slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
ZDarec chlapi, dá se přehodit rotor ten novej velkej za ten starej od pařezáckýho zapalování ( Chci dat z pařeza do 20ky...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
jde to normálne ale musíš celí zápalko,já to mám taky v mustangu zápalko z pařeza
 
 
Datum: 04. září 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Jojo to je jasné, ten stator nový je větší a úzčí... :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš i se statorem, pak to jde
 
 
Datum: 04. září 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zdravím draci, tak sem se díval do návodu na čz 175 a tam je napsané že baterka se připojuje na kostru kladným pólem, ale v el. schématu je ukostřený záporný pól, navíc odjakživa se přece ukostřuje právě záporný, tak se chcu zeptat jak to teda je? mají tyhle staré jawy a čézety nějakou vyjímku a fakt se musí ukostřit kladný pól? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
450 De Luxe rok myslim 64
 
 
Datum: 04. září 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odjakživa se dávalo v jawě na kostru + a v kabelech byl - ;-) ... až později se to otočilo... aspon napiš jaký typ čz to máš...
 
 
Datum: 03. září 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
no mrknul bych tam kdyby bylo něco videt. ta motorka 10 let stála a i zapalování je tak rezavé že se rozpadá pod rukama:-D
 
 
Datum: 03. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Koukni na relátko tam je to vyraženy jestli kostra na + nebo na mínus nám se na 175čz taky připojovala kostra na +
 
 
Datum: 03. září 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám problém s dobíjením. Na jawě 250/353, do nedávna to bylo v poho ale teď najednou mi to dělá to že na volnoběh bez světel je relátko seplé a normálně dobíjí ale jakmile zapnu světla tak se rozsvítí kontrolka, čili se rolátko rozepne. Napadlo mě přihnout trošku ten plišek na relátku pokud by to teda pomohlo ale nevim na které cívce jestli u té která je obmotaná tim modrym.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      IP: uživatel12377    
no to by mě zajímalo jak se zapalování z ČZ dostalo do 250diny 353... nemáš v tom trochu guláš. Obvykle nad dynamem jawy žádná cívka není jen relé, ale to může být nahrazeno novým relé nekdě v kastlíku v hlliníkové krabičce.
 
 
Datum: 04. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No uhlíky jsem dával jiný protože tamty už byli malinky. No tak jsem se díval na ty jeho fotky z renovace a nejspíš tam mám zapalováni z čz 175 protože nad ním nemám tu velkou cívku. Vyfotím to.
 
 
Datum: 04. září 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
Určitě to nebude relátkem ale dynamem, do relé nelez, všechno pokazíš!! bud je jedna cívka špatná, nebo může být zaoxidovaný kontakt dynama resp.uhlíku, co vede proud na kostru,ten se dá odšroubovat a očistit a přišroubovat zpátky. Nejlíp by ti řekl elektrikář po oddělání a proměření dynama. Zkontroluj i stav uhlíků, vypadá to, že dynamo nedává moc proudu. Profesionální opravy zapalování prov. p.Beran lze najít na netu - elektroberan, dynama.
 
 
Datum: 04. září 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Zdar Hoši.. Pls jak zapojím nejjednodušejic chcipak na fichtlu?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jak píše Chong, prostě ukostřit kdekoli drát od kladívka k indukčce, není důležité kde (i když nejsnažší to je samozřejmě napojit u indukčky)
 
 
Datum: 02. září 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
že si na něj sedneš... :-D Ale dost legrace... drát od spojovací matky kladívka, kondenzátoru a zapalovacího pólu... nejlépe na řídítka a tam zkratovací tlačítko které bude zkratovat na kostru.
 
 
Datum: 02. září 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel11844    
Cuzz, potřeboval bych poradit. Mám Jawu 21 po renovaci. Jezdím na svíčku BRISK N17C na ní mi to jezdí krásně. Ale když jí chci vymenit za chladnější N15C nebo za jakoukoli jinou tak to špatně startuje, při jízdě to škitá a střídavě dá jiskru nedá jiskru. Nedá se na tom jezdit. Před renovací jsem na tom měl N14C a bez problémů. Ale ted to blbne. předem děkuji za rady.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel11844    
Byla to uplně nová N15C a rozmezí elektrod jsem nastavoval podle té funkční N17C na 0,4 až 0,45. Je to velkej rozdíl to rozmezí elektrod?
 
 
Datum: 02. září 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to špatnou svíčkou (špinavou, zaolejovanou, někde uvnitř zkratovanou), tepelná hodnota nemá na studený starty sebemenší vliv. Kup novou Brisku N15C, sklepni elektrody jak píše Johnny (protože normálně maj tuším 0,6) a musí jezdit, a jestli ne, tepelnou hodnotou svíčky to jistě nebude
 
 
Datum: 02. září 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je ta N15 C nová ? jsou zklepli elektrody na 0,45 nebo na 0,40?
 
 
Datum: 02. září 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,chtěl bych se Vás zeptat, kde přesně má být ten velký klakson na jawě 550?Zkoušel jsem ho dát pod nádrž a tam ho vůbec nejde nikde dát.Nemáte náhodou nějaké foto kde má pod těmi prsíčky přesně být??Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Nemá být náhodou pod parabolou ???
 
 
Datum: 03. září 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém s blinkry na ČZ 477. Mění se mi blikání v závislosti na otáčkách motoru. Když je motor vypnutý nebo na volnoběhu tak blikají dobře, ale jakmile přidám plyn a zvýší se otáčky tak blikají tak rychle, až skoro svítí. Už jsem měnil přerušovač, relé a nic furt stejné.Zkoušel jsem i ten štelovací šroubek na přerušovači ale je to uplně jedno stejně to při zvýšených otáčkách skoro svítí. Už si s tím vážně nevím rady nemohl by jste mi někdo poradit jak to vyřešit, nebo vám to dělá taktéž. Ještě mě napadlo, že je to důsledek těch vibrací, ale to by pak dělalo každému asi. Tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Kolísá ti napětí v rozvodu.. asi budeš mít špatnouu, nebo slabou baterku...
 
 
Datum: 02. září 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jaká je nejlepší baterka do ČZ 350? Nevím přesně typ moto ale vím že je tam 6V ale nevím kolik Ah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je taková jaká se vejde do kastlíku :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdravím chlapi, zprovoznil jsem ČZ 477.01 ale mám problém s elektrikou. Baterku nabiju a je všechno OK, jenomže když jedu se světly tak po chvilce zdechne, vypnu světla a jede. Potou už nejede ani s světly. Když přeměřím baterku tak má +- 6V. Kontrolka dobíjení na volnoběh svítí a při lehkém vrknutí plynem zhasína. Řekl bych že nedobíjí ale kontrolka zhasíná tak nevim. Moc díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ti jednou bylo odpovězeno abys si změřila jaké napět jde na baterku
 
 
Datum: 04. září 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel6480    
zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosdtí s bezkontaktním zapalováním z motorové pily? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem z minibiku je jasný že to světla nemá ale na terenní stroj good ovšem Vape je Vape.....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
z Pily sem slyšel že je to dobrý ale nevím jak to je z osvětlením ale to VAPEčko je fakt dobrýý mám to vyskoušeny a sem nejvíc spokojený.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Mikupe      IP: uživatel12360    
Z motorové pily ne ale Vape neni tak drahý a je super.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
čau mám jawu 21 po renovaci tak jsem ho složil nalil jsem benzín a zkusil jsem jestli pojede trošku chital ale nechitl uplně sem se koukl na svíčku a házela dobrou jiskru tak sme skusili nastavit předstih pořád jenom trošku chital a tedka mi najednou nehází jiskru ani nende prou ke svíčce zkoušel jsem měnit indučku aji kabel od indučky a furd nic poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Máš asi někde zkrat. Zkontroluj kladívka a ukostření. Má to neházelo jiskru proto, protože sem měl kostřící bod přišroubovanej na laku rámu. Zase to znovu nastav. Znovu předstih, znovu odtrh.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, potřeboval bych poradit, chtěl bych se zeptat jak mám zapojit elektriku na jawa 250/353 jen tak aby to házelo jiskru jinak žádné světla ani nic, potřebuji na to baterku? a vypínání jen na nějaký knoflík žádnou originální střínku ani ni tam nemám prostě to chci zapojit jen tak aby to házelo jikru a jelo a mělo chcípák díky moc za rady potřebuji to na traktora odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12349    
tak na origo zápalko si pořid ale baterku.. jinak max roztrkat a větší otáčky.. jinak máš smulu... třebas to zápalko z fíka je prasárna.. ale dá se to .. na jednom motoru 353 to tak mám a startuje na první kop...
 
 
Datum: 30. srpna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
krtek- to právvě nechci chci tam origo zapalování
 
 
Datum: 30. srpna 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel9753    
Zdar, předělej to na zapálko z fíka, jinak ti to bez baterky nepojede.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
ahoj prosím lidi kde najdu na 350/639 uhlíky? nemužu je za boha najit. Nejsou z altiku z druhe strany? nebo sem tak slepej? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
tak jsem to všechno složil zas do kupy a ani jedna svička mi nehaže jiskru. :-( co tim jaj
 
 
Datum: 29. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5,5 mm stačí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12344    
oni sou normálně krátký,takže se nelekej.....nejdelší uhliky na altiku 350 jsem viděl cca 1cm....ale jinak se prodávaj i s tim bakelitovym/plastovym držákem za pár korun....a snad tam jdou uhliky z fáčka....ale tak to už nemam ozkoušený....
 
 
Datum: 29. srpna 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
našel jsem je a nevíte jak mají být dlouhé? z toho držáku mi vyčnívají zhruba o 5,5mm
 
 
Datum: 29. srpna 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: syneda      E-mail:      IP: uživatel9144    
Ahoj, chtel bych si dat na mustanga tyristorove zapalovani http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html , ale nevim jak to pak zapojit do motorky, on to tam ma na jawe 20 a ma 1civku jen na bzucak ja mam ty 2 civky propojeny, tak se chci zeptat jestli to mam rozpojit nebo jak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel12305    
Zdar. Mám ČZ 175 /487. Nevíte jak seštelovat dobíjecí relátko? Dobíjí až při vyšších otáčkách. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel12305    
Na 4 rychlost 40 to nepřipadá v úvahu. Točim to dost, ale dost často kontrolka svítí. Pokud by zhasínala hned nad volnoběhem bylo vše ok. Ale jak říkám, na jedničku to musím dost odpíchnout aby zhasla. Zkusím se podívat na ty uhlíky a komut. Zatím Díky.
 
 
Datum: 29. srpna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud na neutrál lehce vrkneš plynem, kontrolka by měla zhasnout, než se to zas vrátí na volnoběh, pokud to musíš dost vytočit, aby zhasla, tak bych prvně zkontroloval stav elektroinstalace a spojů mezi dynamem a relé, stav uhlíků, čistotu komutátoru apod, relé až na posledním místě, protože neni nic jednoduchýho ho seřídit a když ho rozešteluješ, je těžký a bez zkušebního stavu téměř nemožný ho opět seřídit.. jinak 175/487 neni žádnej stabilák a je ho třeba točit, tomu je taky vše přizpůsobený, pokud s nim někde bubláš 40 na čtyřku tak se nemůžeš divit že nedobijí...
 
 
Datum: 28. srpna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel12305    
JJ dobře. Problém je takový, že kontrolka zhasíná až od 1/3 zvýšeného volnoběhu, takže každé pobublávání na polní cestě kontrolka svítí a nedobíjím. Musím přidat víc jak půl plynu a na chvíli zhasne. Seřízení vyzkoušším.. Děkuji
 
 
Datum: 28. srpna 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
za to relátko nemůže, 75W dynamo při volnoběhu nedá cca 6,5V nutných k sepnutí spínače, takže bude vždy dobíjet až od zvýšeného volnoběhu.. jinak návod na seřízení a dílenskou příručku k dvoucívkovým relé najdeš na http://www.cezeta487.ic.cz
 
 
Datum: 28. srpna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
zdar draci chtel bych si dat na mustafa tohle tyrystorove zapalovani, ale zarazi me tam jak to ma pak zapojeny ny ty motorce, protoze on tam ma 1 civku na bzucak a druhou na svetla, ale ja je mam na mustangu propojeny tak jak to mam zapojit. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html :-D zapomej jsem na odkaz sry
 
 
Datum: 27. srpna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nevím jestli se ze mě ten fichtl dělá prdel nebo co.. jel sem v pohodě zničeho nic to vynechávalo a chcíplo ve faji to kope ale svíčka jiskru nehází ale funkční je , je to vůbec možné ? Že by něco odcházelo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimtě pokud to zapalování pořádně seřídíš utáhneš nastavíš jak má bejt dáš nový kabely k indukčce a pořadně je uděláš tak to pojede furt ja se pod víko nemusel podívat jak je rok dlouhý jen když se zníčily kladívko ale to bylo 1x :-) a jinač to vyřeší ještě zapalování z jawa 555 nebo VAPE zapalování ja sem byl ze všema 3 zapalovánimy spokojený jak z 21 tak z 555 tak z VAPE samodrejme VAPE je nejlepsi (bezkontakt)
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chtěl bych si dát na mustoše baterku a chci se zeptat z jakých diod mam udělat usměrňovač? nebo jakej usměrňovač mam sehnat? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Osobně bych doporučoval shottky usměrňovací diody SB5100, tj 5A na 100V. Těch 100V se může zdát hodně, ale naprázdno dá rotor i 80V, tak to je i s rezervou
 
 
Datum: 25. srpna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-smerova-a-brzdova-svetla-baterie.html
 
 
Datum: 24. srpna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
čus draci hele píši sem znovu s problémem s jawou 350/639 . Jak jsem psal motorka se světly chcípá a při bzdění motorem tim tuplem. bez zapnutych světel atd je vše ok. Baterku jsem dobil po 20 km to dělalo zas ale podle mě to baterkou neni protže na voltmetru mi to ukazuje na baterce přibližně 12V což má být... jestli to dobře dobíjí to nevim ale kontrolka po nastartovani zhasne což ma byt. třeba to je jen nějaky kondik nebo ja nevim co posranyho ale jak to mám poznat nebo jak mam změřit že to dobíjí? díky za rady (možna to pusobí že sem totalni vul ale když mi řeknete par tipu čim by to mohlo byt a na co se mam podivat a jak to mám provést tak problém nebude) díky za rady sem z toho smutnej :-( posledni tyden prazek a motka v hajzlu DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
Ahoj, máš manuál k jawině? Tam máš i napsáno jak proměřit vývody x,y,z,. Co se týče toho usměrňovače tak si myslím že není určen pro vape. Usměrnovač bude pro vape stejny, bude se měnit maximálně proud který snesou diody. Možná design bude jiný ale principielně stejný. (http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-350-638/). Snad ti to pomuze.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a je tam tenhle usměrňovač http://www.plszabo.cz/eshop/usmernovac-napeti-p-2302.html na fichtlkramku jsem ho nenašel :-( je tam jinej ale ten je jen pro VAPE ne?
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
ještě mě napadlo jak mi vedou z altiku vlastně 3 dráty X Y Z do usměrňovače tak bych je zkusil proměřit dřiv než se do něho dostanou. Jestli neni pravě špatny ten usměrňovač (vypada jak kdyby tam byl od novoty je škaredej :-) ). ale nevím jestli ten každy kabel mam změřit s kostrou nebo ty gable proměřit mezi sebou ?! bo tam je ten střidavy proud . dik za připadny odpovědi
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
včera jsem se na to mrkl a zkontroloval kondíky ty vypadaj dobře. uhliky nevim kde jsou schovany... Potom jsem zkoušel dat jiny relatko ale dela to porad takze tam zadava neni. A to cvakani delal spatne nasazenej kábl ktery prskal. Zkoušel jsem to znovui měřit na multimetru (analogove věcičky nemam, tkaže jenm digitalně) a to je jak čiselny generator pro losovani sportky. Prostě čisla litaji pořad nmahodu a dolu a zas nahoru....
 
 
Datum: 27. srpna 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: petvonchalaj      IP: uživatel6603    
díky za rady všechno se to pokusím skouknout a potom napíšu výsledek
 
 
Datum: 26. srpna 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
ještě jsem si vzpomněl. Koukni při úplé tmě, jestli ti kontrolka jenom trošku nežhaví. Pokud ano, je závada v usměrňovači. Jedná se o vadnou budící diodu. Usměrňovací diodu jen tak nespálíš. čus.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      E-mail:      IP: uživatel12336    
Ahoj, koukni na uhlíky jestli nejsou moc krátké. Puč si někde ručičkovej voltmetr s ampérmetrem do deseti ampér( digi na tohle měření není moc dobrý ). to by ti mělo stačit na přesné změření dobíjení. cca 13,6 až 14,2V při provozu a zátěži ( světla ) cca 2 A při zapnutých světlech ( ampermetr se zapojuje do serie ). Potom koukni na relelé jaké tam máš. Měl bys tam mít polovodičové, tak nechápu kde by se tam bralo to cvakání ( . to vzniká pouze u starých rozepínacích relat, které se už nemontují ). Nvoé relátko stojí 3 kila. Snad ti to pomuže. Mě se taky po... dobíjení tak vím jaké to je.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Zdarec tenhle problém jsem jednou řešil na své 350 .Problémy budeš mít nejspíš dva. Ten první je že ti dělá problémy dobíjení ,to jak ti to padá až na 5v je nepřípustné musí to být stále aspon na 13,5 v jinak se ti baterie rychle vybije.A to je určitě i část druhé závady .Kdyby ta baterka byla ok dokážeš jezdit určitý čas i bez dobíjení .Ale tohle bylo jen okrajově.Přejdi si všechny spoje jak na baterii tak na statoru zapalování a relátku.POKUD JE VŠE OK.Podívej se na uhlíky v alternátoru popř na pružiny co je drží.Další věc která mě napadla je aby jsi zkontroloval ukostření relátka ,snad ti to trochu pomůže aby jsi tu závadu našel.
 
 
Datum: 24. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
pomuze nekdo prosim?
 
 
Datum: 24. srpna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
jo a ještě se mi třeba v pruběhu jizdy rozsviti kontrolka na dobijeni a pak po 10 sekundach zhasne . ale při jizdě to cvakani nemam ověřený po nesedim na ramu :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
tak mám nový poznatky . baterka bez nastartovanyho motoru ma 11,96 V . S nastartovanym se světlama i bez to ma 13.65 V -ono to trochu skáče 13.5V 11V zas 13V pak 5V ale z 80% drží těch 13,65V - -- ale : když nemam zaple světla tak ok .... Když je zapnu tak sem měl sundany sedlo a tak sem slyšel že tam cosik cvaka a pak jak vypnu světla tak zas necvaka
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při nastartovanym motoru jak pise jawa cezetak a pri nenastartovanym by mela mit nove nabita baterka napeti 12.6 V, ja to tak mel kdyz jsem jeste neznal udrzbu baterky, pri vypnutym motoru 10 V pri parkovackach 8 a neco a pri potkavackach neco kolem 5 V :-D uz jsem mel co delat abych to udrzel v chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a ještě mně napadlo kdyby to bylo baterkou tak bych přece ani nenastartoval ne? kdyby byla vyšťavněna?!
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
nene kontakty na baterce jsou dobrý , zítra ráno teda změřím napětí na baterce za chodu motoru i se světly nebo bez ? jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli : baterka dává energii světlům, blikrům atd a altík ji pak dobíjí nebo baterka je pro start a altík dává energii žárovkám a pak přebytečná energie jde do baterky ? diky zitra napišu to napětí za chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš napětí na baterce pri nastartovaném motoru? má se to pohybovat od 13.8 do 14.2 V
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
povolenej kontakt na baterce
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
čest chci se vás zeptat jak zapojím baterku tak mi začne bzučet alternátor a motor nejde nastartovat a nerožne se kontrolka dobíjení co to může být dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavní rozdíl je že se proud u dynama vyrábí v rotoru a u altíku ve statoru.střídavý vyrábí oba ale v dynamu se sám usměrní komutátorem a v altíku diodami
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
nejde mi pul klavesnice tak sorri za chibi
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm.. mám tak chyb jak prase :-D .... KTZ... :-D .... jinak se podivej jestli ti to nekde nezkratuje a nebo jestli nejsou zpečené kontakty na relátku
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
takze zitra asi pujdu k elektrikári protoze elektriku nemusím
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavko: výborně :-) .. ale z dynama taky leze střídavý ale je mechanicky usměrněn pomocé komutátoru ;-) .... a pokud vým rotor s komutátorem mají velké jawy a čz.. čili mají dynamo! .... zato pionýr má střídavý zdroj a napětí bere z cívek a žádný komutátor nemá.. takže má jakoby "alternátor" ....
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
alternátor výrábí střidavý proud a dnamo stejnomrný
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavko: mohl bys byt tak laskav a vysvětlit mi rozdím mezi dynamem a alternátorem? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
jj dýnamo sem to poplantal to bzučí uvnitř dýnama muze to být kondík nebo regulátor
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
pionýr ma dnamo cz ma altik
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty tam máš zapalko z pionýra? .. standartně to má dynamo! .. a bzučení může způsobovat zkrat => někde.. prolez dráty
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
je to na cz 477
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem to je?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:23
 
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 21:09:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu