Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 HOJ, DĚLÁM ELEKTROinstalaci NA PANELCE TYP 559, ALE MÁM TAM MÍSTO BAKELITOVÉHO RELÉ NA DYNAMU DANÉ NORMÁLNÍ V TÉ Al KRABIČCE S TŘEMI VÝVODY...
JAK TO DO SEBE ZAKOMPONOVAT? Mám napřed zapojit jenom dobíjení a pak zbytek podle origo schématu? A odkud mám vytahnou ty dva dráty na propojení, když zapnu klíček doleva na "jízda bez baterie"...? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:10
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne  ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš
Datum: 08. prosince 2011 16:25
 Zdar draci mám takový malý dotaz šla by předělat kejvačka na 12 V? jestli jo tak co k tomu je potřeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 6:52
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Mám kejvačku předělanou na 12V pomocí upraveného altíku z pionýra. Obsahuje čtyři světelné póly a dohromady to dává 60W.
Datum: 05. prosince 2011 6:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "čistě teoreticky" se tam nechá dát 12V regulátor při stávajícim dynamu, ono ve vysokejch otáčkách to napětí taky dá, ale to tak možná u hranatý čízy, která se dost točí, u kejvačky bys těch 12V při běžný jízdě sotva dosáh, natož na tak dlouho aby to dobijelo baterku a ještě uživilo světla... pak by ještě šlo "čistě teoreticky" převinout rotor slabšim drátem a dvojnásobnym počtem závitů, ale to už máš "prakticky" fakt snažší a levnější to vape..
Datum: 04. prosince 2011 20:52
Jméno: Krugr
IP: uživatel12857
 To mě napadlo taky a kdych chtěl jen čistě teoreticky zachovat originál?
Datum: 04. prosince 2011 19:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dá se tam naroubovat i altík z 638, ale pak to nejde zavřít víkem... jinak samozřejmě viz kolečko, VAPE je je nejjednoduší, navíc tim získáš spolehlivé bezúdržbové zapalování a daleko větší výkon pro světla a ostatní spotřebiče, než 6V dynamo..
Datum: 04. prosince 2011 19:01
 Nejjednodušší cesta je koupit komplet sadu Vape...
Datum: 04. prosince 2011 18:51
 zdar draci chci se zeptat jak zjistit jestli je zapalování na pařeza funkční mám to čim změřit ale nevím jak a kde a jaké mají být hodnoty dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:48
 kdyby to šlo tak bych ho na tom motoru vyzkoušet ale je to tak 20ti letej ležák a motor za zarezlej a nechci do něj nic investovat protože ho chci prodat
Datum: 04. prosince 2011 14:48
 namontuj a vyzkoušej
Datum: 04. prosince 2011 12:55
 jawasimson: To taky neni uplně pravda...měl jsem tu zápalko z pařeza, který fungovalo fakt divně, motor vynechával, nedržel volnoběh, dusil se. Zkoušeli jsme všechno možný, Standa si jistě vzpomene, byla to ta modrá 05  Nakonec mě napadlo dát tam jinej stator zápalka, a najednou fungoval na jedničku. Vada byla určitě v tom statoru, ani na jiný motorce nefungoval jak by měl...
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 To skouše nemusíš určtě funkční bude tam se nemá co rozbít pokud není vytopený nebo něco takovího tak prostě vyměn kladívko + kondenzátor zapoj + sešteluj podle návodu a nastartuj a jezdi a když nebude hazet jiskru tak bud to máš spatne zapojeny nebo spatna indukční cívka nebo kabel na svičku a nebo fajfka nebo svíčka nic víc nic mín a jinak když to zapalovaní máš v motoru vyměníš kladívko + kondík tak stačí vzít jakoukoliv zkoušečku co funguje dát na pol 1 nebo 2 prostě bud vývod proudu na světla nebo na motor je jedno přiložit k tomu tu zkoušecku a otačet motorem ( startovací klikou ) a uvidíš zda se rozsvítí  je to tak jednoduchý jen se zapřemýšlet jo a pozor tu zkoušečku pořádne ukostřit  nejlepší je to na rámu kde máš ukostřenou indukční cívku
Datum: 04. prosince 2011 10:11
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 Nazdar mam otazku na odborníka,mam čz 175 505 a neštartuje ani cez kable(po pripojení na autobateriu aj ked auto bežalo)elektroinštalácia vizerá v poriadku, môže bíť nejaka porucha v statore alebo v rotore(motor nedokáže pretočiť ale ked mu pomozem tak sa roztoči a naštartuje)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkušenost nemam, ale tak bych tipnul že záleží na stavu elektroinstalace, možná nějakej přechoďák na kontaktech (studeňák, vyhřátej cín), může bejt i špatný relé, uhlíky, komutátor... asi bych zkusil napojit baterku přímo na stator, jestli bude nějaká změna..
Datum: 04. prosince 2011 22:56
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi šlo by nějak předělat zapalování z pitbika na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 14:18
 jasné v pohode.. v minule som opravoval 4T stvorkolku čínu 110ccm /stejný motor jako pirbike/ má to velmi jednoduhé tyristorové zapalovanie..
Datum: 04. prosince 2011 14:18
 jenco-já to právě nevěděl jistě...
Datum: 04. prosince 2011 1:35
 inak pitbike má običajné tyristorové zapaľovanie... a iskru hádže po 360... tá iskra pri 4T ničomu nevadí lebo preskočí pri takte výfuku
Datum: 03. prosince 2011 19:33
 pitbike je 4T a háže 1 jisrku za dvě otáčky... teda měl by
Datum: 03. prosince 2011 19:12
Jméno: Čezeťák
IP: uživatel8151
 Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte el.schéma na Čz 175/356..Jen to základní chéma,aby to jelo,nepotřebuju mít zapojena světla a podobně..Ani spínací skřínku, jen jednuduché schéma..Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:48
 schema si najdes na netu.. a laskavě nepouzivej muj nick
Datum: 02. prosince 2011 23:48
 a pokud tomu nechapes,najdi si seznam svorek pro autoelektrikare..
Datum: 02. prosince 2011 21:06
Datum: 02. prosince 2011 21:05
 Ahoj lidi koupil jsem si motor 150ccm, ale v zapalování chybějí nějaké díly a mám problém přijít na to jak to od cívky převést na induční kabel..... Vím že tam má být tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/79.html ale stále mě nejde do hlavy kam to zapojím a jak?? poradte prosim popr. poslete fotku jak to vypada Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 17:45
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Jo díky..To mě nenapadlo, a jde se objednávat
Datum: 02. prosince 2011 17:45
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zašroubuješ ji do bloku motoru a ta spodní mosazná špička se dotíká plošky co je na zapalovací cívce nic nepropojuješ jen zašroubuješ a je to
Datum: 01. prosince 2011 22:58
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ale jak tu spojku spojim s cívkou.?
Datum: 01. prosince 2011 21:13
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Takže z dutin válce je svíčka, která je zamontovaná v hlavně, na ní je nasunutá fajka, v ní kabel a ten vede přes tu spojku k zapalovacímu pólu, cívce...
Datum: 01. prosince 2011 21:08
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
Datum: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
Datum: 01. prosince 2011 16:46
Jméno: libor
IP: uživatel11436
 Dobrý dne chtěl jsem se zeptat jak zjistim jestli je simson 6V nebo 12V děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 12:57
 Endura a elektroniky měly většinou s 12V soustavou i otáčkoměr ale nemusí to být pravidlo. Jinak jak kolega pode mnou - akumulátor, žárovky, magneto ..
Datum: 29. listopadu 2011 12:57
 pozri napríklad akumulátor alebo proste spotrebiče.. ked sú na menovité napätie 6V tak más el.inštaláciu 6V ked 12V tak 12V
Datum: 29. listopadu 2011 9:49
 Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější?
A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Nevíte někdo v čem by mohla byt chyba? Baterka mi na čz 175/477 vydrží tak cca 15-20 vyjížděk a potom užse po zapnutí bošáku ani nerozsvítí kontrolka. Baterka je nová 6V a myslím že 6Ah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 19:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Změř jaké napětí ti dává dynamo, mělo by to být kolem 7V. I když kontrolka dobíjení zhasne, výkon dynama nemusí být dostatečný. Problém může být v relátku nebo i dynamu samotném.
Datum: 28. listopadu 2011 19:32
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Nevíte někdo v čem může být chyba? Nová elektrika se mi natahvat nechce, protože jsou všechny káblíky bezvadně zapojené a nerad bych do toho zasahoval. Díky
Datum: 28. listopadu 2011 15:37
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Jak píšu. Baterie je zánovní, tam ta stará už byla na vyhození
Datum: 28. listopadu 2011 15:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ale ne Chong ale on píše že baterka je nová
Datum: 28. listopadu 2011 15:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo? ?  ak tam ma fakt tú 8 ročnú baterku tak ja zjem svoju spotenú ponožku  potom mámš dobíjanie až príliš dobre
Datum: 28. listopadu 2011 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No dobíjení může být třeba OK, ale také hraje roli samovybíjecí proud akumulátoru. Pokud je skutečně starej 8 let, tak se divím že vůbec udrží napětí. Určitě bych koupil novej. V autě, kde jsou podmínky provozu mnohem lepší, nevydrží obvykle víc jak 5 let... ikdyž viděl jsem raritu že ve favoritu byl originál od výroby funkční 13 let než zdechnul, ale to je spíš kuriozita
Datum: 28. listopadu 2011 6:49
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Podrobnějs jsem nekontroloval nic, protože přecházím z pionýra, tak tomu ještě extra nerozumím a určitě bych to chtěl udělat nějak tak, abych nemusel natahovat celou elektriku, protože má najeto pouze 3 500km a vše je jako nové, když nepočítám chromované pruhy na nádrži, které rokama zkorodovali.
Datum: 27. listopadu 2011 11:43
 Záleží jestli teda budeš chtít dělat celou elektriku nebo ne, já když koupim mašinu která nechce dobíjet a má podezřelou eletriku, tak to raději celé nataham znovu, než abych to musel co tejden řešit, takže se napřed rozhodni jestli to chceš natahat celé znovu, nebo třeba jenom vyměnit relátko nebo tak...závady typu uhlíky, špatný zapojení atd jsi doufam kontroloval...
Datum: 27. listopadu 2011 11:32
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A mohl by jsi mi napsat odkazi tady na fichtlkrámek, co všechno bych měl splašit nové? Díky
Datum: 27. listopadu 2011 11:22
 Nedobíjí...doporučuju původní elektrioku vytrhat, natahat novou a doplnit ji třeba bezkontaktnim relátkem, potom už elektriku řešit nemusíš...
Datum: 27. listopadu 2011 11:15
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A zapomněl jsem dodat že motorku mám v provozu 2 roky a do té doby stála cca 8 let
Datum: 27. listopadu 2011 11:03
Jméno: Píst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,měl bych dotaz ohledně pálení žárovek na mojí jawě 550.Jedná se o to že se mně pálí žárovky.První odejde zadní pak přední.Zapojil jsem to tak že zadní světlo je ukostřené přes přední světlo.Ale svítí to o hodně málo než když jsem to měl uděláno tak že každá byla zapojena zvlášť zkrátka nebyly zapojeny sériově.Byly zapojeny podle originálního schématu.Měl jsem tam i stabilizítor z babety ale taky to svítilo hodně málo.Jak řešíte tento problém?Co by jste mně doporučovali?Díky [Jawař]
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:59
Jméno: miklo
IP: uživatel12124
 Zdar draci, chtel bych na sveho fichtla namontovat brzdovej spinac a zadne svetlo prerobit na diody, no nechci pouzivat pridavny akumulator. Víte mi nekdo poradit, akej typ diod mam pouzit, aby to osvetlovalo i SPZ a aby to aj svítilo silnejc pri zatlaceni brzdy? Víte mi odporučit místo, kde mam upevnit spínač? http://ceskemotocykly.eu/Brzdovy-spinac-Jawa--CZ,1184.html asi takový spínač mám k fichtlu. Ďík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 23:29
Jméno: miklo
IP: uživatel12124
 A prosím te, kam to odporučíš namontovat. Na rám pod nadrž?
Datum: 26. listopadu 2011 23:29
Jméno: miklo
IP: uživatel12124
 Dík, a akej je rozdíl medzi diodou a diodovou žarovkou? Dík
Datum: 26. listopadu 2011 23:28
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
 Cus draci, mám problém se zadním světlem... Hrozně mi svítí a vydrží max. 2. jízdy, pak shoří. Dík\\\\\\\\r\\\\\\\\n za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:27
 Mam 20W zapalko ale uz jsem to vyresil...dal jsem tam 12V zarovku a zatim nepraskla
Datum: 27. listopadu 2011 17:27
 v predu akú máš žárovku??? kolko W zápalko máš?
Datum: 27. listopadu 2011 12:19
 dík draci..
Datum: 27. listopadu 2011 10:02
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 dneska jsem ti to už říkal dej tam sulfidku 12V5W a je to ok mám to tak taky
Datum: 26. listopadu 2011 22:52
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10340
 Zdar draku je hodně možností jak to vyřešit, ale nejednoduší je dát dozadu 12V sulfidku a mělo by to vyřešit, aspoň já na to tak jezdím rok a svítí to dostatečně..
Datum: 26. listopadu 2011 21:11
Jméno: Venca023
IP: uživatel8657
 Ahoj drací mám eště jednu otázku jaký odpor vinutí má zapalovací pól (cívka u zapalování) jawa 5O zpalování Jawa 20,21,23 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Musíš zkoušet
Datum: 27. listopadu 2011 21:59
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 mě se zdá že jí mám proražený vinutí protože to hází moc slabě a mam jich tu plno a nevim která funguje a která né
Datum: 27. listopadu 2011 18:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Neřeknu ti to v čísle ale řadově to bude tak do 3 ohmu bych odhadl záleží na přesnosti měřáku a na přívodních šnůrách, pročto chceš vědět jedině když budeš mít třeba o hodně víc tak tam muže bejt někde špatný vinutí ale když naměříš málo tak z toho si myslím stejně nic moc nepoznáš třeba kdyby byl na vinutí někde mezizávitovej spoj
Datum: 27. listopadu 2011 1:01
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 zdar draci  mam takovej dotaz nevíte někdo jak by šlo udělat podsvícení tachometru.. díky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:04
 proste jako to píše radek.. to je asi najjednoduhšia cesta.. ale napriek tomu ja som zvolil inú mal som doma nový tacho na fichtla.. tak načo by som kúpil z babetty.. a stým som zachoval aj originalitu
Datum: 26. listopadu 2011 10:04
Jméno: radek
IP: uživatel12809
 Zdar draku,udělej to takovým způsobem jak je na Babetě,aneb ho vyměň z Babety,protože tá ho má podsvícen.
Datum: 26. listopadu 2011 3:49
 a ja mam v tacho originalne zespodu dirku pro objimku se zarovkou
Datum: 25. listopadu 2011 22:51
 Já to mám udělaný na jednu modrou ledku,3 baterky, přitáhlý stahovací paskou, a vypínač v krytu na řidítkách. Malinko hůř večer vydim na cestu ale aspon vydim kolik jedu
Datum: 25. listopadu 2011 20:10
Datum: 25. listopadu 2011 20:08
 podívej se mi na profil... je to 6 LED diod zapojených paralelně a na tachometru jsou předělány normál izolačkou....ale mám to na 4,5V takže na baterku, která je schovaná v masce a pod maskou je vypínač... kdybych to dělal příště tak těch LEDek dám míň protože mě to zbytečně oslnuje...
Datum: 25. listopadu 2011 19:43
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 já přemejšlel vo tom že jak tam sou ty vyřezy tak do toho plastovyho kroužku jak tam je vyrtat dírku a dát na kazdou stranu jednu ledku a pak jak už si řikal ty ale nejsem si jistej jesli to ty ledky vydržej aby se nespálily
Datum: 25. listopadu 2011 19:42
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10340
 Já sem to udělal jen tak provizorně že jsem vzal takový ty žárovky ze 120 skodovky co jsou na palubní desce a jen je tam stáhl stahovací páskou. Ten tachometr má na stranách takový výřezy dva. Tak jsem tam dal dvě žárovky a napojil to aby to svítilo až o zapnutí světel a svítilo to nádherně...
Datum: 25. listopadu 2011 19:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chci se zeptat jestli když mám jawa 250/353 s normálním origo zapalováním tak jestli tam můžu dát normální baterku z auta? pak by mě ještě zajímalo jestli je motor jawa 250/353 dobrý na traktůrek díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 6:45
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No pokud myslíš normálním autem např. starého trabanta, tak proč ne, ten měl taky baterku na 6V
Datum: 25. listopadu 2011 6:45
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 já bych řekl že na traktůrek v pohodě, my máme doma dva traktory - Zetor 50 Super a taky malotraktora s motorem z 250.. má převodovku z tatrovky (osobáku) takže jde perfektně zpřevodovat aby táhl.. a utáhne hezkou fůru dřeva  ale zase na traktory byly nejlepší motory s kterýma šla udělat hydraulika dozadu
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 baterka z auta je 12V a jawa 250/353 potřebuje 6V takže nemůžeš
Datum: 24. listopadu 2011 18:53
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 baterka z auta je na to moc silna,shori pojistka nebo neco jinyho.nu záleží na převodovce na jakou to chces nandat,ale skoda motoru  .vydel sem i trakturky 175 a uvezlifuru drivi
Datum: 24. listopadu 2011 17:54
Jméno: kanec
IP: uživatel12772
 zdar draci chtel jsem se zeptat ohledne Jawa 50 typ 21 mam na zadnim svetle problem koupil jsem si do zadniho svetla 6V 5W a spalila se mi a to same se mi stalo s 6V 10W i 6V 15W ale i s 6V 18 W nevite cím by to melo byt ??? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 16:46
Jméno: kanec
IP: uživatel12772
 jo mam tam predni zarovku a nepraska kdyz prepina dalkove a tlumene
Datum: 24. listopadu 2011 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel12803
 Pokud máš zapalování se samostatnou cívkou na zadní světlo,tak tam 6V hořej....chce to 12V/10W a pak je to cajk....vyzkoušeno.....pokud máš zapalování z mustanga,tak to musí bejt jak psali níže....nekostřit na rám,ale studenym vláknem přední žárovky....viz.schemata na mustanga
Datum: 24. listopadu 2011 10:45
 nepraská ti když přepínáš dálkový/potkávací?
Datum: 23. listopadu 2011 17:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A máš tam přednížárovku, nebo jinak.. svítí ti přední žárovka?
Datum: 23. listopadu 2011 6:55
 máš špatně zapojenou elektriku... zaní zárovka je konstřená přes studené vlákno přední žárovky... a né rovnou na kostru
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau musíš si sestavit stabilizátor nebo si ho koupit je tam tatiž střídavý proud.. 0V a když to bvytočíš tak to muže stoupnout až k 14N ta se to spáloí dej tam nějakou silnější nejakou 12V skus..
Datum: 22. listopadu 2011 20:31
Jméno: linkinč
IP: uživatel12799
 Čus draci mam dotaz pasovalo by bezkontaktní tyristové zápalko z babety do jawi 21 v četně magnetu (rotoru) statoru se snimací civkou ?.děkuju za dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 13:28
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 22. listopadu 2011 13:28
|



|