slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
Když něco potčebuji tak nikdo zas neví tak to sem dávám znovu doufám že se dočkám odpovědi :, potřebuji zase jednou radu ohledně jawy 21. jedná se o to že za studena mi krásně drží volnoběh spíše jsou i zbytečně vysoké otáčky ale jak se ohřeje tak volnovběh vůbec nedrží a hned scípne- na to možná řeknete že se má štelovat volnoběh když je to zahřáté ale to taky nejde pač ikdyž uplně šroubek volnoběhu zašrubuji tak to zahřáté volnoběh stejně nedrží a jen to vede ktou že studené to řve jak hrom. Těsnění mám všechny nové gufera taky hladinu v plovákovce jsem taky šteloval i jsem několikrát čistil karburátor ale prostě nic nepomohlo tak už fakt nevím tak mi prosím poradte je to nepřímné když mi to na každé křižovatce scípne tak díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
na jake dražce maš jehlu ma byt myslim na druhe s hora,pak překontroluj hladinu,vyčisti celej komplet karburator i komoru pro jehlu celej rozeber komplet vše vyčisti v technickem benzinu kdyžtak zkus vyměnit trysky,potom když nic nepomuže kdyžtak zkus vyměnit celej funkčni karburator pokud možno,možna jestli to neni aji svička,a nebo fakt potom zkontrolovat ty gufera na klice jestli se nepoškodily při montaži stat se to muže
 
 
Datum: 26. září 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když píše že to za studena otáčky zvýší, tak asi nebude vymačkané šoupě. jawasss: Spíš to vypadá na špatnou hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 26. září 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak to nejde seštelovat tak je dost možný že už bude vymačkaný šoupě.
 
 
Datum: 26. září 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Tak já to zkusím. Vymačknuté šoupátko v karburátoru? Tudíž by nereagovalo na štelovací šroubek volnoběhu. Všechny kanály a trysky v karburátoru OK? I pididirka? Pístní kroužky OK?
 
 
Datum: 25. září 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
zdarec chlapi.Mám problém,mustang mi vubec netáhne a nejde do otáček.Mohlo by to bejt tím,že jsem do benzínu nalil motorovej olej.Motor zápalko,hladina atd. vše v pohodě.Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A proč se ten motorovej nezapeče v autě?Dyť je to jedno co tam naleje za olej.A než se začal vyrábět M2T tak se tam líto asi co?Nebo se tenkrát jezdilo na samotnej benzín???Dyť si aj neco přečtite z historie.Nabo se zeptejte nejakýho strejdy v dúchodě a to se teprv budete divit.A jezdilo se bez problémúA nejakých vědomostí?Kdo by jim to tenkrát asi tak řekl?
 
 
Datum: 27. září 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
to nevím, eště sem to nerozebíral ,až přez zimu to rozhodím a kouknu
 
 
Datum: 27. září 2012 5:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7547    
10W40 je 4taktní olej ne ?:-D .. Tak to už si ho asi někde minimálně zapekl ..
 
 
Datum: 26. září 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
benzín,ne olej pardon za chybu :-)
 
 
Datum: 26. září 2012 8:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Já jedine leju motorovej do oleje 10W40,a uplná pohoda takže to bude asi zapalováním
 
 
Datum: 26. září 2012 8:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jakej olej si tam nalil prosimtě ??
 
 
Datum: 25. září 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa_05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute vsichni do moji 05 jsme nalel 2,5 litru naturalu a ujel jsem na to asi 44 km jak mam snizit spotrebu bude stacit bohatost smesi rekl bych ze to žere docela dost :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2012 0:38
 
 
 
 
Jméno: whats up?      IP: uživatel13047    
Ja som najel 220km - menej ako jeden nadrz
 
 
Datum: 26. září 2012 0:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Jen pro orientaci. Nedávno jsem jel trasu Písek Příbram s malou zajížďkou tam a zpět - cca 120 km za 3l benzínu. Při mojí váze na rovince i do kopce plyn v podstatě téměř na plno. Motor bez úprav, bez generálky, asi po 2.výbrusu, ale kdoví kdo a kdy to dělal.
 
 
Datum: 25. září 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14501    
Fichtl bere do 3 litrů když s nim budeš jezdit v klidu po silnici do 50km/h...takový to bezpapírový ježdění les/polňačka/les/silnice občas rovinka je na spotřebu drahý a je jedno jestli jezdíš na fichtlu,na simsonu,na skůtru a nebo na velký jawě... Jestli si takto najel 44km na 2,5 litru tak máš poměrně dobře seřízenej stroj v pravděpodobně dobrym stavu... Já v telecích letech taky najel 10km na litr benzínu...kdyby to bylo 2,5litru na 44km při cestovnim tempu po normálních silnicích tak už je to k zamyšlení,zda neni něco špatně...
 
 
Datum: 25. září 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik bych chtel aby to žralo na plný? :-D
 
 
Datum: 25. září 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: jawa_05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na pul nekdy na plne otacky a nekdy plynule spis ale na plny plyn ale i tak to je poměrně dost
 
 
Datum: 25. září 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to si jel po silnici nebo po polnacce? ve vytočeném motoru na malý kvlat a nebo na trojku plynule?
 
 
Datum: 24. září 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já ujedu 100km na 2,8l důležité je mět všechno dobře zatesněné a všechno zešteované - předstih karburátor- hladina
 
 
Datum: 24. září 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Zdar draci,šlo by tohle hodit na pincka?Nebo je lepsi DO?http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/10-1-Karburatory-cela-nabidka/0/5/185-Karburator-Bing-17-15 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
ještě jsem chtěl dodat, že jsem zapoměl heslo a proto se nemůžu přihlásit. Tedy se nijak neschovávám
 
 
Datum: 22. září 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
koupil jsem si replikovej pio 21 a stadiona 22 a můžu říct, že to jede hodně dobře
 
 
Datum: 22. září 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14494    
Odkaz jsem neprohlížel,ale adresa začíná názvem "Extrembike" takže nebrat....je to jen nějakej předraženej dovezenej replikátorskej šmejd....jináč průměr 17,5mm? Asi jak říkal Bakoun,co z toho? A to máš na seriovku? Nebo upravenej motor? Na seriovku víc než dostačuje origo karbec....origo karbec umí dokonce 9000ot/min a výkon okolo 6 koní,možná víc,to je málo? Ve větším karburátoru výkon nenajdeš...pouze zdlouhavé ladění,problémy a nic z toho....možná placebo efekt se dostaví.....origo válec má tak mizerně udělanej sací kanál,že i těch 17mm v originálu je až až..... válec se dá upravit,kanály vylepšit,pak to osadíš většim karbecem,lepšim výfukem a dějou se věci ;-) ....to jen tak inspirativně,na podzim,na přemejšlení......až se jaro zeptá,co jsi dělal v zimě......
 
 
Datum: 22. září 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Stejná velikost difuzoru jako u originál Jikovu, takže si moc nepomůžeš... ZA to sraní to stát nebude.
 
 
Datum: 21. září 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
A ještě jeden dotaz :-D,tohle by se nechalo na pincka namontovat,nebo je lepší VAPE?
 
 
Datum: 21. září 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Draci :-) když jsem dnes jel projet svího mustafa přišel sem na to že nějak netáhne a vůbec nejde do otáček.. je možné že by to bylo tím že je tam moc oleje ? hulí to tedy nehorázně :-D:-) podle mě je to snad tím olejem útže většina nádrže je ředěná 1:50.. a není tam M2T .. je to benzín do motorový pili ředěnej s lepším olejem.. :-) ale ničemu by to vadit nemělo :-) jen mi jde o ty otáčky.. jestli je to tím napište koment díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
No, jestli ten kouř je černej a hodně to jako dýmí to tak bych řekl že to je gufero pryč a míchá se ti do motoru převodový olej. Zkus mrknout na kontrolní šroub jestli se olej z převodovky neztrácí.
 
 
Datum: 21. září 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No nevím?Ředit benzín olejem?To se dělá jak?Mě to dycky zhustne!
 
 
Datum: 21. září 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      E-mail:      IP: uživatel14492    
Cau lidi mam problem kdyz jedu pridam plyn na plno tak za par sekund to strasne strati vykon a zpomalí a začne to jakoby praskat do karburátoru. Motor by měl mít přeleštěné kanály a snad i zvětšený sací kanál jsou na něm větší trysky :-) Kdyz je motor ohraty tak to abosultne stratí výkon a vubec nejede, a dela to kdyz se motor ohreje ale zacina to praskani uz na studenem motoru.. Prosim o radu zkousel sem ladit do nekonečna ale porad nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14497    
To musíš zjistit sám. Když se mi odporoučelo CDi zapalování,tak lítali ohně ze sacího kanálu...důvodem bylo více jisker mezi DU a HU a zapálená směs se vracela do klikovýho prostoru
 
 
Datum: 23. září 2012 10:15
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel14496    
ingjanjawa skusím uvidiím. standa co te k tomu vedlo.? nenasim odpovedi tohoto typu myslis spatne dily.? nebo jen spatne serizene.? v mem pripade to bude asi to druhe protoze mam celou novou elektriku, skusim ten vyfuk a uvidim... Sem rad za kazdou odpoved
 
 
Datum: 22. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: ingjanjawa      IP: uživatel14466    
S takovým praskáním jsem se setkal u pařezu, zde kvůli totálně ucpanému výfuku. Byla potřeba ho řádně dekarbonizovat:-) Prohlídni vejfuk, jestli to je tím, je to ta lepší možnost:-)
 
 
Datum: 22. září 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14494    
špatný zapalování
 
 
Datum: 22. září 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel14492    
nene vse v poradku, je to jakoby by se vracel benzin zpet do karburatoru a nebo by se v něm dokonce i spaloval.... Nevim co s tim ani nevim co presne to je.. Kdyby nekdo vedel co s tim prosim napiste
 
 
Datum: 22. září 2012 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13037    
neudálo se ti něco v motoru? nesežralo to kroužky či tak?
 
 
Datum: 22. září 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Ahoj, co byste mi doporučili za nějakej lepší filtr na jawu 175/356 (kejvačka). Mám tam ten s tou drátěnkou a ten mi nepřijde moc dobrej, navíc to má v nízkejch otáčkách takovej divnej zvuk :-D. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Díky moc..:-) Nápodobně..:-)
 
 
Datum: 22. září 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Marku ať Ti to jezdí a si s ňú spokojenej!!!
 
 
Datum: 22. září 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Tak díky za vaše cenné rady. Přesvědčili ste mě, nechám ho tam. :-)
 
 
Datum: 22. září 2012 7:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Marku!Súhlasím s předcházející radú!A ten zvuk.No proto, že tam náni papírovej filtr tak je slyšet sání.Ale tak to má byt!
 
 
Datum: 21. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím proč by nebyl moc dobrej.. teda jestli ho tam nemáš od výroby :-D a pokud nemáš nějak upravenej motor není důvod dávat jinej ;-)
 
 
Datum: 21. září 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel14486    
Zdar, dneska jsem jel na Mustangovi do školy a najednou z ničeho nic začal vynechávat motor. Tak jsem vymontoval svíčku - OK, trysky - OK, karbec jsem čistil včera. Jiskru to házelo. Mi se zdá že tam jde asi málo benzínu, ale nevím. Z nádrže do karburátoru přitéká dost benzínu. Poraďte prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel12528    
Vyměnil jsem ho a nic
 
 
Datum: 21. září 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel14493    
nebo zkus vyměnit kondenzátor
 
 
Datum: 21. září 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel12528    
Tak to kde zapadává jehla to nemám vyčištěné. Ale začne to blbnout vždy když tam mám kvalt a až při vysokých otáčkách. Předstih ani odtrh nemám nastavený dobře, jelikož odtrh mám 0,8 mm. Při 0,4-0,5 to neháže jiskru. Takže předstih mám nějaký od oka :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš dobře nastavený předstih a odtrh a dává to pravidelnou jiskru
 
 
Datum: 20. září 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel14082    
Vyčistils v karbecu i to kam zapadává jehla to se stává dost častou chybou!
 
 
Datum: 20. září 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: ff      IP: uživatel13778    
tak je ucpany ventil ve vicku u karburatoru
 
 
Datum: 20. září 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz potřeboval bych znát vnější průměr hrdla tohoto karbecu (abych věděl jak udělat sání a spoj hadicí) nebo seso byl bys tak hodnej a změřil mi to prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_21_difuze.html
 
 
Datum: 19. září 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: Michal Skulina      E-mail:      IP: uživatel14476    
Dobrý den, předem se omlouvám, že dotaz píšu tady, ae nenašel jsem žádný kontakt na Vás, Zajímám se o výrobce Karburátoru 2926 s číslem výrobku 0K0010. Děkuji Skuina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tezko rict,,rika se ze je to taiwan,,,ale je gut a funguje skvele
 
 
Datum: 18. září 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
zdar, můžu tohle dát na jawu 20 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku.html jestli je to univerzalní? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo na fichtla to pujde teda pokud máš origo kohout jikov...
 
 
Datum: 16. září 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Zdarec,čím to je že mě jawa 21 chcípá na volnoběh z kopce a pak nejde nastartovat na na startovací páku a musím jí roztlačit dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2012 9:38
 
 
 
 
Jméno: kubikk      IP: uživatel13031    
čaute, nevíte někdo kolik asi měří nádrž na jawu 250tku? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!A to myslíš na délku, šířku, výšku nebo jak?
 
 
Datum: 14. září 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci kolik má rezerva u čž 175/487?Tak 1,5l ?ne nikde sem to neměřil tak by mě zajímalo kolik teda má?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Za tu dobu co čekáš, že Ti to nekdo řekne, tak už si mohl vypusti benzin po rezervu a potom ešče zvlášť rezervu a máš to.Já mám jednu rezervu 2,5 a druhú enom púl litru.Na první mám nasazenú trubičku a na druhý ju mám zas zkrácenú.Toš tak.
 
 
Datum: 14. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci čim je to že když zapnu benzin na čz 180/487 tak mi kape sanim tim černym pruchodem ale kape jako i chvilu potom co přivod benzinu vypnu a když jedu tak to neděla myslite že to je hladinou v plovakove komoře? a ještě jedna věc mam tam diru v te gumě pruchodem sání kama to teče ale na vrchu te gumy nema to nějaky velky vliv na vykonu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, mám dotaz, splašil jsem za slušný peníz Dellorto 21 black edition a chtěl bych ho dát na svoji 20ku. Předchozí majitel ho měl na upraveném simsonu (70ccm, 4q) a řekl mi, že to bez problémů půjde "naroubovat" na moju mašinu. Tak se chci zeptat, jestli ho někdo používá a nemohl by mi poradit jaké trysky, jaké nastavení atd... ještě doplnim, že můj motor je zatim v sérii a 2. nebo 3. výbrus a chci to na normální ježdění do školy atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky všem za rady. stando, tobě se asi ozvu,něco bych s tím zkusil pořešit, ale ne aby mi to někdo udělal (za A-chci se o tom něco dozvědět a za B-nemám tolik finančních prostředků, abych si to nechal udělat někde profesionálně).
 
 
Datum: 10. září 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14441    
Co by nespočítal...obsah kruhu je jasnej a obsah sacího kanálu šířka x výška...spíš je tam problém že sací kanál ve vložce je sakra menší jak plocha sacího kanálu na válci zhora....ale řikam,dá se to pořešit...
 
 
Datum: 09. září 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: tak to je v prdeli protože tohle spočítat asi nedokáže
 
 
Datum: 09. září 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14441    
Ozvi se mi na mail,mužu ti ten válec trochu "otevřít" aby vše makalo....vedlejším efektem bude,že to pravděpodobně pojede " malinko" víc :-D
 
 
Datum: 09. září 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Spočti s i plochu sacího kanálu a pak plochu kolmou na difuzor u karbce...
 
 
Datum: 09. září 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak moc velké změny by se musely provést na válci, aby se to vyplatilo? a nešlo by to zavřít tryskou?
 
 
Datum: 09. září 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
21-ka je na origo válec moc velká... Vyprdni se na to.
 
 
Datum: 09. září 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel11052    
čau draci chcu se zeptat mazte nekdo zkusenost stim ethanolem a jak ho mam redit nebo s cim a nebo jeste s V-power nitro+ mate stim nekdo zkusenost muzu to nalit do pionýra dekuji za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Zrovna jsem to resil do auta... Podle vseho ma ethanol visi oktanove cislo coz je super pro motory se snizenou hlavou, a jizdu s podtocenym motorem.Ale potrebuje vice bohatou smes.To by znamenalo prenastaveni karduratoru, nebo pripadne vetsi trysku,jinak hrozi zadreni pro suchou smes (visi spotreba)!A je pry trosku vice agreivni na hlinik. Jinak za tu cenu...
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Ohledně bioethanolu mám zkušenosti docela dobrý, ale jak v čem. S mustangem jsem jezdil na čistej bioethanol s 1:50 olejem přes dva roky, pak ho táta prodal a nicméně furt to jelo jak hovado, šlo to do otáček jak nějakej litrovej záleh. Možná jsem měl předstih trochu víc jinak než ty 3mm co se doporučuou a rozhodně jsem měl studenější svíčku(mám dojem že jsem měl n12 nebo něco takovýho jinak to samopálilo). Ohledně stadiona jsem to mohl ředit benzínem i olejem jak jsem chtěl, ale víc jak 1/4 bioethanolu a buď to nešlo nastartovat a pokud to chytlo, tak se dřív nebo později připekly kroužky(což bych doporučoval zkontrolovat uživateli Střela, ty kroužky bioethanol dokázal zapěct opravdu za chvíli, a zapek jsem je takhle 16x a to jenom když tam byl bioethanol, záleží očividně na motoru). Pak to občas liju ještě do čz 175/356, která si to nechává líbit s benzínem napůl a olejem kolem 1:30.(kroužky zapečený jednou když jsem zkusil olej 1:50, jinak žádný projevy kromě nepatrně těžší peněženky nebyly.)
 
 
Datum: 08. září 2012 0:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s Frankym.Kámoš to jednou nalil do simála a víc než 40 mu to nejelo .....
 
 
Datum: 07. září 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jak piše franky ja bych tam nic takoveho nelil neni to stavěny na takovy sračky..
 
 
Datum: 07. září 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
lih tam nema co delat .....
 
 
Datum: 06. září 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Strela      IP: uživatel13687    
Ahoj. No zrovna včera toho kámoš přinesl asi 5l tak jsme to řízli do nádrže on měl půl nádrže a jezdí mu to v pohodě. Já jsem měl benzinu už jen po dně a teď mi to vůbec nejede nechce do otáček nic. (určo to může být karbecem nebo el. ale do teď jsem měl najezděno spousty km bez závady takže z toho podezdřívám ten ethanol... zítra to zkusím poštelovat a ozvu se
 
 
Datum: 06. září 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
Zdar draci mám dotaz kdyz ho startuju za studena tak volnoběh se nechce chytnout i když mám plný plyn a cekám asi 30 sekund než se chytne a když ujedu 15 km a chcípnu to tak potom to nastartuju jen na roztlačení a nedrží volnoběh a, když tam zařadím trojku tak se mu nechce vůbec do otáček takže musím jet jen na dvojku Díky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
Byl špatný kondenzátor
 
 
Datum: 06. září 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se v pio tak nejako vyznáš a zkoušel jsi ty základní věci jako zkontrolovat karbec, svíčka, kladívka a tak, tak jeste treba muze být hnty predstih, že mas velkej predstit a nestiha to ten volnobeh udrzet i na nejdotaženejsi možnost sroubku volnobehu.
 
 
Datum: 06. září 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: jen      IP: uživatel10587    
čautee bude to pasovat na babetu 207 díki http://www.plszabo.cz/eshop/viko-karburatoru-p-3886.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat nevíte někdo jaký typ karburátoru je u moto jawa 175/470 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa? ČZ 175/470..........
 
 
Datum: 05. září 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jikov 2924 SBD 17b
 
 
Datum: 05. září 2012 14:17
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 20:23:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu