|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 11:46
 jojo babetta 207
Datum: 03. prosince 2012 11:46
 díkec
Datum: 01. prosince 2012 20:58
Jméno: Jawa5020
IP: uživatel13567
 Babetta 207
Datum: 01. prosince 2012 20:57
 čeho se docílí a kam se dává podkova
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:51
 dík péro
Datum: 02. prosince 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 podkova se dává tuším na koně přesně asi někde na kopyto a důvod?asi aby si neodíral kopyta
Datum: 02. prosince 2012 19:32
 zvýšení spodní komprese...
Datum: 01. prosince 2012 21:52
 klikovka ale chci vědět důvod
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 když ani nevíš kam se dává tak je ti uplně k ničemu
Datum: 01. prosince 2012 20:50
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravim, zajímalo by mě jestli by šla přední brzda z kývačky namontovat do vidlice u mustanga. Je my jasný že ten buben bude určitě širší, ale nevim o kolik
protože jsem na internetu jsem našel jenom průměr brzdovýho obložení. Možná by šel ten buben sjet na soustruhu, ale na každý straně jen o pár mm. taky tam nechci dávat jiný vidle, protože by mustang asi neprošel technickou. Já totiž přestavuju Mustanga na cafe racer ve stylu [url=http://www.theworldofmotorcycles.com/vintagebike-images/norton_manx_500_1954.jpeg] Norton Manx [/url] a tu brzdu bych tam chtěl. Napište my prosím kdo znáte celkovou šířku brzdy z kývačky, abych měl představu jak vše upravit aby to do sebe pasovalo, Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 11:21
 myslím, že to pro začátek bude nejideálnější řešení
Datum: 30. listopadu 2012 11:21
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 29. listopadu 2012 17:29
 Podle mě by bylo lepší ty vidlice vyměnit- proč myslíš, že by neprošel- samozřejmě je to přestavba, ale myslíš, že většinu techniků tohle zajímá? Jak chceš, ale podle mě je jednodušší(levnější) vyměnit ty předni vidlice minimálně za simsonáckou. když to máš na papirech, tak předpokládám, že na tom budeš jezdit často , a jako přední vidlice pionýr a simson jsou nebe a dudy... vemu li v uvahu težký buben z kývačky( nvm jestli chceš 175movej bo 250 tkovej) tak aby ti to ty přední kluzáčky malinký nevohlo  Další možnost je, nechat všechno origo- jit na technickou na 4 roky a dát tam vidlici jakou chceš, když by to otu technickou nemelo projit. Nehlede na to, že když budeš dávat jiný brejle, je to podle mě už jakobi taky přestavba..
Datum: 29. listopadu 2012 12:33
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 S tím jsem počítal, proto jsem ve škole vymejšlel co s tím. Nakonec jsem vymyslel, že si na cnc frézce vyrobím širší brýle pro origo vidlici takže bych tam potom tu brzdu v pohodě dostal.
Datum: 28. listopadu 2012 15:24
 Nevejde se. Ten buben se sotva vejde do simsoní vidlice.
Datum: 28. listopadu 2012 9:44
Jméno: jihocech
IP: uživatel10638
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel14778
 Cestovní válce i fichtlcupové válce dělám ručně pilníky a pilníčky...
Datum: 28. listopadu 2012 13:13
 Zdar, pokud ty frézky využiješ i jinde tak jo, ale na takový light úpravičky stačí hrst jehlových pilníků ... je to levnější
Datum: 28. listopadu 2012 9:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, ja si to delam na cnc frezce a pak ten hlinik dopiluju k tem vyfrezovanym kanalum
Datum: 27. listopadu 2012 22:39
 spíš by bylo vhodné napsat ž nevyužiješ válcovou takovéhleho průměru, menší určitě využiješ např. při úpravě vložky
Datum: 27. listopadu 2012 21:47
 Podobnými frézkami dělám, tu válcovou asi moc nevyužiješ spíče tu kuželovou, ale já kupoval na burze za 20kč nové, stopka 6mm i prodloužené, nové se na internetu dají sehnat od cca 60kč
Datum: 27. listopadu 2012 21:45
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 11:33
Jméno: jawa
IP: uživatel13372
 cool stroje
Datum: 01. prosince 2012 11:33
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Ten Luďkův speciál to je pořádná koza!
Datum: 29. listopadu 2012 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 No já bych k tomu válci volil objem tak 4.8ml.....5,5 je dost málo.....
Datum: 27. listopadu 2012 17:40
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čz ťák y sváry nejsou moje ale kámoše  stando a kdo řikal že ta hlava bude origo a navic ma 5.5ml
Datum: 26. listopadu 2012 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel14775
 Myslíš že klasická hvězda bude stačit na ten "5K" od Müllerů? To tam bude kompresní poměr tak 6:1.....
Datum: 26. listopadu 2012 20:30
 když vidím ty sváry na těch samo domo konstrukcích tak bych se s tím bál vyjet od baráku
Datum: 25. listopadu 2012 22:03
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel14421
 Nazdar DRACI. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat zadní nosič na Jawu 20, 21 bez navrtání plechů? Byl i v nabídce na Fichtlu, ale už není. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 16:23
Jméno: Šroubek
IP: uživatel14831
 Mám doma nosič-dost pěknej ale je pouze na starší plechařinu-resp. na tu s Al lištama.
Datum: 11. prosince 2012 16:23
 Nevím kde by se dal sehnat, ale nejlepsí je si ho udelat( ci nechat udělat) a dopasovat primo podle konkretniho pionýra a jeho plechů- když je nechceš vrtat, mužeš si tež uzpůsobit velikost atd. Jen stači venovat trochu času nákresu projektu...
Datum: 26. listopadu 2012 17:44
 Zdarec draci mám takovej poznatek pro ty co ladí.. dneska jsem dokončil projekt výfuku z Jawa 175/356 (dvojvýfuk). Hoši všem co jezdí závody vřele doporučuji!  Takhle nějak jsem ho upravil: Vepředu je větší průměr výfuku než kolena u fichtla takže jsem to vyvložkoval, zavařil. Všechny přepážky vyházel. Výfuk jsem zkrátil asi tak o 8cm, koncovku přivařil. A nakonec přidal výletovou trubičku. Paráda je že i úchyty sedí a nemusí se nic přidávat. Zvuk? nepředstavitelnej.. snad lepší než ten rezonák co jsem tam měl předtím. Fakt paráda .. jinak mám to lehce upravený na 5kobylek (snížená hlava, 40:00, kanálky, jednkr. píst ...) Fakt se mi to líbí kdyby někdo chtěl fotku stačí napsat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 10:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dík za info...
Datum: 27. listopadu 2012 10:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Za brzdu se platí se za každý změřený graf a pak co si řekne stejsky za asistenci. Na konkrétní cenu se ho musíš zeptat.
Datum: 26. listopadu 2012 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak se to účtuje, pokud to není tajný?
Datum: 26. listopadu 2012 17:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 zjednodušeně řečeno to tak je. Největší problém je kdy to měřit, musí mít čas majitel brzdy i stejsky a musí na to být minimálně půl dne, jinak to nemá cenu tam jezdit, takže po práci na večír to moc nejde. Se to nezdá, ale než se všechno přípraví a motor se poprvé nastartuje tak jsou někdy i dvě hodiny pryč.
Datum: 26. listopadu 2012 16:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jak to u Stejskyho funguje, dojedeš k němu a měříte?
Datum: 26. listopadu 2012 16:14
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Na trati a hlavně v terénu se výkon válce s konkurencí moc porovnávat nedá. Měřil jsem pákrát s pomocí Stejskala svůj motor, takže vím, že meří i motory ostatních. A jeden takový motor, jezdící přední příčky na závodech, měl takový průběh výkonu, že jsem kroutil hlavou jak se sním dá v térénu vůbec jed. Ale přidají se k tomu dobré jezdecké zkušenosti a motorka fungující jako celek a dokáže závody i vyhrávat.
A k tomu, že některý koně jsou menší nebo větší, napíšu jen to, že pokud koupit válec s nějakým výkonem, nasadím ho na pochybný spodek motoru, dobastlím k tomu nějak výfuk, sací kolínko nejlépe obtočím třikrát kolem rámu a dám na to čínský karbe stím jejich filtrem, tak nemůžu čekat, že tam budu mít na desetinu ten výkon co by tam měl být. Jeden příklad takovýho motoru http://www.ms50.cz/nab/o_23.jpg rozdíl mezi „nasazeno“ a „naladěno“ je velký
Datum: 25. listopadu 2012 23:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro standu!Stando enom piš!Čím víc tým lepší!Ti co nevědí toš se dovědí, že Standa umí!A fakt je, že o výkon dycky nejde!Gdysi dávno v Karlíně na MR mě dojel o kolo Ervín Krajčovič.No a dyž mě chtěl předjet a já to zjistil, toš sem za to vzal tak, že celý kolo se musel hodně snažit  ak se mu to povedlo.A to měl fabrickú fabriku s 5 kvaltama a já enom 4 kvalty a doma dělaej motor.Ten múj tuším točil o neco víc:A taky sem měl vzadu 4.00 x18 a on enom 3.00 x18 aby to měl co nejlehčí!A já do Karlína jezdil trénovat! To byla třída 125.Toš tak.A gde sú ty fotky?
Datum: 25. listopadu 2012 21:53
 Nevím přesně na jaký brzdě to dělal.. ale je zaměstnanec STK tak předpokládám že se vyzná  Jinak řekl bych že naměřil dobře protože kopce co jsem dřív jezdíval na 1 teď jezdím na 3  Jinak Bakoun... jak pojet? .. někoho předjedeš i kdyby by měl 100 koní protože na to neumí... Taky jsem s tímhle na fichtlcupu předjížděl i cestovní úpravy od stejskyho.. nevím čímto? ale většina je o zkušenostech!
Datum: 25. listopadu 2012 17:45
 Z toho co jsem viděl na fotkách u FK,tak je ten tvuj válec víc otevřenej jak MS50, takže kdoví kolik PSů tam máš,ale každopádně jsou to krvelačný bestie... "Pár" svých jednoduchých válců jsem udělal,některý "volnější",některý ""živější"" ale nic extra zvláštního,dle mě 5-6 poníků ,,,a někdy se dostaví šok,,,někdo s mym válcem v klasikách.. jel skoro ještě v záběhu dva závody a z toho jednou bedna a podruhý brambora...a nebo šok,seriovka jede 90 (měřeno Škodou Favorit)... Silniční dvoukanál 11250ot/min na trojku při 12/55....změřený nemam ani jedno....nechce se mi do toho vkládat finance,mam to jako koníček.... Spíš takovej muj hec,co pilník dokáže,když oko vidí... prostě mi to baví.....taky sem párkrát dostal info,že muj "jednoduchej" válec pojel papírově 7HP teréní válec... Nevěřim tomu,že by nějakej muj válec měl takovej výkon,,,to ani neni možný,,,,jen některý koně jsou holt menší... A pak něco papírově porovnávej... Jedině na trati....to se pak stává,že 7HP 5K jede vedle 8,5HP 3K ...No nic... To sem zas napsal víc než jsem chtěl... Nikam tim nemířim,nic tim nesleduju,pouze konstatuju... Už bych měl držet hubu....
Datum: 25. listopadu 2012 17:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Velký vs. malý koně... to je boj. Mně se povedlo s válcem od FK pojet týpka, co měl kompletní Stejskyho 10k MS50 kit. A kde bych já vzal 10 koní, jestli jich je tam 5, 6, 4? kdoví...
Datum: 25. listopadu 2012 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel14769
 Taky jde o to,jestli má 5 velkejch koní a nebo 5 malejch koní...  Protože všechny brzdy nejsou stejný...někdo má 10k na brzdě(asi menších) a kolikrát ho předjíždí někdo,kdo má papírově 7k,ale asi větších koňů .... Tak kde je ta vypovídací hodnota?
Datum: 25. listopadu 2012 11:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... kamarád  graf, jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
Datum: 25. listopadu 2012 1:20
 ok zítra to vyfotím nebo natočím
Datum: 24. listopadu 2012 21:34
Jméno: stahos
IP: uživatel14768
 Zdarec,chtěl bych se na to kouknout když to nabízíš,pošli prosím foto i video jestli máš,díky moc.
Datum: 24. listopadu 2012 21:17
Jméno: fugas
IP: uživatel13743
 ja chci foto pls.....
Datum: 24. listopadu 2012 21:01
 ano motor mi zkoušel kamarád a naměřil necelých 5 koní přesně 4.8
Datum: 24. listopadu 2012 20:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 5 koní, to už je hodně odvážný tvrzení, je něčím podložený nebo sis to vycucal z prstu?
Datum: 24. listopadu 2012 19:26
 kde se dají sehnat ty hlinikové lišty na jawa 20 (na zadní plech) BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:23
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Hej kde je ten kovošrot s tema dilama potřebuju neco na fichtla
Datum: 22. listopadu 2012 20:23
 Já mám taky kdybys chtěl tak se ozvi
Datum: 22. listopadu 2012 16:14
 Čus, hele já je mám... ozvi se a určo se dohodneme.
Datum: 22. listopadu 2012 14:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele dnes jsem byl v kovošrotu a je tam takovejch dílů na pionýry že už je ani neberu protože to není kam dávat od pařeza po 21čku
Datum: 22. listopadu 2012 14:29
 Zdarec cim vylestim motor aby se krasne leskl diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:48
 koupil jsem leštící hmotu nna hliník, filcový kotouč a motor byl jak zrcadlo
Datum: 22. listopadu 2012 20:48
 Klasicky silichromem, nebo se prodávají železné špony něco jako drátěnka ale o různé hrubosti ale počítej z tím že to nikdy nebude tak jako chemicky
Datum: 22. listopadu 2012 19:09
Datum: 22. listopadu 2012 14:43
 zdar chlapi... http://www.motozelvy.ic.cz/tuning/tuning_jawa_20.htm .. pořad mi nejde do hlavy proč bych měl snižovat valec... mam strach že mi to bude klepat ten pist o hlavu valce potom .. poraĎte.. když na to koupim pist tuning jednokroužkovy z fichtl kramku tak by to nemělo klepat?? .. :/ díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 21:33
 Z jediného důvodu,pro závodní účely upravovali dvoukroužkový píst,protože jednokroužkový se dělali z odlitku. Potřebovali dostat přepouštěcí okna v pístu o trochu výš a tak píst utočili na dnu o dva milimetry a o stejné dva milimetry zkrátili válec. Dnes se dá sehnat leccos,takže nic nezkracuj a prostě sežeň jednokroužkovej píst s kroužkem 2mm pod korunkou pístu a je to...tyhle písty má brusírna Josef Bašek,Třebechovice p.Orebem.... Kdyby se použil píst z FK tak je potřeba utočit dno pístu o 1mm a o 1mm zkrátit válec....
Datum: 21. listopadu 2012 21:33
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Sorry chlapi tentokrát za úplně blbej dotaz, ale koupil jsem si zámečky do kastlíku na kývačku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/21022.html a teď si lámu hlavu jak je do toho víka dostat. Opravdu musím vyndat tu tyčku na konci zámku a po zasunutí do dvířek ji zase do zámečku nandat, nebo mi něco uteklo? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 9:30
 Čoveče pokud to tam dostaneš bez vyndání a zase vrácení kolíčku tak si ke mně přijď pro metál (nějakou medaily ze školky ještě asi najdu a nebo ti ji Terezka nakreslí....) protože ono to FAKT jinak nejde.
Datum: 23. listopadu 2012 9:30
 Nazdar chcem sa spýtať či niekto máte skúsenosť s dávaním na mustanga tento výfuk(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html) mám to v pláne a či to pomôže do výkonu, a či je s tým moc roboty, s ladením stroja potom? ďakujem .
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Není špatnej,jen bych ho doladil. Koleno zkratit na 28-30cm,výfuk rozpárat,vyntat přepážku a dutej svařit a do tlumiče vrazit děrovanou trubku o rozměrech trubky před tlumičem a délky tlumiče +2cm ven a svařit vše k sobě....děrovanou trubku bych obalil výfukovou vatou. No neupravenej nějak funguje,ale jediný co se zvýší je hluk výfuku...
Datum: 21. listopadu 2012 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel14740
 hezký den pánové poradte ja zpřevodovat babetu víc do tahu nešla by na zadek rozeta z 210?či jiné řešení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli myslíš 207 tak ta ti pak pojede krokem spíš si zgenerálkuj motor
Datum: 19. listopadu 2012 19:23
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus máte někdo skušenost s toudle klikou do teréních speciálůhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:30
 narvi tam noviny a udelas líp.... hele neni lepší pořádně zrepasovat origo ?
Datum: 17. listopadu 2012 23:30
 ahoj chcu se zeptat jak a včem by mi pomohla hvězdicová hlava od klasický mam to na závody ¨  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:09
 pokud nevíš jak to funguje a k čemu to je, je zbytečný to kupovat...
Datum: 17. listopadu 2012 20:09
 Lepší chlazení, větší kompres, lepší spalovací prostor se svíčkou uprostřed na závody je to základ.
Datum: 16. listopadu 2012 15:39
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 zdar ladiči, kdo upravujete jak válce, myslim vložku i hliník? snažim se o to, piluju a brousim a nevim, jak udelat abych to mel symetricke a cisteji provedene. Nejake figle? Jak to udelat aby to vypadalo jako třeba tady na te fotce: http://www.ms50.cz/nab/msu_10.jpg Vůbec nevim, jak se da nečeho podobneho dosahnout. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:59
Jméno: kapoun
IP: uživatel7456
 Koukám na to, různe válce co jsem videl u jiných lidi, tak nejsou takhle čiste udělane jako na te fotce
Datum: 17. listopadu 2012 10:59
 Přesně,srovnat hliník s vložkou...a před tím vším ještě jedna hrozně důležitá věc...ohřej válec a natoč vložku na střed...90% válců má totiž pootočenou vložku....do vložky zbytečně nepiluj,hliník zahlaď...u výfukového kanálu se zaměř na rovnou hranu kanálu nahoře a dole...většinou je to křivý jak prdel a ještě okousaný a z 90% nesouměrný...a na pilníček zbytečně netlač...vše ať je čisté a rovné,žádný harakiri...každej zásek/rantl/blbá hrana nadměrně drbe kroužek. Výbrus ano. Klidně ti to udělám,mužu tam i něco malinko přidat aby to frčelo ještě líp...stačí napsat...mám levnou brusírnu a dobrý písty.
Datum: 16. listopadu 2012 21:11
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 Standa: chtěl bych se tě zeptat, kdybych si chtěl slícovat kanálky ve válci, jak to mám udělat? Normálně zarovnat hliník s vložkou aby tam byl čistý přechod? Můžu pilovat i vložku nebo ta se nechává? Jinak válec pak musí na výbrus? Díky
Datum: 16. listopadu 2012 20:49
 No přes dva tucty jednoduchejch dvoukanálů sem udělal,upravuju jen trochu do tempa sací a výfukovej kanál v rozsahu použitelnosti origo přefuků a dělam to vesměs různě velkejma kulatejma pilníčkama,spíše jemnýma...jediný co k úpravě potřebuju je cit,soustředění,trpělivost,jeden kroužek,píst,šupléru a oko co vidí...a jde to udělat symetricky...ale takovejhle 4K bych bez šablon nedělal...natož od oka...a je blbost dělat válec podle fotky...nevíš úhly,nevíš časování...škoda válce...
Datum: 16. listopadu 2012 19:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jůů, tam je ale okýnek, to musí být hustý válec...
Datum: 16. listopadu 2012 18:05
 Zdenek --> to jsi asi moc nepochopil  V první řadě musíš mít snad nějakej návrh, výkres co a jak zvětšit nebo přidat. Od oka toho moc neuděláš ... ano pilníkem a s pořádnou dávkou trpělivosti a hlavně citu to jde!
Datum: 16. listopadu 2012 15:42
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 děláš si srandu? výbrus ti nic neříká? jestlis to projel jenom jednou pilníkem, tak ten válec můžeš rovnou zahodit, jestli sem tě špatně pochopil, tak promiň ale myslím že ne
Datum: 16. listopadu 2012 15:16
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 11:25
 Díkes.. tak ja tam udělam dva menší přepoušťáky na hoře.. jo a to s tim stočenim valce je blbost.. nad tim už jsem taky uvažoval, ale ten pist pak bude klepat o hlavu valce.. kamošovi to klepe .. :/
Datum: 18. listopadu 2012 11:25
 Asi takle....ten píst je pro 3 kanál použitelnej,ale za předpokladu,že ho o milimetr utočíš na dnu a o milimetr zkrátíš válec....zámek je uprostřed nahoře,takže by chodil přes třetí kanál,ale to ničemu nevadí......
Datum: 14. listopadu 2012 20:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 normálně nahoře jako u klasiky.
Datum: 14. listopadu 2012 20:06
Jméno: Jakub
IP: uživatel14717
 Zdarec draci,chci se zeptat jestli tu ma nekdo zkusenosti s karburatorem z jawky 350/640 napasovanym na kyvacku 250 ? jestli to ve finalnim vysledku stoji zato.Jinak motor je po vybrusu,mezi setrvakama podkova,myslite ze to pujde poznat ??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 19:29
 pokud to dobře naladíš určitě to bude dobré, příruba natohle se dá koupit stačí potom jenom zvětšit sací kanál na těch 28mm, já jsem měl tenhle karbec na čz 477 tryska 100 a byl jsem spokojenej hlavně se sytičem, pěkně to chytalo a motor byl pořád čistej, na kývačku 250 bych to taky zkusil se 100-110 a uvidíš
Datum: 14. listopadu 2012 19:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak co ti v tom brání... sežeň karbec, sadu trysek a směle do toho!
Datum: 13. listopadu 2012 22:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel14717
 Kamos rikal,ze tam ma karbec z 350 at ten motor dobre "nakrmí"  ..rikal ze zvetsil saci kanal plus saci otvor na valci podle prumeru difuzoru a prej cajk,tak nevim
Datum: 13. listopadu 2012 21:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kyvacka ma v originale 26mm, ne? 640 28mm + modernější konstrukci. Zkus to.. v nejhorsim se vratis k originalu.
Datum: 13. listopadu 2012 21:26
 karbec z 350ky je pro 175ku.. protože válce sají na střídačku.. takže si nijak nepomužeš
Datum: 13. listopadu 2012 20:32
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 17:55
 Babettu, ale bude tam valec z rotovatoru 80ccm
Datum: 14. listopadu 2012 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pěkný, co to bude pohánět??
Datum: 14. listopadu 2012 15:07
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 21:11
Datum: 18. listopadu 2012 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel14710
 Nelze to použít jako návod,některé důležité údaje tam chybí. A nebo já bych teda bez těch chybějících informací ten válec neudělal. Píst použij jednokroužkový s výše položeným kroužkem a přesazeným zámkem.
Datum: 12. listopadu 2012 21:43
 to časovani aby bylo podle toho "stejskyho".. slyšel jsem že když dam originál pist tak to bude good
Datum: 12. listopadu 2012 21:05
|



|