slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
HOJ, DĚLÁM ELEKTROinstalaci NA PANELCE TYP 559, ALE MÁM TAM MÍSTO BAKELITOVÉHO RELÉ NA DYNAMU DANÉ NORMÁLNÍ V TÉ Al KRABIČCE S TŘEMI VÝVODY... JAK TO DO SEBE ZAKOMPONOVAT? Mám napřed zapojit jenom dobíjení a pak zbytek podle origo schématu? A odkud mám vytahnou ty dva dráty na propojení, když zapnu klíček doleva na "jízda bez baterie"...? Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne :-D ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Krugr      E-mail:      IP: uživatel12857    
Zdar draci mám takový malý dotaz šla by předělat kejvačka na 12 V? jestli jo tak co k tomu je potřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 6:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Mám kejvačku předělanou na 12V pomocí upraveného altíku z pionýra. Obsahuje čtyři světelné póly a dohromady to dává 60W.
 
 
Datum: 05. prosince 2011 6:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"čistě teoreticky" se tam nechá dát 12V regulátor při stávajícim dynamu, ono ve vysokejch otáčkách to napětí taky dá, ale to tak možná u hranatý čízy, která se dost točí, u kejvačky bys těch 12V při běžný jízdě sotva dosáh, natož na tak dlouho aby to dobijelo baterku a ještě uživilo světla... pak by ještě šlo "čistě teoreticky" převinout rotor slabšim drátem a dvojnásobnym počtem závitů, ale to už máš "prakticky" fakt snažší a levnější to vape..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Krugr      IP: uživatel12857    
To mě napadlo taky a kdych chtěl jen čistě teoreticky zachovat originál?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dá se tam naroubovat i altík z 638, ale pak to nejde zavřít víkem... jinak samozřejmě viz kolečko, VAPE je je nejjednoduší, navíc tim získáš spolehlivé bezúdržbové zapalování a daleko větší výkon pro světla a ostatní spotřebiče, než 6V dynamo..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejjednodušší cesta je koupit komplet sadu Vape...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jak zjistit jestli je zapalování na pařeza funkční mám to čim změřit ale nevím jak a kde a jaké mají být hodnoty dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to šlo tak bych ho na tom motoru vyzkoušet ale je to tak 20ti letej ležák a motor za zarezlej a nechci do něj nic investovat protože ho chci prodat
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namontuj a vyzkoušej
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasimson: To taky neni uplně pravda...měl jsem tu zápalko z pařeza, který fungovalo fakt divně, motor vynechával, nedržel volnoběh, dusil se. Zkoušeli jsme všechno možný, Standa si jistě vzpomene, byla to ta modrá 05 :-) Nakonec mě napadlo dát tam jinej stator zápalka, a najednou fungoval na jedničku. Vada byla určitě v tom statoru, ani na jiný motorce nefungoval jak by měl...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
To skouše nemusíš určtě funkční bude tam se nemá co rozbít pokud není vytopený nebo něco takovího tak prostě vyměn kladívko + kondenzátor zapoj + sešteluj podle návodu a nastartuj a jezdi a když nebude hazet jiskru tak bud to máš spatne zapojeny nebo spatna indukční cívka nebo kabel na svičku a nebo fajfka nebo svíčka nic víc nic mín a jinak když to zapalovaní máš v motoru vyměníš kladívko + kondík tak stačí vzít jakoukoliv zkoušečku co funguje dát na pol 1 nebo 2 prostě bud vývod proudu na světla nebo na motor je jedno přiložit k tomu tu zkoušecku a otačet motorem ( startovací klikou ) a uvidíš zda se rozsvítí :-) je to tak jednoduchý jen se zapřemýšlet jo a pozor tu zkoušečku pořádne ukostřit :-D nejlepší je to na rámu kde máš ukostřenou indukční cívku
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12851    
Nazdar mam otazku na odborníka,mam čz 175 505 a neštartuje ani cez kable(po pripojení na autobateriu aj ked auto bežalo)elektroinštalácia vizerá v poriadku, môže bíť nejaka porucha v statore alebo v rotore(motor nedokáže pretočiť ale ked mu pomozem tak sa roztoči a naštartuje) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zkušenost nemam, ale tak bych tipnul že záleží na stavu elektroinstalace, možná nějakej přechoďák na kontaktech (studeňák, vyhřátej cín), může bejt i špatný relé, uhlíky, komutátor... asi bych zkusil napojit baterku přímo na stator, jestli bude nějaká změna..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar lidi šlo by nějak předělat zapalování z pitbika na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné v pohode.. v minule som opravoval 4T stvorkolku čínu 110ccm /stejný motor jako pirbike/ má to velmi jednoduhé tyristorové zapalovanie..
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco-já to právě nevěděl jistě...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 1:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak pitbike má običajné tyristorové zapaľovanie... a iskru hádže po 360... tá iskra pri 4T ničomu nevadí lebo preskočí pri takte výfuku
 
 
Datum: 03. prosince 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pitbike je 4T a háže 1 jisrku za dvě otáčky... teda měl by :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: Čezeťák      IP: uživatel8151    
Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte el.schéma na Čz 175/356..Jen to základní chéma,aby to jelo,nepotřebuju mít zapojena světla a podobně..Ani spínací skřínku, jen jednuduché schéma..Děkuju moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schema si najdes na netu.. a laskavě nepouzivej muj nick
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud tomu nechapes,najdi si seznam svorek pro autoelektrikare..
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      E-mail:      IP: uživatel12837    
Ahoj lidi koupil jsem si motor 150ccm, ale v zapalování chybějí nějaké díly a mám problém přijít na to jak to od cívky převést na induční kabel..... Vím že tam má být tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/79.html ale stále mě nejde do hlavy kam to zapojím a jak?? poradte prosim popr. poslete fotku jak to vypada Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Jo díky..To mě nenapadlo, a jde se objednávat :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zašroubuješ ji do bloku motoru a ta spodní mosazná špička se dotíká plošky co je na zapalovací cívce nic nepropojuješ jen zašroubuješ a je to
 
 
Datum: 01. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ale jak tu spojku spojim s cívkou.?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Takže z dutin válce je svíčka, která je zamontovaná v hlavně, na ní je nasunutá fajka, v ní kabel a ten vede přes tu spojku k zapalovacímu pólu, cívce...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: babeta207      IP: uživatel7996    
čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: babeta207      IP: uživatel7996    
mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel11334    
a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel11436    
Dobrý dne chtěl jsem se zeptat jak zjistim jestli je simson 6V nebo 12V děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Endura a elektroniky měly většinou s 12V soustavou i otáčkoměr ale nemusí to být pravidlo. Jinak jak kolega pode mnou - akumulátor, žárovky, magneto ..
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozri napríklad akumulátor alebo proste spotrebiče.. ked sú na menovité napätie 6V tak más el.inštaláciu 6V ked 12V tak 12V
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější? A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Nevíte někdo v čem by mohla byt chyba? Baterka mi na čz 175/477 vydrží tak cca 15-20 vyjížděk a potom užse po zapnutí bošáku ani nerozsvítí kontrolka. Baterka je nová 6V a myslím že 6Ah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Změř jaké napětí ti dává dynamo, mělo by to být kolem 7V. I když kontrolka dobíjení zhasne, výkon dynama nemusí být dostatečný. Problém může být v relátku nebo i dynamu samotném.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Nevíte někdo v čem může být chyba? Nová elektrika se mi natahvat nechce, protože jsou všechny káblíky bezvadně zapojené a nerad bych do toho zasahoval. Díky
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Jak píšu. Baterie je zánovní, tam ta stará už byla na vyhození :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ale ne Chong ale on píše že baterka je nová
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo? ?:-D ak tam ma fakt tú 8 ročnú baterku tak ja zjem svoju spotenú ponožku :-D potom mámš dobíjanie až príliš dobre ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No dobíjení může být třeba OK, ale také hraje roli samovybíjecí proud akumulátoru. Pokud je skutečně starej 8 let, tak se divím že vůbec udrží napětí. Určitě bych koupil novej. V autě, kde jsou podmínky provozu mnohem lepší, nevydrží obvykle víc jak 5 let... ikdyž viděl jsem raritu že ve favoritu byl originál od výroby funkční 13 let než zdechnul, ale to je spíš kuriozita :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 6:49
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Podrobnějs jsem nekontroloval nic, protože přecházím z pionýra, tak tomu ještě extra nerozumím a určitě bych to chtěl udělat nějak tak, abych nemusel natahovat celou elektriku, protože má najeto pouze 3 500km a vše je jako nové, když nepočítám chromované pruhy na nádrži, které rokama zkorodovali.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jestli teda budeš chtít dělat celou elektriku nebo ne, já když koupim mašinu která nechce dobíjet a má podezřelou eletriku, tak to raději celé nataham znovu, než abych to musel co tejden řešit, takže se napřed rozhodni jestli to chceš natahat celé znovu, nebo třeba jenom vyměnit relátko nebo tak...závady typu uhlíky, špatný zapojení atd jsi doufam kontroloval...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A mohl by jsi mi napsat odkazi tady na fichtlkrámek, co všechno bych měl splašit nové? Díky
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedobíjí...doporučuju původní elektrioku vytrhat, natahat novou a doplnit ji třeba bezkontaktnim relátkem, potom už elektriku řešit nemusíš...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A zapomněl jsem dodat že motorku mám v provozu 2 roky a do té doby stála cca 8 let
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,měl bych dotaz ohledně pálení žárovek na mojí jawě 550.Jedná se o to že se mně pálí žárovky.První odejde zadní pak přední.Zapojil jsem to tak že zadní světlo je ukostřené přes přední světlo.Ale svítí to o hodně málo než když jsem to měl uděláno tak že každá byla zapojena zvlášť zkrátka nebyly zapojeny sériově.Byly zapojeny podle originálního schématu.Měl jsem tam i stabilizítor z babety ale taky to svítilo hodně málo.Jak řešíte tento problém?Co by jste mně doporučovali?Díky [Jawař] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: miklo      IP: uživatel12124    
Zdar draci, chtel bych na sveho fichtla namontovat brzdovej spinac a zadne svetlo prerobit na diody, no nechci pouzivat pridavny akumulator. Víte mi nekdo poradit, akej typ diod mam pouzit, aby to osvetlovalo i SPZ a aby to aj svítilo silnejc pri zatlaceni brzdy? Víte mi odporučit místo, kde mam upevnit spínač? http://ceskemotocykly.eu/Brzdovy-spinac-Jawa--CZ,1184.html asi takový spínač mám k fichtlu. Ďík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: miklo      IP: uživatel12124    
A prosím te, kam to odporučíš namontovat. Na rám pod nadrž?
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: miklo      IP: uživatel12124    
Dík, a akej je rozdíl medzi diodou a diodovou žarovkou? Dík
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
když už tak tenhle http://ceskemotocykly.eu/Brzdovy-spinac-zadni-CZ-487-%283856502000%29,222.html citlivejši pružinku a pudeto diodovy svetlo mam doma ale asi ti to neprojde STK tak rači diodovi žarovky
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Pérko      E-mail:      IP: uživatel10579    
Cus draci, mám problém se zadním světlem... Hrozně mi svítí a vydrží max. 2. jízdy, pak shoří. Dík\\\\\\\\r\\\\\\\\n za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Perko      E-mail:      IP: uživatel12812    
Mam 20W zapalko ale uz jsem to vyresil...dal jsem tam 12V zarovku a zatim nepraskla
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v predu akú máš žárovku??? kolko W zápalko máš?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Pérko      E-mail:      IP: uživatel12812    
dík draci..
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
dneska jsem ti to už říkal dej tam sulfidku 12V5W a je to ok mám to tak taky :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10340    
Zdar draku je hodně možností jak to vyřešit, ale nejednoduší je dát dozadu 12V sulfidku a mělo by to vyřešit, aspoň já na to tak jezdím rok a svítí to dostatečně..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8657    
Ahoj drací mám eště jednu otázku jaký odpor vinutí má zapalovací pól (cívka u zapalování) jawa 5O zpalování Jawa 20,21,23 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Musíš zkoušet :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
mě se zdá že jí mám proražený vinutí protože to hází moc slabě a mam jich tu plno a nevim která funguje a která né :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Neřeknu ti to v čísle ale řadově to bude tak do 3 ohmu bych odhadl záleží na přesnosti měřáku a na přívodních šnůrách, pročto chceš vědět jedině když budeš mít třeba o hodně víc tak tam muže bejt někde špatný vinutí ale když naměříš málo tak z toho si myslím stejně nic moc nepoznáš třeba kdyby byl na vinutí někde mezizávitovej spoj
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
zdar draci :-D mam takovej dotaz nevíte někdo jak by šlo udělat podsvícení tachometru.. díky za odpovědí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste jako to píše radek.. to je asi najjednoduhšia cesta.. ale napriek tomu ja som zvolil inú mal som doma nový tacho na fichtla.. tak načo by som kúpil z babetty.. a stým som zachoval aj originalitu :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12809    
Zdar draku,udělej to takovým způsobem jak je na Babetě,aneb ho vyměň z Babety,protože tá ho má podsvícen.
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 3:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ja mam v tacho originalne zespodu dirku pro objimku se zarovkou
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mám udělaný na jednu modrou ledku,3 baterky, přitáhlý stahovací paskou, a vypínač v krytu na řidítkách. Malinko hůř večer vydim na cestu ale aspon vydim kolik jedu :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se mi na profil... je to 6 LED diod zapojených paralelně a na tachometru jsou předělány normál izolačkou....ale mám to na 4,5V takže na baterku, která je schovaná v masce a pod maskou je vypínač... kdybych to dělal příště tak těch LEDek dám míň protože mě to zbytečně oslnuje...
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
já přemejšlel vo tom že jak tam sou ty vyřezy tak do toho plastovyho kroužku jak tam je vyrtat dírku a dát na kazdou stranu jednu ledku a pak jak už si řikal ty ale nejsem si jistej jesli to ty ledky vydržej aby se nespálily :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10340    
Já sem to udělal jen tak provizorně že jsem vzal takový ty žárovky ze 120 skodovky co jsou na palubní desce a jen je tam stáhl stahovací páskou. Ten tachometr má na stranách takový výřezy dva. Tak jsem tam dal dvě žárovky a napojil to aby to svítilo až o zapnutí světel a svítilo to nádherně...
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, chci se zeptat jestli když mám jawa 250/353 s normálním origo zapalováním tak jestli tam můžu dát normální baterku z auta? pak by mě ještě zajímalo jestli je motor jawa 250/353 dobrý na traktůrek díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No pokud myslíš normálním autem např. starého trabanta, tak proč ne, ten měl taky baterku na 6V :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel11186    
já bych řekl že na traktůrek v pohodě, my máme doma dva traktory - Zetor 50 Super a taky malotraktora s motorem z 250.. má převodovku z tatrovky (osobáku) takže jde perfektně zpřevodovat aby táhl.. a utáhne hezkou fůru dřeva :-) ale zase na traktory byly nejlepší motory s kterýma šla udělat hydraulika dozadu :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
baterka z auta je 12V a jawa 250/353 potřebuje 6V takže nemůžeš
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
baterka z auta je na to moc silna,shori pojistka nebo neco jinyho.nu záleží na převodovce na jakou to chces nandat,ale skoda motoru:-).vydel sem i trakturky 175 a uvezlifuru drivi
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: kanec      IP: uživatel12772    
zdar draci chtel jsem se zeptat ohledne Jawa 50 typ 21 mam na zadnim svetle problem koupil jsem si do zadniho svetla 6V 5W a spalila se mi a to same se mi stalo s 6V 10W i 6V 15W ale i s 6V 18 W nevite cím by to melo byt ??? pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: kanec      IP: uživatel12772    
jo mam tam predni zarovku a nepraska kdyz prepina dalkove a tlumene :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12803    
Pokud máš zapalování se samostatnou cívkou na zadní světlo,tak tam 6V hořej....chce to 12V/10W a pak je to cajk....vyzkoušeno.....pokud máš zapalování z mustanga,tak to musí bejt jak psali níže....nekostřit na rám,ale studenym vláknem přední žárovky....viz.schemata na mustanga
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepraská ti když přepínáš dálkový/potkávací?
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
A máš tam přednížárovku, nebo jinak.. svítí ti přední žárovka?
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špatně zapojenou elektriku... zaní zárovka je konstřená přes studené vlákno přední žárovky... a né rovnou na kostru
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau musíš si sestavit stabilizátor nebo si ho koupit je tam tatiž střídavý proud.. 0V a když to bvytočíš tak to muže stoupnout až k 14N ta se to spáloí dej tam nějakou silnější nejakou 12V skus..;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: linkinč      IP: uživatel12799    
Čus draci mam dotaz pasovalo by bezkontaktní tyristové zápalko z babety do jawi 21 v četně magnetu (rotoru) statoru se snimací civkou ?.děkuju za dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 13:28
 
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:27:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu