Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 čaute, nevíte čím může být že mi moje babeta 207 dobíjí do světel 12V ? Včera to ještě šlapalo a dnes už se nerožli světla a de tam větší proud než by měl jít. Díky za odpověď kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 20:20
Jméno: Petr
IP: uživatel12662
 Zdarec,dělá to jedna světelná cívka.Z pohledu levá spodní,klidně ji odpoj a máš pokoj.Nebo kup za 150-180kč usměrňovač,je to taková malá krabička píchni ji na světelnej kabel co jde z tyristoru a můžeš drandit.Já jsem tam vrazil reostat ze starý škodovky,co byl na stahování osvětlení přístrojovky a je to taky v pohodě
Datum: 25. října 2011 20:20
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 nene,, do včerejška vše fungovalo na 6V  teď večer už je tam 12.. nechápu..
Datum: 25. října 2011 19:15
Jméno: tě péro
IP: uživatel12661
 to mas 12v civku , musis tam dat 6v civku a pak ti to bude fakat
Datum: 25. října 2011 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čavec mám dotaz u me 350/634 sviti kontrolka dobijeni i po nastartovani a zhasiná až tak při 2 500-3000 otáčkách je to normální?přes den mě to tolik nevadí normálně to dobíjí v pohodě ale v noci mi pak na nízký otáčky moc nesvítí světlo jde no něšjak seštělovat aby to rele zapínalo dřív?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 10:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 kdyz odpojim baterku tak to klapká
Datum: 26. října 2011 10:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a k tomu novému relé, odešlo mi na čezetě (stejné dynamo jak 634), tak jsem koupil nové s tím že bude po problému, a právě naopak, to nové bylo špatně seřízené a spínalo už od 5,5V, takže bylo sepnuté prakticky furt a baterku spíš vybijelo...
Datum: 26. října 2011 9:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš jawácký dynamo 6V 75W, tak ti prostě nemůže dobijet (nabitou baterku, ne nějakou chcíplotinu se 4V) na volnoběh, už jen proto že při těchto otáčkách prostě nedá potřebnejch nejmíň 6,5V.. ještě bych chtěl zdůraznit že nesvítící kontrolka dobijení ještě neznamená, že motorka skutečně dobijí! (nýbrž jen sepnutý spínač v relé)
Datum: 26. října 2011 9:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Mne 634 dobíjí už od 1000 otáček , mám nové relé .
Datum: 25. října 2011 18:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chong: netvrdím, že na zvýšenej volnoběh dá dynamo celých 75W, jen že stoupne napětí na nějakých cca 6,8V, kdy by měl sepnout spínač relé a dynamo začít dobijet baterku, zatím ještě ne udávaným proudem 10,7A...
Datum: 25. října 2011 17:04
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 On si totiž málokdo přečte údaj na statoru dynama, tam je uváděný údaj od kdy je oněch 75W z dynama k mání.... už si nepamatuju v jakých jednotkách to bylo, ale vím že to bylo tak od 3500rpm. No to rozhodně volnoběh, ani zvýšenej není
Datum: 25. října 2011 12:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano je to normální, 75W dynamo na volnoběh nedosahuje dostatečného napětí pro dobijení baterky, relé spíná až při zvýšeném volnoběhu.. když ti relé bude spínat dřív, bude víc vybijet baterku, proto tam to relé je..
Datum: 25. října 2011 11:12
 caute lidi neprodavate nekdo prosimvas dynamo + rele (popr. +rotor) na jawu 175 356? 6V beru jakoukoliv watáž jen aby to šlapalo jak má
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Mam toho doma dost,kompet 3 rotory+statory s relátkem+asi 3 rozebraný na díly.....problém je ten,že nevim,jestli to chodí a co chodí a u každýho je nějakej menší problém....kus uštíplýho plastu,chybějící odpor,uhliky a podobně....známej mi to dal za pár piv....já si z toho vykuchal jedno nepropálený rele,jedny nevydrolený uhliky a vizuelně nejzachovalejší rotor s minimální drážkou a to použil do péráka.......pomohlo by ti to nějak? něco bych ti z toho poslal......jestli si na mě nestratil telefon,tak mi cinkni,proberem co ti to dělá a co to nedělá.....
