Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, chtěl bych udělat takový průzkum ohledně spotřeby Vašich strojů. Jedná se hlavně o PIO 05-23. Ne 550/555. Jakou máte spotřebu Vy? Já mám normální směs (cihlová svíčka) a žere mi to tak 1 nádrž na 60-70 km a nevím, čím to je. Žere to jak tank, ale nikde nic ani kapka zbytečně. Jakým stylem jezdíte? Takhle jezdíte s fichtlem i jinak než na plný plyn? Díky za informace. Jen by mě to tak zajímalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:42
 ja vazim 40 kg mam rok po vybrusu a nadrz mam na teden denniho jezdeni okolo 20km ale jako drzim mu poradne plyn pac kdyz mu nedavam tak se me uz stalo ze mi tak po roku od vybrusu se me pojebal valec coz je normalni pac se musi trochu zabehnout a ja jezdil na spotrebu a hovno hovno
Datum: 23. února 2010 16:42
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 No já sem jezdil na Mustangovi celý léto, dost jen krátký vzdálenosti a na spotřebu sem rozhodně nejezdil. Ale i tak byla tak okolo těch 3 na 100
Datum: 22. února 2010 23:00
 muj starej fík žere 3 litry na 100 a novej nwm,mač sem na něm najel 25 kilometru -D
Datum: 21. února 2010 13:06
 No tak můj tatran tah poměrně má, ale zase mi fest netěsní benzínový kohout, takže taky nestíhám dolévat..
Datum: 21. února 2010 11:03
 Mě žere třiapůla 638- 12litrů a pískam si vzteky že podělam kamion s cisternou benálu
Datum: 21. února 2010 0:23
 No presne Ondragam pokiaľ máš po vybruse a dobrú kompresiu tak to žeré akurát ale keď máš vydretí valec je to konec, na tatrane 125 som mal pôvodný valec a to už mala motorka 40 rokov a piest mi vo valci lietal skoro 0,5 mm a kompresia skoro žiadna to žralo jak desať Zily som nestihal liať benzín do toho
Datum: 20. února 2010 21:30
 Na pařezu jezdím od loňský března na 1 úplně plnou nádrž(neteče mi rezerva, takže vlastně 2 litry) Sice jezdím velice málo, ale věčně přeplavuju a startuju za studena a jezdí zadarmo. u mustanga mám vyběhanej válec a tak jsem ho musel točit do plnýho plynu i při rozjezdu, aby mě uvezl a taky žral jak tank.
Datum: 20. února 2010 21:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já právě mám 05 (ale je to už skoro 20-23 kromě válce :-o) a žere to vše stejně. Takže říkáte nejezdit furt na plnej? já myslel, že na fichtloj se jinak jezdit ani nedá!!!!  Díky za rady. Já myslel, že těch 3,5 litru je udávaná spotřeba na plnej knédl. A já si říkám, proč tolik žere i Bába
Datum: 20. února 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 To se nediv když mu držíš pořád plný knedlík   to by mě žralo taky 5 litrů...já když jedu po rovině tak držím tak 1/4 až 1/3 plynu když nefouká vítr a jezdím do 3 litrů na 100km...a je známo že 05 žerou mín než 21
Datum: 20. února 2010 20:53
Jméno: 20
IP: uživatel8555
 zdar hosi napsal by me nekdo rozmery saciho kolena na karbec dell orto 21 mam to na cestovni upravu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 myslim že dýlka kolena by mela bejt mezi 90 - 110mm - to se musi v praxi odskouset ,vnitrni prumer kolena logicky 21mm pri vyusteni do karburátoru dosedací plocha kolena na válec musi byt o obdelnihovem tvaru a postupne se koleno musi z obdelnikoveho tvaru vyustovat do kruhového tvaru....... a myslim ze by melo mit koleno radius takový,aby byl karburátor pár stupnu do spádu...... kdyztak mi opravte......nejsem si uplne jistej rozmezim tý délky........
Datum: 20. února 2010 12:14
 Zdarec. Poraďte prosím.Nedá se nějak vyřadit sytič u karbecu BING18/14/108 ? Mám s tím jenom trápení. Jedná se o manet korado. Moc těm sytičům nerozumím,ale podle mě je to jen pro zlost. V teple chytne moped na slabé šlápnití.Když jsem ho dal ven, (0°C) tak sice po dlouhém trápení chytne,ale hned zase chcípne a to je konec. Svíčka je utobená v benzínu a ve válci je určitě taky povodeň. Nevíte někdo,jak to obejít,aby karbec fungoval jako u jawa 21? Díky moc. Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych vymenil svicku se studenou hodnoutou ( pro studene starty) samozrejme novou
Datum: 20. února 2010 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 a nevrtal si se v tom??? A svíčku máš dobrou?? To že se to uleje nemusi bejt jen vina sytiče.........
Datum: 20. února 2010 11:15
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele u síma mi to vždycky když nastartuju tak mi to vylítne do otáček a postranim šroubem ani tim štělovacim na plyn to nejde.......nemam udělat něco s jehlou ??
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 7:41
 Tak sem to vyřešil tak, že sem to koleno do válce od karbecu zatmelil..a už to šlape jak hodinky!!!
Datum: 21. února 2010 7:41
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 nebo jesi nemáš roztrepený lanko.. a někde ho nemáš kouslíí
Datum: 19. února 2010 11:15
 Mám tu samou chybu a nemůžu se jí zbavit...nezbyde mi nic jinýho než vyměnit těsnění pod karbecem..
Datum: 18. února 2010 20:17
 mě to jednou dělala špatná hladina v plovákovce...ted nevím jestli byla hladina moc velká nebo nízká ale když jsem vyměnil plíšek,který zastavuje jehlový ventil,bylo to vpohodě...
Datum: 18. února 2010 19:42
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 musíš vyměnit těsnění pod karbecem a simering pod zapalkem jedno z toho to bude určitě nic jinýho to být nemůže
Datum: 18. února 2010 18:38
 jj faleš vzduch
Datum: 18. února 2010 18:26
 saje ti to falešný vzduch.
Datum: 18. února 2010 17:48
 Prosim vas draci nevite jakou mam dat trysku tu (menči) chtel bych z větsi dirou jakou mam koupim diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:50
 dej normal 38,když dáš větší bude se ti to uchcávat,a nebude ti držet volnoběh
Datum: 17. února 2010 21:50
 zdar draci je mozne ze se mi to prehriva kdyz mam chudou smes zebra sou ciste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:37
 můžeš mít i klido pido velký předstih,tam hraje roli tolik věcí,ale bude to tím že dáváš málo oleje bo ta chudá směs,
Datum: 17. února 2010 21:37
 Jo...Když máš chudou smes tak se motor přehřívá... 1) je tam to velké tření jak píše marek 2) nasátá směs zároven motor ochlazuje a když je jí málo tak to nestíhá chladit
Datum: 17. února 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jednoduše- máš tam velké tření mezi pístem a válcem, takže ti vzniká přebytečné teplo. Jak říká Dachl, bohatší směs, nebo více oleje, nebo obojí.
Datum: 17. února 2010 21:08
 a nebo dáváš hodně málo oleje
Datum: 17. února 2010 20:23
 jo to muze být klidně tím,
Datum: 17. února 2010 20:16
 Dobrej, mám menší problém.Dneska jsem startoval svou krosku(motor 550-555) a nemůžu seřídit plyn! Jakmile nastartuju okamžitě to de do otáček. Jehla je v pořádku. Mám karbec Jikov 2914 HZ. Za dobré rady předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 13:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Co se týče simeringu ,je to ten pod zapalováním. Může to také dělat špatné těsnění u karburátoru nebo uvolněný karburátor.
Datum: 17. února 2010 13:54
 Na klice startovací nebo ta ktera drzi pist?
Datum: 16. února 2010 21:12
Jméno: Láďa
IP: uživatel1488
 Zdar,pokud máš karburátor v pořádku,a stále to jde do otáček,může být špatný simerink na klice.
Datum: 16. února 2010 17:31
Jméno: Jawar
IP: uživatel8767
 zdar chci se zeptat fichtl se mi prehriva i v takove zime zebra sou ciste zabehle to je a je tam nejspis chuda smes svicka je napul bila a cihlova muze to byt tim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 13:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Chudá směs. Kde máš jehlu ?
Datum: 17. února 2010 13:32
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:53
 já ti klidně můžu prodat za 50 kč a mám i jiny u mě si můžeš vybrat kámo já jich mám
Datum: 05. dubna 2010 12:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Označení 443 752 282 400 náleží 2909 DC.
Datum: 17. února 2010 13:27
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 ne 0259
Datum: 16. února 2010 13:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Je to karburátor JIKOV 2909 DC a ten není moc žádaný.Dával se do prvních jednorychlostních BABETT.
Datum: 16. února 2010 12:49
 koupil jsem kompletní babetu 207 za 300 kč..jakou to má asi cenu?
Datum: 15. února 2010 21:41
 cest nestoji nekomu ve stodole nebo v garazi jawa 175 v okpli opavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:10
 Zdar draci, v nádrži nemám ani kapku tak se chci zeptat jak by jel fík když bych ho nakrmil naturálem?...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:00
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jojo stejne..
Datum: 13. února 2010 10:00
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 dobře skusim to...a maže se stejně?
Datum: 12. února 2010 18:28
Jméno: viktor009
IP: uživatel8739
 u nás na benzině speciál není tak jezdím na natural 95 a jede to dobře
Datum: 12. února 2010 17:10
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Ja do fichtla kupuju jedine natural a nemuzu si stezovat.
Datum: 12. února 2010 16:36
Jméno: HOnza Kabelka
IP: uživatel3563
 Já jednou po brigádě koupil plnou Shell W-Power..+ Repsol 2T olej.. no řeknu vám.. nebyla to špatná investice!!plynulejší tah a lepší akcelerace se dostavily!!
Datum: 12. února 2010 16:26
 Jezdi normalně na special na natural to ma stejný vykon skoro..
Datum: 12. února 2010 16:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do pincka natural!!!
Datum: 12. února 2010 16:07
 Normálně jezdi i na NARURAL 95 samozřejmě s olejem,já taky do čezetek leju NATURAL,ale můžeš klidně special,je to jedno,nic se nestane.
Datum: 12. února 2010 15:21
 tk nejsem blbej abych jezdil bez oleje  ... super tak já to asi skusim
Datum: 12. února 2010 15:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud myslíš naturalem + olej tak by se nic nestalo  Pokud myslíš naturalem bez oleje, tak to zadřeš  a pokud jsi před tím jezdil na Speciál a teďk nic nestaa na natural, tak se takéne. Já jezdím na 95 a nevidím rozdíl........
Datum: 12. února 2010 15:00
 čau nevite náhodou někdo jak velká je původní tryska na s11 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to není pravda originál je 45
Datum: 12. února 2010 18:10
Jméno: .
IP: uživatel3343
 52
Datum: 12. února 2010 14:00
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel7963
 zdarec hosi potrebuju se rozhodnout mam stejskyho cestovni upravu a nevim jestli si mam poridit karburator amal 19 nebo del ortto 21 a jaky tam po te dat vzuchovy filtr? origo? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 já mam 21,cestovni upravu a nacpat tam dell orto je docela prdel......jedine bokem
Datum: 11. února 2010 16:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš zbytek motoru orig volil bych 19ku
Datum: 11. února 2010 15:58
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel8727
 Motor je po go vnitrek je cely novy a kartry by nely byt parove jinak jezdi vyborne uz od zacatku jinak je to na 20 tak se ptam a aby tam ten karburator vlezl pres ty plechy
Datum: 11. února 2010 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 nez zacnes utrácet za karburátory,tak napred udelej poradnou GO motoru a z vlastni skusenosti ti radím,použij párové kartery!! pokud budes mit kartery nepárové a osově uhlé tak to nepojede ani jako seriovka!!!! Jinak ideální pro prubeh motoru by byl mel byt dell orto 19,ale jede to parádně i v serii.......vzduchový filtr bych resil az jako poslední....podle karburátoru
Datum: 11. února 2010 12:11
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Nevíte z čeho je karbec jikov 2634????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a jinak karburatory jikov jsou ze slitiny hliniku a zinku..
Datum: 11. února 2010 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 me ale nejde o to z jakyho to je materialu
Datum: 10. února 2010 16:09
 ja myslim ze je to slitina zinku
Datum: 10. února 2010 16:05
 Nějaký Amaly jsou i mosazný, ale třeba z pionýra je snad z hliníku.
Datum: 10. února 2010 16:03
 ondragam: ty chytráku hloupý, karbec neni z hliníku, ale je ze slitiny zinku
Datum: 10. února 2010 15:50
 Z hliníku.
Datum: 10. února 2010 12:54
 myslim že je to čz motokros
Datum: 10. února 2010 12:43
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 zdar Jupi, to jsem já s tou jawou 90,jak jsem psal že to nejde natočit a že to střílí, tak to střílí do karbecu, tedy do sání. To bude asi tim předstihem,na kterou stranu s tim mam pootočit? Dík a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:49
 Pootáčí se destičkou, která je pod levým, pastovým víčkem. Předstih má být 1,7mm - 2,2mm před horní úvratí. Odtrh kladívka pak 0,35mm-0,45mm. Mezera mezi elektroadmi svíčky 0,5mm. Je-li předstih malý, tj. kladívka se rozevírají blíž než 1,7mm, pak pootočit destičkou doprava (dozadu). Je li velký-rozevírají se dřív, než 2,2mm, pak pootočit doleva.
Ovšem pozor, nemusí ti to jít. Může být vytahaná kostička mezi klikou a hřídelkou vačky, pak je to seřiditelné jen orientačně, kvůli té vůli. Zadránit se tomu nedá, časem se to prostě vytahá u všech. Snad jsem to otáčení napsal dobře.
Datum: 09. února 2010 21:49
 zdar prominte že to sem píšu už podruhé ale fakt potřebuji pomoct prostě jedu z kopca a nechám tam dvojku jen tak pobrblávat a sem tam přibržduju a jakmile přidám plyn tak se to tak 2 sekundy zadusí jakoby tam v tu chvilku nateklo moc benzínu a nebo to nechám jet na volnoběh a když to nakloním toho pincka na levou stranu tak se to tak začne dusit že to zdechne ale když to zase nahnu na pravou stranu tak to je nádhera motor je uplně živej když přidám tak to krásně vyletí hned do otáček.prostě mě se zdá že tam jde moc benzínu když třeba jedu a zavřu kohoutek na benzin a když se to blíží k tomu že to už bere poslední benzin v karbecu tak to taky jede supr . prostě nevim mám vše naštelovaný jak má být to musí být v karbecu ale v čem????????????????????????? prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel8717
 spatne serizena smes - bohatá na volnobeh....tj. velka tryska volnobehu nebo jehla moc vysoko a nebo vysoká hladina v plovakovce....taky to dela hodne starej a hodne ucpanej vzduchovej filtr a nebo moc přiškrcenej filtrbox......
Datum: 09. února 2010 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to dělal snad každej pionýr...a ted už to neřeším..a nevidím důvod proč jezdit z kopce přes kvalt,já si vždicky vyřadím nebo jen vymáčku spojku a dole zase pokačuju v jízdě
Datum: 09. února 2010 20:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No kdyz pridas pod kopcem a ono se to zakucka tak to muze bejt aj malym dufuzorem
Datum: 09. února 2010 20:30
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 já bych řekl že náš moc vysokou hladinu šteluje se tim plíškem na víčko plovákový komory zkuas ho trochu přihnout dolů
Datum: 09. února 2010 20:11
 Po dnešku musím říct, že na rýpání se v motorce je opravdu zima, ale zpátky k věci. Mám na své jawě 175 karburátor(zřejmě z prasete) a nějak divně přeplavuje. Když podržím přeplavovací kolíček zmáčknutý, benzín natéká, jakmile ho pustím, vyplave všechen benzín z plovákovky zpátky do hadičky. Nemáte nějaký návod jak seřídit hladinu v plovákovce? Jinak motorka se nedá nastartovat, přestože hází obrovskou a slyšitelnou jiskru, ale to může být i tou zimou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:51
 Tak ja zkusím jawamanii, tam vědí.
Datum: 09. února 2010 20:51
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 tak ten se prihne a tim se to teda nastavuje. Je to něco jako u zahradní frézy, ale ted nevim jak se ta fréza menuje
Datum: 09. února 2010 20:35
 Je to jako soudek, na jeho konci je přidělaný plíšek, který je osičkou spojený s víkem komory.
Datum: 09. února 2010 20:04
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Vše chápu, ale ten plovák jsem nějak nepochopil, ale to nastavení bude bud někde něco přihnout nebo vypodložit.
Datum: 09. února 2010 19:49
 Tam je podstatné, že je karbec z prasete a tudíž plovákovka vypadá úplně jinak. Tady máš moji motorku, na poslední fotce jsem se pokusil namalovat, jak to vypadá, snad to pochopíš. http://ondragam.rajce.idnes.cz/jawa_175_356/ A i při překlopení plováku na ten pojistný ventil sotva dosáhne přeplavovací kolík na plovák. Podle mě se bude nějak nahýbat ten plíšek, na kterým visí ten plovák.
Datum: 09. února 2010 19:38
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Jeste neco ale jestli na to jezdil tak bych nejdriv procistil karbec a zkusil to, ale fakt je ze benzin tam nemusi jit proto, ze ti to ta jehla brzo zavre
Datum: 09. února 2010 18:53
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Tak to chce podle me vycistit a ta hladina jestli je to jako u 250 kejvy tak uprostred plovaku posunes tu jehlu dulu tim ze pajkou rozehrejes ten cin na hore i dole ale POZOR pred tim dukladne omyt aby si od toho neodlit a pak prekontrolovat aby tam nebyla nekde dirka.
Datum: 09. února 2010 18:51
 Svíčka suchá. Ten chlap tvrdil, že na tom v létě jezdil, když jsem zapojil baterku, začal ampérmetr lítat vod minus 8 k plus 8. Pak jsem objevil pod deklem zapalování tři nezaizolovaný ruský spoje je po problému s jiskrou, ale vymývat karburátor v -10 benzínem je i na mě trochu moc. A potřebovala by seřídit ta hladina, to je vidět, přeplavovací kolíček ani pomalu nedosáhne na plovák.
Datum: 09. února 2010 18:35
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 A pustěj ten benzin trysky, je mokra svčka kdyz ji po nakopavaní vyndáš?
Datum: 09. února 2010 18:29
 zdarec hoši nevíte proč mě nejde benzín do karbecu ??Mám mezi tím sítko do toho to dojde a s tama už se to nehne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:50
 Proč sundat kohoutek říkám že to jde do sítka kohoutkem to nebude..
Datum: 10. února 2010 15:50
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Marek: když sundáváš kohoutek stačí nahnout motorku na stranu tak, aby se benzin v nádrži přelil na stranu kde kohoutek není a žádný benzin nevyteče. Dělám to tak jak u kámoše na pincku tak na mém Stadionu
Datum: 09. února 2010 19:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No musíš sundat kohoutek. Bude tě to stát pál litrů běňálu, ale to přežiješ. Rozmontuj kohoutek, vyčisti a smontuj.
Datum: 09. února 2010 17:51
 není to nějak ucpané. Kamoš měl něco podobného a pořád to přehlížel a potom si všimnul že to tam má ucpané.
Datum: 09. února 2010 17:32
 mám tam 2,5l tak nevím zkusím se ještě nekoho zeptat.
Datum: 09. února 2010 16:30
 Ten samý problém, možná je málo benzínu v nádrži, uvidíme co napadne ostatní....
Datum: 09. února 2010 16:25
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 Zdarec chlapy, pořeboval bych poradit. Mam jawu 90, svíčka hází slušnou jiskru a benzín tam taky teče, ale nejde to našlápnout a když šlapu dýl, tak to bouchne (vystřelí), vypadalo to na přestich ale ten jsem seřizoval. Už nevim co stim. Zatim díka a zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 17:30
 Taky bych to viděl na to rotační šoupátko, ale možná že to může být i ten předstih, ale jestli ho máš opravdu dobře seštělovaný. A jakym směrem to bouchá? Z výfuku nebo zpátky do sání?
Datum: 09. února 2010 17:30
Jméno: SaGy
IP: uživatel8711
 A nesundával jsi náhodou rotační šoupátko? Že bys ho pak nasadil blbě na to ozubený kolo? Hm?
Datum: 09. února 2010 13:54
 čus draci, mam dotaz, mam musoše a když pustim benzin a nadlabu to do plovákový komory tak to vubec nejde nastartovat ani
roztlačit a svíčka je vždycky mokrá ale když dám benzin do válce a nadlánu to tak to chytne hned, nevíte někdo čim to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 18:09
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Mě to samé dělá na Stadionu a myslím, že je to tou zimou, protože v létě toto nedělal. Když chci nastartovat nacupuju benzin, povolím trošku trisku volnoběhu = bohatší směs a na sešlápnutí si krásně brumlá a nechcípne. Až se zahřeje, trysku utáhnu a jedu dál.
Datum: 08. února 2010 18:09
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 skus vyčistit koleno od karbece.
Datum: 08. února 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel8703
 buď to uchlastáváš nebo je to moc bohatý... zkus dát jehlu o jeden zářez níž (plíšek na jehle vejš) a ujisti se, že máš dobře seštelovanej předstih a odtrh
Datum: 08. února 2010 14:06
 sundej karbec,vyvar ho vsechno procisti a dej zpet
Datum: 07. února 2010 21:10
|



|