|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rr
IP: uživatel8624
 Ked dam na jawe 20 to tesnenie co je pod hlavu prec a nebude my taje prefukovat pojde to lepsie?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tim ze tam das tesneni zmensis kompresni pomer spis to zarovnej na freze
Datum: 31. ledna 2010 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to to hodně podfukuje tak to bude možná lepší...ale jináš to to těsnění spíš zhorší..
Datum: 31. ledna 2010 22:06
Jméno: drakon
IP: uživatel8429
 zdravim vsechny a prosim o radu mam kompletne nove sestaveny motor a potrebuji ho co nejlepe zajet aby neco vydrzel ,ale nevim jak spravne zajet ,a jak poznam ze je spravne zajety ......predem moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 21:14
 Se Standou musím souhlasit s tím zajetím.Že je lepší to šetřit.Kámoš měl 21 a kroužky ještě origoš  a tak dal nový a i ložiska atd. prostě generálka a zezačátku to jezdilo jak babeta a po 300 km když to hodně šetřil a mazal tak to pak lítalo jak hovado.Pak znám kluka co dal nový kroužky u 21 tak 30 km to táhlo jak hovado a po tom to nemělo kompresi taky se chystám zajíždět a občas to chce vytočit mno a dát tomu otáčky ale ne fůrt......
Datum: 01. února 2010 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel8629
 no kdyz jsem napsal normalne,tak predpokladam plnej kotel nadoraz......tady kdyz napises ze muzes jet normalne po 100km tak to kazdej hned zadře.....nemam dobrou skusenost s rychlym a tvrdym zajizdenim vybrusu....ono to mozna vypada ze to jede,ale ne moc dlouho......to co sem popsal je optimální.....ja to jezdim volne 100km,do 200 tak nejak solidne,do 500 tak nejak uz skoro normalne ale bez vytáčení na maximum.....po 500km staci uz jen vic mazat....
Datum: 01. února 2010 15:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 stando nechci se hádat, sice já vím že každej říká že až po 500stech kilimetrech se muže jezdit normálně i v mototechně když děláš výbrus ti to řeknou
ale muže se jezdit normálně klidně už i po 50 km.třeba kámoš si udělal výbrus zajížděli ho ve dvou plnej kotel a ted jede jak triskáč,a pak si udělal zase na
jiným pinckovi výbrus strašně ho šetřil najezdil poctivejch 500 km a pincek strašně zdechlej.tak já nevím no
Datum: 01. února 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 první kilometry motor nevytáčej a jezdi hlavne po rovine,dej jehlu v karburatoru na 2-3 zarez,proste aby byla bohatsi smes. kup kvalitnejsi mineralni olej a michej 1:30,prvnich 200km jezdi opravdu volně......po 500km staci jen víc mazat a jezdit uz normalne
Datum: 31. ledna 2010 22:26
Jméno: wanik
IP: uživatel8611
 zdar lidi nevite jak mam vylisovat horní pouzdro ojnice na CZ175
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 19:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a dá se do dělat bez toho,aby si půlil motor,ALE POZOR!!! musíš si pod to něco dát,třeba papír aby ti kousky broznu nenapadali do klikové soustavy
Datum: 31. ledna 2010 19:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já ho vyříznul tak,že sem si dneska upravil pilu na železo,vyndal sem z toho tu čepel,podélně rozřízl a potom pouzdro zevbitř vyřízl.ale trvalo mi to cca 25minut,jde to pomalu.
Datum: 31. ledna 2010 19:20
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 lisem?
Datum: 31. ledna 2010 18:30
 zdravim chtel jsem se zeptat mam 175 477 a ve valci mi neco cinka vimenil jsem čep pistni kroužky a furt to dela ne vite co by to mohlo byt?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 15:47
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 to na tom videu není ve válci, ale je to rezonance nádrže a to je u těchto motorek notmální, vyjímkou čz 473 sport, tam je nádrž uložená na silentblocích i vepředu, u tebe to bude vůle v horním, nebo spodním ojničním ložisku...
Datum: 03. února 2010 15:47
Datum: 01. února 2010 9:23
 jeste jak tu byl ten dotaz na toho pita xb 31 nebo 39 neni nejaka stranka jak se stelujou ventily? predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 17:52
 ještě jeden dotaz když vložím holej pístní kroužek do válce tak jak je ten kroužek rozpulenej tak jaká tam má být správná mezera??????kolik mm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 10:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Ten kroužek musí být nový,abys mohl vyloučit to, že mezera vznikla opotřebením kroužků.
Datum: 01. února 2010 10:02
Jméno: filip
IP: uživatel8626
 kamos mel vuli cca 2-3 mm a divil se ze mu to netahne
Datum: 01. února 2010 9:16
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 0,2-0,3 u novýho v novým výbrusu. 0,5-0,6 je zralej na výměnu, popř výbrus
Datum: 31. ledna 2010 17:45
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 0,2-0,3 mm
Datum: 31. ledna 2010 17:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau cu zpusobi podkova v klikovy skrini ? jede to potom lip a co vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 11:41
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 V tom případě se taky ptám pokud standartni gufera hrozej vystrelením jaká vhodná a lepší gufera doporučujete ?
Datum: 01. února 2010 11:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dik stando
Datum: 31. ledna 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 sice se tomu smejes,ale on tam z narustajicima otackama a zmensujicim objemem klikovyho prostoru tam tlak narůstá,asi ti nic nerika spodni komprese.....seriový levny gufera drží az do jisté meze....rekl bych ze mezníkem je cestovní uprava....ta by jeste seriová gufera nemela profouknout......a podkova je traba u upravenych válců,abys nahnal spodni kompresi.....u cestovní upravy není nutná,ale vhodná je.....
Datum: 31. ledna 2010 15:59
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Tak jestli tlakem okolo 20 psi vylítávají gufera, tak to je špatné.
Datum: 31. ledna 2010 15:56
 tlak? jaký tlak? tak je nějaký velký tlak?
Datum: 31. ledna 2010 15:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vydrzej standartni gufera ten tlak ?
Datum: 31. ledna 2010 14:53
 zlepšuje plnění válce jodí se pro upravené válce na origoš je to k ničemu
Datum: 31. ledna 2010 13:59
 Zdravím chtěl bych se zeptat kdo z vás má tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO?????????Kdo s tím jezdí a má motor origoš jawa 20,21 - 23 a nebo po go ?Jak vám to jezdí s 12 zubem kolik to dá na rovině,kolik to žere a jestli to točí víc než normlní a všechny další věci?A někdo říkal že to jde prej i líp od spoda...Děkuju moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:09
 Jestli to chceš slyšet takhle tak od 1 až po 10 bodu .....Při jizdě po silnici i nějakém tom občasném závodě , motoru po go tuto upravu si cením asi na 8 z 10 Má své mouchy ale mě to stačí  když tady s tím závody nebudu jezdit
Datum: 31. ledna 2010 14:09
Jméno: Gori
IP: uživatel8615
 mardasu tu sa na to pozri...http://www.jawa50speed.wz.cz/
Datum: 31. ledna 2010 8:35
Jméno: Mardasu
IP: uživatel6086
 Zdar možná budu vypadat jak debil ae co je to ta cestovní úprava od Stejskyho? já vím že se tu furt o tom mluví ae nevim co to je
Datum: 30. ledna 2010 23:21
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Zdar ...mám to chvilinku ... akorát rozšířené sání , ještě přímé a podkova - najel jsem jen tak v zime 10km ale myslím že jsem zainvestoval hoodně dobře .. táhne odspodu , do otáček se sbírá s velkou ochotou kvalty naskládané za sebou parádně - co dodat ... žrát to zatím nevím ale podle mě to nebude nijak moc tak max 4litry já to zatím hoodně setřím tak nevím ale pokud máš prachy tak je určitě nevyhodíš když si tohle necháš udělat
Datum: 30. ledna 2010 22:52
Jméno: Eddie
IP: uživatel8613
 Ahoj, já mám zmíněnou úpravu od Stejskyho. Stačí se podívat na grafy výkonu a točivého momentu a uvidíš, že obě hodnoty jsou vyšší než originální. Jízdní dynamika je markantně lepší ve všech pásmech otáček. Maximum otáček je 8700. Jezdím s ní závody a jsem s ní maximálně spokojen. Podívej se na moje stránky
fichtl-enduro.wbs.cz
Sekundár 12z je velmi lehký převod, na závodech jsem s ním jel 76km/h při 8300 ot. Pro silniční provoz doporučuji 14z.
Datum: 30. ledna 2010 22:50
Jméno: jawar
IP: uživatel6876
 cus hosi chci zeptat dko zvas si tu kupil tu klikovku s jehlovym loziskem u pist. cepu jake to je hodi se to na co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:12
 Jestli myslíš tuhle klikovku co je na FK tak je skvělá když má ojnici CKR na jehlách .Já ji mám v motoru kde je cestovní uprava .....Jen pokud bys jí chtěl na něco ještě ostřejšího tak by mohla být proměděná jinak dobrý
Datum: 31. ledna 2010 14:12
 Čau mno hele je to dobrý třeba dávat do motorů který dostavejí pěkný zahul.Nemusí se tolik mazat a vydrží to o dost díl .Prostě do motoru co hodně točíš..................
Datum: 30. ledna 2010 21:33
Jméno: wanik
IP: uživatel8611
 lidi nevite jestly ojnični kroužek mužu vyvrtat nebo vysoustruzit z 15 na 16 zbyde tak z každy strany 0,5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 15:51
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 Klidně to udělej, ale ten zbytek ti s toho ojničního oka vyteče, je to lisované za studena s přesahem a jestliže ubereš milimetr tak už tam to přepětí není takové, jako je spočítano...
Datum: 03. února 2010 15:51
 rek bych, ze 0,5mm je málo... kasli na to
Datum: 30. ledna 2010 23:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 bracha se se mnou hada ze bude mu to pojede lip s 3 krouzkovym pistev lip jak mne s 2 , vysvetluju mu ze ja budu mit vic otacek , napiste mu komu to pojede lip , mne neposloucha
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 12:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty tvoje rekordy jsou vůbec zajímavý  t tou klikou v 05 co lítat rotor nahoru a dolů a jel jsi z kopce něco přes 75
Datum: 31. ledna 2010 12:55
 Mno já mám doma tři pincky a každý má 3 kroužkovej píst.A pak strejda má 20 s 2 kroužkovým a ta jede po rovině 55 -60 a já mám jednu 21 a ta jede s 12 zubem 65 po rovině v poho a do kopců o dsot lepší .Držel sem se i za prdelí simákovi převrtanýho na 60 ccm a to sem měl ještě kliku jedlou atd.......
Datum: 30. ledna 2010 21:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dachl21- to si trochu odporuješ ne? 2 větší otáčky to je jasný, 3 kruh lepší spodek a pojede "do kopcu" ale asi těžko pojede víc z kopcu když min točí, jo a taky se 3 kruh o minimálně víc zahřívá
Datum: 30. ledna 2010 19:00
 3 kruhy to je pro mě moc ....sice ti to dá trocha lepší spodek ale za cenu pomalejšího vytáčení takže akcelerace je nezměněná ...3kroužek se akorát muže hodit do crossu pro ty co jezděj od spod...sem zastánce 2 a víc ne
Datum: 30. ledna 2010 17:50
Jméno: pan ježek
IP: uživatel7428
 Hoši, je vidět, že tomu moc nerozumíte. Souhlasím s pajou
Datum: 30. ledna 2010 17:22
 přesně jak píše svine,pojede to bráchovi líp,ty budeš mít sice trošku lepší akceleraci,a otáčky,ale bratrovi to pojede líp do kopcu,z kopcu, a tak,taky jezdím 3 kroužkáč a je nejlepší
Datum: 30. ledna 2010 12:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja osobně jezdím 2 kruh, ale podle mě nejde říct komu to zvas pojede líp, a věř tomu at to pojede líp komukoli tak píst na to má "minimální vliv", záleží na stavu motorů , seřízení, zda jde vše lehce, je také velmi znáz jestli ti přibrzdují pakny, jak jdou volně ložiska v kolech, jak je naplý řetěz...
Datum: 30. ledna 2010 12:24
 asi te sklamu, ale brachovi to pojede lip, 3 krouzkovej pist je nejlepsi  na kompresy a na vsechno, ja bych 1 a 2 krouzkovy pisty nemolh mit
Datum: 30. ledna 2010 12:17
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 Zdar podařilo se mi utrhnout ten šroub co drží u 21 ten velkej plech.Nejradši bych tam přivařil novej závit ale nechci aby mi to blaflo když top je blízko u nádrže a ty vypary tam jsou. Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 14:13
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 jak se ti utrh ten sroub tak do vyvrtej a dej ho tam normalne ze spodu ho prostrc ja sem to tak udelal a je to fajn
Datum: 30. ledna 2010 14:13
Jméno: Š.M
IP: uživatel5079
 Nebo ji oddělej  )
Datum: 30. ledna 2010 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já jsem dal na nádrž mokrej hadr a v pohodě jsme to zavařili
Datum: 30. ledna 2010 11:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau chtel bych se zeptat jestli nekdo nahodou neprodavat podkovu do klikovky jednu koupím cena kolem 300 kc . dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 14:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 icq : 326429003
Datum: 30. ledna 2010 14:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zajem bych mel a nejspis by se nejednalo o 1 kus ale o vic protoze je tady fichlaru vic nez dost . osobne bych si pro to prijet moch kde bydlis ? sem z vlasimi
Datum: 30. ledna 2010 14:11
 Bude-li jich vic, muzem se domluvit na jine cene. Poštovné je kolem 50 Kč,
ale když budeš mít cestu kolem, můžeš si to vyzvednout osobně.
Máš-li zájem, napiš mail, případně odkud jsi. jawapripravky@seznam.cz
Datum: 30. ledna 2010 12:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zatim jednu ale obvolam kamose jeslti by nechteli . jawa racing za kolik nabizis jednu ?
Datum: 30. ledna 2010 10:39
 Vyrobíme ti ji z duralu za 270 Kč + poštovné. Kolik jich chceš?
Datum: 30. ledna 2010 10:20
 klidne ti ji udelam napis mejl....adamec37@seznam.cz
Datum: 30. ledna 2010 2:59
Jméno: petrys
IP: uživatel1276
 Zdarec chlapi, vim že je to předevšim 2T stránka, ale mám problém s dandynou 125 s motorem CPI, a jak je tam z kartéru vývod do airboxu(gumová hadička) tak mi z ní jde olejovej kouř, nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 12:48
 tak ono to bude neco jako u yukin tam na jit za studena teply vzduch s nekama z motoru ale jen za studena nebo je jeste jedna možnost že to je tzv spetbe spalovani smes ktera se nespalila ve valci se vraci nazpet skus se zeptat na motorkaři.cz
Datum: 30. ledna 2010 12:48
Jméno: petrys
IP: uživatel1276
 Motor jde krásně tiše z vejfuku to nekouří, jenom porstě z tý trubičky...
Datum: 29. ledna 2010 22:42
 no a ten motor jede normalne nebere olej atd ?
Datum: 29. ledna 2010 21:35
 je to jen moje teorie ale ta hadička by měla být sání od kliky, výměna kroužků by mohla pomoct
Datum: 29. ledna 2010 19:49
Jméno: eda
IP: uživatel8592
 zdar draci chtěl bych se zeptat jestli kyvačka 353 z roku 57má doutníky nebo rybyny dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 V roce 1957 se začala vyrábět Jawa 250 typ 353/04,která měla jinou konstrukci vidlic a jiný tvar výfukových tlumičů.
Datum: 30. ledna 2010 9:42
Jméno: vandus
IP: uživatel6858
 zdar v roce 57 se přecházelo na doutníky ale víc jich bylo vyrobenejch s rybynama ,já ji mam taky s rybynama
Datum: 29. ledna 2010 17:07
 rybyny
Datum: 29. ledna 2010 16:56
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Čau chlapi. mám zase dotaz ohledně tý jawy 350/640. nejde mi levý válec. nevíte čím to může být? měříl jsem tlak obou válců a mají oba 7 je to dost nebo málo?\\r\\nnovej filt tam mám, trysky vyčištění, svíčky vyměněný a dneska jsem čistil vyfuk a kolena. ale pořat to není ono. furt mi nejde levý válec. přehodil jsem dráty na indičkách ale pořad nejde levej takže eletrika je dobrá. nemáte nekdo s tím zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
 Máš moc bohatou směs. U Jaw jde do levýho válce mírně bohatší směs než do pravýho. Ty jí máš nahraně, že pravej jde špatně, a levej už nejde.
Datum: 29. ledna 2010 19:23
Jméno: Růža
IP: uživatel8596
 Dej si mezi kladívko levého válce a kostru žárovičku,otáčej s klikou azjisti,kdy ti levý pálý.Jestli máš zaolejovanou svíčku,nebo olej v klice,je to gufero.
Mně to dělalo taky,byla to nízká hladina paliva v karburátoru.jezdilo mi to na pravý a občas se přidal levý válec.
Datum: 29. ledna 2010 19:11
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 nastartovat jako jde. dá se i jet ale potřebuje velký otáčky a jak už sem psal dusí se a z kopce musím podřazovat jinak by to chciplo. valí na jeden válec. je to vidět na první pohled že kourí jen pravej výfuk levej fakt minimálne spíš vůbec. a na 100% to bylo vidět když sem sundal výfuky a nastartoval.
Datum: 29. ledna 2010 17:15
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 29. ledna 2010 16:19
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
Datum: 29. ledna 2010 15:58
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
Datum: 29. ledna 2010 15:50
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 jako první se koukni na řidítka, vedle plynu je takova páčka tak ta musí být uprostřed,,,,,,, hází ti jiskru svička na levém valci? (indučka co je blíž řidikám tak je napojena na pravej válec, a ta co je podni na levej), zkus zeštelovat předstih na levém valci (dolní kladávko)
Datum: 29. ledna 2010 13:38
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 gufero
Datum: 29. ledna 2010 13:18
 je tu nekdo kdo mi prodal snizenou hlavu ?? ja u nas v dilne nepochodil  nebo nekdo kdo ma hlavu doma,udelal by to a poslal mi ji  na penezecih se samozrejme domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 stejský je taky snižuje
Datum: 29. ledna 2010 12:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 TK moto nabízí snižování hlav. Nebo si to dej nějakýmu soustružníkovi. Měli by ti to udělat. Stačí jim řící o kolik a měli by to udělat.
Datum: 29. ledna 2010 11:30
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,mám velikost pístního čepu 18mm a chci ho vyměnit za novej i s ojničním bronzovým pouzdrem,nevíte jak mám starý pouzdro vyndat a vyměnit za nový???a ještě jestli musím vysoustružit pouzdro zevnitř i z VENKU???pište své rady,budu vám moc vděčný.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:01
Jméno: kofola
IP: uživatel8591
 najdi si nějakou trubku o neco málo větší než je ta díra do které se strká čep ojnici si podlož dřevem aby ti vyklepnutím nevznikla vůle
Datum: 29. ledna 2010 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To starý pouzdro vyndáš (tak to dělám já) musíš opatrně ho vyklepneš. Dáš tam to nové pouzdro a vnitřek vysoustružíš tak, aby ti pístní čep šel zandat rukou, ale aby tam nelítal volně. Pak do něj uděláš díry. Jsou v ojnici takové díry. Vezmeš vrtačku a ty díry uděláš do pouzdra. Myslím, že takhle se to dělá, ale nechci se hádat.
Datum: 29. ledna 2010 11:29
 mam doma jednu hlavu co ma vytocenej zavit na svicku vetsi...v tom zavitu je medena vlozka s normlanim svickovym zavitem..ma to mit nejakej ucinek na chlazeni nebo proc takova uprava ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:04
 ta vložka měďěná nebude na 1000%.... měď se s hliníkem nesnáží a sežralo by se to. je to mosaz, nebo bronz.
Datum: 29. ledna 2010 12:04
 ajo ... sem myslel jestli to neni kuli chlazeni treba
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 ne,jenom byl strzenej zavit na svicku tak se tam dala vlozka...mam to takhle u 2 hlav..ten hlinik to obcas nevydrzi,takze se zavit pretoci a takhle se to opravuje
Datum: 29. ledna 2010 9:58
 Ahoj, prosim vas, potrebuju poradit jak na jawa 21 vytahnout lozisko na pravem krytu motoru. Nad tym loziskem je takova packa kde se uchyti nejaky bovden  Je uz hodne vyviklane a plne pisku. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:26
 děda mi to dělal nějakým kluzným kladivem .ale nevím jak to vypadalo
Datum: 29. ledna 2010 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jenže když ho bude rvát za studena tak ho takhle 3x vymění a pak v tom nebude držet a bude muset kupovat drahý lepidla jako já aby tam drželo...jo a když ho tam budeš dávat zpátky tak to taky zahřej!!!
Datum: 29. ledna 2010 10:47
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 hele nebo jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak na něj navař šroub, a pak přes nějakou trubku utahuj matku a ložisko bude vylízat
Datum: 29. ledna 2010 10:41
 Diky moc, skusim to
Datum: 29. ledna 2010 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zatop v kamnech a polož to na kamna a pořádně to nahřej(hliník se roztáhne víc a vznikne ti vůle) a pak s tím jen parkrát klepni o ponk a ložisko je venku (mám to vyzkoušený) a když to nepůjde tak to máš málo zahřátý...prostě když to pořádně zahřeješ tak to na 100% půjde
Datum: 29. ledna 2010 10:04
 jo to je na bowden spojk.lanka,ale jak to vyndat nevim,nikdy sem to nevydělával
Datum: 29. ledna 2010 9:48
|



|