Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj jak to šlape ? mám takový dotaz budu na svoji čz 175/450 dávat zapalování z pařízka ale potřeboval bych aby mi nějak dobíjelo baterku abych mohl svítit mohl bych tam popřípadě dát i zapalování z mustangu a těch novějších pionýru ale šikl by se mi nějaký návod jak a co udělat dík moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 18:07
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 pepiscek a jak máš zapojené světla? norm na světelnou cívku a máš 20Wnebo30W jo a mněl sem na mysli že bych to udělal stejně jak bývájí ůpravy na fichtla že přidáš do el instalace
baterku 6v aby ti nekolísala svítivost ale nevím jak to mají udělané aby to dobíjelo tu baterku ?
Datum: 13. října 2010 18:07
Jméno: pepiscek
IP: uživatel10531
 proč maj všichni něco kvůli zapalování z fichtla já ho mám v 250 a chytá na 2 šlápnutí a světla svítí nádherně  a ještě mě to s timhle zapálkem nikde nenechalo a né jako to originál kdy mi po 30 km došla baterka
Datum: 13. října 2010 16:07
 A máš tam vůbec originální relátko? A pokud máš origo - s tím bejvají problémy,tak lepší je si koupit za max 400Kč dvoucívkové relé MAGNETON 75W,které je české a dělá se dnes a předělat to. Existuje na to návod,někde ho mám,takto jsem to dělal na svou ČZ 175/450.05 a funguje to parádně,dobíjí v pořádku.
Datum: 13. října 2010 15:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no jo to máš recht ale mi to moje relátko nedobíjí už sem vymněnil tak 6 a dycjky sem jezdil max půl roku a motorka mi přestala dobíjet nebo mi prostě v nízkých otáčkách nedobíjí tak už mně nebaví do toho vrážet peníze zkoušel sem i potočit s tím šroubkem na relátku aby to dobíjelo mněl jsem na tom mněřák ale prostě to dycky jede týden dobře pak se to začne srát pak to jede na houby a na závěr to přestane dobíjet
Datum: 13. října 2010 14:22
 Tak já se pokusím slušně vyjádřit svůj názor na to předělávat originál SPOLEHLIVÉ ZAPALOVÁNÍ na fichtlácké nepříliš spolehlivé!: Podle mě je to prostě kravina to takto předělat, sice se ušetří na baterce,relátku, ale to fichtlí zápalko je hrozně slabý, jiskru to dává určitě malou co vím a dobíjet to s tím těžko bude rozumě,je to slabé! Prostě to originál zapalování je 100% spolehlivé,jednou nastavím předstih a odtrh a nemusíš to řešit,starty na poprvé,je teda dobré mít baterku s větší kapacitou kolem aspoň 11Ah,ale chytne to vždy a pokud je správně seřízené relé a dobré uhlíky,kladívko atd. tak to fachčí jak má, Já mám s tím originál zapalováním jen dobré zkušenosti!
Datum: 12. října 2010 22:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ... a ještě chtít aby to dobijelo...
Datum: 12. října 2010 21:08
 K čemu zapalování z pařeza proboha?  Co je to za modu cpát do velkejch mašin fichtlácký zápalka?
Datum: 12. října 2010 21:06
 Abych nekecal, ale jsem si skoro jist, že je to prakticky nemožné. Naco baterku, sviť ze světelné cívky, která je na to ostatně stavěná.
Datum: 12. října 2010 20:56
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 zdar hosi mam zapalovani vape na pincka a chci se zeptat jestli by sli previnout ty civky co tam sou na vetsi vykon treba na 60w a zapojit prez baterku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:00
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Nešlo.
Datum: 12. října 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to může být, když mě začala dneska jak sem zahřál mustanga, že mě potom začal vynechávat a střílat do karbecu. Za chladna mě to uplně posmýkalo!!! ale jakmile se to zahřálo tak to nechtělo dobře jet. Jak sem se dotkunul za jízdy cupováku tak mě to koplo  nevím proč i když se se dotknul fajky tak mě to dalo ranu. Mám dojem že to někde probíjí ale kde? Za chladna to jelo superně. Prosím poraďte mě co mám udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:21
 Může.
Datum: 12. října 2010 20:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemůže být špatná fajka? Ale špatná se mi nezdá.
Datum: 12. října 2010 20:08
 Vadí musí bejt přesně..jestli to nebude tim tak to projít zkoušečkou.
Datum: 12. října 2010 20:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jj díky zkusím to a uvidím vadí to když mám káblík nezaizolovaný na kladívku daný je jen tak
Datum: 12. října 2010 19:58
 Probíjí ti na kostru,zkontroluj to zkoušečkou,pravděpodobně to bude kladívkem.
Datum: 12. října 2010 19:53
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, můžu mýt oddělaný tyristorový zapalování, i když mi jiskru hází? (ale nepravidelně) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 0:17
 Jo takhle  Jo, je docela možné že je to zápalko prošlehnuté a občas hodí, občas ne...
Datum: 13. října 2010 0:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sorry, tam mělo být : Mít s měkkým
Datum: 12. října 2010 23:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mozny je vsechno
Datum: 12. října 2010 19:23
 Já bych ho moc nemyl, přecijen voda do zápalka neni nic dobrýho...
Datum: 12. října 2010 19:06
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 čau draci, nevíte kde seženu obrázek el. schéma na jawu 05(rv.1964) dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:06
Jméno: MrPrelful
IP: uživatel10522
 nedíval  ale kouknu dikec
Datum: 12. října 2010 19:06
Datum: 11. října 2010 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jinak na google je toho hafo
Datum: 11. října 2010 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1964 to je širokej pojem ... v tomhle roce se tam montovaly zapalování z 550/555 ale taky z 20,21
Datum: 11. října 2010 21:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus uloz.to
Datum: 11. října 2010 21:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vím že to sem nepatří ale už potřebuju poradit s takovým detailem.Mám simsona s51 enduro 12V s tyristorovým zapalováním.....nejde mi vůbec startovat, od benzínu to není, svíčka je taky nová, takže zbývá buť že je špatná cívka, nebo tyristorový zapalování.. poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tu polohu neznám
Datum: 12. října 2010 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 a svíčka venku pálí? je mokrá? karbec ok? sytič má dobrej krok a vypíná? by the way polohu klíčku pro start znáš? a ve spínačce kabely ok? žádnej vypadlej?
Datum: 12. října 2010 15:30
 Ahoj chlapci mam moznost koupit ČZ 175 kulatej motor  pry nedobiji ale dobijela normalne kabelaz v poradku  takze kde muze byt problem? a dale tam nejde 4ka....to je asi na rozpuleni motoru ze?dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 s tou čtyřkou je to stejný, jako kdyby ti u fichtla nešla zařadit trojka, tak si promysli jak ti to vadí..
Datum: 11. října 2010 12:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám výbrus, částečně zajetej a na trojku mi to valí tak 75 když to vytáčím
Datum: 10. října 2010 23:08
 Věř, že ta poslední rychlost ti půjde sakra na nervy.
Datum: 10. října 2010 22:00
 diky.....asi vymenim cele zapalovani a bude....jinak jak velke je omezeni kdyz se jede jen na trojku?je to hodne znat?jen chci rict ze budu jezdit jen pole,louky,les obcas silnice
Datum: 10. října 2010 20:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám taky ČZ 175/450 a věčně nedobíjela, tak sem si řekl dost a koupil sem za 300Kč náhradní relé které pasuje místo toho původního a jede pěkně a nemusím už jí věčně tlačit
jestli nejde 4ka tak to budeš muset půlit, možná jsou jen ve škebli špatná vidlička
Datum: 10. října 2010 20:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, o par prizpevku nize sem se docet ze by melo bejt schodny stator a rotor, chtel bych se zeptat co je natom pravdy... nestaci vymenit pouze rotor,rele za 50w a nechat stator 45w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 statory sou stejný od 45W do 75W, jedinej rozdíl je že pro 45W (snad i 50, to nevim) je ve statoru mezi cívkama odpůrek, kterej se při "přestavbě" na vyšší výkon vyndavá..
Datum: 11. října 2010 9:57
 mělo by to stačit...
Datum: 10. října 2010 17:40
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím , potřebuju poradit ohledně cz175/477 . Nejede mi zapalování. Kladívko,cívky, ozkoušené , v čem může být chyba ? předem díky za ohlasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš-li klasické dynamo, zapni klíček a pomocí kontrolní žárovičky (zapoj na pohyblivé kladívko a kostru) .Kladívka musí být\r\nrozpojeny\r\na a k.ž. \r\nOtoč rotorem,aby se kladívka rozepla. Potom zastrč klíček a kontrolní žárovičku napoj na pohyblivé kladívko a hmotu dynama.\r\nJe-li obvod uzavřen ,žárovička by měla svítit. Když nesvítí ,hledej závadu od akumulátoru ,pojistky,spínací skříňky,regulátoru.\r\n\r\n\r\n
Datum: 10. října 2010 20:14
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Ahoj vadí to když mám zapalování 30w a magnet na 20w?? fechtl se mi dusí a vůbec netáhne díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:41
 vyrabi ti to malo proudu a pak se ti to dusi v dusledku male jikry
Datum: 11. října 2010 15:41
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ano vadí to, pokud máš 30W stator, tak musíš použít i magneto na 30W zapalování a naopak, jinak to dělá bordel, to je i v tvém případě. Takže sežeň magneto, které má na sobě číslo 20 (magneto s označením 05 je na 20W zápalko a magneto s označením 20 je na 30W zápalko) a budeš mít po problému
Datum: 10. října 2010 16:14
Jméno: tomik
IP: uživatel10514
 cau draci koupil sem jawku 20 a svítilo jen přední světlo, k zadnímu nebyl přiveden drát, prosím napište odkud ho mám natáhnout předem dik za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Od svorky 58 na spínací skříňce k zadnímu světlu. Je to lepší udělat na dvě části a spojit konektorem. Když budeš potřebovat
sundat zadní kapotu, stačí to jenom rozpojit. Musíš mít dobrý kryt na konektor.
Datum: 10. října 2010 13:07
Datum: 09. října 2010 21:51
 čau potřebuju poradit dneska jsem si koupil motor jawa pionyr na představbu čtyřkolky mám akorád kostru čtyřkolky vejfuk a řetěz právě potřebuju poradit co koupit aby se ten motor rozbehnul
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:40
 puvodni ctyrkolka adly rd ma neco na šiřku 120cm dýlka 140cm tak přibližne toje ta sředni jsem taky myslel že tam hodim motor 250 jenže motor od jawy se tam nevejde bych musel převařit ram zase ji přestavet plasty jiny atd
Datum: 09. října 2010 21:40
 z pionyra???jak je ta čtyřkolka velka??raději bych tam narval 250 at to ma nějaky tež vykon
Datum: 09. října 2010 21:04
 Čus chtěl bych poradit nevíte někdo jaký má napětí zapalovací cívka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak která, zhruba 15-20 kV, moderní zapalovací trafa i 30 kV.
Datum: 09. října 2010 21:20
Jméno: Maraa
IP: uživatel5056
 Čus mám problem že jak máte civky tak mě vypadlo to co je na kraju civky na 1 straně na 2 straně jsou takoví tvrdí papirky a jak to mám udělat a co je muže stat když tam ty papirky nemám?Je to civka od jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 23:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli ti to vypadlo tak máš problém ale jde to vyřešit tak že si ukrojíš nožem kousek gumy ne moc tlusté asi půl milimetru ani možná ne tolik a dáš ji na to místo kde ti vypadla ta původní.
Datum: 08. října 2010 23:16
Jméno: Jura
IP: uživatel10505
 Zdarec lidi mam problem na fichlovi me svicka nehazi jiskru fajfka, drat od inducky, inducka i kondenzator sou v cajku i predstih je dobrej a svickou to neni. Prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 14:00
Jméno: Jura
IP: uživatel10505
 uz sem na to prisel ale nevim proc me to nenapadlo hned sem mel spatnej odtrh na kladivku. dik za vsechno chlapi zdar
Datum: 09. října 2010 14:00
Jméno: Jura
IP: uživatel10505
 kladivko je cisty a chcipak mam ve spravny poloze.Zkusim zmerit ty kladivka.
Datum: 09. října 2010 13:11
 Nemáš pecku na kladívku?
Datum: 08. října 2010 22:50
 skus změřit jestli ti fachá napětí na kladívka a jestli nemáš nějakej drát u klíčku upadlej.......
Datum: 08. října 2010 21:19
 Máš chcípák ve správný poloze?
Datum: 08. října 2010 20:14
Jméno: Jura
IP: uživatel10505
 Ne ne to sme se asi nepochopily fajfka je kloudna ale NEJDE tam proud.
Datum: 08. října 2010 19:30
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Až do fajfky ti proud jde ? Pak si tou svíčkou nemůžeš být tak jistý.
Datum: 08. října 2010 16:34
 Čau, můžete mi prosím někdo poradit? Mám pincka 05ku a delám novou elektriku. Zatím jde vše dobře, ale narazil jsem na problém: http://motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/schJ555-web.jpg Podle toho schématu mám připojit: klakson a zápalko na 55ku v přepínači, 1ku na cívku 56ku na tlumivku a 31 na kostu, ale 31ku jsen na přepínači nenašel. Je tam pouze 1, 58, 58b, 56, 55, a jednen kontakt není označený. Kam připojit ten kábel s kostry co má věst na 31? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 19:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel10504
 OK díky moc. Takže kontakt nechat volný.
Datum: 08. října 2010 19:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vedle č.1 (vlevo) koukáš-li z vrchu,je kontakt který má být ukostřen. Když přepneš na chcípák, spojí se č.1 s kostrou č.31 a
motor zhasne.
Datum: 08. října 2010 16:18
 no 31ku nech normálně na kostře fichtla tu na vypínač nedávej pak když zapojuješ třeba světla tak máš taky kábl od přepínače a pak z kostry.....
Datum: 08. října 2010 16:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel10504
 Nevim jestli sem slepý ale v tom schématu vysvětlení nevidím. Nemužeš mi napsat kam přesně to zapojit?
Datum: 08. října 2010 13:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 08. října 2010 11:36
 Zdarec draci po dlouhý době se se jdu podívat a rovněž se optat na malý problémek, zda mi pomůžete. Chtěl bych se zeptat na to, když si na fechtla budu davat baterku, jestli mi na vyhlazení napětí po usměrnění gretzem bude stačit nějakej kondík, pokud ano napište jaký (kapacita, napětí asi 16V?). Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:10
 díky....
Datum: 08. října 2010 21:10
 www.btelectronic.sweb.cz
Datum: 08. října 2010 16:15
 jak píše chong přesně to sem vám chtěl říct já vím že regulátor omezuje vetší napětí než má jít do baterky ja sem jen chtěl vědět jestli je něco potřeba na to vyhlazení když říkáte že není potřeba tak dobrý jinak kde přesně na netu u chonga je to chéma??
Datum: 08. října 2010 15:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jak píše čezeťák... koďan nepotřebuješ, bo akumulátor si napětí vyhladí sám. Regler v tomto případě je vlastně jen přepěťovej omezovač (omezí napětí vyšší než je plynovací napětí olověného akumulátoru). Podpětí tomu nevadí, protože se nedokáže akumulátor vybíjet přes usměrňovací diody.
Datum: 08. října 2010 7:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: pravda, omlouvám se za zmatečný informace, ten regler z kejvačky je nepoužitelnej, páč reguluje, případně zkratuje budící vinutí statoru. Ty kondíky ničemu nevaděj, každopádně jak jsem již několikrát psal, jsou zbytečný, sežeň si vhodnej regler...
Datum: 07. října 2010 21:41
 ten kondík je uplně zbytečný.... elektrolit baterky se chová jako kondík a napětí si vyhladí samo..... jen je důležitý regulátor aby napětí udržel v rozmezí od 6,8 do 7.2.... regler z baterkoveho zapalky z kyvačky je kravina.. reguluje se s ním napětí přivedené na rotor... na netu treba i u chonga je schema na regulátor pro pionýra....
Datum: 07. října 2010 21:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a já zas nevim jestli ty umíš číst nebo ne, když ti píšu, že na baterku nepotřebuješ vyhlazený napětí, to si baterka celkem v klidu pojme, ale jde o to aby nepřekračovalo určitý napětí a zas naopak po něj neklesalo!! jinak dobře, odpovim ti, ten kondenzátor aspoň 500uF, může bejt i 1000 a může jich bejt víc..
Datum: 07. října 2010 20:58
 nwm esi chapes me blbe nebo ja tebe neríkej mi to ze potrebuju gretz to uz totiz mam napsany v otazce potrebuju jen vyhladit kladnou polovinu sinusoidy v napeti aby neklesala az na 0 ale kondikem se vahladila na dalsi pulperiodu......
Datum: 07. října 2010 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 blbe pochop že magneto z fichtla dává střídavej proud, tudiíš ho musíš usměrnit (graetz), vyhladit (na to stačí samotná baterka), ale hlavně regulovat, abys to na tu baterku mohl vůbec připojit! pak by ti jí to vyvařilo, takže potřebuješ regler, a ne kondík, nejlépe regler 6V 45W, ať už mechanickej nebo elektronickej..
Datum: 07. října 2010 20:49
  no prave kdybych ho měl tak bych ho tam dal jenze ja ho nemam a tak bych ho drahej musel koupit tak tam radsi chci dat kondik
Datum: 07. října 2010 20:28
 no dyt prave že by mi ji to odvařilo vo to de a pravě proto to chcu vyhladit to napětí kondíkem jen chcivědět o jaky kapacitě......
Datum: 07. října 2010 20:26
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 dej tam regler ze 120ky to by melo fungovat nebo z javy250 co mela jeste 6v system
Datum: 07. října 2010 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a napětí budeš regulovat čim? magneto nedává furt stejný napětí v rozmezí 6,5-8V, takže ti to tu baterku bez regleru hodně brzo odepíše...
Datum: 07. října 2010 20:22
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 čau když jedu tak 10km vypnu motor pak znova chci nastartovat a nechce motor naskočit a můžu tlačit 500m a nechytne,ale za studena bez problenu chytne hned.Jakou mám koupit svíčku? Já mám svíčku brisk n15c dík moc.Jo a ještě se neda udržet ruka na valcu takže se así přehřívá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:04
 no tak jestli máš novej výbrus tak to je samozřejmnost velky zahřívání a svíčka říkaj že nejlepší je asik 17ka nebo 7ka a nebo taky jezdim na NGK(2takt) ale ta už je dražší
Datum: 08. října 2010 16:04
 taky je dobrý mít čistej vejfuk. ten předstih, karbec, svíčka. když sem dovezl fíka, měl tak zacpanej vejfuk, že válec po prvním šlápnutí měl hned asi 1000 stupnů  . Vypálil sem a šel pěkně. čest.
Datum: 08. října 2010 9:15
 velky predstih-ten taky dela nadmerne prehrivani valce.
Datum: 07. října 2010 19:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 presne tak svicka je dobra. Musis hledat dal taky me to zaclo zniceho niz delat pak to myslim prestalo nebo mi netesnil karbec k valci uz fakt nevim bohatost jsem mel dobrou mozna dost velkou
Datum: 07. října 2010 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka je v pohodě, jen se ti to přechlastává.. vypínáš vůbec benzín?? pokud jo tak sniž hladinu v karburátoru
Datum: 07. října 2010 19:24
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Po vyřešení řadícího problému bohužel opět kiks  ,vypadá to že je v háji buď baterka a nebo nedobíjí,a proto se ptám,jak nejlíp a jednoznačně poznat že nedobíjí?Baterku samozřejme zkusím nabít a uvidim,ale abych pak kdyžtak moh postupovat dál co a jak,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 18:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak baterku sem dobil,ale nestartoval sem to,jen sem měřil a zjistil sem,že po zapnutí světel baterka rychle klesá,až na 8 V a zadní světlo svítí tak,jako by byl seplej brzdovej spínač ale oba dva jk přední tak i zadní jsem odpojil,tak nevím co to je.Dík za rady
Datum: 08. října 2010 18:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ta černá piksla je usměrňovač, a dost často s ním bývají problémy, takže se tam podívej jestli neni vypadlá nějaká dioda a klidně každej spoj pořádně proletuj, vznikaj tam přechodový odpory..
Datum: 07. října 2010 21:49
 jinak napadlo mě mrknout se do regleru zda je tam všecko v pořádku  abych ho kdyžtak vyloučil
Datum: 07. října 2010 20:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 je to jawa 350/640,má klasickej regulátor,ale bezkontak zápalko a vedle regleru je nějaká černá kravina a taky tam jdou nějaký drátky,altík vůbec netušim,ale je asi originál
Datum: 07. října 2010 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trochu by pomohlo kdybys napsal co je to za stroj, jaký má dymano/altec, jestli tam máš nějakej elektronickej regler nebo klasickej kontaktní atd atd..
Datum: 07. října 2010 20:52
 chtěl sem ti to tady napsat ale kdyz sem si cetl komentare tak bych napsal uplne to stejny jako prvni komentar od hh
Datum: 07. října 2010 20:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no...a co by to mohlo být?regulátor?sakra
Datum: 07. října 2010 20:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no tak je to úplně jasný, vůbec nedobijí..
Datum: 07. října 2010 20:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 popíšu chování za tý jízdy když to začalo jabrovat,jedu a najednou to začalo chcípat,přidal sem plyn a nic,chcíplo to,chvilku sem to nechal a pak našláp,chytla ale po pár kilákách znova,opakovalo se to tak dlouho dokud to nechytlo vůbec a pak sem tlačil
Datum: 07. října 2010 19:55
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no hele světla nesvítěj,respektive i za tý jízdy i při vypnutým motoru když zapnu světla tak pomalu pohasínaj...
Datum: 07. října 2010 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty tam nemáš pojistku?? jestli ne tak je to tvoje blbost.. každopádně zkrat tam nebude, aspoň podle těch hodnot napětí cos poslal.. světla svítěj ne?? baterka vaří protože už je stará a dává ze sebe maximální proud i když odběr takovej neni..
Datum: 07. října 2010 19:35
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jj hodim ji tam a uvidim zejtra ráno,každopádně jestli je tam ten zkrat to je pro mě špatný
Datum: 07. října 2010 19:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlepší by bylo koupit novou, baterka co má pod zátěží míň jak 9V je na odpis... každopádně nabitím nic nezkazíš, klidně ji tam přes noc nech, aspoň to budeš mít na čem zkoušet..
Datum: 07. října 2010 19:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawa_cezetak : ou toho sem se taky bál  v tom případě volím servis,jakmile je to elektrika tak na to kašlu,z vlastní zkušenosti
Datum: 07. října 2010 19:26
 kdyz baterka pri vypnutem motoru vařila tak máš nekde v elektrice zkrat
Datum: 07. října 2010 19:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Dobrá,mám ji tam nechat přes noc?To by asi bylo nejlepší co?
Datum: 07. října 2010 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to co si napsal svědčí o starý a špatný baterce, nikoli o dobijení.. dobij baterku na nabiječce a pak to nastartuj, pak lehce přidávej plyn a koukej na napětí na baterce..
Datum: 07. října 2010 19:21
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Pochopil a zkusil,výsledky takovéto: při klidovém stavu,vypnutý klíček - kolem 11-12 V,při první poloze - klesne na 10 V a při třetí klesne na 8-7 V a baterka se vaří,měřil sem při vypnutém motoru,nejde nakopnout,ale když sem jel,na volnoběh taktak držela a jakmile sem přidal plyn chcípla,ovšem to na volnoběh po chvíli taky.Odpoledne sem na ni jel naposled
Datum: 07. října 2010 19:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak v tom případě cca 13-14V, ale to si jistě pochopil..
Datum: 07. října 2010 19:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo mám 12 V soustavu  ale jo du to změřit a dám vědět hnedka...
Datum: 07. října 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jednoznačně to poznáš připojením voltmetru na kontakty baterky a budeš měřit napětí, které by mělo být v rozmezí 6,5-7,5V v závislosti na otáčkách motoru, pokud je tam míň, nedobijí
Datum: 07. října 2010 19:03
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 nešel by dat na fíka kondenzátor s větší kapacitou? a co by se po tom zlešilo ? mělo by to treba vižší otáčky???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:41
 no tak vyšší otáčky tím určitě nedocílíš....
Datum: 07. října 2010 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jasný, já to napsal jen jako prevenci dalších dotazů typu "jak moc se to zlepší když to udělám" a "když tam dám 50 kondíků, budu mít na svíčce svářečku" apod..
Datum: 06. října 2010 19:00
 já vim, já pouze napsal že by se defakto nic nezlepšilo...
Datum: 06. října 2010 18:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkrátka a dobře je jiskra na dobře fungujícím a seřízeném sériovém zapalování dost dobrá na to, aby zaručila normální provoz za každých podmínek.. tady expert se jen ptal, co by se stalo/zlepšilo, tak sem mu odpověděl.. je to jen čistě teoretická úvaha, v praxi sem to nezkoušel a nemam v plánu na tom něco měnit..
Datum: 06. října 2010 18:53
 Kdyby to mělo nějakej zásadní vliv, tak to tam je už z výroby...tim že tam dáš větší kondík, tak stejnak nic nezískáš...
Datum: 06. října 2010 18:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tim sem ale nikoho nechtěl navnadit aby to dělal  pokud máš vše v pořádku, je jiskra dobrá až dost a nějakejch 6kV na svíčce bohatě stačí!!!
Datum: 06. října 2010 18:47
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Takze kdyz tam dam silnejsi kondik tak se zlepsi jiskra? nebude to mit nejake nevyhody? jinak kde se da sehnat silnejsi kondik nez je na pio?
Datum: 06. října 2010 18:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čistě teoreticky by se zvýšilo napětí indukované v sekundárním vinutí indukční cívky, takže by mohla být kvalitnější jiskra.. na otáčky to vliv nemá, rozhodně ne v kladnym slova smyslu..
Datum: 06. října 2010 18:33
 nic by se nezlepšilo...
Datum: 06. října 2010 18:05
|



|