česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  646  647  648  649  650  651  652  653  654  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
ahoj chci se zeptat při výměně simeringů na klice na jawa 21 se musí půlit motor??????sou to určitě gufera protože mizí olej a novej karbec jehla 4 zářez a pořád málo benálu a jak to uliju tak to jede chvilku dýki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba ze to gumovy gufero za tech 20 let muze spuchret?vem si 20 let stary gufero a nove koupeny a uvidis rozdil..stary bude tvrdy,narozdil od novyho,co bude pruzny
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Já koupil motor za 200kč od kámoše dal do 21 důkladně seěteloval a jezdí už asi 3 roky bez oprav !! a pohodička a jinač stačí vyhodit dekl samodřejmě !! vypustit olej :-D stáhnout ozuběné kolečko vydloubnout simering dát jinej a nabouchat přez ořech na ráčnu a pak vše smontovat a potom vyměnit pod zapalováním stahnout magnet atd a je vystaráno vydloubneš dáš nový a jezdíš :-D je to tak jednoduchý :-D a tak obtížný pro některý lidi :-D a jinač když motor před 20 lety po GO a nejezdil tak proč by to byli gufera ?? však já sem si koupil 555 před 5 lety bylo děláno GO motoru do teťku ležel a já ho rozjel a ještě bezjakýkoliv uprav sem jel na STK a všechno a prošel z 0 chybama tak proč by to mělo byt vyběhaný po 20 letech ? :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to poznat např. může být vůle na klice :-D v nejhorším bude vyrachtanej válec kterej "je" po výbrusu :-D proto já si koupím levnej,nepojízdej motor a kolikrát je to lepší jak si za tisíce koupit motor po GO...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát že na internetu a všude jinde je každej druhej motor po GO :-D a přitom to není pravda protože co ? protože do něho nevydíš jedině že by ti ukázal paragony a staré díly ale i tak se tumu nedá věřit na 100 % :-) :-P :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč to u mustanga nešlo?
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12862    
já to nedělal já ho koupil po go u mustanga to nešlo
 
 
Datum: 05. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi by jsi mel vedet,ze cezetak patri mezi jedny z tech,co tady na tomhle pokecu vedej nejvic :-D hele,kdyz ho mas zrenovovanej :-D tak by jsi mel vedet,odkud se davaj gufera,ne? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
tak to vim je prostě po go a otvoje odpovědi moc nestojim
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak motor po renovaci jo? :-D ....... víš vubec co je to renovace? :-D :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
no motor je po renovaci najeto 500km a potom tak 20 let stál a těd todle dělá ale nevim jestly by nebylo leší si ten motor dát do mustanga nevim pro kterýho se mam rozhodnou poradtě kerej
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Nemusiš stači schodit magneto a na 2 strane dekl s kolečkem šroubovakem vypichnout a dat nowi zaleži jestli nemaš těsnění mezi kartrama
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: vybublanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavej nápad s nátrubkem na karburátor http://50cc.webnode.cz/stadion-racer/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12863    
Za prvé...nevím jestli je to tvůj web a nebo si nějaký sklaní fanoušek,ale určitě není vhodné zvyšovat návštěvnost Tvého/vašeho/jeho webu tím,že budeš ob den cpát odkaz sem na pokec.....ke karburátoru.....hezké,ale na nic......co s kolenem o nějakym průměru 14-15mm když máš karbec o průměru 17mm ?? Trochu logiky do toho.....když mam karbec 17mm tak koleno aspoň 18mm vntřní.....jinak když se dostaneš do fáze,že to budeš umět seřídit,tak zjistíš,že ono to je asi nejlepší bez kolena ;-) Kdybys chtěl něco probrat,ozvi se na mail....tak nějak vidím,jakým směrem se ubíráš,vypadá to že věci děláš poctivě,ale vypadá to,že to děláš špatně....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej je ale funkčnost??
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
nátrubek je hezkej, ale vzhledem k použitému kolínku sání úplně na nic.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, pustil jsem se do záchrany jawy 05 z r. 1963. Koupil jsem ji za 1000,- v dezolátním stavu. Kdybyste ji viděli, tak se zděsíte. Chci Vám ukázat pár fotek. Předem říkám, že to chci hlavně spojízdnit a a vychytat některá drobnosti. Nejedná se o renovaci. Tak se kouknite... snad se bude líbit alespon něco :-) http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Tak něco podobného jsem dělal loni Jawa 20 rv 75 ,přihlášený na papírech a 16 let stál ve stodole.Myslel jsem že ho udělám jen tak na oko abych ho přiihlásil ale po odmontování prvních dílů to dopadlo tak že kromě motoru který až na spojku byl v super stavu a do dneška jsem na něm nic nedělal jsem jinak rozebral a udělal úplně všechno ....a moc mě to bavilo -jak se mi pod rukama měnil v pěkného Pionýra Přeju hodně zdaru.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá práce. :-) Čím si leštil ten motor?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Motor celkově byla práce na 3 dny... :-) Takovou vrstvu zapečené špíny a zeminy jste snad neviděli... takže prvně mechanicky očistit, vypustit olej, sundat elektriku a na noc ponořit do kyseliny citronový...no a po GO sem to čistil ručně silichromem a pak přeleštil tempem.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam startovací hrídel z 21ky? :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Asi ano, zkoušel jsem i klasický airbox... jediný rozdíl jsem zaznamenal ve zvuku motoru... :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to... ale ten hnusnej vzducháč zahod a dej tam klasický air box.. a tuším že tam patří karbec podobný jak z S22 (hranatá plovákovka) a hliníkový airbox
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, mám na motorce hodně vzhledových úprav a také laďák. celkem řve, takže asi STK neprojde... zajímá mě, jestli bych platil za práci, i když by stkčkem neprošla .. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12863    
A co tam dát na STK seriovej vejfuk? Ha....a je to vyřešený....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já totiž nemám sériovej motor :-D nemehlo!
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k čemu je ti laďák, kterrý snižuje výkon? jo ahááá. jsi pak velkej borec, já zapoměl :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejdřív zaplatíš a pak až jdeš k prohlídce
 
 
Datum: 04. prosince 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 04. prosince 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau.. mám takový problém na 21 praskly mi řidítka tak jsem je zavažil a polot jsem vjel do díry a už jsem se kulal protože mi uletela polovina řidítek.. a ted tam chci dát nové s brazdou ale ty staré neumím ani za boha vyndat.. ten dlouhý šroub jsem vyndal ale ty řidítka ani za nic.. plss poradte jak dál.. ;-) díky..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
aha.. díky..;-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, tak ten dlouhej šroub znovu našroubuj na pár závitů stačí. Potom do něho lehce klepni, aby vypadl z drážky čep v řídítkách. Potom to půjde vydělat bez problémů.. :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdravim draci, mam jednu fofr prosbu, potřeboval bych od někoho odměřit jak daleko má bejt přibodlej hrot sedla na 555, nemám totiž sedlo a dneska to ještě celý pořebuju hodit do základu, abych to mohl co nejdřív odvest na lak http://www.ulozto.cz/11513216/04122011-002-jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
díky
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červená míra 25mm
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: df      IP: uživatel12547    
draci ,jakým vrtakem mužu odvrtat díry na klikovce ja 20. A jakym nařadím muýu upilovat obvod kliky? děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: df      IP: uživatel12547    
chtel bych odlehčit kliku protoze mam jednokoružkovej píst a a čím lechči klika tím více do otáček jde motor,,samozrejmne ze zivotnost usn eni jako u originalu.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12863    
www.jawa50vixteam.wbs.cz upravuje kliky do závodních motorů,cena solidní,jednání super.......ovšem pověz nám,proč chceš odlehčovat kliku? Význam,efekt? Už jsi na tak vysokym levelu úprav motoru,že tě brzdí seriová klika? Podle stylu dotazu mi přijde,že nemáš ani šajn o tom,co řešíš.....jestli chceš oživit pio,jsou jiné cesty....první je GO motoru a podvozku,pak se dá upravit válec....udělat výfuk,jinej karbec,rychlej 3Q,Vape.....možností je hodně.....ovšem ze začátku to chce vzít za tu správnou stranu....kdybys chtěl,ozvi se....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ti jasny,ze jak do toho jednou vrtnes,kompletne si rozhazis vyvazeni kliky? :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Stačí si přečíst dotaz a hned je jasný, že nemáš absolutně představu, co to vlastně chceš... Do ničeho podobnýho se nepouštěj a bud rád, že vůbec jedeš!
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ruční vrtačkou se do toho asi nedostaneš. díry nechávám vyjiskřovat, nebo vrtám speciálníma nástrojema na tvrdý materiály. obvody brousim na hrotový brusce.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upilovat? :-D .. klika se nepiluje ale stáčí na soustuhu pomocí keramickoho nože.... a to nestočené kliky díru vrtákem neuděláš, protože je cementovaná.. až po stočení se dá navrtat
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12856    
CHROM! Renovuji Čezetu a mám problém sehnat firmu, která je schopná udělat slušnej a nepředraženej chrom. Dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12863    
časem budu řešit podobný peklíčko.....ochromování předělanýho doutniku s jinejma vnitřnostma a širšího kolena.....no aby to mělo styl...taky by mi zajímalo,co to vyjde......
 
 
Datum: 05. prosince 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12856    
Dík za info! A jedná se o ČZ 125 B
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
chromynaveterany.cz doporučuji,nechaval jsem si tam dělat hromadu dílů na stadika a max spokojenost a ceny tak moc pěkný
 
 
Datum: 04. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
noo nevím ještě jsem tam nechromoval ale jako vím že se to tam chromuje ale ceny fakt nevím
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vladan 05> nevíš aspoň orientační ceny...? do kopru to mám okolo 20km, takže dovoz v pohodě, jenom ať to tam nedovezu a nebudu se stačit divit co za to chcou ;-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu vědět o jakou zetku se jedná? :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
TATRA.. v Kopřivnické TATŘE tam chromujou jakékoliv díly.. ;-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko,mám otázku. Co všechno jde z těhle věcí použít z motoru čz 175/450 na motor jawa 250/559? mechanismus spojky(kam se dává lanko),víko zapalování,celá spojka (buď i se spojkovým košem nebo jen lamely) :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nepotrebuju,zapalko mam z pareza,tudiz bez baterie.Potrebuju jen cely ten kryt motoru.Nevim jak dlouho motor stal,takze jeste ani nevim jak je na tom spojka,zitra mi ma prijit.. :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Kladívko a kondík :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
možná ten automat, jinak vůbec nic.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel12855    
Zdarte potřeboval bych vědět jak zvednout aspoň o trochu víkon fechtla zatím sem nechál udelat nový výbrus a píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
škoda že už to máš vybroušený,mohli sme tam něco přidat.......jinak perfektní stav motoru a motorky je základ!!
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je mit generálku motoru zajet to vše dobře seštelovany tak dost nahuštěny kola a třeba i novy ložiska do kol ap ka třeba nákou tu upravu třeba od standy atd
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady ti celkem za levno udělaj válec,ale je škoda že už jsi ho nechal vybrousit.. http://www.jawa50speed.wz.cz/
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6823    
cau draci potrebuji poradit kdyz jedu na babette vic jak 35 km/h tak se mi zacne klepat cela predni vidlice a musím zastavit čím to je\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jak píše jony, zkus chytit vidle rukama a zakejvat s nima dopředu a do zadu, jetsli ucejtíš vůli - ložiska v krku, nebo vymletý misky. Jinak sundej kolo a zkus zahejbat kluzákem na všechny strany, jak moc se vyklá - silony (pouzdra) v háji.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10587    
s vnitrnima pruzinama
 
 
Datum: 05. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou máš? S vnitřníma pružinama, nebo venkovníma?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
špatná pouzdra ve vidlicích, ložiska v krku nebo v kole...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12266    
Dobrý den, používá někdo z vás tento otáčkoměr? A nevíte jak je napájen jestli 9V baterií. Děkuji za odpověď. http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-stage6-mini-multimeter/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkušenost s ním nemám, ale já osobně bych šel do http://www.namir.cz/pocitac-motohodin-a-otackomer-vari-8202.html .. Sice nemá možnost měření teploty a nevypadá tak dobře ale stačil by. :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: bany125      E-mail:      IP: uživatel11904    
ZDar dracii . chci se zeptat ted jsem na mem pinckovi vymenoval lamely dal jsem tam ty ferodove ... nalil jsem tam olej a stalo se toto : na nakopavacku to ma dost velky odpor ale i tak to prokluzuje zaradim 1 a s zadnim kolem ani nepohnu ani v ruce ani kdyz roztlacuju proste jakoby tam strcil nikdo mezi ozub kolecko a retez ve spojce sroub proste an i se to nehne nakopavackka to ksoro neudelate ani nohou ale kdyz zaberete tak se protoci .. newim si rady diky za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Tak to kompletně rozeber a skontroluj co si udelal špatně :-D a nebo to skus povolit tu spojku možná bude hodně napružena a sešteluj jí jinak tam asi nemá bejt vtom co by mělo bejt špatně ja nevím ja vždycky rozebral spojku vyměnil mezi lamelu + ferodovky sem dal sešteloval a lítal :-D prostě ja stímhle neměl problém a to opravuju a vyměnuju spojky furt na jakykoliv motorkách pro kámoše + i zájemce kdo potřebuje vyměnit spojku na fichtlech sem dělal spojky asi na 12 fichtlech a stále se todle nestalo takže máš někde chybu při sestavování nebo nemáš dobře seštelovanou :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci,kolik si myslíte že za to bude chtít za všechno http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/574880-prodam-pionyr.html díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsi mu psal kolik chce za kompleT?me odepsal na drapak,ze za nej chce 350..jako neni to moc,ale kdyz jsem sehnal 19" funglovku za korunu na aukro (101 i s postou) :-D tak radsi si jeste pockam,zase tak nutne ho nepotrebuju :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Já si zničeho nedělám reklamu proč bych to tam dával nejsem vůl abych tam dával díly které mi pasujou na fichtla.
 
 
Datum: 05. prosince 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12863    
Tady si dělá reklamu každej druhej...vesměs na nějakej bordel rozpadlej.....napřed tam daj cena dohodou a pak jdou sondovat na pokec,kolik by kdo za to asi dal.....taky proto,že když natvrdo připíchnou dotaz,kde uvedou,že prodávaj na motoinzrci motorku,tak jim to tady klikař,kolečko,jenco a nebo dokonce já smázneme....proto píšou dotazy tohodle typu....docela ubohý něco prodávat a ani nevědět,co za to chtěj.....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak proč mu nenapíšeš? Nebo si děláš reklamu?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych za to dal max. tisícovku,hlavně kvůli tomu kolu,hlavám a zápalku
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
maximálně 500Kč + poštovný víc bych mu nedal kde je zaručeno že to bude fungovat a to bych si radši postupně koupil ty věci nový dneska na toho pincka je to za hubičku...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdarec tak tomudle týpkovi říkám z ocelený lidi :-D naboural do auta a ještě letěl 25 metrů vysoko + 10metrů ještě jel po zemi a druhý den šel do práce :-D :-D :-D tomudle říkam borec :-D a motorka na sračky :-D http://www.novinky.cz/koktejl/252407-motorkar-letel-po-srazce-desitky-metru-vzduchem-druhy-den-sel-do-prace.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
velkou roli taky sehrálo oblečení a kvalitní helma
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ten mal asi očko u toho hore :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ahoj pročítal jsem tu jak vyčistit karburátor? Potřeboval bych ho hlavně vyčisti ze vnitř ty kanálky co jsou ucpaný.... Chtěl bych se zeptat kdo má jaké zkušenosti s acetonem.? popř. něčím jiným.? (jak dlouho to tam nechat, a jestli třeba vařit nebo ne) Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Nalej tam benzín a zapal to, osvědčenej způsob ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
zajic13: Díky za radu skusím ten ocet s vodou... Slyšel jsem že se ten bordel ve vnitř krásně rozpustí.... jawasimson: Koupil jsem si motor čz 150 C a prý s nim nebylo nic dělané někde přez 20-30 let.... A uvnitr ty kanalky jsou tak ucpany ze se tomu ani neda verit :-( bral jsem to kompresorem a zkousel ztouchat dratkem ale jelikoz jsem s tim vubec nic nenadelal, rozhodl jsem se skusit to vyčistit chemicky nějakým tím octem nebo tak....
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa simson-ty chytroline,co kdyz treba muj fik stal po dedovi 10 let v garazi,to chces rict ze se o to nestaral proto je zasranej karbec jo?ono staci po zime,vytahnout to kdyz se na tom nejezdi a chce to ocistu..jinak sparrky-nejvis se mi osvedcilo dat ocet s vodou 1:3 do hrnce (nejakej starej,jde to spatne dolu),dej to varit a ponor do toho karbec,ale ne na dlouho,tak 10 minut jelikoz ten ocet je svinarna,ale krasne ti to procisti komplet..Hned po tom to ale prolej benzinem,pohraj si se steteckem a vyfoukej kompresorem..Hlavne ho komplet rozeber az ho budes davat varit :-) jinak na vycisteni nadrze jsem pouzival nejaky odmastovac (nebylo to vylozene neco jako technicky benzin,ale spis jako mejdlo) do toho kaminky,a trepat a trepat..Krasne se omlati ta rez,pak to zase jen proplachni benzinem at se ti tam nikde neusadi voda..jen pak trpelivost,ty kaminky z toho jdou spatne vyklepat :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
zdar proč dávat karbec do octa ?? a do vody prostě vůbec vem si slabej drátek a prostě to protáhni + si vem kompresor a protáhni to kompresorem stačí kompresor jak stim foukáš míče nebo lehátko na vodu atd ja to profukuju kompresorem na pneumatiky pouzivame to na nakladak ( takže to táhne ) a prostě mužu říct bomba a já karbec čistím 1x do roka takže mě to vůbec nedělá problém prostě když budeš co kčemu drak tak si pořádně vyčistíš nádrž a budeš spokojený dáš hadičku novou + když teda máš tu nádrž v horším stavu tak i filtr na hadici benzinový a jezdíš todle sou problémy prostě lidí který oto nemají zájem a dělají všechno na půl neříkej že je problem si 2 dny nezajezdit vyčistit pořádně nádrž já to dělal benzonovým čističem 5L = 400kč sem zato dávál vyčistil profoukal sem důkladně kohout komplet rozebral profoukal + dal novou hadičku nalil sem dotoho karbecu ten benzin proplachnul včistil a fichtl jezdi uz asi přez 1x rok v pořádku jo toje prostě otom dělat všechno důkladně.....
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Zdar draku. Mě se nejlíp osvěčilo dát karburátor do octa a nechat ho tam tak půl hoďky maximálně když ho tam necháš dlouho tak by se ti taky mohl rozpustit :-D Pak ho vyndej a umej ho v benzínu a vyfoukej...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 3:10
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12853    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jesltli tyto páčky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/univer_packy_komplet_cerne2.html mají také to specielní uchycení bovdenů jako tyto:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/univerzalni_packy_komplet2.html ... Nechci to na fichtla, shcánim obyčený páčky i s držákama (moto mam Hondu MTX 80 a origo je moc drahý), skrátka jeslti do toho jde bovden a lanko z normální motorky a nej z fichtla... Předek díky, Jarin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jarin      E-mail:      IP: uživatel12853    
Zdar, hele to fakt nevim, to bude težký sehnat... jestli to je z hliníku tak je spousta firem co to sraří, nebo ti tam navaří novej...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdar,hele mam taky MTX 80,nevíš kde,nebo kdo má přední brzdu (buben s paknama).Nutně schánim.mam urvanou zarážku na bovden. dík
 
 
Datum: 04. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau SESO, jde tenhle blatník rovnou použít, nebo se ještě musí přestříkat: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_blatnik_cerny.html Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem si vzpoměl, jestli jsou tam ty držáky na kabel? Ještě jednou díky :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, díky
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne je ok barva,,jen mam ted jen zadnipredni bude po novem roce
 
 
Datum: 04. prosince 2011 6:33
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jak zjistit jestli je zapalování na pařeza funkční mám to čim změřit ale nevím jak a kde a jaké mají být hodnoty dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to šlo tak bych ho na tom motoru vyzkoušet ale je to tak 20ti letej ležák a motor za zarezlej a nechci do něj nic investovat protože ho chci prodat
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namontuj a vyzkoušej
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasimson: To taky neni uplně pravda...měl jsem tu zápalko z pařeza, který fungovalo fakt divně, motor vynechával, nedržel volnoběh, dusil se. Zkoušeli jsme všechno možný, Standa si jistě vzpomene, byla to ta modrá 05 :-) Nakonec mě napadlo dát tam jinej stator zápalka, a najednou fungoval na jedničku. Vada byla určitě v tom statoru, ani na jiný motorce nefungoval jak by měl...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
To skouše nemusíš určtě funkční bude tam se nemá co rozbít pokud není vytopený nebo něco takovího tak prostě vyměn kladívko + kondenzátor zapoj + sešteluj podle návodu a nastartuj a jezdi a když nebude hazet jiskru tak bud to máš spatne zapojeny nebo spatna indukční cívka nebo kabel na svičku a nebo fajfka nebo svíčka nic víc nic mín a jinak když to zapalovaní máš v motoru vyměníš kladívko + kondík tak stačí vzít jakoukoliv zkoušečku co funguje dát na pol 1 nebo 2 prostě bud vývod proudu na světla nebo na motor je jedno přiložit k tomu tu zkoušecku a otačet motorem ( startovací klikou ) a uvidíš zda se rozsvítí :-) je to tak jednoduchý jen se zapřemýšlet jo a pozor tu zkoušečku pořádne ukostřit :-D nejlepší je to na rámu kde máš ukostřenou indukční cívku
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/11768890/Jawa-125-penta.php co je to za motorku to som este nevidel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pentamoto 50, výrobca Penta, Kysucké Nové Mesto, robili 125-ky a 50-tky, motory ČZ a Franco Morini, 125 sa volala Torete (motor ČZ), 50 s vodou chladeným motorom Dakarino a so vzduchom chladeným proste Pentamoto 50. Je to skladačka dielov od rôznych výrobcov, vlastný bol rám, vidlice, nádrž, kapotáž, sedlo, motor talianskej značky Franco Morini. Začali to robiť nejakí nadšenci do motokrosu. Väčšina motoriek išla na vývoz, hlavne do Nemecka. Je to asi jediná 50-tka, ktorá vyzerá ako dospelá motorka. Bola vyrobená z kvalitných dielov, nie ako dnešné čínske motorky. Vyrobilo sa okolo 1000 ks s 50-tkovým motorom a 700 ks so 125 motorom. Spoločnosť Penta sa potom preorientovala na inú výrobu a teraz sa volajú Pentatech.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj s Jawou to nemá nič spolocného.. made in SR existovala aj 50ka penta s motorom Franco Morini ... boli tie motorky určené hlavne na vývoz v CR a SR sú skoro raritné
 
 
Datum: 03. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Penta 125ccm, dělalo se to na Slovensku pokud se nepletu, motor je použit z ČZ 125/519, s Jawou podle mě nic společnýho nemá...
 
 
Datum: 03. prosince 2011 21:16
 
<  646  647  648  649  650  651  652  653  654  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 14:12:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu