|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec hoši viděl jsem v tom ,,kross tuning" píst z jedním píst.krůžkem šak to vbc nemůže mít kompres,né??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:20
 Drnovice 10 km od klobouk..Kde ty??
Datum: 13. února 2010 16:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem taky kousek od valašských klobouk , kde přesně bydlíš
Datum: 13. února 2010 14:49
 Jo od Zlína přesněji někde u Valašských klobouk..benzileck: jo no taky pravda..
Datum: 13. února 2010 9:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taky proto se to dava na vysokootackovy motory
Datum: 12. února 2010 21:56
 počůvaj od káď ty si že si od zlína?
Datum: 12. února 2010 20:54
Jméno: michal
IP: uživatel4650
 cau, kdyz budu rozdelavat hlavu valce tak tam je takovy tesneni.Myslite ze kdyz to rozdelam ze se mi to tesneni rozrhne a nebo ze bude dobry a budu ho moct dat zpatky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 11:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pod hlavu žádný nedávej..jen pod válec dej
Datum: 13. února 2010 11:55
 tohle těsnění stopro vydrží,neroztrhne se
Datum: 12. února 2010 20:18
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Treba se mu valeli nekde v garazi..tam je nejspis schrastil..
Datum: 13. února 2010 7:42
 otazka je kde to schrastil
Datum: 12. února 2010 20:29
 otazka je kde to schrastil
Datum: 12. února 2010 20:28
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Jawu,ne javu
Datum: 12. února 2010 19:48
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 tak on tam muže mít jakoukoli vyvolávací cenu.otázka je na kolik se to vyšplhá
Datum: 12. února 2010 19:17
 no hlavně že jsou na javu
Datum: 12. února 2010 18:10
 co je na tom divného ?
Datum: 12. února 2010 17:51
 Zdravím mám otázku chcem kúpiť kľuku bo tá moja každú chvíľu kľakne. No lenže neviem či si mám kupiť tú s bronzovým púzdrom alebo s tým ihlovím ložiskom inak tak či tak mažem 1:33 len ktorá viac vydží lebo tá moja bronzová slúžila pomali 40 rokov tak teraz neviem. Ďalšia otázka pokiaľ by som chcel vybrať ložiska z kolesa bo sú tiež na kašu ako to mám realizovať je jedno s ktorej strany ich vybíjam prosím poradte mám prázniny tak nech sa do dačoho pustým
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej buben a ty ložiska vyklepneš..nevyndávej je za studena
Datum: 12. února 2010 18:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 13. února 2010 14:54
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 13. února 2010 14:54
Jméno: štygy
IP: uživatel8747
 Zdar ja to prodávám tu kliku, jen tak ojnici sem kopil novou s tim že bronzový pouzdro nový není. byla vyleštený a pak pomedená jde to videt ešte u ložiska \r\npak sem to vyleštil po slisování a med se ztratila pouze na mystech druheho leštení.Já osobne souhlasím s vami co řikají žo to pouzdro je na ho..no já sám bych si to na svuj motor nedal chtel sem to vymenit ale nedošlo na to ohledne ceny určite slevim určite sem to přehnal.kdyžtak se ozvete na jozef.steiger@seznam.cz
Datum: 12. února 2010 21:10
Jméno: pepin
IP: uživatel8746
 asik tu kliku koupím, je pěkně vyleštěná, a celkove vypadá pěkně
Datum: 12. února 2010 20:56
 do tej klikovky nekdo aspon hodinu triskal kladivem kouknete na pravý čep hruza..
Datum: 12. února 2010 15:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ak by som ju kupoval tak len osobne aby som si preveril či necinká lebo toto je mačka vo vreci ako hovorí standa
Datum: 12. února 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 vcera sem na ni koukal.....nemuzu si pomoct,ale ta klika v necem jezdila......ojnicni futro na prvni pohled vypada dost oježděné....druha vec...proc nekdo lesti ojnici jen od setrváků nahoru??....to vyvážení je atypické........hlavne za dvojku ti udela frikulin 90 kliku a bude na jehle....a bude na 100% nová!! Me se to proste nezdá.......ja jsem hrozne neduverivej clovek
Datum: 12. února 2010 15:11
 Cau Draci..  delam nowej motor , a chci se zeptat.. dostal jsem válec.. a koupil jsem si píst.. a ten tam jde ..jako pasuje,ale jde ztěžka.. má to tak být? a ještě dotaz.. Prý pístní čep jde strašně těžce nasadit..jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 17:55
 pokud je pist bez krouzku musi valcem pomalu samotizi projet a pistni cep jde uplne v pohode staci cep zchladit a pist nahrat a cep pak jde nasadit v pohode rukou
Datum: 12. února 2010 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 hlavne to namaz poradne olejem at to nedrhne pri prvnim suchym startu!!!staci prst namocit do oleje a objet s nim vnitrek valce........
Datum: 12. února 2010 14:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že je to dobře,hlavně jestli si kroužky dal do zámku a ten čep to je taky dobře hlavně abysi ho tam nandal,furt lepší než kdyby to tam šlo rukou,aspoň ti to nebude cinkat
Datum: 12. února 2010 14:43
Jméno: kuba
IP: uživatel8734
 dobry den, na jake casti v motoru se dela lesteni kanalku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:36
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Dave´s.. presne tak mas pravdu...
Datum: 12. února 2010 20:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a jeste saci kanal se lesti jsem tam zapomel dopsat
Datum: 12. února 2010 20:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za me: lesti se i prepousteci kanal duvodem lesteni je ten aby smes ktera byla pripravena v karburatoru se co NEJRYCHLEJI dostala do valce aby
nemela v ceste zadnej odpor (trhliny, mikroskopicke prohlubeniny) pr: vemte si kapku vody a kapnete ji na sklo a pak si vemte dalsi kapku vody a kapnete
ji na dreve ktera pojede rychlejc? nebo vemte fichtla na polni cestu a pak na asfalt kde pojede rychlejc? proto nechapu ty odpovedi ne nelestit... pokud je to
jinak rad se necham poucit k otazce: lesti se jemnym smikrkovim papirem na co nejvetsi lesk a nesmi tam byt zadny skrabance a tak a nebo to vylestis lesticim kotouckem co se prideleva na vrtacku a lestici pastou
Datum: 12. února 2010 19:57
Jméno: kuba
IP: uživatel4650
 vsem diky za odpovedi...jo a pro denzileck - se snad muzu normalne zeptat a normalni lidi me na to odpovedej...
Datum: 12. února 2010 17:57
Jméno: Pejky
IP: uživatel8740
 Leští se jen výfukový, sací a přepouštěcí ne. Jednoduše řečeno, kde jde plyn, tam se mužou vyleštit, kde jde mlhovina (benzín + vzuch), tam je to nevýhodné.
www.hellracers.wbs.cz
Datum: 12. února 2010 17:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Jay 26... prave ze hlavne prepousteci se lesti..
Datum: 12. února 2010 16:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak se tam podivej!!!Vsechny diry ve valci omg!!Co je tohle za cloveka...
Datum: 12. února 2010 15:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já s tím zkušenosti nemám, ale když to pořádně vyčistíš, určitě poznáš rozdíl
Datum: 12. února 2010 15:05
 Nejsem si jistej ale ani prepousteci ani saci nelesti slysel sem ze by se tam usazovali kapicky ale vyfukovej vylestit urcite muzes zlepsi se ti vyplach
Datum: 12. února 2010 14:35
Jméno: kuba
IP: uživatel8734
 a kde sou ty kanalky?
Datum: 12. února 2010 14:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak asi v kanalcich ne?Nebo se pletu?
Datum: 12. února 2010 14:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co myslíte bude mi motor táhnout víc a pojede o něco svižněji pokud:1.ZAJÍŽDÍM VÁLEC 2.NEBO AŽ PO ZAJETÍ VÁLCE (po cca 500km). díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 15:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jednoduše řečeno, prostě po výbrusu sedí vše těsně- velké tření. Po zajetí si vše na sebe zvykne, vybrousí, ubrousí a zmenší se tření.....
Datum: 12. února 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 pri zajizdeni bude mit motor az neskutecnou silu od volnobehu.....ta se s postupem casu(s najetymi km) bude presouvat vic a vic do otáček.....motor(valec) po vybrusu se ani nenechá vytočit......pokud ho budes mermomocí vytáčet-přidře se.....v nekterych pripadech se přímo kousne,ze se motor zastaví.......samozrejmne ze motor bude podávat maximalni vykon az po uplnem zajetí.....
Datum: 12. února 2010 15:04
 Rozhodně pojede lépe po zajetí motoru.
Datum: 12. února 2010 9:51
 ahoj, nevite nekdo co mam delat kdyz mi ve valci u cz 125 neco cinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:31
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já měj vymačkanej čep a ojniční pouzdro(to doporučuji-to je velmi důležité když se vystruží moc tak to bude cinkaz znova....)
Datum: 12. února 2010 9:31
 michal21-kdyz se dela vybrus tak se tam vetsinou dava novej pist no..
Datum: 11. února 2010 22:32
 dej do toho mrdu oleje v benzinu a nehoň to ve votáčkách a když to bude čep tak udělej vybrus i s new pistem
Datum: 11. února 2010 20:25
 cep alebo kruzky
Datum: 11. února 2010 20:07
 čauwec draci...objednal jsem si na bábu new válec, píst, píst. kroužky, prostě celou tu soustavu novou.. prosím poraďte mi jak dlouho a jakým způsobem to mám zajet?? co olej??? díky..jak dlouho se to zajíždí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím, jak se na to tváří ostatní, ale plnou syntetiku na zajíždění ani na ježdění bych já osobně nedával. Motul má olej (když už chceš dost kvalitní) 510 powerlube. Polosyntetika, 180 kč/l. a to je myslím maximum. Je to zbytečné. Babetta ti točí maximálně kolem 6000 ot/min, což nic není. Nejsem odborník na oleje, ale tohle je zbytečné. Stačí minerál specifikace API TC. Ale nechci se hádat. Moc se v tom nevyznám.....
Datum: 11. února 2010 19:44
 ee já mám motul 750 neb co to je.. ( syntetika) stál mě 700Kč... nebo taky přemýšlím, že bych tam dával normální, vysokootáčkovej...
Datum: 11. února 2010 18:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Říká se 3 nádrže a pak by to mělo být OK. Zajíždět podle oleje. Když to bude něco kvalitnějšího, tak 1:30, ale pokud ty levnější (m2t atd......) tak radši 1:25. No počet km je podle počtu pístních kroužků, tak 400-500 km by mělo stačit. Pokud 3 kroužky tak kolem 800 km. Je to různé.
Datum: 11. února 2010 17:43
 Čus draci chtěl bych poradit od zkušeních.Dělám Go motoru a potřebuju poradti jestli mám dát LAMELI korkový nebo ferodo??Já osobně bych chtěl korkový ty sem tam měl od výroby a vydrželo to přes 35 let tak bych se chtěl k ním vrátit.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 17:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pred nasazenim se musi odstranit vrstva laku a trosku obrousit kulatym pilnikem tak to de nasadit v pohode a funguje to pajecne , je jasny ze kdyz to tam narvete silou tak se to zakonite driv nebo pozdejc kousne
Datum: 11. února 2010 17:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me tez
Datum: 11. února 2010 17:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych tam dal ferodo. Mám je. vše OK. Jenom, když je budeš nandávat na koš, tak zkontroluj, jestli jdou nasadit volně. Pokud ne, trochu je ubruš. Mě se takhle kousli na koši.... a to tam byl olej
Datum: 11. února 2010 17:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau no sice tam od vyrobi tam byly ale ferodo je lepsi nepotrbuje takovej tlak a vydrzi dyl , mam taky original a ferodo pouzivam furt nikdo to nepozna
Datum: 11. února 2010 17:34
Jméno: patres
IP: uživatel8729
 zdraviim ...sesa planujes sem dat aj hviezdicovu hlavu na pionyra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:19
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Seso a bude to jeste letos ?
Datum: 11. února 2010 19:19
Jméno: patres
IP: uživatel8729
 oki diki moc
Datum: 11. února 2010 18:23
 uz mam v ruce polotovar,,budu prodavat jak teplene zpracovany odlitek,,, a pak uz hotovou hlavu,, na cenu a termin se me neptejte jeste je to na dlouhej bech
Datum: 11. února 2010 16:27
 prosím o pomoc hledam na netu hvězicovou hlavu a nemuzu jit najit ...... měl jsem ji obědnanou ale muž ktery byl dodavatel zemrel kvuli stari a tet ji nemuzu nikde sehnan ..... pls napište mi kde se da koupit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:26
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Mám nějaký kontakt ,když jsem ji sháněl.Dobrý den, hlavy jsou k disposici, dodělávají se matice, cena je 1550 + poštovné. Objem hlav dělávám 5,5 ccm, není problém udělat i Vámi požadovaný objem.
Nutno přispůsobit objem hlavy válci, proto poslední dobou doměřujeme objemy na podložky. S rostoucím průměrem vrtání od prům. 39,5 bývá nejpoužívanější objem hlav 6,5 ccm. Napište mi Vaši adresu a požad. objem. S pozdravem Marek.
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Dalibor Toman <dalibor.toman@seznam.cz>
> Předmět:
> Datum: 29.11.2009 21:05:49
> ----------------------------------------
>
>
>
kuku kuku
azmarek@email.cz
Datum: 12. února 2010 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 jedna se mi doma povaluje a nevim jestli ji pouziju.......koukam ze z toho bude este slušnej peníz az budou nedostatkový
Datum: 11. února 2010 16:49
 myslim ze ted sezenes jedine jetou a to budes mit velky stesti. sesa myslim tuhle psal ze uz ji taky mit nebude... koukni jeste na motokramek.cz , tam ji taky meli, ted nevim, jinak to vidim dost cerne
Datum: 11. února 2010 16:25
 ahoj, o kolik se me asi zvedne vykon a rychlost u CZ 125 kdyz si necham udelat vybrus?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já zase slyšel že prej stačí 500 km netočit to do vysokých otáček, ani nedusit.(prostě to šetřit ) nejlépe někde po rovině a nebrat spolujezdce na těch 500 km... a mazat olej s benzínem v poměru 1:20......já taky dělal teď přes zimu výbrus a vyměnil sem ojniční pouzdro za nové tak taky doufám že to dobře zajedu
Datum: 11. února 2010 10:33
 To jo po výbrusu to pojede jako za mlada pokud máš ale dobrou kliku a hlavně až po záběhu nedřív tak po 1000km to budeš moct vytočit jinak ti výbrus bude k ničemu... nech si osoustružit klikovku ,upravit válec , převrtat na 132ccm a uvidíš jak tě to vyhodí ze sedla
Datum: 11. února 2010 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 no nezvedne se ti nic.....pokud to mas ted ojezdeny,tak to po vybrusu pojede jako to jezdit má.........
Datum: 11. února 2010 9:35
Jméno: david
IP: uživatel368
 cau draci mam dotaz mam klikovku z 250 kejvacky a je totalne v hajzlu bude tam pasovat ojnice z panelky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 a co takle dát klikovku na repas do odbornýho servisu a on uz se ti o ojnici postará....
Datum: 11. února 2010 9:32
Jméno: david
IP: uživatel368
 tak to nevim co tam dam ale dekuju
Datum: 11. února 2010 9:29
 panelka ma o 2mm vetsi zdvih takze napujde (75/77mm)
Datum: 11. února 2010 8:16
 myslim že ojnice z panelky je delší
Datum: 11. února 2010 8:12
Jméno: smrdite
IP: uživatel7854
 Čau. Kolik by mě přibližně stál výbrus na 350ku? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 16:33
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 do 15stovek záleží kde to budeš dávat na výbrus
Datum: 10. února 2010 16:33
 Čus Draci kdo z vás umí udělat 3 kroužkový píst ??Nebo kdybych mu dal 2 kroužkový a že by udělal 3 drážku i se zámkem???Napiště kdo to umíte zaplatil bych za to slušně něco nebo po dohodě..Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:14
 NA zakázku ti udělaj všechno co chceš
Datum: 10. února 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no někde po burzách ale už jich je málo...a nový 3kroužkový už nekoupíš
Datum: 10. února 2010 15:07
Datum: 10. února 2010 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak v tomově případě bych řekl že ten motor není línější  a já mám radši taky 3 kroužkáč
Datum: 09. února 2010 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 urcite se ti to vyplati ? neni to o moc lepsi spis je ten motor linejsi a nechce se mu do otacek
Datum: 09. února 2010 20:59
 zdar mám dotaz když chitnu kliku u pincka aby se netočila a ojnicí zatahám dopředu do zadu tak to má malinkou vůli a vadí to něčemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:01
 vadí to, buď nechat zgenerálkovat ale nevyplatí se to, nebo novou už jsou i s jehlovým ložiskem nahoře doporučuji tu s ložiskem.... můžeš to pak i míň mazat olej mogul TSF 1:50 neni problém s futrem 1:40 pro zábeh s ložiskem 1:33 pro futro 1:25
Datum: 09. února 2010 21:01
 btw píše se ..chytnu", proboha...
Datum: 09. února 2010 18:54
 to je tak na novou kliku
Datum: 09. února 2010 18:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite to vadi
Datum: 09. února 2010 18:13
 tak když chitnu kliku aby se nehejbala a ojnici jako by tlačím do převodovky a zpět tak to má malou vůli a vadí to něčemu?
Datum: 09. února 2010 17:55
 no jestli sem to pochopil správně tak z toho co píšeš už je to uložení vymačkané
Datum: 09. února 2010 17:48
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Můj motor na pio má volnou kliku a uložení klikových ložisek, (nedavno jsem je měnil tak vím jak to tam vypadá) a teď bych tam rád dal sada 8,výbrus a novou hlavu tak jestli se mi to vyplatí investovat do tak vychozenýho motoru, nebo bude lepší investovat jinam? Taky bych to bral jako atest jestli mi ulítne ojnice nebo ne a jak to pojede, tenhle je původní z mého pio a pak mám ještě jeden, ale ten je v ukázkovém stavu na který nebudu hrabat na který jsem marazil něco jako ve vrakáči pio- můžu vám říct minulý rok odpadlo mnoho pincků ale 05 staré provedení tam byly asi jen dva a ani jedna neměla schránku kterou scháním- to nasere!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 poloviční práce se nikdy nevyplácí...
Datum: 09. února 2010 20:34
 To kup radsi novyho pincka a budes met spoustu ND a este v poho motor!
Datum: 09. února 2010 16:17
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, dotaz - jaký je rozdíl v ložiskách ZKL a SKF na kliku? Prý ZKL moc dobrý nejsou...poraďte, půlim motor a nerad bych to dělal za nedlouho zas
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zalezi na spusobu jizdy a vymene oleje me se vysypali loziska v prevodovce za 3 roky ale je pravda ze na klice vydrzeli a este by par kilometru snesli
Datum: 09. února 2010 19:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám normálně nová ZVL a nic zvláštního. Přijde mi blbost dávat 400 kč za kliková ložiska. To je prostě moc. Takhle: pokud by jsi měl kompresák někde kolme 11,5:1 až 12:1 tak neřeknu. Ale stejský píše, že ten jeho kompresák je 10:1. Takže žádný extrémní tlak. Je to vaše věc. Ale mě ložiska v motoru ZVL vydrželi 35 let od výroby. Motor nebyl nikdy od výroby půlený až tento rok. Sice jsem je vyměnil, ale nevypadaly poškozeně. A ještě se krásně točili. A to tam byli 30 let. Takže myslím, že něco vydrží.
Datum: 09. února 2010 17:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Přesně
Datum: 09. února 2010 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 tak když už bych měnil ložiska tak bych dal všechny stejný...jináč ZKL nejsou nijak nekvalitní ložiska ale jsou to origonální ložiska co se montovali z výroby...ale dneska už jsou i kvalitnější (NSK,SKF,atd...),pro tu cestovní úpravu bych volil jedny z těch kvalitnějších
Datum: 09. února 2010 10:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na kliku urcite SKF nebo NTN proste neco kvalitnejsiho ale do zbytku motoru staci ZavodyKulickovychLozisek
Datum: 09. února 2010 8:50
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Jinak je to na origo motor se Stejskyho cestovní sadou...
Datum: 09. února 2010 8:28
|



|