Datum: 25. října 2011 17:28
 to že ti to nedobíjí vubec nemusí být regulátorem ty bambulo  .. co takhle uhlíky? a vyčistit drážky mezi lamelama na komutátoru
Datum: 24. října 2011 21:57
 Ok, jak chceš, je to jen na Tobě...  A já si právě nejsem jistej jestli je vůbec funkční.. Ale mělo by bejt..
Datum: 24. října 2011 21:30
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 hele toto rele mam doma azitra ho jdu vracet pekne mne sklamalo nedobiji mne to a prave proto prechzim na origo !
Datum: 24. října 2011 21:22
 Mam jen to relé...  A fotku už jsem ti poslal na mejl. Ale neni tam moc vidět.
Datum: 24. října 2011 21:19
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 máš tedy stator + rele urcite?
Datum: 24. října 2011 21:17
 Mělo by bejt funkční, dostal sem ho zadara od kámoše co vyklízel po přibuznym sklep kde je měl jako náhradní.. A po fotu se kouknu.
Datum: 24. října 2011 21:14
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 A nemas i stator?? ja chci kompletn echci davat 2x za postovny
Datum: 24. října 2011 21:05
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 funkcni??? urcite??? nebyla by fotecka? kdyztak muj mejl libor.podola@seznam.cz
Datum: 24. října 2011 21:05
 Mam doma jedno relé 6V 75W myslím, kolik nabízíš?
Datum: 24. října 2011 21:02
Jméno: sima
IP: uživatel289
 ja mam u pio. 21 takovej problém když ho nahodim a zapnu tlumeny světla tak mi to pochcípává a pak následovně chcípne uplně tak po 3 fteřinách nevite nekdo cim by to mohlo bejt??? předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to bez světel běží normálně, tak nejspíš nějakej šlus ve spínačce
Datum: 24. října 2011 20:46
Jméno: sima
IP: uživatel289
 no právě že já mam tet vod léta novou
Datum: 24. října 2011 18:43
 Cus draku.Mel jsem taky takovy problem ale zkus vymenit civku a kdyz to nepomuze tak ti to nekde zkratuje.To je moje zkusenost.Neni to sto pro ale byva to tim.
Datum: 24. října 2011 18:26
 čau draci.. mam jawu 350 12v.. a když dobiju baterku tak mi to jde v poradku ale třeba pak jak jedu pozdeji po tme po meste a mam pustene svetla a blinkry tak mi to začne v nizkych otačkach chcipat a vyskakuje mi valec,,pak i při startovani mi to chytne na jeden valec a při přidani plynu chytne pak i druhy ...na baterce při vypnutem stavu je necelych 12 v když jedu po rovine při vyšich otačkach tak to zvlada včechno v poho..když dam na baterku merak kolik to ma dobijet?...je to baterkou nebo dobijenim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:30
 Předpokládám že máš 12V alternátor (motor 638, případně 632 s altíkem). Na baterce v klidu by mělo být cca 12,5 V, při nastartovaným motoru se zapnutýmy světly a cca 3000 ot. zhruba 13,5 - 14 V. Závada bude nejspíš v
usměrňovači (černá krabička s dírkama v kastlíku). Vyndej ho a proletuj spoje zespoda, případně můžeš za pár korun postavit novej podle návodu http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=52&nodeid=940
nezapoměň proměřit dráty z fází altíku X. Y. Z jesli vedou - stačí pípákem (jesli nejskou někde zalomený a pod) a zkonroluj délku uhlíků. Celý dobíjení můžes proměřit podle tohohle návodu (je to odpověď na dotaz z jwm) Ten rotor buzeni 0,7 ohm mi pripada dost malo, pri zastavenym motoru byva na DF+ kolem 10V a to by pri 0,7ohm bylo nejakych 14A buzeni, mozna mas v rotoru sekly drat na kostru, zkousel jsi to merit? Pri seklem vinuti rotoru ale hodne casto odejde i regulator a alt potom budi porad naplno a baterka se vyvari. Zkus tenhle postup :Nejdrive je treba zkusit, jestli alt skutecne nedobiji, nebo jestli jen nesviti kontrolka dobijeni. Na baterku pripoj V-metr a zmer napeti v klidu(melo by byt 12.6V). nastartuj , zvys otacky na nejakych 3000 a podivej se znovu na napeti(melo by byt asi tak 13.8 az 14.2V) pokud to odpovida, rozsvit hlavni svetlo a mer napeti na vytocene masine znovu, je-li vetsi nez 13.8 je to OK a je vadne relatko kontrolky dobijeni, jeho pripojeni nebo kontrolka. Pokud se napeti nezvedne a zustane na tech 12.6V postupuj nasledovne. Zapni zapalovani a mer napeti na svorce D regulatoru - melo by nani byt stejne napeti jako na baterce(cca 12.6V), pokud neni, hledej na privodu k regulatoru, pokud je, mer napeti na svorce DF regulatoru, melo by na ni byt tak o 1-3V mene nez na svorce D(cca 9-11.5V), pokud neni, je asi vadny regulator nebo zkratovany jeho vystup.Vadny regulator muze byt v dusledkem zkratu budiciho vinuti bud na kostru, nebo mezi sebou. NEZ ZACNES MENIT REGULATOR, ZKONTROLUJ ODPOR BUDICIHO VINUTI Z UHLIKU(SVORKY) DF !!!! Odpor ze svorky DF proti kostre musis namerit kolem 9 ohmu, souhlasi-li odpor budiciho vinuti, muzes vymenit regulator.Problemy muze zpusobit i nespravne pripojeni regulatoru k uhlikum, vyvod z regulatoru z DF musi jit na + uhlik, - uhlik musi byt ukostren.Pokud tam toto napeti je, zmer napeti na svorce DF alternatoru, melo by byt stejne jako na regulatoru, pokud neni, je vadne propojeni regulator-alternator, pokud je, rozpoj konektor z DF a zmer proud z dratu do alternatoru(mel by byt vic nez 1A - odhadem)pokud neni je preruseny obvod buzeni altu (bud nesedi uhliky nebo je prerusene budici vinuti rotoru). Pokud budici proud sedi, prejdi na silovou cast, nejproblematictejsi byva usmernovac, otevri ho a zkontroluj jestli v nem vejsou vyhrate a uvolnene spoje, pokud ano, proletuj je, pokud ne, zkontroluj diody usmernovace(nejjednodussi je to multimetrem prepnutym na mereni diod) od usmernovace odpoj konektory XYZ a konektor +,+ pol multimetru pripoj na - usmernovace(nebo na kostru) a a druhym hrotem utukej vyvody XYZusmernovace, kazdy by ti mel ukazat tak 0.4-0.6V,nakonec promer vyvod + usmernovace, ten by mel ukazat tak 0.8-1.2V, pak dej - hrot meraku na + usmernovace a +hrotem otukej XYZ, meli by ukazat zase 0.4-06V, diody ktere ukazou kolem 0 jsou prorazene, diody ktere ukazou vic nez 1V(zalezi na meraku) jsou vadne(nahrada je popsana v technice). Dale muzes promerit pracovni vinuti alternatoru, odpoj konektory XYZ,86, a ze konektoru 86 mer odpor proti X,Y,Z, mel by byt radove do jednotek ohmu a hodnoty vsech svorek X,Y,Z, proti 86 stejne. Odpor libovolne svorky XYZ86 proti kostre by mel byt nekonecno, urcite vice nez 1Mo.Propoj alternator s usmernovecem ,pripoj baterku(konektor na + usmernovace), nastertuj a mer napeti mezi X-Y, Y-Z, Z-X (POZOR, JE STRIDAVE!) melo by byt vice nez asi 5V na volnobeh a 14-16V na vytocenem motoru (zalezi na stavu baterky, kvalite diod, a zpusobu prevodu v meraku)zase by melo byt stejne pri vsech merenich. Pokud neni uvedeno jinak, meri se na konektorech ktere jsou zasunuty do sebe! Plati hlavne pro mereni na budicim obvodu. Mozna bude lepe zacit merit na silovem stupni, problemy na usmernovaci jsou dost caste. Pochlub se, jak jsi dopadl. [El Fag]
Datum: 25. října 2011 8:30
 12V baterka sama o sobě by měla mít tak 12.3V
Datum: 24. října 2011 22:29
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 zda prosim vas mam problem svicka jiskru nehází ale když si dám prst do fajfky tak kope jak kkk a když sundám fajfku tak třeba o válec hází už si nevím rady pomožte pls a díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 18:53
Jméno: jawcak
IP: uživatel10420
 taky vsecno mozny.
Datum: 24. října 2011 18:53
Jméno: vojtěch
IP: uživatel11734
 a fajfka??zkus jinou
Datum: 24. října 2011 18:46
Jméno: venca
IP: uživatel289
 tak to už mi došli nápady fakt sorry už nevim
Datum: 24. října 2011 18:06
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 jo nejsem blˇˇc
Datum: 24. října 2011 17:51
Jméno: venca
IP: uživatel289
 a máš tu svíčku uzeměnou vo motor..??
Datum: 24. října 2011 17:44
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 to uz sem taky skousel
Datum: 24. října 2011 17:40
Jméno: venca
IP: uživatel289
 dej tam jinnou svíčkku a skus to znova
Datum: 24. října 2011 17:24
 Zdarec,má někdo zkušenost s výměnou zapalka na MZ 150 a to za z 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 18:12
Jméno: riki
IP: uživatel12644
 Jelikoš ho nemám a s fychtla leží doma,a mz půjde na cros
Datum: 06. listopadu 2011 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 Vydím tu ten dotaz už extra dlouhou dobu. Asi nikdo zkušenost nemáme. Neříkám,že to nepude,ale určitě to nebude jednoduché...... proč nechceš na MZ origo zapalování?
Datum: 04. listopadu 2011 13:09
 Zdar když si koupim vape tak sundám starý stator i rotor nasadim rotor i stator nastavim předstih a ted musim nák předělat kabely ? chtěl bych to i se světly a bude to svíti huř než stávající 30w zapalování ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 0:06
Jméno: Reby
IP: uživatel16467
 tak jsem montoval vape a po mem zjistení svetla naprd ale nakopavam kdy se mi zamane na poprvé skousím řesit diody jak do predu tak do zadu treba to pomuze uvidim co s tim zmuzu ale treba to mam jen blbe nastelovane jeste si s tim musim asi pohrat
Datum: 25. listopadu 2013 0:06
 Jo díky chlapi asi do něj pudu ještě mimochodem taky uvažuju dát si do zadu na mustnga tlumiče ze simsona jelikož nejsem žádnej střízlík tak aby mi nedřel blatník v dírách pujde tam ? a co řetěz budu muset vyrobit nákou kladku ?
Datum: 21. října 2011 18:57
Datum: 21. října 2011 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Na co se ptal? Na vytrhání elektroinstalace....není potřeba....světla napojíš na světla a chcípání na chcípání......to je celé....schéma k tomu dostaneš.... A jak to svítí? Perfektně! 2x líp jak 30W na seriovce! ....ovšem co mi kdy nejvíc svítilo,bylo Chongovo zápalko,to musím přiznat,to byla masírka.....dopředu 35W žárovku a nekompromisní šajn....
Datum: 21. října 2011 15:08
 prej to s VAPE i líp startuje ale nevím co je na tom pravdy no
Datum: 21. října 2011 14:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Výhoda VAPE je, že dává maxim. výkon už někde kolem 4000 ot/min (někde tu byl i obrázek). Takže se vyhneš tomu, že světla na 3-ku pořádně nesvítí a musíš jet na 2. kvalt v plných otáčkách, což je poměrně časté, kor s "unavenými" magnety, jak říká Chong.
Datum: 21. října 2011 12:31
 vape je taká vec ze kto nemá riká ze je to o nicom a kto má stým skúsenosti riká ze je super a so svetlami je spokojný
Datum: 21. října 2011 11:52
 Takže světla bude pěkná slabota, váhám práve zapalování mám ložený nový a studenenj de na 1 a teplej na druhej ale jak dlouho mu to vydrží kdyby šel do toho vape jaký bych měl výhody jenom lehčí štělování předstihu ? ryska proti rysce
Datum: 21. října 2011 6:52
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Hele Vape má výkon 20W pro světelný okruh, kdežto Tvé současné magnetto má 30W. Otázka za sto bodů zní, za předpokladu že máš magnety Ok, které z nich má větší výkon?
Datum: 21. října 2011 6:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jak zapojím na pionýrovi 21 klakson???.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 17:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak píše Chong, jen je potřeba podle schématu najít ty správný..
Datum: 21. října 2011 17:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mezi dva dráty....
Datum: 21. října 2011 7:41
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Datum: 20. října 2011 20:38
 http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#schJ20.jpg
Datum: 20. října 2011 20:18
Jméno: neznam
IP: uživatel12533
 Zdar, prosím Vás jak mám co nejjednodušeji zapojit přední světlo ? ps. co nejmíň drátů
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 6:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Dost podstatnej rozdíl.. u 20W to táhneš přímo od světelného pólu u 30W to tahneš sice taky, ale zadní žárovka je zapojená paralalně k vláknům přední žárovky. Jinak při přepínání spálíš zadní žárovku a následně přetížením i přední
Datum: 22. října 2011 6:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam pocit že to takovej rozdíl nebude, v obou případech natáhneš drát od světelnýho pólu (pólů) na kontakt patice (případně přepojíš od spínačky), patici dobře ukostřit...
Datum: 21. října 2011 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 zapoměl jsi napsat jakou verzi zapalka máš, jestli 20W nebo 30W.. je to dost podstatnej rozdíl v zapojení...
Datum: 21. října 2011 7:42
Jméno: neznam
IP: uživatel12533
 takze z civky vede drat do spinacky-muzo ho odpojit a primo dat na dalkove a ukostrit ?
Datum: 20. října 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 z cievky rovno potiahni drôt na tlmené alebo diaľkove svetlo a dobre ukostri nič jednoduchšie už nemôže byť poprpade daj ešte dajaký jednopólový vypínač
Datum: 20. října 2011 16:47
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 čus sehnal jsem si magneto 30w s propojenýma cívkama ale mám magnet s označením 05. Myslíte že mi to dá výkon těch 30w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 16:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 skús dať ešte dole vlavo
Datum: 20. října 2011 16:43
 jak bych měl tedy umístit start. cívku? když ji dám do levého horního rohu tak je to na h****
Datum: 20. října 2011 14:42
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No to jsi nemusel shánět celé magneto, stačilo si sehnat jen cívky. každopádně platí co psal HH, tedy že pozice cívek je odvislá od použitého rotoru. Magnetické pole je stejné ale s rozdílným rotorem proti statoru bude stát jiskra za dvě věci....
Datum: 20. října 2011 12:13
 rozdíl tam asi je protože 30W stator a 05...rotor se mi nepovedlo doladit k poslušnosti a když jo stálo to za...
Datum: 19. října 2011 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud teda vim tak v nich rozdíl je, a to v poloze magnetů vůči vačce, takže by to mohlo hůř nebo vůbec startovat, což vyzkoušený nemam.. nicméně světelný výkon se odvíjí pouze od síly magnetického pole, takže by měl být stejný..
Datum: 19. října 2011 20:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je jedno či máš na rotore napísane 05 alebo 20 vždy je to ten istý skoro zaleži v akom nabudení sú ešte magnety wýkon záleži skôr od cievok
Datum: 19. října 2011 19:47
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Zdravím, chci podsvítit tachometr dvouma modrýma LEDkama a proto se ptám, když pincek vyrábí 6V střídavý a ledky jsou na stejnosměrné tak tam dám jednu diodu, ale zajímá mě jestli při vysokých otáčkách by se nespálily, a ještě bych tam musel dát asi nějaký odpor že, když ledky jsou na 3,5 V a budu je dávat paralelně, promiňte blbý dotaz, ale v elektrice nejsem tak zkušený. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 22:31
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 http://mabode.rajce.idnes.cz/Tacho_podsviceni-modra_dioda_http_www.youtube.com_watch_v_qzgIw3mm-QM/
Datum: 19. října 2011 22:31
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Dík moc, Jawa 50 můžu se ještě zeptat kde máš ty ledky ? jestli zvrchu nebo zespod, mě to zajímá jestli tě to neoslňuje jestli to máš zvrchu
Datum: 19. října 2011 16:13
Datum: 19. října 2011 16:07
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Ok, díky moc za radu, asi to vidím moc složitě
Datum: 19. října 2011 16:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to mam udelany taky,normalne dej 2 ledky do serie a usměrni diodou
Datum: 19. října 2011 15:27
Jméno: RealTekK
IP: uživatel12612
 Nazdar draci,\\r\\njakýma schottkyho diodama mám usměrnit pincka? Jaký přesně typ mám koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 18:30
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 O té 1N4007 to vím, a právě kvůli ztrátě napětí chci kupovat schottky. Takže koupím 8 diod typu SR5100 a každou cívku zvlášť usměrním podle Graetového můstku, říkám to správně?
Datum: 20. října 2011 18:30
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pól do zkratu dává 5A a na prázdno nepřesáhne napětí 85V. Hele pól dává 15W.. tj 15/6=2.5A ! takže 1N4007 odděláš jakmile přes ní budeš napájet žárovku s větším odběrem než 6W. Stačí to takto polopaticky pro radílky s diodou 1N4007.. a to nemluvě že to není shottky.... takže na na svorkách diody budeš mít ztrátu cca 0.7V nejméně však 0.5V.. u zapojení v můstkovém zapojení je to ztráta 1 až 1.4V... ze šesti  . inu to se to bezhlavě usměrňuje s takovou ztrátou
Datum: 20. října 2011 12:25
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Není 5A málo? a 100V moc? Někde jsem četl, že se doporučují 10A, ale ty se mi na 100V nepodařilo najít.. Takže mám koupit ty SR5100?
Datum: 19. října 2011 21:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj 1N4007 tam dan proste nemuzes ty by tam moc dlouho nevydrzely
Datum: 19. října 2011 19:30
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 1N4007 1A průrazné napětí 1000V. Oproti tomu uvedená SR5100 je 5A průraz 100V a to nemluvě že to první není shottky...
Datum: 19. října 2011 18:07
Jméno: jenda
IP: uživatel12593
 1N4007 myslim nejsou shottky a navic sou jen na 1A a o zavěrný proudu ani nemluvím
Datum: 18. října 2011 22:27
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 1N4007
Datum: 18. října 2011 18:12
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 SR5100
Datum: 18. října 2011 12:29
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 zdravím přátelé pionýra, motor dostal ránu, a ted magneto chytá a zapalovací cívku, ted se ptám, (syn to má na naučení jen), musím to rozpulit, a vyrovnat kliku, či bude to fungovat jestli to tak ponechám, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:28
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 hele kdyz to nepojede tak bych vymenil klikovku a i mozna lozisko ... fichtl treba pojede ale nebude mit takovy vykon
Datum: 16. října 2011 19:28
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Bohužel neporadím protože jsem nic podobného ješťě neslyšel ale to ten motor snad musel přejed tank...zkuste info v nějakém servisu.
Datum: 16. října 2011 19:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 to už právě nejde , s tím magnetem je pohnuto, a delá to jen v jednom místě, magneto se točí do šišata cca 1 mm , zajímá mě, jestli to pojede když si to pravidelně škrkne o cívku
Datum: 16. října 2011 18:16
 Zdravim, mohlo by staćit tu cívku povolit, nadzvednout (dát pod ní kus odztřižku z mlíka) utáhnout a papírek vysunout.
Datum: 16. října 2011 18:12
Jméno: da.23
IP: uživatel10444
 čau draci .. nevite nekdo čim to je ze se me furt pali zadi zarovička ?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:42
Jméno: ada
IP: uživatel10173
 dej tam 12v zarovky a mas po problemu..  D
Datum: 27. října 2011 18:42
Jméno: boban
IP: uživatel12655
 nazdar draku a nepálí se Ti i přední tlumené vlákno a obrysová žárovka? Mám na svém pařezu stejný problém a mám podezření na tlumivkum která je umístěna v parabole. Napiš
Datum: 25. října 2011 8:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš na špatném místě cívky,jaký máš zapalko 20w nebo 30w?
Datum: 16. října 2011 9:06
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 Zdravím, mám problém s baterií na svojí jawě 250ce. Na mínus kontaktu mám opravdu silnou oxidaci (viz foto - https://docs.google.com/leaf?id=0B09rXb7ubW02OTdmOThlZmItOWM2Mi00NWMyLWFiOWUtNzk4NDY2YTI4NTI2&hl=cs). Vytušil jsem, že by tam mohl unikat proud, tak jsem udělal sólo vypínač hned u baterky, mezi plus kontaktem a pojistkou v kastlíku. Vůbec to nepomohlo. Vím, že baterie dost oxidují ve vlhkém prostředí, ale neříkejte, že letošní léto a podzim může nadělat takovou paseku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 13:55
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 vazelinu jsem zkoušel... ale oxiduje jen ten minus kontakt...
Datum: 15. října 2011 13:55
 měl si kontakty namazané třeba vazelínou nebo je necháváš tak... prostě bez ošetření?
Datum: 15. října 2011 11:56
Jméno: simon
IP: uživatel289
 zdarec lidi,nevíte někdo jestli by se dal dát přepínač světel na klíček z jawy 350 na pionir?? předem díkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 21:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no dal by sa ale podľa mňa to nebude mať pekný efekt ak chceš to dať do paraboly treba väčšiu dieru
Datum: 14. října 2011 21:02
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 lidi zapojoval sem rele mechanicke a zapojil sme ho stejne jako predchozi polovodicove jenze nedobiji cistil sme i zaplako a stale nic a chci se zeptat jestli treba to rele nemusi mit kontrolku zapojenou aby to bylo videt jestli to dobiji nebo ne, ja cumim na spinaci skrinku a furt tam mam -0.5A  Jestli treba neni schopny to ukazat na spinacce .. A kdyz spojim 51 a 61 tak to z jedne strany na stranu ( z - do+ zpet do - preleti a zas nic).. takze manualne to nabudit nejde. diky za rady uz fakt nevim co bych s tim udelal uz se stim seru 3 dny. mam to takto na regulatoru svorky D M B. zapojil sem + kostra , B jde na - pól baterky , M jde na vinuti, a D jde na 61(na 61 jde i uhlik) a do spinacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:29
Jméno: LIBOR232
IP: uživatel5546
 KAMO FUNGL (3 MESICE STARE ASIK )
Datum: 11. října 2011 21:29
 a uhlíky jsou dobré?
Datum: 11. října 2011 20:36
 Dobjej... Nevíte někdo kde seženu tacháč na Jawu 90, kterej by měl 100 až 120 km/h??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 však ti říkám že starší typy mustangů měli ten samej jako jawa 90 do 120km/h
Datum: 11. října 2011 16:32
 No já tam mám z fichtla uz ted, ale nefunguje a ma jenom 80km/h. Mozna to bude jenom vypadla ručička nebo oddělanej mechanismus, ale nevim
Datum: 10. října 2011 22:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 burza,nebo ho vykuchej z nejakýho staršího mustanga je to ten samej
Datum: 10. října 2011 21:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 10. října 2011 20:08
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 10. října 2011 20:08
|



|