|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim.prosimvas chtel bych se zeptat jestli nekdo nevíte jak je řešené zaajíždění ostrých závodních strojů jako Moto GP a tak. Prej po každém zývodě je dělaný výbrus válce a takové ty věci v motoru... Oni to taky musejí před závodem zajíždět několik tisíc kilometrů? nebo jak to dělají že hned to ženou do plných otáček? Ptám se protože si dělám krosku z pionýra na fichtlcupy a je tam vyhoněný motor... Potřebuji výbrus a zajíždět po poli 1000Km je blbost,to bych se zbláznil,a na silnic s tím nemůžu... je nějaký fígl jak to zajet hned? Třeba po 100 kilometrech? Vim ze se blbě ptám ale fakt se mě nechce jezdit 1000 kilometrů po poli za barákem  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 sorry,sem se prepsal...myslel sem 0.05 .......tobe se to nikdy nestalo??
Datum: 10. února 2010 9:05
Jméno: Gori
IP: uživatel8712
 stando; stajskal dava toleranciu piesta vo vlozke nie 0.5m ale 0.05mm a to je rozdiel co ja viem taq u aprilie 50rs je vola 0.05mm !
Datum: 09. února 2010 15:26
 takze 0,30 ?
Datum: 09. února 2010 10:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Na zavody si nechvam delat vybrus s vuli 0,05mm. Rekni tam, kde ti to budou brousit, jak to chces, a oni ti to udelaj...
Datum: 08. února 2010 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 kouknete na http://www.jawa50speed.wz.cz sekce nabídka.......2K i 3K mají vybrus válce s vůlí 0.5mm.....to se zajíždí zhruba 100km........nekdy staci 50km....jen aby si to na sebe zvyklo....hlavni je mit dobrej olej a dobrou smes .......
Datum: 08. února 2010 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si dej ten válec na nějakýho pionýra se kterým můžeš na silnici
Datum: 08. února 2010 22:29
 takkdybyb slo udelat vybrus nejakejch 0.30 byo by zajizdeni rycheljsi..ale kde to udelat..dela se 0.25
Datum: 08. února 2010 22:25
 Při výbrusu závodních strojů (nevím jak v Moto GP) se dělají ve válci větší vůle, tzn. že pak stačí najet pár desítek kilometrů a je zajeto.
Datum: 08. února 2010 22:06
Jméno: nanuk
IP: uživatel8708
 Zdar chclapi, chci se zeptat, jekej je rozdil mezi normalnim pistem do pionyra a tim tuningovym (teda krome dvou pistnich krouzku) a jestli je potreba delat novej vybrus a kterej je lepsi? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:22
 Už není fichtl jak fitl prosím vás Pro ty kro se ptají na takovýto tuningový věci :::: PIŠTE PLS JESTLI TO CHCEŠ POUŽÍT NA ZÁVODNÍM ČI SERIOVÉM STROJI .Urychly se tak odpověd.Ale ve většině případů ( pokud se jedná o seriák) je nejlepší použít kvatitní seriový díly .
Datum: 09. února 2010 18:22
 chtěl bych znám teorii která říká že jednokroužek a seštelovaný karbec hooodně zvýší spotřebu
Datum: 08. února 2010 21:12
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 pokial nemas upraveny motor tak ti to je k nicomu ten jednokruzkovy piest
Datum: 08. února 2010 21:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 normální je normální no a ten tuning ten je hodně do rychlosti do tahu je podle mě lepší klasickej. ale ten tuning(závodní) je lepší si ještě zvětšit kanálky a seštelovat karbec. ale to ne na běžný používání zbytečný a navíc to hooodně žere.
Datum: 08. února 2010 21:09
 Čau draci kdo z vás si nechal udělat tu upravu od stejskyho na origoš motor u fíka 21,23,20,05 a tětkon s tím jezdí ?Kolik ste z toho vymáčkli .... na rovině?Dkiy za odpovědy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 19:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak jak je to teda s tou podkovou na original motor ?  pomuze to nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 8:46
 kdyz se da do setrvaku korek,tak je to hned znat,a to nemusi bejt zadna jina uprava,nekdo kdo ma sifla nebo neco jinyho nez je fekal si to muze zkusit,takze to nemuze bejt horsi s podkovou,urcite se to o nejaky procento zvedne
Datum: 11. února 2010 8:46
 T0měr nic na seriáku nepřidá ...A tak to prostě je a bude!!!
Datum: 08. února 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 jj,nejakej ladič tu psal že mu to s podkovou jede blbě a bez podkovy dobre.....mel jen trochu upravenej vyfukovej kanal a sání hlý o milimetr....mozna je to dost o naladeni karburatoru........
Datum: 08. února 2010 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel8703
 blbost, rozhodně to nemůže bejt horší.. zlepší se to, otázkou je jak moc a jestli to zlepšení vůbec poznáš...
Datum: 08. února 2010 14:03
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 Pan Pulic- taky bych to tak řekl, u seriaku to nemuže byt skoro znat ale je mi divný že tu někdo psal že to výkon naopak zhorší
Datum: 08. února 2010 12:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz mas deravej valec(vicekanal atd.)tak se zmensi ty tlaky pri spodni kompresy.To ale dozenes prave tou pokovou ktera to proudeni hodnekrat zvisi.Aspon podle me to tak je
Datum: 08. února 2010 8:23
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Vetsi spodni komprese by mela zrychlit prepousteni potazmo vykon...
Datum: 08. února 2010 8:07
 tvl vubec nvm o co jde,muzete mi to nekdo ukazat???
Datum: 08. února 2010 7:47
 Ne,zbytecna vec na seriovku..ono to i shorsi
Datum: 07. února 2010 21:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau zvysi podkova vykon na originalnim valci ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 až se mi tomu nechce věřit
Datum: 07. února 2010 21:24
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel8699
 Pouze sem tam dal podkovu a nove gufera pred tim to jezdilo krasne dal sem tam podkovu a hruza pak sem ju vytahl a jezdi zas normalne
Datum: 07. února 2010 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jawa 20 - a co jsi s tim udělal
Datum: 07. února 2010 19:59
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8698
 Ja sem si ji dal na seriovku a bylo to o hodne horsi od spodu to vubec netahlo vzdy sem na kazdou rychlost musel pomahat pres spojku aby to nezdechlo toto je moje skusenost
Datum: 07. února 2010 18:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 JAWA_ceZetak-a poznal bys to třeba na grafu na malé změně průběhu výkonu?
Datum: 07. února 2010 17:57
 ne
Datum: 07. února 2010 17:39
 zdar,potrebuju vedet,jakej je odstin oranzove barvy na cz 350/472,dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 13:46
 doporučuju se zeptat někoho, kdo ji renovoval...nebo pokud máš nějaký díl s původní zachovalou barvou, tak to zanes do obchodu s barvama, a oni ti to namíchaji.
Datum: 07. února 2010 13:46
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Posl.aktualizace: 07. února 2010 19:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pěkný
Datum: 07. února 2010 19:42
Datum: 07. února 2010 18:36
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Pecka!
Datum: 07. února 2010 10:25
 jj moc zajímavé video,to jsem chtěl někdy vidět
Datum: 07. února 2010 9:46
 Zdravíčko pánové, mohly by jste mi svým odborným okem zkoknout náktes odvrtání kliky?? - http://files.uloziste.com/96811170311409a6/. jen abych věděl jestli to má cenu, snažil jsem se odebrat více hmoty u ojnice aby klika měla schopnost se odvalovat. JE TO KLIKA Z ČZ 175 / 477
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau zvysi podkova vykon kdyz jediny co mam upraveny je snizena hlava a 7. vybrus ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 7:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mozna trochu ale vic se vyplati kdyz mas deravej valec tak tam je malej tlak a tam se prave ta podkova hodi ze ho zvetsi ten tlak
Datum: 07. února 2010 7:47
 Zdravíčko pánové, mohly by jste mi svým odborným okem zkoknout náktes odvrtání kliky?? - http://files.uloziste.com/96811170311409a6/. jen abych věděl jestli to má cenu, snažil jsem se odebrat více hmoty u ojnice aby klika měla schopnost se odvalovat. JE TO KLIKA Z ČZ 175 / 477
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 15:38
 zdar mám dotaz dneska sem odkarbonovával hlavu a píst a válec je asi cca 1000km po vybrudu a chci se zeptat proč ma tom pístu sou takoví malý ďubky to je jako by dotoho někdo pichla řebíkem a proč je ta tom pistu připečenej olej,liju tak takovej ten mt2 nebo co
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:12
 motulem plnou syntetikou mažte kucí
Datum: 06. února 2010 13:12
 mogul 2t
Datum: 06. února 2010 12:35
 Jekej normalni?Ja najezdil z m2t 5000km stal 18kc na 5 l benzinu no proste kentus,pak sem se podival na pist a malem sem se poblul takova stracka jaka se na tym udela nema obdobi!
Datum: 06. února 2010 12:31
 ale to sem tam lil jenom chvilu pak už normalni olej
Datum: 06. února 2010 12:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No odpovedel sis sam..mazes M2T...
Datum: 06. února 2010 11:56
 čus, chtěl bych se zeptat, na mustangu vepředu u stupaček je takovej držák na výfuka le to asi trojka plech,
potřeboval bych vědět jaký má rozměry, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:14
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 jestli myslíme to samý tak je to normálně taková slabší pásovina, nahoře je díra aby si to mohl zašroubovat pod stupačku a dole vyvrtaný na 6ku šroub, pak je to trochu přihnutý aby to pasovalo, musíš si s tím pohrát. Víc ti teď nenapíšu ptž nejdu do dílny.
Datum: 06. února 2010 13:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši mam dotaz dekarbonoval sem dneska hlavu a pist a zkoušel sem ci ma pist nejaku vuli ve valci a on trosinku ma a chcu sa zeptat ci to ma na neco vliv nebo to tak ma byt ze tam ma byt vule nebo nema byt vubec ze to mosi byt na tesno
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:54
 ano vůle tam samozřejmě být musí jinak by se to zadřelo, jinak doporučuju zkusit sjet pístem níž a zkusit nahoře jestli už není hranka nehtem, pokud ano tak by to bylo vhodné nechat přebrousit a co se týče oleje zásadně nemazat M2T! dělá karbon a zanáší vejfuk! mimochodem je to vysokootáčkovej motor a doporučil bych aspoň mogul TS litr za 120 korun v poměru 1:40 nebo ještě lepší tsf
Datum: 06. února 2010 18:54
 Jo vadi budes jezdit este tyden a ustreli ti to predel!
Datum: 05. února 2010 10:11
Jméno: lada.min
IP: uživatel5577
 Nabízím službu pískování a leštění hliníkových a kovových částí na motorky, automobily , bicykly atd... Není problém leštit i nerez a různé slitiny.Kontaktujte mě na e-mail nebo mobil. "Levně a rychle" http://www.tryskani-piskovani.com
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 21:15
 tady su len taky kteri si to spravja sami doma,to si daj nekde inde tu su velky mechanici
Datum: 03. února 2010 21:15
 draci to je v poho,,,, ten je pod kridlama,, sluzby tu jsou dovoleny,,, prodej ne!! je dobre sem davat sluzby aby byl prehled
Datum: 03. února 2010 21:00
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 * budu se chovat slušně
* nebudu sprostý
* nebudu nikoho urážet
* nebudu dělat reklamu na cizí weby
* nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
* pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
* POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
* Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 03. února 2010 20:32
 hmmm,velice zajímavé,ale len jeden problém to má,tajto není žádný propagační alebo reklamní web!!
Datum: 03. února 2010 19:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 26. května 2010 18:57
Jméno: Fogi
IP: uživatel9513
 Urcitě nemyslel bouchat kladivem žejo,ale kdyz chytnes kliku za ojnici a z vrchu do ni dlani prastis tak zazvoni..
Datum: 26. května 2010 18:57
 pozor! volem vůlí kliky a ojnice si lidi dost pletou pojmy s dojmy! cinká je co? ojnice musí mít stranovou vůli to cinká to je pochopitelné ale nesmí š hnouut s ojnicí nahoru a dolu ve směrech pohybu pístu... a co to je za nápady do ní bouchat?
Datum: 06. února 2010 19:02
 kompletní generálka mě vyšla na 890Kč... Nobá ojnice s jehlovým ložiskem nahoře,ojniční čep i s ložískem a nové chromy na setrvákách. vyvážení je samozžejmost
Datum: 03. února 2010 21:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ča ja s tim zkusenost nemam zajdu do nasi mototechny tam si s nima pokecam a uvidim co se da delat kdyby za to chteli palku poslu ti ji , ty klice nic neni ale kdyz na ni bouchnu ta cinka a to se mi nezda a dat to do motoru po go s upravenym valcem atd .,,, je prasarna
Datum: 03. února 2010 20:38
 jak lozisko mení se cela ojnice ta stoji cca 500kc ja ti ji klidne za 200kc přelisuju a vycentruju adamec37@seznam.cz
Datum: 03. února 2010 18:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 novy lozisko na 50
Datum: 03. února 2010 18:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zalezi na tim co ji je
Datum: 03. února 2010 18:09
 jaké přesně?
Datum: 03. února 2010 18:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jak se psal tak sem rozpulil motor, jenom co sem to prolit tak to vyskakovani 3 prevodu nejspis bylo ohlodanejma zubama na automatu , pak sem taky prisel na to jaky sou ty ferodovy lameli srace , zuby byly totalny ohli .klika ok akorat pocinkava zitra pude na repas
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 21:55
 feroda právě mají větší výdrž jak korky... Vadit by to nemělo ale radši bych to vyměnil... Pokud je dobré tak je to vpohodě ale pokud to má už nějak ohlý zuby tak bych ho určitě vyměnil
Datum: 03. února 2010 21:55
 a vadí když nevyměním prim. kolečko,ale řetěz a lamely jo?
Datum: 03. února 2010 21:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja taky proti ferodu nic nemam fungovali dobre jenom me vadi ze nemaj takovou vydrz
Datum: 03. února 2010 20:40
 mám ferodo už nějakej pátek a spokojenost a řetěz mám vyčvachtanej tak, že se divím, že ještě neprorazil dekl a nevzal mě přes lejtko. Teď nedávno sem to měl rozdělaný a lamela i zuby se těšily dobrému zdraví.
Datum: 03. února 2010 20:10
 já jsem ted taky dával ferodo lamele a nový primár řetěz,tak sem zvědav ak dluho mi to vydrží
Datum: 03. února 2010 19:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 BooCheer- souhlas
Datum: 03. února 2010 18:44
 Myslím že když se mění lamely tak je dobré už při té příležitosti koupit nový primární řetaz a kolečko... Ferodové lamely mě vydržely dvojnásobek toho co korkové
Datum: 03. února 2010 18:40
 vono zuby si moh mit zkurveny taky spatnym retezem...
Datum: 03. února 2010 18:10
 to je divny jak si vsichni stezujou na ferodo..ja ho mam na pinu i na cezete a zadnej problem sem s nim nikdy nemel...
Datum: 03. února 2010 18:09
 Dobriden chtel jsem se zeptat jestli by mi nekdo neporadil, kolik se pohybuje cena za 175 477 bez tp diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 8:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak max 5000Kč
Datum: 04. února 2010 8:11
 http://aukro.cz/item901007612_cz_175_477_oliomaster.html Tady je fotka co myslite? za kolik bych ji tak mohl vystavit? diky za odpoved
Datum: 03. února 2010 22:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 03. února 2010 18:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 jawamane si normalni? ze 5-10 tisic?
Datum: 03. února 2010 15:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 záleží na stavu , záleží taky jestli je upravená nebo origo kolen 5-10 tisic v origo stavu
Datum: 03. února 2010 14:55
Jméno: AIKI IDIOT
IP: uživatel8027
 hele blbe co se naucit nejdrive cesky jazyk ??
Datum: 03. února 2010 14:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pohybuje se to tak do 3000 bez tp
Datum: 03. února 2010 12:59
Datum: 03. února 2010 12:36
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
Datum: 03. února 2010 12:09
 zdravim borci chtel jsem se zeptat mam jawa 21 když mi beži motor a i pridam plin tak v poho ale kdyz se rozjedu tak po chvilce straci vikon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 14:58
Jméno: AIKI IDIOT
IP: uživatel8027
 ne nerika ja jsem silne retardovani. prosim omluvte mou demenci ale vazne ja za to nemohu - me fouka pod tasky a mozek sebou nenosim ...
Datum: 03. února 2010 14:58
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
Datum: 03. února 2010 10:25
Datum: 02. února 2010 21:50
 Hele dorte chtel jsem vihrat souteš magora ale pokud budež na tomhle svete tak to nevihraju nikdy protože maš velkou konkurenci
Datum: 02. února 2010 21:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 02. února 2010 19:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 02. února 2010 19:09
 Ty se uč česky trubko.....
Datum: 02. února 2010 17:57
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 01. února 2010 15:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo pujde to tam,je to tam i napsaný
Datum: 01. února 2010 15:07
 Zdravim te seso chtel jsem se zeptat jestli se da koupit horny ojnični pouzdro 1.6 na 175 477 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:14
|



|