česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13363    
Cus, co vy a vas odborny nazor na tuto temu 70ccm" litinak" http://www.jawamania.info/poradna/detail.cz.aspx?questionid=42255 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13371    
ja sa len a len informujem, :-), ak som ti linkom, niakym sposobom pomohol ku stavbe som rad, len sa nezabudni podelit s tvojou stavbou viacobjemovky aj s nami :-P :-D cus
 
 
Datum: 10. března 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Z toho článku jsem nevyčet nic,jen že se dá 555 válec s přehledem vybrousit na 70ccm...což je pravda...ale tu omáčku okolo ti nikdo neřekne,protože v tý úpravě je tolik háčků,že ji zatim udělalo minimum lidí... Tvůj dotaz mi popostrčil a uvažuju,že jeden takovej válec udělám...
 
 
Datum: 10. března 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13368    
to standa: sokr ma zaujala jedna veta z toho clanku :"U pařezů se to běžně brousí na 45mm", to o com pises ty zrejme jasne, valec z 550 alebo 555 j, som nikedy nemal v rukach preto zhanam info aj od ostatnych :-) ale diki.
 
 
Datum: 10. března 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13366    
Jako šlo by to udělat,ale musí se přepočítat kam až zalezou přefuky při vrtání 45mm a podle toho stanovit níž nulu(DU) zdvihu a dle pístu a jeho délek pokrátit válec zepředu a zezadu....pak dořešit časování kanálů....no bez mozku to nepujde...
 
 
Datum: 10. března 2012 6:48
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
jakej je nej.prevod do rychla u fika ( myslim rozetu a ozubeny kolečko v motoru ) jaky používate třeba pro zavody dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
my používáme většinou na klice 9 rozeta 60(nekdy 62) a kolečko podle toho jestli je blato nebo sucho ..ale nejcastejc 12ku
 
 
Datum: 11. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
dík moc
 
 
Datum: 11. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na ježdeni je nejlepši 12/55 a ale aj 13/55 neni špatny ale s upravenym na 55 ccm je to docela dobry :-) jestli si lechkej tak to vezme aj 14/55 :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
dravim vsechny..! pujdu rovnou k veci: mam fechtla s upravou od stejskyho nejakou tu silnicni RS a upravil jsem si seriovi karbec jak ma na strankach http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html ... at jedu na 1. 2. nebo 3.Q a dostanu se se soupatkem nad 1/2 prestanou rust otacky, kdyz to otevru na max zacne se to dusit, kdyz sem to nekolikrat zkousel vytocit na neutral, pokazde to slo hezky za plynem az do otevreni soupatka cca nad 3/4 nebo 4/5 kdy se zastavil rust otacek(bez duseni, pravidelny chod).. jehlu mam na 1. shora (zkousel jsem i 2.zarez ale bylo to vice mene stejne nebo nepatrne horsi), hlavni trysku 70, difuzor 18mm, sportovni filtr (cisty), prutok paliva je dostatecny, cely karbec vycisteny.. jedine co me napada je tak dat puvodni trysku 68. nebo mozna mam slabe zapalovani...liju do toho velice kvalitni palivo do leteckych pistovych motoru (citelny narust vykonu o proti 91, 5 a 8) v pomeru 1:50 M2T (nova ojnice CKR s jehlickovym loz. v pistnim cepu) kde je tedy chyba? motor se ma jako v bavlnce.. jaky je vas nazor..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Dle tvojí reakce na standovi rady bych tipoval, že s tím M2T a hlavně s tím poměrem si děláš prdel.. Jsem sice zastánce M2T, ale.. chce se vážně zamyslet nad tím, do jakýho motoru to leješ, kolik tam toho leješ a jak s tím jezdíš.. takhle ti ten motor půjde brzy do háje. Pokud nemáš M2T s API TC, tak bych od toho vážně upustil, úspora na oleji je minimální..
 
 
Datum: 10. března 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
prave ze sem uvazoval ze budu nazat jeste min protoze mi z vifuku celkem dost sere olej.. litr oleje na 35l benalu?? to je blbost to by se dusilo jeste vic.. s timto pomerem sem to mazal jeste kdyz sem mel obycejnou ojnici s pouzdrem. jinak dik za tvuj nazor. :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Jinak M2T pro motor co točí 9500 ot/min je jasná smrt a poměr 1:50 zde fungune jako urychlovač....chlape mysli...kup polosyntetiku a řeď aspoň 1:35
 
 
Datum: 10. března 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Vyhoď tuning filtr a dej filtrbox a otevři ho. Trysku dej 74-76 a dej tam normální benzín. Ať se daří.
 
 
Datum: 10. března 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Seso prosím tě jaký jsou rozměry otvorů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/koleno_sani_rms22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13359    
ahoj draci, nevíte někdo prosím odstín týhle červený?? dík moc \r\nhttp://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_634_ctyrka/id_14716.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé patří to o dotaz výše.. srry
 
 
Datum: 09. března 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, to jsem viděl docela se těším na ten film.. viděl jste ho už někdo? nebo eště není ani v kinech?
 
 
Datum: 09. března 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj borci chci se zeptat jestli Revmaplechy z JAWA 555,05,20 jsou stejný, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
sprav prosim fotky ak sa ti bude dat. diky moc!
 
 
Datum: 11. března 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podlazky 05ky sú užšie, ako aj motor je užší, mozem ti spravit fotky ze v com je rozdiel, potom ich dám na rajce
 
 
Datum: 11. března 2012 8:23
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. března 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
Vies konkretne v com su ine? zaujima ma to a nemam moznost porovnat. Mam 05kove z 62 roku, no nemam 20tkove ani 555kove
 
 
Datum: 10. března 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05ka a 20ka majú iné podlažky, 555 neviem,
 
 
Datum: 10. března 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
Stando a nevies ako je to s podlazkami? zaujima ma hlavne moznost zamenit podlazky z 555ky za podlazky 05/20.
 
 
Datum: 10. března 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
555 má úplně jiné jak všechny ostatní(i jiný "tunel" okolo motoru),první 05 má jiný uchycený na rám než pozdější a má jiný prolis na kabely pod krkem,pozdější 05 a 20 jsou naprosto stejné.
 
 
Datum: 09. března 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
555 a první typy 05 (1962-1963) mají stejné,pozdější typy 05 a typy 20 mají jiné,liší se uchycením na rámu
 
 
Datum: 08. března 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jestli myslíš ochranu kolen tak ne 555 se přidělávaly místo spodní ochrany nádrže. 05 a 20 nevim ale myslim že jsou
 
 
Datum: 08. března 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie nie su rovnake...kazdy vymenovany typ ma ine
 
 
Datum: 08. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13133    
Servus chlapi..newite o nejake uprave motoru,nebo o necem co by pridalo na vykonu,krome snizeni hlavy ? jedna se o motor z Jawky 250/353 ..na netu jsem nasel dobove upravy,ale vsechno je na panelku,tak se ptam tady,dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
Motor,kde klika váží 3/4 hmotnosti motoru samotného a píst má 3 kroužky,bych neupravoval ;-) Různě se tam dají upravit kanály,píst,karburátor,výfuky,ale proč.....efekt bude skoro nulovej.....jestli chceš aby to víc jelo,tak zgenerálkuj motor a nech si udělat nějakej větší výbrus.....
 
 
Datum: 09. března 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
přeleštit kanálky, nové ložiska do kol dobrý řetězné nějákou kupu rzi...
 
 
Datum: 08. března 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
cau draci jaky pouzivate převoy do rychla kterej je nejlepší :-) dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Mrwho900913      IP: uživatel10282    
já osobně pužívám na stadionu 15zubý kolo v motoru a vzadu v kole mám zapletený torpedo... celkem 6 kvaltů na výběr., aneb chcete orat nebo lítat?
 
 
Datum: 19. března 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
14/34 primár - 13/55 sekundár u RS verze a 14/34 - 12/55 u Cestovní verze
 
 
Datum: 09. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já Řadim zatři do rychla ;-) :-D
 
 
Datum: 09. března 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
trochu nechápu co myslíš
 
 
Datum: 08. března 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12913    
čau chtěl bych se zeptat delal sem go motoru a dal jsem opačně tyto vidličky http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/skladani-motoru/skladani-motoru-prevodovka-09.jpg bude to vadit při převodovce ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kecáš,oráceně dát jde a pak nejde řadit
 
 
Datum: 09. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidlička je tam jedna (přesouvá 2 kola naráz), ale obráceně snad dát ani nejde :-) půlil jsem pionýra jen jednou, tak možná kecám :-)
 
 
Datum: 08. března 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: go      IP: uživatel13356    
Znova rozpůlit motor a dát tak jak má . Převodovka ti nebude řadit!!!
 
 
Datum: 08. března 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Kampos      IP: uživatel11651    
http://www.youtube.com/watch?v=FxdWJ9upGQY&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
Nicmoc,,,,jet ocelý nějaký nahrbený......na to když někdo sedne,tak to spadne k zemi jak chopper...co z toho? To je nějakej "tuning" do terénu? Kromě plastu z pita jsem nezaznamenal nic extra...
 
 
Datum: 09. března 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
drsny,hustej tjuning,a co jako???Přidat plyn dokáže každej
 
 
Datum: 08. března 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci nevíte kde se dá sehnat koncovka výfuku hikone ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
tady je mejl
 
 
Datum: 08. března 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Klidně ti ji prodám je ale promáčklá od šroubu tlumiče napiš na mejl
 
 
Datum: 08. března 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
 
 
Datum: 08. března 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
přímo hikone asi ne,ale jiná určitě ale stojí víc než celej vyfuk.
 
 
Datum: 08. března 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
čau, chci se zeptat jaká je podle vás skutečná hodnota tohoto mota: http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/604386-250-353.html abych věděl. Motorka má i baterku a měla by být pojízdná díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
2000,jestli je pojízdná a jede dobře tak 2 500
 
 
Datum: 08. března 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
to je nejakej bastl ne ? predek z 634ky
 
 
Datum: 08. března 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
řekl bych asi 1500- 2000,- ale víc ne. Leda že by měla papíry,pak je těch 3500,- reálnejch.
 
 
Datum: 08. března 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: petr .      IP: uživatel12913    
ahoj draci jedná se o ložisko na klice ... když mám na jawě 50 vychozený ložisko v karteru ne na klice , tak můžu vypodložit třeba ustriženou plechovkou kdybych udelal óčko ?? nahřál bych karter horkovzdušnou pistolou a dal bych ten plíšek a ložisko , jak by se mě to pak smrsklo tak nepoškodilo by to ložisko ?? nechce se me kupovat nové ložisko, spěchám s tím jeto na polního pincka ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Já ale říkal že je to prasárna.Osobně to nepoužívám.
 
 
Datum: 08. března 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nadůlčíkuj spíš to ložisko
 
 
Datum: 08. března 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
panebože jen ne dulčík to to domrdáš totálně a pak to budeš moct zahodit
 
 
Datum: 08. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
Frikulin-VIX TEAM tak breč no :-) :-)
 
 
Datum: 07. března 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel12190    
Po dlouhý době sem se začetl do příspěvků a chce se mi z toho brečet...............dál asi no koment....:-D
 
 
Datum: 07. března 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
jenda tedka pred chvílou jsem neco podobnýho četl na stránce jawa 50 .cz
 
 
Datum: 07. března 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Prasácká rada zní: tam kam přijde ložisko,udělej lehce dulčíkem důlky,dej tam ložisko a kolem ložiska udělej opět důlky v karteru.Je to oprava na rychlo,nečekej,že to vydrží,ale může to vydržet i rok. Jak říkám,je to prasečina a proto mám doma lepidlo,který sic stálo 200,- ale už ho mám doma asi 5 let.A použil sem ho 3X ? Ale ještě že existuje.Jinak bych jezdil jak ty = ne moc dlouho.
 
 
Datum: 07. března 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
monter já bydlím na vesnici a obchody jsou zavřený a navíc to musím už zítra poskládat ...
 
 
Datum: 07. března 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
péro jenže já sem treba na jinej karter dal jedno ložisko a to chodilo pak sem dal jiný ložisko a to v tom nechodilo takže to nechápu :ú)
 
 
Datum: 07. března 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
Moc ten dotaz nechápu ale rozhodně tam žádnej plech necpy a kup radši nový ložisko,jestli na něj nemáš 50kč tak na tom radši nejezdi...
 
 
Datum: 07. března 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne,je to blbost,a novým ložiskem si nepomůžeš protože máš už otlačený karter,ložisko je tvrdé to se neotlačí,řešením je bud to ložisko poletovat cínem nebo koupit lepidlo a vymezení vůle a ložisko nalepit
 
 
Datum: 07. března 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: krosicnehorazny      IP: uživatel13338    
mate nekdo skušenosti s montáží na pionýra..?? děkuji za odpověd http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: krosicnehorazny      IP: uživatel13338    
Hrdina: nejsem obborník ...proto se ptám delší doba sání tzn pomalejc do otáček...? ...de mi o to že mám pionýra upravenýho do krosu ...nejaký zavodení sem skousel ale v kategorii speciál to cenu nemá protože na upravy co tam mají nemám...takže mam speciala jen tak na ježdění s klukama ale ..!! mam to do krosu a potřeboval bych rychlejc dostat motor do otáček a aby měl sílu ....nějaký upravy mam tak chci přidat další...proto se na rovinu ptám má to cenu pořizovat a s**** se s přideláváním nebo jee ta klapka k ničemu ..??
 
 
Datum: 07. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC143915.jpg nevim co chces k tý montáži slyšet :-D v podstate mužeš namontovat cokoliv kamkoliv.... :-D
 
 
Datum: 06. března 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: Hrdina      IP: uživatel9389    
Zkušenosti by byli, ale to ať si tuto nekupuješ slyšet nechceš :-D Takže: na lehce upravenou sériovku ANO, na závodní motor NE, pokud k tomu nemáš jiný důvod než jen delší doba sání.
 
 
Datum: 06. března 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13339    
Tu desítku upravených válců už jsem udělal,ale na klapku jsem holt malej frajer.....holt pravý ladiči začínaj klapkou....pak až řeší úpravu kanálů,samozřejmně dle klapky.....asi něco dělam špatně....
 
 
Datum: 05. března 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
odmysli si ty světla a nech si tam jen dráty od cívky a musí ti to fungovat ..jestli ne tak máš něco špatnýho http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/vyhnanice#SDC12249b.jpg
 
 
Datum: 06. března 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: omg      IP: uživatel12913    
KOX to už jsem zkoušel všechno ale stejně to nešlo ale tedka sem tam dal normální zapalování z jawa 21 a funguje dobře
 
 
Datum: 06. března 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: KOX      IP: uživatel9255    
Drát od kladívka vyveď na indukční cívku na 1 pól, druhý drát vede od vrchní bakelitové svorky(ten červík nalevo u té fotky) a připoj ho na 15 pól ...
 
 
Datum: 06. března 2012 12:44
 
 
 
 
Jméno: omg      IP: uživatel12913    
no možná to bude spíš předstihem
 
 
Datum: 05. března 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na google si najdi el schéma ja jawu 555 a podle toho zapoj,na to aby to jen jelo ti stačí 2 dráty + jeden na chcípání
 
 
Datum: 05. března 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
čau, chci se zeptat kolik je podle vás přiměřena cena za tohle moto: http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/603319-250-559.html nebo kolik byste za to vy maximálně dali. Ještě je bez baterky díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
max bych dal tak 2 500,hele chce to čas a objíždět vesnice já jsem sehnal skoro kompletní(chybí jen maličkosti) 250 kejvačku za 2500,-
 
 
Datum: 05. března 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
tak nevíte někdo o někom kdo by to dával za normální cenu nějaké takové moto když se podívám na inzerci ceny jsou tam strašné tak kdybyste o někom věděli tak napište
 
 
Datum: 05. března 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jediný co bych si z té hujdy vzal je motor a zbytek si může strčit do prdele...................
 
 
Datum: 05. března 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1000 max .... dívej jak je to zbastlený, seřízlý zadní blatník, jiná sedačka, promáčklý výfuk, seřízlá přední maska, bez předního blatníku, ujítá guma, řídítka s hrazdou orezlé, výfuky orezlé, nakopávačka/řadička taky, bez krytu karburátoru, atd .. a k tomu bez TP a bez baterky .. :O
 
 
Datum: 05. března 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
nejníž jak se mě ho podařilo přemluvit na 2800Kč vzali byste to?
 
 
Datum: 05. března 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel6436    
maximálně tak 500 Kč já jsem nedavno prodal v mnohem lepším stavu taky bez TP za 1000,- tohle je o proti ty mé torzo... :-)
 
 
Datum: 05. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
1500,-
 
 
Datum: 05. března 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MAX 2500Kč
 
 
Datum: 05. března 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: brychta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové,prosím o radu:\\\\r\\\\nPotřeboval bych na babetu 210 dát ráfky ze simsona,jedná se mi o zadní pneu s ráfkem ze simsona,se středem z babety a vyplést a rozetu 57 zubu.\\\\r\\\\nBude to mít pak návaznost na řetěz a pastorek atd..\\\\r\\\\nJe to vůbec možné?\\\\r\\\\nDěkuji za odpověĎ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Vím že to sem nepatří ale vy vždycky poradíte. Chtěl bych kupovat svářečka a tyk se chci zeptat o co se mám zajímat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ale stací aj ten , do dílny :-) , a náhodů svařuje pěkně :-)
 
 
Datum: 05. března 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Ten už asi ne,nemá pomalí nahazování oblouku
 
 
Datum: 05. března 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
a nebo tento je esce dobrý http://www.tomek-naradi.cz/kuhtreiber-kutil-149-svarovaci-invertor/d-71022/ je to vse od ceskeho vyrobca svar. techniky :-)
 
 
Datum: 05. března 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Jawaman máš pravdu,je to boží invertor i na slabý plechy.
 
 
Datum: 05. března 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
 
 
Datum: 05. března 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel13149    
mám doma tuhle http://www.strojnivybaveni.cz/svareci-invertor-fronius-transpocket-1500-tig/ a pohoda svaří vše a krásně
 
 
Datum: 05. března 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: Webster-škola      IP: uživatel13331    
Jakej máš rozpočet? Za mě taky CO2, už nejsou ani dneska moc drahý. Ale na trubky stačí elektrika. U tý je výhoda, že je poměrně lehká a můžes si jí vzít sebou. Na co se zaměřit to ti poradí asi někdo jinej. Nekupovat úplně to nejlevnější.
 
 
Datum: 05. března 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
tak nejduležitejši je svařeci proud presny hodnoty nwm ale trubky jsou stejne slaby tak CO2 je uz tet univerzal
 
 
Datum: 04. března 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
já myslim jako nakej vykon nebo co prpřípadě co je nejlepší chtěl bych to na svařování trubek a podobně nic na plech
 
 
Datum: 04. března 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim si ze nejlepsi je CO2.. Jinak elektrika (elektrody) ale s tema obycejnejsima je skoro nemozne svaret slabsi plechy, snazili jsme se zavarit komoru na vyfuku a jen se to propalovalo.. :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zdravím všechny, nedávno jsem si koupil fechtla s TP, hned při koupi mi byla divná vůle dostran předního kola, doma jsem si všiml prapodivných šavlí bez dírek na přidělání krycího plechu. Dneska mi to nedalo a rozdělal jsem to, sundal jsem přední masku, kolo blatník atd no a docela jsem se zhrozil, šavle měly ve spodních brejlích vůli že sima šlo volně pohybovat jak jsem chtěl. Zkusil jsem teda dotáhnout šroubek, to nebylo nic platný, po ohledání rozdílu s mím druhým rámem jsem přišel na velmi zajímavou věc, spodní část brejlí je v jednom kuse bez možností utáhnout to a ještě k tomu, na normálních brýlích to drží ve spod jakoby na dvou krožkách na těch mích jenom na jednom... Rozmontoval jsem i druhýho fechtla abych se podíval, že to má bejt přtáhnutelný... Setkal jste se někdo s něčím takovým? Je možný že by tam namontovali ve výrobě takovej zmetek? Nebo to je nějaká "čínská druhovýroba? Děkuji za vysvětlení, zítra to nafotím a dám to sem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Ano,až do (plácnu) roku 1975 (?) montovali svěrné spodní brýle,vršek na šroubovací "špunty"...později(s výrobou druhé éry mustangů) začali dělat pevné brýle,horní brýle se utahují do šavlí M8 šroubem,jiný spoj tam neni......jsou poměrně pevné a bytelné oproti těm "skládacím".....sám je chci sehnat do "seriovky" .....nejlépe s miskama a O-kroužkama dole....kluzáky v tvrdochromu....
 
 
Datum: 04. března 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jedny byly jako svěrnej spoj že se přitáhli šroubkem,a později to bylo přivařené,je možné že ty sváry povolili
 
 
Datum: 03. března 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci dělám pluh na 4kolku ale nemužu nikde sehnat tvrdou gumu tlustou cca 1cm, abych měl na spodu toho pluhu tu gumu aby mi to stíralo po dlažbě sníh, a chci se zeptat jestli nevite kde to sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
přesně na dopravník sem myslel taky :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Nevím jakej máš rozměr té radlice,ale tam co prodávaj sněhové frézy,většinou prodejce zahradní techniky, maj gumu jako náhradní díl.něco stát bude.Další možnost by byl starej dopravník z kravína. na něm je guma vhodná pro tvůj účel.
 
 
Datum: 03. března 2012 22:00
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:49:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu