slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jawě 350/638 se davaji origo blinkry 10watt nebo 21watt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mam je tam ale mi ted nezvlada elektrika,tak jsem sundal o 15 wat silnejsi halogen,,priotm mi to dobiji a rele jsou dobre tak snad to pujde když koupim novou baterku :-P chci tam dat 10 kvuli prerusovace co jsme tady koupil bo ten na 21w je napytel je zavisly na otačkach
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
dej tam 21w žárovky svítí mnohem líp
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10w
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12325    
Ahoj kolegove, umite prosim nekdo polopaticky vysvetlit el.schema pro Jawu 23 Mustang? nejak nechapu zapojeni prepinace? diky za pripadnou reakci.karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12330    
Posurfuj po internete! tam to určite nájdeš:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel7391    
serus draci mam plane spravit na jawu 50-21 toto http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html co na to vravite len to nebude na 6Vale na 12 bude to fungovat bez problemov popripade nejake rady co a ako diki za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud si s tím nevíš rady, tak ti dám takovou radu, aby jsi to vůbec nedělal
 
 
Datum: 26. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Zdar draci, mám Jawu 555 jezdí/la perfektně, ale poslední dobou mám stálé problémy se zapalováním. každou chvíli nejde jiskra na svíčce. už jsem několikrát měnil, opaloval a čistil svíčku, vyměnil jsem i fajfku. Měnil jsem zapalovací kabel, idukční cívku a dynamo. Čistil jsem kladívka a měnil kondenzátor (mám vyměněné asi už všechny kabely). Občas se to ze záhadných důvodu rozjelo a občas to jelo lépe než před tím :-D... ale už zase nejede... Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Předstih i odtrh mám taky nastavený, ale myslím si že mám spíš někde špatný kontakt na kabelech, protože mi občas vypadne i okruh světel a klaksonu a stále se mi pálí zadní žárovka, ale nemůžu přijít na to kde je problém....
 
 
Datum: 30. srpna 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastav odtrh pokud mu nebude sloužit 0.4mm udělej menší a svíčku skus bud uplně sklepnout jestli to nebude fungovat dobře a nebo roztahnout na zvolený mm a jinač to zapalování není sním problem někde máš spíš chybu.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
skus nastavit odtrh(0.4mm)a když to nepomůže mohl by to být vybitý rotor...jestli je to tak,tak budeš muset za někým zajet a dat mu to na nabití...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12317    
Nastaviť ho vieš? ak áno tak to skus:-)
 
 
Datum: 22. srpna 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: cezeta487      IP: uživatel11232    
Zdar draci, potřebuji poradit se zapojením blinkrů na mé CZ 175/487, predchozí majitel blinkry odpojil a navíc udělal nesmyslný guláš v drátech tím že je na několika místech přestříhal, nemohl by jste mi někdo prosím poradit postup zapojování, nebo aspon nejaké slušné schéma el. ??\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nBudu vděčný za jakékoli rady či návody, dík .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: šulek      IP: uživatel12258    
čus draci. Při jízdě na čezete 175/477 mi přestalo svítit potkávací světlo. Dálkové mi svítí. nevíte co s tím je? Už sem zkoušel prostříknout ten přepínač na řídítkách sprejem na kontakty ale nepomohlo to. Myslíte si že může být chyba na žárovce? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2485    
Mimojiné protože potkávací vlákna mívají lehce menší watáž....u fichtla teda ne,ale všeobecně jo.....
 
 
Datum: 24. srpna 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je běžná věc že u dvouvláknovky skoří to vlákno které svítí nejvíc tj: potkávací vlákno ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, kámoš má zase dvouvlákno na pinckovi a jedno (dálkové) prasklo, takže mu to svítí jen na potkávačku ... Takže začít u žárovky, pak zkontrolovat kabely jestli se neutrhly pak se pořádně kouknout na přepínač...
 
 
Datum: 22. srpna 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: šulek      IP: uživatel12258    
chtěl sem začít u žárovky ale zase je mi divné že svítí ty dálkové a že to neshořelo celé pokud to shořelo
 
 
Datum: 22. srpna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešíš špatně.u jakéhokoli světla začni u žárovky
 
 
Datum: 22. srpna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, opravuju pařízka, a našel jsem pod sedlem část držáku na baterie, podle schématu by to mělo býti jen na klakson, mám pravdu? a dále bych rád věděl o jaký typ baterie se jednalo, když už to tam je, tak bych to rád oživíl, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pařeza už mám jen nádrž, válec a převodovku
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrá, ted ještě ty náhradní díly, ty čezetáku nic nemáš? na internetu po mě chcu za blatník litr, pionýra sem kupíl za pár šestek, a takové ceny na mě vybafnu, potřebuju blkatník zadní, prsíčka levostranné, a stojan, jinak mám vše
 
 
Datum: 23. srpna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
centrální! a zacvakával se to takového nesmyslu na konci výfuku.... jo a jiný stojan než z pařeza tam nedáš :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Co vím já tak tam nikdy jiný než centrální nebyl
 
 
Datum: 23. srpna 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ostál mě tam jen bakelit, držák už je potracen, nejaký vytvořím, ještě bych se optál na stojan, na prvním tipu byl boční? taky ho postrádám
 
 
Datum: 22. srpna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bakelit_drzak_baterie2.html je to součást toho plechového držáku jen de o to co tam máš jestli bakelit nebo plech ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Čau jsou tam 2x ploché 3,5V baterie normállně to koupíš v drogérii nebo v obchodě k nim ještě patří právě ten tvuj držák a ještě pouzdro viz odkaz.. :-) v jednoduchosti je síla
 
 
Datum: 22. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě na něj sháním zadní blatník, kdo by měl, odkoupím
 
 
Datum: 22. srpna 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdravím draci chtěl bych na mustnaga sehant bezkontaktní zapalováni, ale nechce se mi dávat 3200,- Nevíte o nějaké levnější variantě, která je stejně účinná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam to konkretne nepíše ale tu jo http://www.mopedtuner.at/premium-innenrotor-licht-p-47.html a to pri 12V
 
 
Datum: 22. srpna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Jak jsem psal níže.....v době,kdy to bylo na vrcholu,tak to chodilo bez statoru,bez rotoru,bez dobíjení,jen čidlo,závora,CDI a spokojenost maximální,otáčky do 9000.....jenže prostě se to sypalo....on prostě přečasovanej dvoukanál "vibruje".....neříkám,že to zapalování už nepoužiju,určitě použiju,chci si udělat traktorovitou 70ccm do J555 a tam tohle zapalování využiju na 100%....prostě na to cestování od vsi ke vsi,od hospody k hospodě a tam to svícení potřebovat budu......jako řikam,kdo chce alternativu bezkontaktu na seriovku,tohle je super možnost.....ale jestli to chcete na upravenýho pionýra,tak jedině to nějak upravit pomocí těch SMD součástek a "IGBT tranzistoru" jak píše Chong......mimojiné Vape je a stále bude (kontrakt se nezdařil) na 20W....a nebo je tu ještě závodnější verze bez světelnýho okruhu.....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
To Standa.. nojo, no.. vibrace jsou sviňa :-) Leda to snad vyseknout v SMD (menší hzmota odolnější vibracím) a ještě k tomu zalejt zalévací hmotou jako se to běžně dělá. Problémy s tyristorama bývaj, ale to se dá obejít použitím IGBT tranzistoru bez úprav, prostě ho tam fláknout namísto tyristoru. Ad to superVape.. nevidím tam info o 60W... ale zdá se mi to nereálný. Jde totiž o to, že pokud se použije vnitřní rotor, tedy že vinutí je na vnější straně sestavy, tak je pro rotor tak málo místa, že jeho průměr je významně malý, čímž se zmenší obvodová rychlost, která je velmi důležitá pro indukci ve vinutí alternátoru. Dá se to obejít použitím moderních magnetů, ale stále je tam zásadní problém s tím že prostředkem rotoru prochází ocelová hřídel kliky, kvůlivá které tam musí být poměrně velká mezera s nemagnetickým materiálem a pak je tam málo místa na materiálů magnetu. Vhodné řešení je proto použít konstrukci stejně jako klasické Vape na veliké motorky. Tedy použít vnější věnec rotoru s magnety (něco jako má např. ČZ150C) a vinutí situovat směrem ke středu. Je to trochu konstrukčně složitější a pro vysoké otáčky se to musí lépe vyvážit,ale rozhodně je na tom obvodová rychlost mnohem lépe, včetně problém s magnetickým zkratem vlivem hřídele kliky.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Chongu věci se maj tak,že pro seriovku je tvuj výtvor perfektní,to můžu potvrdit,klobouk dolu,světla a všechno supr,ale jak se to použije do něčeho co "jede víc" tak se z toho začnou drolit součástky vlivem "vibrací"....mě se to prostě na "polozávoďáku" nonstop sralo.....napřed problém s kondenzátorem,dvakrát jsem ho přiletoval,potřetí i zatavil pistolí,na počtvrtý už jsem ho přitahnul stahovací páskou a když přestal odpadávat kondenzátor,tak se začal srát tyristor(mojí vinou to nebylo,baterku jsem vyndaval po každý jízdě),dvakrát s tim Zděnda něco udělal,pak se to posralo tak,že motor běžel jen na volnoběh a po přidání plynu to házelo oheň z karburátoru....v tu chvíli jsem se prostě už nasral a koupil Vape,protože jsem potřeboval mít v zapalování jistotu....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-do-r-0 je to fajn varianta ale bohužial 8200 :-D je šialene moc... každopadne je to od vape a 60W svetelný výkon a rozne nastavitelné krivky predstichu
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Pokud se ti ale nechce nic vyrábět, tak nic jiného než Vape ti nezbývá koupit... Stando, zlobím se na Tebe... stále svojí úpravu zapalka považuji za zdařilejší, než prodávané Vape, už jen proto že i v nerozšířené verzi původního statoru dokážu dopředu svítit 25 až 35W, oproti originálu a Vape k tomu pouze 15W.. no mě je hned jasný kdo by v noci viděl na cestu líp... chudák s Vape 15W, originál Pionýr (30W verze) 25W a Chongova úprava 35W výkonu předního světla :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Před několika dny jsi se ptal,odpověděl jsem ti. Pokud chceš variantu levnější,postav si Chongovo CDI s halovym čidlem místo kladívek....návod je na webu http://www.Jawa-50.cz .......mám ho doma a je to taky dobrý,ale Vape je Vape....bohužel.....a cena Vape neni vůbec špatná.....podivej se co stojí takovej Motoplat novej.....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
čau, koupil sem nedávno jawu 350/369 ale mám menší problém. Když motor běží bez světel atd... tak volnoběh drží krásně, nechcípá ale jak zapnu světla tak ho jakdyby drží taky ale dycky zničeho nic chcípá, pak to trochu promíchnu a zas jede a pak zas chcíp. Třaba jak brzdim motorem před křižovatkou tak to semnou trhá protože to chcípá a a přes rychlost zas startuje. baterku sem dobil, na druhý den sem se jel projet vše ok ale po 20 km to začlo dělat zase. prosím poraďtě díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
na to sem se zapoměl zeptat předchozího majitele takže nevím jak je stará :-( ale zkusím to ještě jednou nabít a projet a potom zkusit tu novou baterku dík
 
 
Datum: 22. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš ti odešla ta baterka, zvlášť když ti to po těch 20 km dělalo znovu, já měl stejnej problém na mosquitu a nová baterka to spravila ;-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti to málo dobijí ale já se v tomhle moc nevyznám co relátko nebo uhlíky je to vše ok ? baterka jak je dlouho stará
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      E-mail:      IP: uživatel7826    
zdar lidi,fichtla jsem uz sice prodal ae stejne se vas potrebudu jeste na neco zeptat...koupil jsem si suzuki ts50 a mam asi starej tyristor...zavada je asi takova ze motor ma tocit 11-12tisic a jsem rad kdyz toci 8...vcera jsem byl za jednim typkem co se v tom vyzna a poradil mi abych si sehnal nejaky starsi tak se vas chcu zeptat jestli nekdo o nejakem nevite...jinak daval jsem tam novou svicku,faju i kabel,vzduch. filtr jsem pral a zkousel sem to i bez nej,potom jsem mel i sundany vyfuk a bylo to to same a jeste jsem kompletne rozebral karbec a vyfoukal ho kompresorem tkze temadle vecma to byt nemuze...jestli nekdo mate podobne zkusenosti tk se pls ozvete na mail horakr11@seznam.cz...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      E-mail:      IP: uživatel12310    
jko ono to nevytoci vzdy...pred chvili jsem to byl zkusit a tocilo to slabych 9 tkze fakt nwm cim by to mohlo byt...jak sem byl vcera za tim mechanikem tak jsem se ho na to ptal a on rikal ze pry si to steluje samo predstih podle potreby a karburator sem mel vcera komplet rozebrany a vyfoukany kompresorem...no asi pred tydnem sem zjistil ze tam je oil master tak jsem vypoustel nadrz a 5 litru vyteklo za ani ne 3 minuty...tk kohoutek je ok....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Když ti to naprázdno vytočí 11000rpm, tak to tyristorem nebude, ten by ti s omezovačem tohle nedovolil ani bez zátěže... hledal bych chybu v předstihu a karburaci. A když píšeš o kohoutu.. zkoušel jsi ten průtok, nebo odpovědí jen říkáš že má obvykle větší průtok? :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      E-mail:      IP: uživatel12309    
omezovac tam podle me nebude ptze pri plnem plynu na neutral to toci nekdy az 11 tisic...horsi to je s rychlosti...tam se nad 8 nedostanu ani kdybych jel z kopce...kohout ma asi 3x vetsi prutok nez u fichtla a ta motorka moc nezere takze tim si myslim ze to nebude...ja uz fakt nevim...vcrera mi ten mechanik rekl at zkusim nejaky starsi ae funkcni tyristor a pak se uvidi...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
A co palivová soustava.. kohout.. pouští dost benálu při plným plynu? :-) i to může fungovat jako omezovač
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to spíš viděl na omezovač jak píše Ondra... Většinou je to nějaká vložka ve výfuku nebo nějaká klapka v karbci a u vzduch. filtru.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Taky bys tam mohl mít omezovač ja jsem ho měl na suzuki intruder 125
 
 
Datum: 21. srpna 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tu SUZUKI TS 50 mě to nic moc nevyhledá měl sis spíš koupit SUZUKI TS 125ccm :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Tu a tam po mě někdo chtěl vyrobit tyristorové zapalování. Takže byť je to svým způsobem reklama, nyní jeden vývojový přebytek prodávám na aukru. Kdo má zájem je tam k mání. PS jinak samozřejmě platí že na zakázku nevyrábím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Samozřejmně to musím dodat. Můj komplet zapalování nestavěl ani Chong,ani Já,ale jeden muj kámoš borec přes elektroniku.....samozřejmně se omlouvám za blbý kecy;-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Stando, ale měl bys taky říct že to tvoje CDi jsem nestavěl a neletoval já :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Bakoun: Chvíli jsem jezdil na samotném CDI napájeném baterkou. Rotor jsem vyhodil,stator jsem ořezal,udělal na něj držák ze silonu na halovo čidla od imfsoftu(tak nějak to měl stejsky na symetráku) a clonu rovnou na kliku...jako fungovalo to parádně než mi z toho CDI zase něco upadlo :-D:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Asi by to napájet přímo ze světelného pólu šlo, ale vhodnější na takový provoz je DC-CDI ver. 3.0 z mých stránek. To nepotřebuje stabilizovat napětí, ale pouze jen usměrnit. Je ale otázka zda při volnoběhu je světelnej pól schopen vyrobit dostatek energie. Obvody měniče totiž mají ochranu že při podpětí se vypínají.. Prot je podle mě vhodná kombinace DC-CDI, malého olověného akumulátoru a živit to zároveň ze světelného pólu, který by byl pochopitelně usměrněný. Tím se zajistí že akumulátor bude průběžně dobíjený. Ale bez regulace dobíjení je tam riziko, že se baterka přebije. Ale tohle všechno je otázka jak moc to pak člověk chce mít složitý.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Chong: přesně na to light CDi narážím .) Startpáku stejně nepoužívám a zajímá mě, jak až moc bohatou směs to dokáže zapálit bez 4-taktování .) Jinak to CDi je zajímavé, ani spotřeba není kdovíjak hrozná... Pro sériáka na 3h. závody by to vydrželo. A nebo baterku do prčic a napájet to ze svět. cívek+usměrňovač a stabilizátor. No teda, to by bylo fajn...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
http://aukro.cz/show_item.php?item=1780093708 . Ad Bakoun. Existuje jedna teoretická možnost jak zdvojnásobit energii jiskry u klasického CDI (např. zmínění LightCDI), ale popravdě, pokud bych potřeboval jiskru s vyšší energií pro zapálení náročné směsi (např. ethyl), volil bych rozhodně DC-CDI (bateriové), kde je možnost mít energii výboje pod kontrolou. Nevýhodou klasického CDI je že výkon jiskry je závislý na otáčkách, čímž jsi ve značné nevýhodě při startu startpákou. A pokud máš na mysli bohatší směs jako takovou, tak na to stačí i to LightCDI, nebo jakékoliv jiné a není třeba jít na komára s tankem :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mně se spíš zamlouvá to "Light bezkontaktní CDI", udělat ho silnější zapojením na 2 cívky, abych mohl spalovat bohatší směs .) Takový menší paralyzér .)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pošli odkaz a cenu a co je vše potřeba udělat při instalaci.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel12305    
Mám ČZ 175 /487. Trápí mě dobíjení. Jezdím převážně v malých otáčkách po lesích, na houby atp a v té době dobíjení svítí, zhasíná vždy až tak při 40procentech plynu, rozsvěcí se zpátky pod tyto procenta. Poradí někdo, jestli to lze poštelovat? Baterie nová 6Volt. Nesvítím světly. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
No to že se ti rozsvěcuje kontorlka dobíjení když je motor nastartovaný není v pořádku.Zkontroluj si na dynamu uhlíky, zda jsou vpořádku a vyčisti si dynamo hlavně stator a budící póly komutátoru od toho prachu z uhlíků nějákym hadříkem navlhčený třeba v technickém benzínu nebo acetonu. Mě to pomohlo.A jestli tohle nepomůže tak pravděpodobně není vpořádku relé
 
 
Datum: 28. srpna 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Nic proti, ale po lesích se na motorce nejezdí,tedy rozhodně ne nikdo se zdravým rozumem... a jestli s ní jezdíš na houby jak píšeš, tak jsi dost kuriozita. Na jednom gripu košík s houbama, v druhý ruce plyn a nožík na čištění hub a hurá na to... fakt bych se smál až bych se za břicho popadal.. tedy než bych ti hodil klacek do výpletu :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
možná máš rozladěný dobíjecí relátko.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nemáte někdo schému jak zapojit dráty s tou spínačkou s klíčkem???je to 05.....už netušim:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni zac draku ale este nieco, ked to zapojíš podla posledneho tak aby ti svietilo zadné svetlo sú na spínačce 2 kontakty prepojené s tenkým medeným plechom to musís prerezat
 
 
Datum: 23. srpna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík za odpovědi draci, snad zejtra už to pude.....dneska se mi to povedlo, ale někde byl error:-( nechcípalo:-) Ještě jednou díky Jencovi
 
 
Datum: 21. srpna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty tam máš už zapalovanie novšieho typu 20W tak schéma http://jencomoto.wbs.cz/zapojenie_20w_spinacka-1_original.jpg
 
 
Datum: 21. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: djangi      IP: uživatel12264    
včera jsem řešil úplně to samé.... musíš si tu elektriku ve světle docela překopat a hlavně pokud máš původní světelné cívky, tak to bude asi sranda.... já to dělal taky na 05 r.v. 66 ale už jsem si to překopal na 30W (zápalko už je od výroby to novější, takže stačilo jen přehodit cívky)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rok 1964:-) díky a jdu to zkusit:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. srpna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aké máš zapalovanie?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď to svítí, nebo troubí...oboje na dvou aktivních polohách,(nejde to přepínat). Díky za reakce
 
 
Datum: 20. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: d2an      IP: uživatel12301    
Zdravím, potřeboval bych poradit se zapalováním na 05. Mezi kladívkem mi to házi velkou modrou jiskru. Čím větší otáčky motor má, tím je ta jiskra větší. Je to normální? Myslím, že dřív to nedělalo. Kondenzátor jsem zkoušel měnit za několik jiných, funkčních, ale nic se nezměnilo. Taky jsem vyměnil svíčku,fajfku,kabel,indučku a nic. Předstih a odtrh mám nastavenej správně. Jinak jiskru na svíčce to házi pěknou a motor šlape dobře. Jenom ta na tom kladívku mě štve, protože si myslím, že mi ho odpaluje. Za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nový kondík a nebo je to v pohodě mezi kladívkem musí házet jiskru malou a nebo kladívko už je špatný jinač tam žádný problém nebyl.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12298    
někdě ti probíjej kabely na kladívku:-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den poraďte mi, mám mustanga a z ničeho nic mi začal cukat, karburátor jsem vyčistil vzduchovej filtr taky svíčka hází jiskru ale když ho roztlačím tak začne škubat a pak se udusí. Myslím si že to může být v magnetu ale nevím. To samé dělá mému kamarádovi. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih odtrh svicka fajfka a nebo ucpany nekde karbec nejlepsi je to vse profoukat do detailu kompresorem.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel12299    
Mě tohle dělaL FICHTL TAKY TAK JSEM DAL NOVOU SVÍČKU A JE TO OK!
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím to ale předstih jsem nastavoval nedávno.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel12298    
Zkus nastavit znova předstih a odtrh a vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jaký máte zkušenosti,ze svíčkou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/8622.html,do jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je TR 22 (14) DENSO je jinak good a nebo BRISK a nebo PAL 14-7 studená a nebo BOSCH.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Biro      E-mail:      IP: uživatel12297    
No tak tuhle N15C mam ve fichtlu je hodne dobra hazí jiskru za kazdych podmínek a startuje mi to porat kdyz ne naslapnutim na na 99 % na tu jedničku sam sem ji kupoval sice jinde ale urcite je dobra ja bych si ji koupil .
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: dominos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám novou elektro instalaci na jawu 550 vše zapojeno šlape ale když zapnu na přepínači polohu na světla tak se mi spálí s víčka díky za odpovědˇ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12290    
SI zmeraj aký veľký máš prúd
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci chtěl bych na mustnaga sehant bezkontaktní zapalováni, ale nechce se mi dávat 3200,- Nevíte o nějaké levnější variantě, která je stejně účinná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
NE,Vape moc doporučuju!
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
hoj, hele pasovalo by magneto z babetty 210 na fichtla i se zapalkem ? byla by to nejaka vyhoda ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý! prosím elektrikára o pomoc. Keby som použil tento prerušovač smerových svetiel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri.html a by som použil iba 15W žiarovky a by som nemal ani kontrolky čo by sa stalo? začali by blikať rýchlejšie? Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj by som to vyskusal keby som mal doma starý prerušovač.. ale na to nechcem kupit nový aby som to pokazil lebo je to velmi háklivá vec, je tam medený drôt tenký ako vlasy a to šponuje ten šroub
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10027    
Skus to, když to bude blikat blbě tak pootočíš tím šroubkem pod tou bakelitovou destičkou.. :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lebo original chema pre vývozný kapotovaný mustang dokonca predpíše 30W prerušovač ale to asi bude dokopy 30W http://jencomoto.wbs.cz/blinkrbateria-1_original_original.jpg
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že by se to dalo uregulovat na nějakou přijatelnou frekvenci i s těmi žárovkami
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava: blikat
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak je na tom napsaný 21W tak 15W žárovky na tom budou svítit o dost rychlejc....
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 19:16:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu