slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rr      IP: uživatel8624    
Ked dam na jawe 20 to tesnenie co je pod hlavu prec a nebude my taje prefukovat pojde to lepsie? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tim ze tam das tesneni zmensis kompresni pomer spis to zarovnej na freze
 
 
Datum: 31. ledna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to to hodně podfukuje tak to bude možná lepší...ale jináš to to těsnění spíš zhorší..
 
 
Datum: 31. ledna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: drakon      IP: uživatel8429    
zdravim vsechny a prosim o radu mam kompletne nove sestaveny motor a potrebuji ho co nejlepe zajet aby neco vydrzel ,ale nevim jak spravne zajet ,a jak poznam ze je spravne zajety ......predem moc dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Se Standou musím souhlasit s tím zajetím.Že je lepší to šetřit.Kámoš měl 21 a kroužky ještě origoš :-D a tak dal nový a i ložiska atd. prostě generálka a zezačátku to jezdilo jak babeta a po 300 km když to hodně šetřil a mazal tak to pak lítalo jak hovado.Pak znám kluka co dal nový kroužky u 21 tak 30 km to táhlo jak hovado a po tom to nemělo kompresi taky se chystám zajíždět a občas to chce vytočit mno a dát tomu otáčky ale ne fůrt......
 
 
Datum: 01. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8629    
no kdyz jsem napsal normalne,tak predpokladam plnej kotel nadoraz......tady kdyz napises ze muzes jet normalne po 100km tak to kazdej hned zadře.....nemam dobrou skusenost s rychlym a tvrdym zajizdenim vybrusu....ono to mozna vypada ze to jede,ale ne moc dlouho......to co sem popsal je optimální.....ja to jezdim volne 100km,do 200 tak nejak solidne,do 500 tak nejak uz skoro normalne ale bez vytáčení na maximum.....po 500km staci uz jen vic mazat....
 
 
Datum: 01. února 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
stando nechci se hádat, sice já vím že každej říká že až po 500stech kilimetrech se muže jezdit normálně i v mototechně když děláš výbrus ti to řeknou ale muže se jezdit normálně klidně už i po 50 km.třeba kámoš si udělal výbrus zajížděli ho ve dvou plnej kotel a ted jede jak triskáč,a pak si udělal zase na jiným pinckovi výbrus strašně ho šetřil najezdil poctivejch 500 km a pincek strašně zdechlej.tak já nevím no
 
 
Datum: 01. února 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8620    
první kilometry motor nevytáčej a jezdi hlavne po rovine,dej jehlu v karburatoru na 2-3 zarez,proste aby byla bohatsi smes. kup kvalitnejsi mineralni olej a michej 1:30,prvnich 200km jezdi opravdu volně......po 500km staci jen víc mazat a jezdit uz normalne
 
 
Datum: 31. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: wanik      IP: uživatel8611    
zdar lidi nevite jak mam vylisovat horní pouzdro ojnice na CZ175 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a dá se do dělat bez toho,aby si půlil motor,ALE POZOR!!! musíš si pod to něco dát,třeba papír aby ti kousky broznu nenapadali do klikové soustavy
 
 
Datum: 31. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já ho vyříznul tak,že sem si dneska upravil pilu na železo,vyndal sem z toho tu čepel,podélně rozřízl a potom pouzdro zevbitř vyřízl.ale trvalo mi to cca 25minut,jde to pomalu.
 
 
Datum: 31. ledna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
lisem?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chtel jsem se zeptat mam 175 477 a ve valci mi neco cinka vimenil jsem čep pistni kroužky a furt to dela ne vite co by to mohlo byt????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: caffe      IP: uživatel8657    
to na tom videu není ve válci, ale je to rezonance nádrže a to je u těchto motorek notmální, vyjímkou čz 473 sport, tam je nádrž uložená na silentblocích i vepředu, u tebe to bude vůle v horním, nebo spodním ojničním ložisku...
 
 
Datum: 03. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak ti cinká? takle? http://www.youtube.com/watch?v=ZUahFkhXfTk (počkej až to protůruje) :-) . Jestli jo,tak je to u těchto motorů normální :-)
 
 
Datum: 01. února 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste jak tu byl ten dotaz na toho pita xb 31 nebo 39 neni nejaka stranka jak se stelujou ventily? predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě jeden dotaz když vložím holej pístní kroužek do válce tak jak je ten kroužek rozpulenej tak jaká tam má být správná mezera??????kolik mm dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Ten kroužek musí být nový,abys mohl vyloučit to, že mezera vznikla opotřebením kroužků.
 
 
Datum: 01. února 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel8626    
kamos mel vuli cca 2-3 mm a divil se ze mu to netahne :-D
 
 
Datum: 01. února 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
0,2-0,3 u novýho v novým výbrusu. 0,5-0,6 je zralej na výměnu, popř výbrus
 
 
Datum: 31. ledna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
0,2-0,3 mm
 
 
Datum: 31. ledna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau cu zpusobi podkova v klikovy skrini ? jede to potom lip a co vykon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
V tom případě se taky ptám pokud standartni gufera hrozej vystrelením jaká vhodná a lepší gufera doporučujete ?
 
 
Datum: 01. února 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
dik stando
 
 
Datum: 31. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8620    
sice se tomu smejes,ale on tam z narustajicima otackama a zmensujicim objemem klikovyho prostoru tam tlak narůstá,asi ti nic nerika spodni komprese.....seriový levny gufera drží az do jisté meze....rekl bych ze mezníkem je cestovní uprava....ta by jeste seriová gufera nemela profouknout......a podkova je traba u upravenych válců,abys nahnal spodni kompresi.....u cestovní upravy není nutná,ale vhodná je.....
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Tak jestli tlakem okolo 20 psi vylítávají gufera, tak to je špatné. :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlak? jaký tlak? tak je nějaký velký tlak? :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
vydrzej standartni gufera ten tlak ?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlepšuje plnění válce jodí se pro upravené válce na origoš je to k ničemu
 
 
Datum: 31. ledna 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chtěl bych se zeptat kdo z vás má tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO?????????Kdo s tím jezdí a má motor origoš jawa 20,21 - 23 a nebo po go ?Jak vám to jezdí s 12 zubem kolik to dá na rovině,kolik to žere a jestli to točí víc než normlní a všechny další věci?A někdo říkal že to jde prej i líp od spoda...Děkuju moc za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chceš slyšet takhle tak od 1 až po 10 bodu .....Při jizdě po silnici i nějakém tom občasném závodě , motoru po go tuto upravu si cením asi na 8 z 10 Má své mouchy ale mě to stačí :-D když tady s tím závody nebudu jezdit
 
 
Datum: 31. ledna 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8615    
mardasu tu sa na to pozri...http://www.jawa50speed.wz.cz/ :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: Mardasu      IP: uživatel6086    
Zdar možná budu vypadat jak debil ae co je to ta cestovní úprava od Stejskyho? já vím že se tu furt o tom mluví ae nevim co to je:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Zdar ...mám to chvilinku ... akorát rozšířené sání , ještě přímé a podkova - najel jsem jen tak v zime 10km ale myslím že jsem zainvestoval hoodně dobře .. táhne odspodu , do otáček se sbírá s velkou ochotou kvalty naskládané za sebou parádně - co dodat ... žrát to zatím nevím ale podle mě to nebude nijak moc tak max 4litry já to zatím hoodně setřím tak nevím ale pokud máš prachy tak je určitě nevyhodíš když si tohle necháš udělat
 
 
Datum: 30. ledna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Eddie      IP: uživatel8613    
Ahoj, já mám zmíněnou úpravu od Stejskyho. Stačí se podívat na grafy výkonu a točivého momentu a uvidíš, že obě hodnoty jsou vyšší než originální. Jízdní dynamika je markantně lepší ve všech pásmech otáček. Maximum otáček je 8700. Jezdím s ní závody a jsem s ní maximálně spokojen. Podívej se na moje stránky fichtl-enduro.wbs.cz Sekundár 12z je velmi lehký převod, na závodech jsem s ním jel 76km/h při 8300 ot. Pro silniční provoz doporučuji 14z.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel6876    
cus hosi chci zeptat dko zvas si tu kupil tu klikovku s jehlovym loziskem u pist. cepu jake to je hodi se to na co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš tuhle klikovku co je na FK tak je skvělá když má ojnici CKR na jehlách .Já ji mám v motoru kde je cestovní uprava .....Jen pokud bys jí chtěl na něco ještě ostřejšího tak by mohla být proměděná jinak dobrý
 
 
Datum: 31. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mno hele je to dobrý třeba dávat do motorů který dostavejí pěkný zahul.Nemusí se tolik mazat a vydrží to o dost díl .Prostě do motoru co hodně točíš..................
 
 
Datum: 30. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: wanik      IP: uživatel8611    
lidi nevite jestly ojnični kroužek mužu vyvrtat nebo vysoustruzit z 15 na 16 zbyde tak z každy strany 0,5mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: caffe      IP: uživatel8657    
Klidně to udělej, ale ten zbytek ti s toho ojničního oka vyteče, je to lisované za studena s přesahem a jestliže ubereš milimetr tak už tam to přepětí není takové, jako je spočítano...
 
 
Datum: 03. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rek bych, ze 0,5mm je málo... kasli na to
 
 
Datum: 30. ledna 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
bracha se se mnou hada ze bude mu to pojede lip s 3 krouzkovym pistev lip jak mne s 2 , vysvetluju mu ze ja budu mit vic otacek , napiste mu komu to pojede lip , mne neposloucha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty tvoje rekordy jsou vůbec zajímavý :-D t tou klikou v 05 co lítat rotor nahoru a dolů a jel jsi z kopce něco přes 75 :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno já mám doma tři pincky a každý má 3 kroužkovej píst.A pak strejda má 20 s 2 kroužkovým a ta jede po rovině 55 -60 a já mám jednu 21 a ta jede s 12 zubem 65 po rovině v poho a do kopců o dsot lepší .Držel sem se i za prdelí simákovi převrtanýho na 60 ccm a to sem měl ještě kliku jedlou atd.......
 
 
Datum: 30. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dachl21- to si trochu odporuješ ne? 2 větší otáčky to je jasný, 3 kruh lepší spodek a pojede "do kopcu" ale asi těžko pojede víc z kopcu když min točí, jo a taky se 3 kruh o minimálně víc zahřívá
 
 
Datum: 30. ledna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 kruhy to je pro mě moc ....sice ti to dá trocha lepší spodek ale za cenu pomalejšího vytáčení takže akcelerace je nezměněná ...3kroužek se akorát muže hodit do crossu pro ty co jezděj od spod...sem zastánce 2 a víc ne
 
 
Datum: 30. ledna 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: pan ježek      IP: uživatel7428    
Hoši, je vidět, že tomu moc nerozumíte. Souhlasím s pajou
 
 
Datum: 30. ledna 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše svine,pojede to bráchovi líp,ty budeš mít sice trošku lepší akceleraci,a otáčky,ale bratrovi to pojede líp do kopcu,z kopcu, a tak,taky jezdím 3 kroužkáč a je nejlepší
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja osobně jezdím 2 kruh, ale podle mě nejde říct komu to zvas pojede líp, a věř tomu at to pojede líp komukoli tak píst na to má "minimální vliv", záleží na stavu motorů , seřízení, zda jde vše lehce, je také velmi znáz jestli ti přibrzdují pakny, jak jdou volně ložiska v kolech, jak je naplý řetěz...
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi te sklamu, ale brachovi to pojede lip, 3 krouzkovej pist je nejlepsi :-) na kompresy a na vsechno, ja bych 1 a 2 krouzkovy pisty nemolh mit
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
Zdar podařilo se mi utrhnout ten šroub co drží u 21 ten velkej plech.Nejradši bych tam přivařil novej závit ale nechci aby mi to blaflo když top je blízko u nádrže a ty vypary tam jsou. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
jak se ti utrh ten sroub tak do vyvrtej a dej ho tam normalne ze spodu ho prostrc ja sem to tak udelal a je to fajn
 
 
Datum: 30. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel5079    
Nebo ji oddělej :-))
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Já jsem dal na nádrž mokrej hadr a v pohodě jsme to zavařili
 
 
Datum: 30. ledna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau chtel bych se zeptat jestli nekdo nahodou neprodavat podkovu do klikovky jednu koupím cena kolem 300 kc . dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
icq : 326429003
 
 
Datum: 30. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
zajem bych mel a nejspis by se nejednalo o 1 kus ale o vic protoze je tady fichlaru vic nez dost . osobne bych si pro to prijet moch kde bydlis ? sem z vlasimi
 
 
Datum: 30. ledna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel1337    
Bude-li jich vic, muzem se domluvit na jine cene. Poštovné je kolem 50 Kč, ale když budeš mít cestu kolem, můžeš si to vyzvednout osobně. Máš-li zájem, napiš mail, případně odkud jsi. jawapripravky@seznam.cz
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
zatim jednu ale obvolam kamose jeslti by nechteli . jawa racing za kolik nabizis jednu ?
 
 
Datum: 30. ledna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel1337    
Vyrobíme ti ji z duralu za 270 Kč + poštovné. Kolik jich chceš?
 
 
Datum: 30. ledna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidne ti ji udelam napis mejl....adamec37@seznam.cz
 
 
Datum: 30. ledna 2010 2:59
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel1276    
Zdarec chlapi, vim že je to předevšim 2T stránka, ale mám problém s dandynou 125 s motorem CPI, a jak je tam z kartéru vývod do airboxu(gumová hadička) tak mi z ní jde olejovej kouř, nevíte co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
tak ono to bude neco jako u yukin tam na jit za studena teply vzduch s nekama z motoru ale jen za studena nebo je jeste jedna možnost že to je tzv spetbe spalovani smes ktera se nespalila ve valci se vraci nazpet skus se zeptat na motorkaři.cz
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel1276    
Motor jde krásně tiše z vejfuku to nekouří, jenom porstě z tý trubičky...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no a ten motor jede normalne nebere olej atd ?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jen moje teorie ale ta hadička by měla být sání od kliky, výměna kroužků by mohla pomoct
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: eda      IP: uživatel8592    
zdar draci chtěl bych se zeptat jestli kyvačka 353 z roku 57má doutníky nebo rybyny dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
V roce 1957 se začala vyrábět Jawa 250 typ 353/04,která měla jinou konstrukci vidlic a jiný tvar výfukových tlumičů.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: vandus      IP: uživatel6858    
zdar v roce 57 se přecházelo na doutníky ale víc jich bylo vyrobenejch s rybynama ,já ji mam taky s rybynama
 
 
Datum: 29. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rybyny
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
Čau chlapi. mám zase dotaz ohledně tý jawy 350/640. nejde mi levý válec. nevíte čím to může být? měříl jsem tlak obou válců a mají oba 7 je to dost nebo málo?\\r\\nnovej filt tam mám, trysky vyčištění, svíčky vyměněný a dneska jsem čistil vyfuk a kolena. ale pořat to není ono. furt mi nejde levý válec. přehodil jsem dráty na indičkách ale pořad nejde levej takže eletrika je dobrá. nemáte nekdo s tím zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš moc bohatou směs. U Jaw jde do levýho válce mírně bohatší směs než do pravýho. Ty jí máš nahraně, že pravej jde špatně, a levej už nejde.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Růža      IP: uživatel8596    
Dej si mezi kladívko levého válce a kostru žárovičku,otáčej s klikou azjisti,kdy ti levý pálý.Jestli máš zaolejovanou svíčku,nebo olej v klice,je to gufero. Mně to dělalo taky,byla to nízká hladina paliva v karburátoru.jezdilo mi to na pravý a občas se přidal levý válec.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
nastartovat jako jde. dá se i jet ale potřebuje velký otáčky a jak už sem psal dusí se a z kopce musím podřazovat jinak by to chciplo. valí na jeden válec. je to vidět na první pohled že kourí jen pravej výfuk levej fakt minimálne spíš vůbec. a na 100% to bylo vidět když sem sundal výfuky a nastartoval.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
jde normálně nastartovat ale běži na jeden válec jo ? Stáhni si příručku od Dočkala tam maš jak se nastavuje předstih na 350 http://jawamania.info/technika/default.aspx
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
jako první se koukni na řidítka, vedle plynu je takova páčka tak ta musí být uprostřed,,,,,,, hází ti jiskru svička na levém valci? (indučka co je blíž řidikám tak je napojena na pravej válec, a ta co je podni na levej), zkus zeštelovat předstih na levém valci (dolní kladávko)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
gufero
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tu nekdo kdo mi prodal snizenou hlavu ?? ja u nas v dilne nepochodil :-( nebo nekdo kdo ma hlavu doma,udelal by to a poslal mi ji :-) na penezecih se samozrejme domluvime :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
stejský je taky snižuje
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
TK moto nabízí snižování hlav. Nebo si to dej nějakýmu soustružníkovi. Měli by ti to udělat. Stačí jim řící o kolik a měli by to udělat.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,mám velikost pístního čepu 18mm a chci ho vyměnit za novej i s ojničním bronzovým pouzdrem,nevíte jak mám starý pouzdro vyndat a vyměnit za nový???a ještě jestli musím vysoustružit pouzdro zevnitř i z VENKU???pište své rady,budu vám moc vděčný.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8591    
najdi si nějakou trubku o neco málo větší než je ta díra do které se strká čep ojnici si podlož dřevem aby ti vyklepnutím nevznikla vůle :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To starý pouzdro vyndáš (tak to dělám já) musíš opatrně ho vyklepneš. Dáš tam to nové pouzdro a vnitřek vysoustružíš tak, aby ti pístní čep šel zandat rukou, ale aby tam nelítal volně. Pak do něj uděláš díry. Jsou v ojnici takové díry. Vezmeš vrtačku a ty díry uděláš do pouzdra. Myslím, že takhle se to dělá, ale nechci se hádat.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam doma jednu hlavu co ma vytocenej zavit na svicku vetsi...v tom zavitu je medena vlozka s normlanim svickovym zavitem..ma to mit nejakej ucinek na chlazeni nebo proc takova uprava ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta vložka měďěná nebude na 1000%.... měď se s hliníkem nesnáží a sežralo by se to. je to mosaz, nebo bronz.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo ... sem myslel jestli to neni kuli chlazeni treba
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,jenom byl strzenej zavit na svicku tak se tam dala vlozka...mam to takhle u 2 hlav..ten hlinik to obcas nevydrzi,takze se zavit pretoci a takhle se to opravuje ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: milan11      E-mail:      IP: uživatel8587    
Ahoj, prosim vas, potrebuju poradit jak na jawa 21 vytahnout lozisko na pravem krytu motoru. Nad tym loziskem je takova packa kde se uchyti nejaky bovden :-P Je uz hodne vyviklane a plne pisku. Diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děda mi to dělal nějakým kluzným kladivem .ale nevím jak to vypadalo
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jenže když ho bude rvát za studena tak ho takhle 3x vymění a pak v tom nebude držet a bude muset kupovat drahý lepidla jako já aby tam drželo...jo a když ho tam budeš dávat zpátky tak to taky zahřej!!!
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
hele nebo jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak na něj navař šroub, a pak přes nějakou trubku utahuj matku a ložisko bude vylízat
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: milan11      E-mail:      IP: uživatel8587    
Diky moc, skusim to :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zatop v kamnech a polož to na kamna a pořádně to nahřej(hliník se roztáhne víc a vznikne ti vůle) a pak s tím jen parkrát klepni o ponk a ložisko je venku (mám to vyzkoušený) a když to nepůjde tak to máš málo zahřátý...prostě když to pořádně zahřeješ tak to na 100% půjde
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je na bowden spojk.lanka,ale jak to vyndat nevim,nikdy sem to nevydělával
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:48
 
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:16:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu