal Péro. Rok 1962 měl ijnici z 555,rok následující mel uz o trochu silnější ojnici pro čep 14,1mm. Rok na to sem začali montovat silné ojnice.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 rv. 1963 a 14.1mm čep ale nedám ruku do ohně že na tom někdo dělal repas....
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
já mám doma taky motor z 05 a je tam 14,1
 
 
Datum: 10. prosince 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
aha tak díki toto som nevedel. už som sa strachoval že tam niekto narval kluku z 21-tky nasilu !
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude tím že první 05 (1962) měli pístní čep 10 pozdější typy měli 14
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, najde se tady nějakej elektrikář? chtěl bych vyrobit regulátor dobijení na fichtla http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html, dobře zaplatim, moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Psát Ti nebudu, napiš mi sám. Můj mail najdeš na mých stránkách a ne na téhle kopii na Pajkově webu. Rego je univerzální, je mu jedno jestli jede z jednoho nebo čtyřech pólů.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12892    
chong: jaky mas mail? A je to regulator 12V pro original alternator 30w nebo pro 4 polovy alternator 45w? Odepis mi prosim na mail andrewop89@seznam.cz a domluvime se
 
 
Datum: 11. prosince 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Na zakázku nic nevyrábím, ale teď v zimě plánuju že si tam dám rego nové generace a tak mi tohle staré zbyde. Za cenu součástek a poštovnýho Ti ho nechám, tak mi napiš na mail a až bude volné zkontaktuju Tě.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
Chong: Mohl bys mi to vyrobit prosim? zaplatim ti
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
No tak Yuri.. myslel jsem že tomu hovíš víc :-). Zenerka je tam jen jako ochrama gate tranzistoru.. jejjím zmenšením pouze změnšíš velikost budícího napětí, čímž zhoršíš spínací podmínky. Tohle zapojení nedoporučuju upravit na 6V. Jednak k tomu není důvod a přeladění zapalka na 12V zlepší vlastnosti rozvodu např. tím že je méně citlivé na přechodové odpory v rozvodu, ale hlavně proto že Mosfet typu P se nedá sehnat pro budící napětí Gate v LOW level provedení, takže pokud celé zapojení přeladíš na 6V (změnou hodnot odporů R7 a R2, nebo zmenšením napětí reference na polovinu, tj. 1.25V), tak se ti zmenší budící napětí spínacího mosfet tranzistoru a tím se nebude dobře otevírat, čímž se začne přehřívat a pravděpodobně ho upečeš. Takže u tohodle zapojení platí že je výhradně pro 12V rozvody.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som ti to spravil ale som až z východného slovenska inak by ma zaujímalo ktoré všetky súčiastky treba obmeniť aby sa to dalo použiť aj na 6V rozvod ( ako je zenerka z 12V na 5.8V a podobne)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat co si myslíte o karbecu z motorovky na Jawě 50 ? :-) Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12901    
Jestli chceš znát muj názor,tak je to kravina.....celkově je kravina dávat jakýkoliv jiný/větší karburátor na origo válec.....kdyby ses zaobíral i souvislostma co a proč a kde,tak bys zjistil,že fichtl má jeden z největších karburátorů ve své třídě.....žádné jiné padesátky nemají tak velký karb(17mm)...současné klapkové padesátky v serii mívají dokonce karburátory o průměru jen 12-14mm a dosahují daleko vyššího výkonu....tím rozhodně nechci říct dej tam karbec z babety a nebo simsona....origo karb je moc dobrej....a má rezervy!....a věc B....podívej se do sacího kanálu......nevadí ti tam něco? Mě teda jo......a pak to má jet....to jen takový souvislosti.....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: pepánek      IP: uživatel11186    
já mám karbec z motorovky s difuzorem 21.... ale ještě jsem ho nenamontoval... :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
zdarec lidi když se pořádně sešteluje original karbec tak už se naněj nemusí šáhnout je to v pohodě karbec :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsina pil ma mensi difuzor nez karbec od pionyra
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12886    
ja mam takovou radoby krosku z fichtla a mel jsem tam karbec z motorovky 19mm a o trochu to bylo lepsi ale zas takovy zazrak to neni
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska jsem přinesl ze šrotiště motor na fichtla když jsem ho otevřel tak místo oleje vytekla taková nezelenavá tekutina co to bylo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přijdu tam a řeknu:-Dobrej můžu kouknout? a oni : jo jasne..ja jim vždicky hodim nějakou tu pětku navíc a oni mi dovolí hrabat se všude :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je to soukromník tak tě tam většinou nepustí protože když se ti něco stane má z toho problém a většina neni ani pojištěná ale u normálních sběren se zeptáš jestli se mužeš jít podívat po nějakejch věcech nebo tam přivez nějaký to železo a prohrabej se tam tajně
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Prosimtě když jdeš na to šrotiště tak tam tě normálně nechaj si to tam projít nebo se jich zeptáš jestli tam něco nemaj?Já totiž když tam přídu tak hned první nee to je pryč nic takovýho tady neni a vedle stojí fichtl spatlanej z dílů.Tk já už právě nevim jak na ně
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
nkdo do toho nalél fefrmincku
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaktože to bylo zelený??
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
voda :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: drandik      E-mail:      IP: uživatel12884    
Koupil jsem si na Babrttu karburátor DELL ORTO.Když uzavřu klapku na přívod vzduhu,tak pootočením rukojeti plynu klapka zůstává stále zavřená.(u karburátoru JIKOV po přidání plynu klapka otevřela plný přívod vzduchu) Může mi někdo poradit?-zda-li není karburátor vadný nebo to musím otvírat mechanicky rukou.Díky za radu.Drandík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
jsem v oblasti babet laik....ale měli sme jeden čas Piaggio Ciao s hodně podobnym karburátorem (koncepce naprosto stejná,průměr menší) a sytič vyskakoval sám po naskočení motoru....ale taky se mi stalo,že jsem nechtěně při alkohol offroad tripu ze zábavy zahučel do křoví a celý sem si to zvohybal...nejenom to :-D.....a pak už to vyskakovalo blbě i po narovnání....jinak perfektní vozidlo,moc doporučuju....fichtl je fichtl,ale s 3 promilema tě bezpečně doveze jen vyhrkaný Ciao :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci nešel jsem doma 2 pneumatiky jedna je 3,00-14 a ta druhá 3,00-16 z čeho jsou a má to nějakou hodnotu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, je to tatran, prase má myslím 12, a kejva.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
hodnotu to má podle vrstvy prachu,množství slámy a plochy zpuchřelejch prasklin......cca 50,- za jednu.....šestnáctka bude z kejvačky....čtrnáctka možná z tatrana....nebo z prasete? kdo ví ať napoví...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
cus nevite jak velky gufero je pod spojkou u babetty 207 na klice diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak snad koukneš který je na klice ne? Od toho je tam ten obrázek, hledání v katalogu ti může ušetřit spoustu času...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
protoze je tam 6 velikostí
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokec je od toho aby se tu řešily problémy s motorkama, né od toho aby tu za tebe někdo hledal gufera...řekni mi jedinej důvod proč si si hned na začátku neotevřel katalog dílů a nenašel si to tam? Zabralo by ti to daleko méně času a nemusel bys sem dávat zbytečnej dotaz...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
od ceho to tu je ? aby ti lidi rikaly aby sis to nasel na googlu nebo aby ti poradily ? ja tady taky obcas nekomu poradim ale vidim ze to nema cenu seru tady na to uz sem nic psat nebudu
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tos moh udělat už nazačátku místo urážení..
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to mnohem rychlejší víš...mě to zabralo asi tak 20 vteřin a to jsem hledal fakt pomalu...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
njn je to pro kamose tak sem to chtel vedet hned ale kdyz nikdo neporadi tak si to radsi najdu sam
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fano: A nemá snad pravdu?
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ty ses nakej chytrej fakt dik za odpoved debile
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já ne ale stejda Google určitě jo, tak se ho příště zeptej dřív než sem napíšeš 1000x položenej dotaz..
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, výfukové koleno bez falcu na Pio má průměr 2,8cm ... vnitřkem bo venkem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Origo kolínko by mělo mít 26mm vnitřní průměr. Dnešní repliky (s kterýma jsem se setkal) mají pod 25mm.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
venku 28 uvnitř 25
 
 
Datum: 09. prosince 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
najlepšia je ta baterka to fakt nemusí ani dobíjať :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
no to je teda strojovna :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2011 1:27
 
 
 
 
Jméno: da23cz      IP: uživatel10444    
to je mašina :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci ... v čim je dobry nebo špatny rotačni šoupátko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
no ja budu hledat nekde aš to najdu . jinak dik za rady ..
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Ještě bych dodal že mám teda seriovku bez úprav.Na jaře bych chtěl vyzkoušet sníženou hlavu pak se uvidí...
 
 
Datum: 10. prosince 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Vše co dole popsal standa je opravdu velmi dobré provést snad bych ještě dodal dobře nafoukaný kola:-)Já toto všechno provedl už před asi rokem a nyní zajel motor a mustang mi ted opravdu letí těch 72km/h+-.Každopádně bych zase naházel všechny tachometry do jednoho pytle a psal že přeměřujou-vyjma teda těch klasickejch kulatejch co jsou na fochu.Já mám na mustangu ten z Jawy 90ky a ten měří přesně a mám to už několikrát zkontrolovaný..
 
 
Datum: 10. prosince 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
tak oprava.. zřejmě ho ještě dělají, ale v e-shopu prodávají zřejmě pouze přes firmu http://www.mps-moto.cz ... http://www.vape.cz/e-shop/
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
na stránkách vape jsem ho už nenašel.. je tam odkaz na nějaký jiný obchod s díly na moto, kde ho asi ještě mají na skladě.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
coo? uz nevyrábajú vape pro pionýra?
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
řekl bych že vape to už nevyrábí... zde na krámku je cena dobrá, nové asi levněji nekoupíš a starší se občas objeví nějde na inzerci, to si musíš pohlídat sám ...
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a kde se to dá koupit nebo sehnad naky za dobry penize ? jak sem se tady dival na fichtlkramku tak 3200,- sem mne zdá trošku moc tak jestli nekdo neprodava nebo nevi kde koupit ??
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vape není nic víc než dobře nastavený zapalování.. s vyššíma otáčkama moc nepočítej, ty ti zapalování neudělá. výhoda je ve spolehlivosti, nic víc
 
 
Datum: 10. prosince 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a stim vape ten motor má větši otačky nepo lip startuje ? chtel by sem o tom neco vic vědet kdyš by sem to tam kupoval
 
 
Datum: 10. prosince 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12887    
Prodaná číza ti opravdu tak pokreje náklady na GO a mooožná Vape
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neřeknu ti co to bo to nevím :-D je to symetrický sání...vím jak to vypadá ale nějak víc jsem se o to nezaobíral....symetrický rozvod sání má sériovka prostě saješ válcem bez klapek či šoupěte... Vape je zapalování :-) pro začátek ladění je to luxus protože ti odpadne starost o to zapalování...nicméně už jsem četl o lepší zapalováních ale ty jsou už vyloženě závodní...
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:27
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
co je to ten symetrák....a to vape je dobry v čim ? :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
začínej u symetráku.... většina lidí ho používá a výsledky se dostavují ;-) prodaná ČZ ti vystačí na pořádnou GO a možná na Vape....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jo dik ja chcu predelavat celiho fichtla na silničniho a jenom jestli je to lepši neš normalni sani .... a o peniz mam docela dost sem prodal moju čz a všechny penize chcu vrazit do fichtla .. .....a omlouvam se za nake chyby
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě malinko doplním standu :-) všechno to co napsal a je to pravda-ty brzdy ber vážně protože někde vystřelit do polí je nepříjemný... jinak nechci tě strašit ale taky to něco stojí.....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
nějak mi to nedalo,malej dodatek: Rotační šoupátko jako takové není žádný maxibrutální tjůnink co ti přidá 5 koní,je to jen způsob rozvodu sání,stejně jako třeba klapka(ale ta neni řízená ničím)....rotační šoupátko si mohl vidět na stejskyho webu....nevím jestli si četl mezi řádky a pochopil jeho podstatu....ale on ho tam nemá protože ho to zrovna napadlo,ale protože potřeboval řízené sání do kliky.....jaksi mu na válci už nezbyl prostor na sací kanál....tím se chci vrátit zpět k jádru věci....ty máš natolik upravený válec,že už ti v něm nezbylo místo na sací kanál? A nebo tvůj motor potřebuje natolik velké časování sacího kanálu,že je to na symetrickém rozvodu nemožné ? Jinak pokud chceš teprve začít směrem úprav Pio,tak mám jednu hodně důležitou radu- důkladnou GO motoru,včetně přesného složení motoru,dodžet házení hřídelí kliky do tolerance nějakých pár setin milimetru,perfektně vymezená axiální vůle na předloze,perfektní primár(tím nemyslím jen to ozubené s řetězem ale i stav spojkového koše,vůle lamel aj.),lepší gufera,lepší ložiska s C3,novou řetězovku + GO podvozku,především tlumiče a brzdy-neméně důležitý je stav kol a jejich středů-resp.ložisek+fíbrů.....až přes tohle všechno přelezeš,seriovka ti pojede reálných(ne tachometrových a nebo vymyšlených) 70km/h....nebudeš to chápat....pak už je jen malej krůček...a každej malej krůček vpřed přidá nečekaně "moc"....pak už se muže začít střílet ostrejma...hlavu,válec,zapalování.....a už si zase jinde....ale jsi jinde i co se týče nabraných zkušeností....měl to bejt jen takovej stručnej úvod...ale ja to prostě neumim napsat stroze....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
špatný - výroba ,dobrý - přesný nesymetrický rozvod sání
 
 
Datum: 09. prosince 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Čest draci, nedávno jsem se stal majitelem dvou ČZ 175/487 a jedna z nich mě velmi udivila tím, že má anglicky psaný štítek a narozdíl od té druhé se tu řadí jednička nahoru, také mě udivil rok výroby, který je 1980-jenže tento typ se podle čezetmánie vyráběl od roku 1982 do 1985....Nevíte náhodou co je to zač??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
číslo rámu sedí
 
 
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávaly se štítky, co byly zrovna po ruce, taky mám anglický. A tak buď máš jednu z prvních, nebo, je tam rok 86 místo 80. A nebo, když ti nesedí číslo motoru, nemusí ti sedět ani štítek, ještě napiš, jaká máš vyražený číslo na rámu vedle štítku.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Problém s motorem je vyřešen- zjistil jsem, že motor je opravdu z čz 175/477 a jeho číslo nesouhlasí s štítkem takže motor není origo, ale ta věc se štítkem a rokem výroby je mi furt nejasná každopáně na štítku je napsáno čz 175/487 a je anglický
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neni to opravdu nějaká přestavěná 477? co já vim, tak všechny 477 meli radit jednicku nahoru. Co máš presne na stitku za cislo v typu motocyklu a jaký cislo máš na motoru? není to treba přeražený to číslo?
 
 
Datum: 09. prosince 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni to nějaká z posledních 477?
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, jakou tak má cenu Stadion S11, rám a nádrž poměrně dobrá barva, chromi nic moc, spíš nic než moc, motor jde prošlápnout ale jsou utrhaný všechny lanka... A ještě jakou má cenu jawa 250/353 bez TP a s TP v celkem dobrym stavu, chromy poměrně zachovalí, barva už neni origo ale je to originální odstín a je trochu zašlá, nemá baterku a jde prošlápnout..Díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nakonec sem si vspoměl že mam tu fotku na netu, du tě jí poslat.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Senta: fotku ti budu moc poslat až v neděli, teď jsem na víkend pryč a nemam u sebe čtečku karet abych to hodil do kompu. Takhle ti to můžu poslat jedině přez MMS.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: senta      E-mail:      IP: uživatel12346    
pošli my fotku toho stadáka na email
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam se to všechno prodává o dost dráž..
 
 
Datum: 09. prosince 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel12302    
sleduj to na aukru,motoinzerci atd...A zjistíš hnet jakou to má hodnotu.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
HOJ, DĚLÁM ELEKTROinstalaci NA PANELCE TYP 559, ALE MÁM TAM MÍSTO BAKELITOVÉHO RELÉ NA DYNAMU DANÉ NORMÁLNÍ V TÉ Al KRABIČCE S TŘEMI VÝVODY... JAK TO DO SEBE ZAKOMPONOVAT? Mám napřed zapojit jenom dobíjení a pak zbytek podle origo schématu? A odkud mám vytahnou ty dva dráty na propojení, když zapnu klíček doleva na "jízda bez baterie"...? Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusseso proč mi nejde najednou fichtlkrámek ale fichtl pokec v pohodě mám ted tu novou mozzilu 8 něco a i tak tady na strance to tak trochu nesedí ale jinak jde tu vše ale fichtl krámek mi nejde anipřímo s fichtlpokecu vždy se mi tam ukáže Doména http://www.fichtlkramek.cz byla zaregistrována na serverech společnosti Web4U s.r.o. a je již plně funkční. Na této doméně zatím neběží internetová prezentace, čeká se na zprovoznění prezentace ze strany držitele domény. tak nevým co stím mužu ti třeba poslat print screen budu v 19:00 na chetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
já na ten sport nikdy moc nebyl.....fotbalový hřiště bylo blízko hospody a tak mi to v 15 začalo tahnout do hospody,od 16 jsem tam najednou stál za pípou a na hřiště už jsem se nevrátil :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando tak toje u mě tak nák podobně ale se sportama taky umim plno sportu ale ne žádnej pořádně
 
 
Datum: 09. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me rvou dve deti, jedno usne a bude spat do rana ale to druhe se probudi jako ruska rulweta 10,11,i v jednu rano,,,a pak musime byt min 2 hodinu s nim ve strehu,, a do toho musi sypat novinky,,
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam google chrome a vsetko funguje
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
sesa: A třešnička na dortu.....zrovna v tuhle chvíli vařim :-D Kuřecí kousky na bazalce se sýrovou omáčkou a žampiony ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
Já sem takovej "multiinstrumentalista"....ve svý době(to eště frčelo jedno jádro a gigový ramky) jsem i skládal počítače.....sw....hw....no problem....i sme psaly nějaký prográmky...fichtla mam jen jako takovýho koníčka z mládí.....dělam i do aut,do satelitní techniky,drobný opravy elektrotechniky,počítačů atd.... nejhorší je,že od všeho umim trochu,ale nic úplně dokonale na jedničku :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn ty novy progrymy stojijou za hovno
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kramek jede,, jen se muselo najit DNS server,,,
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando ze ti si slehnul :-) od kdy delaz do hadveru :-) ja myslel ze fichtlaris
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
Já sem věděl proč to nemam instalovat......fuj zmetek jeden.....nejlepší firefox byl nějakej 1.8 nebo 2.0 co byl před 4-5 lety.....už s tou blbou 6.x mam stabilně problémy....blbnou mi v tom cookies na elektronickym bankovnictví,blbě se načítaj přílohy mailu atd....at s tim už jdou do prdele.....dřív byla verze jednoho programu na 2-3roky,byla supr,byla vychytaná a furt se to neaktualizovalo jak u blbejch....dneska kdybych všechno furt aktualizoval,tak mam jen 10 giga v aktualizacích nesmyslů a to nemluvim o aktualizaci nesmyslů od microsoftu....50 zabezpečení na WMplayer,jak když v něm mam uložený zlato a drahý kamení....a tuny hotfixů na jejich "povedený" vychytávky od MS který sem všechny zakázal a nebo odinstaloval....to nemluvim o "vysoce funkčním" Defenderu a Firewallu kterej je úplně k hovnu a mam to vyplý.....ESET si všechno ohlídá sám....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole,,hrebu se v to a nejak to kikxlo,,zitra nebo viken by to melo jet,,,sorac sesa
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde ani chat tak nevým no
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne :-D ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
Čau, nevíte někdo kde by se dala sehnat origo odrazka pa pionýra ? Nikde ji nemůžu sehnat. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
http://www.motoren.sk/shop/detail/2648/42
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
*NA*
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel16770    
Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
 
 
Datum: 03. února 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: Joski      IP: uživatel7860    
Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
 
 
Datum: 11. prosince 2011 1:59
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda :-(
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ? :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa :-D ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
To sem zas něco napsal :-D Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
 
 
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soustruh? pockej.. mmmm. ne! :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš:-D Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou :-D Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač :-D.....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
 
 
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je :-) má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
 
 
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12880    
Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12881    
Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč :-) baví mě dělat fichtli :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:03
 
<  643  644  645  646  647  648  649  650  651  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 17:11:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu