Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepinST
IP: uživatel1246
 Ahoj draci, mám kývačku 354 z roku 1955, baterie je ukostřená podle dynama na plus pol, ale ampermetr na nádrži je nejspíš z péráka, protože ukazuje výchylky opačně. Můj dotaz tedy zní, lze někde ve spínačce prohodit dráty tak aby mi ampermetr ukazoval výchylky na správnou stranu? Nebo bych musel dát jinou spínačku. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 15:43
Jméno: hans48
IP: uživatel12442
 Přehoď kabely na ampermetru.
Datum: 15. září 2011 15:43
Jméno: pepinST
IP: uživatel1246
 Jasný já to taky nějak neřešim, do plusu vybíjí a do mínusu nabíjí, vím že to tak je, tak to tak je  Tohle jsou detaily
Datum: 15. září 2011 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel12441
 Ano máš pravdu,jsou spínačky z péráka a spínačky z kývačky,jedny mají plus ampermetru napravo,ty druhé nalevo......moje rada zní.....jestli to funguje a dobijí,tak neřeš jestli doleva a nebo doprava....mám péráka a něm hlinikovou spínačku z kejvačky(-8 až 8) a dobíjí mi "do mínusu"......neřešim....možná by stačilo vyměnit cifernik pod ručičkou
Datum: 15. září 2011 13:47
Jméno: Bart
IP: uživatel1200
 Zdravim draci mam doma zapalovaní Vape A-SZ14-1 a achanim na to kompletni kabelaž na ČZ 180 nevíte kde bych to sehnal
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:29
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci.. vytahoval jsem řídítka, teď mi ale pořád svítí zadní světlo.. i když by měly být světla vypnuté.. našel jsem si schéma, http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_05,20.gif , ale pořádně mu nerozumím.. L vypadá jako zadní světlo.. zkuste mi prosím říct, co tam je špatně.. díky.. ještě dodám, že mi trčí jeden drátek, podle schématu je to u přepínače ten vlevo úplně nahoře.. co má vést na kostru.. když jsem ho zapojil a kostru, přestalo mi svítit přední světlo.. díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 22:21
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky, podívám se na to..
Datum: 14. září 2011 22:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Na kostru vest ma protoze v rovne poloze, tak jak je to na schematu, zkratuje zadní světlo a to tudíš nesvítí, jestli ti přestane svítit přední když drát připojíš tak máš nejspíš zapojený spatne predni svetlo
Datum: 14. září 2011 15:25
Jméno: andrewop89
IP: uživatel404
 čau lidi, chci si dát na mustanga baterku, a schánim někoho jestly by mi vyrobil regulátor a usměrňovač, dobře zaplatim díky, moje icq 556223113
mužem se domluvit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 koník za usměrňovačem nepotřebuješ. Napětí ti vyhladí baterka. Takže pokud použiješ 4xdiodu znamená to že použiješ světelnej okruh z 30W verze... Ale když přední světlo použiješ 25W a zadní 5W kde máš rezervu na dobíjení? Hele rezervu na dobíjení získáš jen tím že spácháš zadní světlo z LED. Tím ušetříš nějakých 4W a to už by na dobíjení stačit mělo. S těma 12V je to tak že stačí na světelném okruhu použít žárovku i baterku 12V. Moc to neřeš, ale funguje to. Osobně bych ale bez regulace dobíjení do toho nešel. Jde o to, že pokud zapomeneš rozsvítit, nebo nedejbože by ti prasklo vlákno přední lampy, tak baterku vyloženě upečeš. Rego nepotřebuješ proto pro nic jiného, než abys baterku neupekl, toť vše.. takže zapojení asi takto... odpojit z double pólu drátek od kostry (na jednom z pólů). k těmhle dvěma vývodům (jeden pár) se připojí můstkový usměrňovač, za to rego a za něj akumulátor. Všechno na 12V. Na zbytek se pověsí vypínače a světla... jako zadní musíš zapojit LED jinak nebudeš dobíjet.
Datum: 14. září 2011 20:59
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chong! Zajímá mě to na těch 12V, jak se to dá udělat? A jako takový ''horší''  usměrňovač mi stačí 4 diody SB5100 a třeba k tomu paraelně zapojený kondík 500uF - 15V ? Díky moc
Datum: 13. září 2011 18:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Teoreticky usměrňovač je jednoduchý, ale každé řešení má svá úskalí  . Takže na PN přechodu usměrňovací diody očekávejte úbytek napětí cca 0.7V. Protože se jedná o zapojení můstkové, tak proud v každém okamžiku prochází v serii dvěmi diodami, úbytek je součtem úbytku na dvou diodách. Tedy 1.4V .... pokud tedy očekáváme že výsledé napětí bude 6V tak se jedná o ztrátu napětí ve výši 23%. Inu usměrněním přijdete o 23% získatelné energie a při stejných otáčkách kdy jste bez usměrnění měli 6V nyní máte pouze 4.6V a to už rozdíl je.. nebo ne?  . Ono se to s otáčkami tak nějak srovná, ale furt (nebo-li imrvére) tam nějakou ztrátu máte a k tomu se efektivně využitelné napětí z alternátoru posune do vyššího pásma otáček než bez usměrnění.... takže je sakra vhodné hledat řešení co nemá takovou ztrátu. Jednak použít diody s nižším úbytkem napětí na PN přechodu, tj. diody typu shottky. Jenže ty se nevyrábí v hotových můstcích (kostkách), takže je třeba je složit z jednotlivých diod. Osobně používám SB5100 (5A/100V). A druhý fígl spočívá v "přeladění" výstupního napětí na 12V, když ztráta mezi efektivním napětím a ztrátou na PN přechodech diod je v daleko menším poměru než oněch hrůzných 23%.. jenže to přeladění nemá smysl dál popisovat, bo drtivá většina lidí to tady nepochopí, páč si hned myslí že se musí póly (cívky statoru) převíjet… nemusí… no už vidím jak máte zavařené hlavy z toho co píšu, nebo si říkáte coto tady za kraviny Chong vykládá, když na všecko stačí jen odpor a žárovka, nejvýše tranzistor
Datum: 13. září 2011 9:43
 já vim, já bych si to udělal ale nemam na to věci
Datum: 12. září 2011 21:15
Datum: 12. září 2011 16:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Na usměrnění ti stačí třeba 4 diody 1N4007 zapojené do Graetzova čtverce, tak získáš dvoucestný usměrňovač, regulátor už je jen otázka pár stovek a nebo šikovnýchn rukou!
Datum: 12. září 2011 16:07
 pokud se najde výrobce tak mám taky zájem o regulátor. PS usměrnovač koupíš v elektru
Datum: 12. září 2011 16:00
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:34
Datum: 12. září 2011 19:34
 Dobrý den sháním usměrňovač na čz 150 c ne bo jestli se dá nějak nahradit? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:46
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ano, Hany má pravdu.. selen je nezničitelný.. nezničíš ho ani úderem kladiva... pochopitelně kecám blbiny, stejně jako Hany
Datum: 13. září 2011 9:46
Jméno: Hany
IP: uživatel12405
 Ja bych tam narval ten selen, je to vic retro  Navic je to velky a neznicitelny
Datum: 13. září 2011 9:26
Jméno: Roman
IP: uživatel12420
 Díky moc
Datum: 12. září 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 Hm....tak máš asi pravdu.....dávali tam nějakou kostičku co koupili v GESu
Datum: 12. září 2011 11:54
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stando, mám Tě pod drobnohledem, tak bacha na blbosti co napíšeš  . A mohl by jsi nám Stando říct kde se ta selenová dioda dá koupit? Já osobně měl v ruce novou selenovou diodu v ruce naposledy před víc dvacetí lety a už tehdy se nedala koupit  . Romane, kup nějakou usměrňovací diodu, nejlépe shottky a ještě lépe v pouzdru DO220 (má se za co přišroubovat a bývá na dostatečný prou). Osobně bych zvolil MBR1060 (např. http://www.ges.cz )
Datum: 12. září 2011 7:04
Jméno: standa
IP: uživatel12423
 známej renovoval céčko a dával tam jen selenovou diodu a vše OK
Datum: 11. září 2011 23:04
Jméno: Michal Bašny
IP: uživatel12419
 Dobry den mam jawa50/20 a mam problem haže my to jiskru svička je mokra ale nejede nema ani snahu ikdyž sem vyměnil svičku předtim jel pěkně sundal sem karburator a štěloval hladinu dokud se to přeplavovalo tak to jelo ale jak se tem snižil hladinu tak už nejede vratil sem tu hladinu a furt nejede nevim si stim rady pomoc  (  (
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 21:40
 vyčitit tristky jak píše SDgs aj kanáliky v karbeci ked to nepomože pozeraj na tesnost valca s blokom hlava guferá asi by som všetko dobre utesnil pozri tesnenia karburátor koleno koleno valec
Datum: 11. září 2011 21:40
Jméno: SDgs
IP: uživatel11925
 poradne pretistit trysky,svíčku....
Datum: 11. září 2011 19:00
 cs draci chtel bych vědět nejakou dobrou stránku el schématu jawa 50/21 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 17:45
 diky moc
Datum: 14. září 2011 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel12423
 Jenco zrovna jsem chtěl v odpovědi napsat odkaz na tvoje stránky! Jsou opravdu dobré!
Datum: 11. září 2011 23:07
Datum: 11. září 2011 19:58
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg A boty už si umíš zavázat sám?
Datum: 11. září 2011 19:28
 schemat jsou na netu 3 prdele.... stačí zadat schema jawa 50/21 nebo něco pohodlné.. ale to je moc složité že? ... ono je jednodužší napsat stupidní dotázek a dělat ze sebe mamlasáka
Datum: 11. září 2011 18:10
Jméno: František
IP: uživatel12418
 Zdravím, chtěl bych se jen optat jaký pol má byt ukostřen na jawe 350/632 a 634 děkuji PS: to je že to má byt vyraženo na dynamu to vim ale na mém to není - zub času
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 14:00
 ukostři mínus
Datum: 11. září 2011 14:00
Jméno: Čenda
IP: uživatel12415
 Zdravím,mám takovel možná blbej dotaz,jaký je rozdíl mezi světelnou cívkou s drátem a bez drátu?Krom toho že jsou rozdílné na pohled máto nějaký vliv na funkci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:00
Jméno: Čenda
IP: uživatel9410
 Díky za vysvětlení.Na přechodový odpor to nevypadá,ten přepínač je fungl novej.Kompletně elektrorozvod je dělanej nově,při zkoušce "nasucho"(připojená nabíječka jako zdroj) je všechno 100%funkční.Proto to tipuju na tu cívku.
Datum: 11. září 2011 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 rozdíl v cívkách je ve vedení "drátu"vinutím.....první je od kostry pod vinutí a z vinutí jde kabel,kterej u druhý zalejzá pod vinutí a z tý cívky teprve jde nějakej proud .......to že ti blbnou světla může bejt přechodovej odpor na přepínači.....
Datum: 11. září 2011 9:42
Jméno: Čenda
IP: uživatel12415
 A jak se to má udělat?není někde nějaká fotka? Mám totiž problém se světlem a nevím jakou cívku použít.Rotor je v pohodě,přes nabíječku mi světla jdou jak mají,ale přes cívku jen tlumený,když přepnu na řídítkách na dálku tak to nesvítí.Žárovku mám 15W a 25W obě se chovají stejně.
Datum: 11. září 2011 0:09
 rozdil je takovy ze se ta s dratem pripoji na tu bez drátu.... a ve výsledku to dává 6V a 30W
Datum: 10. září 2011 22:52
 jak chceš mít cívku bez drátu??
Datum: 10. září 2011 22:43
Jméno: ron
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
Datum: 11. září 2011 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
Datum: 11. září 2011 9:48
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
Datum: 11. září 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
Datum: 10. září 2011 10:43
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
Datum: 09. září 2011 21:04
 vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
Datum: 09. září 2011 20:14
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
Datum: 09. září 2011 18:49
 předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
Datum: 09. září 2011 13:56
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný
Datum: 09. září 2011 13:54
 proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
Datum: 09. září 2011 13:45
 čau draci, umíte někdo upravit originál stator z fichtla na bezkontaktní zapalování? odepiště, a zaplatim, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 8:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Co chceš upravovat? Koupíš hall bezkontaktní snímač (HME301 od Imsoftu), odstraníš kladívko (někdy i uřízneš překážející čep kladívka), odstraníš držák kondenzátoru, vyvrtáš dvě díry do hliníkovýho těla statoru, k tomu připevníš zmíněný ahll snímač, vyrobíš si z plechu unašeč (proužek s ohnutým koncem o 90°) s osou procházející šroubem vačky, který bude procházet pracovním otvorem hall čidla a zbytek je o elektronice mimo motor.
Datum: 09. září 2011 8:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci dělám menší GO Jawy 20 a stala se mi taková věc. Dnes jsem udělal kompletně celou elektriku a když jsem to nastartoval tak to vůbec nereaguje na vypínač ani na přepínače nevíte kde by mohl být problém? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 20:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Podle obrázků, ale chybu už mám víceméně odstraněnou. Díky za odpovědi
Datum: 09. září 2011 20:00
 zapojil si to podle čísel svorek a nebo podle obrázku?
Datum: 09. září 2011 12:21
 buď to máš špatně zapojený a nebo je špatný ten vypínač co je v masce
Datum: 09. září 2011 8:17
 kdyz to nefunguje tak to mas 100% špatně
Datum: 08. září 2011 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Taky mne to napadlo ale nefunguje ani ,,chcípák,, na kterém to mám zapojeno 100% správně
Datum: 08. září 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 problém bude nejspíš ve špatném zapojení
Datum: 08. září 2011 21:34
 Čau draci.Máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním VAPE na ČZ 175/477 ? Dochází mi trpělivost s originálním zapalováním a začínám přemýšlet, že bych zainvestoval do VAPE ? Zlepší se něják výrazně výkon, maximální rychlost, spotřeba a podobně ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jediný co to omezí bude frekvence sundavání pravého víka za účelem seřízení zapavování ( i když já mam kladívka a lezu tam jednou za rok, a to jen kontroluji). Za zmínku stojí i větší výkon alternátoru, díky kterýmu můžeš dát silnější žárovku, a 12V soustava (pakliže se nerozhodneš pro 6V, což nedoporučuju)
Datum: 08. září 2011 21:41
 pokud by jsi měl dorasovaný a rozštelovaný původní zapalování, tak se ti výkon může zvýšit, ale maximálně na normální hodnotu, rozhodně ti nepůjde přes.
Datum: 08. září 2011 20:59
 Pravděpodobně ne
Datum: 08. září 2011 17:40
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 ahoj draci..praskaj mi žárovky.. bude mi to svít když tam dám žárovku 6V\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\15w..? a nebude to furt praskat.. jo a jak poznám že tam ma cívku 6V nebo 8V.. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 21:11
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 mě je to jedno.. hlavně ať to svítí..a nepraská a udělá technickou
Datum: 06. září 2011 21:11
 O tom svícení si nedělej iluze, zkus si schválně vyjet v teď v půl desátý na výlet mezi vesnicema. Pojedeš po paměti a víceméně naslepo, je vidět pár metrů před tebou a krajnice, nic víc.
Datum: 06. září 2011 21:05
 je to na statoru .(magnetu)
Datum: 06. září 2011 20:18
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 to je tam někde napsaný..?
Datum: 06. září 2011 19:44
 jestly mas 30w magneto tak to musi jit a nebudou praskat.
Datum: 06. září 2011 19:40
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 a nevíte někdo jestli mi bude svítit dobře když tam dam žárovku 6V\25W..? aby byla silnější a nepraskla..
Datum: 06. září 2011 19:22
 tu cívku poznáš tak že by to tam mělo být někde napsany na vrchu
Datum: 06. září 2011 18:28
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 Zdravim panove, resim problem na me jawe 250 kyvacce, motor slape dobre, ale jak chci rozsvitit svetla, v turanu motor chcipne, a jelikoz o elektrice na motorce vubec nic nevim, chtel bych vas pozadat, jestli by mi nekd k tomu mohl neco rict. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel12395
 podivej se ve spínačce,jestli ti nejde nějakej kabel od světel na kostru....to neni dobíjenim,ale skratem
Datum: 06. září 2011 13:16
 muzeme ti k tomu rict ze ti to bud nedoboji vubec a nebo to dobíjí málo. aspon napis odkud jsi... trebas je tu nekdo z okoli co by ti s tim pomohl
Datum: 06. září 2011 13:08
 cau lidi, chci si dát na mustanga baterii, jakej tam mam dát regulátor? nebo kde ho sehnat? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 8:35
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stando... v poslední době mě Tvé komentáře krapátek udivují. Jestli se Ti zdá že 15W žárovku svítí jako ďas, tak už fakt začínám pochybovat o tvém úsudku.. tedy nic ve zlém. Podle mě 15W stačí tak na jízdu krokem... on není totiž ani takovej problém že by jsi s 15W na cestu neviděl, jenže to by v protisměru nesměly jezdit auta s celkovým světelným výkonem přes 100W a nebo s xenony... potíž totiž způsobují zornice oka jezdce, které se při takové světelné masáži sevřou a přizpůsobí oko takovému množství světla v zorném poli. Jakmile tě ale auto mine, tak jim chvilku trvá než se přizpůsobí tmě kolem tebe a zprominutím pár metrů každej vidí ouplný "hovno". A nezlob se na mě, jet padesátkou třicet a víc metrů aniž mám absolutní ponětí co je na silnici předemnou (hlavně tedy díry) mě dvakrát nebere vzhledem k riziku pádu v takové rychlosti. Proto je důležité mít světelný výkon přiměřený tvým protijezdcům. S 35W žárovkou vidím silnici už po 15ti metrech co mě mine auto a to je pro mě ten nejdůležitější parametr u svítivosti přední paraboly než že mi ta 35W halogenka svítí daleko, když nic nejede. A vo t jde
Datum: 08. září 2011 8:35
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 dávat baterku na vape je holej nesmysl.....vape s 15W svítí jako ďas.....a regulovaný je.......jestli chceš blikny a podobný krávoviny,tak si dej baterku pod nádrž a 3x do roka ji nabij....
Datum: 07. září 2011 16:00
 chong: myslim jako kdyby tam nahodou chtel dat trebas 25W  ... a sam sobre vis ze na nocni jezdeni je tech 15W bludicka
Datum: 07. září 2011 11:35
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No a Vape tam dává 15W žárovku.. nevím že by se dělala slabší
Datum: 07. září 2011 7:04
 takže ty chceš upravovat vape jo? ... no... upravovat vape je nesmysl.... pokud tu baterku chceš na svícení tak se stejně nebude stíhat dobíjet protoze odber bude vetsi nez dobijeno (pokud teda chces pouzit jinsi zarovky nez na jake je vape delane)
Datum: 06. září 2011 23:11
 usměrňovač mam jeden protože si chci koupit bezkontaktní zapalování vape a tam je jeden okruh a ta druhá cívka jde jen na indučku
Datum: 06. září 2011 20:56
 koupit se nedá.... musíš si ho udělat.. schema je trebas na http://www.jawa-50.cz .. mimochodem.. na jaky proud mas ty usmernovace? a mas je jak se psal? pro kazdou civku jeden!!
Datum: 05. září 2011 21:09
 Usměrňovač už mam, akorát chci regulátor, mužete mi prosim někdo poslad odkaz jakej regulátor tam dát? jestly se dá koupit celej? díky
Datum: 05. září 2011 19:37
 první co potřebuješ je napětí z cívek usměrnit.... potřebuješ 3 usmernovace (pro kazdou civku jeden) .... pak si na netu teprv hledej schema na regulátor.
Datum: 05. září 2011 19:24
Jméno: Babetta 207
IP: uživatel8822
 Ahoj, mám takový zajímavý problém s mojí babettou 207.Koupil jsem ji jako nepojízdnou bez elektriky, tak jsem ji dal celou do kupy a nalil benzin. Babetta normálně chytla, ale udrží se jen pod plným plynem a vůbec nejde do otáček, jakoby se dusí, když pustím plyn hned chcipne. Zkusil jsem už úplně všechno. Vyčistil jsem celou palivovou soustavu a výfuk a furt ten samy problém, tak jsem vyměnil simerinky a pujčil si karburátor od kamaráda, ale furt se to nelepšilo ani po tom co jsem postupně zkoušel ladit předstih od 0.9po1.6 i bohatost směsi, furt se chovala stejně.Tak jsem si řekl, že poslední možnost je tyristor.Hned jsem ho šel koupit a po namontování si babetta ani neškytla,tak jsem vrátil ten starý originální a hned chytla,druhý den jsem tyristor šel vyměnit do mototechny za jiný, ale opět stejný problém namontuju nový a babetta ani neškytne.Jsem si jistý,že je zapojený dobře protože se starým normálně chytne.Podotýkám. že ten starý už má v sobě praskliny proto jsem ho měnil.Ty nové co jsem kupoval v mototechne jsou ty obyčejné madarské výroby. Doufám. že se vám to bude chtít číst a poradíte Díky moc maras
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:38
Jméno: Ada
IP: uživatel10173
 mel jsem to samy... dej tam novej zapalovaci pol pak to pude  mam to ozkouseny uz u tri babet  DD
Datum: 27. října 2011 18:38
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 jasne zapojoval jsem to podle cisel ale i tak je to stejne usporadany jak u toho staryho
Datum: 08. září 2011 21:41
 vacin: tak hod na net schema toho tveho jednoducheho tytristoru
Datum: 08. září 2011 20:03
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 Myslím že ty maďarský tyrystory maj prohozený kolíčky oproti originálu. Zapojils to správně podle písmen? Nejlepší tyrystor je ten, co si sám uděláš- tyrystor +dioda+kondik. Součástky za pade, užitek k nezaplacení.
Datum: 08. září 2011 13:42
 tak zkus dat jiný stator .. mozna mas jeblou civku ve snimaci... a kdyz to nepomuze tak bude problem jak sem psal... v sání vzduchu...
Datum: 05. září 2011 21:12
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Jestli máš prasklou krabičku od toho tyristoru, tak buď v klidu - já ji mám taky prasklou...pak můžeš zkusit někde v lepším elektru sehnat jednotlivý součástky toho zapalování a vyměnit to. Koukal jsem na to a moc jich tam není.
Datum: 05. září 2011 20:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 Pravě, že jsem všechno prošel a už nevim na co se podivat a to s těmi tyristory se mě zdá hodně divný. Kdyby se dala vyladit, tak bych ten tyristor nekupoval, ale podle mě je to, tím a když koupim novej tak nejede vůbec. Gufera sem taky měnil.
Datum: 05. září 2011 20:21
 Něco podobného mi dělal Simál...vyměnil jsem gufera na klice a byl pokoj. Mimochodem máme stejný problém s babetou  Já se chystám na generálku motoru.
Datum: 05. září 2011 20:06
 máš nasazené sání? když sundáš sání tak to nepojede.... a jak je na tom filtr vzuchu? na tohle jsou babety háklivé.
Datum: 05. září 2011 19:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 píšu. že předstih jsem zkoušel nastavovat od 0.9 po 1.6mm.Vše je několikrát nastavované čištěné a přetěsněné. Mě jde o to, proč to nejede s tím novým tyristorem, když to normálně musí fungovat a hlavně si myslím, že v něm je ten problém, protože už je starý a popraskaný. Jinak díky aspon za snahu
Datum: 05. září 2011 18:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 předstich třeba ? skus nastavit
Datum: 05. září 2011 17:50
 Zdravim pani Mam Jawa 50 23 mustang na ktorom sme urobili GO motora a prestalo davat isrku pri tom Indukcna cievka, kabel na sviecku, fajka, sviecka, kladivko aj kondenzator vsetko je nove. Predzapal je spravne nastaveny. Kable nie su nikde prerazene vsetko tak ako sa patri. Po GO som na nom presiel par km a potom prestal ist. Neviem si s tym uz rady Predtym nez sa ten motor rozobral isiel pekne ziadny problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:51
Jméno: miso
IP: uživatel12393
 vcera som ho zpojazdnil Zapalovacia cievka bola zla
Datum: 06. září 2011 7:51
Jméno: Jawaman
IP: uživatel404
 zkus vyměnit rotor
Datum: 05. září 2011 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 holt se to kostří tam kde nemá a nebo to máš blbě zapojené.....zapoj to nakrátko......jen indučku přímo na rám a kladívko na indučku(ted z hlavy nevim jak je to značený 1/15 a co kam jde,ale je to jedno).....pak zkontroluj jak jsi poskládal izolační podložky v kladívku....jestli třeba neupadlo kostření ze zapalovacího polu atd......nejlepsí je tam vrazit zapalování z funkční motorky....pokud nepůjde jiskra,víš že je v háji indučka.....a pak postupně vyměnovat kus po kuse......nejlepší diagnostika jaka existuje......
Datum: 05. září 2011 16:16
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak zkus třeba větší odtrh
Datum: 04. září 2011 20:39
Jméno: miso
IP: uživatel12382
 blbo zapojene to nebude bo z elektriku sem nerobil nic!!! len menil diely Pre tvoju informaciu skusam to uz mesiac a neni to prva motorka ktoru generalkujem. som rad ze vzdy sa najde mudrlant
Datum: 04. září 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 tak to máš prostě blbě zapojený. ukostření tam dej z indukční cívky jedno na kostru a je to. žádné druhé tam necpi. Musíš to prostě zkoušet a ne jít hned k počítači a brečet tu. S tímhle je těžká rada...
Datum: 04. září 2011 17:05
 ukostrenie je dobre mam vytiahnute 2 kostry.
svicky sme skusali 3x N17C aj N15C a neskrtla ani jedna
Datum: 04. září 2011 15:57
 tak skus vyměNovat postupně indukčku, kladívko, kondík. píšeš že jsi dal vše nové, tak ty věci musíš mít doma
Datum: 04. září 2011 15:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 ukostření...
Datum: 04. září 2011 14:16
 skus dát druhou svíčku. pokud jsi koupil svíčku brisk, tak se mi taky stalo že po pár kilometrech odešla. pokud to svíčkou nebude tak skus vyměňovat ty nový díly za starý
Datum: 04. září 2011 12:50
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zdarec, jak sundám stator z 21čky když je tam strhanej závit na M8 šroub? =(
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:36
Jméno: jawa
IP: uživatel11205
 ja som to robil tak ze som tam dal ten osmicku srob chtil som rotor a tlacil som ho von a druhu rukov som klepol kladivno posrobe a rotor mi vipadol. viem ze sa nema buchat do klukovej hriadele ale vtedi som nemal cas na vyrobu stahovaku.
Datum: 04. září 2011 15:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 musíš si vyrobit nakej stahovák a jen tak mimochodem je to rotor...
Datum: 04. září 2011 14:31
|



|