česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Zdar ma´m tady něco pro zajímavost pro mě novinka někteří určitě budou znát, jo a Franky ať se na to radši nekouká ten to určitě " jako všechno" zná http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/919 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo dnes jsem na nej taky koukal... uz ho mam v planu az prijde na GO simaka tak mu to tam pichnu.... dnes dostal 17z retezku ale to neni uplne vono :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
kdyby neco takoviho delali do fichtla:-)
 
 
Datum: 29. října 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
To Maré hledal jsem karburátor na fichtla a narazil na 5-t kvalna na simsona:-D
 
 
Datum: 28. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
4799Kč ci pána za takú cenú len pre tých čo fakt dajú aj poslednú korunu na simaka ako keby mali radšej kupiť si chleba :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: maré      IP: uživatel9681    
zajímavé, před 5ti minutami sem tam byl taky :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno jsem se bavil s lakýrou a prej je to odolné jako klasická barva, akorát je to drahé ...
 
 
Datum: 28. října 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*náhodou
 
 
Datum: 28. října 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to nýhodou napařovaný crom :\\ jako je např na propiskách a čínských věcech ?
 
 
Datum: 28. října 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Taky sem nato nedavno cumel na discovery v west coast customs. A neveril svim ocim jakyho dosahli vysledku :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Draci nevite někdo na jake stránce bych sehnal diody do tachometru a na ten tuning toho zapalování?jak je to plexi,tak nevím jaky tam dát diody a kde je koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky Lori. za pomoc, zeptám se v trafice.
 
 
Datum: 29. října 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
takto vipada ta kravina co je uvnitr zapalovace http://chinaupgrade.wz.cz/4-ctvrinova_velikost_vedle3.jpg
 
 
Datum: 29. října 2010 8:52
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Hele je jich vic, stoji cca od 10kč do nwm, vipadaj asi takto http://cokoliv.info/oranzovy-zapalovac-s-led-svetlem/ vespod zapalovace je cudlik, kouka dioda... Nevim jak popsat rekni v trafice. Vyndas to tak ze vespod odsroubujes sroubek a vipadne na tebe tak 1cm dlouhej ovalek s 3 baterkama do hodinek, pliskem a diodou
 
 
Datum: 29. října 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat, co myslite těma diodama ze zapalovače s baterkama za 20,- ? Mohli by jste sem hodit odkaz, kde se to dá koupit? Nebo aspoň jak to vypadá, zní to zajímavě. Díky moc!
 
 
Datum: 28. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Souhlas s provazem, ma pravdu a hlavne svitej jak krava
 
 
Datum: 28. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi jena fichtla - a nejlevnejsi - ze zapalovace - stoji 15 az 20 korun a mas k tomu i baterky - ktery vydrzej dost dlouho- a ty dioda taky dost sviti - zeleny , modry - vse
 
 
Datum: 28. října 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. října 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jakej má význam na fechtlu přímej filtr?? jeslti to pojede líp, popřípadě jakej bych si měl pořídit. Přemýšlel sem nad tímhle http://www.motokramek.cz/sport-filtr-cerveny/ ale dozvěděl sem se že to bude s tímhle sát moc vzduchu, vím že je uvnitř prázdný tak by se tam mohla dát drátěnka namočená v oleji, sálo by to míň a olej zachití bordel, (kámoš to tak má na pitbiku), nebo tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3176.html zajímá mě jaky na to máte názor, Díky... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel2815    
ten z motokramku určitě ne
 
 
Datum: 29. října 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dosť drahe mne sa osvedčila kombinacia origo filtra na pio a tej frapovej hadice čo sa používa na mustangovi medzi filtom a karbecom
 
 
Datum: 27. října 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čus, Barvily jste někdo svou motorku štětcem nebo válečkem? Jestli ano, prosím pošlete mi na email - Martin.fel@email.cz nebo odkaz. Jak to vypadá. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
..Kurva co to je,... Odjakživa se stříká kompresorem a pistolou, štětcem je to naprosto zbytečná práce a zbytečná barva...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam zase dobry skusenosti sprejem.neni to teda obyc. sprej co koupim v drogerce,byla to barvarimo pro lakyrnyka namichana na auto (do kompresoru) a zvlast extra namichana ta sama barva do spreje (jako opravny lak) a ta je super..kdyz se to umi a da se pod to plnic,poradne prebrousi 1 vrstva,tak to pak vypada paradne (pro neverici muzu dodat fotky)
 
 
Datum: 28. října 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delal jsem celou svoji 487 stetcem a barvou na mostni konstrukce. Z metru nebylo poznat, ze to je stetcem. Je to sice blbej zpusob, ale lepsi nez to patlat sprejem ;-)
 
 
Datum: 28. října 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se mi do profilu-modrá Jawa 20,je to dělaný válečkem, 3vrstvy a potom bezbarvej lak
 
 
Datum: 28. října 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej ''krosovej'' fichtl na motoinzerci je stetcem..na fotkach poznas kulovi,chce to videt realne..videl si nekdy natreny zabradli stetcem?nebo vrata od dilny stetcem?jak to na sobe ma vsechny ty bublinky,jak je to nerovny,nekde je 1 mm barvy,nekde je 1/3mm barvy,podle toho jak moc ponoris stetec..tak asi tak to bude vypadat..to si ty,co kytoval a brousil celej ram a pak se to snazi dokurvit stetcem?kdyz uz,udelej to zakladovkou nebo plnicem a pak sprejem,porad lepsi reseni nez valecek.. (ps-plnic + 3 vrstvy spreje vyjde celkem slusne,na takovy to domaci jezdeni a zadne vystavy :-) )
 
 
Datum: 27. října 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
Zdravím, Potřeboval bych vědět jak přesně patří ta pružika ke stojanu (mně to tam nějak nejde), jestli někdo máte nějaké fotky nebo návod, prosím poraďte, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
myslím u jawa 20
 
 
Datum: 26. října 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to kejvačka, tak fígl je v tom, že musíš vyrazit stojánek z rámu, navlíknout na něj péro a zase ho vrátit na původní místo a prostrčit zpět kolík.
 
 
Datum: 26. října 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Ahoj, nechaval si tu nekdo delat repas klikovky a vybrus u pana Rudolfa hercika,U Trati 267, 277 16 Všetaty-Přívory? zajimalo by me jak je na tom s kvalitou, cenove je to srovnatelny s TK moto s rozdilem ze bych usetril tak stovku a mel to celkem blizko? Z toho co sem se na internetu docet do ted nevim jestli je to nejakej odbornej servis nebo jen domaci kutil a tak se celkem bojim vysledku, budu rad za vase rozumy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
kdyztak ICQ 351403339
 
 
Datum: 27. října 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
No z mejlu co mi poslal prave nedokazu odhadnout co je to vubec zac. Asi se spolehnu na TKmoto. Jinak sem z vesnicky Tišice(u neratovic) to mas tak 6km ohadem
 
 
Datum: 27. října 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: ardo.69      IP: uživatel9335    
cau Lori ---- hele myslim ze kdyz to ten pan hercik dela tak to bude dobra kvalita ... ja mam udelanej vybrus od tk moto a nemuzu si stezovat , mam od nich i vyvazenou kliku a je v poho,,,, a jinak se chci zeptat odkud jsi ???? ja jsem z obce KLY u Mělníka !!!!
 
 
Datum: 27. října 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, chtel bych prosím vědět, co všechno by se dalo z Babetty (210) použít na fihtla :-) Dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-)
 
 
Datum: 26. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Museli by si předělat díry a snížit ji.
 
 
Datum: 26. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale když se tam dá hlava zbabety tak to jede lip ? ,a stejne se muzi prevrtat díry na šouby
 
 
Datum: 26. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zase viděl hlavu z Babetty na pionýru
 
 
Datum: 26. října 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10591    
to standa:-Preco nie celu kluku??!!! :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
když zajdu do extremu,tak jsem četl že ojnice je moc dobrá.....
 
 
Datum: 26. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK :-) to beru, taky se ptát na tohle že, jen mě prostě zajímá co bych na toho fechtla mohl použít, zapalování asi ne-e že??? co výfuk?
 
 
Datum: 26. října 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
petrpavlicek ®: Knock out :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Zdarec čím můžu zvýšit výkon nebo akceareaci u jawy 20? nebo nemáte nějaké fotky tuningu ?Třeba výfuk nebo tak chtěl bych ho trošku poladi i motor ale také i vzhledově ale nevím jak tak trošku poradte prosím Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
zarovnat nepřesnosti z výroby,vyčistit kanály do hladka(neříkám leštit!),slícovat kanály v blokách s kanály ve válci,překontrolovat zda píst otvírá celý sací kanál,slícovat píst s horní hranou valce při HU,vylestit vyfukovy kanal a hlavu,zabrousit hlavu lapovací pastou,v sacim kolenu srazit a dojemna zabrousit výčnělek v "ohybu",všechna těsnění obstřihnout přesně podle kanálů aby tam nečouhali,sehnat staré neobouchané origo vyfukove koleno,to vypálit a dokonale vycistit+slícovat s vyfukovym kanalem a tesnenim....další věc....sehnat origo vzduchový filtr,vyčistit sací část zespoda,použít nový filtr,vhodně přizpůsobit odpor filtrboxu pomocí gumových záslepek(správné nastavení se projeví lepší akcelerací odspoda a naopak moc udušený filtr bude špatně chodit do otáček),samozrejmostí je bezproblémový karburátor,nové trysky HT68 a VT38 a funkční zapalování,případně nejaké lepší,třeba VAPE....
 
 
Datum: 26. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepletes se, ale ja nepsal na rychlost, ale na akceleraci, coz je zrychleni a toho dosahne mensim sekundarnim koleckem. Kdyz ho pouzije tak se bude motor rychlejc roztacet a tim i lip zrychlovat ;-)
 
 
Datum: 26. října 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš starý vyřachaný motor co je rád že jede tak udělej kompletní generálku a pak levný a celkem učinný tuning na tu cenu je snížení hlavy,pakuž dražší záležitost je stejskyho uprava válce která už ti z toho fechtla udělá raketu
 
 
Datum: 25. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš větší sílu, tak dej menší sekundární kolečko (tím se ti ale sníží maximálka) a nebo si nech udělat stejskyho úpravu, ověřená je Cestovní úprava http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
nepleteš......
 
 
Datum: 25. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad za větší ne??? menší sou do síly a větší do rychlosti, nebo se pletu???
 
 
Datum: 25. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrychleni dosahnes zmenou sekundarniho kolecka za mensi
 
 
Datum: 25. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni GO motoru, potom můžeš uvažovat o ůpravě
 
 
Datum: 25. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: eda      IP: uživatel4976    
Ahoj draci chtěl bych se zeptat na odstín zlaté brvy na linky na kejvačku jestli nikdo z vás už linky dělal prosím odpovězte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlata barva na hroby, nehledal bych v tom zadnou vedu. ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat, jestli by šel na fíka karbec z babetty (210) jestli by to fungovalo, a ještě něco, jak by fichtla ovlivnil tenhle přímej sportovní filtr http://www.motokramek.cz/sport-filtr-cerveny/ ??? předem díky za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, no mě prostě zajímá jestli to pojede hůř nebo líp :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam má být právě ta drátěnka lehce namočená v oleji. S tím Malossi nemám zkušenosti, ale také podle mě spíš určenej pro upravený motory.
 
 
Datum: 28. října 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. října 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím že uvnitř toho filtru není nic za tou jakoby mřížkou, co kdyby se do toho filtru dala ještě drátěnka namočená v oeju, má to tak kámoš, nešlo by tam tak hodně vzduchu a olej na drátěnce by zachytil ten bordel :-) co na to říkáte???
 
 
Datum: 27. října 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo by tam moc vzduchu a musel by si dát větší HT a nevím jestli by to mělo nějakej efekt. Kámoš měl asi zasviněnej airbox, že to pak jelo líp.
 
 
Datum: 26. října 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co dát přímí sání myslím jako filtr venku hned z karbu, prej to někomu přidalo až 30% nebo co, a když sme jeli s kámošem kterej má 23 tak mu vypadl celej ten airbox a najednou se to tak rozjelo!!! no už nevím co si mám myslet
 
 
Datum: 25. října 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by šel ale jelo by to hůř - ma menší difuzor. Ohledně toho filtru, jestli máš sériovku tak pojede taky hůř. Radši pořádně vyper origo airbox.
 
 
Datum: 25. října 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: hubic      IP: uživatel10584    
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi Přímej Filtr Malossi 37-Prací a Přímej Filtr Malossi 28-Prací. případně kterej je lepší na fichtla. dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na obyc pionyra neni dobry ani jeden :-DDD
 
 
Datum: 25. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
v popisu to mas jasne Super molitanový filtr co jse dá vyprat,,, s uhlem 45 stupňů vnitřní díra 3,7cm Je to rozmer diry(ta dira kterou se to nasazuje na karburator)
 
 
Datum: 25. října 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jeste neco, potřeboval bych vědět jestli se u fíka dává těsnění pod hlavu, stačí mi jednoduchá odpověď ano, ne, popřípadě jaké. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK takže bez těsnění a zbrousit tou pastou :-DD dík moc
 
 
Datum: 25. října 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je to bez těsnění, protože s těsněním se ti o trochu zmenší kompresní poměr a tím pádem se ti i o trošku zmenší výkon (ale možná to nejde poznat, vyzkoušeno to nenám) ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pozná se rozdíl?? bez těsnění a s hliníkovým těsněním? a co třeba měděnej plát??
 
 
Datum: 25. října 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: marcino25 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo tam dává hliníkové těsnění
 
 
Datum: 25. října 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc :-)
 
 
Datum: 25. října 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE nedává, pokud ti hlava nedosedá celou plochou na válec, tak ji vybrus pastou na ventily
 
 
Datum: 25. října 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: hubic      IP: uživatel10584    
nejlepší je to kov na kov, pěkně si s tím pohrej a vybrus to nějakou pastou.
 
 
Datum: 25. října 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar, měl bych dotaz ohledně změny časování 2T motorů. Hlavně tedy přefuků a sacího kanálu. Je mi jasný že když vybrousím výf. kanál směrem nahoru tak zrychlím časování,ale nejspíš snížím Krouťák( jestli se tedy nepletu), ale jak je to u přepouštěcích ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
OK, i tak dík za rady...
 
 
Datum: 27. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel10412    
omlouvam se,to bylo na Vacina
 
 
Datum: 26. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
2 Standa:Tak pošli maila
 
 
Datum: 26. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
v pc mam jak blaira tak bella tak do toho kouknu....ja jedu systemem pokus omyl....zatim dvakrat nic a jednou se to rysuje....vzdycky je problem,ze nevim jestli je spatnej valec a nebo prislusenstvi....sem omezenej kategorii na upraveny origo veci a dvoukanalem bez pomocnejch oken....potreboval bych z toho dostat 10 000 bez spodku a nebo trakor co pude 8500 ale utahne 14z rozetku....jinak jsem mimo....prvni co mi zacalo jet toci 7800 na trojku s moc hezkym spodkem,ale nepretaci se kam by mel(dle vyf.kanalu)....kdybys chtel pokecat vic,ozvi se.....byl bych rád....
 
 
Datum: 25. října 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
2 Vacin: Můžeš mi nějaký ty prográmky zaslat na mail?Kdyžtak : shelby.gt@centrum.cz . Dík moc...
 
 
Datum: 25. října 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
2 Standa: časování z grafu viz. Blair (v podstatě je to to samé cos napsal, akorát v úhlech- pro určitý otáčky jsou doporučený rozmezí úhlů). Český konstruktér říká pouze sání 120-160° přefuk 120-140°, výfuk 140-150°. Karburátor-difuzor podle čechů d=0,82 odmocnina(V*n/1000) , Blair tam dává konstantu 0,83. Výfuk viz. Blair, ale je to pakárna-ale jsou na to prográmky. Mám jeden v excelu a ten funguje.
 
 
Datum: 25. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
docela by mi zajímal ten vzorec pro PEAK a z nej vypočítané uhly...na internetu jsem jich viděl už nekolik a každý obsahoval nejakou neznámou,která nebyla uvedena v popisu
 
 
Datum: 25. října 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Časování se řeší komplexně. Zvolíš si otáčky, kde chceš mít peak, a k tomu spočítáš úhly. A pak přiřadíš správný průměr difuzoru a spočítáš rezonanční výfuk. A když to všechno trefíš, tak v těch zvolenejch otáčkách v motoru "chytnou saze". Ale spíš to všechno najednou netrefíš, rozhodně ne pro vysoký otáčky. Takže neexperimentuj a vem něco osvědčenýho.
 
 
Datum: 25. října 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
žádný vhodný rozměry ani úhly ti neřeknu,protože já sám je už od jara hledám...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Pokud se porozhlídneš po netu,zjistíš,že na seriových přefukách někdo umí udělat i 8 koní! Ovšem to už není 2K ale 3K,ovšem přefuky origo.....otáčky narostou,ale pouhou upravou vyfukovyho kanalu ne,chce vhodně upravit i kanal saci+zvysit spodni kompresi(napr.podkova) a vhodně vykompenzovat ztrátu obejmu válce zvýšením vyfukoveho kanalu (snizena hlava) ....ano cim vyssi vyfuovy kanal,tim to ztraci spodek....pri 28.5mm od horni hrany to jede cca od 5000 otáček,pri 27.5 to jede cca od 6000 otáček atd....co se týče upraveneho valce pro běžné jezdeni se mi jeví nejlepsí kompromis v intervalu 29.0-28.5 s šířkou cca 24-25mm v horním hříbku (podle vrtání) a hlava s obejem 6-5.5ml taktéž podle vrtání válce...abys byl někde na kompresnim poměru 10:1
 
 
Datum: 25. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10586    
"jakš takš pochopil" to nestaci...to co som napisal je VELMI obecne napisane!!! Tak skusaj,skusaj.
 
 
Datum: 25. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
A otáčky nenarostou ? Ale já myslel to ostatní(sanie a přepouštění),jelikož výfuk si myslím, že jsem jakš takš pochopil... Dík za rady...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10583    
Milis sa! praveze tocivy moment motora narastie, pracovny objem motora sa zmensi ale to je vlastne "umysel".avsak netreba zabudnut na ostatok!(sanie,prepustanie atd....)
 
 
Datum: 24. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: v3s      IP: uživatel9121    
čau, měl bych tady jeden dotaz o to ohledně hlavy válce. Chtěl bych se zeptat jestli když mám válec asi tak po 13. výbrusu tak jsetli musím vybrousit i hlavu, prostě jestli se brousí i hlavy díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, vložka originál nebyla
 
 
Datum: 25. října 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
zaráží mi ovšem jiná věc....měřil jsem několik různých vložek a jejich vnější pruměr se pohybuje od 44 po 46mm měřeno šuplérou přes střed vložky-tzn ve stejném místě,takže ten rozdíl není způsobený chybou měření...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
to si ale ve válci neměl origo vložlu?;-) at pocitam jak pocitam,tak aby zustala alespon nejaka mala stena vlozky valce,tak seriova vlozka vydrzi 60ccm,coz je vrtani 41.50 max 41.75 a to už maj steny jen milimetr a půl coz je sakra malo...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 28výbrus jsem taky musel překvapivě upravit hlavu z babety a dát jí na fichtla:-))))))
 
 
Datum: 24. října 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barvu přehlašovat nemusíš, pod červenou základní se toho schová opravdu hodně ty roztrojená osobnosti
 
 
Datum: 24. října 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: v3s      IP: uživatel9121    
sorry výbrus mám 11. (velikost pístu 40,75)
 
 
Datum: 24. října 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: písty se dělají až po 15.vybrus pokud dobře počítám :-D viz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3209.html
 
 
Datum: 24. října 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavu musiš upravit když už máš 8. vybrus...takže ano musiš
 
 
Datum: 24. října 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc pises 2x a pokazde pod jinym nickem pionýrysto???? A 13. vybrus uz je fakt moc... to ti nikde jen tak neudekaji... ani pist se k tomu nedela... max. 8. vybrus.... potom uz je to na pist z jineho motoru pricemz se musi upravit i valec, aby ten pist mohl byt pouzit.
 
 
Datum: 24. října 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nekdo kdo se nudi na praxich nebo se zajima o elektro, kolik by jste chteli za sestaveni tohohle zapalka? http://www.sacove.wz.cz/upravy/upravy.htm slo by o plosnak s osazenim(asi krapet vetsi kvuli chlazeni), snimac a clonku uz bych si uplacal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar a je na to potřeba baterka popř dají se na tom zapojit světla ? Dík za rady nejsem elektrikář...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel8432    
do 200kc, napis mi kdyztak SZ na simsonviglu.
 
 
Datum: 24. října 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ahoj, mam jeste dotaz ohledne laku, vybrousil sem az na kov, vsecko pohoda, hodim 1ni vrstvu laku (akryl) a problem je v tom ze vykukujou skrabance, rejhy jak sem to brousil, otazka zni ci mam zkouset vic vrstev a nebo bezet v tejdnu pro plnic? Ty barvy nemam zas tolik abych riskoval to, ze tam namrskam 3-4vrstvy a rejhy porad budou vykukovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vzal sem to pod vodou smirkem, velky rejhy se mi povedlo vybrousit, laknul sem to trochu hustejsi barvou a vipada to vpohode, jen se bojim aby tam nebyla moc velka vrstva ale i tak dik :-)
 
 
Datum: 23. října 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
na vetsi rejhy a pomackany plochy kit,pak plnic. plnic vybrousit nahrubo 600 smirkem a pak najemno pod vodou 1000-1500 smirkem a pak az se lakuje!! Nekdo lakuje rovnou do mokryho plnice,ale tomu nehovim a ani tomu nerozumim
 
 
Datum: 23. října 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9023    
To co jsi udělal by šlo snad kdybys to pískoval...100% musí přijít první plnič a hned 2 vrstvy....
 
 
Datum: 23. října 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pokud bych rozdelal kolo, odstranil vyplet, tak pri opetovnym slozeni se pouzivaj stejny draty nebo se kupujou novy? a centruje se to hadam nejak dotahovanim vypletu v rafku ze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to bude stejny :-) jinak nevim,ja zatim zkousel jen centrovat ale jeste jsem nevyplital..nevedel bych jak maj bejt skrizeny ty spricle.. :-)
 
 
Datum: 23. října 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Diky, takze myslis ze by bylo realny to doma srovnat? Jinac se to dela stejne jak u kola? Hodim na kyvku, srovnam, roztocim a budu koukat nebo kridou oznacovat kde to hazi?
 
 
Datum: 23. října 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se,opravuju chyby,takze-atk=tak...a ta veta-aby kolo bylo rovny,ale zase na jedne strane pretazeny a na druhe strane povoleny draty.
 
 
Datum: 23. října 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
atk muzes pouzit stejny,ale mozna by bylo lepsi pouzit novy,kdyz uz to delas :-) a reknu ti,ze to neni nic jednoduchyho,utahovat spricle tak,aby z kola nebyla siska nebo aby bylo rovny,ale zase ma kedme strame pretazeny a na druhe strane povoleny draty..chce to hodne trpelivosti a nebo nekoho,kdo to zvladne :-)
 
 
Datum: 23. října 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: škoda      IP: uživatel9121    
Zdar, chtěl bych se zeptat jestli tady někdo rozumí škodovkám, jestli jo, tak se chci zeptat, kde se na škodovce (120) vypoští chladící kapalina (tam by někde měl byt výpustní šrub, ale nevim kde) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
demontuj hadici z vodní pumpy.na ty 2 vypuštáky ani nešahel protože je ukroutíš a máš problem...
 
 
Datum: 23. října 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
pod autem vedou trubky a v nich je šroubek,ten vypust a hadice žádný neodpojuj jestli je to stará škodovka,pak to akorát poteče ty hadice sou všechny zpuchřelý
 
 
Datum: 22. října 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hle, další fichtlař že by si koupil škodovku? Je to pár dní co sem si přivez rapida :-D Nejsem si jistý, ale měl by být výpušťák na kolínku pod motorem, a na chladiči ne? Každopádně je nejjistější rozpojit ňákou hadici, člověk míň ryskuje poškození třeba chladiče.
 
 
Datum: 22. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Zdar, Hale Chci Si Trochu Vyleštit Kartery, Koupil Sem Si pastu Tempo na Leštění, a Vodní Šmirgl. a Chci se zeptat na rady, jak se to vůbec brousí ? prosím za Nějaký návody. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horse Dick: To je jasný,že to nevydrží věčně,ale nevypadá to vůbec špatně,sám mám na obou ČZtách vyleštěný víka i další hliníkový díly a když to sem tam očistím od prachu a přeleštím trochu kotoučem s použitím TEMPA - konzervuje to celkem dobře,jinak se dá používat ke konzervaci i silikonový olej,ale to nepoužívám.... JInak základem je si ten povrch pořádně připravit,začít brousit smirkem od P250-300,pak přecházíš postupně na 500, pak 800ku - to už se brousí pod vodou nejlépe a 1000 a 1200,případně až do 2000,musíš se co nejvíce zbavit všech možných rýh a připravit to,aby to i tak už mělo uričtý lesk po umytí a pokud to chceš dělat tempem,tak si vezmi filcový kotouč, který upni do vrtačky a nanes na něj tempo a na víko nebo bloky to taky nanes a začni leštit....Chce to trpělivost,pomalu přecházet a rozleštovat,až se to už bude lesknout a celej povrch vezmeš tím kotoučem s vrtačkou tak upni do vrtačky hadrovej kotouč a tím to doleštíš,pastu už nenanášej...S tím TEMPEm je to zdlouhavé celkem a je dobré to udělat víckrát....a postupně leštit na různé otáčky,od nižších po vyšší. Já jsem dříve taky používal TEMPO,taky to funguje,ale pořídil jsem si za asi 70Kč přímo takovou žlutou pastu na hliník - perfektně funguje i na pozink díly a ocelový díly a ten lesk přichází uplně sám.... Mischelnike: Nic proti silichromu, je dobrej na chromy, ale na ty víka - sice mě to vyčistilo ten hliník,ale myslím,že i dost poškrábalo :-( Nemáš náhodou video renovace oranžovýho youtube?
 
 
Datum: 23. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Prestan psat jako debil je toho plnej google, to zaprvi a zadruhy nevydrzi to vecne, bud to budes muset fixnout lakem cos je ta nejlepsi prasarna pac zloutne a nebo olejem a to je nahovno :-)
 
 
Datum: 22. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jedna vec je to vybrousit pastou.. a druha vec je to poradne rozlestit :-) ja pouzival silichrom.. to mi vycistilo nejvetsi spinu, pak jsem vzal TORO vycistil jsem to jeste vic... a pak jsme to rucně rozlestil filcem ( prodavaji se i filce na vrtacku) :-) kdyz tak se podivej na muj profil mam tam foto :-) http://www.fichtlpokec.cz/profil/Mischelnike
 
 
Datum: 22. října 2010 20:58
 
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:52:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu