slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: standa888      IP: uživatel12797    
Čau draci, pasuje tohle http://aukro.cz/jawa-550-555-svetlo-i1938489869.html na 21 na tu starší masku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel11186    
jojo mělo by to být stejné :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
to by mělo být stejný
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12789    
zdar draci....kde by som zohnal viac info ohladom tyristoroveho zapalovania z babetty?nieco podobne tomuto:http://jencomoto.wbs.cz/zapalovanie-1_original.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
zdar draci potřeboval bych poradit fík mi nechce házrt jiskru el. je zapojenená jak má bejt proud do fajfky jde jako by to bylo chcípnutý kondík ok a cívka taky ok fakt nevím :-D předem moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Toto by mohl být vybitý rotor toto se už stalo kamošovi jsme nad tím dumali co to je a nakonec jsme zjistili toto...dělalo to přesně to co tu říkáš jen to tak trochu vibrovalo a jiskru to neházelo....každopáně tohle bych bral v úvahu až jako poslední věc- nejdřív udělej věci napsané pode mnou :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
no tak je v pytli kabel,skus ho vyměnit
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
právě že když přiložím kabel tak taky jiskra nepřeskočí :-( a do tý fajfky jde takovej proud jako když je to chcíplí spíš to jen tak vybruje :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
jo no strčil jsem tam prst :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundat fajfku a kabel přiložit ke kostře pokud hází tak je to ve fajfce nebo svíčce , pokud kope faja tak svíčky ( nejlíp koupit novou a nastavit odtrh na svíčce )
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
strčil asi prst do fajfky :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: tříska      IP: uživatel4071    
píšeš že ti jde proud do svíčky,jak si to zjistil.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chtěl bych se zeptat jak to bylo u origo 21 jestli jsou tlumené světla nahoře nebo dole. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jastin      IP: uživatel12793    
Drak: Zas tak ne, ale nějakej "opravář" svařil rám jak máš vzádu takový to T, tak sem ho měl asi o 8° do strany, celý šoupnutý o 1cm doleva, a když ses koukl ze zadu, tak jesna strana byla o 0,6cm vejš, díky tomu jeden tlumič neměl skoro žádnej kryt protože se ošoupal. :-D Potom vepředu byly navařený úchyty na plechy každej jinak, jeden o 2cm vejš a ještě byl celej ovařenej všude možně a jetště k tomu tak osmrkanej, a aby tam sedly plechy, tak byly praský a ohnutý aby na ten úchyt sedly, v šoupátku byla úplně jiná pružina, když si měl trochu spocený ruce, tak si neměl šanci udržet plnej kotel. :-D A pak ještě drobnosti. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
jastin ®. Jak jako obráceně jako 3 kvalty dozadu a žádný dopředu? :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoře nebo dole? řešíš blbost... na dálkové je svorka 56a a na tlumené 56b
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak svým způsobem je to jedno :-D ale tak ať je aspoň něco jak originál :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mám jako Johnny... Ale ten muj je celej udělanej nějak obráceně. :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12653    
tlumené byly dole
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumené dole a dálkové nahoru tak to bylo u všech modelu ! Já to mám ale na opak bývalí majitel to napojil naopak ale nevadí mi to :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to měl na 05 v původním stavu dole :-) resp. přepínačka dole...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: mimon      IP: uživatel12258    
Zdarec. Je možné že už by byla svíčka po smrti? Najezdil jsem na ni na babettě cca 1 200km a i když i opláchnu tak to pořád vynechává ale jakmile sem tam dal novou tak zase jede jako oheň :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: tríska      IP: uživatel4071    
tak to máš dobrý najet tolik na jednu svíčku,jak mi to začne cukat tak dám novou a frčím.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
triska- to neni ani so svíčkou a ani s tým že je to pionýr, treba motor poriadne vyštelovať, ja som najazdil skoro 5000km s jednou svíčkou a na olej M2T
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: triska      IP: uživatel4071    
můj názor je,bud rád žes najel tolik km.Já z pio.najedu na svíčku tak 200km.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
taky tam můžeš mít velkou vzdálenost na kontaktech, a zápalko to prostě neutáhne, když je to zakarbonovaný
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
dachl21: pravda neni co řešit, - Já mám osobně vyskoušeno že u 2taktů odchazí dřív a častějš, hodně toho dělá olej, a nejdýl mi slouží starý CS svíčky, PAL 14-7
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co řešíš? Prostě odešla, nech tam novou a jezdi ne...to je snad logický že odešla když na novou jede....
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Ahoj Draci! Takovej uplně hloupej dotaz, pasuje přední světlo (myslím rámeček a parabola) z Mustanga na 21 a 20? Skládám 21 dohromady a nemá světlo, tak abych věděl co sehnat. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na novější masku patří světlo z mustanga ale na starší typy to nedáš...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano ale tie 220ky s parabolou mustanga mali svetlomet iný! na starší svetlomet nepasuje parabola z mustanga!
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
uchycení stejné, velikost taky, v téhle kombinaci se to používalo na jawě 220, takže určitě ano...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked má vlastné budenie tak môže odpojiť baterku ne?
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši. Přemýšlel sem, že bych si přes zimu udělal mustastanga na polňačky a sehnal sem si bezkontaktní zapalování z motorové pily. Jenže rotor je moc velkej ale vleze se, jenže už se tam nevleze snímač. Chci se zeptat jak to máte udělaný vy, jestli máte vyřezanou díru v karterech a dál jak mám ten snímač připevnit. Je to na šroubky, ale bojim se že kdybych chtěl udělat závit v katerech tak se provrtám do klikovýho prostoru. Byl bych rád za nějaký odkaz na foto. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Hele, když už nestojíš o světla, tak použij originální zapalko a jen ho na bezkontakt překopej. Na zapalovací pól dáš transformátor 6V/230V tak 10W nejméně na jeho výstup jednu diodu, tyristor a kondenzátor 1uF/630V. Původní světelnej okruh osadíš zdvojovačem napětí a zenerovou diodou na např. 5.1V. Z toho můžeš pak napájet hall co bude budit tyristor, nebo optozávoru co bude budit tyristor. Součástky tak za kilo (hall pochopitelně stjí tři kila, ten nepočítám) a žádné brutální zásahy do mechaniky motoru. Maximálně upravíš stator původního zapalka, kde sundáš držák kondenzátoru a uřízneš (pokud ti bude překážet) osičku kladívka. Tišťák umístíš s trafem mimo blok motoru a je to. Viděl jsem totiž i hrůzy, že někdo vyřezal díry do harteru, a víka zapalka, jen aby se mu zapalko chladilo. Tohle zapojení ve skutečnosti kopíruje po elektrické stránce to co si tam hodláš dát z motorový pily... Kdybys o navrhované řešení stál, tak se ozvi, pomůžu ti to dát dohromady.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rotor osoustružit co to pujde-samozřejmě magnety nechat myslím jen lopatky atd... já měl vyřezanou díru v katrech a přichyceno na jednom šroubu kterej pasoval do držáku originálního statoru a druhej štoubek byl opřenej z venku o karter...fotky bohužel nemám,,,šlo to rychle z domu...dva dny jsem jezdil a na třetí jsem to nenastartoval a musel zase doladit.... bylo to s minibike ale to je skoro stejný...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11531    
Zdravím, mám problém se světli u jawy 50 typ 21, svetla normalne svitila, jel sem se projet a zniceho nic zhaslo predni svetlo, nesli tlumene ani dalkove, dojedu dom, podivam se na predni zarovku... praskla nebyla a zadny dratek nebyl vypojeni ani utrhnuty, zkusim to znovu jestli bude svitit... nesviti... a prestalo svitit i zadni... nemate nekdo nejakou radu ? nebo nevice cim to muze byt ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
budeš mít zradu v elektrice prostě... ;-) jinak to že není spálená, neznamená že je dobrá!, takže jí vyzkoušej někde jinde (třeba to napoj na 5V větev z PC zdroje....)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
uklepanej drátek mezi světelnym pólem a spínačkou nebo spínačkou a přepínačem na řidítkách..
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Buď ti upadl kabel od kostry nebo to zabalila světelná cívka
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel10418    
Draci, potřebuju poradit ohledně svíček. Všude je velký výběr různých typů a taky velekj rozdíl v cenně. Podle mě je svíčka dost důležitá, ale nechápu včím se liší a jestli dražší svíčka je přesnější. Díkec za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Jednoduše řečeno: rozdíl je v tepelných hodnotách hlavně.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Citace ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Osobně jezdím Brisky, jsou levné a nejsou tak háklivé na ulití. Na Stejskyho stránkách bylo porovnání svíček na brzdě. Rozdíl 0 0 prd. Tak proč platit za svíčku 4x tolik. Nejhorší zkušenost mám s Championkama, měl jsem od nich několik svíček, stačilo je 2-krát ulít a bylo po nich. NGK se mi taky neosvědčily. Brisku měním preventivně po 2 závodech, ale spíš ze zvyku než že by to bylo pořeba. Za 35kč krása.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel12258    
Zdrc. Mám na 175 vzadu žárovy 12V 5W a 12V 15W(brzdové). žere to víc baterku než kdybych tam dal 6V? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a jaké maš vlastne zapaľovanie ak maš 6V zapalko tam tam patria 6V žiarovky ale ak máš 6V zapalko a maš tam 12V žiarovky tak ich výkon nieje ani polovičný
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: jofrey      E-mail:      IP: uživatel12748    
Nazdar draci!Koupil jsem Bábu 210 a vysí tam kablik od chcípáku,s takovym pérkem.Kam se strká_Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
do zadku :-) :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
na řidítkách by měl být čudl chcípáku... ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
Zdravím. Mám ČZ 175/477 a doted jsem jezdil na žárovku 6V 25/25W, která už dosloužila a já bych tam chtěl zkusit 6V 35/35W ale nevím jestli to utahne. Díval jsem se na zapalování a na štítku je napsáno 6V 50W a na takovém plastu je napsáno zase 55W, tak nevím. Co vy na to ? Bude se to stíhat dobijet, když tam dám 35/35W namísto 25/25W přední žárovky? Díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
No svítí to celkem dobře i na 25W ale chtěl jsem zkusit tu 35W, jak by to s tím svítilo. Nejspíš tam dám asi znovu 25W. Díky
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to tak na hraně, pokud nemáš blinkry a jezdíš často mimo město (tzn. klidný delší jízdy, žádný bublání na volnoběh, popojíždění v kolonách nebo stání na semaforech), tak by to stíhat mělo, maximálně jednou za čas dobiješ baterku na nabiječce nebo pojedeš na parkovačky.. jinak jestli ti to blbě svítí na 25W, spíš bude už slepá (zaprášená, zmatnělá, oloupaná) parabola a těch 10W navíc poznáš spíš než ve svícení akorád na spotřebě proudu.. a jen poznámka: statory dynama jsou (až na odpůrek mezi vinutím) stejné pro všechny dynama od 45W až po 75W, výkon udává v prvé řadě rotor, ohledně wattáže se řiď regulačním relé (buď na statoru dynama nebo pod levou podsedlovkou)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
No mě by zajímalo, který údaj udává správnou watáž. Jestli na štítku 50W anebo na tom černém plastu 55W. Potom by se dalo nějak usoudit jestli by mi to utahlo i s dobíjením žárovku 6V 35W/35W :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Já davam 35vv zarovku a mam 50vv dinamo a stihato.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však tam píšeš i watáž, ale to je jedno, rád bych poradil ale vůbec netuším... :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před chvílí si se tu ptal, tak proč to sem dáváš znova?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
to jsem ještě ale nevěděl jakou tam mám watáž
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
Pro Jawa ceZetak : Tak už jsem se na to díval a na štítku je tam napsáno 6V 50W a pod tím asi nějaké seriové čísla, ale ještě je tam na takovém černém plastu napsáno 55W ( moc se v tom nevyznám :-) ). Tak bych chtěl vědět, které je správné a jestli by to utahlo i silnější žárovku, např 35/35W namísto 25/25W. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
urcite vyreseno
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, přemýšlel jsem o čtyřpolovém statoru na fichtla http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html ale známej mi řikal že se tam prej rušej cívky, je to pravda? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: to je možný, ale kde? Jednodušeji to už zapojit nejde, všechno je, jak má být.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12754    
Bakoun: Chyba bude určitě někde jinde.......skoro každé zapalování jsem před zapojením eletriky jezdil bez světelných cívek....nikdy sem si nevšim problému.......problém bude někde u tebe v eletrice....
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Chong: zkoušel jsem 2 30W zapalování se spojenýma světelnýma cívkama. Rotor pro 30W zapalování. Světelné cívky propojené ale bez zátěže. Zapalovací cívka propojená s indukční, jak má být. Nic jiného připojené není. Po odebrání svět. cívek téměř není jiskra. Obě zapalování se takhle chovala. Nenapadá mě, co by mohlo být špatně, jednodušeji to už zapojit prostě nejde.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Yuri.. no tím je myšleno že je vhodný aby měly všechny póly stejný výkona podobnou výkonovou charaekteristiku v závislosti na otáčkách. Jinej důvod v tom není.. Představ si to nějak podobně jako digram vektorů sil ve strojařině :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To bakoun: Netuším co máš blbě, mě se takhle zapalko nechová. Tedy respektive když jsem páchal experimenty, nikdy se tak nechovalo...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12749    
Přesně to jsem myslel i já.....kdysi jsme se bavili o použití zapalovacích cívek a bylo mi řečeno že pro tří pól OK,pro čtyřpól jen 4x15w na světla.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
jhe tam napísane žýe každý treba usmernií a použiť rovnaké 15W poly lebo inak to nebude robiť dobrotu
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Nejsem sice Chong ani ti to neobjasním, nicméně já bez těch světelných cívek jezdim víc jak rok a jezdím, jiskra skáče jak má a pincek chytá na první našlápnutí v zimě v létě.. když se póly neruší navzájem namontované, nevidím důvod proč by se něco mělo měnit po sundání...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Když už se tady nakouslo zapalování, mám dotaz na Chonga: U originálního pio zapojení po odmontování světelných cívek a ponechaní jen zapalovací, přestane svíčka téměř dávat jiskru, vrátím světelné cívky zpět a jiskra je, jak má být... Můžeš mi to prosím objasnit? Dík
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Cívky (póly) se neruší. Provozuju to několik let a jedinej problém kterej se mi stal, byl v tom, že jsem dráty od pólu málo utáhl a přechodový odpor na svorkovnici způsobil svým teplem odletování nožičky svorkovnice a vznik dokonalého studeného spoje.. že to pak mělo pochopitelně menší výýkon dá rozum. Ale jinak OK a uživím s tím v pohodě 35W přední žárovky a pravděpodobně i 40/45W. Navíc s tím rušením.. viděl jsi pro inspiraci stator a rotor Jawa 90? Nechápu jaký jev by způsoboval rušenípóů navzájem.. to mu fakt nerozumím, když si představím siločáry magnetů jak procházejí póly během otáčky, nemám představu co by jako mělo ty siločáry vytrhávat pryč mimo využitelný směr :-) PS Yuri, ten článek jsem psal a jsem línej ho znovu číst, ale nepamatuju si že bych tam něco psal o vzájemném rušení energie naindukované na pólech :-). Kde jsi to četl?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12746    
Musí se použít přesně čtyři světelné cívky 15W a bude to OK.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pardon po preštudovaní súhlasím tie cievky sa budú rušiť je to tam aj napísane
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keď v trojpólovom sa nerušia myslíš že v 4 polovom sa rušiť budú?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,nedávno jsem vám psal kvůli problému že se mně hrozně palí žárovky na mojí jawě 550.Někdo z Vás mně poslal odkaz na jedno schéma kde je zadní žárovka zapojena přes žárovku předního světla.Ale když jsem to tak udělal tam jsem nemohl dávat světla tlumené a dálkové zkrátka svítily mně obě dvě vlákna v předním světle.Co s tím jak to mám udělat aby mně to fungovalo normálně?Krom toho že tam dám tlumivku?Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
seš si jist žes to zapojil přesně podle schématu http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=14 ? a dodržel jsi výkony obou (přední io zadní) žárovek uvedené ve schématu?? jinak nechápu jak by to nemohlo fungovat, elektrickej proud teče všade stejně .)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Včera jsem psal o mém problému s cívkou a jiskrou. Tak jsem vyměnil i tu indukčku a nic. Prosím pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické původní mi moc neříká.. jaká je tam watáž?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zapalování je klasický původní a na to kladívko běžím mrknout
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš zaoalování? podle typu rotoru usad zapalovací cívku! a pak máš dobře odizolované kladívko?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Měnil jsem volnoběžku na své jawě 20. Všechno jsem vyčistil a složil. Ale nehází jiskru. Vyndal jsem cívku (u magneta) a dal tam jiné (to jsem udělal 2x). Občas mi jiskra přeskočila ale jen občas. Zkoušel jsem tedy VN kabel proti kostře.V pohodě jiskří ale když nandám fajfku se svíčkou tak zase nehází zkoušel jsem 2 různé fajfky i svíčky ale nic. Čím by to mohlo být mám ještě vyměnit cívku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se nachází volnoběžka na jawě 20?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti VN kabel spojený s kostrou dává jiskru, tak to bude ve fajfce nebo ve svíčkách. Fajfku a svíčku zkus vzít z nějakého funkčního stroje a jestli pojede je to jasný...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Zkontroluj jak máš odizolované kladívko
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Sorry, sem si všiml, že tos udělal. Jo, tak ještě indučku. Už ti nic jiného nezbývá.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Vyměň indukční cívku na statoru dynama. Možná zhořela. Podle toho cos popsal by to mělo byt ono.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte jetli by še konderzator ze škodovky 105,110 atd. na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je uplně stejný
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
jo
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte nikdo proč mi pionyr furt ruší sousedce televizi odr. fajfku mam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tam tenčí kabely ale nový asi to bude delat ten konderzator
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
potom zkusit jinou a pak oprava elektroinstalce (zkontrolovat kostry) a kondenzátor. Taky by to mohl být špatný vysokonapěťový kabel. Umím si představit že uvnitř kabelu je přerušené vlákno a mezi tím skáče jiskra.. to by rušilo sakra hodně...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna tu mam
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
No vidím že Hejňa je velikej demokrat s velikým pochopením pro druhé, doufám že se najde v tvém okolí podobný krysa, která tě bude dráždit a ty jí nic nebudeš moct udělat než skřípat zubama :-D. Pro ty slušnější je rada, aby nedělali druhým co jim taky může vadit :-D. Takže není fajfka jako fajfka, musíš použít tu s prodlouženým krkem co se našroubovává na vysokonapěťovej kabel.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
taky to sousedce udělalo možná jednou a ju prostě jenom sere, že tam jezdíš, tak to mele furt dokola i když to není pravda
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 9:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku s odporem musíš mít... :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
keď ti iskrí kladívko to tiež ruší telku
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D musíš jezdit jen když jsou reklamy :-D někde se to řešilo ale co to muže být nevím pokud máš dobře ukostřenou indučku vn kabel vede jen do fajfky a není nikde roztřepenej tak nevím zeptej se třeba ještě na jawamanii
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:44
 
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:27:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu