Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: standa888
IP: uživatel12797
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:36
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 jojo mělo by to být stejné
Datum: 22. listopadu 2011 18:36
 to by mělo být stejný
Datum: 22. listopadu 2011 16:44
 zdar draci....kde by som zohnal viac info ohladom tyristoroveho zapalovania z babetty?nieco podobne tomuto:http://jencomoto.wbs.cz/zapalovanie-1_original.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 22:51
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
 zdar draci potřeboval bych poradit fík mi nechce házrt jiskru el. je zapojenená jak má bejt proud do fajfky jde jako by to bylo chcípnutý kondík ok a cívka taky ok fakt nevím  předem moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Toto by mohl být vybitý rotor toto se už stalo kamošovi jsme nad tím dumali co to je a nakonec jsme zjistili toto...dělalo to přesně to co tu říkáš jen to tak trochu vibrovalo a jiskru to neházelo....každopáně tohle bych bral v úvahu až jako poslední věc- nejdřív udělej věci napsané pode mnou
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 no tak je v pytli kabel,skus ho vyměnit
Datum: 20. listopadu 2011 21:23
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
 právě že když přiložím kabel tak taky jiskra nepřeskočí  a do tý fajfky jde takovej proud jako když je to chcíplí spíš to jen tak vybruje
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
Datum: 20. listopadu 2011 18:32
 Sundat fajfku a kabel přiložit ke kostře pokud hází tak je to ve fajfce nebo svíčce , pokud kope faja tak svíčky ( nejlíp koupit novou a nastavit odtrh na svíčce )
Datum: 20. listopadu 2011 18:31
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 strčil asi prst do fajfky
Datum: 20. listopadu 2011 18:28
Jméno: tříska
IP: uživatel4071
 píšeš že ti jde proud do svíčky,jak si to zjistil.
Datum: 20. listopadu 2011 18:24
 čau draci, chtěl bych se zeptat jak to bylo u origo 21 jestli jsou tlumené světla nahoře nebo dole. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 18:18
Jméno: Jastin
IP: uživatel12793
 Drak: Zas tak ne, ale nějakej "opravář" svařil rám jak máš vzádu takový to T, tak sem ho měl asi o 8° do strany, celý šoupnutý o 1cm doleva, a když ses koukl ze zadu, tak jesna strana byla o 0,6cm vejš, díky tomu jeden tlumič neměl skoro žádnej kryt protože se ošoupal.  Potom vepředu byly navařený úchyty na plechy každej jinak, jeden o 2cm vejš a ještě byl celej ovařenej všude možně a jetště k tomu tak osmrkanej, a aby tam sedly plechy, tak byly praský a ohnutý aby na ten úchyt sedly, v šoupátku byla úplně jiná pružina, když si měl trochu spocený ruce, tak si neměl šanci udržet plnej kotel.  A pak ještě drobnosti.
Datum: 23. listopadu 2011 18:18
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 jastin ®. Jak jako obráceně jako 3 kvalty dozadu a žádný dopředu?
Datum: 19. listopadu 2011 20:32
 nahoře nebo dole? řešíš blbost... na dálkové je svorka 56a a na tlumené 56b
Datum: 19. listopadu 2011 17:46
 tak svým způsobem je to jedno  ale tak ať je aspoň něco jak originál
Datum: 19. listopadu 2011 16:52
 Já to mám jako Johnny... Ale ten muj je celej udělanej nějak obráceně.
Datum: 19. listopadu 2011 16:42
 tlumené byly dole
Datum: 19. listopadu 2011 16:36
 tlumené dole a dálkové nahoru tak to bylo u všech modelu ! Já to mám ale na opak bývalí majitel to napojil naopak ale nevadí mi to
Datum: 19. listopadu 2011 14:43
 já to měl na 05 v původním stavu dole  resp. přepínačka dole...
Datum: 19. listopadu 2011 14:32
Jméno: mimon
IP: uživatel12258
 Zdarec. Je možné že už by byla svíčka po smrti? Najezdil jsem na ni na babettě cca 1 200km a i když i opláchnu tak to pořád vynechává ale jakmile sem tam dal novou tak zase jede jako oheň
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:27
Jméno: tríska
IP: uživatel4071
 tak to máš dobrý najet tolik na jednu svíčku,jak mi to začne cukat tak dám novou a frčím.
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 triska- to neni ani so svíčkou a ani s tým že je to pionýr, treba motor poriadne vyštelovať, ja som najazdil skoro 5000km s jednou svíčkou a na olej M2T
Datum: 18. listopadu 2011 19:32
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 můj názor je,bud rád žes najel tolik km.Já z pio.najedu na svíčku tak 200km.
Datum: 18. listopadu 2011 19:09
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky tam můžeš mít velkou vzdálenost na kontaktech, a zápalko to prostě neutáhne, když je to zakarbonovaný
Datum: 18. listopadu 2011 17:32
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 dachl21: pravda neni co řešit,
- Já mám osobně vyskoušeno že u 2taktů odchazí dřív a častějš, hodně toho dělá olej, a nejdýl mi slouží starý CS svíčky, PAL 14-7
Datum: 18. listopadu 2011 16:20
 Co řešíš? Prostě odešla, nech tam novou a jezdi ne...to je snad logický že odešla když na novou jede....
Datum: 18. listopadu 2011 15:56
Jméno: pepinST
IP: uživatel1246
 Ahoj Draci! Takovej uplně hloupej dotaz, pasuje přední světlo (myslím rámeček a parabola) z Mustanga na 21 a 20? Skládám 21 dohromady a nemá světlo, tak abych věděl co sehnat. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 16:37
 na novější masku patří světlo z mustanga ale na starší typy to nedáš...
Datum: 18. listopadu 2011 16:37
 Ano ale tie 220ky s parabolou mustanga mali svetlomet iný! na starší svetlomet nepasuje parabola z mustanga!
Datum: 18. listopadu 2011 16:06
 uchycení stejné, velikost taky, v téhle kombinaci se to používalo na jawě 220, takže určitě ano...
Datum: 18. listopadu 2011 15:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:49
 ked má vlastné budenie tak môže odpojiť baterku ne?
Datum: 17. listopadu 2011 19:49
 Zdar hoši. Přemýšlel sem, že bych si přes zimu udělal mustastanga na polňačky a sehnal sem si bezkontaktní zapalování z motorové pily. Jenže rotor je moc velkej ale vleze se, jenže už se tam nevleze snímač. Chci se zeptat jak to máte udělaný vy, jestli máte vyřezanou díru v karterech a dál jak mám ten snímač připevnit. Je to na šroubky, ale bojim se že kdybych chtěl udělat závit v katerech tak se provrtám do klikovýho prostoru. Byl bych rád za nějaký odkaz na foto. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hele, když už nestojíš o světla, tak použij originální zapalko a jen ho na bezkontakt překopej. Na zapalovací pól dáš transformátor 6V/230V tak 10W nejméně na jeho výstup jednu diodu, tyristor a kondenzátor 1uF/630V. Původní světelnej okruh osadíš zdvojovačem napětí a zenerovou diodou na např. 5.1V. Z toho můžeš pak napájet hall co bude budit tyristor, nebo optozávoru co bude budit tyristor. Součástky tak za kilo (hall pochopitelně stjí tři kila, ten nepočítám) a žádné brutální zásahy do mechaniky motoru. Maximálně upravíš stator původního zapalka, kde sundáš držák kondenzátoru a uřízneš (pokud ti bude překážet) osičku kladívka. Tišťák umístíš s trafem mimo blok motoru a je to. Viděl jsem totiž i hrůzy, že někdo vyřezal díry do harteru, a víka zapalka, jen aby se mu zapalko chladilo. Tohle zapojení ve skutečnosti kopíruje po elektrické stránce to co si tam hodláš dát z motorový pily... Kdybys o navrhované řešení stál, tak se ozvi, pomůžu ti to dát dohromady.
Datum: 17. listopadu 2011 12:12
 rotor osoustružit co to pujde-samozřejmě magnety nechat myslím jen lopatky atd... já měl vyřezanou díru v katrech a přichyceno na jednom šroubu kterej pasoval do držáku originálního statoru a druhej štoubek byl opřenej z venku o karter...fotky bohužel nemám,,,šlo to rychle z domu...dva dny jsem jezdil a na třetí jsem to nenastartoval a musel zase doladit.... bylo to s minibike ale to je skoro stejný...
Datum: 17. listopadu 2011 10:05
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdravím, mám problém se světli u jawy 50 typ 21, svetla normalne svitila, jel sem se projet a zniceho nic zhaslo predni svetlo, nesli tlumene ani dalkove, dojedu dom, podivam se na predni zarovku... praskla nebyla a zadny dratek nebyl vypojeni ani utrhnuty, zkusim to znovu jestli bude svitit... nesviti... a prestalo svitit i zadni... nemate nekdo nejakou radu ? nebo nevice cim to muze byt ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 9:01
 budeš mít zradu v elektrice prostě...  jinak to že není spálená, neznamená že je dobrá!, takže jí vyzkoušej někde jinde (třeba to napoj na 5V větev z PC zdroje....)
Datum: 17. listopadu 2011 9:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uklepanej drátek mezi světelnym pólem a spínačkou nebo spínačkou a přepínačem na řidítkách..
Datum: 16. listopadu 2011 21:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Buď ti upadl kabel od kostry nebo to zabalila světelná cívka
Datum: 16. listopadu 2011 21:01
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Draci, potřebuju poradit ohledně svíček. Všude je velký výběr různých typů a taky velekj rozdíl v cenně. Podle mě je svíčka dost důležitá, ale nechápu včím se liší a jestli dražší svíčka je přesnější. Díkec za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 13:36
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Jednoduše řečeno: rozdíl je v tepelných hodnotách hlavně.
Datum: 16. listopadu 2011 13:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Citace ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
Datum: 16. listopadu 2011 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Osobně jezdím Brisky, jsou levné a nejsou tak háklivé na ulití. Na Stejskyho stránkách bylo porovnání svíček na brzdě. Rozdíl 0 0 prd. Tak proč platit za svíčku 4x tolik. Nejhorší zkušenost mám s Championkama, měl jsem od nich několik svíček, stačilo je 2-krát ulít a bylo po nich. NGK se mi taky neosvědčily. Brisku měním preventivně po 2 závodech, ale spíš ze zvyku než že by to bylo pořeba. Za 35kč krása.
Datum: 16. listopadu 2011 12:30
Jméno: fichtlman
IP: uživatel12258
 Zdrc. Mám na 175 vzadu žárovy 12V 5W a 12V 15W(brzdové). žere to víc baterku než kdybych tam dal 6V? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 13:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 a jaké maš vlastne zapaľovanie ak maš 6V zapalko tam tam patria 6V žiarovky ale ak máš 6V zapalko a maš tam 12V žiarovky tak ich výkon nieje ani polovičný
Datum: 15. listopadu 2011 13:22
 Nazdar draci!Koupil jsem Bábu 210 a vysí tam kablik od chcípáku,s takovym pérkem.Kam se strká_Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:34
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 na řidítkách by měl být čudl chcípáku...
Datum: 15. listopadu 2011 17:09
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Zdravím. Mám ČZ 175/477 a doted jsem jezdil na žárovku 6V 25/25W, která už dosloužila a já bych tam chtěl zkusit 6V 35/35W ale nevím jestli to utahne. Díval jsem se na zapalování a na štítku je napsáno 6V 50W a na takovém plastu je napsáno zase 55W, tak nevím. Co vy na to ? Bude se to stíhat dobijet, když tam dám 35/35W namísto 25/25W přední žárovky? Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 15:08
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 No svítí to celkem dobře i na 25W ale chtěl jsem zkusit tu 35W, jak by to s tím svítilo. Nejspíš tam dám asi znovu 25W. Díky
Datum: 14. listopadu 2011 15:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to tak na hraně, pokud nemáš blinkry a jezdíš často mimo město (tzn. klidný delší jízdy, žádný bublání na volnoběh, popojíždění v kolonách nebo stání na semaforech), tak by to stíhat mělo, maximálně jednou za čas dobiješ baterku na nabiječce nebo pojedeš na parkovačky.. jinak jestli ti to blbě svítí na 25W, spíš bude už slepá (zaprášená, zmatnělá, oloupaná) parabola a těch 10W navíc poznáš spíš než ve svícení akorád na spotřebě proudu.. a jen poznámka: statory dynama jsou (až na odpůrek mezi vinutím) stejné pro všechny dynama od 45W až po 75W, výkon udává v prvé řadě rotor, ohledně wattáže se řiď regulačním relé (buď na statoru dynama nebo pod levou podsedlovkou)
Datum: 13. listopadu 2011 23:29
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 No mě by zajímalo, který údaj udává správnou watáž. Jestli na štítku 50W anebo na tom černém plastu 55W. Potom by se dalo nějak usoudit jestli by mi to utahlo i s dobíjením žárovku 6V 35W/35W
Datum: 13. listopadu 2011 21:07
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já davam 35vv zarovku a mam 50vv dinamo a stihato.
Datum: 13. listopadu 2011 20:58
 Však tam píšeš i watáž, ale to je jedno, rád bych poradil ale vůbec netuším...
Datum: 13. listopadu 2011 20:10
 Před chvílí si se tu ptal, tak proč to sem dáváš znova?
Datum: 13. listopadu 2011 18:14
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 to jsem ještě ale nevěděl jakou tam mám watáž
Datum: 13. listopadu 2011 18:11
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Pro Jawa ceZetak : Tak už jsem se na to díval a na štítku je tam napsáno 6V 50W a pod tím asi nějaké seriové čísla, ale ještě je tam na takovém černém plastu napsáno 55W ( moc se v tom nevyznám  ). Tak bych chtěl vědět, které je správné a jestli by to utahlo i silnější žárovku, např 35/35W namísto 25/25W. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 urcite vyreseno
Datum: 15. listopadu 2011 21:06
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: to je možný, ale kde? Jednodušeji to už zapojit nejde, všechno je, jak má být.
Datum: 15. listopadu 2011 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel12754
 Bakoun: Chyba bude určitě někde jinde.......skoro každé zapalování jsem před zapojením eletriky jezdil bez světelných cívek....nikdy sem si nevšim problému.......problém bude někde u tebe v eletrice....
Datum: 15. listopadu 2011 10:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Chong: zkoušel jsem 2 30W zapalování se spojenýma světelnýma cívkama. Rotor pro 30W zapalování. Světelné cívky propojené ale bez zátěže. Zapalovací cívka propojená s indukční, jak má být. Nic jiného připojené není. Po odebrání svět. cívek téměř není jiskra. Obě zapalování se takhle chovala. Nenapadá mě, co by mohlo být špatně, jednodušeji to už zapojit prostě nejde.
Datum: 14. listopadu 2011 18:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Yuri.. no tím je myšleno že je vhodný aby měly všechny póly stejný výkona podobnou výkonovou charaekteristiku v závislosti na otáčkách. Jinej důvod v tom není.. Představ si to nějak podobně jako digram vektorů sil ve strojařině
Datum: 14. listopadu 2011 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To bakoun: Netuším co máš blbě, mě se takhle zapalko nechová. Tedy respektive když jsem páchal experimenty, nikdy se tak nechovalo...
Datum: 14. listopadu 2011 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel12749
 Přesně to jsem myslel i já.....kdysi jsme se bavili o použití zapalovacích cívek a bylo mi řečeno že pro tří pól OK,pro čtyřpól jen 4x15w na světla.....
Datum: 14. listopadu 2011 13:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 jhe tam napísane žýe každý treba usmernií a použiť rovnaké 15W poly lebo inak to nebude robiť dobrotu
Datum: 14. listopadu 2011 10:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Nejsem sice Chong ani ti to neobjasním, nicméně já bez těch světelných cívek jezdim víc jak rok a jezdím, jiskra skáče jak má a pincek chytá na první našlápnutí v zimě v létě.. když se póly neruší navzájem namontované, nevidím důvod proč by se něco mělo měnit po sundání...
Datum: 14. listopadu 2011 9:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Když už se tady nakouslo zapalování, mám dotaz na Chonga: U originálního pio zapojení po odmontování světelných cívek a ponechaní jen zapalovací, přestane svíčka téměř dávat jiskru, vrátím světelné cívky zpět a jiskra je, jak má být... Můžeš mi to prosím objasnit? Dík
Datum: 14. listopadu 2011 9:06
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Cívky (póly) se neruší. Provozuju to několik let a jedinej problém kterej se mi stal, byl v tom, že jsem dráty od pólu málo utáhl a přechodový odpor na svorkovnici způsobil svým teplem odletování nožičky svorkovnice a vznik dokonalého studeného spoje.. že to pak mělo pochopitelně menší výýkon dá rozum. Ale jinak OK a uživím s tím v pohodě 35W přední žárovky a pravděpodobně i 40/45W. Navíc s tím rušením.. viděl jsi pro inspiraci stator a rotor Jawa 90? Nechápu jaký jev by způsoboval rušenípóů navzájem.. to mu fakt nerozumím, když si představím siločáry magnetů jak procházejí póly během otáčky, nemám představu co by jako mělo ty siločáry vytrhávat pryč mimo využitelný směr  PS Yuri, ten článek jsem psal a jsem línej ho znovu číst, ale nepamatuju si že bych tam něco psal o vzájemném rušení energie naindukované na pólech  . Kde jsi to četl?
Datum: 13. listopadu 2011 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel12746
 Musí se použít přesně čtyři světelné cívky 15W a bude to OK.
Datum: 13. listopadu 2011 20:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pardon po preštudovaní súhlasím tie cievky sa budú rušiť je to tam aj napísane
Datum: 13. listopadu 2011 17:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keď v trojpólovom sa nerušia myslíš že v 4 polovom sa rušiť budú?
Datum: 13. listopadu 2011 17:09
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nedávno jsem vám psal kvůli problému že se mně hrozně palí žárovky na mojí jawě 550.Někdo z Vás mně poslal odkaz na jedno schéma kde je zadní žárovka zapojena přes žárovku předního světla.Ale když jsem to tak udělal tam jsem nemohl dávat světla tlumené a dálkové zkrátka svítily mně obě dvě vlákna v předním světle.Co s tím jak to mám udělat aby mně to fungovalo normálně?Krom toho že tam dám tlumivku?Moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 seš si jist žes to zapojil přesně podle schématu http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=14 ? a dodržel jsi výkony obou (přední io zadní) žárovek uvedené ve schématu?? jinak nechápu jak by to nemohlo fungovat, elektrickej proud teče všade stejně .)
Datum: 13. listopadu 2011 23:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Včera jsem psal o mém problému s cívkou a jiskrou. Tak jsem vyměnil i tu indukčku a nic. Prosím pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:22
 klasické původní mi moc neříká.. jaká je tam watáž?
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zapalování je klasický původní a na to kladívko běžím mrknout
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 jaké máš zaoalování? podle typu rotoru usad zapalovací cívku! a pak máš dobře odizolované kladívko?
Datum: 13. listopadu 2011 10:46
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Měnil jsem volnoběžku na své jawě 20. Všechno jsem vyčistil a složil. Ale nehází jiskru. Vyndal jsem cívku (u magneta) a dal tam jiné (to jsem udělal 2x). Občas mi jiskra přeskočila ale jen občas. Zkoušel jsem tedy VN kabel proti kostře.V pohodě jiskří ale když nandám fajfku se svíčkou tak zase nehází zkoušel jsem 2 různé fajfky i svíčky ale nic. Čím by to mohlo být mám ještě vyměnit cívku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:07
 kde se nachází volnoběžka na jawě 20?
Datum: 13. listopadu 2011 12:07
 Jestli ti VN kabel spojený s kostrou dává jiskru, tak to bude ve fajfce nebo ve svíčkách. Fajfku a svíčku zkus vzít z nějakého funkčního stroje a jestli pojede je to jasný...
Datum: 13. listopadu 2011 9:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Zkontroluj jak máš odizolované kladívko
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Sorry, sem si všiml, že tos udělal. Jo, tak ještě indučku. Už ti nic jiného nezbývá.
Datum: 12. listopadu 2011 20:56
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Vyměň indukční cívku na statoru dynama. Možná zhořela. Podle toho cos popsal by to mělo byt ono.
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 zdar nevíte jetli by še konderzator ze škodovky 105,110 atd. na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:57
 je uplně stejný
Datum: 12. listopadu 2011 19:57
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:33
 zdar nevíte nikdo proč mi pionyr furt ruší sousedce televizi odr. fajfku mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 18:42
 mam tam tenčí kabely ale nový asi to bude delat ten konderzator
Datum: 14. listopadu 2011 18:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 potom zkusit jinou a pak oprava elektroinstalce (zkontrolovat kostry) a kondenzátor. Taky by to mohl být špatný vysokonapěťový kabel. Umím si představit že uvnitř kabelu je přerušené vlákno a mezi tím skáče jiskra.. to by rušilo sakra hodně...
Datum: 13. listopadu 2011 21:59
 zrovna tu mam
Datum: 13. listopadu 2011 19:38
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No vidím že Hejňa je velikej demokrat s velikým pochopením pro druhé, doufám že se najde v tvém okolí podobný krysa, která tě bude dráždit a ty jí nic nebudeš moct udělat než skřípat zubama  . Pro ty slušnější je rada, aby nedělali druhým co jim taky může vadit  . Takže není fajfka jako fajfka, musíš použít tu s prodlouženým krkem co se našroubovává na vysokonapěťovej kabel.
Datum: 13. listopadu 2011 12:44
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky to sousedce udělalo možná jednou a ju prostě jenom sere, že tam jezdíš, tak to mele furt dokola i když to není pravda
Datum: 13. listopadu 2011 9:05
 svíčku s odporem musíš mít...
Datum: 12. listopadu 2011 19:32
 keď ti iskrí kladívko to tiež ruší telku
Datum: 12. listopadu 2011 17:54
Datum: 12. listopadu 2011 15:44
|



|